מונדיאל : תודה כריסטיאנו רונאלדו

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט. 

 

ישבתי בבר, כוס בירה כמעט ריקה ביד, את צלוחית גרגרי החומוס הקטנה שהוגשה לי איתה גמרתי מזמן, והבטתי במסך הטלוויזיה הגדול התלוי על הקיר, מתרכז.

המתח בשיא, דקה 87, ספרד מובילה 3:2 וכריסטיאנו רונאלדו מניח את הכדור לבעיטה חופשית, אולי ההזדמנות האחרונה של פורטוגל להשוות.

הבטתי בו מהופנט, היה משהו באופן שהוא התכונן שלא נתן לי להפסיק להביט בו, אני לא אוהד פורטוגל, אני אוהד נבחרת ישראל למרות שהיא לא הצליחה להעפיל למונדיאל, אבל היה משהו באיך שרונאלדו ניגש לבצע את הבעיטה שאי אפשר להתעלם ממנו, משהו שמשדר "שימו לב! אני הולך לעשות את זה".

רונאלדו התחיל לספור צעדים לאחור, רואים שהוא מתרכז, "זה לא יכנס" שמעתי קול נשי לצידי.

"יכנס, כמו גדול יכנס" עניתי בלי להפנות מבט לעבר הקול.

"לא יכנס" והפעם היה משהו תקיף באותו קול שחזר על עצמו.

"ואם יכנס?" ציחקקתי ועדיין לא הסבתי את מבטי לעבר אותו קול, מפחד להחמיץ את רגע הבעיטה.

"לא יכנס אבל אם יכנס אני אתן לך לעשות לי טובה" והפעם היא זאת שציחקקה.

התשובה הפתיעה אותי, פתאום גם הקול נשמע לי מוכר, סובבתי ת'ראש היישר אל החיוך על פניה של טלי, זאת שהייתה מלכת השכבה ובצדק, תמיד התלבטתי מה היא יותר? יפה, ואין ספק שהיא הייתה הילדה הכי יפה בשכבה, או אולי חכמה, ויעידו על כך רצף העשיריות שלה בתעודת הבגרות.

"מה?" טלי שאלה בקול מתמם עם חיוך מושחת על שפתיה, "בנצי אמר לי שככה קראתם לזה, לא?" והלא הזה היה עוד יותר מתמם למרות שלא השאיר ספק לאיזו טובה היא מתכוונת.

"את יודעת מה את אומרת?" עדיין הרגשתי צורך לוודא.

"יודעת" היא חייכה לעברי, "למה? אתה מפחד?" היא התגרתה בי.

"מפחד? אני מפחד?" עניתי בקול נעלב, "סגור" חייכתי אליה, "בעזרת רונאלדו נעשה ונצליח" ציחקקתי והוספתי ברכה, "אבל מה בנצי יגיד אם…?" התחלתי לשאול בחשש.

"לפני שהוא נסע לטיול הגדול בדרום אמריקה נפרדנו," היא ענתה עוד לפני שסיימתי לשאול, "אני בטוחה שהוא לא חושב פעמיים לפני שהוא טובל את המכחול שלו באיזו מולטית שווה" היא המשיכה, מצחקקת, "וחוץ מזה, אם לו מותר למה לךָ אסור?"

"מותר מה?" לא הבנתי.

"אופס!" היא שוב ציחקקה, " מה? לא ידעת? אחרי שנסעת הוא עשה טובה למיכל".

"לא, לא ידעתי" הסמקתי במבוכה, מיכל הייתה חברה שלי וגם אנחנו נפרדנו לפני שאני יצאתי לטיול הגדול אחרי צבא לאוסטרליה וניו-זילנד, היה לנו סקס נהדר אבל לשנינו היה ברור שחתונה לא תצא מזה והיא הודיעה לי שהיא לא מתכוונת לחכות לי ואכן, כשחזרתי, היא כבר עברה לגור עם איזה קיבוצניק ב"עין-חרוד".

בנצי, או בן-ציון כמו שההורים שלו קראו לו, היה חבר טוב שלי בתיכון. הכרנו בכתה י' כשהתישבנו אחד ליד השני, יחד שיחקנו בנבחרת הכדורסל של התיכון, הוא יותר ואני קצת פחות אבל אני הייתי יותר חזק ממנו בלהוריד ידיים, ובעיקר למדנו ביחד למרות שהוא היה בתנועת הנוער העובד ואני בצופים וכמעט לא בילינו ביחד.

אחרי התיכון נפרדו דרכנו, הוא הלך לשייטת, אני "הסתפקתי" ב"מגלן", ולאט לאט נחלש הקשר, בעיקר עוקבים בפייסבוק אבל שנינו לא העלנו כמעט סטטוסים. מהתמונות המעטות שהוא העלה הבנתי שהוא יוצא עם טלי וגם התמונות מברזיל תמכו במה שטלי אמרה לגבי המולטיות אבל עם מיכל כנראה זה היה סתם סטוץ' והוא לא העלה.

השופט שרק והמבט שלי חזר במהירות אל הפרצוף של רונאלדו הממלא את המסך, מתרכז, מסדר נשימה, ריצה קצרה, בעיטה, הכדור מתרומם, מסתובב, עוקף באלגנטיות את החומה ונכנס בפינה השמאלית העליונה בלי להשאיר לשוער שום סיכוי ו…"גול!!!!" צווח השדר ואני איתו, "איזה גולסו!" הצטרף בהתלהבות גם הפרשן שלידו, מושך את המילים כמיטב המסורת, "אמרתי לךְ!" פניתי לעבר טלי שלידי ולא יכולתי שלא לראות את החיוך שבזווית פיה, "אמרתי לךְ!" חזרתי שוב, "אין על רונאלדו!" הודעתי באושר ו…"את באמת התכוונת?" פניתי לטלי ואני חושב שהסמקתי.

"התכוונתי למה?" היא גיחכה.

"את יודעת, שתתני לי לעשות לך טובה".

"אתה רוצה לעשות לי טובה?" היא חייכה לעברי.

"ברור" נפלט לי במהירות ושוב הסמקתי, "הייתי עושה לה טובה" בנצי ואני היינו אומרים אחד לשני בכל פעם שראינו אותה עוברת במסדרון או בחצר בית הספר.

"תלמד," טלי חייכה, "אצלי מילה זו מילה!"

בדקות המעטות שעוד נשארו ישבנו ושתקנו, מתבוננים במסך. מסביב ניסו לעודד את הנבחרות, בעיקר את פורטוגל, כאילו הם שם ברוסיה בכלל יכולים לשמוע אותנו.

"אני גרה פה קרוב" טלי אמרה כשנשמעה שריקת הסיום, "נעלה אלי, ההורים שלי בחו"ל, כנס רפואי בוינה" היא הוסיפה והסבירה.

הלכנו בשקט, לא מדברים, צעדים מהירים, כאילו בוער לנו או אולי חוששים שהשני יתחרט. "דני," טלי אחזה בכף ידי, "אחר כך, כשתעשה לי טובה, אז, אהה, תגמור בפנים, אל תפחד, אני מוגנת" היא אמרה בקול קצת רועד וקצת מתפנק ולחצה חזק את כף ידי.

שתקתי, לא ידעתי מה עונים, גם היא שתקה עד שהגענו אליה הביתה.

כשהגענו אליה הביתה היא הובילה אותי ישר אל החדר שלה, הדליקה את מנורת הקריאה שליד המיטה שהטילה אור חלש ומְעֻרְפָּל בחלל החדר וסגרה את הדלת. רגע עמדנו זה מול זה, שותקים, האמת שלא כהרגלי עם בנות הפעם הייתי קצת נבוך וחיכיתי שהיא תעשה את הצעד הראשון, אולי עדיין כירסם בי הספק בגלל בנצי.

"יאללה, תתפשט" טלי ציחקקה ואולי כדי לעודד אותי, או אולי כדי להוכיח שהיא רצינית, טלי שלחה את שתי ידיה ומשכה מעליה את חולצת הטריקו שלבשה, מציגה לראווה את שדיה האחוזים בחזיית תחרה לבנה וגם באור העמום יכולתי להבחין בעטרת הפטמות הכהות מבעד לבד הדקיק.

הצטרפתי. התחלתי להתפשט, לאט. טלי לא חיכתה לי והתפשטה במהירות אז הגברתי את הקצב, לרגע עוד היססתי כששלחתי ידים לפשוט את תחתוני הבוקסר הצמודים שלי, בכול אופן היא הייתה החברה של החבר שלי, אבל אז היא עמדה מולי עירומה, מחייכת, וההיסוס חלף כלא היה, הורדתי במשיכה את התחתונים ועמדתי עירום מולה, מסמיק לרגע למראה המבט הבוחן שהיא שלחה בגבריות המפותחת שהזדקרה בין רגליי.

רגע ארוך עמדנו זה מול זה, עירומים, ובחנו אחד את השני. בהתחלה התמקדתי בחזה של טלי, חזה זקוף, לא גדול מדי ולא קטן מדי, בדיוק במידה הנכונה, גם העטרות הכהות שבראשם בדיוק בפרופורציה הנכונה לגודל השד כשפטמה נוקשה מזדקרת במרכזן. פעם קראתי באיזה ספר שמתארים את השדיים של הגיבורה כצעירים ורעננים ועכשיו הבנתי למה הסופר התכוון, לא היה יכול להיות תאור טוב יותר לשדיה המדהימים של טלי מצעירים ורעננים.

לא שבעתי, יכולתי לעמוד ולהביט בחזה שלה שעות, אבל בכל זאת המשכתי וירדתי עם מבטי אל הבטן, שרירית, שטוחה וחלקה סטייל דוגמנית צמרת לבגדי ספורט, הלוואי עליי בטן שטוחה ושרירית כזאת, שטפתי את העיניים וגלשתי לעבר הגן הקסום שבין רגליה, מגרש המשחקים הפרטי שלה, אל הערווה החלקה, ללא שערה או אפילו רמז לזיף, ופס ורוד, המנצנץ באור החלש מהמנורה, שחוצה בין שִפְתֵיי הכוס הכהות והנפוחות משהו.

שוב הייתה זו טלי ששברה את השתיקה, "וואו, גדול" היא חייכה, חיוך של חתולה שהניחו לפניה צלחת שמנת גדולה ועיניה היו ממוקדות בזיין המתוח שלי, "צדקו, באמת גדול" הוסיפה וירדה על ברכיה לפניי, מביטה בו מקרוב, "היי, אני טלי" היא ציחקקה ונישקה את העטרה המתוחה בראש הזין שלי, נשיקה קולנית תאוותנית, "אני יכולה?" ובלי לחכות לתשובה פתחה פה גדול, הכניסה את הזין לפיה והתחילה למצוץ לי.

האמת שהתכוונתי לשאול אותה מי זה אלה שצדקו אבל כשמוצצים לי, ואין ספק שטלי ידעה למצוץ, החלטתי לחכות, לא מסיחים את דעתה של מי שמוצצת לך שחלילה לא תפסיק, והתמכרתי לתענוג, לפה החם שלה, לשיניים המתופפות וחורצות בעדינות מגרה בעור הזין המתוח, ולמציצות התאוותניות שהעבירו רטט הנאה בכל גופי אז פישקתי רגליים, עצמתי עיניים והפקרתי את עצמי בידיה או אולי יותר נכון להגיד הפקרתי את גבריותי בפיה.

הייתי מגורה אש ועמד לי בטרוף, אם היא הייתה ממשיכה למצוץ לי ככה אין ספק שהייתי גומר לה בפה אבל באותה פתאומיות שהיא הכניסה את הזין לפה היא גם הוציאה אותו, "הגיעה הזמן לדבר האמיתי" היא ציחקקה, ונעמדה מולי, מחייכת, "בוא!" היא עלתה על המיטה, נשכבה על הגב ופישקה רגליים, מגלה עוד יותר ממגרש המשחקים הקורא לי לבוא להשתעשע בתוכו, "בוא תקטוף את הפרס שלך" היא ציחקקה, מפשקת עוד מעט את הרגליים ומסמנת לי עם האצבע לבוא ולעלות עליה, "בוא גבר, בוא תזיין אותי" ושמעתי את החרמנות בקולה.

עליתי עליה, אותה שאלה מסקרנת מי זה ההם שצדקו נדחתה שוב, שכבתי עליה, מוחץ את שדיה תחת החזה שלי, גופי בין רגליה המפושקות שכאילו ברפלקס מותנה התרוממו באוויר, הרמתי אגני והזיין שלי מצא בעצמו את הדרך אל השער, ובעטתי את עצמי ישר אל המסגרת (כמו שאוהבים להגיד אותם שדרי ספורט במונדיאל) עושה את דרכי אל עבר השער שאף שוער לא עמד בו, חודר בקלות אל הכוס החמים ובעיקר המשומן שחיכה רק לי! תוקע את כל הזין עמוק לתוכה ומרגיש את רגליה ננעלות על ישבני כאילו מפחדת שאברח לה.

"כן" טלי גנחה, כן ארוך ומתגלגל בקול מלא תשוקה והנאה כשהתחלתי לזיין אותה, מפמפם לאט ובתנועות אגן ארוכות, "מה אתה עושה לי?" היא לחשה בקול מחורמן.

"עושה לך טובה" ציחקקתי.

"מזיין," והפעם היא זאת שציחקקה, "אתה מזיין אותי, אל תתבייש, אני אוהבת שאומרים לי גסויות" היא שיחררה את כפות רגליה הנעולות על ישבני והרימה אותם באוויר, מפשקת חזק, "בבקשה, תנשק אותי!" עצמה עיניים והושיטה לעברי את שפתיה, "נשק ותטחן אותי".

הגברתי את הקצב, הזין שלי נע בתוך הוָגִינָה שלה כבוכנה משומנת, ונישקתי אותה, נשיקה צרפתית חרמנית ורטובה, הלשון שלי שיחקה בפיה והזין שלי חגג לה בכּוּס, "אתה אוהב את הפּוֹת החם שלי?" היא לחשה כשהפסקנו לרגע לקחת אוויר.

"כן" התנשפתי.

"גם אני והפות שלי אוהבים את השְׁטרוּנְגוּל שתקעת לנו" הרגשתי את הכיווצים החזקים של שרירי נרתיקה סביב הזין שלי ושמעתי את היצריות בקולה, "כן, תמשיך" היא התנשפה כשהגברתי עוד קצת את הקצב והיה ברור שהיא בדרך אל הליבידו שלה, "כן, חזק!" היא המשיכה באותה התנשפות כבדה שלא השאירה ספק שהיא מתקרבת לשיא, "כן, הנה! זה בא!" היא המשיכה באותה התנשפות חושנית שלה, "כן, הנה, זה בא לי" היא צווחה בקול מְגוֹרֶה, "כן! כן! הנה!!" היא שוב נעלה את רגליה על ישבני, לוחצת עם העקבים כאילו מנסה שאכנס עמוק יותר, "כן! הנה! עכשיו! אני… כן-ן-ן!!" וזה היה כן ארוך ומתגלגל הרגשתי את הכיווץ החזק בכוּס שלה שהפך חם ומשומן עוד יותר, "וואו, אימא'לה, גמרתי" טלי התנשפה בכבדות, "וואו, כמה הייתי צריכה את זה" היא ציחקקה, עדיין מתנשפת.

"שמעתי" צחקתי, ממשיך לשכב עליה ולחגוג לה בכּוּס.

"מניאק" היא חייכה לעברי, "רוצה שאני אסתובב על כריות?".

"כן" ניסיתי להשמע לא מתלהב והתגלגלתי מעליה, לא מאמין למזלי הטוב. אני מת על התנוחה הזאת, יש בה משהו שהופך משגל טוב מאד לזיון מצויין, אבל יש בנות, למשל מיכל האקסית שלי, שלא מסכימות, הן טוענות שזאת תנוחה משפילה לאשה, והנה טלי מציעה לי את זה מיוזמתה.

טלי סידרה שתי כריות במרכז המיטה ונשכבה כשהכריות מתחת לערוותה וישבנה בולט, "אבל לא בתחת!" היא פתחה שוב את רגליה.

"לא בתחת" הבטחתי.

"אז יאללה, בוא תבקיע לי עוד גול" היא ציחקקה, שלחה לאחור את שתי ידיה ופישקה את פלחי ישבנה, פותחת בפני עוד יותר את הדרך.

לא חיכיתי, כיוונתי עם היד את הזין למקום הנכון ו…מודה, פי הטבעת שלה פיתה אותי מאד לדחוף לה בתחת אבל אצלי מילה זו מילה אז נשכבתי עליה וחדרתי לפּוֹת החמים והמשומן, הבקעתי בקלות את השער החשוף ו…"כן" גנחתי בקול, כן מלא הנאה, "כן, זה טוב לשכב לך בכּוּס" התנשפתי, גם אותי גסויות מדליקות, והתחלתי לטחון אותה.

טחנתי אותה. חגגתי. התפננתי. אני מת על התנוחה הזאת, יש משהו בזווית כשאתה נכנס מאחורה שמשפר את החיכוך ושולח לך זרמים של הנאה בכל הגוף, גם המכות האלה עם המפשעה על התחת שלה מוסיפה עוד נדבך בהנאה הכוללת ושדרג את הזיון לרמות הכי גבוהות שחוויתי אי פעם ותאמינו לי יש לי נסיון עשיר, לא רק עם האקסית שלי ולא רק עם ישראליות.

יש הרבה יתרונות  לתנוחה הזאת אבל יש גם חסרון, גומרים בהנאה (שזה בצד היתרונות) אבל גם גומרים מהר (חסרון) ועדיין הספקתי לתת לה עוד גמירה חזקה, גמירה מטלטלת (במובן החיובי כמובן) לפני שגם אני גמרתי ולא שכחתי! גמרתי לה בפנים, בדיוק כמו שהיא ביקשה ממני בדרך, רוקנתי את הבקבוקים המלאים שלי עמוק בכוס הבוער שלה.

התגלגלתי מעליה ושכבתי על הגב לצידה, בוהה בתקרה, שותק ומחייך, איך לא? רגע ארוך טלי המשיכה לשכב על הבטן, שותקת, ואז הסתובבה לעברי, נצמדה, מוחצת את שדיה לצלעותיי, מתערסלת בחיקי ומחבקת אותי.

"אהבתי" היא לחשה ולמרות שלא ראיתי את פניה ידעתי שהיא מחייכת.

"גם אני" עניתי, "אתְ זיון מעולה".

"תודה" היא לחשה, "אני יכולה לבקש משהו?"

"תנסי" לא התחייבתי.

"אתה מוכן לצלם לנו סלפי" היא הפתיעה אותי.

"מה?? את לא נורמלית, ככה? עירומים במיטה??"

"כן, מה?" והיא הסתובבה לעבר השידה ולקחה את הפלאפון שלה וחיפשה בו משהו, "הנה, תראה" היא חזרה והתכרבלה בחיקי, לוחצת שד אחד לצלעותיי והשני גלוי וחשוף, "תראה" והיא הציגה לפני תמונה בפלאפון שבידה.

לשניה האור הבוהק מהמסך סִנְוֵור אותי, לקח לי עוד רגע לקלוט ולהבין מה אני רואה, בנצי, החבר הטוב שלי והאקס שלה, שכב במיטה ובחיקו שוכבת לא אחרת ממיכל, האקסית שלי, שניהם עירומים, לפחות מה שרואים בתמונה, והציצי שלה מציץ ובולט בלבן מול העור השזוף שלו. "מאיפה לך?" נפלט לי בסגנון פרחי שכל כך לא מתאים לי.

"הוא שלח לי" היא ענתה, "ואחר כך גם הבִּימְבָּה שלךָ שלחה לי" עצרה לשניה והמשיכה, "טלי לא שוכחת, טלי לא סולחת," היא חייכה, "ואיך כתוב? עין תחת עין? אצלי זה דווקא סלפי תחת סלפי" והיא הפעילה את המצלמה בפלאפון ומסרה לי אותו, "לךָ יש יד ארוכה אז צלם".

"את לא מתביישת?" שאלתי ובאותו הזמן הגבהתי את היד וכיוונתי את העדשה שתקלוט אותנו, מוודא במסך שלא רואים יותר מדי.

"מתביישת ממה?"

"את יודעת, שיראו אותך ככה, את יודעת"

"לא!" וזה היה לא נחרץ, "תרד קצת" היא כיוונה אותי. "תדאג שיראו לי ת'ציצי".

צילמתי, מה אכפת לי? אם התמונה תתפרסם זה יכול רק לעשות לי כבוד. "רגע" טלי נצמדה עוד יותר, סידרה את הציצי שיראו ת'פטמה וכשסיימה, כאילו כדי לעודד, היד שלה נשלחה והתחילה לשחק לי בזין, "עוד תמונה, שיראו טוב" היא חייכה לעבר המצלמה.

טלי המשיכה לשחק לי בזין גם אחרי שגמרתי לצלם, לרגע היא הפסיקה רק כדי להניח את הפלאפון שהחזרתי לה בהשג יד ושוב שיחקה. "אם אני אעמיד לך שוב," היא עצרה לשניה, "בעצם כשאני אעמיד לך שוב," היא חייכה חיוך זימתי, "תסכים שנעשה את זה בתנוחה שאני אבחר?" שאלה בקול מתחנחן.

לשניה היססתי אבל אז חשבתי שבעצם מה יש לי להפסיד? "אוקיי, כשתעמידי אותו" חייכתי אליה והרגשתי איך הזין שלי נעמד ומתקשה במהירות, "באיזה תנוחה?".

"קאו-גירל (cow-girl)".

"שובבה" ציחקקתי, "זה מה שבא לך?"

"כן" ולרגע היה מין חשש בקולה.

"אז אין בעיה, דווקא מתאים לי, רק תעמידי אותו קודם" שילבתי את כפות ידי מאחורי עורפי, חייכתי אליה, חיוך נהנתני שכזה, ועצמתי עיניים.

אני אוהב את התנוחה הזאת, בטח כשהיא זיון שני באותו ערב. יש גברים שלא אוהבים את התנוחה הזאת, רואים חסרון בזה שלא הוא השולט בקצב אלא היא, האשה הרוכבת עליו, אבל אני בוחר לראות את היתרונות שבתנוחה, קודם כל היא זאת שתעשה את העבודה, שתתאמץ בזמן שאני שוכב ונהנה, אבל היתרון הכי גדול בעיניי זה שבתנוחה הזאת אני גומר לאט, הרבה אורגזמות טלי הולכת לחוות לפני שגם אני אגיע לשיא ומה מנפח לי יותר את האגו (ולדעתי לכל גבר) אם לא לראות את הפרטנרית שלו גומרת פעם אחר פעם, לשמוע איך היא מקבלת את עונתה בגדול!

טלי לא הייתה צריכה להתאמץ הרבה כדי שיעמוד לי כמו טיל, זיקפה גברית חסונה המפארת את בעליה. "מוכן?" היא ציחקקה ונעמדה על ברכיה מעלי כשאגני בין רגליה, מכוונת בידה את הטיל שניצב בגאון אל שער נשיותה הרטוב שמחכה רק לי בין רגליה.

"מוכן" עניתי ופתחתי עינים, מביט בה ומחייך אליה.

טלי התחילה לרדת לעברי, לאט, הרגשתי את מגע שפתי הכוס שלה נושק לעטרת הזין המתוחה שלי, נשיקה רטובה, אחר כך היא האטה עוד יותר את הקצב, כאילו במין הילוך איטי כזה, והרגשתי איך ראש הזין נלחץ ודוחק את שפתי הכוס הרכות לצדדים ומתחיל לחדור בין השפתים שנפתחו לכבודו, מחבקים אותו בחיבוק אוהב ומתחילות לרדת לאורך הזין המתוח. "כן" היא גנחה בהנאה והתיישבה על אגני, "כן, זה טוב" המשיכה באותו קול מחורמן כשכל הזין ננעץ עמוק בתוכה, הכי עמוק שאפשר, "כן, זה בדיוק מה שחלמתי עליו" והרגשתי את שרירי נרתיקה מתכווצים סביב האיבר שבתוכם.

חשבתי שהיא תתחיל לרכב עלי אבל טלי לא זזה, רק שלחה יד ואחזה שוב בפלאפון שלה. "את לא מצלמת אותי ככה" אמרתי בקול קצת מבוהל.

"לא, זאת אומרת רק אם תרצה" היא ציחקקה, "אבל זה בדיוק הרגע לשלוח את התמונה שלנו" היא שוב הצליחה להפתיע אותי ושיחקה בפלאפון שלה.

האצבעות של טלי רצו על המקשים בפלאפון. "למי ומה את כותבת?" שאלתי, מסוקרן.

"למניאק, האקס שלי" היא חייכה אלי והרגשתי את שרירי נרתיקה פועמים סביב הזין שבתוכה, אין ספק שהיא מתרגשת, "כתבתי טלי לא שוכחת, טלי לא סולחת" היא חייכה, "רגע, אני מוסיפה, אם זה מעניין אותך אז שלו גדול מזה שלךָ", היא עצרה לשניה, "זהו שלחתי, עכשיו נעבור לבימבה" היא שוב חייכה לעברי, מקלידה במרץ, "לא מבינה איך החלפת פאררי בדאצ'יה" היא הקריאה לי את מה שהיא כותבת, "אתה חושב שהיא תבין?" היא הביטה בי ושאלה.

"אולי היא בימבה אבל היא לא מטומטמת" חייכתי אליה חזרה.

"יפה, אהבתי" היא חייכה, "שלחתי" היא הניחה את הפלאפון על המיטה, הניחה את שתי ידיה על החזה שלי והתחילה לרכב עלי, לעלות ולרדת על הטיל הנעוץ בין רגליה.

הגמירה הראשונה שלה לא אחרה להגיע, גמירה מהירה אבל עוצמתית, אני לא יודע מה חירמן אותה יותר, השפשוף של הזין שלי בין שפתי הכוס שלה בדיוק במהירות שהיא קבעה וששלחו זרמים מהנים בשנינו או המחשבה על ההודעות שהיא שלחה לאקסים שלה ושלי אבל מה זה חשב, טלי גמרה ולא עצרה, המשיכה באותו קצב שלה, עולה ויורדת והחזה שלה מקפץ בקצב דהירתה.

"איך זה לזיין אותי?" חייכתי אליה.

"לנרתק!" היא תיקנה אותי, "בנים מזיינים, בנות מנרתקות" היא חייכה והגבירה ת'קצב, "וזה כיף".

גם הגמירה השניה לא אחרה להגיע, הכיווצים בווגינה היו חזקים יותר, הפטמות שלה עמדו נוקשות ומתוחות כמו שלא ראיתי אצלה קודם, הראש שלה נזרק לאחור, היא התנשפה בכבדות, גונחת "כן! כן!" חזקים ומלאי תאווה, "כן, הנה," היא עצרה, יושבת עלי כשכל הזין נעוץ בתוכה, "כן, זהו, עכשיו! אימא'לה, כן! כן-ן-ן-!!" היא נמתחה כולה ו…"וואו, גמרתי," היא חייכה לעברי, מתנשפת, "אבל רוצה עוד" היא חזרה לדהור.

היא גמרה עוד פעמיים, גמירות עוצמתיות וקולניות, "אימא'לה, אני לא יכולה יותר," טלי התנשפה בכבדות, "בוא," היא התגלגלה מעלי, נשכבה על הגב ופתחה רגליים, "בוא תזיין אותי, בוא תכבה לי ת'שריפה שהצתתָ" היא הזמינה אותי ולהזמנה כזאת אני לא אומר לא אז במהירות עליתי עליה, הזין שלי כאילו מצא את דרכו בעצמו, שכבתי עליה, בתוכה, והתחלתי לזיין בהתלהבות, גם אני הייתי מגורה בטרוף ורציתי לגמור.

שנינו היינו מגורים בטרוף, גניחות תאוותניות קולניות של שנינו מילאו את חלל החדר, לא ממש מילים, בטח שלא משפטים, חוץ אולי מ"כן"-ים מלאי תשוקה, "אהה"-ים עוגבניים וכל השאר הברות חסרות פשר.

עכשיו, כששכבתי עליה, מעכתי אותה תחת גופי וטחנתי אותה בתנועות ארוכות, מהירות וחזקות שהרעידו אותה והדליקו עוד יותר אותי, כבר לא הייתה לי אותה חסינות של גמירה מאוחרת, עכשיו האורגזמה שלי התקרבה במהירות.

"הנה, בואי" הזמנתי אותה כשהרגשתי איך הלבה מתחילה לטפס במעלה הזין שלי, "בואי, בואי" זרזתי אותה ככל שהלבה עלתה וטיפסה במעלה הזקפה המתוחה והרגשתי איך היא נועלת את כפות רגליה על ישבני, "כן, תן לי" היא הצטרפה אחרי עוד "בואי, בואי" מהיר וצעקני שלי וה"קחי!" שלי השתלב עם ה"תן לי" שלה כשיריתי את המטח הראשון בתוכה, מטח שפיך חמים וסמיך, "קחי!" צווחתי שוב ויריתי עוד מטח של זרעונים שיצאו למסע חסר סיכוי במעלה הדרך הקשה לחצוצרות שלה, "כן" גנחתי בהנאה כשעוד מטח יצא לדרכו, "אם עוד לא אמרתי לך אז את זיון טוב" נשענתי על כפות ידי, מביט בה מלמעלה, וחייכתי לעברה לפני שהתגלגלתי מעליה ונשכבתי על הגב לצידה ושנינו מתנשפים ובוהים בתקרה הלבנה.

טלי שכבה על הצד במיטה, עטופה בסדין המסתיר את פלג גופה התחתון אבל שדיה חשופים, והביטה בי מתלבש. "אני בטוחה שהאקסית שלך הבינה מה היא הפסידה כשהיא עשתה את זה עם האקס שלי" היא חייכה לעברי, קמה, חושפת לעוד רגע את ערוותה שאגלי שפיך ניצנצו עליה, והתעטפה בחלוק, "תגיד, בא לך לראות מחר את המשחקים ביחד".

"רק לראות?" חייכתי חזרה.

"אפשר גם להתערב".

תגידו לי, איזה גבר יגיד "לא" לכזאת הצעה? "להביא משהו?" עניתי בשאלה משלי.

"לא, יש מספיק בירה במקרר, בעצם אולי תביא פופ-קורן למיקרו".

אפילוג

טלי ואני המשכנו לראות כדורגל ביחד, לשתות בירה ואיך לא? להזדיין  אחר כך כמו שפנים.

אני מתלבט, מה טלי יותר? יפה, ואין ספק שהיא האשה הכי יפה שזיינתי, או אולי חמה במיטה, וגם פה אין ספק שהיא הזיון הכי טוב שהיה לי והיו לי די הרבה לפניה.

גרמניה עפה ראשונה מהגדולות, ספרד ופורטוגל הודחו, גם ברזיל נסעה הביתה מאוכזבת, אנגליה קצת הפתיעה, הצליחה להגיע לחצי גמר, אבל גם היא עפה, קרואטיה נתנה תקווה להפתעה, החזקתי לה אצבעות, אבל בסוף צרפת לקחה את הגביע ועדיין אני ממשיך להיות אוהד נבחרת ישראל, כזה שהולך למשחקים וצועק "אל אל ישראל", מעודד בקול למרות שאני יודע שהם ימשיכו לאכול לי את הלב.

כריסטיאנו רונאלדו נסע הביתה בלי גביע אבל אצלי נשארה לו פינה חמה בלב, גם בגלל שהוא כדורגלן גדול, וואו, איזה גול זה היה, אבל בעיקר בגלל שהוא סידר לי את טלי אז… "תודה כריסטיאנו רונאלדו"!

Loading

4 מחשבות על “מונדיאל : תודה כריסטיאנו רונאלדו”

  1. סיפור מעולה!
    אני ואשתי קראנו ביחד והסקס אחרי זה היה וואו!

    הגב
  2. כרגיל הסיפורים של אריה מחרמנים.
    טבל זה היה קצת צפוי הכל

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן