לא מספיקה לי אחת

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

ברמזור של דרך השלום ויצחק רבין הפלאפון שלי צלצל, לא הייתי צריך להפנות מבט כדי לראות את המספר, רק לפלאפון של תמר יש את הרינגטון מהסרט "אשה יפה". לחצתי על הכפתור בהגה ועניתי.

"מתי אתה יוצא?" תמר שאלה, בלי שלום ובלי מה נשמע?

"הרגע יצאתי" עניתי, "אם הווייז (waze) צודק אז עוד 9 דקות אני אצלך".

"לבד?" ושמעתי את החיוך בקולה.

"כן" וגם אצלי נמרח חיוך, לבד היא שואלת תמיד לפני שהיא מתגססת או מרכלת.

"באבי," היא התחילה בקול מתפנק, באמת קוראים לי אהוד, החברים קוראים לי אודי אבל כשהיא קוראת לי באבי זה סימן שבא לה עלי, שהיא במוד (Mode) של סקס, "איך אתה רוצה שאני אחכה לךָ?" באה מייד השאלה באותו קול מתחנחן ומתפנק וגם הפעם שמעו את החיוך בקולה, חיוך חרמני.

"רק עם הסינר, נשמה, את יודעת איזה"

"זה שקניתי לךָ ליום הולדת?" היא התחכמה.

"לא נשמה, זה שקנינו יחד באינטרנט" תיקנתי למרות שברור לי שהיא הבינה גם קודם לאיזה סינר אני מתכוון.

"ורק אותו?" היא הקשתה.

"רק!" הודעתי בקול החלטי והרגשתי איך הגבר-גבר שלי מזדקר, מתקשה ונמתח לפעולה, אין ספק שבבית מחכה לי אשה מיוחמת.

"אבל באבי, דנה פה".

לשניה שתקתי, דנה היא אחותה התאומה, אבל אז הרגשתי איך הגבר-גבר שלי נמתח עוד יותר ו…"אז תתני לה את הסינר השני, נשמה" והתאפקתי בכוח לא לצרוח משמחה.

"אז תבוא מהר".

"אני בא!" ירדתי לאילון ולחצתי על הדוושה…

אני ותמר גרים ביחד כבר כמעט חצי שנה. נפגשנו במצעד הגאווה ולא! אני לא גאה, זאת אומרת אני מאד גאה בעצמי אבל אני לא גיי, אבל מזמן כבר המצעד הוא חגיגה של כולם למרות שממשיכים לקרוא לו ככה.

צעדתי לאורך הרחוב העמוס חוגגים מכל המינים והסוגים, מביט לימין ולשמאל אולי אפגוש מישהו מוכר כשפתאום המבטים שלנו התלכדו, הייתי קצת רחוק ממנה אבל הרגשתי את הקליק הזה בבטן כשאני נתפס והיה לי את כל הסיבות להתפס, קודם כל היא הייתה בדיוק הבחורה שחלמתי עליה בלילות האחרונים! טוב, לא ממש חלמתי, יותר פנטזתי כשאוננתי, היא יפה בטרוף! יש לה שיער בלונדיני שהיה קלוע בצמה, היא לבשה חולצת בטן קצרצרה, ארוכה מספיק כדי להסתיר את שדיה הגדולים והזקופים, שאז הייתי בטוח שעם שדיים גדולים וזקופים כאלה היא בטח לובשת חזיה מתחת אבל היום אני יודע שלא, אבל מצד שני החולצה קצרה מספיק כדי שיראו את הבטן השטוחה והשרירית שלה, מכנסי טיץ צמודים שהבליטו את פלחי הישבן השרירי, קצרים מספיק כדי להדגיש את הרגלים הארוכות והחטובות שבסופם נעלי 'סקאוט' אפורות, בדיוק כמו אלה שנעלו ב"משחקי הרעב" ו…הדבר היחיד שמנע ממני לגשת ולהתחיל איתה היה החיבוק הצמוד שהיא חיבקה חברה הלבושה בדיוק כמוה וכשאתה באמצע מצעד הגאווה אני בטוח שגם אתם, כמוני, הייתם משוכנעים שהיא מזן הגאות, זאת אומרת לסבית.

המבט שלי ננעל עליה ולא יכולתי להעתיק ממנה את העיניים, כנראה שבהיתי וראו את זה כי ראיתי אותן מביטות לעברי, מחייכות, תמר, שאז עוד לא ידעתי את שמה, מצביעה עלי ושתיהן מדברות אחת עם השניה ובעיקר מצחקקות. השיחה בינן התגברה אבל בגלל המרחק ובעיקר הרעש שמסביב לא הצלחתי לשמוע ואז הן התנשקו, על השפתיים! ותמר התחילה לפלס את דרכה לעברי.

לרגע הסתובבתי לראות אם יש מאחורי מישהי שמנופפת לה או נראת מצפה לה, אבל לא, לא הייתה אף אחת כזאת (ואני אומר אחת ולא אחד כי האפשרות שזה בן בכלל לא עלתה במוחי) וכשחזרתי היא עמדה מולי, מחייכת. "אני תמר" היא הושיטה לי יד.

לשניה התבלבלתי, "אהה, אהוד, אבל החברים שלי קוראים לי אודי" עניתי בקול קצת מבולבל ולדעתי הסמקתי.

"בא לי עליךָ" היא הפתיעה אותי עוד יותר, קודם כל מהישירות שלה ואולי גם כי אף פעם לפני בחורה לא התחילה איתי, בטח לא ככה, תמיד אני הייתי היוזם, "בא לךָ לזיין?" היא המשיכה ושאלה כשאני נעלמתי דום ומקולה היה ברור שהיא מתכוונת לזה, לא סתם צוחקת עלי.

"כ…כן" גמגמתי ולדעתי גם הסמקתי, "תמיד" אנסתי חיוך, מנסה לשדר עסקים כרגיל, כאילו כל חיי אני רגיל להצעות כאלה, למרות שבתוכי הכל רחש וגעש.

"אז בוא!" היא אחזה בידי, החלטית, והתחילה להוביל אותי בין ההמון החוגג.

הלכנו מהר, שותקים. המכונית שלה, "סמארט" פצפונת, חנתה די קרוב, רק 2 מקומות ישיבה וכמעט בלי בגאז' מה שהתגלה מייד כיתרון ברחובות הצרים של העיר הצפופה.

"איך ידעת שאני לא, את יודעת, אהה, גיי?" שאלתי, מסמיק, כשהיא התחילה לנסוע.

תמר הביטה בי, מחייכת, "אתה? גיי? אף גיי שמכבד את עצמו לא היה מתלבש כמוך!" היא צחקה, "בטח לא למצעד, למה? אל תגיד לי שחשבת שאני לסבית?"

"אהה, כן" החלטתי לא לשקר, "התנשקת עם ההיא ו…"

"אהה, היא חברה טובה, אני מתנשקת עם חברות טובות, אתה יודע, אני בי, ביסקסואלית, אוהבת לטעום משני המינים" ושוב הביטה לעברי וחייכה ולא היה שמץ של מבוכה בקולה, "לא מוכנה לוותר על מה שיש לכם הגברים להציע," וכדי שלא יהיה ספק למה היא מתכוונת היד שלה החליקה על האוהל המתוח במכנסיי, "ואני מרגישה שיש לך הרבה מה להציע" היא העיפה לעברי במהירות מבט מעריך וציחקקה, "אבל כמו שאשה יודעת לרדת לאשה אף גבר לא יודע לפנק וגם על זה אני לא מוכנה לוותר".

שתקתי, אני חושב כי הייתי המום, אף פעם לא פגשתי בחורה חופשית ומשוחררת כזאת, תמיד הדייטיות שלי היו עושות לי פוזה בדייט הראשון, לפעמים גם בשני (דייט שלישי עם פוזיסטית כזאת לא היה J)  והנה זאתי הכל פתוח אצלה, בלי שטויות, בלי קודם תתחנף, בלי קודם תשקיע בי, אפילו בלי קודם תגיד לי פוצי-מוצי… ישר בוא נזדיין!

למצוא חניה בשדרות נורדאו זה לא פשוט, אני יודע מניסיון, מסתבר שעם 'סמארט' זה לא קשה בכלל, ה'סמארט' הקטנה נכנסה בקלות ברווח הצר שאף מכונית אחרת לא הייתה מצליחה. "בוא" היא אחזה בידי והובילה אותי אחריה לכניסה סמוכה.

עלינו ברגל, תמר גרה בקומה רביעית ואחרונה בלי מעלית, דירה עורפית קטנה אבל מטופחת, מטבחון קטן, סלון קטן וחדר שינה קטן עם מיטה גדולה שתופסת כמעט את כל החדר.

"בוא, מיץ לחיזוק השפיץ" תמר ציחקקה כשנכנסנו ומזגה לנו מיץ תפוזים סחוט קר לכוסות עם קוביות קרח, "לחיי הזיון שבדרך" היא הקישה את הכוס בידה בזאת שלי ולגמה במהירות, "יאללה, לאקשן" היא הניחה את הכוס הריקה ושלחה ידים לחולצה שלבשה, "יאללה, תתפשט, אני מיוחמת" היא צחקה והורידה במשיכה חתולית את חולצת הבטן הקצרה, מציגה בפני את שדיה הזקופים ומאוששת לי את מה שהבנתי כבר בזמן הנסיעה, שהיא הולכת בלי חזיה, "יאללה, לפני שאני אתקרר, בוא".

תמר שכבה על הגב, עירומה, רגליה מפושקות, צניעותה חשופה, חריץ ורוד שמברשת שיער מטופחת בקפידה בראשו מנצנץ בין זוג שפתיים בשרניות וכהות הפרוסות ככנפי פרפר, והביטה בי, מושך את תחתוני הבוקסר הצמודים ומגלה בפניה את גבריותי הזקופה. "כמו שחשבתי, גדול הקטן שלך" היא ציחקקה והושיטה לי את ידיה בתנועה מזמינה, "בוא, בוא תכניס לי".

באתי, שכבתי עליה, מוחץ את גופה בגופי, והכנסתי לה, את כל הזין הכנסתי לה בתנועת אגן חזקה שסחטה גניחת הנאה קולנית, "כן!" נהנתני כאילו הגשמתי לה איזה חלום ארוטי, "כן, עכשיו זיין אותי!" היא המשיכה באותו קול נהנתני וחרמני ועטפה את ישבני ברגליה האורכות, דוחפת ומצמידה כאילו מנסה שאכנס עוד יותר עמוק, "כן, מהרגע שראיתי אותך אני חולמת על הרגע הזה, הרגע שתהיה בתוכי" היא הוסיפה ועצמה עיניים, מחייכת חיוך של חתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה.

זיינתי אותה, בדיוק כמו שהיא ביקשה, תנועות ארוכות וחזקות שהרעידו את גופה וסחטו ממנה גניחות הנאה חזקות, "כן, ככה, חזק, תמשיך" היא לחשה, מְיוחֶמֶת, ואני הגברתי את הקצב וטחנתי אותה, "פאק! הנה" היא מילמלה, "הנה! עכשיו!" היא המשיכה באותו קול של מי שעומדת לקבל את עונתה, "כן! עכשיו! כן! הנה!!" והרגשתי את קירות נרתיקה מתהדקים בחוזקה סביב הזיין הכותש בתוכם, "כן! כן!! כן!!!" היא התנשפה בכבדות והיה ברור שהיא בשיא שלה, "כן, אימא'לה! זה טוב"" והיא משכה וגלגלה את הטוב ובבת אחת עצרה, מתנשפת, "וואו," היא חייכה וניסתה לסדר את נשימתה, "גמרתי, גמרתי חזק, עוד! רוצה עוד" ושוב היא לחצה עם רגליה.

המשכתי, גם בגלל שהיא ביקשה אבל יותר כי הייתי חרמן בטרוף, תמר הייתה זיון מעולה, השדיים נמחצו לגופי והפטמות דקרו במין דקירה נעימה ומחרמנת, השפשוף בין שפתי הכוס שלה שלחו בי את הזרמים הנעימים ובעיקר המגרים, הווגינה הייתה משומנת היטב והלחץ של קירות נרתיקה על הזיין המתוח היו בדיוק במידה הנכונה, זאת שמזמינה להמשיך לטחון, ונהניתי כמו שהרבה זמן לא נהניתי ככה מזיון. "את זיון מעולה" התנשפתי-לחשתי לה באוזן כשאני מפמפם אותה במהירות.

"גם לך לא חסר" היא לחשה חזרה, "תמשיך, ודיר-באלק לברוח באמצע!" ושוב נעלה את רגליה על ישבני, לוחצת בחוזקה עם העקבים, מאותת שגם אם אני אנסה לגמור בחוץ היא לא תתן לי, "אל תפחד, תשקה לי ת'גן" היא ציחקקה, ציחקוק מתנשף כזה, "פאק, הנה עוד אחד בא!" ההתנשפות התגברה והיא חיבקה אותי גם בידיה, נועצת ציפורניים בגבי, "כן, הנה! זה בא, זה בא לי! כן! פו!! כן! פאק! הנה!! הנה!!" ושוב הרגשתי את ההתכווצות החזקה בווגינה ואת הרטיבות המתגברת בתוכה ובבת אחת גופה רפה, "וואו, זה טוב, נראה אם תצליח עוד אחד" איתגרה אותי.

הצלחתי! נתתי לה עוד אחד! בקושי הצלחתי להחזיק את עצמי ואז, בזמן הפציעות כמו שקוראים לזה בכדורגל, בדיוק כשהלבה הרותחת התפרצה מהזיין שלי היא הצטרפה וגמרה מה שהפך את הגמירה לעוד יותר מהנה כי אין כמו לגמור ביחד.

שכבתי עליה ולא זזתי, מוחץ אותה תחת גופי, מרגיש איך לאט לאט הזין מתכווץ, מחליק ובסוף יוצא ורק אז היא גלגלה אותי מעליה ונשכבתי על הגב לצידה, מחייך, איך לא? הרגע זיינתי.

"אני צריכה לשרותים" תמר קמה והודיע, לקחה את הפלאפון שלה והלכה. לא הופתעתי מזה שהיא הולכת לשרותים, פעם מישהי הסבירה לי שמומלץ לנשים לעשות פיפי אחרי זיון, לא כאמצעי מניעה אלא יש לזה הסבר אחר שהיא ניסתה להסביר לי אבל לא בדיוק הקשבתי, הופתעתי דווקא שהיא הלכה עם הפלאפון שלה, אולי יותר נעלבתי משהופתעתי, מה היא חושבת? שאני אציץ לה לקבוצות הוואטסאפ?

שמעתי אותה מורידה את המים ואחר כך היא חזרה עטופה בחלוק רחצה לבן הקשור ברישול וציצי אחד מציץ לה, "תתלבש, אני עושה לנו קפה" היא הודיעה בקול החלטי, "אני לא מזדיינת פעם שניה בפעם הראשונה" היא ציחקקה, "אם תרצה להפגש פעם שניה אולי אז נעשה את זה פעמיים" הוסיפה, הסתובבה והלכה למטבח.

שמעתי את הרעש המוכר של מכונת הנספרסו כשהתלבשתי, כשבאתי למטבח חיכו לי קפה הפוך ופרוסת עוגת גזר. "אהבתי את מה שעשית לי" היא חייכה אלי אחרי הלגימה הראשונה, "יש לך הרבה מה להציע" היא ציחקקה ושלחה מבט אל חלציי רק שהפעם לא היה שם אוהל מתוח, "אם תרצה אפשר להפגש שוב, אבל לא היום"

"בשמחה" חייכתי אליה, איך לא? אני בטוח שגם אתם במקומי הייתם עונים את אותה התשובה.

למחרת אני לא יכולתי, ארוע משפחתי, דווקא הצעתי לה לבוא איתי אבל היא אמרה שזה מוקדם מדי. ביום ראשון ושני היא לא יכלה, לא הסבירה למה, בסוף קבענו ליום שלישי, פעמים כי טוב כמו שהיא הסבירה, באחד מבתי הקפה הקטנים במתחם בזל.

בדיוק כשנכנסתי לבית הקפה היא שלחה לי מסרון שהיא מצטערת אבל תאחר כמה דקות וכפיצוי שאני אזמין לי מה שאני רוצה והיא תשלם. הזמנתי הפוך גדול חזק וסברינה וציפיתי לאיחור גדול אבל בדיוק כשנתתי את הביס הראשון בעוגה היא נכנסה.

הבטתי בה מתקרבת, היה בה משהו שונה ולקח לי שניה להבין שהצמה נעלמה והשיער פזור ועכשיו גם נראה קצת בהיר יותר, היא גם נראתה לי מחפשת, מתלבטת, מביטה בי וכאילו לא מזהה אותי, אבל כשכבר כמעט נופפתי לה עם היד היא חייכה והתקרבה לעברי.

עמד לי, וואו איך עמד לי, למזלי ישבתי והשולחן הסתיר אבל אז היא נעמדה לידי, מחייכת ו…"מה עם איזה נשיקה קטנה" היא ציחקקה.

קמתי וראיתי את המבט שלה, בוחנת את האוהל המתוח במכנסיי ומחייכת בהערכה. רציתי לנשק אותה על הלחי בל היא חייכה והושיטה לי את שפתיה אז נישקתי אותה על השפתיים, דייט שני ואנחנו כבר מתנשקים ככה בפומבי.

היא הזמינה לעצמה חליטת צמחים והתחלנו לדבר, היה משהו יותר צרוד בקול שלה ממה שזכרתי אבל מה זה חשוב? יותר צרוד, פחות צרוד, העיקר שעוד מעט אני הולך לזיין אותה.

"מתאים לך פזור" החמאתי לה, היא לא ענתה רק לקחה ביס קטן מהסברינה שלי. דיברנו, על כל דבר רק לא עלינו, דיברנו על המצעד ביום שישי, דיברנו על תוכנית הראליטי שהייתה יום לפני, דיברנו אפילו על כדורסל והסתבר שכמוני גם היא אוהדת את האדומים.

כשסיימתי את הקפה, את העוגה סיימנו ביחד עוד לפני, היא סימנה למלצר להביא חשבון, שילמה במזומן והשאירה טיפ מכובד ו…"בוא! בא לי כבר להרגיש אותך בתוכי" היא חייכה לעברי וקמה והפעם צורת הדיבור שלה כבר פחות הדהימה אותי.

הלכו מחובקים, עוד התקדמות מהירה. "תפתח לי" היא סובבה אלי את גבה כשנכנסנו, מתנשפת מעט מהמדרגות שעלינו בריצה.

פתחתי את הרוכסן והיא החליקה את השמלה שלבשה אל הרצפה, הפעם היא כבר לבשה חזיה, "יאללה, תתפשט" היא בעטה את נעלי העקב מרגליה ושלחה ידים לפתוח את החזיה ואני התחלתי להתפשט במהירות, לא מנומס לתת לגברת לחכות J .

גם הפעם היא חיכתה לי על הגב עם רגליים פתוחות. אם הייתי קצת פחות מיוחם אולי הייתי שם לב שמברשת שיער ערוותה נעלמה אבל אני גבר, ויותר מזה גבר מיוחם, וכמו שהחבר'ה אומרים 'כשהזיין עומד השכל בתחת' וכל מה שעניין אותי באותו הרגע היה לנעוץ את זיקפתי המתוחה בתוכה ולזיין וזה בדיוק מה שעשיתי, עליתי עליה, מחצתי את גופה למזרון, פישקתי את רגליה ברגליי, כיוונתי ותקעתי, את כל הזיין תקעתי לה באבחת אגן חזקה, הרגשתי עד כמה היא רטובה ומשומנת לכבודי, לא רק אני הייתי מיוחם, גם היא, אז לא חיכיתי והתחלתי לזיין, לטחון אותה.

הרגשתי את רגליה מחבקות אותי ועקביה נלחצים על ישבני, היא התאימה את תנועותיה לתנועותי, נותנת לי הרגשה שאני חודר יותר עמוק לתוכה, הגניחות שלה היו יותר מאופקת מהפעם הראשונה ששכבנו אבל ההבעה על פניה לא השאירה מקום לספק, היא הייתה מגורה בטרוף, דוהרת אל עבר האורגזמה שלה.

טחנתי אותה חזק ומהר. "אימא'לה" היא לחשה והרגשתי את כיווצי הכוס המוכרים של מי שגומרת, "היא צדקה" היא מלמלה לעצמה אבל לא טרחתי לשאול מי זאת ההיא כי ה-"כן! הנה! עכשיו! כן-ן-ן-ן-ן!!" לא השאירו ספק שהיא גמרה בסערה, "וואו, טוב, עוד!" היא התנשפה ואני המשכתי, לא הייתה לי שום כוונה להפסיק.

"אתה רוצה שאני אסתובב?" היא שאלה, מתנשפת, ובלי לחכות לתשובה גלגלה אותי מעליה והסתובבה על הבטן, דוחסת שתי כריות גדולות תחת אגנה ופותחת רגליים, "בוא, אבל לא בתחת! אני לא נותנת בתחת בפעם הראשונה" היא ציחקקה, כאילו מתנצלת ואני, המיוחם בטרוף, עליתי עליה ושוב הייתי בתוכה, מזיין בהנאה, מפמפם וחוגג לה בכוס בתנוחה שכל כך אהובה עליי.

הספקתי לתת לה עוד גמירה מטלטלת אחת לפני שגם אני גמרתי, רוקנתי בהנאה קולנית את בקבוקיי המלאים בתוכה, מה לעשות אני גומר יחסית מהר בתנוחה הזאת ולמרות זאת היא אחת התנוחה האהובות עלי.

"רד, אני צריכה לשרותים" היא לחשה כשהזיין המדולדל והמשומן בעסיס תאוותנו החליק מתוכה והפעם זה לא הפתיע אותי כשהיא לקחה את הפלאפון איתה, לא הפתיע אבל סיקרן, מה היא עושה שם איתו במקלחת? מדווחת בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית שזיינו אותה 🙂  ?

 

קול מפתח שננעץ בדלת הכניסה הקפיץ אותי, התעטפתי במהירות בכיסוי המיטה שהיה זרוק בקצה המיטה. שמעתי את הצעדים מתקרבים, תיפוף נעלי עקב על הרצפה ו-"לפחות זה לא החבר שלה" חלפה מחשבה מרגיעה במוחי, עד כמה שאפשר להרגע בסיטואציה כזאת. לרגע התבלבלתי כשאשה נעמדה בדלת, מביטה בי ומחייכת, לא מאמין למראה עיניי, תמר עמדה מולי, לבושה באותה שמלה שהורידה, בעצם לא באותה שמלה, שמלה זהה כי זאת שהורידה הייתה זרוקה לצד המיטה, שיערה קלוע באותה צמה שזכרתי מהפגישה הקודמת ואם זה לא מספיק גם דלת השרותים נפתחה ועוד תמר יצאה ממנה, עירומה!

"תכיר" תמר הלבושה חייכה אלי, "אחותי התאומה, דנה" הצביעה על 'תמר' העירומה, "תאומות זהות, רואים?" היא ציחקקה והמשיכה בלי לחכות לתשובה, "אנחנו מתחלקות בכול, אבל ה-כ-ו-ל" היא הדגישה, "אני מקווה שזה לא מפריע לך" היא חייכה והפנתה את גבה אל אחותה שפתחה לה במהירות את הרוכסן, "אני מקווה שהיא השאירה לך קצת כוח כי גם לעונתי מגיע טיפול" היא הפילה את השמלה לרצפה וחשפה את שדיה הזקופים, היא, כמו שזכרתי, אכן הולכת בלי חזיה.

שכבתי על הגב ונתתי להן לטפל בי, להעמיד לי. תמר שכבה לצידי, מוחצת את שדיה לצלעותי ומלטפת לי בידה את הביצים ואחותה העניקה לי 'פה חם', מצצה לי, ותאמינו לי שכששתים כאלה מטפלות בך לא צריך הרבה כדי שהזקיף ימתח מחדש.

רק פעמיים בעבר יצא לי להיות עם שתי נשים במיטה, בצבא, כקצין צעיר שלחו אותי ללוות קבוצה של 'תהילה', ההורמונים חגגו שם, צעירים חרמנים ואלכוהול עשו את שלהם. בערב השני או השלישי שכבתי עם איזו קנדית נימפומנית עם שדיים ענקיים (ולא מסיליקון) שכל כך התלהבה עד שלמחרת הביאה גם את החברה שלה ועשינו את זה ביחד, שלישיה, וגם בערב אחרי הן באו שתיהן וחגגנו ו…זהו, אחר כך הן הלכו לנסות גם אחרים וגם אני לא נשארתי אלמן, בוא נגיד שלא ישנתי לבד אפילו לא לילה אחד אבל בשלישיה לא עשיתי את זה יותר עד הערב הזה.

"זהו, הוא מוכן" דנה, האחות, הודיעה אחרי ששחררה את הזקיף המתוח מהפה החם שלה, "בואי אחותי, בכבוד" היא עזרה לה ועוד לפני שהבנתי תמר כבר הייתה משופדת על הזקיף הנוקשה ורכבה בסערה אל עבר האורגזמה הראשונה שלה, ראשונה ולא אחרונה לאותו ערב.

"אחותי מזיינת אותךָ" דנה לחשה באוזני אחרי שתמר הודיע בקול מיוחם שהיא גומרת, נצמדת לגופי ומוחצת אליו את שדיה שעכשיו כבר יכולתי להבחין שהם גדולים יותר מאלה של אחותה, ממוללת באצבעותיה את הפטמות הרגישות שלי ומוצצת לי בעדינות את תנוך האוזן, "אני מקווה שאתה אוהב את זה"

"כן" גנחתי בהנאה.

"אני מקווה שאתה לא כועס עלי"

"לא" וגם הפעם זה היה בקול נהנתני שטוף זימה.

"ותרצה שנעשה את זה שוב? אתה יודע, ביחד"

"אם אתן רוצות" עניתי תשובה דיפלומטית, לא יודע מה הן רוצות לשמוע, אבל את דנה זה לא סיפק.

"שאלתי אם אתה רוצה?" היא תפסה לי בביצים, לחצה ולחשה בקול ארסי באזני, "מה אנחנו רוצות אני יודעת"

"רוצה, רוצה" צווחתי, לא כי ממש כאב לי אלא כי פחדתי שאם היא תמשיך אני אשפריץ ולא בא שזה יגמר כל כך מהר, "מאד רוצה" הוספתי, תראו לי גבר אמיתי שלא יסכים ששתי אחיות תאומות יפנקו אותו במיטה?

תמר דהרה אל עבר האורגזמה השניה שלה וכל חלק בגופה שידר את זה, הראש המוטה לאחור, הפטמות הנוקשות והזקופות, שרירי הנרתיק המתהדקים, הנשימות הכבדות וכמובן גירגורי ההנאה שמִלאו את חלל החדר, "פאק! הנה!" היא הזדעקה כשהאורגזמה טלטלה את גופה, "פאק! אימא'לה, עוד, רוצה עוד" היא עצרה והתנשפה בקול.

"לא מאמא את צריכה לבקש" אחותה ציחקקה, "ממנו"

"כן, עוד, בבקשה עוד" היא שפשפה את ערוותה בערוותי, מורחת את שפעת מיצי תאוותה שגלשו, "כן, עוד אחד, רוצה עוד אחד" היא חזרה לרכב עלי, דוהרת.

הייתה גם אורגזמה שלישית, חזקה מכולן, כזאת שהרעידה כל תא בגופה, "פאק! אני מתה!" היא התנשפה בכבדות ולרגע חששתי.

"אז בואי נתחלף" שמעתי את אחותה לוחשת לה ורגע אחרי תמר שכבה על הגב לצידי, שדיה עולים ויורדים במהירות, ודנה השתפדה והתחילה לדהור אל עבר האורגזמה שלה.

דנה הספיקה לגמור לפני שהרמתי אותה, כן, הרמתי באוויר את ישבני ואיתו אותה היושבת עלי, משתפדת לי על הזין הכי עמוק שאפשר, "קחי!" צווחתי כשיריתי מטח סמיך ראשון בתוכה, עוצר לרגע, מוריד ת'ישבן, ושוב עולה, מרים ויורה עוד מטח של שפיך ריחני וטרי במעמקי הכוס הבוער שלה.

רגע ארוך שכבנו שלושתנו זה ליד זה על הגב, אני באמצע ושתיהן מצדדיי, מתנשפים בקול, בוהים בתקרה, ובעיקר מחייכים, חיוך זימתי מאושר.

דנה, אחותה של תמר, התנדבה להכין קפה ואנחנו נשארנו רק שנינו במיטה. תמר נצמדה אלי והתכרבלה בזרועותיי, "אתה כועס עלי?" היא שאלה בקול מתפנק.

"לא"

"אפילו ש… אתה יודע, שעבדנו עליך?"

"לא" ציחקקתי, "מי יכול לכעוס על כזאת זיון"

"מניאק, אפילו שברחתי לפני שגמרת בי?"

"אפילו" חייכתי אליה, "ואל תדאגי, גם את עוד תקבלי את המנה שלך".

"חרמן"

"מי שמדברת"

"מתי?" היא שאלה בקול מתפנק, נצמדת עוד יותר ומשפשפת את ערוותה הרטובה בירכי.

"מתי שאת רוצה"

"אחרי הקפה".

"אם הוא יעמוד" ציחקקתי.

"יעמוד, אל תדאג, הוא יעמוד" היא שלחה יד והתחילה לשפשף לי אבל אז בדיוק דנה צעקה שנבוא כי הקפה מוכן והיא הפסיקה.

קמתי ורציתי ללבוש את התחתונים אבל תמר עצרה אותי, "עזוב, ככה הוא לא יעמוד" היא צחקקה, "בוא" היא אחזה בידי והובילה אותי אחריה לסלון, עירומה, כמוני וכמו דנה שחיכתה לנו שם, והיא צדקה, לשתות קפה לצד שתי בחורות יפות ועירומות עושה את העבודה!

ראיתי את המבטים ששתיהן שלחו בזקפה שהזדקרה לה מחדש בין רגליי ונעמד לי. התורן שלי נמתח והתעבה כאילו הרגיש את ליטופי המבטים שלהן או אם תרצו שפשופי המבטים. אם הייתי מסתכל יותר בעיון בעיניהן ולא בשדיים אולי הייתי רואה את המבטים שהן החליפו בינן אבל לא עשיתי את זה ולכן הופתעתי כשדנה הודיעה פתאום שהיא הולכת.

כשדנה הלכה כבר עמד לי טיל אבל תמר הודיעה שהוא צריך עוד חיזוק קטן ובלי לחכות כרעה בין רגליי והתחילה למצוץ לי. הייתי קצת מובך, הטעמים המשותפים שלי ושל אחותה כיסו את העור המתוח אבל לתמר זה לא הפריע.

"זה עכשיו או שאני גומר לך בפה!" הודעתי לה כשהרגשתי שהזין שלי מתוח לשיא.

"בשמחה" היא גרגרה בפה מלא, "אבל לא עכשיו" הוציאה אותו מפיה, "עכשיו בוא!" היא קמה והתחילה ללכת לעבר חדר השינה ואני אחריה.

התחלנו במיסיונרית, הכי בנאלי אבל מה זה מהנה. שכבתי עליה וזיינתי אותה בתנועות ארוכות וחזקות שהרעידו את כל גופה שנמחץ ביני ובין המזרון. הכוס שלה היה חם ובעיקר משומן, הרגליים שלה מורמות ומפושקות חזק לצדדים, פותחות בפני את הדרך לחדור הכי עמוק שאפשר לתוכה.

הייתי כל כך מגורה שפחדתי שאני אגמור עוד לפני שאספיק להעניק לה עוד אורגזמה, אני אומר אורגזמה ולא את עונתה כי כבר קודם הענקתי לה שלוש גמירות מפנקות, אבל כנראה שהיא הייתה עוד יותר מיוחמת ממני ו…"כן, הנה, עכשיו, עכשיו! הנה! כן-ן-ן-!" היא גלגלה ומשכה את הכן האחרון והיא לא הייתה צריכה להסביר למה היא מתכוונת, כל גופה שידר "אני גומרת!", "כן, עוד, תמשיך" היא התנשפה בכבדות, "אתה רוצה שאני אסתובב על הבטן?" היא הפתיעה אותי.

"כן, על כריות" התגלגלתי מעליה, לא מאמין ששוב זה קורה לי, התנוחה האהובה עלי בלי שאפילו אני אבקש.

תמר הסתובבה על הבטן, הניחה את שתי הכריות שרק קודם אחותה שכבה עליהם ושכאילו הוכנו מראש בשביל זה, נשכבה עליהם ופתחה רגליים, "בוא, אבל לא בתחת!" היא ציחקקה כאילו מתנצלת, בדיוק כמו אחותה קודם, "לא היום, אולי פעם אחרת" היא כאילו התנצלה ואני, מגורה ומיוחם, עליתי עליה, תקעתי את עצמי לתוך הכוס הרטוב והחם וזיינתי, וואו איך זיינתי, "תפתחי" התנשפתי לה באוזן ולא הייתי צריך להסביר, תמר שלחה את ידיה לאחור ופישקה חזק את פלחי ישבנה השריריים, פותחת עוד קצת את הדרך ואני חגגתי לה בכוס, פמפמתי אותה מהר וחזק, טחנתי אותה דק דק רק שלטחינה כזאת יש חסרון, גומרים בה מהר ו…"בואי" התנשפתי בקול, "בואי, בואי" זרזתי אותה, מרגיש איך הלבה מתחילה לזרום במעלה הזין המתוח, "בואי! בואי!" המשכתי בקול, "עכשיו! קחי!" הזדעקתי, תוקע את עצמי הכי חזק שאפשר ומרגיש איך שרירי נרתיקה מתכווצים בחוזקה סביב הזין שלי, איך הלבה נפלטת ממנו וממלאת את הווגינה שלה ושומע, כאילו מרחוק, את ה-"כן-ן-ן" הארוך והמתגלגל שלה כשהיא הצטרפה וגמרה יחד איתי.

אותו לילה ישנתי אצלה במיטה ובבוקר היא העירה אותי עם מציצה. אין כמו לפתוח את היום עם מציצה טובה ותמר העניקה לי אחת משובחת. שכבתי על הגב ולא פתחתי עיניים, עשיתי את עצמי ישן ונתתי לה למצוץ לי, אולי כי חששתי שאם אני אפתח אותם היא תפסיק.

בסוף לא יכולתי יותר ועליתי עליה, עליתי, חדרתי וזיינתי בהתלהבות, מפמפם בתוכה במרץ ועכשיו היא זאת ששכבה על הגב ועצמה עיניים, מחייכת באושר ומגרגרת בהנאה ושנינו לא היינו צריכים הרבה כדי להגיע לאורגזמה משותפת ו…איך אומרים? יום שמתחיל ככה, מציצה וזיון, לא יכול להיות יום רע!

תמר שלפה מהמגירה בשידה שלידה מברשת שיניים חדשה, סגורה באריזה, ושלחה אותי להתרחץ בזמן שהיא תכין לנו קפה. "תשים אותה בכוס, לפעמים הבאות" היא חייכה לעברי והצביע על מברשת השיניים שבידי והפתיע אותי הטבעיות שבו היא אמרה את זה, כאילו זה ברור מאליו שיהיו עוד פגישות כאלה ואכן היו פגישות כאלה, התחלנו לצאת בקביעות למרות שלא הצעתי לה חברות וגם היא לא הציעה לי אבל זה זרם, היה לנו טוב יחד, ביחוד הזיונים אבל לא רק.

אחרי כחודש הלכתי איתה כבר לחתונה במשפחה שלה, בת דודה שהיא גם חברה טובה שלה שהתחתנה, ואחרי עוד כחודש, כשחוזה השכירות שלי פג ובעל הבית דרש תוספת גדולה כדי לחדש את החוזה היא הציעה לי לבוא לגור איתה, הסתבר שהדירה היא שלה, ירושה מהסבתא, ואני הסכמתי.

מהר מאד גם גיליתי שכשתמר אמרה לי שהיא ודנה, אחותה, מתחלקות בכל היא התכוונה לזה ברצינות, לפחות שלוש פעמים, אולי אפילו יותר, דנה הצטרפה אלינו למיטה לסקס משגע ותאמינו לי לשתי האחיות יש ראש כחול ויצירתי ובתוכו מסתתר מוח שטוף זימה.

…הפלאפון שוב צלצל, הרינגטון המוכר של תמר, "באבי," היא שאלה בקול מתפנק כשעניתי, "איפה אתה?".

האמת שהווייז צדק, לקח לי בדיוק 9 דקות להגיע אבל הווייז לא יודע לנבא כמה זמן אני אחפש חניה, "מחפש חניה, כבר מגיע" עניתי.

"באבי," היא המשיכה ומהטון הבנתי שהיא רוצה משהו, "דנה שואלת אם אתה מסכים  שנתערב?".

מה שממילא כבר עמד נעמד עוד יותר, "תתערבו על מה?"

"אתה יודע, כמו אז," ולפי ההד שהתחיל ידעתי שהיא הפעילה את הרמקול ודנה שומעת, "מי ראשונה".

עוד מתיחה של המתוח שבמכנסיי, ידעתי בדיוק על מה היא מדברת, פעם הן עשו לי את זה כבר, אז אומנם בלי לשאול, באתי הביתה, פתחתי את הדלת ושתיהן עמדו לפני עירומות, בעצם לא שתיהן, דנה לבשה תחתוני סבתא כאלה, כמו שתמר תמיד נוהגת ללבוש כשהיא במחזור, "התערבנו," תמר חייכה לעברי, חיוך מנצחים כזה, "אסור לה להוריד את זה עד שאני לא גומרת פעם אחת לפחות" היא ציחקקה והצביע על התחתונים שדנה לבשה ומשם הדרך למיטה הייתה כבר קצרה.

"בתנאי," עלה במוחי רעיון, גם לי לפעמים יש ראש כחול ויצירתי, "שהמפסידה בהתערבות אוכלת בתחת!" המשכתי ושמעתי ברקע אותן מתלחששות, זה לא שלא עשיתי אתן מין אנלי עד היום, עשיתי גם עשיתי ולא רק עם תמר, גם עם דנה, אבל אף פעם לא הצבתי את זה כתנאי.

"אוקיי" דנה ענתה ראשונה, "מסכימות" הצטרפה גם תמר אבל קטעתי אותה, "אופס, מישהו יוצא, אני כבר בא" המשכתי עוד כמה מטרים, הכנסתי להילוך אחורי והתחלתי להתפתל למקום החניה הצר שהוא פינה.

האחיות חיכו לי בסלון, בדיוק כמו שציפיתי. דנה עירומה כשרק סינר לבן קטנטן, כזה שרואים על משרתות בסרטים צרפתיים, קשור למותניה, קצר מספיק כדי שלא יסתיר את נפלאות גינת המשחקים הנשית שבין רגליה, ותמר כמעט כמוה, גם היא  עם סינר לבן קצרצר אבל לובשת גם זוג תחתוני סבתא.

"מה?" תמר חייכה אלי במבוכה למראה המבט שנעצתי בתחתונים שלבשה, "הפסדתי בהתערבות, קורה, לא?"

"אסור לה להוריד אותם עד שאני לא גומרת לפחות פעמיים" דנה אחותה התערבה, משתמשת באותם מילים שתמר אז הסבירה לי רק שדרשה שהעניק לה שתי אורגזמות לפחות כתנאי שאעבור לזיין את אחותה ולא סתם לזיין, לזיין בתחת! כמו שהבטחתי למפסידה, "יאללה, תתפשט, אני כבר מיוחמת!" העבירה אצבע לאורך חריץ הכוס החשוף שלה ונתנה לי לראות עד כמה היא רטובה.

זיינתי את דנה בתנוחת הבוקרת, cow-girl, או אם תרצו היא נירתקה אותי. שכבתי על הגב והיא רכבה עלי, משופדת, עולה ויורדת על הזין הנעוץ בתוכה כמו אותם סוסי עץ בקרוסלה, אני לא מכיר אשה שלא אוהבת את התנוחה הזאת, לשלוט בזיון, לקבוע את הקצב בדיוק כמו שהיא רוצה, בזמן שאני נח ושומר כוחות לדבר האמיתי שיבוא, לתחת של תמר.

גניחות ההנאה שלה הלכו והתחזקו, דנה הייתה בדרך אל האורגזמה הראשונה שלה. "שחק לי בבזזים" היא גנחה בתאווה, כזאת היא, מתגססת כשהיא מחורמנת, ואני שלחתי ידים ושיחקתי לה בציצים, ממולל בעדינות את הפטמות הנוקשות כאבן, נזהר שלא להכאיב לה כדי שהקסם לא יעלם וזה הוכיח את עצמו, דנה זרקה את ראשה לאחור, צעקה "כן!!" תאוותני ארוך ומתגלגל, והגמירה הראשונה הרעידה את כל גופה, אורגזמה חזקה ומטלטלת.

לרגע היא עצרה, מתנשפת ומביטה בי ככה מלמעלה כשחיוך גדול של אושר על פניה, הניחה את כפות ידיה על החזה שלי, נשענה  ו…"אחת לא מספיקה לי" היא סיננה בין שיניה וחזרה לדהור עלי, "אחותי," היא הביטה בתמר שעמדה בצד והביטה בנו, "את לא מבינה איזה שטרונגול אני חוטפת" היא התנשפה והיה ברור שהיא בדרך לעוד אורגזמה.

האורגזמה השניה הגיעה במהירות, "אימא'לה!" דנה צרחה בקול והגבירה את הקצב, "כן, שחק לי בבזזים!" עודדה אותי כששלחתי ידים, "כן, אני בשמיים" היא התנשפה בכבדות, "כן, אני מתה על השטרונגול שאתה דוחף לי" המשיכה באותו קול מחורמן, "כן, הנה, עכשיו!" היא שפשפה בכוח את ערוותה בשלי, מורחת את עסיס תאוותה שגלש מהכוס המוצף, "כן! כן!! כן!!!" והיא שוב נמתחה ועצרה והרגשתי את שרירי נרתיקה מתכווצים בחוזקה סביב הזין שלי, "כן! בוער לי הפות! אלוהים כמה זה טוב! רוצה עוד אחד, בבקשה" ואת המילים האחרונות היא אמרה בקול מתפנק וחזרה שוב לרכב.

"תתפשטי!" הודעתי לתמר בזמן שדנה דהרה במשעול המוביל לגמירה השלישית, מתחיל להעמיד אותה בתנוחה בה אני הולך לזיין אותה, "עכשיו תעמדי בפישוק ליד המיטה" חיכיתי שתעמוד כמו שאני רוצה, פישוק יותר רחב!", "כן, ככה,  עכשיו תתכופפי קדימה ותשעני על כפות הידיים" ולדעתי לראות את אחותה עומדת בתנוחה הזנותית הזאת ולדעת מה אני הולך לעשות לה חירמן את דנה עוד יותר והיה הקטליזטור לגמירה השלישית שלה, גמירה חזקה שהרעידה כל שריר בגופה ו…"תתכונני!" גלגלתי את דנה מעלי ונעמדתי במהירות אחרי תמר, "הנה, עכשיו" כיוונתי ובתנועת אגן מהירה אייל הברזל שלי חדר את חומת ישבנה וכל הזין ננעץ עמוק בתחת שלה.

למרות שהזין שלי היה עטוף בשפעת נוזל הסיכה הטבעי של אחותה ולמרות שהיא נשכה שפתיים ולא הוציאה הגה, כאב לתמר, הרגשתי בזה בשפת הגוף שלה. "להוציא?" שאלתי, קצת בחשש.

"לא!" וזה היה לא תקיף ודעתני, "לא! להפך, זיין אותי".

זיינתי, אחזתי חזק במותניה וזיינתי ת'תחת שלה, מרגיש את פי הטבעת ההדוק סביב הזין הכותש בתוכה, את החום המתפשט בכל שפשוף כזה, ידעתי בדיוק מה זה יעשה לה, ישרוף לה שם אחר כך והיא תלך באותה הליכת ברווז מצחיקה אבל באותו רגע לא היה אכפת לי מכלום, הייתי בהיי (high) וזיינתי במרץ, מרגיש איך זה בא לי ולא יכול להתאפק, דוהר אל עבר הגמירה המפנקת שלי!

אחרי שדנה הלכה שכבנו במיטה, צמודים ועירומים בתנוחת הכפיות, שותקים, כל אחד שקוע במחשבותיו, אני על הזיון שהיה, היא אני חושב שגם.

חיבקתי את תמר וחפנתי לה ת'ציצי, מסדר את הזיין המדולדל שלי בין פלחי ישבנה, המקום האהוב עליו, ומרגיש איך הוא מתעורר לאיטו ומתחיל להרים ראש, עדיין לא מספיק בשביל עוד חדירה.

"באבי," תמר שברה את הדממה, באבי זה שם החיבה שהיא קוראת לי, בעיקר כשהיא רוצה משהו, "דנה הכירה מישהו".

"יופי, מגיע לה".

"אבל באבי," ושוב היה זה הקול המתפנק, "מחר אנחנו עושות לו את המבחן"

"איזה מבחן?" לא הבנתי.

"אתה יודע, כמו שעשינו לך, שאנחנו מתחלפות"

הייתי בשוק. שתקתי. האינסטינקט הראשון היה להגיד "לא!" תקיף, מין הרגשת בעלות שאני לא אתן לאף אחד מלבדי לדפוק את החברה שלי, אבל משהו בתוכי עצר אותי, אולי זו הייתה המתיחה החזקה בזין שלי שהתקשה באחת ואולי ההבנה שבעצם היא הזהירה אותי מראש כשאמרה לי שהן מתחלקות בכול, בה-כ-ו-ל כמו שהדגישה לי אז, ואם דנה עשתה לי את המבחן, למה שתמר לא תעשה לו את המבחן? ואם תמר התחלקה בי עם דנה, למה שדנה לא תחלוק אותו איתה?

הזקיף שלי עמד זקור ומתוח, מוכן לפעולה. פתאום הבנתי שזה מגרה אותי, לא מבין למה אבל המחשבה איך היא שוכבת איתו גירתה אותי בטרוף, ו…"מניאקית" לחשתי וגלגלתי אותה על הבטן, עליתי עליה, פישקתי חזק את רגליה ברגליי ונעצתי את האובליסק שבין רגליי היישר אל הכוס המוצף והחם שלה, חודר בקלות ומתחיל לפמפם חזק ומהר, "מניאקית, ראש כחול!" נישקתי אותה על העורף, ספק נשיקה ספק מציצה מצלצלת, "ומה יקרה אחר כך? שלישיה כבר לא תספיק לךְ? תרצי שנעשה את זה ברביעיה??" שאלתי והרגשתי איך היא מקבלת את מה שלא הספקתי לתת לה קודם, מקבלת את עונתה.

Loading

5 מחשבות על “לא מספיקה לי אחת”

  1. כשאשתי [חרדית] עוזבת לכמה שעות את הבחת
    ואני יודע שהיא לא חוזרת אני אוהב להזמין בחורה

    ולשכב איתה אצלי בבית

    זה עוד סוג חרמנות מיוחדת

    הבחורה באה אלי הבייתה ורואה אותי בתחילה כחרדי ולאט לאט שתינו עומדים אחד מול השניה עירומים לגמרי
    ונכנסים להתקלח ואחר כך להזדיין

    הגב
  2. סיפור נהדר וחזק

    אין כמו שלישיה
    שהן כאחת ומסתובבים ביחד ערומים בדירה

    הכי כייף

    הלואי עלי יום יום

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן