להיות זבוב על הקיר

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

פרולוג

קוראים לי רמי ואני בן 22 ואני עדיין חי אצל אימא, מטעמי נוחות בעיקר. אחרי הטיול הגדול של אחרי צבא התחלתי ללמוד באוניברסיטה, ראיית חשבון, אימא גרה חמש דקות הליכה מהאוניברסיטה (וגם זה כשהרמזורים נגדי בגלוי), אני מקבל שרותי הסעדה, כביסה וניקיון אז למה לא לנצל את זה?

אני די בטוח שאימא שלי שוכבת עם נשים! לפחות עם אחת, עם דנה השכנה שלנו, נכון שאף פעם לא ראיתי אותה עושה את זה, אף פעם היא גם לא סיפרה לי, בטח שלא יצאה מהארון, אבל אני יודע, אינטואיציה כזאת, הנגיעות שלהן האחת בשניה כשדנה באה אלינו לשתות קפה או לפעמים אימא מזמינה אותה לארוחת ערב, הליטופים כשהן חושבות שאני לא רואה, הנשיקות כשהן נפגשות, לא נשיקות נימוס על הלחיים אלא נשיקות אמיתיות, על השפתיים, והכי חזק זה כשאימא אומרת שהיא עולה לרגע לדנה, שגרה קומה מעלינו, וחוזרת אחרי שעה ואפילו יותר עם בגדים סְתוּרִים, שיער מבולגן, ובעיקר עם שפתון מרוח וחיוך של חתולה שליקקה עכשיו צלחת שמנת גדולה שזה, מבחינתי, הסימן שהיא קיבלה את עונתה.

זה שאימא שוכבת איתה זה לא אומר שאימא בוגדת, אימא גרושה, אימא ואבא התגרשו כשהייתי בן 15, אבא עזב לסינגפור, קיבל שם ג'וב מפתה, ומשם המשיך לתאילנד לתפקיד בכיר עוד יותר, ואני נשארתי לחיות עם אימא, רואת-חשבון מדופלמת ששותפה במשרד גדול וידוע. הסימנים לגרושים שלהם היו כבר שנה קודם כשאבא ואימא עברו לישון בחדרים נפרדים, למה? עד היום אני לא יודע, אבל הגרושים שלהם היו בטוב, לא מחממים אותי האחד נגד השני ולא עם מלחמות שמשאירות צלקות, אימא ואבא נשארו ידידים ולמרות שהיא לא צריכה את זה, היא מרוויחה טוב מאד בעצמה, אבא ממשיך לשלוח לה מזונות עבורי אפילו כשגדלתי ואימא מפקידה לי את הכסף לתוכנית חסכון (שאחרי שיגמר לי המענק אני מתכוון לממן ממנה את שכר הלימוד), רק שאבא החליט להשתקע בתאילנד והקים שם משפחה חדשה עם איזו תאילנדית צעירה (ויפה) ואפילו יש להם ילד וילדה וכשהשתחררתי מהצבא, במסגרת הטיול הגדול שאחרי, ביקרתי אותו בדרך לאוסטרליה ועשינו סוף שבוע של זימה, כן, אבא שלי לקח אותי לבית זונות, פעמיים, ונראה לי שמכירים אותו שם כי קיבלנו שרות VIP, ומשום מה לאשתו זה לא נראה חריג שהגבר שלה הולך לזונה אם כי לאימא לא העזתי לספר את זה מעולם ואני גם לא מתכוון לספר בעתיד.

דנה צעירה מאימא בעשר שנים לפחות, מבחינה כלכלית גם דנה מסודרת, כבוגרת 8200 יש לה מישרה בכירה באחת מחברות ההיי-טאק הגדולות עם תנאים מפנקים, שכר מצויין, אופציות שוות ורכב צמוד מגולם, וגם דנה לא בוגדת, גם היא גרושה רק שאצלה אלה היו גרושים מכוערים, דנה תפסה את בעלה על חם בוגד בה במיטה שלהם עם גבר שהזמין בתשלום ולא סלחה לו, דרשה ממנו גט רק שהוא עשה טעות כשביקש שהתיק ידון בבית דין רבני ובמקום 'שלום בית' שחשב לקבל הוא אמר שלום לבית, התברר שמבחינת אותם דיינים גבר עם גבר זה סדין אדום, תועבה שצועקת גֵּעוָואלְד, ביחוד בהוכחות המצולמות שהיא הציגה, ובערעור שהגיש הוא איבד גם את המעט שקיבל בתוספת צו הרחקה מגרושתו אחרי שזו התלוננה (והוכיחה) שהוא מטריד אותה.

להחליף נורה

מתי דנה ואימא הפכו לחברות כאלה טובות אני לא בדיוק יודע, זה קרה כשהייתי בצבא, קצת אחרי שדנה קיבלה את הגט או אולי בכלל כשהייתי בטיול אחרי צבא אבל מה שאני כן יודע זה שזה התחיל אחרי שדנה פנתה לאימא שתעזור לה עם הדו"ח השנתי לרשות המיסים, בכל מקרה כשחזרתי מהטיול זאת הייתה כבר עובדה אבל הסיפור שלי בעצם מתחיל באחד מימי שלישי, דנה אכלה אצלנו ארוחת ערב וכשסיימנו אימא גילתה שהיא מאחרת לחבורת הזמר שאליה היא הולכת כל יום שלישי לשיר וביקשה שאני אפנה למדיח ואפעיל אותו, ודנה, לפני שיצאה, ביקשה אם אני יכול לעלות להחליף לה נורה שנשרפה, שזאת לא הפעם הראשונה שאני עושה לה את זה כי היא סובלת מפחד גבהים, התקרה גבוה ועם סתם כסא לא מגיעים לנורה ועל סולם היא מפחדת לעלות, אז אמרתי לה שכשאני אגמור את המשימה של אימא אני אעלה אליה וכך עשיתי, עליתי.

דנה עמדה לידי והחזיקה חזק את הסולם כשהחלפתי את הנורה. "תודה," היא חייכה לעברי כשירדתי "אפשר להזמין אותךָ לקפה? יש עוגת שוקולד בלגי טובה".

"אפשר" חייכתי חזרה והלכתי אחריה למטבח.

ישבנו ליד האי במטבח ושתינו, העוגה באמת הייתה משובחת, דנה התעניינה בלימודים שלי, בעיניה ראיית חשבון זה אמור להיות הכי משעמם בעולם ובעיניי ההפך, נכון שיש שם הרבה בירוקרטיה וחוקים יבשים והמון עבודה לכאורה סִיזִיפִית אבל יש שם גם המון טכניקה ומקום ליצירתיות והסברתי לה את מה שאימא הסבירה לי כשהיא שכנעה אותי ללכת ללמוד.

"רמי," היא הפתיעה אותי כשגמרנו את הקפה והעוגה וכבר עמדתי ללכת הביתה, "אני יכולה לבקש ממךָ עוד משהו?".

"תנסי" נתתי את התשובה הקבועה שלי, זאת שלא מְחַיֶּיבֶת.

"אני מבקשת שֶׁתְנַעְנֵעַ אותי" והיא אמרה את זה בקול רגוע ופנים רציניות.

"מָה? מָה??" קפצתי ולא האמנתי למה שאני שומע, "מָה אָמַרְתְּ?"

"אני מבקשת שתנענע אותי, אתה יודע, שתעשה אותי, שתעביר בי משחולת" ושוב היא הייתה רגועה כאילו דיברה על משהו שולי ביותר.

רציתי, ברור שרציתי, מי לא היה רוצה במקומי? דנה הייתה מסוג השוות, אולי לא מלכת היופי אבל בטח שלא מכוערת, היה בה כל מה שגבר מחפש באשה, גם יפה, גם מלאה בדיוק במקומות הנכונים ובמידה הראויה, גם חכמה אבל קצת חששתי בגלל אימא, מה היא תגיד אם תדע, רק שאז היא שוב פנתה אלי, הפעם עם פרצוף נעלב, "למה? אני לא שווה זיון?"

"שווה, מאד שווה" עניתי.

"נו? אז מה הבעיה?"

"אימא" אמרתי לה את האמת, "אני מפחד שהיא תכעס ו…"

"תכעס? למה שתכעס?" היא קטעה אותי, "וחוץ מזה אם אתה לא תספר גם אני לא אספר אז פתרנו?" היא קמה ואחזה בכף ידי, "בוא!" היא משכה אותי ואני הלכתי אחריה אל חדר השינה שלה.

"תן לי להפשיט אותךָ" היא חייכה לעברי ודחפה ידיים אל מתחת לחולצת הטריקו שלבשתי, מרימה אותה כשהיא מחליקה ומלטפת את גופי ואני הרמתי ידיים ונתתי לה להוריד לי אותה, "ועכשיו לחלק המעניין" היא ציחקקה, פתחה את החגורה שלי ואחריה הכפתור במכנסיים והרוכסן והתחילה למשוך אותם למטה, מורידה ויורדת מולי על ברכיה ואני משתף פעולה, הרמתי רגל אחר רגל כדי שתוכל לפשוט לי את המכנסיים והסמקתי שראיתי את האוהל שהתרומם בתחתוני הבוקסר שלי, "אני רואה שמישהו שמח לקראתי" היא אחזה בתחתונים משני הצדדים והתחילה למשוך אותם כלפי מטה, לרגע הגומי נתקע בזקפה המתוחה והיא שלחה יד ושיחררה אותו ו…"וואו" היא גנחה כשכל הזין נחשף בפניה, "גדול הגבר גבר שלךָ" היא השלימה והורידה לי את התחתונים, "נעים להכיר" היא ציחקקה ונישקה את העטרה המתוחה בראש הזין שלי, "הצליח לי" היא הכניסה אותו לפה והתחילה למצוץ, מציצה שמתחה והקשתה אותו עוד יותר.

"עכשיו תורךָ להפשיט אותי" היא נעמדה והפנתה לי את הגב, מצביעה על הרוכסן שבגב הַשִּׂמְלָה שלבשה. רעדו לי מעט הידיים כשמשכתי ופתחתי את הרוכסן הארוך אבל כשדחפתי ידיים מתחת לבד והחלקתי את השמלה מעל כתפיה הם כבר היו יציבות, ליטפתי והחלקתי את השמלה והיא עזרה לי עד שהשמלה צנחה על הרצפה סביב רגליה. קרסי החזיה שלה היו היעד הבא, פתחתי אותם ובדיוק כמו השמלה החלקתי את הכתפיות לצדדים וקדימה והפלתי גם אותה על הרצפה לפניה.

דנה הסתובבה לעברי וחייכה ואני לא יכולתי שלא להתפעל מהשדיים שלה, שדיים גדולים, לא גדולים מדי, אומנם כבר לא זקופים כמו של בת 18 אבל עדיין מגרים ומפתים, במיוחד עטרות הפטמה הגדולות והכהות שבמרכזן פטמה גדולה ונוקשה כאבן. אחזתי בתחתוני הביקיני שלה משני הצדדים וכמוה ירדתי על ברכי לפניה והתחלתי למשוך אותם כלפי מטה, לאט, כמו מסך בתאטרון שנפתח וחושף את התפאורה שמאחוריו כך נחשפה מפשעתה בפניי, קודם הערווה החלקה מכל שערה ורק קעקוע דולפין קטן מוטבע  עליה ואז התגלו שפתי הכוס שלה, שפתיים כהות ובשרניות, פרושות ככנפי פרפר ומגלות את הפס הוורוד הרטוב והנוצץ שביניהם, חושף לאט, מביט והיא לרגע ניסתה להסתיר בכפות ידיה ומייד התחרטה ושילבה אותם מאחורי ישבנה. הרחתי את אותו ריח משכר של אשה מיוחמת כשגחנתי מעט קדימה והורדתי לה את התחתונים עד הסוף וגם היא שיתפה פעולה והרימה רגל אחר רגל, נותנת לי לחלץ אותם ולצרפם לשמלה והחזיה.

לא עמדתי בפיתוי והעברתי את קצה הלשון לאורך חריץ הכוס הרטוב, חודר מעט, אוסף מעט מאותם רסיסי צוף נשי הממלא אותו וטועם אותה, עוד ליקוק וה-"כן" הנהנתני ומלא התשוקה שלה מילא את חלל החדר, "כן, בוא תזיין אותי" היא ברחה ממני ונשכבה על הגב במרכז המיטה, מפשקת את רגליה ומשיטה לי ידיים בתנועה מזמינה, "כן, בוא, בוא תתקע לי את איל-הברזל שלךָ".

לא הייתי צריך הזמנה נוספת, עליתי על המיטה ונשכבתי עליה, מוחץ את שדיה עם החזה שלי ומרגיש איך אותן פטמות נוקשות דוקרות אותי, "תן לי" היא לחשה כשהרמתי מעט את הישבן והובילה את הזין שלי אל המקום הנכון בין רגליה, מניחה את ראשו בין השפתיים הרכות, "כן, תכניס לי, לאט!" ואת הלאט היא הדגישה במיוחד, "לאט, אני אוהבת להרגיש איך משחילים לי אותו" היא המשיכה והסבירה באותו קול לוחש וחרמני שלה, "כן, ככה, ככה" היא המשיכה וחייכה כשהתחלתי לחדור באיטיות לתוכה.

סנטימטר אחר סנטימטר דחפתי אותו לתוכה, וברוך השם יש לי 15 כאלה לפחות, ובכל סנטימטר כזה היא גנחה "כן, עוד" בתאווה. "כן, זה מה שרציתי" היא לחשה כשכל הזין היה תקוע עמוק בתוכה ושערות ערוותי נמחצו אל מפשעתה, "כן, רגע" היא התנשפה, "אימא'לה, אני גומרת!" הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק המחבק את הזין שלי, "אני לא מאמינה, אני גומרת" היא התנשפה בכבדות וחיוך גדול של אושר מרוח על פניה, "כן, עכשיו זיין אותי, לאט" היא לחשה לעברי ועצמה עיניים, מתמסרת, ואני התחלתי לזיין אותה, התחלתי לאט, כמו שביקשה.

אני אוהב את הזיונים האיטיים האלה, אני אוהב גם זיונים מהירים, בעצם אני אוהב כל זיון, העיקר לתקוע את הזין שלי בכּוּס רטוב וחם ולפמפם. הזין שלי החליק בין קירות נרתיקה המשומנים, יוצא כמעט עד הסוף וחודר כל הדרך חזרה ולאט לאט התחלתי להגביר את הקצב והיא לא התנגדה. "זה בא" שמעתי אותה ממלמלת לעצמה, "כן, הנה, זה בא" היא המשיכה והתחלתי להרגיש שוב את אותם הכיווצים בנרתיק, "כן, תתקע לי" היא הרימה רגליים ופישקה אותם חזק לצדדים, "כן, חזק, תתקע לי חזק" היא עודדה אותי כשהתחלתי לטחון אותה, חזק ומהר, מוֹחֵא עם האגן שלי במפשעה שלה בקול מחיאה מצלצל ומכה עם שק האשכים והביצים המלאות שבתוכו על חריץ ישבנה, "כן, הנה, הנה! הנה זה בא!" היא גנחה בקול מגורה ומְיוּחָם, "כן, הנה, גומרת! דנה גומרת!!" היא התנשפה בכבדות ושוב אותם קירות הנרתיק התכווצו בחוזק סביב הזין שלי, "וואו, גמרתי" היא ציחקקה כשנרגעה מעט מאותה אורגזמה חיתית שטילטלה את גופה, "אבל עוד" המשיכה בקול מתפנק, "דנה רוצה עוד" היא אחזה בראשי ונישקה אותי על השפתיים, נשיקה צרפתית תאוותנית ורטובה.

המשכתי אבל אני לא סופרמן, הרגשתי שגם אני בדרך לגמור והשתדלתי לתת לה גם את הגמירה השלישית, משום מה זה היה חשוב לי. שוב זיינתי לאט, מושך זמן, חושב על אותה מורה זקנה וצולעת לתנ"ך שהייתה לי בתיכון, מעכב בעירה שתמיד עובד לי וגם הפעם זה הצליח, "כן, הנה, שלישי!" היא צרחה והמורה לתנ"ך נמחקה ממחשבתי, "כן, הנה, תן לי!" היא דהרה במהירות מסחררת לשיא שלה, "תן לי בפנים!" היא צווחה וחיבקה אותי חזק ברגליה, מצמידה כאילו פוחדת שאברח לה, "כן, תן לי! עכשיו!!" ואני נתתי, בגדול נתתי, מטח אחר מטח של זרע גברי רענן יריתי עמוק בכוס הבוער שלה, שוכב עליה בכל כובד משקלי, מוחץ אותה למיטה וממלא לה את הכוס בשפיךְ הריחני והחם שלי ו…"אני לא נושמת" היא התנשפה בכבדות כשהזין המדולדל החליק מתוכה וְגִילְגְּלָה אותי מעליה.

רגע ארוך שכבנו ככה על הגב זה לצד זה, עירומים, שותקים ובוהים בתקרה, מחייכים, כל אחד וסיבותיו הוא, מנסים לסדר את הנשימה שלנו.

"וואו," דנה שברה את השתיקה, "כבר הרבה זמן, גבר לא עשה אותי ככה," היא עצרה לשניה והמשיכה, "אם לומר את האמת גם האקס המניאק שלי לא הצליח לעשות לי את זה כמוךָ" החמיאה לי.

היה משהו באיך שדנה הדגישה את ה-'גבר לא עשה אותי ככה' שמשך את תשומת ליבי ובלי לחשוב נפלט לי "ואשה??" ומייד ידעתי שעשיתי טעות אבל עוד לפני שהספקתי לתקן את עצמי דנה הסתובבה על הצד לעברי, מחייכת, ושאלה "אתה מתכוון לאימאש'ך?".

הסמקתי, "אהה, לא, בכללי, את יודעת, לא ידעתי ש…שאת ואימא עושות את זה" גימגמתי ושיקרתי, מפחד שיצמח לי האף.

"זה בסדר, אתה לא צריך להסמיק" היא צחקה, "וכן, אני ואימא שלךָ עושות את זה, או ליתר דיוק אני זאת שעושה פה על המיטה את אימאש'ךָ" והיא הסתובבה ושלפה במהירות ממגירת הארונית שליד המיטה שלה סטראפאון, "עם זה" היא הציגה אותו בפני בגאווה וחזרה לשכב על הגב לצידי.

טעות גוררת טעות. אני לא יודע מה חשבתי לעצמי כשמילמלתי "איך הייתי רוצה להיות זבוב על הקיר כשאת עושה אותה".

רגע כלום לא קרה ואז היא שוב נשכבה על הצד לצידי, נצמדה וחיבקה אותי בידה, גוחנת ומוחצת את שדיה הרכים אל צלעותיי, "באמת הייתָ רוצה?" היא שאלה, מחייכת.

"מה?" התממתי.

"מה שאמרת, להיות זבוב על הקיר," היא ציחקקה, "לראות איך אנחנו עושות אהבה".

"את רצינית?".

"בוא!" היא קמה, נעמדה בצד המיטה והושיטה לי יד, מושכת אותי, "בוא תראה משהו" היא הובילה אותי אל ארון הקיר הגדול, "תראה" היא הצביעה על הדלת שמראה גדולה כיסתה אותה, "מכאן זה מראה, נכון?" ובלי לחכות לתשובה פתחה את הדלת, "ומכן זה חלון, שקוף, ככה תפסתי את האקס המניאק שלי על חם וצילמתי אותו! חשדתי בו, התחבאתי בפנים, ומכאן ראיתי אותו מוצץ לאותו גברבר צעיר, מכאן גם ראיתי את מי שהיה הבעל שלי נשכב במיטה ואוכל בתחת, ראיתי וצילמתי, כאן אני הייתי הזבוב על הקיר וכאן גם אתה יכול להיות, אם אתה באמת רוצה כמובן".

המחשבה שאני יכול לראות איך היא עושה את אימא שלי, ואולי מספיק שאני אראה סוף סוף את אימא שלי עירומה, שתיים מהפנטזיות על אימא שלי שרצות במוחי כבר הרבה זמן, העמידו באחת את הזין המדולדל בין רגליי, עדיין לא תותח אבל מספיק כדי שהוא ישתלט על ההגיון שלי, או כמו שאומרים 'כשהזין עומד השכל בתחת', ו-"אני רוצה" מלמלתי, "כן, אני רוצה להיות זבוב על הקיר" חזרתי שוב, עכשיו כבר בקול ברור והחלטי, "מה אני צריך לעשות בשביל זה?".

"חרמן," והמבט של דנה היה נעוץ בזקפה שהתרוממה עוד יותר ברגע שעניתי, "אבל יש לי תנאי," היא הוסיפה, "שתעמוד בתוך הארון עירום!"

"עירום? למה עירום? ממילא לא רואים אותי".

"לא רואים אבל אני יודעת וזה מחרמן אותי בטרוף" היא חייכה לעברי, "וחוץ מזה, אם אנחנו עירומות גם אתה עירום!"

"אוקיי, מסכים" הודעתי, בעצם אם לא רואים אותי אז למה שיהיה אכפת לי?

"ועכשיו בוא למיטה" היא תפסה בזין שלי, "פעם אחת לא מספיק לי וחבל לבזבז זיקפה שכזאת".

קודם היא שוב מצצה לי, מתעלמת מאותו קוקטייל מיצי תאוותנו המשותפת המכסים אותו ומעמידה ומקשיחה אותו עוד יותר ואז נשכבה על הבטן, דחפה כרית גדולה מתחת לאגנה, פישקה רגלים ופישקה את פלחי ישבנה בידיה, "בוא, אבל לא בתחת!" היא הזמינה אותי ואני באתי, נשכבתי עליה, כיוונתי בידי את הזקפה המתוחה אל הפתח הרטוב שבין השפתיים הבשרניות ו…"לאט!" היא גנחה כשהתחלתי לדחוף אותו לתוכה, "כן, ככה, לאט" היא המשיכה באותו קול חרמני, "כן, הנה, זה בא לי!" היא צווחה באקסטזה ושוב, כשכל הזין היה נעוץ בתוכה, הרגשתי את אותם כיווצים חזקים בנרתיק, כיווצים של אשה שגומרת, וכאילו כדי לאשר לי את זה היא גנחה "הנה! דנה גומרת!", מתנשפת בקול, "כן, דנה גמרה, עוד, דנה אוהבת את מה שרמי עושה לה, עוד, דנה רוצה עוד".

המשכתי, גם אם היא לא הייתה מבקשת הייתי ממשיך. ברגליי פישקתי חזק יותר את רגליה והתחלתי לטחון אותה, חזק ומהר, "כן, תמשיך" היא גנחה בתשוקה, "כן!" היא נאנקה בתאווה בכל פעם שנעצתי את עצמי בחוזקה לתוכה, מוציא כמעט עד הסוף ותוקע חזק, מרעיד את גופה וסוחט עוד "כן" יצרי וחושק ו…"הנה!" היא צרחה פתאום באקסטזה, "הנה, עכשיו, הנה, גומרת!" היא התנשפה בכבדות, "הנה, כן! כן!! דנה גומרת!!" כל גופה נמתח ושרירי נרתיקה התכווצו בחוזקה סביב הזין שלי, "וואו"

היא התנשפה ולמרות שלא ראיתי את פניה היה לי ברור שהיא מחייכת באושר, "גמרתי" היא נאנחה בערגה, "כן, גמרתי" היא המשיכה ומלמלה לעצמה כאילו לא מאמינה שזה קורה לה, "כן, עוד, עוד".

הצלחתי לתת לה עוד, שוב אותו התרגיל על המורה הזקנה לתנ"ך ושוב הוא הצליח, "קחי!" והפעם זה היה תורי לצרוח כשהרגשתי איך היא שוב גומרת, "קחי! קחי!" פישקתי חזק את רגליה ונעצתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי, "הנה! קחי!!" פרקתי את הביצים המלאות שלי עמוק בכוס הרועש וגועש שלה, "קחי!!" נעצתי שוב ושלחתי עוד מטח של זרע גברי רענן, רוקנתי את כל מה שנשאר לי במעמקי הנרתיק המחבק בחוזקה את זקפתי ההולכת ומצטמקת כאילו מנסה לשמור אותה בתוכו לעולם.

לפני שהלכתי הביתה דנה עשתה לנו עוד קפה וישבנו ותכננו איך נעשה את זה. אחר כך, בלילה, שכבתי במיטה ולא נרדמתי. שחזרתי בראש את כל מה שהיה ופינטזתי על מה שיהיה והזקפה התרוממה מעצמה, שוב אותו זין גדול ומתוח רק שהפעם לא היה לי במי לפרוק אותו וכל שנשאר לי זה לאונן אז עשיתי ביד.

זבוב על הקיר

המסרון מדנה, "עוד חצי שעה אני מזמינה את אימא שתעלה אלי לקפה ומאפה אז בוא תתכונן" היה חלק מהתוכנית שרקמנו ומצא אותי מוכן. כבר כמה ימים אני מחכה למסרון הזה רק שהוא התעכב כי דנה הייתה במחזור. לעלות לקפה ומאפה היה שם הקוד שדנה ואימא קבעו ביניהן כשדנה מזמינה אותה להכנס איתה למיטה ולפי דנה להזמנה כזאת אימא אף פעם לא אומרת לה 'לא'.

הודעתי לאימא שאני הולך לחבר ועליתי לדנה. קודם ישבנו ושתינו קפה וחזרנו על התוכנית שלנו וכשהגיע הזמן היא הובילה אותי לחדר השינה. כבר שנכנסתי ראיתי את הסטראפאון מונח על הארונית שליד המיטה ומה שעמד לי נמתח עוד קצת, הסמקתי כשהיא אמרה לי "תתפשט", יושבת על המיטה ומביטה בי מוריד בגד אחר בגד ומחביא בארון, "מה?" היא שאלה בקול מתמם אבל עם חיוך ממזרי, "אז אני מביטה, ביג-דיל, גם אתה תראה אותי מתפשטת אחר כך".

כשנשארתי עירום, מכסה את מְבוּשָׁיי בכפות ידיי, היא צלצלה לאימא והזמינה אותה, "תכנס לארון" היא חייכה לעברי שצלצול פעמון הדלת נשמע והגישה לי מגבת קטנה שהכינה מראש, "אתה יודע, אם במקרה יפלט לךָ" היא ציחקקה וקרצה לי, "ורמי, דיר באלק, תשמור על השקט" היא סגרה את הדלת של הארון ויצאה מהחדר.

שמעתי אותה פותחת לאימא את הדלת, לדעתי גם שמעתי אותן מתנשקות, ואז דנה הובילה את אימא ביד לחדר. "תני לי להפשיט אותךְ" היא העמידה את אימא מול המראה, מולי המתחבא מאחוריה, נצמדה אליה מאחור, עטפה אותה בידיה והתחילה לפתוח את כפתורי החולצה שלה, והיה ברור לי שהיא עושה לי טִיזִינְג, מנסה לגרות אותי.

כפתור אחר כפתור היא פתחה, לא ממהרת, ואני עמדתי וראיתי איך היא חושפת את בטנה של אימא ואחר כך את החזיה שלה וכשהחולצה ירדה לרצפה היא הפילה את כתפיות החזיה לצדדים ופתחה את קרסי החזיה ונשכתי את האצבע כדי לחסום קריאת התפעלות כשזאת נשרה לרצפה ושדיה הגדולים של אימא נחשפו בפניי. זה שלאימא יש שדיים גדולים ידעתי, ראו זאת היטב כשהיא הלכה עם אותו בגד ים ביקיני שלה, גם את זה שהם כבר לא זקופים ידעתי מאותם פעמים שהיא הייתה הולכת בבית עם כותונת הלילה שלה ובלי חזייה, אבל עכשיו יכולתי לראות גם את הפטמות שתמיד מכוסות, את העטרות הכהות והפטמות העומדות וגם בלי לגעת היה ברור שהם נוקשות כפלדה, ו…העומד שלי נמתח לו עוד קצת.

"אני אוהבת כשאת רואה איך אני מפשיטה אותךְ" היא לחשה לאימא, מספיק חזק כדי שגם אני אשמע, ופתחה את הכפתור והרוכסן בצידי החצאית של אימא וגם זאת נשרה לרצפה, משאירה את אימא לעמוד עם תחתוני ביקיני לבנים ולא עצרה, כשהיא עדיין צמודה אליה מאחור דנה אחזה בגומי של התחתונים של אימא משני הצדדים והתחילה למשוך אותם למטה, לאט, קודם ראיתי שגם הערווה של אימא חלקה, ללא רמז לשיער, וההפתעה הבאה הייתה קעקוע הדולפין, בדיוק כמו זה של דנה ובדיוק באותו מקום, ואז נחשפו השפתיים, שפתי-הכּוּס-של-האימא-שלי, בשרניות וכהות, והחריץ הוורוד הרטוב והמבריק ואימא שלי עמדה מולי עירומה ואצלי העומד נמתח עוד יותר ונשכתי לעצמי את האצבע כדי לא לפלוט בטעות איזו גניחה או קריאת הפתעה.

כנראה שדנה חשבה שהטיזינג שעשתה לי לא מספיק כי "עכשיו בואי תפשיטי אותי" היא הזמינה את אימא, "וגם אני רוצה לראות איך את מפשיטה אותי" והן התחלפו במקומות, דנה נעמדה מול המראה (שאני מאחוריה) ואימא מאחוריה, צמודה, מתחילה להפשיט אותה רק שלאימא הייתה עבודה יותר קלה, כל מה שדנה לבשה היה חלוק רחצה גדול הקשור ברצועה סביב המותניים וברגע שהיא פתחה את הקשר הרצועה נשמטה והחלוק נפתח, חושף בפניי את הפרטיים שלה ומגלה לי שאין כלום מתחתיו, אפילו לא תחתונים!

"תלטפי אותי" דנה לחשה לאימא בקול מתפנק ברגע שהחלוק נָשַׁר לרצפה וכנראה שזה היה טקס מקובל אצלן כי אימא נצמדה אליה מאחור, מוחצת את שדיה הגדולים אל גבה של דנה והתחילה ללטף אותה, יד אחת מתקדמת לאט לעבר הכוס שלה והשניה ממזמזת לה את הציצים, "כן, תכניסי לי אצבע" דנה לחשה כשהיד של אימא לטפה לה את הכוס, "תרגישי עד כמה אני רוצה אותךְ" היא המשיכה באותו קול חַרְמָנִי ואימא התחילה לעשות לה באצבע.

"כן," דנה לחשה בקול נהנתני, "את מרגישה כמה אני רטובה?"

"כן" אימא לחשה חזרה כשהיא משפשפת את הערווה שלה בתחת של דנה.

"גם את רטובה?" דנה חקרה.

"כן"

"תוכיחי, בואי נתחלף" ושוב הן התחלפו במקומות, שוב אימא עמדה מולי עירומה רק שהפעם דנה מזמזה אותה, עשתה לה באצבע ושיחקה לה בציצים, מעסה את השדיים הגדולים והרכים ומוללת את הפטמות הנוקשות וראו על פניה של אימא עד כמה היא נהנית, "את רוצה להשתפשף?" דנה לחשה לה אחרי כמה רגעים של מזמוז ופינוק.

"כן" אימא לחשה חזרה בקול שטוף זימה.

"אז בואי", דנה אחזה לה ביד והובילה אותה למיטה.

לקח לי רגע להבין מה הן הולכות לעשות כשראיתי אותן נשכבות במיטה, נכנסות זו בין רגליה של זו אבל לא עם הראש, הפוך, כוס נושק לכוס! ובכל הפנטזיות שפינטזתי על מה אני אראה אותן עושות לא חשבתי אפילו על האופציה הזאת, ראיתי את זה פעם באיזה סרט כחול באינטרנט אבל לראות את אימא שלי עושה את זה עולה על כל סרט כחול ו…גמרתי! כן, גמרתי לתוך המגבת שדנה נתנה לי במיוחד בשביל זה והתפללתי שאימא לא תריח את הריח.

שפתי הכוס שלהן השתפשפו אלה באלה, גניחות הנאה יצריות וחסרות פשר ומילים גסות המתארות כמה זה טוב להן מילאו את חלל החדר, מעודדות האחת את השניה להמשיך ו…אימא גמרה ראשונה, צורחת ומודיעה על כך ודנה מייד אחריה, גומרת ומבקשת עוד והן ממשיכות, ממשיכות ואצלי הזין התעורר והתחיל להזדקף מחדש.

המראה הזה, מחרמן בטרוף, והמילים הגסות שהן השתמשו כדי לתאר אחת לשניה מה זה עושה להן שם בטוּטָה עשו את שלהן והזין שלי נמתח והתקשה, כבר לא אותו איבר רופס אלא זקפה גברית מוכנה לפעולה.

"עכשיו בא לי עליךְ" דנה הודיעה לאימא אחרי עוד גמירה של זאת, "איך בא לךְ לחטוף?"

"כמו שאת אוהבת אותי, כמו שרמוטה מזדיינת, על הגב" אימא הממה אותי עם התשובה שלה, אומנם כבר הבנתי שמילים גסות עושות להן את זה אבל לא האמנתי שאימא תבטל את עצמה ככה.

"אז תשכבי ותפתחי רגליים!" דנה אמרה לה בקול מצווה, "תפתחי כמו שאני אוהבת" הוסיפה וקמה.

כשדנה הרימה את הסטראפאון ראיתי פתאום שיש לו שני תותבים, אחד גדול והשני קטן יותר, את הקטן דנה תקעה לעצמה בכוס והתחילה לקשור את הרצועות ובשעה שדנה הלבישה לעצמה את הסטראפאון אימא נשכבה על הגב, אחזה בברכיה ומשכה אותם אל החזה שלה ופישקה אותם חזק לצדדים ומהמקום שבו אני עמדתי הכוס של אימא שלי, זה שאני יצאתי ממנו, היה גלוי וכמו מוצג לראווה ואני הבטתי בו במבט מְהוּפְּנָּט רק שאז דנה עלתה עליה, לרגע עוד ראיתי איך היא מרימה את ישבנה ומכוונת בידה את התותב הגדול אל החריץ שבין רגליה של אימא, משפשפת את ראשו בין השפתיים הבשרניות ואז התחילה לדחוף לה, לאט, חודרת וישבנה המוצק הסתיר לי את הכוס.

"כן" אימא גנחה כשדנה חדרה לתוכה, "כן, תכניסי לי, תדחפי לי אותו" היא עודדה אותה, "כן, תכניסי לי את כל הזין, עד העצם" אימא המשיכה באותו קול שטוף זימה, "כן!!" והפעם זה היה כן מלא הנאה ותשוקה כשכל התותב ננעץ בתוכה ודנה התחילה לפמפם אותה, לזיין אותה לאט או אולי בכלל צריך להגיד לְתָתָבְ? הרי היא עושה את זה עם תותב ולא עם זין, אבל מה זה חשוב, החשוב הוא שאימא שוב גמרה בסערה, כן, כמה פמפומים של דנה ואצל אימא התפוצצה עוד אורגזמה מטלטלת.

עמדתי וראיתי את הרגליים הפתוחות של אימא ואת התחת המוצק של דנה שעולה ויורד ביניהם, שתיהן גנחו בקול, גניחות הנאה קולניות, ואני הבטתי בהן מהופנט ופתאום, אולי בגלל האוויר הדחוס בארון ואולי בגלל ריח הבושם החריף מהבגדים התלויים של דנה, התעטשתי!

"מה זה?" אימא הזדעקה.

"זה בסדר, זה בטח השכן, את יודעת הקירות דקים" דנה ענתה, מנסה להרגיע, "זה טוב לפמפם לךְ בכוס" היא ניסתה להסיח את דעתה והוסיפה נשיקה תאוותנית על השפתיים, "את אוהבת את מה שאני עושה לךְ?".

"כן" אימא ענתה באותו קול נֶהֶנְתָנִי ויצרי, "כן, מאד, חזק, יותר חזק, כן, ככה, אני אוהבת כשאת כותשת לי ת'טוּטָה" והיא הרימה רגליים לגובה ופישקה אותם חזק לצדדים במין שְׁפָּגָט שכזה, "כן, אני אוהבת שאת עושה אותי ככה" רק שאז הרגשתי עוד אפצ'י עומד להתפרץ וכל הניסיונות שלי לדכא אותו, למנוע ממנו להתפרץ, נכשלו ושוב התעטשתי, הפעם אפילו חזק עוד יותר!

"אימא'לה, זה מפה, מהארון" אימא קפצה וגלגלה את דנה מעליה, קמה ובצעד החלטי הגיעה לדלת הארון שאני מאחוריו וכל שהספקתי לעשות לפני שהיא פתחה אותו היה לכסות את זקפתי המתוחה באותה מגבת קטנה, "אימא'לה!" אימא צרחה בבהלה כשראתה אותי וכיסתה במהירות את שדיה וערוותה עם ידיה, "רמי, מה אתה עושה פה?!?!!".

קפאתי במקומי, המילים לא יצאו לי, גם לא ממש ידעתי מה לענות לה, "הוא ביקש להיות זבוב על הקיר אז הרשיתי לו" והופתעתי באיזה קול שלו ורגוע דנה אמרה את זה, "עכשיו בואי, עומד לי ואת יודעת איך אומרים הַמַתְחִילָה בְּמִצְוָוה אוֹמָרִים לָהּ גִּמְרִי" היא צחקה.

ראיתי את המבט הנעלב על פניה של אימא, "אבל, אהה" היא התחילה אבל דנה נתנה לה להמשיך, "בואי!" וזה היה בואי תקיף והחלטי, "תסגרי את הדלת ובואי, עשית לי חשק לרכב עליך קצת" היא המשיכה באותו טון תקיף וסימנה לה על המיטה לידה, "את באה או ש… את יודעת מה יקרה לך אם לא!" היא השלימה בקול מאיים.

המבט הנעלב על פניה של אימא הפך לכנוע ולהפתעתי היא צייתה, סגרה את דלת הארון, חזרה למיטה ונעמדה בדוגי כשישבנה מולי ושוב יכולתי לראות את הכוס-של-האימא-שלי במלוא הדרו אבל לא להרבה זמן, דנה נעמדה על ברכיה מאחוריה והסתירה לי עם ישבנה המוצק, ראיתי אותה אוחזת בשתי ידיה במותניה של אימא, ואז את תנועת האגן כשהיא נעצה באימא את התותב ו"כן" דנה גנחה בקול חרמני והתחילה לזיין את אימא, "כן, אני מזיינת אותךְ" המשיכה כשישבנה נע קדימה ואחורה.

אימא שתקה, לא הוציאה הגה מהפה וכנראה זה הפריע לדנה כי "את אוהבת להיות השרמוטה שלי?" היא שאלה בקול והפליקה בשתי כפות ידיה על פלחי ישבנה של אימא.

"כן!" אימא צרחה ונראה שמחסום השתיקה שלה נפרץ ובגדול, "כן, אני אוהבת להיות השרמוטה שלךְ" היא המשיכה באותו קול זימתי, "כן, תכניסי לי, חזק, כן, ככה חזק, תדפקי את השרמוטה המזדיינת שלךְ" היא המשיכה באותן מילים גסות שאף פעם לא שמעתי אותם ממנה, אבל גם אף פעם לא ראיתי אותה מזדיינת ואולי זה עושה לה את זה כי מילים גסות בזמן הזיון מחרמנות ברמות, גם כשאני מזדיין, "כן, הנה, זה בא, זה בא לי, הנה! עכשיו! גומרת! גומרת!!" היא התנשפה בכבדות.

"גמרת?" דנה שאלה אותה בסרקזם.

"כן, גמרתי, תודה".

"מי גמרה?" דנה המשיכה באותה נימה עוקצנית.

"אני, השרמוטה המזדיינת שלךְ".

"ואת רוצה עוד?".

"כן, עוד, תודה, עוד".

"אז תתחנני!"

"בבקשה, אני מתחננת, עוד"

"לא ככה, כמו שאני אוהבת שאת עושה לי"

"בבקשה, השרמוטה המזדיינת מתחננת לעוד, השרמוטה אוהבת את מה שאת תוקעת לה, השרמוטה מבקשת עוד, פליז (Please), פליז, עוד" ודנה דחפה כרית גדולה מתחת לאימא, "תרדי" היא דחפה אותה ובלי שתצא ממנה אימא ירדה ונשכבה כשהכרית מגביה את ישבנה ודנה עליה, מפשקת ברגליה את רגליה של אימא ועכשיו יכולתי לראות איך התותב התקוע לאימא בכוס נכנס ויוצא, קודם לאט ואז הגבירה קצב עד שכתשה אותה, חזק ומהר, מזניקה את אימא לעוד אורגזמה עוצמתית רק שהפעם אימא לא גמרה לבד, גם דנה הצטרפה אליה וה-"כן, הנה, גומרת" של שתיהן השתלבו אלה באלה במין דואט מושחת של פריצות.

רגע ארוך דנה נשארה לשכב על אימא ואז התגלגלה ונשכבה על הגב, מתנשפת ומחייכת. גם אימא התהפכה ונשכבה על הגב לצידה, כָּמוֹהָ מחייכת

ומתנשפת ושתיהן בוהות במאוורר המסתובב לאיטו מעליהן.

אימא קָרְבָה את פיה לאוזנה של דנה ולחשה לה משהו שלא הצלחתי לשמוע וראיתי את אימא מסמיקה והחיוך על פניה של דנה מתרחב, לרגע הן החליפו ככה סודות ואז דנה קראה לי, "רמי, בוא תצטרף" והיא דחפה את אימא קצת הצידה וסימנה לי על המקום שפינתה לי בצד השני.

יצאתי מהארון אבל נשארתי לעמוד, מכסה את מבושיי בידיי ולדעתי גם הסמקתי. "בוא, בוא, אל תתביש, לא נאכל אותךָ" היא צחקה ושוב סימנה לי על המקום הפנוי לידה, "בוא תשכב, אימא מרשה, נכון אימא?" היא ציחקקה.

"נכון" אימא ענתה במין מְבוּכָה, או אולי בַּיְשָׁנוּת, ושוב הסמיקה.

"בוא תשכב, אל תתבייש" דנה המשיכה ועודדה אותי כשהתיישבתי בזהירות על שפת המיטה, מנסה לא לגעת בה ומנסה להסתיר את הזקפה המתוחה בין רגליי, "כן, ככה" היא חייכה כשנשכבתי בזהירות והסתרתי בכפות ידיי את הזקפה, מנסה למרות המקום הצר שלא לגעת בה.

"רמי, פתאום הפכת לביישן?" היא ציחקקה והמשיכה בלי לחכות לתשובה, "אני מסתירה ת'טוטה שלי? לא! אימא שלך מסתירה ת'טוטה שלה? גם לא! אז למה אתה כן?" אז הורדתי ידיים, נותן להן לראות את העמוד-מתח-גבוה המתרומם בגאון בין רגליי.

"רוצה לדעת מה אימא שלךָ לחשה לי באוזן?" דנה ציחקקה.

"כן" הסתקרנתי.

"אימא'לה, ספרי לו".

"דנה, לא, בבקשה"

"ספרי!"

"אמרתי לךְ שלדעת שהוא מציץ לי חירמן אותי עוד יותר מהרגיל"

"מי זה הוא?" דנה לא ויתרה לה.

"הוא, את יודעת, רמי, הבן שלי"

"אז עכשיו תספרי לו, לבן שלךְ, לא לי!"

"דנה, פליז (Please)"

"ספרי!!"

"אמרתי לדנה שלדעת שאתה מציץ לי חירמן אותי עוד יותר מהרגיל".

"ואתה יודע מה הפנטזיה שאני הכי אוהבת שאימא שלךָ מספרת לי בזמן שהיא מזיינת אותי?" דנה המשיכה להביך את אימא שלי.

"לא"

"ספרי לו!"

"דנה, בבקשה, פליז (Please)" אימא התחננה.

"ספרי לו!" דנה לא ויתרה לה, "ספרי או ש… את יודעת!".

"שאתה עושה אותי" אימא מילמלה במהירות והסמיקה כעגבניה בשלה.

כמעט התעלפתי, אבל אחרי שניה פתאום חשבתי אחרת, אני יודע שזה גילוי עריות אבל אני מוכרח להודות שגם לי יש פנטזיה כזאת, אפילו הרבה פעמים אוננתי איתה אבל אז באה ההפתעה הגדולה, "נו אז מה הבעיה? הנה שניכם פה אז יאללה, תממשי את הפנטזיה שלךְ"

"את לא נורמלית" אימא הסתובבה לעברה, "זה, זה, זה גילוי עריות!"

"גילוי עריות בתחת שלי," דנה ציחקקה, "לא מדברים פה על לעשות לךְ ילד, מדברים פה על לטעום מהזקפה של הבן שלך שביננו אני ממליצה עליה בחום" היא המשיכה.

"אבל, עדיין, את יודעת, זה אסור, מהתורה" אימא הסבירה.

"וכל מה שכתוב בתורה את עושה? תרי"ג מצוות התחלת לשמור לי? תאמיני לי, אין כמו לממש פנטזיה והנה הגיע הרגע שלא יחזור לעולם"

"אני לא יודעת," והפעם אימא הייתה כבר מהוססת, "את יודעת, הפתעת אותי".

"רק את צריכה להחליט" דנה חייכה אליה, "אבל אם תשמעי לי זאת הזדמנות שלא תחזור אז תחטפי אותה בשתי הידיים"

"רגע, ומה איתי? אני לא צד" ניסיתי.

"שתוק!" שתיהן השתיקו אותי ביחד, שתוק חזק והחלטי אפילו מפיה של אימא שלי.

"אם את רוצה אני אכנס לארון ואחר כך תקבלי גם את הפרס" דנה זרקה לה עוד פיתיון, "ותראי איך עומד לו, לא חבל?"

"אוקיי, אני מסכימה" אימא הפתיעה אותי, גם בתשובה וגם בנחישות שלה, "אבל את בארון!"

"אוקיי, אני בארון, זבוב על הקיר" דנה ציחקקה וקמה.

הרבה בעד ונגד התרוצצו במוחי באותן שניות. נגד זה ברור למה, גילוי עריות, אבל טיעוני הנגד היו בעמדת מיעוט, טיעוני הבעד היו הרבה יותר מוצקים, קודם כל זאת גם הפנטזיה שלי וכנראה שדנה צודקת, כנראה שלא תהייה לי עוד הזדמנות, דבר שני אימא היא מילפית MILF[i]) ) קלסית, אימא שרוצים לזיין, והטיעון השלישי, זה שהכריע, אימא היא המבוגר האחראי ביננו ואם היא רוצה מי אני שאגיד לה 'לא'? אז שתקתי, התמסרתי.

אימא נתנה לדנה להכנס לארון ולסגור את הדלת ורק אז עברה למרכז המיטה ופתחה רגליים כמו קודם לדנה, אוחזת בברכיים, מושכת אותם אל החזה ומפשקת חזק לצדדים, פותחת בפני את הדרך אל גן האם שלה וְ"בוא בן, בוא תכניס לי לפני שאני אתחרט".

"אימא, את לא מוכרחה" נתתי לה צ'אנס למרות שהייתי מיוחם אש.

"בוא! לא אומרים לא לאימא!" היא גערה בי ויותר מזה לא הייתי צריך, קודם נעמדתי על ברכיי בין רגליה המפושקות, מביט שוב בכוס המצפה לבואי, ואז עליתי עליה, הרמתי את האגן ואימא אחזה בזין וכיוונה אותו, "אבל אל תגמור לי בפנים, אני לא מוגנת" היא עצרה בעדי לרגע ואז שיחררה ואני, בנעיצה חזקה, דחפתי את כל הזין שלי עמוק לכוס-של-האימא-שלי, חזרתי למקום ממנו יצאתי, דחפתי עד שכל הזין היה נעוץ עמוק בתוכה ושכבתי עליה, מרגיש את שדיה הגדולים והרכים נמחצים אל החזה שלי ואת הדקירות של הפטמות הנוקשות, נהנה מהחום הנעים סביב הזין שלי ומהחיבוק האוהב של קירות נרתיקה "וכן, ככה בדיוק דמיינתי את זה" אימא לחשה בקול מיוחם, "עכשיו זיין אותי, חזק, תראה לי מה אתה שווה" ואני התחלתי לזיין אותה, לאט, לא ממהר, נהנה.

דבר אחד ידעתי, אני חייב לתת לה גמירה אחת לפחות, רצוי יותר אבל לא פחות מאחת, וביעד הזה עמדתי הרבה יותר מהר ממה שחשבתי, "כן" אימא גנחה בקול כבר אחרי שנים שלושה פמפומים, "כן, הנה, הנה!" והרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק שלה, "כן, גומרת, גומרת, הנה, גומרת" היא מילמלה במהירות ונעצה את ציפורניה בגבי, "כן! כן!! כן!!!" היא גמרה בסערה, "וואו, גמרתי, אהבתי" היא חייכה לעברי ולהפתעתי נישקה אותי על השפתיים, "כן, דנה צדקה, אתה טוב" היא חייכה ושוב נישקה, הפעם צרפתית לוהטת ואני התמסרתי ללשונה שחדרה לפי, "רוצה עוד, פליז" היא המשיכה בקול מתפנק ואני המשכתי ואפילו הגברתי את הקצב.

גם הגמירה השניה שלה הגיעה מהר מהמצופה, לופתת אותי ברגליה, נצמדת חזק, נועצת ציפורניים בגבי ו-"הנה, הנה!" שוב הרגשתי את הכיווצים החזקים בנרתיק, "כן, הנה זה בא לי" היא המשיכה באותו קול מיוחם, "כן, הנה, עכשיו, גומרת, גומרת! הנה! גומרת!!" ועוד אורגזמה פראית טילטלה את גופה, "כן, עוד, עוד" היא התנשפה בכבדות, משחררת את האחיזה ברגליה ונותנת לי את המרחב לפמפם אותה בתנועות ארוכות ואני מפמפם, מרגיש את השפשוף הנעים בשפתיים הבשרניות ומחליק בקלות בכּוּס הכל כך משומן שלה, בנרתיק המחבק את הזין שנע בתוכו בחיבוק הדוק ואוהב, "בן, אני רוצה בפנים, תגמור לי בפנים, אני רוצה להרגיש את החום שלך בתוכי, אל תדאג, בשביל זה בדיוק המציאו פוסטינור[ii]" ושוב היא חיבקה אותי מחדש ברגליה, נצמדת, כאילו מנסה למנוע ממני לברוח.

המשכתי, היה משהו מחרמן עוד יותר בידיעה הזאת שזאת אימא שלי מתחתי ועוד יותר שאני נותן לה את עונתה בגדול רק שכשהגמירה השלישית שלה התחילה לקרום עור וגידים הרגשתי שגם אני מתקרב לשיא שלי. "כן, הנה" אימא שוב התחילה לגנוח באותו קול מתנשף ומיוחם, "כן, אני מתה על הנעים שאתה עושה לי בטוטה" היא המשיכה, "כן, תטחן את אימא" היא המשיכה באותו קול שטוף זימה, "כן, אני מתה, תן לי, תן לי בפנים, הנה, הנה! עכשיו! רמי תן לי!" ואני, ילד טוב ששומע בקול אימא, נתתי לה, "קחי!" צווחתי באקסטזה, "אימא, קחי!!" יריתי מטח אחר מטח של זרע גברי רענן וחמים עמוק בכוס-של-האימא-שלי, ממלא לה אותו באותו שפיך לבן וריחני.

רגע ארוך שכבנו על הגב, מתנשפים בכבדות ומנסים לסדר את הנשימה. דנה יצאה מהארון והתיישבה על המיטה ליד אימא ואחזה לה את היד, מלטפת אותה. "נו?" היא שאלה כשאימא נרגעה קצת, "איך היה?".

"מה אני אגיד לך, צדקת" אימא חייכה אליה, "יותר טוב מאבא שלו" הוסיפה, "אבל זהו, יותר זה לא יקרה!" היא הודיעה בקול, "שמעת בן?!?"

"שמעתי".

"עכשיו לךְ" דנה אמרה לי, "ואימא שלךָ נשארת אצלי הלילה, לקבל את הפרס המובטח" היא ציחקקה, "אז אל תדאג".

אפילוג

יותר לא שכבתי עם אימא (לפחות עד היום), גם לא דיברנו על זה. עם דנה דווקא כן שכבתי ואפילו יותר מפעם אחת ובפעם הבאה שעשינו את זה חקרתי אותה למה אימא קראה לעצמה שרמוטה מזדיינת ועשתה כול מה שהיא ציוותה עליה ודנה הסבירה לי שזה מין הסכם שכזה, כשהן עושות את זה בבית שלה, של דנה, דנה לובשת את הסטראפאון ואימא היא השרמוטה המזדיינת שצריכה לעשות כּוֹל מה שדנה אומרת לה, ובבית של אימא (וכך התברר לי שהן עושות את זה גם על המיטה של אימא, בעיקר כשהייתי בחו"ל אבל גם עכשיו אבל רק כשאני לא בבית) אימא היא זאת שלובשת את הסטראפאון ודנה היא השרמוטה המזדיינת שצריכה לעשות כּוֹל מה שאימא מצווה עליה ושיש להם גם עונשים למי שֶׁפִּישְּׁלָה, החל מלעמוד עירומה בפינה עם הפנים לקיר וידיים על הראש, לשטוף את הבית של השניה בעירום, ועד להשכיב על הברכיים ולהפליק בטוסיק!

היה לנו מין קוד שכזה, כשדנה הייתה רוצה שאני אעביר בה משחולת, ככה היא קראה לזה, היא הייתה שולחת לי מסרון "אני צריכה שתחליף לי נורה", וכשלי בא לרכב עליה (וגם 'לרכב עלי' היה הגדרה שלה, השאלה הקבועה שהיא שואלת אותי בכל פעם שהיא פותחת לי את הדלת היא "אז מה יא חרמן, בא לךָ לרכב עלי קצת? אהה??") הייתי שולח "אפשר לעלות לקפה ומאפה?" ובדרך כלל התשובה הייתה חיובית אבל לא תמיד, לפעמים "מצטערת, עסוקה" סתמי, לפעמים "מצטערת, דגל אדום" שזה התשובה כשהיא במחזור, אבל התשובה הכי אהובה עליה כשהייתה דוחה את ההצעה הייתה "מצטערת, אני כבר שותה עם אימא שלךָ".

פעם אחת, כשדנה הזמינה אותי להחליף לה נורה ועשינו את זה, היא שכבה על הבטן עם כרית גדולה מתחתיה ואני רכבתי עליה, כותש באיטיות הכל כך אהובה עליה את הכוס הגועש ורוגש שלה, היא לחשה לי פתאום "רק שתדע, אימא שלך בארון, זבוב על הקיר"!

לרגע קפאתי אבל כשהרגשתי איך העומד שלי נמתח ומתקשה עוד יותר זרמתי ולחשתי לה באוזן, "עירומה?".

"ברור" היא חייכה.

"אז שֶׁתֵהָנֶה, עכשיו אנחנו תיקו" לחשתי והגברתי את הקצב, מפמפם במהירות, הידיעה הזאת שאימא מציצה לי הפכה אותי חרמן ברמות לא מוכרות ודנה הרוויחה מזה, אני לא יודע למה אבל היא גם נתנה לי את הכוח לא לגמור בלי אפילו לחשוב על אותה מורה זקנה לתנ"ך, ובאותו ערב נתתי לדנה את אחת הגמירות הכי מטלטלות שהיו לה בחיים, ככה לפחות היא אמרה לי בהתרגשות אחר כך, וכשכבר עמדתי בדלת בדרך לצאת, אחרי שגמרתי, סידרתי את הנשימה והתלבשתי חזרה, הבטתי בה, בדנה, שוכבת עירומה על המיטה כשחיוך של מי שקיבלה את עונתה בגדול מרוח על שפתיה וטיפות מהשפיךְ שלי נוזלות לה מהכוס המלא, וזרקתי לעברה, בקול רם שאימא תשמע, "אם במקרה תראי את אימא שלי תגידי לה שאני בבית" ויצאתי.

לא! אני יודע שהערה כזאת במערכה הרביעית צריכה להוביל לגילוי עריות במערכה החמישית אבל לא, זה לא קרה, בעצם כלום לא קרה, כשאימא חזרה היא אומנם הסמיקה אבל לא אזכרנו את זה אפילו ברמז אבל מאותו יום הן כבר הפסיקו להסתיר את היחסים האלה ביניהן וכבר לא התביישו להתנשק לידי ולעשות את זה גם בחדר שינה של אמא ואני, מעבר לקיר, הייתי שומע, שומע ומתחרמן, לפעמים גם נשכב במיטה, מפנטז מה הן עושות, איך אימא רוכבת על דנה ואיך היא עושה אותה עם הסטראפאון, ועושה ביד, מאונן, אבל אף פעם לא מתערב!

++ סוף ++

[i]  Mother I'd Like to Fuck

[ii]  גלולת היום שאחרי אותה האישה יכולה לקחת לאחר שקיימה יחסי מין כדי למנוע היריון.

Loading

5 מחשבות על “להיות זבוב על הקיר”

  1. מאוד סקסי ומחרמן!!!
    חשבתי להיות עם האמא, כאשר הבן עושה את השכנה, ואז העבודה מתחלקת וכולם נהנים ומבסוטים!!❤????????

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן