מה שקורה באיה נאפה – חלק 6

לפרק 1

לפרק 2

לפרק 3

לפרק 4

לפרק 5

**כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט**

פתאום היא התנהגה בביישנות לגבי העניין, ואמרה "אוי, אלוהים, לא מול כולם". ידעתי היטב למה היא העלתה את הנושא וגם ידעתי שהצעצוע שלה הוא הדרך המובטחת היחידה שלה בסיטואציה הנוכחית. כמובן שהיא גמרה לפעמים גם מחדירה, וגם היא תמיד גומרת כשאני יורד לה, אבל היה לי ברור שהיא צריכה בשביל זה ריכוז ולא היה לזה סיכוי כשעוד 3 בחורים חרמנים מסתכלים עליה. אבל עם הצעצוע שלה… שום דבר לא ימנע ממנה לגמור.

לאחר מספר דקות, היא לבסוף אמרה, "בסדר, אבל לא מול כולכם."

ארבעתנו כמעט התחלנו להתחנן אליה, "נו באמת, אחרי כל מה שקורה כאן, מזה את מתביישת?"

לבסוף היא ענתה, "טוב בסדר, אני רק הולכת לנסות, אבל אם אני מרגישה שזה יותר מידי מוזר ממה שאני כבר מרגישה בכל היומיים האלו, אני לא רוצה לשמוע על זה ציוץ אם אני אצטרך להיכנס לשירותים ולעשות את זה לבד."

כולנו צחקנו והתחלנו לעודד אותה, ולבסוף הסכמנו שאם היא לא מרגישה בנוח עם זה, לא נגיד מילה אם היא תפסיק. איה הלכה בחוסר רצון למזוודה שלנו כשהיא מסתובבת אלינו כמה פעמים תוך כדי ואמרה, "אני לא רוצה שאף אחד יסתכל עד שיהיה לי נוח. זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל לתת לכם לראות אותי מאוננת זה לא כמו לתת לכם לזיין אותי או לגעת בי. אוננות של אישה זה הדבר הכי אינטימי שהיא עושה עם עצמה"

כולנו ענינו, "אין בעיה, ברור, מה, אנחנו מבינים".

לא היה לי מושג למה לצפות, אבל ידעתי היטב שהפעם היחידה שראיתי אותה משפריצה בפראות הייתה עם השימוש בויברטור הזה שקניתי לה לפני כמה שנים. לעזאזל, זה כבר היה כל כך הרבה מעבר לפנטזיה המקורית שלי. אין מילים שיכולות לתאר את זה באמת. איה התכופפה לבסוף למזוודה שהיתה מונחת בפינת החדר, נותנת לנו הזדמנות לראות את התחת והכוס שלה מהזווית הזו, ואחרי דקה הוציאה את הצעצוע שלה.

הצעצוע שלה היה ורוד, ונקרא מיסטר ראביט. זה היה למעשה מכשיר רוטט שמאפשר גירוי חיצוני ופנימי בו זמנית. ראיתי אותה גומרת הרבה פעמים, וידעתי שהיא יכולה להרטיב את כל הסדין אם נותנים לה מספיק זמן ושקט. היה לי ברור ששלושת הבחורים האלה, ללא ספק מעולם לא ראו דבר כזה. כל הזמן אמרתי לעצמי, "אני אתפלא אם היא תעשה את זה עד הסוף".

יכולתי לראות שהיא מתחילה להיות קצת נבוכה ולהסס כשהיא עלתה על המיטה, הניחה את זה בין רגליה, ישבה מעט בפיסוק, קלטה את ארבעתנו בוהים בה, ואמרה "אין סיכוי", כשהיא חייכה את החיוך היפה שלה.

למרבה ההפתעה, עיליי אמר, "היי, אם את לא רוצה, אין בעיה. אם תרצי, לא נסתכל. אנחנו רק רוצים שתגמרי גם את. מגיע לך, וכנראה שאנחנו לא הכי מוצלחים בזה…". לא בטוח שכולם הסכימו איתו, אבל איכשהו ההערה הזו גרמה לאיה להתחיל להרגיש שהיא צריכה להתנצל בפניהם.

היא ענתה מיד, "תראו, נשים שונות בהרבה מגברים מהבחינה הזו. גברים יכולים לגמור רק מלראות ציצי; נשים צריכות לקבל קצת יותר גירוי ולא סתם גירוי. זה חייב להיות במקום המושלם ובדיוק בזמן הנכון. דפקו אותנו."

שלושתם ציחקקו. לאחר שאיה הצילה את הבטחון העצמי שלהם, היא לקחה את הויברטור ביד והפעילה את הרטט. היא נשענה על גב המיטה ופיסקה את רגליה עוד יותר. אני וערן ישבנו בקדמת המיטה עם המבט אליה, ועיליי וליאל עמדו כל אחד בצד אחר של המיטה, עם הזין ביד.

היא התחילה להחדיר את הויברטור לכוס שלה, ובדיוק כשחשבתי שהנה זה הולך לקרות, היא כיבתה את הרטט ואמרה "בסדר תסתובבו כולם חוץ מרוני, אני לא יכולה ככה", והביטה בי בהבעה מחייכת כאילו היא אומרת, "אני אפילו לא מאמינה מה אנחנו עושים". שוב, זה היה כל כך הרבה מעבר לציפיות המקוריות שלי, ככה שלא התאכזבתי מכלום כבר.

הם כיבדו אותה והסתובבו מייד עם הגב אליה. היה שקט במיוחד.

היא הפעילה שוב את הרטט וליאל מייד שאל "התחלת שוב?".

רק אמרה, "תהיו בשקט, כן".

הם עמדו בהבטחתם, לא הסתכלו.

שמתי לב מיד שכולם עם הזין ביד שלהם.

איה הביטה בי כמה פעמים בהתחלה כשהיא התחילה להניח את הצעצוע בדגדגן שלה, אבל כמו תמיד, היא התחילה לנשוך את שפתה התחתונה בריכוז עז. התחלתי לאט לאט ללטף את הזין החצי רפוי שלי בזמן שהסתכלתי.

הסיבה שחשבתי שהיא לא תצליח היא כי לא חשבתי שהם יכולים לשמור על קור רוח בלי להסתובב מספיק זמן כדי שהיא אפילו תתקרב לשיא. אבל למרבה הפלא, הם נשארו עם הגב אליה. היא התחילה לגנוח ובאמת נכנסה לזה כאילו אנחנו בבית. לאחר חמש דקות לפחות, היא החלה להרים את ירכיה ולדחוף את הויברטור לתוכה ולהוציא אותו במהירות החוצה, לפתוח את רגליה עד הסוף ולהצמיד אותו גם לדגדגן שלה.

זה נמשך כשלוש דקות נוספות כשאחד אחד כולם כבר הסתובבו שוב עם הפנים אליה. היא שמה לב, אבל בשלב הזה איה הייתה בטראנס אקסטטי ממוקד ואפילו לא היה אכפת לה שהם מסתכלים. אני מתאר לעצמי שזו הייתה החוויה הכי מחרמנת בחייהם, כשהם צפו בה מענגת את עצמה ככה ושולחת זרמים חשמליים לכל איבר בגופה. לא יותר מדקה מאז שהם הסתובבו, וליאל ועיליי כבר התיישבו על המיטה משתי צדדיה והחלו ללטף את הירכיים הפנימיות שלה. היא סובבה מיד את ראשה לכיוון עיליי, מביטה בו בעיניים, והוא התקרב אליה והתחיל לנשק אותה בפראות אירוטית. ליאל מייד נשען על מרפקו הימני והחל לנשק את צווארה ושדיה.

היא הייתה כל כך קרובה להשפריץ. פחדתי שההתערבות שלהם הולכת להרוס את זה לחלוטין. אולם לאחר פחות מדקה שליאל נישק את צווארה ושדיה, ועיליי התנשק איתה בפיה, היא השליכה בטירוף את הצעצוע למרגלות המיטה ומשכה את עיליי אל בין רגליה. תוך שלוש שניות היא החלה למקם אותו בתוכה כשהיא מקמרת את גבה.

"תכנס חזק", היא אמרה, והוא ציית, "אני צריכה זין".

הוא החל לחבוט בתוכה כמעט באלימות בעוד שק האשכים שלו היכה בישבנה. היא מיד פלטה צרחה שלא דומה לשום דבר ששמעתי אי פעם. אפילו ליאל נבהל וקפץ אחורה. שלושתנו חזינו במחזה שהוצג לפנינו. איה הייתה במצב שמעולם לא ראיתי קודם.

היא הניחה את ידיה על ישבנו של עיליי, רגליה פתוחות לרווחה וברכיה כפופות כמעט עד למרפקים שלו. האגן שלו הכה בכל הכוח על ישבנה היפה. הציצים הגדולים שלה קפצו בקצב הדפיקות של עיליי, שטמן את הזין שלו הכי עמוק שאפשר בתוכה. זה היה עוצר נשימה לראות את הזין העבה שלו מותח את הכוס שלה כשהם מצמידים את איברי המין שלהם, ולראות כמה היא רטובה.

שתי דקות לתוך הזיון הזה, היא החזיקה בחוזקה את אחת הדחיפות שלו, חופרת את ציפורניה לתוך התחת שלו, ומתחילה להזיז את ישבנה וירכיה בצורה הכי חייתית שאפשר להעלות על הדעת. בזמן שהיא עשתה זאת, היא התחילה לגנוח בצורה שהפחידה אותי לגמרי כשהיא אומרת, "אל תזוז… אהההההה פאק… אל תזוז… אההההההההההההההההההההההה… אני… רוצה… להכתיב… את… הקצב…"

היא ממש השתמשה עכשיו בעיליי כמו הצעצוע שלה. ועוד איזה קצב היא הכתיבה, מוציאה ומכניסה אותו מתוכה בקצב אחיד ומהיר. אחרי עוד כמה גניחות כוחניות שלה, ראיתי את הרווח בין ישבנה לכוס מתחיל לפעום. שניהם נשארו דוממים לחלוטין במשך עשר שניות לפחות כשהיא נכנסה לאורגזמה שנראה שכמעט שברה לה הגב.

לא הייתה דרך לספור, אבל נראה היה שאחרי אולי הפעם הרביעית או החמישית שהיא גמרה, נוזלי הכוס שלה החלו לצאת ממנה ויצרו שלולית גדולה על הסדין. זה לא היה כמו בפורנו. הם לא באמת השפריצו לתקרה, אלא פשוט יצאו, נזלו מהכוס שלה על הסדין, בהשפרצות קלות, בצורה עדינה ויפהפיה.

בערך דקה אחרי שהיא סיימה את המולטי אורגזמות שלה, הוא עדיין היה בתוכה, מביט בה, ואז היא התחילה להזיז שוב את האגן שלה והוא התחיל להזיז את הזין שלו פנימה, הולם בה, אבל בקצב איטי. הוא המשיך לעשות זאת במשך כעשרים שניות נוספות, עד שהוא התחיל לגנוח חזק וכמעט צעק, "פאאאאאאאאאאקקקק זה טוווובבבבב.. אני אוהב אותך!!!"

הם טחנו לאט את איברי המין שלהם יחד בקוקטייל הזרע והכוס הדביקים שלהם, בזמן שהוא הציף אותה בזרע שלו. אם בכלל הייתי נוגע בזין שלי בשלב זה, הייתי גומר מייד ועושה בלגן עצום. פשוט צפיתי בהשתאות. הם נשארו במצב הטראנס המיני הזה, צמודים זה לזה כאילו ניסו להבטיח שהיא ספגה במלואה את כל השפיך שלו.

זמן מה לאחר שהפסיק לחלוטין לירות בה את כל מה שהיה לו, הוא סוף סוף התחיל להוציא את הזין שלו. איה תפסה במהירות את ישבנו ואמרה, "לא בבקשה, רק תשכב עליי לשנייה." למרות שהיא כבר היתה כמה דקות אחרי האורגזמה הרועדת שלה, היא עדיין הייתה רגישה ביותר, ורצתה להשאיר אותו בתוכה עד שזה ייגמר בסופו של דבר.

"פאק, אני הולך לגמור", פתאום שמעתי את ליאל אומר, ואז הוא התקרב שוב לאיה, נתן עוד כמה שפשופים וכיוון את הזין שלו ככה שהוא גמר לה על הפנים. איה פשוט ספגה את זה, נראה שכבר היתה רגילה ואולי גם מותשת מידי מכדי להגיב.

מספר דקות לאחר מכן, עיליי רכן לאט לשמאלו והזין החצי רפוי שלו יצא ממנה. כשהיא נשארה פשוקת רגליים, וראיתי את המטען שהוא השאיר בה נבנה לאט בתחתית הכוס שלה ומתנקז במורד ישבנה, ואת השפיך של ליאל נוזל במורד לחיה.

היא שכבה שם כדקה עם רגליים למעלה וברכיים כפופות משפשפת את ידיה על עיניה, מנגבת ומלקקת את השפיך על פניה, כשערן החל לזוז לכיוונה עם הזין ביד. הייתי רוצה לומר שגם הוא דפק אותה, ואחר כך אני, אבל ברגע שהוא מיקם את הזין שלו בפתח הכוס שלה, היא אמרה מהר, "לא, לא עכשיו. לא עכשיו, אולי אחר כך."

"מה?? את רצינית?", ערן היה ממש מופתע.

"כן, אני גמורה. בכל המובנים. חייבת קצת לנמנם, ממי", היא אמרה בחיבה וליטפה אותו בלחי.

"טוב, בסדר אני אגמור מהר, תני לי קצת", הוא ניסה להחדיר את עצמו אליה, אבל אז היא כבר ממש הדפה אותו ממנה.

"לא! ערן, אני רצינית, תעוף ממני!", היא דחפה אותו והוא כמעט עף מהמיטה.

שמחתי לראות אותה שמה את הגבול הזה. זה נתן לי להרגיש יותר בטוח בזה שהיא בשליטה, ושהיא מחליטה, ושהיא לא תצטער על כל מה שקרה.

בשלב הזה התערבתי.

"טוב, יאללה, המסיבה נגמרה לבינתיים. תתקפלו מכאן"

"כן, דוקטור", ליאל אמר, "נזוז".

"אני מצטער, לא יודע מה נכנס בי", ערן מלמל.

"זה בסדר, אחי, אחרי כל מה שהיא זרמה איתו ביומיים האחרונים, איך יכלת לדעת שפתאום היא תשים ברקס", ליאל.

"האמת שזה לא היה בסדר, תכבד אותה", עיליי אמר.

ממש נראה כאילו לעיליי התחיל להיות איכפת ממנה באמת.

ככה הם המשיכו לדבר ביניהם בזמן שהם התלבשו, ואיה התכסתה בשמיכה, עצמה עיניים והחלה להרדם בשלווה.

"ביי, דוקטור, אולי נחזור אחר כך", הם אמרו לפני שיצאו וסגרו אחריהם את הדלת.

התיישבתי על המיטה לידה, הנחתי יד על השמיכה שכיסתה אותה ושאלתי, "את בסדר, ממי?"

"כן, מותק, בחיים לא גמרתי ככה. אני פשוט חייבת קצת לישון. תוכל בבקשה להשאיר אותם בחוץ לפחות כמה שעות? או שתנעל את הדלת?", היא אמרה בעיניים עצומות, כמעט כבר רדומה.

לא ידעתי אם להעלב ממה שהיא אמרה, אבל החלטתי פשוט לפרגן ולשמוח בשבילה.

"כן, בטח, תשני, ממי, אני אוהב אותך"

"גם אני אותך. תביא נשיקה", היא אמרה, "אתה אוהב אותי גם כשאני כזאת שרמוטה?", היא שאלה כשהיא כבר כמעט חצי ישנה.

"אני רק מאוהב בך יותר ויותר כל יום", נתתי לה נשיקה בפה, והשארתי אותה לישון. יצאתי החוצה לחצר שצמודה לבריכה, ופתחתי לי בירה. הופתעתי לראות שהבריכה היתה דיי ריקה. השעה היתה 17 אחר הצהריים.

ערן, עיליי וליאל יצאו מהחדר שלהם ועברו דרך הבריכה 10 דקות אחר כך. הם צעקו לי שהם הולכים לאכול משהו, ושאלו אם להביא גם לנו. אמרתי להם שאין צורך, והם נופפו לי לשלום ואמרו שהם יחזרו.

אני לא ממש יודע כמה זמן שכבתי שם לפני שנרדמתי בכיסא הנוח, אולי עשר דקות, אולי שעה, אבל התחלתי לשמוע את איה מדברת בטון נמוך.

לא הייתי בטוח אם היא מדברת בשנתה או מה, אבל קמתי מהכיסא שלי והלכתי לכיוון דלת ההזזה שהפרידה בין החדר לחצר שבה נרדמתי. היא היתה פתוחה באיזה סנטימטר או שניים. ברגע שהצצתי לתוך החדר, ראיתי את ערן שוכב לצד איה בצד שמאל עם גבו מופנה אלי.

בדרך כלל האינסטינקט הראשוני במצב כזה היה לקפוץ ולהעיף אותו מהמיטה שלה, להגן עליה, אבל אחרי כל מה שהתרחש במהלך היומיים האחרונים, הייתי מה שאפשר לכנות מכור. הייתי מוכן לעשות הכל כדי לראות אותה מזדיינת, מה שגרם לאינסטינקט הטבעי שלי לא לעבוד באותו רגע.

חשבתי שאולי הפעם אצפה ולא אודיע לה שאני צופה. זה היה ריגוש מוגבר – הידיעה שהיא לא יודעת שמישהו צופה. אז פשוט נשארתי שם לעמוד, מביט בהם ממרחק של כמה מטרים. ערן הוריד ממנה את השמיכה וזרק אותה על הרצפה, והיא שכבה על הגב עם רגליים מקופלות וסגורות.

"נו, תני לי קצת לשחק איתך, אני היחידי שלא גמר בסבב האחרון", הוא התחנן בפניה וניסה להכניס יד אל בין רגליה.

יכולתי להבין מיד שאיה רק התעוררה משינה עמוקה, והיתה מעדיפה להמשיך לישון. היא לא היתה במצב רוח משחקי כמו שהיתה ביומיים האחרונים.  זו גם היתה הפעם הראשונה שלא הייתי שם, מה שאני בטוח בעיניה שהפך את זה לדבר אחר לגמרי. אני מניח שיש גבול דק בין להזדיין עם מישהו כשבעלך צופה ואוהב את זה, לבין לזיין מישהו בלי שהוא יודע.

"דיי, ערן, לא עכשיו, אולי אחר כך. איפה רוני?"

"הוא לא כאן. זה רק אני ואת", ערן ענה.

איפה רוני. האם זה סימן בשבילי? האם זה אומר שהיא היתה רוצה שאבוא ואתערב? שאגן שעליה? האם היא פחדה באותם רגעים? אלו המחשבות שעברו לי בראש. אבל אז ערן התחיל לנשק לה את הציצים, ולמצוץ לה את הפטמה. היא עצמה עיניים וגנחה, ואפילו חייכה. ראיתי שהיא נהנת. ידעתי שהיא שולטת במצב, ושבקלות היתה יכולה לקום מהמיטה ולצעוק עליו שיעוף משם. אבל היא לא עשתה את זה.

בינתיים ערן הוריד את הבגד ים שלו, והמשיך לנסות להכניס לה יד לכוס.

"תודי שאת מחורמנת מזה", הוא אמר כשהוציא את הפטמה שלו מפיה.

"כן, אבל דיי, אחר כך"

"אבל מחר אנחנו טסים חזרה, אני לא יודע אם באמת תהיה עוד הזדמנות", הוא ניסה לשכנע אותה באופן רציונלי.

בדיוק ברגע שחשבתי שהוא ויתר, הוא החל לדחוף את רגליה של איה בכוח, כשהיא החלה לומר בקול תקיף, "אמרתי לך שזה לא קורה, אז אתה יכול להפסיק."

בזמן שהיא אמרה את זה, הוא פתח בכוח את רגליה כמעט כאילו הוא אומר לה שהוא לא משחק יותר, התמקם בין רגליה, ונשען עליה. באותו רגע כבר שמתי יד על הדלת ובאתי להכנס ולעצור אותו, אבל תוך אלפית שנייה ראיתי אותו כבר דוחף את עצמו אליה. רגע לפני שנכנסתי לחדר, איה פלטה גניחה שזיהיתי מייד. גניחה של עונג. אז עצרתי את עצמי.

הוא דחף והחדיר את גופו לתוך גופה, וכשהוא מזיין אותה בטירוף. הבחנתי שאיה מסתכלת לעבר דלת החדר שהיא היתה בטוחה שנעלתי כפי שהיא אמרה לי. האמת היא ששכחתי לנעול, וכנראה משם הוא נכנס.

כשהוא דפק אותה בטירוף, היא התחילה להתנשף, "תגמור מהר". ידעתי שהיא מנסה בטירוף לגרום לו לשפוך במהירות, לא רוצה שאכנס דרך הדלת שהיא המשיכה להציץ בה. לאחר שלושים שניות לערך, היא החלה למשוך בתחת שלו ולהזיז את ישבנה ביחד עם ישבנו, וחזרה ואמרה, "כן, עוד, חזק, פאק כן, תטחן אותי, אני רוצה שתגמור בתוכי, ערן."

"בכוס הפתוח שלך?", הוא שאל, "בכוס היפה שלך?"

"כן, בכוס היפה שלי".

זה בטח עורר את מה שאיה ניסתה לגרום לו לעשות, כי תוך עשר שניות הוא התנגש בה והחל לשפוך עמוק בתוכה. הוא התאמץ וירה בכל טיפת זרע שהוא יכול היה במשך כחצי דקה, כשאיה אמרה מיד, "אוקיי, סיימת, עכשיו לך. אם תספר על זה למישהו, אני אגיד שהכרחת אותי, וזה יהיה הסוף שלך."

אני מניח שאחרי שהוא גמר, הוא סוף סוף התעשת, והתחיל להתנצל ברצינות במחשבה שהוא חרג לגמרי מהגבולות שלו ושלה. אבל אני ידעתי בוודאות שהיא יכלה לבעוט אותו דרך הקיר אם היה צריך ואם היא באמת רצתה בכך. איה לא היתה פראיירית.

אני בעצמי גמרתי בעוצמה על הרצפה כשצפיתי בו מציף אותה בשפיך שלו, יותר חזק מכל הפעמים ביומיים האחרונים. בצורה חדשה ומוזרה, זה הטריף את דעתי יותר מאשר בפעמים שהיא ידעה שאני צופה בה.

אף פעם לא אמרתי לה שצפיתי בה. אחרי שהוא יצא מהחדר, היא חזרה לישון. אחרי שעה בערך הערתי אותה והיא התנהגה כרגיל. הלכנו לאכול במסעדה, והיא סיפרה לי על זה, אבל השמיטה הרבה מאוד פרטים. היא סיפרה שהוא פשוט נכנס לחדר וביקש לזיין אותה והיא הסכימה כמו שהיא הסכימה בכל הפעמים האחרות.

לא הייתי בעמדה לשפוט אותה בהתחשב בעובדה ששידלתי אותה לכל הדבר הזה מההתחלה. בעצם הייתי אחראי לכך שבחורים אחרים נגעו בה וזיינו אותה. חוץ מזה היא בטח הייתה הורגת אותי אם היא הייתה יודעת שצפיתי בכל העניין ולא נכנסתי לחדר והעפתי אותו החוצה, לפני שזה הפך לזיון.

כשחזרנו לחדר, פגשנו את שלושתם שוב בלובי, והיא זו שהזמינה אותם שוב לחדר. נכנסנו ודיברנו קצת, שמתי מוזיקה מרגיעה ולא עשינו הרבה. ועדיין, ככל שהתקדם הלילה, כולנו מצאנו את עצמנו שוב בתוך הכוס שלה. היא זאת שהושיבה את כולנו על הספה, ועברה בינינו, כשבהתחלה היא מוצצת לנו בתורות ואחר כך כשהיא רוכבת עלינו בתורות. לא היה שום סימן שהיא נרתעת מערן. שמתי לב שעיליי בשלב זה כבר התאהב בה לחלוטין. אני חושב שהוא התאהב בה במהלך הימים האחרונים. הוא המשיך להגיד לה שהוא אוהב אותה בזמן שהיא רכבה עליו, וכל פעם שהוא היה בתוכה באותו הלילה אחרון של שכרון חושים. היא רק נישקה אותו כל פעם שהוא אמר לה את זה.

נרדמנו כולנו ב-4 לפנות בוקר אחרי לא זוכר כמה סבבים של זיונים, ושתיה, וקצת מנוחה בין לבין. עיליי נרדם איתה בכפיות במיטה, ואני שכבתי מצידה השני, צופה בו מחבק אותה, מניח לה יד על השד. נותן לו להנות מהפעם האחרונה שלו איתה. ערן וליאל נרדמו על הספות.

התעוררתי ב-12 בצהריים לצלילי הזיון שלהם. עיליי גמר בתוכה, ונשאר בתוכה דקות ארוכות אחרי שגמר. הם עדיין היו בכפיות.

כמה דקות אחר כך, איה קמה ונכנסה להתקלח. ערן נכנס איתה, ואני בינתיים התחלתי לסדר. כשהם יצאו, ערומים, שמתי לב שאיה מתנהגת קצת מוזר. קודם כל, היא לבשה תחתונים ולא נשארה ערומה כמו בימים האחרונים. כשהיא ניגשה להכין קפה וליאל ניגש אליה מאחור וחפן את שדיה, שמתי לב לחיוך המאולץ שלה.

הבנתי את הרמז, והחלטתי שזהו.

"יאללה, חבר'ה, נגמרה החגיגה"

"רגע, תן לשתות משהו", ערן אמר.

"לך תשתה בחדר שלך", כבר הייתי חסר סבלנות כלפיו, "יאללה, היה אש, ועכשיו תנו לנו גם קצת זמן לבד"

"מה שאתה אומר, גבר", עיליי אמר, "יאללה, בואו נזוז. תגידו תודה יפה"

"יאללה, בסדר. תודה על הכל", ליאל אמר.

"כן, תודה, לא נראה לי שנשכח את החופשה הזו"

"ואולי נהיה בקשר בארץ", עיליי אמר.

"לא, לא", איה אמרה, "אל תצרו איתנו קשר בארץ. מה שקורה באיה נאפה, נשאר באיה נאפה".

"וואלה?", עיליי הופתע.

"וואלה", היא ענתה, "תביאו נשיקה ותעופו"

וכך היה. אחד אחד הם נתנו לה נשיקה אחרונה על השפתיים, הגניבו עוד יד על התחת או על הציצים ויצאו מהחדר.

——————-

כשהם עזבו הסתכלתי על איה.

שאלתי, "למה שלא ניקח את החדר לעוד כמה ימים, רק אנחנו. בלי כל הטירוף הזה, רק אנחנו. נטייל לנו עוד קצת, נהנה קצת, ואז נחזור הביתה".

איה הביטה בי במבט רציני וחודר. ידעתי שהיא עומדת להגיד משהו רציני.

ואז הרצינות שלה התחלפה בחיוך.

"יש לי הפתעה בשבילך"

הבטתי בה במבט שואל.

היא לקחה את הטלפון מהשולחן, ונתנה לי אותו. נזכרתי בכל ההתכתבויות המוזרות שלה בטלפון. חשבתי שהיא תיתן לי לראות את ההתכתבות שלה, אבל המסך היה פתוח על סרטון.

"תעשה פליי", היא אמרה, ועשיתי.

ואז ראיתי אותי על הכורסה, ואת מאי עם תחתונים לגופה, מתחילה לרקוד מולי.

"אני לא מאמין, אמרת שמחקת את הסרטון!"

"מחקתי, אבל לא לפני ששלחתי אותו לעצמי"

"מה?? למה עשית את זה?", לא הבנתי.

"שתהיה לנו למזכרת… לבית…", היא ענתה ברוגע

"איזה זונה את", אמרתי לה, והיא חייכה.

"אבל הזונה שלך"

"אמרתי לך כבר שאני אוהב אותך?", אמרתי לה בזמן שהרצתי קדימה וראיתי את מאי רוכבת עליי.

"עכשיו תן לי רגע את הטלפון, אני רוצה להראות לך עוד משהו"

נתתי לה, היא עצרה את הסרטון, והחזירה לי לראות.

 

המשך יבוא….

***תודה רבה לכל התגובות המפרגנות והמפורטות כאן ובמייל שלי [email protected]
תמשיכו, טוב לי לדעת מה אהבתם/ן, מה פחות אהבתם/ן ומה הפנטזיות שלכם/ן. זה נותן לי דלק להמשיך לכתוב :)***

Loading

12 מחשבות על “מה שקורה באיה נאפה – חלק 6”

  1. אין על הסיפורים שלך הכי מחרמנים כמו גם הצימר הישן (והלוואי יהיה לו איזה המשך) לא מפסיד אף סיפור שלך תודה רבה. מחכה בקוצר רוח לסיפור הבא.

    הגב
  2. וואו אני מחכה בכליון עיניים לפרק הבא בכל פעם.. מגרה בטירוף

    הגב
  3. אחד מסדרת הסיפורים המחרמנת ביותר שקראתי.
    ממתין לסיפורים נוספים

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן