יום נישואין – חלק שני

סיפור מאת ליאור קרדובירו

תחילת הסיפור נמצאת פה : יום נישואין

פרק ג

כמה שנים עברו מאז יום הנישואין עליו סופר בפרקים הראשונים. הזוגיות שלנו ידעה מאז עליות ומורדות, כמו אצל כולם, התקוטטנו הרבה, היא הייתה רוב הזמן עצבנית וצעקנית, איבדנו את החשק האחד מהשני. אבל היו הפוגות, בתקופת שבעה נקיים, ברגע שאשתי עשתה הפסק, נדלק אצלה כפתור למצב שבעה נקיים, ועברה מטמורפוזה לחתולת מין שחושבת רק על זה כל היום, ללא שום שליטה. המעבר היה הדרגתי, נהיינו סופר נחמדים האחד לשני למשך יומיים, ביום השלישי היא עברה מתחתונים לבנים לתחתונים סקסיים, ובערב היינו רואים סרט ומתחילים לסטות מהדרך, אני בדרך כלל הייתי מתחיל את טקס הפיתוי "בלי לגעת", היא אהבה שהשלב הזה יימשך כמה שיותר זמן, ליטופים ארוכים בלי לגעת, שמרטיטים לה את כל החושים, ובהמשך נגיעות ארוכות דרך הבגדים. לפעמים נשארנו בזה, זה הספיק להביא אותה לאורגזמה, לפעמים פרצנו יותר את הגבולות, ולפעמים התחזקנו ונשארנו בדיבורים. כשהתאפקנו קיוויתי שהאנרגיה המינית תישאר לכשתהיה מותרת, אבל זה לא קרה, איבדנו את הטעם למיניות שגרתית ומשעממת. כשהיא חזרה מהמקווה התחבקנו קצת והיא נרדמה אחרי כמה דקות. למחרת היינו כבר מנוכרים כרגיל. היו תקופות שבהן אני התחזקתי, אלו התקופות האהובות עליה, בהן העצימה את כוח הפיתוי כדי להפיל אותי, מה שהצליחה רוב הזמן. הייתה משתפשפת מול האיבר שלי, מכניסה בכוח את הציצים לפה שלי, הייתי מאבד שליטה לגמרי, לפעמים ברחתי מהבית כדי לא ליפול, אבל היא חיכתה לי סקסית יותר מאי פעם, עם הלבשה ארוטית שקנתה במיוחד למצבים כאלה. וכשנפלתי לא היה לזה שום גבולות.

יום אחד הבנו שזה לא יכול להימשך ככה. אבל היה צורך בתחליף, התאפקנו בכוח כשהייתה אסורה, אבל ידענו שזה לא יחזיק מעמד אם לא נמצא תבלין חדש לחיי המין. כשהיא חזרה מהמקווה, הציעה שנצא לקולנוע ביחד, קצת חששתי, אנחנו עלולים להיחשף מדי. אבל היא דאגה לכול, קנתה לי כיפה סרוגה והיא תצא עם מטפחת, ככה זה יוכל לעבור בלי מדי הרבה תשומת לב. היא התלבשה יפה במיוחד, סרפן קצר שמגיע לה מעל הברכיים, עם חולצה וחצאית מתחת השמלה. נסענו לקולנוע בעיר אחרת שאין בה חרדים, קצת מרוגשים. בדרך ראיתי שהיא במצב חתולת מין, את הברק הזה לא ראיתי שנים בעיניים שלה כשהיא מותרת. כשהגענו היא שאלה אם מתחשק לי שתוריד את החצאית, שתצא מהאוטו עם שמלה קצרה, הנהנתי בראשי והיא הורידה את החצאית ואת הגרביון. נכנסנו לאולם הקולנוע יד ביד, קצת לחוצים שמא יראו אותנו, קצת מרוגשים. התיישבנו מחובקים, נמרחים האחד על השני. הסרט היה רומנטי, בסצנה הרומנטית הראשונה התחלתי לגעת בה בציצים, היא גנחה בשקט, מזמינה אותי להמשיך במגע יותר אינטימי, הורדתי את היד לבין הרגליים, להפתעתי הייתה ערומה לגמרי מתחת השמלה, מהר מאד היד שלי הייתה רטובה מהנוזלים שלה.

כשהסרט נגמר, חשבתי שנחזור הביתה, אבל היא הציעה שנלך לטייל על החוף. כשיצאנו מהאוטו, שאלתי אותה אם היא רוצה להיות עוד יותר חשופה, להוריד את החולצה ולהישאר עם סרפן חשוף. היא נישקה אותי בפה מלא, והודתה שהיא חולמת על זה מתחילת הערב. יצאנו לטייל על החוף, יד ביד, ומהר מאד יד על הישבן. שאלתי אותה אם היא אוהבת להרגיש את המבטים עליה, אם היא אוהבת להרגיש סקסית בשבילי. היא ענתה לי שעוד שנייה היא גומרת, מהר לקחה אותי קרוב לים, שם חשוך יותר, נשכבה עליי, הוציאה את הזין מהמכנסים שלי והחדירה אותו לתוך הכוס שלה, בקושי הספקתי להיכנס והיא כבר גמרה בצרחה, לא משנה אם רואים אותנו או שומעים אותנו מהטיילת.

הערב הזה החיה את הזוגיות שלנו מחדש, התמכרנו לבילוי בבגדים פרוצים ולסקס מחוץ לבית, אבל האפשרויות שלנו בארץ ממש מוגבלות, תמיד חששנו שחרדים אחרים יראו אותנו ויצלמו אותנו. החלטנו לצאת לחופשה בחו"ל, אף אחד לא יידע שם מהם חרדים. כל ערב עשינו סקס מטורף תוך כדי שאנחנו מפנטזים על מה שנעשה בכרתים, היא תלבש ביקיני בחוף הים, אנחנו נבקר בחוף נודיסטים, נבלה בערב במועדון לילה, צעירים יגעו בה בישבן כשנרקוד ביחד במועדון. הייתה גומרת כל ערב בצרחות. הרגשנו צדיקים, כי ההרפתקאות האלה נתנו לנו כוח להתגבר כשהייתה נידה.

הכול היה מוכן לטיול, שכרתי חדר במלון מרוחק ממרכזי התיירות הומי ישראלים ודתיים, הילדים היו מסודרים אצל הגיסות והסבתא, אבל הנורא מכל קרה, היא קיבלה מחזור שמונה ימים לפני הנסיעה. הקפדנו לתכנן את הטיול בהתאם ללוח הווסתות שלה, אבל הוא השתבש ברגע האחרון. איזו בעסה!

פרק ד

בוקר הנסיעה, פיזרנו את הילדים אצל הסבתות והגיסות, התפללנו בכוונה, נחושים בדעתנו ליהנות עד הסוף וגם לשמור נגיעה. השבוע האחרון היה עמוס בהכנות ובהתרוצצויות בלי סוף. היה צריך לארגן את הכול, לתאם עם הגיסות, להכין בגדים לילדים, לקנות להם מתנות קטנות להביא להם בזמן ההשכבה, לשכור אוטו, להכין אוכל, להכין תכנית לכל יום, והעיקר, לקנות בגדים פרוצים לטיול. בהתחלה ניסיתי להניא אותה, חששתי שהיא לא תעמוד בזה, אבל מיד זיהיתי בעיניים שלה את המבט הזה, מצב חתולת מין. נכנסנו להמון חנויות בתל אביב, היא מדדה בגדים החושפים את גופה הסקסי, לעיני המוכרות והלקוחות המשועשעים מהחרדית שלא חרדה. הם היו בטוחים שהיא רק מודדת, היו המומים כשהיא קנתה לבסוף בגדים כל כך פרובוקטיביים.

יצאנו מהבית עדיין לבושים כחרדים, חששנו לפגוש מכרים בשדה התעופה, היא לבשה שמלת מיני מנומרת עם חצאית וחולצה מתחת וסנדלים עם עקבי מחט. כשהתיישבנו במטוס, היא הורידה את החצאית ואת הגרביון ונשארה רק עם שמלה שחשפה את רגליה הארוכות והסקסיות. היא שלחה לי מבט מתחנן שאכניס את הידיים בין הרגליים, אבל הבטחנו שנשמור, אז נקיים. במשך כל הטיסה היא סיפרה לי באוזניים על הסקס שהיינו עושים בשירותים של המטוס אם לא הייתה נידה, אבל עצרנו בדיבורים.

כשהגענו לכרתים נכנסנו לאוטו ששכרנו, אוטו עם גג נפתח, כדי ליהנות יותר מהשמש ומהטבע. אני החלפתי לטישרט שחור ומכנסים קצרות בצבע בז' עם כובע קסקט מתאים ומשקפי שמש. אשתי החליפה לחצאית מיני לבנה וטופ מתאים החושף את הטבור וכמעט כל הציצים השופעים, הורידה את הפאה וחבשה רק בנדנה לבנה לשערה הבלונדיני הגולש עד המותן. היא הייתה נראית כמו מילפית מסרטי פורנו, שום דבר לא הסגיר היותנו חרדים, הזקן היה באופנה ונראיתי ככל הגויים, למעט פאות מאחורי האוזן שדיללתי קצת, אבל הגויים ביוון לא יודעים מהן פאות.

במשך הנסיעה אל המלון, היא שאלה בקול חתולי אם אני רוצה שהיא תוריד את התחתונים כדי שאוכל להסתכל בין הרגליים, אני קיבלתי זקפה רק מהשאלה, היא הורידה את התחתונים הלבנים וזרקה אותם על הזקפה שלי, כמעט גמרתי, היא השכיבה את המושב לאחור ופתחה את הרגליים. הגג של האוטו היה פתוח, כל רכב שעבר יוכל לראות את שיער הערווה הבלונדיני בין הרגליים המזמינות. שאלתי אותה אם היא רוצה לעשות דברים סקסיים, שכל הנהגים שיעברו יוכלו ליהנות. בתגובה היא התחילה לאונן לעצמה ביד אחת, וביד השנייה ליטפה לעצמה את החזה. אני בקושי הצלחתי להתרכז על הכביש, כל המשאיות שעקפנו צפרו, תארנו אחד לשני איך הם מאוננים עליה. כשעצרנו בתחנת דלק, נכנסה אחרינו משאית שבדיוק עקפנו, ירדו ממנה שני גברים חסונים וניגשו אלינו. אשתי ממש נבהלה מהם, רצנו לתוך האוטו וברחנו, הגזמנו קצת, האווירה הסקסית התפוגגה, צריך בכל אופן להיזהר.

הגענו למלון, מקום שקט ויפה על שפת הים, בצפון מערב האי. כשניגשנו לדלפק לקבל את מפתח החדר שהזמנו, כל המבטים היו נעוצים ביפה שלי, מילפית סקסית מהסרטים. פתאום אשתי קפאה, אחרינו נכנס זוג ישראלי בגילנו, שפגשנו בעלייה למטוס, כשהיינו לבושים כחרדים. אנחנו כמעט התעלפנו, אבל הם לא היו המומים לראות אותנו, כנראה כבר ראו אותנו במשך הנסיעה. הבעל שאל אותנו בעברית אם הנסיעה עברה בשלום, האישה כמעט התפוצצה מצחוק, הבנתי שהם ראו את הכול, והתחלתי לרעוד.

סקסית בלבן

פרק ה

""רעות ושי" אמר הגבר והושיט לי את היד. "יעקב ואביגיל. נעים להכיר" "הסוד שלכם שמור היטב אצלנו, אנחנו לא שיפוטיים" אשתי הסמיקה עד האוזניים, אבל עדיף לשבור את הקרח כעת ולא לסחוב את המועקה כל הנופש. שי ורעות ניגשו אלינו ונישקו אותנו על הלחיים. זה היה ספונטני ותמים, נשיקת היכרות, אין סיבה שיחשבו שאנחנו שומרים נגיעה אם אשתי לבושה כמו שחקנית פורנו ומאוננת בפומבי. היינו קצת נבוכים וחייכנו, אבל יכולתי לראות שאשתי נהנתה מהמגע של שי, ואני לא יכולתי שלא להשתכר מהארוטיות שנדפה מרעות. רעות תימנייה עם גוף מוצק, כנראה מאד ספורטיבית.

צעדנו כקבוצה לעבר המעלית, החדרים שלנו היו באותה הקומה. עזרנו האחד לשני לסחוב את המזוודות, שהיפות לא יצטרכו להרים דברים. השעה הייתה כבר אחת אחר הצהריים, רצינו עדיין ליהנות מהים, "אנחנו יורדים לחוף עוד עשר דקות" אמרו כשיצאו מהחדר שלנו. נעמה לנו ההזמנה לבלות איתם. הכנסנו את האוכל למקרר, ומיד החלפנו לבגד ים, אביגיל לבשה ביקיני מצבע כסף, ומעליו שמלת חוף תכולה. "נס שאת נידה" אמרתי "אחרת הייתי מזיין אותך עכשיו והיינו מפסידים את הים."

החוף הקטן של המלון היה כמעט ריק, שאר התיירים העדיפו כנראה את החופים המפורסמים יותר של האזור. שי ורעות כבר היו בתוך המים, רעות בביקיני צהוב, השיער השחור שלה נופל לה על החזה כמו שתי צמות. אני ואביגיל נכנסנו למים הנעימים ושחינו ביחד, צמודים, כמעט נוגעים. היה ממש כיף. אחרי כמה דקות נזכרנו שלא מרחנו על עצמנו משחת הגנה, מסוכן לחרדים אשכנזיים לשחות באמצע אוגוסט בלי קרם הגנה. חזרנו לחוף, שי ורעות התמזמזו שם והתחלנו לקנאות בהם. הוצאנו את קרם ההגנה וניסינו למרוח על עצמנו. היה קשה לאביגיל למרוח על עצמה בגב, אני לא יכולתי. רעות הציעה למרוח עליה את המשחה, לא מבינה למה אני לא עושה את זה. רעות התחילה למרוח את הקרם על אביגיל. אשתי, שהייתה צמאה למגע חושני, עצמה את העיניים ונתנה לגוף שלה ליהנות מהמגע. רעות קלטה את הרמז ומריחת הקרם הטכנית הפכה מהר לעיסוי חושני "צריך להגן גם על השדיים" אמרה רעות, ופתחה קצת את הביקיני כדי למרוח את הציצים של אביגיל שכנראה ממש נהנית. "בסדר, חשבתי לעצמי, אין איסור שאר קרבות בנשים המסוללות זו בזו" אני לא מתנגד לאימפרוביזציה הזו בתכניות הארוטיות שלנו. רעות לחשה לאוזן של אביגיל וברחה לתוך המים, אביגיל רודפת אחריה. אחרי מרדף של כמה דקות, אביגיל משיגה את רעות, שתיהן מתנשפות, אנחנו הגברים אחריהן. הן מנסות להוריד אחת לשנייה את הביקיני, אנחנו פעורי עיניים צופים בהם, לא יודעים אם הן מתאבקות או מתמזמזות, הסצנה ארוטית בכל אופן. רעות כבר הצליחה להוריד את החלק העליון של אביגיל, ואביגיל כמעט קורעת את החלק התחתון של רעות, אבל רעות צובטת לאביגיל את הפטמה כדי להדוף אותה ממנה ויוצאת מהמים. שי ניגש לרעות, הזקפה שלו ממש נראית לכולם, הם נשכבים על החוף וממש מתמזמזים באמצע היום, רעות מעליו שדיים חשופות. אנחנו קצת נבוכים, אביגיל מזכירה לי שלא אכלנו עדיין ארוחת צהריים, אנחנו חוזרים למלון להכין לעצמנו סנדויצים, ויוצאים לפיקניק לחוף אחר. אי אפשר להיות דביקים מדי. בהמשך אנחנו קופצים לביקור בסמטאות חניה היפות, וחוזרים ממש מאוחר בערב. בטבעיות אנחנו מתקלחים ביחד אבל ממש בלי נגעת, נאמנים לאתגר שהצבנו לעצמנו, לשמור נגיעה האחד מהשנייה, לשמור על איסור נידה.

במיטה, שחזרנו לעצמנו את היום הארוך והכיף, כשהיא הורידה חצאית וגרביון במטוס, כשהחלפנו לבגדים חילונים באוטו, האוננות באוטו לעיני הנהגים האחרים, והמשחקים עם רעות על החוף. אביגיל במצב חתולת מין, יש רק מיטה אחת, אנחנו ממש שוכבים קרובים, ערומים, אבל לא נוגעים. אביגיל לוחשת לי בקול ארוטי "יעקב! אתה אהבת כשרעות מרחה לי משחה על הציצים?" היד שלה בין הרגליים. "אתה אהבת כשהיא צבטה לי את הפטמה?" אני לא עונה, מלטף לעצמי את הזקפה. "כן! תמשיך ללטף לעצמך את הזין מול אשתך הפרוצה!" הציצים שלה קרובים לפנים שלי, אבל אנחנו מתאפקים, לא נוגעים, אני מתאפק מלגמור, לא רוצה להוציא זרע לבטלה.

כשאנחנו מתעוררים בבוקר, אנחנו מרוחים האחד על השני, היד של אביגיל על הזין שלי, כנראה זה קרה באמצע השינה בלי שנשים לב. אני מסתכל על השעון, כבר שש וחצי, אנחנו חייבים לקום, בשעה שמונה יוצא השיט שהזמנו בו מקום.

פרק ו

השיט היה ממש חוויה מקסימה מהסרטים, צילמתי את אביגיל בביקיני לבן ושיער גולש במקומות מרהיבים ביופיים. השיט עצר בדרך בלגונות ובאיים פראיים, ובחוף ורומנטי עם ברכות מים רדודים, נשכבנו בתוך המים, צמודים בלי לגעת, מספרים האחד לשני את הסקס שהיינו עושים שם אם הייתה טהורה.

בערב יצאנו לבילוי בבית קפה, אביגיל לבשה שמלה שחורה עם מחשוף עד הטבור, ללא חזייה מתחת. פגשנו שם את רעות ושי שהזמינו אותנו למשקה. השיחה היית משוחררת, ורעות הייתה מרוחה לגמרי על אביגיל, מלטפות האחת את שיער השנייה. רעות הזמינה אותנו למשקה אחרון בחדר שלהם. הלכנו אחריהם, דרוכים, נחושים בהחלטה ליהנות בלי לעבור על איסורי נגיעה. בחדר שלהם שי מזג לנו משקאות והתחלנו לראות סרט. כשהגענו לסצנת סקס רעות הפשיטה את אביגיל והתחילה למצוץ לה את הפטמות. שי הזמין אותי להפשיט את רעות, אבל הייתי נחוש בדעתי, אמרתי שאנחנו שומרים נגיעה, "אתם ממש זוג מעניין" היה לו קשה להבין למה מגע לסבי עדיף על מגע בין בני הזוג, אבל הגבולות האלה הוסיפו פלפל לסיטואציה. הערב נגמר בשלישייה, שי חדר ברעות מאחורה, אביגיל ורעות אוכלות אחת את השנייה, בלי ששי יגע באביגיל, ואני צפיתי בהם. חזרנו לחדר שמחים ומאושרים מההרפתקה החדשה. אביגיל התמוטטה על המיטה, עייפה מכל המשקאות ומכל האורגזמות, לוחשת לי "יעקב! אתה בעל מהמם!"

ביום שלפני הטיסה חזור, יצאנו פעם נוספת עם שי ורעות, הפעם לחוף נודיסטי בדרום האי. האזור שם סלעי, נופים שונים, אביגיל יצאה מהמלון ערומה מתחת שמלת חוף קלילה אדומה, הפטמות שלה מזדקרות ממנה. כשהגענו לחוף צילמתי אותה ואת רעות כשהן מורידות את השמלות, ערומות לגמרי. נכנסנו למים הנעימים, תחושה מדהימה לשחות בעירום. אביגיל התקרבה אליי והתחילה למרוח את הציצים על הפנים שלי "אני כבר לא יכולה, יעקב! אני לא עומדת בזה! זה כבר צער בעלי חיים" התחלתי להרגיש בעל רע, מונע ממנה את פסגת התענוגות בנופש חלומי. כשהתעייפנו מלשחות, חיפשנו פינה פרטית ושכבנו על החול. בלי מילה, אביגיל נשכבה עליי, הציצים שלה משתפשפים בפטמות שלי, והכוס שלה משתפשף בזין שלי. הפה שלה מצא את הפה שלי, לנשיקה רטובה שהתמשכה במשך עשרים דקות, מאוהבים, מצאנו את עצמנו בחזרה, אין איסור נידה, רק אנחנו. אביגיל נשפדה עליי בלי מילים, ולאחר עשרים דקות של סקס אינטנסיבי גמרנו ביחד בצרחות של עונג, לעיני שי ורעות שהעריכו היטב את שמירת הנגיעה שלנו.

בערב יצאנו אתם למועדון לילה על החוף, אביגיל הייתה ערומה מתחת שמלת מיני מתחרה, רקדנו פה בפה, יד על הישבן, מסוחררים ממשקאות ומחשק מיני. שי ורעות רקדו לידינו, בשלב מסוים רעות הזמינה אותי לרקוד אתה ושי את אביגיל. רעות נישקה אותי בפה מלא, והשתפשפה מול הזין שלי ששוב היה בזקפה, לוחשת לי באוזניים שהיא רוצה לאכול אותי. בינתיים, ראיתי את שי מכניס את היד תחת השמלה של אביגיל, ידעתי שהיא נוטפת לתוך היד שלו, והיד שלי התחילה לחפש את הציצים של רעות. יצאנו אל החוף, שם הזדיינו במשך כל הלילה, עד שנרדמנו ערומים, שבעים מאורגזמות ומסקס דו מיני.

בבוקר התעוררנו על החוף, מהרנו למלון כדי להתכונן לטיסה. כשיצאתי מהמקלחת ראיתי אותה בוכה בטלפון. רציתי לנשק אותה, אבל היא הדפה אותי ממנה. האמנתי שזה יעבר לה, אבל כשהגענו לארץ חיכה לנו חמי בשדה התעופה, הוא לקח אותה ברכבו וביקש ממני לנסוע הביתה לבד. כשהגעתי הביתה הילדים לא היו שם, אביגיל עברה להורים שלה עם הילדים, ולמחרת בבוקר קיבלתי הזמנה לבית הדין. חמי טען בבית הדין שהשכרתי את אביגיל והכרחתי אותה לקיים יחסים עם אדם אחר, היו לו צילומים שקבל משי ורעות, לא היה לי כוח לפרשה מתמשכת שתגרור את שנינו בבוץ, לפחות שהילדים יגדלו עם האשליה שיש להם אימא נורמלית, הודיתי בכל ההאשמות, תוך שבוע הייתי גרוש בלי דירה ובלי עבודה.

פרק ז

התחלתי את החיים מההתחלה, מנושל מנכסיי, פצוע מבגידת אשתי, ללא עבודה ודירה, עם חוב מזונות לששה ילדים וללא זכות לפגוש אותם. המשפחה שלי כבר לא דיברה איתי, הייתי בודד, אבל לא התייאשתי. כבר לא ציפה לי עתיד בעבודה תורנית, נהייתי איש תחזוקה, תחזוקת מלונות מסעדות ואולמות. התאוששתי די מהר מבחינה כלכלית, והקמתי חברת תחזוקה בעין בוקק, רוב המלונות באזור שכרו את שירותיי. כמנהל תחזוקת החזקתי מפתחות של כל מקום, יכולתי בכל רגע נתון להיכנס לכל חדר. אני גם דאגתי לגישה להזמנות החדרים. עשיתי שיעורי בית על כל לקוח, תמונות של אשתו בפייס, מה מצב הזוגיות ביניהם. בהתחלה ניסיתי כל אישה שנראית טוב. דפקתי לחדר לבדוק את האמבטיה או את החימום, אם האישה לבד אני פותח אתה שיחה, ניגש אליה ומציע לה עיסוי. עם הזמן למדתי לזהות את פרופיל הלקוחות, איזו אישה תהיה מעוניינת לבגוד בבעלה, באיזו שעה תהיה לבד בחדר, ואיך לפתות אותן. סידרתי לעצמי זקן יפה וגידלתי פאות בלונדיות מגולגלות, נשים נשואות מתות עליהן, וכך נהפכתי לקזנובה של ים המלח.

הדובדבן שבקצפת היו החרדיות. רבניות צדיקות שנהפכות לנמרות חולות מין, לאסור אותן על בעליהן הצדיק. העבודה לא הייתה מדי קשה, בדרך כלל נשים עשירות ורבניות אינן מסופקות, צריך רק ללחוץ על הנימים הנכונים.

עברו כמה שנים, ולבסוף קבלתי זכות לראות את הילדים שבת אחד בחודש. קיבלתי אותם בדירה קטנה ששכרתי בירושלים בשביל זה, נזהרתי לא לשכב עם נשים נשואות באותו השבוע, ולטבול במקווה בערב שבת, כדי להרגיש טהור יותר בנוכחותם. השבתות האלה היו העוגן בחיי הבודדים, שרנו זמירות שבת בדביקות עצומה, ובמשך היום התפלפלתי בדברי תורה עם הבנים. ההסדר הזה התמשך עד שהיא התחתנה עם רב חשוב, צדיק יסוד עולם שמתפלל כל שמונה עשרה במשך שעתיים. התנאי בחתונה היה שהילדים לא יראו אותי יותר.

יום אחד, באמצע החורף, אני מזהה את השם של האקסית ברשימת הלקוחות. עכשיו הגיע הזמן שלי. אני עדיין מכיר אותה, אני בטוח שהיא תרד לספא בשעה שש בבוקר כשהוא ריק, בינתיים שבעלה הצדיק מתפלל תפילת ותיקין. בחמש וחצי אני מתחבא בספא, מחכה לה. היא הגיעה, בשש בדיוק, היא נכנסה לברכת גפרית. ידעתי שהיא תיכנס לג'קוזי לאחר כמה דקות בברכת גפרית, אני בינתיים נכנסתי לג'קוזי בלי שתשים לב והדלקתי אותו, התחבאתי מתחת הקצפת, כך שהיא תיכנס אליו בלי לשים לב שאני נמצא בו.

היא נכנסה ונשכבה ערומה בגקוזי, בטוחה שהיא לבד במתחם, אני בבת אחת יצאתי מתחת המים, בשנייה הראשונה היא צרחה, אבל מיד הנחתי יד על הפה שלה "זה אני, יעקב" היא השפילה את מבטה, ממש נבוכה ממה שעשתה לי, אבל אני לא בזבזתי זמן, התקרבתי לצוואר שלה ולחשתי "אביגיל, אני חולם עלייך יומם ולילה", הנשיפות על הצוואר שלה הדליקו בה תחושות נעימות מדי, הסתכלתי אליה בעיניים "האם בעלך הצדיק עושה לך אורגזמות כמו שאני עשיתי לך?" היא לא ענתה. "את לא מתגעגעת לאורגזמות שהיו לך איתי כשעשינו סקס נידה?" היא גם לא ענתה. "האם מתחשק לך שאני אגע בך כשאת אשת איש?" היא התחילה לגנוח, התקרבתי יותר, הנחתי יד על הפטמות שלה הזקורות, וביד השנייה מעכתי לה את הישבן שהשמין קצת, סקסי יותר מתמיד. "מה אתה עושה לי יעקב?" "אני גורם לך לנאוף עם בעלך החמוד, אני אוהב לראות אותך כאישה נואפת, סקסית מאי פעם" וחדרתי בה לקול הגניחות שלה, אוסר אותה על בעלה. קבענו להיפגש בצהריים, כשבעלה הצדיק יתפלל מנחה. היא חיכתה לי, ערומה תחת חלוק מגבת, וכשנכנסתי היא קפצה עליי ופשוט טרפה אותי, העיניים שלה היו במצב חתולת מין, היא התחילה לאכול לי את הפטמות, מצצנו אחד לשני באטרף, והיא התחננה אליי שאחדור בה אנאלית "אתה טוב יעקב, וזה עוד יותר סקסי שאני אישה נואפת" בסוף היא גמרה בשרשרת אורגזמות כפי שבחיים לא היו לה, יכלו לשמוע אותה בכל הקומה. כשסיימה היא נישקה וחיבקה אותי, ואמרה שהיא רוצה לחזור אליי, לברוח איתי ולחיות איתי כל החיים באיסור, ליהנות אתי כל דקה ממגע אסור, אבל אינה יכולה בגלל הילדים. אבל מהיום ניפגש פעם בשבוע, כדי שתוכל לנאוף אתי, בעלה האמתי. התנשקנו נשיקה עמוקה במשך עשר דקות, נשיקה שהזכירה לי את הנשיקה שהתנשקנו על חוף הנודיסטים בכרתים, אבל הנשיקה נקטעה באמצע, בעלה הצדיק נכנס לחדר, התוכנית השתבשה. אביגיל נהייתה חיוורת וצעקה "הצילו! הצילו! הוא מאנס אותי" בעלה הצדיק תפס קופסת כלי העבודה וזרק אותה על הראש שלי. כשהתעוררתי בבית חולים, נודע לי שאני עצור על אונס הרבנית הצדיקה.

5 מחשבות על “יום נישואין – חלק שני”

1. וואו זה שינוי דרסטי מה שעבר עליהם
    הפתעת מאוד
    אני מנסה לחשוב הם הוא ייפגוש אותה שוב

הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)