כל הכבוד, היית זונה טובה

סיפור אמיתי. עוד מג'וני אפשר למוצא כאן

זה סוף סוף קרה אחרי אינספור ביטולים מצידך .
אתה מודיע לי לגבי מועד בו ניפגש, כולי בלחץ איך אני אעבור את הימים האלה עכשיו?
איך אצליח לישון בלילות?!

מגיעה שעת ערב, אני מתארגנת בבית, מתקלחת מתאפרת מתלבשת יפה, כי הרי בעלי חושב שאני יוצאת עם חברות היום.
לובשת חוטיני שחור, וחזיה שחורה, מגולחת חלקה נקיה….
..אני מגיעה לכתובת שנתת לי, אזור לא מוכר לי, מחנה את הרכב יוצאת וצועדת לאט לעבר הדלת, דופקת על הדלת אף אחד לא עונה דופקת פעם נוספת שומעת אותך חרישית אומר: כנסי וסגרי את הדלת..
נכנסת…החדר חשוך כולו מחפשת אותך…לא מוצאת לפתע שומעת אותך מורה לי "תתפשטי" רק למשמע קולך אני כולי נמתחת, התגעגעתי לקול שלך, לטון האסרטיבי שלך. מתפשטת לאט, בחשש ובבושה עומדת עירומה באמצע החדר ולא יודעת מה לעשות עם הידיים והרגליים מחכה להוראות "רדי על הברכיים וידיים מאחורי הגב"!
נשמעת להוראותיך ויורדת על ברכיי, מרגישה אותך מאחוריי את הגינס שלך מתחכך בי בגב פתאום מרגישה את מגע ידיך ליד פניי, אתה קושר סרט סביב עיניי (מה לא מספיק חשוך פה?! אני חושבת בלבי) שומעת אותך פותח את מכנסי הגינס כפתור אחרי כפתור, לבי מתחיל לפעום במהרה, הכוס שלי רוטט, השדיים זקורים …ממתינה…בשביל מה ממתינה אינני יודעת, כל מה שיודעת שתכף ארגיש משהו, תכף יקרה משהו.
פתאום מרגישה משהו נוגע בפניי משהו חלק ונעים עגול בקצה, נכנס לי לפה, נכנס עמוק, נכנס חזק, חונק ומענג בוזמנית פנימה החוצה פנימה החוצה אתה מזיין לי את הפה, מזיין אותו חזק, מזיין אותו עמוק, נוזל לי רוק צמיגי מהפה קשה לי לנשום….אתה מורה לי לקום ולשכב על המיטה, אני רטובה למטה ורוצה עוד מהמגע שלך, רוצה כבר להרגיש אותך מזיין אותי, רוצה להרגיש את הזין העבה שלך ממלא אותי.
אני שוכבת על הגב מרגישה חשופה ופגיעה אך מצד שני מוגנת, אתה אוחז ביד ימין וקושר אותה למיטה ,באופן אוטומטי אני מנסה להתשחרר אתה מרגיע אותי עם ליטוף בפנים, שוכבת עם שתי ידיי קשורות רוצה להשתחרר, שומעת אותך מתפשט, לבי מתחיל לפעום במהרה חוש השמיעה מחודד מתמיד.
פתאום מרגישה את השפתיים שלך על הפטמות שלי, מלקק נושך מלקק נושך, מכאיב מענג אני גונחת ומתענגת מכל רגע ורגע כל גופי מתקמר.
רוצה להשתחרר, רוצה להניח את ידיי סביבך, רוצה לחוש אותך…"תזיין אותי" אני מתחננת בפניך אך אתה משתיק אותי שוב חוזרת על תחנוניי, ובאותו רגע אתה סוטר לי ומורה עליי לשתוק…אני בהלם! זה עשה לי טוב רוצה עוד.
אתה מנשק לי את הבטן ויורד לאט לאט מטה הפה שלך בכוס שלי אתה מלקק לי אותו מלקק טוב כמו שרק אתה יודע, הגוף שלי לא מפסיק לזוז האגן שלי נע יחד עם הפה שלך. אתה עולה ובהפתעה מוחלטת מפליק לי על הכוס, זה כואב ונעים גם יחד, האצבעות שלך חודרות אליי, האצבעות העבות שלך חופרות לי בכוס הרטוב אתה מתחיל לעבוד ובלי שום התראה מראש גורם לי להשפריץ ולהשפריץ אני לא מפסיקה להתנועע הראש זז מצד לצד אני צועקת וגונחת כן כן כן!!!
אתה מתיר את הקשרים ומורה עלי להתהפך על הבטן, אתה קם וחוזר אחרי כמה רגעים, הראש שלי לא מפסיק לחשוב מה יקרה עכשיו, לפתע בלי שום התראה מוקדמת מרגישה משהו קר מטייל על גופי, ולפתע מכה בי השוט! אייי אני צועקת וקופצת אתה משתיק אותי ואז שוב זה מכה בי, הצעקות שלי לא נשלטות על כל צעקה שלי אתה מחטיף לי סטירה, ידך על פניי מלטפת אותי, בום! הזין שלך חודר לי לכוס מאחור ומתחיל לזיין אותי חזק, חזק מאוד! אני צועקת מתרפקת על כל רגע ורגע, אתה מפליק לי תוך כדי ושואל אותי אם טוב לי, טוב לי?! אני בעננים!
לא רוצה שזה ייגמר, רוצה עוד ועוד אני מרגישה שאני משפריצה תוך כדי הזיון הכל נרטב, אני בוערת אני מרגישה שאני יוצאת מדעתי מרוב הנאה. אתה שואל אותי "מי הזונה שלי?" ואני עונה "אני "!!! בגאווה גדולה. אתה נשכב על הגב ואומר לי לקפוץ לך על הזין, אח! זה עבה ככה אפילו יותר, אני מרגישה אותו בתוכי ממלא אותי מכאיב לי מענג אותי, הכל יחד, אתה צובט לי בפטמות תוך כדי וכואב לי כל כך כואב וכל כך נעים גם כן, אתה תופס אותי באגן ומתחיל להקפיץ אותי עליך אני עייפה אני מזיעה, אני נהנת!!!

ועכשיו אתה מורה לי לקום ולעמוד ליד הקיר אתה מלווה אותי כדי שלא אפול ומעמיד אותי עם הגב לקיר, לפתע אתה נצמד אליי ומרים אותי ומתחיל לזיין אותי בעמידה, בעמידה כמו שחלמתי כבר הרבה מאוד זמן, החזה שלי צמוד לשלך, הגב שלי צמוד לקיר ומשתפשף בו, אני מרגישה את עצמי נדפקת בקיר, אנחנו מזיעים יחד אני שומעת אותך באוזן שלי מתנשם קרוב אליי, אני יכולה להניח את זרועותיי סביבך וזה מרגיש כל כך טוב.

ועכשיו מגיע הדובדבן שבקצפת אתה מוריד אותי לרצפה על הברכיים עם עיניים קשורות, את הידיים אתה קושר לי יחד מאחורי גבי וכל מה שאני שומעת זה אותך מביא ביד, אתה מורה עליי לפתוח את הפה, אני פותחת אותו ומחכה מחכה לשפריץ החם שייצא מהזין הגדול שלך, אני בלחץ אני לא יודעת מתי הוא יכה בי, הקצב מתחיל להתגבר ולבי פועם במהרה יחד עם הקצב והנה לפתע זה בא!
השפיך החם ניתז עליי, על פניי על החזה שלי אני מחוייכת אני מאושרת, נשארת על ברכיי ולא מפסיקה לחייך ואתה אומר לי
"כל הכבוד היית זונה טובה"

Loading

6 מחשבות על “כל הכבוד, היית זונה טובה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן