כשבא לי בתחת

מאת רב און

במהלך הרצאה ארוכה על יסודות החברה המחשבות שלי גלשו למקומות טובים עד שהחלטתי שאת זה כדאי שתדע, אז זה מתחיל ככה..יחי האנונימיות!

אנחנו נכנסים אלייך הבייתה ואני מבקשת שתעמוד מול המראה בכניסה. אתה נעמד מול המראה ואני יורדת על בירכיי ופותחת לך את המכנסיים ומתבוננת בזין שלך שכולו עומד קשיח וחלק. אני מתחילה ללקק את כולו וכשכולו רטוב אני מתחילה להכניס אותו לפה ולמצוץ אותו מציצות עמוקות ורטובות.

הזין שלך כולו בתוך הפה שלי,אני מלטפת לך את הביצים וממשיכה לינוק את הזין שלך בהנאה, נהנית מכל רגע שבו הזין הקשה שלך בתוך הפה שלי.

לאחר מספר דקות אני כבר כל כך רטובה עד שאני לא מצליחה להתאפק ואני מתחילה לגעת בעצמי ביד אחת וביד השניה ממשיכה לאחוז בזין שלך שלא יחליק לי מהפה. אני מסתכלת במראה ורואה את כל הזין שלך בפה שלי ,מרגישה שאתה נהנה שאני מוצצת אותו, מכניסה אותו עמוק יותר, מוצצת אותו רטוב יותר ומקווה שלא תגמור לעולם.

מהר מאוד אני כבר לא מסוגלת להתאפק ואני מתחננת שתלקק לי את הכוס. הכוס שלי כבר רטוב, הדגדגן כולו נפוח ומחכה ללשון שלך. אני לא רוצה להפסיק למצוץ לך את הזין ולכן אנחנו עוברים למיטה.אתה מלקק לי את הכוס כמו שאני אוהבת, מתחיל עם ליקוקים רחבים בכל האזור ואז מתחיל ללקק בעדינות ולמצוץ את קצה הדגדגן. אני רוצה להאנח בקולי קולות מרוב עונג אבל הפה שלי מלא כולו בזין שלך.

אני מחליטה שהגיע היום לומר לך בדיוק איך אני אוהבת שמזיינים אותי ואני מבקשת שתתחיל לפתוח לי את התחת. אני מביאה ג'ל סיכוך ואתה מתחיל להרחיב לי את התחת עם האצבע ולאט לאט מזיין לי את התחת עם האצבע. אני ממשיכה למצוץ ,עוברת ללקק את הביצים, התחת שלי לפנייך ואני מבקשת שתפתח אותו טוב יותר, שיהיה מוכן לזיון תחת אמיתי. אתה מכניס עוד אצבע ומתחיל לפתוח לי את התחת לקראת הזין שלך ומזיין לי את התחת עם שתי אצבעות.

בשלב הזה אני כבר לא יכולה להתאפק ואני מפסיקה למצוץ ומתחילה להאנח מעונג. אני מסתובבת אלייך ומקרבת את הכוס הרטוב שלי לפה שלך ומבקשת שתלקק אותו תוך כדי שאתה מזיין לי את התחת עם האצבעות. הלשון שלך מגרה לי את הדגדגן ובמקביל האצבעות שלך פותחות לי את התחת ואני מרגישה שאני כבר גומרת, אני מתחילה לרעוד ולהאנח עד שתוך דקות אני כבר גומרת.

אני גומרת כשהאצבעות שלך עדיין בתחת שלי , התחת שלי כבר כולו פתוח ואני כבר רוצה את הזין שלך כולו בתוכו. אני מתחילה למצוץ את הזין שלך שוב עד שהוא גדול וקשה שוב כי בתחת אני אוהבת זין גדול וקשה. כשהזין שלך כבר קשה אני מורחת אותו בג'ל שיהיה חלק ויזיין טוב . אני נעמדת על ארבע בדוגי ואתה נעמד מאחורי ומצמיד את הזין לתחת שלי.

התחת שלי כולו פתוח ואני מחכה שתזיין אותו, אני עדיין מרגישה את הזין שלך עומד ולא מבינה למה אתה לא מתחיל כבר לזיין אותי. אני מתחילה לאבד סבלנות, דוחפת את התחת לאחור ומתחילה להכניס את הזין לתחת שלי. אתה מבקש ממני לומר לך בדיוק מה אני רוצה שתעשה ואני אומרת שאני רוצה שתזיין לי את התחת, שתכניס את כל הזין לתחת שלי ותדפוק לי את התחת, שאני רוצה להרגיש את הזין שלך קורע לי את הצורה.

לפני שאני מספיקה לסיים את המשפט אני מרגישה אותך דוחף את כל הזין לתוך התחת שלי ומתחיל לזיין אותו. התחת שלי מתחיל להתרגל לזין שלך , אני מרגישה את הביצים שלך צמודות לי לתחת ומבינה שכול הזין שלך עמוק בתחת שלי. אתה ממשיך לדפוק לי את התחת ואני מרגישה אותך נכנס ויוצא, נכנס ויוצא … התחת שלי כולו פתוח לרווחה והזין שלך כולו בתוכי קשה. אני מרגישה שאתה כבר ממש קרוב ורק עוד קצת ואתה גומר לי בתחת. אתה ממשיך לזיין לי את התחת חזק,שנינו כבר מזיעים ואתה שולח יד לפטמות שלי, מלטף לי את החזה בעדינות ואז אני מרגישה פתאום את הזין שלך קורע לי את התחת ואתה גומר. אני מתהפכת מהר ואתה משפריץ וגומר לי על החזה ועל הפנים.

Loading

מחשבה 1 על “כשבא לי בתחת”

  1. רגע למה למהר רק התחלתי להנות מהקריאה אני מבין שזה נכתב תוך כדי חרמנות שיא .נהנתי לקרוא

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן