לחיות את הרגע

מאת ויוויאן ווסט

עידן ואני מכירים כבר 16 שנה. נפגשנו בצבא והקליק בינינו היה מיידי. די מהר הוא נכנס לי ללב, והיה האדם היחיד שהצחיק אותי ושמר עליי בתוך כל הכאוס הזה של הצבא. הוא אפילו הכיר לי את האקס המיתולוגי שלי, והיה שם בנשיקה הראשונה שלנו.
הוא היה הראשון שסיפרתי לו הכל, כולל הלילה ההוא שהזדיינתי במגדל שמירה, או במשאית בדרך למוצב. הגבר היחיד שהרגשתי נוח לדבר איתו על סקס ומכוניות. שזה בערך כל מה שהעסיק אותי בצבא.
רק שנה אחרי שהשתחררנו, מהצבא ומבני הזוג שלנו באותה תקופה התחיל הקשר המיני בינינו. מפגשים קצרים, סוערים, של זיונים חמים, דביקים, חסרי שליטה.
היה לו כח מיוחד עליי, בכל פעם שהגעתי אליו מצאתי את עצמי בלי בגדים בערך תוך 5 דקות. לא הייתה בי שום מחשבה אחרת.
הוא היה פרטנר מושלם. הוא כאילו קרא את המחשבות שלי, וידע בדיוק איפה לגעת, כמה ואיך. למרות שהיה צעיר, האצבעות שלו חדרו אליי במיומנות רבה, מענגות אותי בקצב מסחרר, ביחד עם הלשון שלו, שליקקה אותי בנעימות שהייתה זרה לי.
אז עוד לא ידעתי להשפריץ, לא נראה לי שאפילו הכרתי את המושג, אבל ידעתי לרדת, ואפילו הייתי די טובה בזה. היה לו זין גדול, שחור ורחב, בדיוק כמו שאני אוהבת, ואני בלעתי את כולו. אוחזת לו בביצים ובבסיס  הזין, ונהנית מכל רגע. זוכרת שאפילו פעם הוא החמיא לי ואמר שצריך להסריט את זה, כדי שאחרות יוכלו ללמוד ממני.
היו לנו כמה חודשים של זיונים מטורפים לעידן ולי ותמיד זה הרגיש כמו הפעם האחרונה שנזדיין, אז כדאי שנעשה מזה חוויה שקשה לשכוח.
באיזשהו שלב, התפצלו דרכנו וטסנו כל אחד לקצה אחר של העולם, ומשם החיים התגלגלו הלאה.
כל אחד מאיתנו מצא אהבה. התחתנו בהפרש של כמה שנים ולכל אחד מאיתנו יש היום חיי שגרה של משפחה וילדים.
הקטע עם עידן, שהוא חרמן בדיוק כמוני. ולהיות נשוי כל כך הרבה זמן, זה עסק שוחק. אז מצאנו לנו קטע חדש, ואנחנו מזדיינים בהודעות. נשמע מוזר, אבל זה פאקינג מדהים. כל הודעה ממנו מרטיבה אותי כמעט מייד, מחייבת אותי להיסחף להרפתקה חסרת גבולות, כאן ועכשיו בלי יכולת לשלוט על כלום.  לפעמים הוא גורם לי לגמור ארבע פעמים ביום רק מהמחשבה על מה יקרה כשניפגש. ההודעות שלו נכנסות לי לחלומות, והוא מעיר בי כל כך הרבה דברים שכבר מזמן שכחתי שקיימים.
המזל הכי גדול, ככה חשבתי, זה שהוא גר במרחק שעתיים וחצי נסיעה ממני. מזל שאין מצב שניפגש בקרוב..
אבל אז החבר'ה מהצבא החליטו ליזום מפגש צבאי, והוא הודיע שיאסוף אותי בדרך ויחזיר כמובן. הוא הבטיח שיתנהג יפה, ואפילו קבענו כללים שיעזרו לנו לשלוט על עצמינו בנסיעה.
לא יכולתי להגיד לו לא.
הוא הגיע לאסוף אותי בול בשעה שקבענו. נפגשנו במגרש חניה ליד הבית שלי, לא רציתי לעורר חשדות משום כיוון, אז בחרתי מקום נייטרלי.
הוא יצא לחבק אותי, חיבוק ארוך, שחיכיתי לו יותר מידי זמן. בתוך החיבוק הזה לחשתי לו שאני לא לובשת תחתונים, ונצמדתי אליו קצת יותר. זה ריקוד מסוכן אבל הייתי חייבת לבדוק אם גם אצלו משהו מתעורר. הוא הציע לגלגל לי סיגריה, והזכיר לי שוב את הכללים "מישהו חייב להיות אחראי פה.. ".
"צודק" אמרתי. וככה נשענו על הרכב עוד כמה דקות, מנסים לתפוס מרחק. סיימתי לעשן ונכנסתי למושב האחורי, "נראה לי עדיף ככה" אמרתי, הוא ניסה להתווכח איתי אבל די מהר הבין שזה חסר סיכוי, נכנס לאוטו והתחלנו בנסיעה.
שתי דקות לתוך הנסיעה והרגשתי איך החיים זורקים אותי אל החופש מהעבר. הושטתי אליו ידיים, מהמושב האחורי, ממששת לו את הכתף, היא שרירית, וקשה ואני מעסה אותה באהבה. היד שלי מחליקה בטבעיות אל הצוואר שלו, אל העור החשוף, ומשם מוצאת את דרכי אל תוך החולצה שלו דרך צווארון החולצה. אני פורשת את כף ידי על החזה השעיר שלו, ומרגישה שאני מתחילה לטפטף. אני נשארת ככה עם היד עליו, עוד כמה רגעים, ואז ברגע אחד, נשענת לאחור ומגלגלת לשנינו סיגריה.
"תגיד, הראיתי לך את הקעקוע החדש שלי ברגל?" שאלתי אותו, בזמן שהגשתי לו סיגריה. הוא לוקח אותה ומדליק, ולפני שהוא שם לב, אני מושיטה לו רגל חשופה למושב הקדמי. הוא מיד תופס אותה ומתחיל ללטף אותה.
אני מושכת אותה אליי בחזרה, וזורקת את המכנס שלי למושב לידו. אני נשענת אחורנית, מרימה את כפות רגליי היחפות על המושב האחורי, ופושקת את הרגליים שלי במרכז המושב. מושיטה אצבע, ועוד אחת אל השפתיים החמות שלי, מדגדגת בעיגולים קטנים את הדגדגן שלי. הוא מכוון אליי את המראה, אני מחייכת אליו, "זה מותר לא? " הוא מחייך אליי בחזרה, ומנסה להתרכז בנסיעה.
קולות של עונג עולים מהמושב האחורי, אני גונחת כשאצבעות שלי משפשפות את הכוס החם והרטוב בלי הפסקה, והוא משנה קצת את זוית הישיבה שלו.
ואז שמעתי את הרוכסן שלו נפתח והזין המרהיב שלו, עומד זקוף, מתוח, קשה ועבה. עכשיו רק דבר אחד עבר לי בראש. "תרד מהכביש המהיר" אמרתי,  "נראה לי שאנחנו צריכים הפסקה".
כמה דקות אח"כ כבר עצרנו באיזו תחנת דלק, התלבשתי זריז ויצאתי החוצה לעשן. הוא יצא אחרי, ופתאום הרגשתי ייסורי מצפון על אלה שבבית.
"אנחנו לא יכולים לעשות להם את זה. זה לא בסדר, כל כך לא בסדר". אמרתי.
הוא הסכים איתי, אבל שניה אחרי זה הצמיד אותי אליו, ונישק אותי כמו שלא נישקו אותי שנים. הנשיקה הזאת הדליקה בשניות את כל מה שניסיתי לכבות בדקות האחרונות.
הוא תפס אותי במותניים חזק כמו שאני אוהבת ודחף את היד שלו לתפוס לי בתחת מתחת למכנס. כל אחד אחר היה חוטף ממני סטירה, אבל הוא יש לו כח עליי, וכל מה שעבר לי בראש זה איך הוא הולך לזיין לי את הצורה כאן ועכשיו, ואני לא אוכל אפילו לרצות להתנגד.
בדיוק אז הטלפון צלצל, הוא הסתכל עליי מתלבט, ולבסוף ענה . אלה היו החברים שלנו מהצבא, ששאלו איפה אנחנו ומתי נגיע. הוא המציא איזה תירוץ, שטעינו בדרך ולפני שסיים את השיחה עשיתי את מה שאני הכי אוהבת לעשות לבעלי כשהוא מדבר בטלפון.
ירדתי על הברכיים, וחשפתי את הזין הזקוף שלו מולי. ליקקתי אותו בשקיקה, מלמטה עד למעלטה, סובבתי את הלשון כמה פעמים סביב הקצה, והכנסתי את כולו אל תוך הפה החם שלי. תפסתי לו את האשכים, ולחצתי, קצת, בעדינות, תוך כדי שאני מוצצת לו את הזין בתאווה. הכנסתי אותו כל פעם עד הסוף, ולא הפסקתי, גם כשהיה לי קשה לנשום, הקולות שלו רק הדליקו אותי יותר.
באיזשהו שלב הוא ניתק את השיחה וזרק את הטלפון על גג הרכב. הוא הושיט ידיים אל הראש שלי, ודחף אותו צמוד יותר אל האגן שלו. הוא זיין אותי בפה חזק, בלי הפסקה, ואני קיבלתי את כל מה שרציתי כל כך. הוא גמר בפיצוץ אדיר בתוך הפה שלי, ובחיוך גדול בלעתי וינקתי כל טיפת שפיך שהוא נתן לי.
ניגבתי את הפה, ותפסתי את מושב הנהג. " יאללה, תעלה לאוטו, אנחנו מאחרים" אמרתי.

Loading

2 מחשבות על “לחיות את הרגע”

  1. בא לי עליה גם!!!
    היא פצצת מין אמיתית מוצצת מצוין והולכת הכל אחר כך!!!
    איך אוכל להשיג אותה?????

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן