יציאה מהשגרה – חלק 2 – גרסת האישה

** הבהרה חשובה: סיפור זה הינו פרי דמיוני לחלוטין ולא התרחש במציאות. אשה בוגדת, חורגת מהנורמה, אינה מוסרית בכלל, ועוברת על עשרת הדברות – מהחטאים הגדולים ביותר בתורה. 

יש לבטל כל קשר בין סיפור דמיוני למציאות.

 

לגרסת הגבר

ישנן צרות שבאות לעולם, ומסרבות לעזוב אותו. הקורונה היא סוג של צרה שכזו. נגיף זה יחלוף ויעלם מתישהו, אבל נכון לכתיבת שורות אלו, הקורונה עדיין איתנו. אני טלי בת 35, ואני הולכת לספר לכם את האירוע, שטרם סופר. המקרה המתואר, הינו שלי והינו אישי ביותר. החלטתי לשתף אותו כאנונימית ולפרוק את מה, שעבר עליי בלילה אחד לא שגרתי, שאני גרמתי לו, או בעצם בעלי…

בעלי דני, הינו בעל אוהב, אבל בדומה להרבה גברים, נראה כפחות מסור. הרבה פעמים היה מפלרטט עם נשים מול הפנים שלי, ובעיקר אוהב לחבק אותם חזק. אם זה היה נגמר בדיבורים או חיבוקים, הייתי שותקת, כי בשנים האחרונות אף הציע לי לצרף אישה למיטה ואף ללכת למסיבות של חלופי זוגות. הוא היה מציע וצוחק, אבל אני ידעתי, שבכל צחוק יש קצת אמת.

האשה, שהובילה אותי לשינוי בחיי, הייתה סיגל. סיגל הינה חברתי הטובה ביותר. כשהתארסה, כולנו שמחנו ואף ארגנו לה מסיבה של חשפנים. כולנו נגענו לחשפנים באיברים, ודינה שהייתה חברה משותפת, אף הרחיקה ומצצה קצת את איברו של אחד מהם. סיגל נעלמה עם החשפן הבלונדיני. כולנו חיפשנו אותה, דאגנו לשלומה. אני היחידה, שמצאה אותה והיא לא הייתה לבדה. סיגל הייתה בחוף הים הסמוך לאירוע כשהיא חבויה מאחרי סלע גדול.

החשפן הבלונדיני נעמד מאחורי סיגל, ותקע בה את איברו מאחור כשידיו אוחזות בחוזקה בירכיה. פרצופה של סיגל צפה לים. היא הרימה את ראשה לשמיים, וחייכה חיוך רחב של אושר. החשפן השאיר לה מזכרת דביקה על התחת.

המקרה של סיגל והמקום הזכיר לי ימים טובים, עורר אותי מינית, וגרם לי לבקש מבעלי הפוגה מהשגרה המשעממת בה אנו חיים. פשוט ללכת למקום חשוך מוכר, הצופה לים, שם קיבלתי לראשונה ברכב את איברו של בעלי לפני החתונה. רציתי תזכורת, רציתי להרגיש נחשקת כמו בפעם הראשונה. רציתי להיות סיגל 2, אבל בלי להרגיש אשמה עם סקס אסור.

הקורונה החזיקה אותנו בעיקר בבית, הפחד היה נמצא ברחובות. הייתי חייבת לצאת החוצה, לצאת מהשגרה המשעממת הזו. לא משנה מה ולאן, רק לצאת קצת לבילוי מיני עם בעלי ולא בבית. בילוי מיני כי רוב המקומות סגורים, וזה הדבר היחיד, שנשאר לנו.

בעלי אהב מציצות, אני פחות אהבתי. לכבוד האירוע המתוכנן, הכנתי מראש כבר בבוקר משחת שיניים, מברשת, מים ואפילו מי פה. דני הולך להודות לי, לא רק שארד לו, אני גם אמצוץ חזק בסיום ואקבל את הכל לפה, שיהנה. מעולם לא עשיתי את זה, עכשיו אנסה.

דני בעלי גם אוהב ביריות, אז קניתי שמלה שחורה גדולה וצנועה עם כפתורי תיק תק לפתיחה מהירה ומתחתיה מיני שחור. מתחת למיני לבשתי ביריות שחורות הקשורות לגרבי רשת סקסיות. אפילו חזיית תחרה שקופה וסקסית, קניתי חדשה. לסט החדש שקניתי קראתי: "בגדי שבירת שגרה". 

הבטתי על עצמי בראי עם בגדי שבירת השגרה שלי ונתתי לעצמי ציון 10 עם פרצופים משונים למראה, שכל כך החמיאה לי.

היה זה ליל אחד באפריל 2020, בשעה 23:00 יצאנו ברכב לאותו מקום גדול, אפל ויפה עם נוף לים. הדרך למקום הייתה מהירה וקלה, לא היו הרבה אנשים בחוץ והכל היה סגור בשל הקורונה שהחלה להתפשט. באמצע השטח ישנו מגרש חול ענק ובשני הצדדים צמחייה גדולה, שמכסה הכל. דני בחר את הצד השמאלי כמו בעבר, פשוט נוסטלגיה.

דני החנה את הרכב, הביט בי, וכהרגלו ניסה לגשת מהר לעניינים, איברו נמתח במהירות, ולא היה לו סבלנות לחפירות שלי. אז הפסקתי לדבר, עברנו להתנשק. ליבי הלם בחוזקה, גופי התחמם עבור הגבר שלי, שפתותיו של בעלי היו רכות יותר מהרגיל. יצר החרמנות שלו עלה למעלה, והוא מישש אותי במקומות הנכונים לי. אין ספק, שזה הולך להיות סקס מושלם, שיזכיר את התשוקה והלהט, שהיו בהתחלה.

דני הכניס את ידיו לגופי ומישש אותי. בהמשך ירד למטה ומישש לי בין הרגליים. בטח רצה לבדוק אם לבשתי תחתונים או לא…

"ביריות ללא תחתונים", ככה תמיד ביקש ורצה אותי עבורו, אבל קיבל רק לעיתים רחוקות מאוד.

מישהו היה חייב להפר את היופי המתוכנן הזה בין זוג אוהבים. ורכב נעצר לידינו ומתוכו צעד זוג צעיר ישר לעברינו. דני לא התייחס לזוג והמשיך למזמז אותי, אני נעצרתי מייד. והחזרתי כל פריט לבוש למקומו הרצוי.

"מה קורה?, נמאס לכם מהבית?", שאל הגבר.

"כן", אמר לו דני בעלי, יצאנו קצת להפיג את השעמום וההסתגרות בבית.

"נעים מאוד רוני ואשתי טלי", הציג לנו הגבר את עצמם בכפייה.

"דני, דני וטלי", השיב לו בעלי ועצבן אותי נורא על שיתוף הפעולה עם 2 היצורים המוזרים הללו, שאולי אחד מהם אף נגוע בקורונה.

האמת, אשתו של הגבר – ג'ולי, הייתה נראית ממש טוב ודני סקר אותה בעיניו, וזה בעיקר מה, שעצבן אותי נורא. היא הייתה נראית טוב ולבושה טוב. גופה היה שחום. שדיה בצבצו מבעד לגופייה כחולה, שעטופה בז'קט שחור ולרגליה הייתה חצאית מיני אדומה ונועזת, שהבליטה רגליים מדושנות לתפארת.

ג'ולי הזכירה קצת אותי רק שהיא הייתה שחומה יותר וחטובה יותר.

לרגע שכחנו שיש קורונה. הגבר הזמין את עצמו ואת אשתו לסובארו שלנו בהסכמת בעלי הטיפש, וככה שחקנו לנו יחדיו בכל מיני משחקים מטופשים עם מזמוזים הדדיים של כל זוג עם עצמו. היה נחמד עד, שרוני, הגבר הזר, הציע להפריד בין הזוגות ולבלות 40 דקות כל אחד עם הבת זוג של האחר.

אני סירבתי כמובן וגם דני סרב, לפחות בהתחלה. כי לאחר דקה, גם דני בעלי שכנע אותי, שזה דווקא יהיה מעניין ולא חייב לעשות סקס.

 "ואם יהיה משהו …", אמר דני ונשבע שלא יעשה סקס מלא בשום אופן כי תמיד היה ויהיה רק נאמן לי …

 

הלכתי עם הגבר המוזר לכיוון הרכב שלו, והתיישבנו במושב האחורי. רוני ניסה להצחיק אותי ולדבר אליי כאילו היינו בדייט. האמת, לאחר שיחה קצרה בנינו, הוא דווקא היה נשמע דווקא בחור חכם, ודיבר עליי דברים ממש נכונים ולא הפסיק להרעיף עליי מחמאות.

 

"רגע", אמרתי, "מה עם קורונה, ואם יש לך קורונה?, תתרחק בבקשה"

רוני הבטיח לי, שבמקרה עשה בדיקה אתמול, ואף הראה לי בטלפון שלו תוצאה שלילית, וככה קנה את האמון שלי לבאות.

 

בהמשך כבר הבנתי שהרוני הזה, הוא למעשה חבר של בעלי, שבא לעשות מתיחה ובטח שלא יגע בי בשום אופן. הרי דני לא יסתכן עם אנשים זרים וקורונה. 

 

הגבר הזר ישב ליידי וניסה לשלוח ידיים, אני עצרתי בעדו בנימוס ובתקיפות. כשהבין שלא יקבל כלום, ביקש רק לראות מה לבשתי מיתחת לשמלה, והבטיח שמייד אחר כך, יחזיר אותי לבעלי. להפתעתי הרבה,  לזה דווקא הסכמתי. רציתי שיראה, שהוא לא סתם מחמיא לי, ושייתן מחמאות גם לבעלי, כי הוא בטח מכיר אותו..

 

יצאנו מהרכב, ופתחתי באיטיות את כפתורי התיק תק של השמלה השחורה. הגבר המוזר, שפתאום נראה לי חתיך לא נורמאלי, הביט בי בתאווה גדולה.

"עכשיו, לאחר מה שראיתי, אני לא מחזיר אותך לשומקום..", הוא אמר ולא הסיר את מבטו מימני בעודי מכפתרת חזרה את השמלה השחורה.

 

לאחר שלא שחרר אותי, המשכנו לדבר. ורוני נראה לי פתאום גם חתיך יותר וגם חכם יותר, בניגוד גמור לדני.

"בוא ניסע לקצה השני של המתחם, שם ארגיש יותר בנוח", זרמתי עם המתיחה. רוני חייך חיוך רחב ומיד הניע את רכבו המפואר והגענו תוך שניות לקצה השני של המתחם צמוד לשיחים ורחוק יותר מהרכב של בעלי.

 

הלבד הזה וההסתתרות עם גבר זר וחתיך עשה את שלו אפילו לאשכנזייה קרה כמוני. הראש שלי עדיין היה במתיחה וידעתי שעובדים עליי, אבל הגוף שלי רצה מגע, ואם לא מבעלי אז מהגבר הזר והיפה הזה שנקי מקורונה ומריח טוב.

 

אבל כמובן, שלא חשבתי אפילו לגעת בגבר הזר הזה והבטתי כל הזמן מסביב לחפש את בעלי, שיצוץ מאיזו פינה ויכריז "אחד באפריל ואחד באפריל…"

 

ישבנו במושב האחורי, רוני פיזר את שיערות ראשי, "את ממש יפה", הוא אמר והביט בעיניי. הבנתי שכאן המתיחה נחשפת ובעלי יצוץ, אז הושטתי את שפתיי ועצמתי את עיניי.

 

שפתיים זרות נגעו בשפתיי, בעלי לא צץ ואולי טוב שכך. המגע של השפתיים העדינות הללו , היה לי נורא נעים, עדין ומגרה. מקרוב ממש, רוני היה גבר ממש יפה ויותר מימה שהיה. מזמן לא הרגשתי כ"כ מבוקשת. רוני היה נראה ממש חרמן עליי ורק ממבט עיניו הרגשתי בשמיים.

 

הוא ניצל את הרגע ואף דחף את לשונו החלקלקה שהתערבבה בלשוני ולא עזבה אותה אפילו למנוחה קלה. עם ידיו הוא ליטף את שיערות ראשי ונגע בי במקומות טובים שבעלי כנראה לא הכיר. באותו רגע, חשבתי לעצמי, 'אולי זה דווקא טוב,  שדני בעלי, לא בא להציל אותי..'

 

'אל תפסיק', חשבתי לעצמי וכעסתי גם על עצם המחשבה שלי.

התחממתי והתיישבתי על רוני, שליקק לי באוזן ימין ולחש, 

"את הכי יפה שהכרתי עד היום, אני מקווה שאני לא כופה עלייך את עצמי.." 

איברו של הגבר הזר נמתח מתחתיי והתקשה כמו טיל. גופי התרגש מיזה וליבי הלם בחוזקה.

 

"אתה עוד תופתע מימני", אמרתי לו, כשהבנתי שבעלי לא מתח אותי ולא נעליים, הוא פשוט רצה את האישה הזרה הזו, והוא לא יקבל מימני כלום הזין הזה.

מה שכן, הזין שמתחתיי יקבל את מה שבעלי הזין היה צריך לקבל.

 

פשטתי את מכנסיו של הגבר, והסרתי גם את תחתוניו. הזין שלו היה מתוח וקשיח  וארוך נורא, והיה מוכן לכל פעולה מצידי. 

התכופפתי, תפסתי לו באיברו ביד ימין ומשכתי לכיוון הפה שלי. נתתי לו ליקוקים בקצה. בהמשך הצלחתי להכניס קצת יותר משליש איבר וכמעט שנחנקתי. נתתי לו מציצה עד איפה שיכולתי מבלי להיחנק, והשארתי קצת את הזין בפה עד שעליתי בחזרה לקצה.

 

ככה עליתי וירדתי עד שחשתי שהוא עומד לגמור. תוך כדי מציצה חשבתי בראש מעניין איך זה לקבל זין ארוך שכזה גם למטה, אבל ידעתי בתוך תוכי, שזה לא יקרה ..

 

אני מודה שלראשונה בחיי, אני עומדת לקבל כאן השפרצה לתוך הפה. רוני התיז סילוני זרע חזקים וארוכים שמילאו לי את הפה ולא הפסיקו למלא אותו. כבר התחלתי להילחץ שהזרע לא יפסיק לזרום לפה שלי אבל אז זה הפסיק. חשבתי לעצמי, 'האם כאורך האיבר, ככה כמות הזרע ?'

 

רוני תפס לי חזק את הראש והרים את ראשו לשמיים בהנאה צרופה. הוא בהחלט הופתע מימני ולא ציפה לכך. כשסיים ליהנות מהפה שלי, התרוממתי, ירקתי מהחלון וצחצחתי שיניים עם מי פה, שהכנתי מראש עבור בעלי.

 

לפתע הכל נראה לי ממש מוזר וכמו חלום בלהות שהפך למציאות. אבל כנראה, שלבעלי לא היה מגיע ליהנות מימני. כנראה, שאיש זר ראוי יותר למגע פי ובליעת הזין שלו. מה שתכננתי לדני שלי, קיבל איש זר שאינו שלי, וזכה בצדק.

 

למרות בראשי כבר דמיינתי את הזין הארוך של רוני חודר לי לפות, ידעתי שזה לא יקרה. כי גם אפילו, אם אסכים לשכב איתו, גבר שגומר פעם אחת כבר אין לו כוח לפעם נוספת. ככה לפחות היה בעלי, גומר ומסתובב לצד שני. תכננתי לארוז את חפציי ולהסתלק בחזרה לרכבו של בעלי, לראות מה מצבו שם עם הצרפתייה שלו. 

 

ראיתי בראשי את סיום החוויה המוזרה הזו, שגרמה הנאה בעיקר לאחר. אבל לא ידעתי, שמיפה השמיים הם הגבול ולמעשה, שיאו של האירוע עוד לפניי. 

 

רוני החתיך המשיך להתיישב לו ונרגע מהחוויה שחווה איתי. הוא אפילו לא טרח להלביש את תחתוניו בחזרה. 

"אני חוזרת לבעלי..", אמרתי לו, "נראה לי שקצת הגזמנו פה..", הוספתי והרגשתי לא מסופקת מכל מה שאירע הרגע. למעשה, חשתי, שהירידה שהענקתי לבחור  החדש חיממה אותי יותר עליו.

 

"אין לך לאן לחזור", אמר לי רוני.

הוא הוציא את הטלפון שלו, והשמיע לי קולות של ג'ולי אשתו גונחת וצועקת "יופי דני אתה ממש טוב, אל תפסיק, יותר חזק", שנשלחו לו בוואטסאפ.

ביקשתי גם לראות סרטון של בעלי וג'ולי, ורוני ביקש, אבל ג'ולי לא שלחה כלום, כנראה שבעלי מאוד העסיק אותה שמה.

 

"בואי ממי, בואי קחי חיבוק קל ולכי לך", אמר לי רוני והושיט את זרועותיו.

התיישבתי על רוני, זרועותיו חבקו אותי חזק. רוני הביט בעיניי, הבטתי בעיניו בחזרה. המבט נמשך כדקה שלימה ללא מילים. גופו היפה לא דיבר ונתן לי חופש פעולה וביטוי. עיניו הראו לי, שהוא עדיין חם עליי בטירוף. מעולם לא חשקתי כה נחשקת, כה רצויה, כה סקסית. לראשונה מישהו חם עליי בטירוף וזה לא בעלי.

 

התנשקנו בחרמנות יתרה. הזין שלו שוב נמתח תחתיי והתקשה מאוד. רוני משך את השמלה השחורה לצדדים ופתח את כפתורי התיק תק מבלי לגעת בהם. 

רוני ליטף את כל גופי, והחרמנות שלי עלתה ועלתה ללא הפסקה. איברו נגע באיברי. כיוונתי לו את הזין לפתח של הכוס שלי וזה נכנס.

 

"כל הכבוד", אמר רוני, "התנשקנו בפה, נישקת לי את הזין ועכשיו החלטת להתנשק גם עם האיברים שמה למטה". חייכתי וזרמתי עם הבחור שהמשיך והוסיף דברים מוזרים באמצע: "אני רוצה להינשא לך .."

 

הזין שלו החליק לתוכי ולפחות ¾ מימנו נכנס אליי ויצא לפי קצב הזיון שלי. איברו הארוך הורגש היטב אצלי ולא היה צורך לנצל את כולו. 

"אתה לא נשוי לג'ולי?", שאלתי תוך כדי.

"ג'ולי זו אחותי החורגת", אמר וכבר לא שאלתי יותר שאלות, כי עמדתי לגמור, ושום דבר אחר לא עניין אותי. לראשונה קיבלתי איבר זר ארוך מהרגיל והרגשתי כמו בתולה מיוחמת שהרגע מקבלת זין, ורוצה ליהנות מימנו, ושלא יצא מימנה לעולם..

 

רוני היה בשוק. היה שווה להזדיין איתו, ואפילו רק בשביל לראות את פרצופו. הוא לא הבין איך זה, שלא מזמן צרחתי עליו על, שרצה רק לגעת בי. מייד אח"כ קיבל נשיקה מהסרטים ויניקה מסרטונים שראיתי בעבר, וכעת אני אפילו מזיינת אותו ..

 

סה"כ הוא היה בחור טוב, כשהבין, שגמרתי, הרשה לעצמו לגמור גם והתיז לי נתזים של זרע נוסף על שיערות הערווה שלי.

לאחר שניקינו אחד את השנייה, התיישבנו מחובקים. 

 

"נו, הפעם כבר התעייפת?", שאלתי את בן זוגי החדש.

הוא לא הגיב ועשה פרצוף כזה של ככה ככה.

 

"אני רוצה שתזיין אותי שוב בכל התנוחות", אמרתי לו.

 

רוני הקשיב לי ומילא את תשוקותיי במלואן. הוא השכיב אותי במושב הקדמי וגהר מעליי. הפך אותי על הבטן וקדח לי מאחור, הפך אותי בחזרה ושוב דחף את עצמו אליי. פניו היו בוהקות וגופו היה שרירי. 

חבקתי אותו חזק ועודדתי אותו להכניס את כל איברו.

רוני הביט בי כשואל, 'את בטוחה'?, ואני הנהנתי להסכמה מלאה.

הזין שלו נכנס לי במלואו והרגשתי את הכוס שלי עומד להתפוצץ מהנאה ועוצמה.

באותו הרגע, לא היה אכפת לי, שבעלי המזדיין יביט בי, ויראה אותי מזדיינת עם הבחור היפה הזה שמעליי.

איברו הזכרי של רוני השתקע אצלי והתקבע כמו שצריך בעמקי האיבר הנקבי שלי. עד לחדירה זו, לא חשבתי, שיהיה אצלי מקום לכל האורך הזה ..

הפמפום עם כל הזין הביא אותי לאורגזמה נוספת וחזקה במיוחד, שלא נשכחה מימני עד היום.

 

לאחר שגמרתי פעם שנייה, קמנו יחדיו וניגשנו לצידי הרכב. נעמדתי מול הרכב ורוני נכנס לי מאחורה. גופי רעד מול עוצמת איברו, שהלם בי ללא הפוגה. כשבכל חדירה גופו נבלם בגופי. גמירה נוספת עמדה להגיע ולהרטיט לי את כל הגוף. הגמירה הזו, תחתום לי את האירוע בכיף לא נורמאלי ובלתי נשכח. כך לפחות חשבתי באותו הרגע.

 

אבל אז הופיעה ג'ולי מולי וקטעה לי את הגעת האורגזמה. כעסתי עליה והיא בתגובה נתנה לי נשיקה בשפתיים ואמרה: " כל הכבוד ילדה".

בניגוד גמור אליי, רוני התעלם מג'ולי, והמשיך לפמפם אותי מאחור עד, שהתיז לי על הישבן נתזים של זרע חדש. 

 

הצרפתייה חזרה עם המון אנרגיה. היא הציע לי לעבור סדנא של חיבוקים וללא זיונים אצלה בשידור חי, ואני הסכמתי במיידי ללא היסוס קל מצידי.

ג'ולי הוציאה מהרכב שמיכת צמר אדומה ולקחה אותנו ברגל אל מעבר לשיחים. שהם התגלה שטח ריבועי קטן, שסביבו שיחים עבותים.

 

ג'ולי פרסה את השמיכה האדומה בשטח, ובקשה מכולם להתפשט ולהקשיב לגוף שלנו. היא התפשטה ראשונה ורוני שני. כשאני התמהמתי, שניהם עזרו לי להוריד את בגדיי כולל הביריות.

 

היא הביטה ברוני, והביטה באיברו, ונראה היה שלראשונה היא רואה את הזין שלו, כי היא עשתה מבט של פליאה. אח"כ הביטה בי, ונראה היה, שהיא משווה נתונים. האמת, הגוף שלנו היה קצת דומה, רק שהיא הייתה יותר שחומה ואני לבנה ומלאה קצת יותר מימנה.

בנוסף, שדיה היו גדולים משלי ומלאים יותר. ורגליי היו קצת עבות יותר משלה.

 

נעמדנו כולנו במעגל ושילבנו ידיים. ג'ולי ציינה שהסדנא בשבילנו ושכל אחד יחשוב רק על חברו ומה יגרום לחברו ליהנות. ג'ולי חבקה אותי חזק במשך כדקה. לחיבוק בעירום של אשה יפה יש הרבה כוח. גופה היה חלק ונעים למגע, שדיה היו מלאות ומוצקות. "אם משהו לא מסתדר לך או לא מתאים לך פשוט תגידי, אינך חייבת להיות כאן", אמרה לי ג'ולי תוך כדי חיבוק ארוך, ואני הנהנתי בראשי כמסכימה ומבינה את העניין.

 

אני הסתובבתי לרוני וחבקתי אותו. לבסוף כולנו התחבקנו יחדיו.

ג'ולי עצרה, ונתנה לי נשיקה צרפתית. "ילדה מקסימה שלי, אני ממשיכה מאיפה שהפסקתי כשהגעתי", אמרה לי ג'ולי וחזרה לנשק אותי בצרפתית. שפתיה היו רכות עדינות ובשרניות, ידיה מיששו את גבי, את ירכיי ואת ישבני לקראת סיום הנשיקה. לשונה הייתה חלקלה ונעימה. זה באמת היה ממש כיף.

 

היא סמנה לי ונשקתי את רוני, לבסוף התנשקנו כולנו בנשיקה משולשת עם לשונות ושפתיים שהתערבבו בהרמוניה.

 

ג'ולי עצרה הכל, והתכופפה לעברי, פיסקתי את רגליי והיא צללה לשפתות הפות שלי. היא העניקה לי נשיקה ארוכה בכוס ולא הפסיקה עד שעמדתי לרטוט ולגמור בעזרת שפתותיה ולשונה הנעימות, שליקקו מצצו וליחכו לי את הכוס והדגדגן בלי הפסקה. תפסתי לה בראש ועמדתי לתת אורגזמה חזקה. לסיים מעגל משוגע של גבר ואישה זרים עם גמירה נוספת ואחרונה ללילה משוגע זה.

 

ג'ולי חשה בכך והפסיקה הכל עם חיוך מרושע. שלחתי לה מבט עצבני במיוחד, זה כבר פעם שנייה שהמכשפה הזו עוצרת אותי מלגמור.

היא בתגובה למבטי, אמרה שזה חלק מהסדנא, פשוט לעצור לפני אורגזמה, ואני לא האמנתי לה באותו הרגע, אבל זרמתי איתה.

 

הסתובבתי לרוני, ליקקתי לו בבטן וברגליים ואז עברתי לאשכיו. רוני היה נראה כמהופנט וכגבר עייף, שלא מבין מה קורה איתי ואיתו.

תפסתי לו באשכיו בעדינות ומשכתי אותם אליי בשביל למצוץ את איברו. הוא תפס לי את הראש ואיברו החל להתקשות ולהיארך יותר אצלי בפה.

 

ג'ולי תפסה אותי והעמידה אותי מולה. נצמדנו אחת לשנייה. פטמה מול פטמה והתנשקנו בלהט. עד שנשכבנו על הצד בתנוחה של 69

ג'ולי חזרה לרדת לי וגרמה לי לרטט בכל הגוף. הפה שלה החל להתמקד לי בדגדגן ולגרום לי לחזור לאורגזמה נוספת רצויה שנדחתה כבר פעמיים. הכוס שלה היה מולי והרגשתי צורך לגמול לה בהתאם.

 

חשבתי בראש שרק הזין של בעלי נכנס לה שמה והכל עדין נקי, והחלתי לרדת לה בהתאם. 

לראשונה אני יורדת לבחורה וזה ממש כיף. כיף לי שיורדים לי וכיף לי לעשות את אותו הדבר. חשבתי מה יעשה לה נעים שמה למטה ופעלתי בהתאם. הדגדגן שלה בצבץ והורגש היטב ולא ניתן היה לפספס אותו.

 

ג'ולי לא רק ידעה לרדת, היא גם ידעה ללטף ולגעת בכל מיני מקומות שאני אוהבת שיגעו לי. ירכיי שדיי רגליי ידיי ובטני היו צמאות למגע שלה, כנראה שצריך גם לדעת כיצד לגעת. ג'ולי שחררה אותי לחלוטין מהקורונה ומבעלי הסוטה. חשבתי רק על הנאה של האחת מהשנייה ומהשני שהפך לרגע ללא רלוונטי.

 

בראשי תמיד רציתי לחוש מגע מיני עם אישה. האישה הזאת הביאה לי את זה בענק ובתוספת גבר. ג'ולי צדקה היה שווה לחכות. האורגזמה, שהגיעה בעזרת הפה של ג'ולי, גרמה לי לאושר עילאי ולהנאה ארוכה, שנמשכה והורגשה היטב בכל הגוף שרטט לצידה. "יופי זה הזמן המתאים ביותר", אמרה ג'ולי כשחשה הכל.

 

ג'ולי גם היא עמדה לגמור, ואני ביקשתי לעצור, אבל היא בקשה שאמשיך כי היא המדריכה וככה טוב לה. אז המשכתי ונתתי לה ליהנות מימני, כי רק על זה חשבתי באותו רגע.

 

שכבנו כולנו על השמיכה. הפעם באמת הכל נגמר וטוב שכך כי עייפתי נורא. התהפכתי על הבטן וג'ולי עשתה לי נעים בגב. 

אבל אז רוני החליט לשוב ולהיות רלוונטי. הוא שכב על גבי ועם איברו החל לזיין אותי מאחור. איברו הארוך החליק לתוכי הסוף, וגופו נבלם בישבני בכל חדירה עמוקה וחזקה פנימה. לא יכולתי לסרב לו כי לא ידעתי גבולות באותו הלילה.

 

החרמנות חזרה אליי, ג'ולי נצלה את העניין והצמידה את הכוס שלה לפה שלי. רוני התיישב לי על התחת והגביר את קצב החדירה שלו אצלי. הוא עבד כמו השפן של אנרג'ייזר וקדח לי שמה ללא הפסקה. כבר 3 פעמים שגמר בלילה הזה ועכשיו הוא נראה בדרך לפעם 4

 

איברו של רוני הלם בי בחוזקה ובעוצמה רבה עם מיטב גופו וכוחו, והפעם, בלי להתחשב בי. לא הבנתי, אם הוא כועס עליי, או פשוט חם עליי יותר מידיי למרות כל מה, שחווינו לא מזמן. באותו רגע, חשבתי כמובן על אפשרות ב', שהוא פשוט חם עליי בטירוף, והעניין חימם אותי יותר ויותר, ונהניתי מכל חדירה וחדירה עמוקה וחזקה ככל שתהיה יותר. ההתנפלות עליי, המחשבות והפעילות האגרסיבית של רוני בתוכי, הביאו אותי לגמירה חזקה ומתמשכת, שהתפשטה והורגשה אצלי היטב בכל הגוף ונמשכה זמן רב.  הזין שלו הורגש אצלי היטב, ונכנס למקומות ועומקים , שטרם חשבתי שאפשר להגיע אליהם עד כה. התחלתי לפחד שאיברו יגיע לי לגרון ויחנוק אותי וככה לא אהיה יותר. 

 

היה נראה שג'ולי שוב גומרת בעזרת הפה שלי, שלמד את העבודה היטב בלילה אחד. היא הזדחלה מתחתיי, כשאני התרוממתי קלות לאפשר לה להתמקם בדיוק מתחתיי. רוני עבר לתקוע אותי בדוגי, אבל לרגע נעצר והתרחש דבר מעניין.

 

רוני קלט, שאני גומרת בפראות, והוציא את הזין שלו באיטיות מימני. הוא הסתכל על ג'ולי, ואז תחב את איברו לכוס שלה. ג'ולי צעקה עליו בתגובה, "מה אתה עושה לעזאזאל..", והוא המשיך לפמפם אצלה. לא הבנתי, האם הם באמת אחים חורגים? או אולי סתם ידידים טובים … ?

 

"טוב לא משנה", אמרה ג'ולי וקלטה אותו היטב בתוכה. ג'ולי נשקה אותי חזק תוך כדי, שרוני זיין אותה והחדירה לי את אצבעותיה לכוס. נראה היה, שגמרה שוב מהמזיין החדש שלה.

הגמירה שלה, חרמנה אותי יותר וגרמה לי גם להגיע לאורגזמה נוספת וחמישית ללילה זה.

 

"פעם רביעית שלי הלילה", הכרזתי וגם ג'ולי אמרה שזו הפעם הרביעית שלה.

אמרתי פעם רביעית, למרות, שבעצם זו הייתה פעם חמישית שלי. פחדתי,  שיחשבו, שאני מכונת מין. התביישתי שידעו, שגמרתי כל כך הרבה פעמים באותו הלילה. סה"כ אני עדיין אשכנזייה קרירה באופי פולני. מה שכן, באותו הלילה הגזמתי וחרגתי מהרגלי הקשוח, ומהאופי הקר והמנוכר שלי. 

 

רוני הוציא את איברו מג'ולי, והכניס לי אותו ללא אזהרה מראש ישר לתחת. היה נראה, שכל אחת מאיתנו ציפתה, שרוני יגמור אצלה, וככה ירמוז לנו, מי שווה יותר משתינו.

 

"פעם רביעית גם שלי", אמר רוני והחליט לגמור דווקא אצלי בתחת.

הגמירה בתחת דווקא עשה לי טוב, הרגשתי נחשקת וליבי הלם בחוזקה לנוכח המאורעות, שעברו עליי בהנאה מרובה מלילה זה.

 

נעמדנו והתחבקנו. שאריות מזרעו של רוני יצאו לי מהתחת. חשבתי לעצמי, האם רוני היה מכונה לייצור זרע?, זה כבר פעם רביעית שלו ועדיין הייתה שם כמות לא קטנה במיוחד…

 

ג'ולי חייבה אותי לחזור לבעלי, ואני צייתתי כמו חיילת טובה. לאור החוויה המינית הארוכה שעברתי, היה לי נורא קשה ללכת, ומהלך של 5 דקות לקח לי כרבע שעה.

 

בעלי חיכה לי ברכב והסתכלתי עליו כמו שיכורה. פחדתי שהוא יציע לי לעשות סקס, ואז הייתי חייבת לסרב, כי הייתי גמורה. הבנתי שגם הוא חגג, והוא הביט בי במבט של מסכן. נסענו חזרה הבייתה ולא דיברנו על אותו לילה עד היום.

 

לאחר מספר ימים מאותו לילה משגע, חשתי לא טוב עם כאב ראש נוראי, וכאב גרון. לאחר ימים אחדים גם איבדתי חוש טעם וריח. מסתבר כנראה, שלג'ולי הייתה קורונה ולאחר בדיקה, גם לי היה קורונה. לא הבנתי, מדוע בעלי מתרחק מימני כל הזמן, הרי גם הוא היה עם ג'ולי. האם הוא זיין אותה בלי, שהיא תנשוף עליו?, האם לא התנשקו?. ובכלל, האם כניסת הזין למקומו הראוי, לא מדבקת בקורונה???

 

 בניגוד גמור לכל הגיון, בבדיקה, בעלי יצא שלילי. אני לא פרייארית, ונדבקתי אליו נגד רצונו. כולנו היינו עם קורונה.

 

לאחר שהחלמנו כולנו, רוני הרים אליי טלפון. הוא אמר, שלמעשה, אני פתחתי אותו ואת ג'ולי ליחסי מין משותפים וסוחפים לאחר איפוק רב. הסקס בניהם היה נהדר, אבל הוא טען, שאני בכל זאת חסרה להם לתמונה מלאה ולסיפוק מושלם. רוני גם הסביר, שהם לא אחים חורגים, אלא בני דודים, שהרגישו כמו אחים. 

 

– "היי, חשבנו אולי תרצי חוויה נוספת איתנו..!?"

– "בשלב זה אוותר", עניתי, כי הייתי רגועה להרבה זמן ודני היה ממש בסדר איתי.

 

ומאז לא קיבלתי טלפון מהרוני הזה, שהשיג את הנייד שלי במרמה.

באותו לילה, שבילינו יחדיו, החוצפן, חייג לעצמו מהנייד שלי ללא ידיעתי, ובכך שמר את המספר שלי. 

 

אבל, אגיד לכם את האמת, אם הוא יחייג שוב, איני יודעת אם אסרב שוב, סה"כ היה זה לילה בלתי נשכח …

Loading

מחשבה 1 על “יציאה מהשגרה – חלק 2 – גרסת האישה”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן