טלטולי של אבא

טלי סיימה להתקלח, התעטפה במגבת יצאה מחדר האמבטיה ונכנסה לחדרה.
על המיטה היו מונחים הבגדים שהכינה לעצמה, חזייה ותחתונים, תואמים, חצאית קצרה שנצמדה לגופה בצורה מחמיאה וחולצת כפתורים, שקופה למחצה, מבעדה ניתן היה להבחין בחזייתה.
היא סיימה להתלבש ויצאה למסדרון, לפינת האיפור המשותפת, לאימא ולה.
בזמן שבחנה את פניה במראה שמעה קול מאחוריה, "זוזי קצת", ואימה נדחקה אליה, דחפה אותה הצידה, פניה נשקפו במראה מימינה, היא הצמידה עגיל קטן לאוזן, "תראי כמה אנחנו דומות" וחייכה אליה מבעד למראה.
הן באמת דמו אחת לשנייה, אלמלא הקמטים הקטנים, בזוויות העיניים וארשת הפנים הבוגרת של אימא, עוד ניתן היה לחשוב כי מדובר באחיות. לשתיהן היה מבנה פנים מלא, עיניים כחולות וגדולות, שערן היה בהיר, טל הייתה מסופרת קוצים בעוד האם העדיפה לשמור, במשך שנים, על אותה תסרוקת קרה מיושנת.
"לאן את יוצאת לבד הערב?", התעניינה טלי, כשהיא מורחת בקפדנות את השפתון, משתדלת שלא לחרוג מקו שפתייה העבות.
"אני נפגשת עם כמה חברות, אבא נשאר בבית ואת? לאן?", שאלה, מורחת קצת סומק על הלחיים, עשתה כמה פרצופים משונים ונעלמה מקו הראיה.
"החברים נפגשים בפאב", ענתה לאימא, היא נראתה טוב, אימא שלה, בחולצתה השחורה וההדוקה ובחצאית קצרה, שחשפה רגלים חטובות ושזופות, לאחר ששלשום בילו השתיים, את אחר הצהרים בבריכה, "את ממש נראית יופי", החמיאה טל לאימא.
"תודה, גם את מתוקה", קיבלה בחזרה.
'לא בדיוק כל החברה', הרהרה טלי, בשבועיים האחרונים התפתח משהו חדש מיוחד עם שחר ויובל, סוג של שלישייה רומנטית, שריגשה אותה ולמרות שתמיד שיתפה את הוריה בחוויות אישיות ורומנטיות, חשבה כי הדבר הזה לא יתקבל בהבנה, "תעשי חיים", אמרה לאימא, נשקה לה על המצח ומיהרה לצאת.
כעמדה ליד הדלת הפריחה באוויר נשיקה אל עבר אביה, הוא ישב על הכורסא הגדולה שלו, לבוש בתחתוני בוקסר ובחולצת טי, בידו אחז בבקבוק בירה, על פי קערת הפיצוחים, שעל שולחן הזכוכית היקר, נראה שתכנן להעביר את הערב מול הטלוויזיה.
"אני אחזור מאוחר, תזכור להוציא את המפתח מהדלת", זרקה לאחור. בחמישי שעבר, חזרה בשלוש וחצי לפנות בוקר ומאחר והמפתח בצד הפנימי היה בתוך המנעול, נאלצה להעיר את הוריה, היה לה מאוד לא נעים.
היא ירדה למדרכה, מכוניתו של שחר כבר חנתה ממול. כשהתרווחה על המושב האחורי ואצבעותיו של יובל סובבו את סנטרה אליו, מגששות את דרכן אל החזה הגדול שלה, חשבה פתאום, שהופעתה של אימה, לא התאימה לפגישת חברות, זו הייתה הופעה חושפנית, חצי זנותית, לחולצתה מחשוף גדול, חצאיתה קצרה מידי, בגדים לא מתאימים לפגישת רכילות, אלא יותר למפגש עם…
היא ניסתה להדחיק ממוחה את החששות, שהצטברו בו, אך ככל שהרחיקה אותן, עלו מראות נוספים בזיכרונה. ישיבה ארוכה מידי מול האינטרנט, סגירה חפוזה של הדפדפן, כאשר היא נכנסה החדר. גם הטלפונים המוזרים, שגרמו לה להתרחק כמה צעדים, ללחוש משהו ולסגור מיד. פיסות קטנות של פאזל שהלכו והצטברו לכדי חשד גדול.
"תעצור ותסתובב חזרה!" פקדה ושחר עצר בצד הדרך והסתובב לאחור.
"כן… מה… אתם מתחילים בלעדי?", עיניו קלטו את ידו של יובל, שחדרה לתוך חולצתה וחפנה את שדה, כשהוא מעסה אותו בהנאה גלויה.
"תוציא את היד" התרגזה טלי והרחיקה אותו ממנה בכוח, "אני רוצה שתחזירו אותי מהר הביתה".
"מה קרה?", נבהלו שני הגברברים הצעירים.
"זה לא קשור אליכם, אני לא יכולה להסביר, תסתובב נו…", קראה בכעס", לא רוצה לדבר עכשיו, זה לא מתאים לי".
אחרי כמה דקות של נסיעה מהירה ושתיקה עמוקה, חזרו אל השכונה שלה, "תעצור לי כאן" ביקשה, "כן כאן", הצביעה לכיוון תחנת האוטובוס. היא מיהרה לרדת מהמכונית, "נדבר מחר, אין לי מצב רוח עכשיו" ובלי להביט לאחור, החלה ללכת בצעדים מהירים.
בצדו השני של הכביש הבחינה במכונית כחולה וגדולה, בתוכה ישב גבר כסוף שיער שעישן בעצבנות.
טלי הגיעה אל בניין המגורים שלה והסתתרה בחניה, מאחורי רכב מסחרי גדול ולבן.
לאחר דקות ספורות, האור בחדר המדרגות נידלק ודמותה של אימה, הופיעה במבוא הבית. היא חלפה על דלת
הכניסה, ירדה כמה מדרגות, נעצרה ליד הכניסה לחדר האשפה, הביטה ימינה ושמאלה וכשחשבה שאיש אינו צופה בה, התכופפה והסירה מתחת לחצאית את תחתוניה. אגרפה אותם לכדי כדור קטן ומיהרה לדחוק אותן אל התיק הקטן ובצעדים מהירים התרחקה מהבניין.
טל דילגה אל מאחורי המכונית הפרטית של אביה, הציצה מבעד לחלונות ומשם אל קצה הבניין. מבעד לשיחים ראתה את אימה נכנסת במהירות אל המכונית הכחולה ובאור העמום, של פנס הרחוב, ראתה את השניים מתנשקים בחטף ונוסעים משם.
היא בוגדת באבא, חשבה וליבה התמלא כעס, בעודה עולה, בחושך, מדרגה אחר מדרגה.
תמיד חשבה שהם מאושרים ביחד, אפילו התגאתה בכך בפני חברותיה, שהתלוננו בפניה על המריבות בין ההורים שלהן.
הם היו משפחה קטנה וחמה, למרות ששני הוריה היו קרייריסטים, אבא עורך דין ידוע, ששמו הופיע לעיתים במדורי הכלכלה, אימא שותפה במשרד לאדריכלות, הם תמיד מצאו להקדיש לביתם היחידה זמן איכות.
גם כשהגיעה לגיל ההתבגרות, עדיין שמעה מידי פעם קולות שיצאו מחדר השינה שלהם, אז כבר הבינה, את פשר הגניחות שבקעו משם.
שניהם נראו והתנהגו כזוג צעירים מאוהב, יצאו לחופשות
קצרות בחו"ל, לסופי שבוע בארץ, מותירים אותה בדירה הגדולה לבדה.

עוצמת גילוי בגידתה של אימא, כבדה על כתפיה, לא טרחה להדליק את האור בחדר המדרגות ולא השתמשה במעלית, אלא טיפסה באיטיות מעלה, מרגישה סחרחורת.
כשהגיעה לקומה הרביעית, נעמדה מול השלט "כאן גרים באושר…" והזילה דמעה, השעינה את עצמה על הידית ופרצה פנימה. המחזה שנגלה מול עיניה היה מפתיע, מוזר והביך אותה מאוד.
אביה, עורך הדין המפורסם, היה שרוע על כורסת הטלוויזיה השחורה, פלג גופו התחתון חשוף, מבין המשענות הספיקה להבחין באיבר מין גדול וזקור, על מסך הטלוויזיה הענק, הוקרן סרט פורנוגרפי, בו נראה כושי גדול, מזיין בחורה צעירה, שהשמיעה אנחות מפוברקות.
"אבא", נפלטה מפיה צעקה.
נכון ששמעה את הוריה מתנים אהבה בחדרם, נכון שהיה זה בית חופשי שדיברו בו על מין בגלוי ולא דחקו את הנושא אל מתחת לשטיח, גם נכון שלפני שנתיים, כשנסעו שלושתם לפני השירות הצבאי לאיביזה, השתזפה לצדו חשופת חזה, אבל מעולם לא ראתה את אביה מאונן, אף פעם גם לא חשבה שתרצה לצפות בו.
הוא היה מופתע, מבולבל וחסר אונים. ברגע הראשון משך כרית גדולה ורחבה, כדי להסתיר מעיניה את הזקפה הגדולה, לאחר שהתעשת, גישש במהירות אחר תחתוניו הזרוקים על הרצפה, לא לפני שהספיק לשפוך את תוכנה של קערת הגרעינים על השטיח.
"תסתובבי רגע", ביקש בקול רועד ומיד הפנה אליה את גבו והתלבש במהירות.
כשהיה לבוש, חיפש אחר השלט כדי לכבות את הטלוויזיה, פניו היו חיוורות וזיעה ניגרה מעל מצחו. ברור היה שהרגיש במבוכה רבה.
כשהסתדר, נעמד מול בתו הבוגרת, "מה את עושה כאן? לא היית אמורה לחזור מאוחר?" עיניו היו מושפלות, נבוך על שנתפס בקלקלתו.
טל ניגשה לאביה וחיבקה אותו, מצמידה את לחיה לפניו הבוערות, "אני אוהבת אותך" לחשה לו, "אני אוהבת אותך הכי בעולם."
"אני יודע טלטולי", לחש לה את כינוי החיבה שלה וניסה להשתחרר מהחיבוק הצמוד, מופתע על הפגנת האהבה הפתאומית.
היא המשיכה להיצמד אליו מתעלמת מניסיונות ההרחקה שלו. "אבא אתה…." וקולה החל לרעוד, איך להגיד לו את זה? האם היא צריכה להתערב?
הוא הבחין בשינוי שעבר על בתו, "די, די, זה לא נורא, אז תפסת את הזקן שלך על חם…", גיחך, מנסה להפוך את האירוע למשהו מצחיק.
"זה לא זה," אמרה והחלה להתייפח בקול רם.
"לכי לרחוץ פנים אני אכין לנו מילקשייק", אמר, חוזר להיות אב חם ומבין.
"לא רוצה כלום, רק רוצה…", היה לה קשה להתגבר על הבכי, "אתה יודע… אימא…" החלה לדבר ומיד השתתקה.
"כן אימא… מה איתה?"
"היא לא הלכה לבלות עם חברות…", הטילה את הפצצה למרכז החדר.
היא ציפתה לתחקיר מקיף, לתדהמה, אולי להשתוללות, אך במקום זאת קיבלה פנים עצובות בלבד, "כן, אני יודע", השיב.
"מה?, אתה יודע מזה?.
"כן, אני יודע ומסכים, האפשרות האחרת היא, שהיא תעזוב את הבית", ענה, היא אינה מוכנה לקיים עימי יחסים, אלא רק עם גבר אחר ואם לא אסכים, היא תעזוב".
ומה אתה עושה?, אתה מקבל את התנאי?", היא התמלאה ברגשות כעס ושנאה. איך היא בוגדת באיש המקסים הזה, האבא הנפלא ביותר בעולם?.
"כן, זה מה שאני עושה", ענה ובנחישות נטל את שלט הווידאו וצנח על הכורסא. הטלוויזיה נדלקה, הכושי
גדול הממדים המשיך לזיין את הבחורה הגונחת.
התגובה המוותרת והמשונה של אביה, הדהימה אותה. "טלי, לכי בבקשה לחדר שלך", שמעה אותו מבקש, מבלי לסובב את ראשו.
לרגע עמדה ללכת, אך משהו החזיק אותה, "לא רוצה, אני נשארת כאן!", הודיעה והתיישבה על הספה.
היא צפתה בסרט הפורנוגרפי, עד סוף האקט ואז קמה למטבח, להביא גלידה. כשחזרה עם שתי צלוחיות מלאות, מצאה את אביה עם יד בתוך התחתונים, על המסך הייתה חגיגת איברים שחורה ולבנה, כשהתרכזה, הבינה שהיא צופה באורגיה בין גזעית, גברים כושים ונשים לבנות.
'אז היא מזדיינת עם המאהב שלה והוא נשאר בבית, לעשות ביד', חשבה לעצמה ואכלה מהגלידה, 'הוא יודע מהכול ולא אכפת לו, אולי הוא אפילו בעד, אולי יש גם לו מאהבת', ניסתה לאזן את התמונה בראשה.
הסיטואציה לא הייתה ברורה לה לגמרי והיא התאוותה לשאול ולהבין. אך בכל פעם שהשמיעה קול או פלטה מילה,
זכתה להתעלמות מוחלטת.
הוא ישב בכורסה, צופה בטלוויזיה, מתגרה ומאונן.
הוא גבר נאה מאוד, הרהרה, כשבחנה את צדודיתו של אביה, עדיין צעיר, הוא יכול להשיג בקלות אישה חדשה. כשעל המסך נדחף זין שחור עבה, אל תוך אחוריים לבנים, הבחינה שפיו התרחב, ולשונו חלפה במהירות על שפתיו. "אבא, תתייחס אלי", ביקשה בקול מתפנק.
הוא הסתובב אליה, "לכי מכאן, את מפריעה לי!"
מעולם לא היה מנוכר כל כך אליה, "לא רוצה, טוב לי כאן", ענתה ונזכרה במריבות של גיל ההתבגרות. אז שניהם ידעו לפרוק את כעסיה ולעקוף את כל המהמורות שהציבה בפניהם, כמתבגרת.
התעלמותו מנוכחותה הכעיסה אותה, "אני פה, למה אתה לא מתייחס?", קראה.
הוא הסתכל עליה וחזר לנעוץ את מבטו בטלוויזיה.
היא נחרדה, כשראתה אותו שולף מתוך התחתונים את איברו הזקוף, חובק אותו בידו, ומלטף אותו לכל אורכו.
'וואו, הרבה יותר מרשים משל שחר', עברה בה מחשבה לא רצונית, 'שלא לדבר על יובל ובעצם כל גברבר שפגשתי, גדול, עבה, ישר, זין שמתאים יותר לסרטים שהוא רואה מאשר לאבא'. המתח והכעסים נעלמו ממנה, פתאום חשבה על הסיטואציה המשעשעת והמגרה, היא ואבא רואים ביחד סרט כחול, אבא מחורמן והיא ניסתה להתמקד בסרט, אבל נמשכה כמו מגנט, לצפות באביה משחק עם עצמו.
היא הרגישה דחף עז להתקרב, לגעת, האם ידחה אותה?
'שיאונן כמה שהוא רוצה', החליטה בליבה, 'גם אני רוצה', וכששלחה יד אל נקודת החיבור של ירכיה, הבחינה כי תחתוניה רטובים, היא המשיכה לגעת, הדגדגן היה תפוח, זו לא הייתה תנוחת האוננות שנוחה לה, תמיד העדיפה להישען על המיטה ולגעת בעצמה.
על מסך הטלוויזיה, שלושה כושים דפקו במרץ בחורה לבנה, כל אחד נדחף לחור אחר.
רק לאחרונה גילתה את העונג בלקיים מגע בשלישיה עם שחר ויובל, אהבה את ידיהם מטיילות עליה, מוחצות את שדייה, נדחפות לחוריה. אהבה להרגיש בזין גברי החודר לתוך מערתה כשבאותו הזמן, זין שני בפיה, אבל לאף אחד לא היה זין כמו של אבא שלה.
משהו בתוכה משך אותה לעברו, היא רצתה לגעת בו, להרגיש אותו חפון בידה, הוא אונן ביד מלאה, איזה מראה מחרמן.
תחתוניה מלאו נוזלים מתוך נרתיקה, בתנועות מהירות השתחררה במהירות מחצאיתה והתחתונים הרטובים, מקפידה שלא להסיר ולו לרגע אחד, את עיניה מהכלי הכול כך מרשים שלפניה.

על המסך, הכושים שיחקו ביניהם חורים מוסיקליים, כל אחד תפס חור אחר ומילא אותו בזין שחור, המצלמה התמקדה בתמונת תקריב של זין ענק, ממלא את פיה של האישה.
החליפה מבט, פעם פה, פעם שם, הזין שעל הכורסא, מטר וחצי ממנה, הרבה יותר גדול, הרבה יותר עבה, בכלל, לכושים האלו יש להם זין כמו בננה.
גבה נרעד כשנזכרה שמדובר באביה, אבל הדחף היה בלתי נשלט, היא זחלה על ארבע, באיטיות, מתקרבת אל הזין המופלא, נעצרה לשנייה, היא מוכרחה לגעת שם, בערווה הרטובה, להרגיע את הלחץ, עוד צעד אחד, היא כבר
במרחק של נגיעה, 'זה אבא שלך', הדהד בתוכה קול ההיגיון, 'אסור לך'.
'נגיד שהוא גבר', ענתה לעצמה, 'ואני סתם נקבה מיוחמת'.
היא לא יכלה לעמוד בזה יותר, הייתה חייבת לגעת, הגיעה בזחילתה עד אליו, כרעה למרגלותיו וידה נשלחה אליו, אל האבר המתוח.
ידה עטפה את הזין, הוא היה חם, על גבול הלוהט, אצבעותיה רפרפו על הכלי המפואר, הוא לא הגיב, לא
הרחיק אותה ממנו, גם לא משך אותה אליו, גופו לא נע, עיניו היו צמודות למסך.
היא הדקה את האחיזה, הקיפה את כולו בידה, זין קשה כמו אבן, העור חלק ומשיי. בידה השנייה חפנה את ערוותה,
מעסה את הבעירה שבין רגליה.
מבטה המהופנט לא מש מהזין הגדול שבידה, מבלי להרפות, קירבה אליו את ראשה, בשפתיה נשקה לעטרתו.
הוא נע, הניח יד על ראשה, מצמיד את שפתיה לאיברו החם. היא עצמה את עיניה, החלה ללקק אותו בלשונה,
מבסיסו, חותרת אל הקצה.
מן הטלוויזיה נשמעו גניחות חזקות, שיפולי ביטנו של אביה עלו וירדו במהירות, הוא התרגש כמותה, לשונה ליקקה טיפה סוררת שבקעה החוצה, אהבה מאוד את הטעם.
טל פערה את פיה, הזקיפה את גבה והשתדלה להחדיר כמה שיותר זין לתוך פיה. האיבר הענק מתח את קצות שפתיה, מילא את חלל הפה, היא רצתה עוד ממנו.
ידו המלטפת הדפה את ראשה, דוחקת אותה מטה, כשהרגישה מחנק נחלצה ממנו וכמו לפני צלילה, מילאה את ריאותיה באוויר, עצמה עיניים והורידה את הראש על הזין.
"את המציצה הכי טובה שהייתה לי", אמר לה שחר לפני כמה ימים, היא הייתה רכונה על בריכה, בין רגליו, הזין של יובל היה נעוץ בנרתיקה מאחור, היה לה קשה להתרכז, אבל בכל זאת הצליחה.
המחמאה הפיחה בה מוטיבציה להשתפר, להיות המוצצת הטובה ביותר בעולם, כעת המחשבה הזו ריחפה מעל, כשפיה וגרונה מעניקים לזין של אביה, את העונג המושלם.
משהו בה דחק בה לפצות את אבא על בגידת אשתו, היא רצתה שישכח ממנה, שיתמקד בה, היא תיתן לו את הזיון הכי טוב שהיה לו אי פעם, לא צריך אותה… שתלך להזדיין עם מי שהיא רוצה, לאבא יש אותי, את טלטולי שלו.
הרימה מבט מעלה, כדי למצוא את עיניו עצומות, הוא התמכר לטיפול שנתנה לו עד עכשיו, עוד מעט היא תגיש לו את המנה העיקרית.
והיא… גופה ערג לזין הזה, שיחדור לתוכה, שיפלח את דרכו עד רחמה, שימלא את מערתה הרעבה.
היא נעמדה, פישקה את רגלי מצידי ירכיו, ידה האחת נשענה על כתפו, בידה השנייה לפתה את כלי המשחית שלו, השעינה את גופה, והחדירה אותו לתוכה, מרגישה איך הוא מרחיב בתוכה את הדפנות, מפלס את דרכו פנימה.
ידיו החסונות אחזו בישבניה והניפו אותה למעלה ושוב, נחיתה עמוקה, חדירה שממלאת את כל רחמה, תנועות חזקות ותכופות.
היה זה זיון אסור, גנוב, אבא ובת ואם הוא מתרחש, הוא צריך להיות מושלם.

היא נצמדה אליו מחבקת בזרועותיה את צווארו, חשה בזיפים ששורטים את על לחייה, רצתה לצעוק לו, כמה היא אוהבת אותו, כמה עונג היא חווה ברגע זה, אבל פחדה. "חזק", ביקשה בגניחות, אגנה משתולל על חלציו, "חזק…" הרגישה איך זרועותיו מתנפחות ממאמץ כשדחק אותה למעלה והחליק אותה על השיפוד החם.
סיר הלחץ שבתוכה עמד להתפוצץ, היא עמדה להשתחרר ולעוף, כבר עתה היא שייטה בגבהים, שלא ביקרה בהם מעולם, שלא ידעה שקיימים, הרגישה איך היא מגירה מיצים עליו, מרטיבה אותו, מטפטפת על הרצפה, "אייייי" צרחה וציפורניה חרטו חריצים עמוקים בצווארו, "אייייי" צעקה כשזה בא פעם נוספת.
כיווצה את שפתיה, חשה דחף עז לנשוך…. "אאווחח", זה היה כל כך טוב ואז הוא החל לפעום בתוכה, מרגישה את התותח יורה מבפנים, ממלא אותה, נרתע ויורה שוב.
היא ישבה על ברכיו, רגליה משני צדדיו, מתנשמת בכבדות,
שעונה עליו באפיסת כוחות, מוצפת ברגשות ובמחשבות.
התמונות רצו מול עיניה כמו בסרט, אימא מורידה תחתונים, נכנסת למכונית, אבא מאונן, הזין שלו גדול פי שתיים משל יובל או של שחר, היא נוגעת, מוצצת, מזדיינת, מהיום היא טלטולי, הזונה הקטנה של אבא…

Loading

3 מחשבות על “טלטולי של אבא”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן