מחנכת ומנצלת – פרק 3

סיפור סקס נפלא של סינגל שייקר

חלק 1+2, חלק 3, חלק 4

 

כשהדלת נסגרה אחרי הפושטק הצעיר התיישבתי לעבוד ולבדוק עבודות. הכנתי לעצמי קפה מחוזק בוויסקי והדלקתי לעצמי סיגריה.  בחרתי טוש אדום לתיקונים והערות וקשקשתי ללא סוף בעבודות העלובות של הפושעים הקטנים. הייתי כל כך מתוסכלת מערימת זבל שהייתה מולי. הם ללא ספק צריכים לעבוד ולהתאמץ יותר בפעם הבאה, מזל שיש לי פה טובות הנאה כי שליחות החינוך לא באמת מצליחה החלטתי שאולי כדאי שאדבר עם כל אחד בנפרד ואנסה להגיע אליהם ולעודד אותם להשקיע יותר מעצמם.

נשענתי אחורה והרמתי את רגלי על השולחן בפישוק. הכוס שלי היה עוד נפוח , רטוב ורגיש. ליטפתי את עצמי ברכות נהנית מהאווירה. ושתיתי וויסקי ישירות מהפלאסק ובהיתי בעננת עשן שיצאה מריאותיי. דפדפתי בערימת עבודות והסתכלתי על השמות שהתנוססו מעל כותרת העבודה ודמיינתי לעצמי את הביצועים של כל אחד מהזכרים הצעירים. בסוף הרשימה נתקלתי בעבודה של הזכר הצעיר שפינק אותי כמה דקות קודם. העבודה הייתה ממש תת רמה. איכות כתיבה מחורבנת ודלה. עברתי על העבודה בזריזות וכתבתי את הציון עובר בטוש אדום. הוספתי סמיילי וכתבתי שהוא צריך להשתדל יותר. רק מלכתוב שהוא צריך להשתדל יותר הכוס שלי התנפח וטפטף מרעב כאילו הוא קיבל את המנה אך רגע מוקדם יותר.

כשסיימתי לבדוק והתחלתי להתארגן ליציאה נשמעה דפיקה על הדלת. בדלת עמד עמוס צופן, מנהל המוסד.

קראתי לו לבוא והוא פתח את הדלת לרווחה ונכנס פנימה.  הזמנתי אותו לשבת על הכיסא מולי ובחנתי אותו.

מולי ישב גבר מטופח ומסוקס בשנות הארבעים המאוחרות שלו לבוש בסוודר הדוק ודקיק בגוון אפור כחלחל שהבליט את שריריו המפותחים. יצא לנו לדבר בתחילת דרכי במוסד מספר פעמים והוא נראה לי היה לי כמנהל כלא, טיפוס חריף וקשוח שיועד להתמודד עם הפושעים הקטנים. אך עם זאת אינטליגנטי ושנון.

בהיתי בו ותהיתי אם הוא בכלל צריך להתאמץ כדי להשיג זיון. חשבתי לעצמי שבטח יש לו ערימה של מאהבות שרודפות אחריו והוא מחזיק איזו דירה דיסקרטית שאשתו לא יודעת עליה

הצעתי לו לשתות משהו חם והוא סירב בנימוס וחייך חיוך זאבי מפתה. הוא התחיל להסביר לי שמטרת ביקורו היא לבדוק איך אני מתאקלמת במוסד ושזה ממש חשוב לו שאני ארגיש בנוח. לא הבנתי מה פשר ההתנהגות האבהית המגוננת וחייכתי, עניתי לו שממש כיף לי בתפקיד החדש. נתתי לו להמשיך לדבר והסתכלתי עליו.

הוא המשיך לספר על מדיניות מוסד ועל הצלחותיו עם האוכלוסייה הנכשלת שמגיעה לכאן ושזה מאוד חשוב שהגיע צוות צעיר ואנרגטי ללמד כאן.

הוא דיבר כרבע שעה ואני בהיתי בו כמהופנטת. הסתכלתי עליו איך שהוא מדבר עם שפת הגוף המוגזמת , מניף את ידיו ומקשקש. בהיתי באצבעותיו הארוכות והעבות ותהיתי אם יש קשר בין זה ובין גודל איבר המין . שמתי לב שעל אחת מהן יש טבעת נישואים .

הוא קלט אותי שהסתכלתי על הטבעת, ליטף אותה וצחק . שאל אותי איך בעלי מקבל את העבודה החדשה שלי, כשחוץ מצוות המטבח כל האוכלוסייה במוסד הם גברים.  צחקקתי ועניתי שהכל בסדר

חייכתי במבוכה, מבוישת קצת אבל בתוך תוכי בערתי כמו חיה מיוחמת שלא ראתה זכר חודשים. הכוס שלי היה עוד רטוב מהפינוקים שהעניק לי העבריין הצעיר ועכשיו רציתי זין. בלעתי את עמוס במבטיי  כחיה שמשחרת לטרף ותכננתי את המהלכים שלי. קמתי לשנייה והסברתי לו בהתלהבות שיש לי תוכנית חינוכית נהדרת עבור הכיתה ואני רוצה להראות לו חומר שהדפסתי ושמרתי במיוחד בשבילו. צעדתי לפינה בחדר והתכופפתי לקחת קלסר. כשקמתי תפסתי את צווארי והתבכיינתי על כך שנתפס לי הצוואר. עמוס קרב אלי וליטף את צווארי באזור שבו אמרתי שכואב. המגע הקל של אצבעותיו על עורי הטריפו אותי והגוף שלי הגיב בהתאם. הפטמות שלי התקשחו נורא ואיימו לקרוע את הבד הדק של החולצה והדגדגן הכפיל את גודלו. הרגשתי את הג'ינס מתחכך בו והצטערתי שלא לבשתי תחתונים בכל פעם שהזזתי את ירכי. עמוס הושיב אותי על ברכיו והסביר לי שהוא יעסה לי את הצוואר, הוא הוסיף ואמר שהוא אמנם מסאג'יסט חובב אך על גבול המקצוען.

התרפקתי על ברכיו והתמסרתי למגע ידיו על צווארי . נשענתי מעט לאחור ונצמדתי אליו, הרגשתי את נשימותיו ואת הבל פיו החמים על צווארי. חזהו השרירי שנצמד לגבי הטריף אותי והתרפקתי עליו כמו חתולה מיוחמת. הוא ליטף אותי ברכות, שלח יד וחפן שד בבטחון עצמי חסר גבולות. כשראה שאין התנגדות פרם את כפתורי החולצה ונתן לשדיים לפרוץ החוצה. חשתי את לשונו החמימה מלקקת לי את הצוואר ואצבעותיו שיחקו וצבטו לי את הפיטמות. גרגרתי בהנאה וחשתי איך הרטיבות שבין רגלי נוזלת ומרטיבה את החצאית.

פתאום חשבתי לעצמי כמה שאני זנותית וקלה להשגה ואיך שגבר דומיננטי מגיע מולי וממיס אותי בקלות. תהיתי אם הקסם האישי שלו עובד ככה בקלות על עוד הרבה נשים. ניסיתי להתעשת והתרוממתי מעט, הסתכלתי על עיניו  ואמרתי לו שאני מרגישה שזה לא מקצועי מה שקורה כאן ושמעולם לא שכבתי עם איש צוות. הוא צחק ונישק אותי בתשוקה שטימטמה אותי. הוא התנתק לרגע ואמר לי בקול רציני שאנחנו לא חייבים למהר.  נשארתי המומה, ישובה על ברכיו המפוסלות וידי נשענת בטעות לא טעות על מפשעתו. לא האמנתי למה שידי נגעה כי מיששתי איבר ענק מעבר למכנס. גדול מעבר למה שיכולתי לדמיין. כמו ילדה מהופנטת פתחתי את הרוכסן בהתרגשות כאילו אני פותחת מתנה. חילצתי את הזין הענק מהמכנס ההדוק וליטפתי אותו בקצות אצבעותיי. נישקתי את עמוס ובתוך תוכי קיללתי את עצמי, שאני זונה נימפומנית חסרת שליטה. הכוס שלי בעבע מתשוקה וייחום כאילו לא חווה כמה אורגזמות מטורפות לפני כמה רגעים בלבד.

ליקקתי את שפתיו של עמוס ולחשתי לאוזנו בקול מתחנחן שיזיין אותי. הוא הרים את החצאית הקצרה והושיב אותי על הזין העומד כאילו אני בובת צעצוע. הוא נעץ את איברו הענק עמוק בתוך הכוס בחוזקה ופקד עלי להתנועע על הזין. החנקתי גניחת כאב מהול בעונג והפתעה והתחלתי לזוז ולקפץ על הזין. פרצופו התחפר בשדיים שלי והוא נשך את הפטמות בגסות. ידו נשלחה לסתום לי את הפה מהיללות שלי. הכוס חיבק את הזין והגיר נוזלים בלי סוף. עמוס הסתכל עלי מזדיינת וצחק. הוא אמר שמרגע שראה אותי נכנסת למוסד ידע שאני אהיה זיון טוב.

לפתע תוך כדי דהירה שלי על הזין המדהים שאל אותי אם אני מזיינת את התלמידים שלו. הבטתי עליו במבט שואל אך לא הפסקתי את הזיון. הוא קלט את העבודות על השולחן שלי ואת האחרונה עם הסמיילי של העבריין זונה שלי. כששאל אותי מה זה אז המשכתי לגמגם. עמוס סטר לי בחוזקה וצחק תוך כדי שהתיז אלי  "שרמוטה קטנה"

הורדתי מעט את הקצב והסברתי לו שהילד מלקק לי את הכוס. הוא בתגובה אמר לי שאני חתיכת זונה והוא אוהב את זה. נישקתי אותו בתשוקה והוא העיף אותי מעליו. עמוס נעמד מולי והביט בי ברצינות ואז תפס אותי בשיער בברוטליות וסובב אותי על ארבע. הוא נעץ בעוצמה את הזין שלו בכוס וזיין אותי בחוזקה בזמן שהוא אוחז לי בשיער מאחור כדי שלא אתרחק יותר מידי. הוא אמר לי שאני אהיה מורה נהדרת ואנחנו נפגש ככה אחת לשבוע כדי לדון על ההתקדמות האקדמאית והמשמעתית של התלמידים.

אחרי כדקה של זיון אגרסיבי הוא משך אותי לרצפה כך שנאלצתי לעמוד על ברכי. עמוס ירה מטח זרע חמים וריחני לתוך פי ועל שפתי. נשארתי על ברכי מבולבלת ומיוחמת עם שיער פרוע ואיפור מרוח.

הוא סידר את איברו הרפוי בתוך המכנס ההדוק וזרק לכיווני נייר טואלט. ניגבתי את פני והתיישבתי על הכיסא שלי. הוא כבר היה מוכן לתזוזה. הוא חייך אלי ואמר לי ששבוע ניפגש באותה שעה כדי לדון על מערכי השיעור שלי ואיך זה תורם למערכת.

[mr_rating_result show_rich_snippets="true" generate_microdata="true"]

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן