טוחן את בת הטוחן

למען הסר ספק: עלילת הסיפור דמיונית כל קשר בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט אבל המוטיב המוביל את העלילה הם ארועים אמיתיים בחיינו (בחירות, פוליטיקה וקורונה) בהם אני משתמש באופן פיקטיבי כמנוע צמיחה להתפתחות העלילה!

הסיפור נכתב לפני הבחירות לכנסת ה-24 ופורסם במתכוון רק אחרי הבחירות! אין בסיפור כדי להעיד על עמדתו הפוליטית של הכותב .

השם שלה בכלל מיכל אבל אם תשאל איפה גרה מיכל? אף אחד במושב לא ידע, אבל אם תשאל איפה גרה בת הטוחן? על זה כל אחד מהמושב יוכל לענות לך כי כן, ככה כולם מכירים אותה מגיל אפס ואפילו רוב המורים בכיתה התרגלו, חוץ מצְרוּיָה, המורה לדקדוק ותנ"ךְ והמחנכת שלה בחטיבת הביניים, רק היא הקפידה לקרוא לה מיכל, כמו שלכולנו היא מקפידה לקרוא בשם שנתנו לנו הורינו, ולא שוכחת גם את ההתאמה הנכונה, טוב, מה אפשר לצפות ממורה לדקדוק וְתנ"ך?

גם לי יש שם מיוחד, בוזי, לא! ההורים שלי לא קראו לי על שם בוז'י הרצוג, השם שרשום בתעודת הלידה הוא בועז אבל האגדה מספרת שכשהייתי קטן לא הצלחתי לבטא את שמי, בועז, ובמקום זה יצא לי בוזי ומהר מאד כולם התאהבו בזה וככה כולם פונים אלי, גם היום, חוץ מהמורה צְרוּיָה כמובן שהקפידה לקרוא לי בּוֹעַז ו…כן, אני הייתי בכתה של בת הטוחן, בעצם אני ובת הטוחן גרים באותו המושב, והיינו חברים טובים עוד מהגנון ואחר כך בגן, ובבית ספר יסודי ישבנו זה לצד זה ואחר הצהריים משחקים יחד בגן השעשועים של המושב או ברופא וחולה במחסן שמאחורי הבית שלה, נוגעים בפרטיים אבל לא מעבר לזה, וגם בחטיבת הביניים המשכנו באותה הכתה, כבר לא משחקים ברופא וחולה אבל עושים שעורים ביחד רק שבסוף חטיבת הביניים נפרדו דרכנו, היא המשיכה בתיכון האזורי של המועצה ואותי שלחו לפנימיה חקלאית, לא כי היו לי ציונים גרועים והתיכון לא רצה אותי אלא שאני הבן הממשיך, זה שיֶרש את המשק, וההורים החליטו שאני צריך הכשרה חקלאית נאותה, בדיוק כמו אבא.

בהתחלה התכתבנו הרבה במסנג'ר, אפילו כמה שיחות בסקייפ, ועקבנו זה אחר זה באינסטגרם, כשהייתי מגיע לחופשות סוף שבוע עוד היינו נפגשים אבל לאט לאט זה התמעט והיא הייתה עם החברות שלה ואני עם החברים שלי והעדכונים במסנג'ר הלכו והתמעטו ומעבר לחברות בפייסבוק שלא הפסקנו והעוקבים באינסטגרם שלא הסרנו, הקשר שלנו כמעט ונותק.

בחופשת הקיץ לפני כתה י"ב שנינו איבדנו את הבתולים אבל לא יחד, לא זה עם זה. אני הייתי הראשון, הייתה לי חופשה קצרה כי צריך להמשיך לטפל במשק של הפנימיה אז אנחנו יוצאים לשבועיים וגם זה לא כולם ביחד. ישבתי במועדון במושב ושמעתי באוזניות את ג'ניס ג'ופלין, בפינה הרחוקה ישבה שין-שינית שלא הכרתי, קוֹמוּנָרית בשנת שרות לפני הצבא שגרה בצימר שסידרו לה פה במושב והדריכה קבוצת צעירים.

כנראה ששמעתי את ג'ניס ג'ופלין חזק, איך אפשר אחרת לשמוע אותה? ואולי גם כי עצמתי עיניים, מתרכז, כי לא שמעתי אותה מתקרבת ורק כשהיא הניחה את היד שלה על הכתף שלי הבחנתי בה והורדתי את האוזניות.

"אתה אוהב את ג'ניס ג'ופלין?" היא חייכה לעברי.

"כן" הבטתי בה, לבושה במכנסים קצרים שהציגו רגליים יפות, חולצה כחולה רחבה ועדיין אפשר היה לראות שיש לה חזה גדול, וסנדלי שורש.

"גם אני, מתה עליה, פעם אני אהיה זמרת ואני רוצה להצליח כמוה, רק בלי הסמים" ציחקקה, "יש לי בחדר את דיסק האוסף של הכי טובים שלה, רוצה לבוא ולשמוע?".

כל הסיפורים על המילפיות שמפתות קטינים רצו במוחי במהירות ולא פלא שנעמד לי תותח, רק שאני לא קטין, כבר עברתי את גיל ההסכמה, והיא לא מילפית, זאת אומרת היא כוסית אבל גדולה ממני בשנתיים בערך, ועדיין הראש הכחול שלי עבד שעות נוספות ו-"וואו, בשמחה" קמתי וחייכתי אליה.

כשנכנסנו לחדר שלה, שהוא גם הסלון, גם חדר השינה וגם המטבח, היא הושיבה אותי על שפת המיטה, הניחה את הדיסק של ג'ניס ג'ופלין במערכת והפעילה. "אני עושה לי תה צמחים, רוצה גם?" היא שאלה וכמובן שהסכמתי. היא שמה קומקום על הגז, לרגע היא יצאה לקטוף נענע ושיבא מהגינה, הכינה שתי כוסות תה והגישה לי אחת, ו-"אני רק מחליפה למשהו יותר נוח" היא זרקה לעברי בנונשלנטיות את המשפט הידוע ונכנסה לשרותים שהם גם המקלחת, ואצלי המחשבות בראש הכחול עלו עוד רמה.

את ההוכחה הסופית שהיא זוממת עלי קיבלתי כשהיא יצאה חזרה, לבושה בחלוק רחצה גדול שקשור היטב סביב מותניה ומה שכבר קודם עמד עכשיו כבר איים לקרוע את הג'ינס שלבשתי. "דרך אגב, אני הגר" היא ציחקקה והתישבה לידי והחלוק נפתח קצת והרגל שלה נחשפה.

"ואני בוזי"

"כן, שמעתי עליך, אח של תמר, לא?"

"כן, אח של תמר" אישרתי, תמר היא אחותי הקטנה, טוב לא כל כך קטנה יותר קטינה, השנה עולה לכתה ט'.

"אני אוהבת אותה, ילדה חכמה" והיד שלה, כבדרך אגב, התחילה ללטף לי את הברך.

בתאוריה ידעתי מה אני צריך לעשות, מעשית לא היה לי שום ניסיון, הייתי בתול, ועדיין, באותו נונשלנטיות שלה, גם אני הנחתי יד על הברך שנחשפה והתחלתי ללטף.

"אתה מכיר את הבדיחה על המרוקאי שמזמין את החבר שלו לשחק שש-בש?" היא חייכה לעברי והיד שלה החליקה ועלתה אל החבילה שבלטה במכנסי ההתעמלות שלבשתי.

"איזה, זה שהוא אומר לו למה? בוא נלך ישר מכות" וגם היד שלי עלתה וליטפה בין רגליה, חושפת יותר מהירך אבל חששתי לעלות יותר מדי, העדפתי שלא להגזים,  לתת לה להוביל כי בינתיים, לפחות על פי הראש הכחול שלי, זה התקדם בכיוון הנכון.

"כן, זה" היא צחקה, "מה אתה אומר? נעבור ישר למנה העיקרית?" והיד שלה חדרה מתחת לגומי של מכנסי ההתעמלות, המשיכה ופלשה אל מתחת לתחתוני הבוקסר וחפנה את הזין שלי, "וואו, אימא'לה, מה אתה מחביא שם?" ושמעתי את הערכה בקולה, "אני  יכולה להציץ?" היא ציחקקה ובלי לחכות לתשובה משכה עם יד אחת את הגומי של התחתונים כלפי מטה וביד השניה שלפה את הזין שלי, "וואו, גדול הקטן שלך" היא ציחקקה, "יוג' (huge), כזה בדיוק מתאים לי עכשיו, תתפשט!" והיא עזבה אותי, קמה, פתחה את החלוק והחליקה אותו לרצפה, מגלה שהיא לא לובשת כלום מתחת, שהיא עירומה ועכשיו יכולתי לראות את שדיה, אשכוליות עסיסיות עם עטרות פטמה גדולות וכהות ובמרכזן פטמה זקופה ונוקשה, ואת מברשת שיער ערוותה המעוצבת והשפתיים הכהות של הכוס, נפוחות ופרושות ככנפי פרפר שפס ורוד ונוצץ חוצץ ביניהן.

התחלתי להתפשט במהירות, ממילא לא היה לי הרבה מה להוריד, קודם הסנדלים, אחריהם חולצת הטריקו ואז המכנסיים והתחתונים יחד, מודה לאל שהיום אחרי הבריכה התרחצתי והחלפתי תחתונים. "עשית את זה כבר פעם?" היא הפתיעה אותי כשנשכבה על הגב במרכז המיטה.

הסמקתי. "לא" מלמלתי, נבוך.

"אז אתה בטלן" היא צחקה.

"בטלן? למה בטלן?"

"כן, הזכר של בתולה זה בטלן" היא שוב צחקה ואני חייכתי נבוך, מסמיק עוד יותר, "זה בסדר, הגיע הזמן לפתוח אותךָ" היא חייכה לעברי והושיטה ידים בתנועה מזמינה, "בוא, אין כמו התנוחה המיסיונרית לפעם הראשונה, בוא, הגר הש"ש-ינית תדריך אותךָ, בוא, תעלה ותשכב עלי" ואני עליתי ונשכבתי עליה, מנסה לכוון אבל לא פוגע, "תרגע, תרים ת'אגן" היא לחשה וברגע שהרמתי הרגשתי את היד שלה אוחזת בזין המתוח שלי ומובילה אותו למקום הנכון בין רגליה, "כן, קודם דחיפה קטנה, רק שלא יברח" והיא עטפה אותי ברגליה ונעלה את כפות רגליה על ישבני, "ועכשיו לאט, אני אוהבת להרגיש איך משחילים אותי" והתחלתי לדחוף, לחדור, בפעם הראשונה בחיי הרגשתי את ההרגשה הנעימה הזאת כשהזין שלי חדר למעמקי הכוס הכל כך משומן שלה, "כן!" הגר גנחה בתאווה וזה היה כן מלא הנאה כשכל הזין היה נעוץ עמוק בתוכה, "כן, עשית את זה" היא לחשה לי, "ועכשיו תזיין", "לאט" היא עצרה אותי כשהתחלתי לפמפם במהירות, "לאט, תהנה מהרגע, אני לא בורחת, יותר לאט, כן, ככה" היא הדריכה אותי לקצב שהתאים לה ואני שכבתי עליה, מחצתי אותה למיטה וזיינתי אותה.

הגמירה הראשונה שלה הפתיעה אותי, "כן, חזק, הנה, זה בא לי, זה בא לי! הנה! עכשיו!!" והרגשתי את הכיווצים החזקים בכוס שלה, "כן, גמרתי" היא חייכה אלי, "תנשק אותי" היא הגישה לי את שפתיה ואני נישקתי אותה בעדינות על שפתיה, "ככה תנשק את הסבתא שלך, תנשק!" היא אחזה בראשי והצמידה את שפתיה לשפתיי, דוחפת את לשונה לתוכי, "תנשק אותי כמו גבר" היא שוב אחזה בראשי והפעם התמסרתי, נישקתי אותה נשיקה צרפתית אמיתית, "כן," היא גנחה וכנראה שהיא זיהתה שאני בדרך לגמירה שלי, "אל תברח! תגמור לי בפנים!" ושוב היא הידקה את האחיזה ברגליה, לוחצת על ישבני בעקב רגליה שלא אברח, "כן, תן לי את זה, תן לי כבר-לא-בתול-שלי" היא ציחקקה ואז הרגשתי איךְ הר הגעש שלי מתפרץ בתוכה, "כן!" ושוב זה היה אותו כן ארוך ונהנתני כשגמרתי בתוכה.

דקות ארוכות שכבנו על הגב זה לצד זה, מתנשפים. "רק שתדע, אתה מבורךְ," היא הסתובבה לעברי וחייכה, "יש לי קצת ניסיון, לא נימפומנית אבל עשיתי את זה כבר עם כמה וכמה גברברים, גם פה במושב, ואני יכולה להגיד לך בבטחון שזה שלך הוא הכי גדול שחטפתי עד היום" היא החמיאה לי.

עשינו את זה שוב גם למחרת, הפעם פעמיים, פעם ראשונה עשינו את זה בדוגי ואחר כך היא דאגה להעמיד לי אותו מחדש כדי לרכב עלי, הפעם אני שכבתי על הגב והיא השתפדה ורכבה עלי ומה אני אגיד לכם, אהבתי את זה, ביחוד כשהיא הזמינה אותי לשחק בבז'ז'ים שלה.

לצערי יום אחרי כבר הייתי צריך לחזור לפנימיה אבל יומיים אחרי קיבלתי מבת הטוחן הודעה במסנג'ר, "רק שתדע שאתה לא הפתוח היחיד ביננו, הלילה דודי פתח אותי" ולדעתי היא שלחה לי את זה בעיקר כדי להרגיז אותי, היא ידעה שדודי הוא הילד הכי שנוא עלי במושב, אולי כי מגיל צעיר כל הבנות חיזרו אחריו וקינאתי בו אבל מה שהפתיע אותי זה איך היא ידעה עלי? ובחופשה הראשונה גיליתי שהגר ה-ש"שנית סיימה אבל לפני שעזבה היא סיפרה לכל השמיניסטיות במושב איזה תותח יש לי כך שלא הייתה לי בעיה להשיג זיון כשהייתי בא לחופשות חוץ מבת הטוחן, היא הייתה החברה של דודי וגם כשהיינו נפגשים היינו מחליפים רק מילות נימוסים, לא יותר.

בצבא אני הייתי בנח"ל, לוחם בגדס"ר. בת הטוחן עשתה שנת שירות במכינה קדם צבאית במיצר והתגייסה לתותחנים, מדריכה בשבטה, כך שלא יצא לנו להפגש כמעט וגם באותן פגישות מועטות לא קרה כלום, אפילו שהיא זרקה כבר את דודי, גילתה איזה בלון נפוח הוא, רק שעכשיו היה לה חבר שהכירה בשבטה ואני? אני כל מה שעניין אותי באותן שבתות היה לישון, והייתי משלים שעות שינה, לאכול את האוכל של אמא, והיא הייתה מכינה את כל המאכלים האהובים עלי, ולזיין, ועם המוניטין שצברתי לעצמי כמי שיודע לתת לאישה את עונתה תמיד היה לי את מי לזיין.

את הטיול הגדול שאחרי צבא עשיתי לדרום אמריקה, בת הטוחן נסעה להודו עם חברה מהצבא. כשחזרתי היא עברה לתל-אביב, התחילה ללמוד באוניברסיטה ועבדה במלצרות כדי לממן לה שכירת דירה, ואני שקעתי בעבודות במשק, מנסה להפיק תועלת מההשכלה החקלאית שרכשתי, ולומד לפסיכוטכני כדי להרשם לפקולטה החקלאית ברחובות ושוב כמעט לא נפגשים וגם אז במקרה, פגישות קצרצרות ליד הצרכניה עם התעניינות מינימלית, "שלום", מה נשמע?" ולא באמת מתעניין בתשובה, אבל אז, ערב לפני הבחירות השלישיות, אלה לכנסת ה-23, היא הגיעה הביתה כדי להצביע ונפגשנו ליד הצרכניה רק שהפעם במקום ה-'שלום, שלום' המנומס היא הציעה לי לבוא אליה לשתות בירה של אבא שלה על הנדנדה ו…"רק שתדע, זיון לא יצא לךָ מזה, אני במחזור" היא צחקה.

הסכמתי בגלל הנוסטלגיה, הנדנדה הגדולה אצלה בגינה הייתה מקום המפגש הקבוע שלנו בחטיבת הביניים והיה לי זכרונות טובים ממנה, היננו יושבים עליה, די צמודים, מנופפים ברגליים כדי להתנדנד, מדברים ובעיקר מתווכחים, ויכוחים פילוסופיים בדרך כלל אבל לא רק, גם על נושאי היום יום ו…שיא האינטימיות היה כשהיינו מחזיקים ידיים ומדברים על מה יקרה איתנו בעתיד, כן, אז זה היה איתנו, ביחד!

הסכמתי גם בגלל הבירה, האמת שאף פעם לא שתיתי איתה בירה על הנדנדה, גם לא בכלל, אבל כל המושב יודע שאבא שלה מכין בירה לבד, לא מסחרי, למשפחה בלבד, וכיוון שזאת הבירה שהיא הציעה לי הגיע הזמן שגם אני אטעם (למרות שלדעתי הייתי אומר 'כן' גם אם זו הייתה בירה מסחרית).

הסכמתי גם כי התגעגעתי לשיחות האלה איתה על הנדנדה ולדעתי, למרות הריחוק שנוצר, זה היה חסר לי וככה מצאתי את עצמי יושב לצידה על הנדנדה הגדולה, מתנדנדים, שותים בירה וכמובן מתווכחים ועל מה מתווכחים ערב לפני הבחירות? כמובן על פוליטיקה.

מהר מאד הבנו שאנחנו לא הולכים להצביע לאותה מפלגה, אני כחול-לבן והיא ליכוד, היא בטוחה שבּיבּי ינצח כי הדתיים ילכו איתו ולא עם המפלגה שבה חבר לפיד ואני טענתי בלהט שאין סיכוי והפעם גנץ יהיה ראש הממשלה כי לדעתי העם לא יבחר במי שיש נגדו שלושה כתבי אישום וככה, כשאנחנו מנסים לשכנע זו את זה וזה את זו, היא פתאום זרקה לעברי "נתערב?".

לרגע היה שקט, הסתובבתי לעברה והבטתי לה בעיניים, "על מה?"

כנראה שגם היא לא בדיוק התכוננה ו…"רגע, אני מביאה עוד בירה, רוצה?" היא משכה זמן למחשבה.

"רוצה" חייכתי, הבירה של אבא שלה באמת טובה, שונה מהגולדסטאר שאצלנו בבית שותים, גם לא הקורונה שבדרך כלל אני מזמין במסעדה בטח לא דומה לבירות הזולות ששתיתי בדרום אמריקה, בירה מרירה וטעימה ולדעתי גם אחוז האלכוהול יותר גבוה.

בת הטוחן חזרה עם עוד שני בקבוקים ביד, הושיטה לי אחד והתיישבה, קצת רחוק, לא נצמדת, כאילו שומרת נגיעה ויחסתי את זה למחזור שקיבלה, "לחיים" היא הגישה לי את הבקבוק שלה והשקנו בקבוקים, לגמנו לגימה ארוכה ו…"נתערב על סקס" היא הסתובבה לעברי, "אם בּיבּי ראש ממשלה אתה קודם יורד לי ואז אני מנרתקת אותךָ"

"מנרתקת??" קטעתי אותה.

"כן, מנרתקת, לא מכיר? זה הנקבה של מזיין" היא ציחקקה, "תנוחת הקאו-גירל (cow girl) מכיר?"

"מכיר" עניתי, "כשאת משתפדת לי על הזין ודוהרת אל מרחבי האורגזמות שלךְ" ציחקקתי.

"כן, כשאתה על הגב ואני מזיינת לךָ ת'צורה" היא ענתה ולקחה עוד לגימה, "ואם גנץ ראש ממשלה אני מוצצת לך, בלי לגמור לי בפה, ואז אתה מזיין אותי, מיסיונרית או דוגי, תבחר, אבל לא איזו תנוחה אֶקְזוֹטִית מהקאמה-סוטרה ובטח לא בתחת!".

"את רצינית?" הבטתי בה במבט לא מאמין והודיתי לאל שלבשתי מכנסי ג'ינס שהסתירו את האנטנה לונג שהתרוממה לה בבת אחת בין רגליי כי מה בעצם היא אומרת? שלא משנה מי יהיה ראש ממשלה אני הולך לזיין אותה ומצידי שתקרא לזה מנרתקת, הזין שלי ישתפשף בין שפתי הכוס שלה? ישתפשף, יפמפם בנרתיק הרטוב והחם? יפמפם, אז תגידו אתם, מה זה אם לא לזיין?

"אבל עם ללכת עד הסוף" ניסיתי להרוויח עוד משהו.

"מניאק, נותנים לך אצבע ואתה רוצה את כל היד," היא ציחקקה, "בסדר, אין לי בעיה, תגמור לי בפנים" היא קרצה לי, "אבל!" ולרגע החיוך נמחק מפניי, "עוד תנאי, אם אני מנצחת אני מנרתקת אותךָ על המיטה שלךָ"

"סגור" חייכתי לפני שהיא תתחרט, "ואם אני מנצח אני מזיין אותךְ על המיטה שלךְ" השלמתי את המתבקש.

"סגור, עכשיו בוא נחתום על ההתערבות" היא חייכה והיה בחיוך משהו זימתי שבאותו רגע לא פיענחתי, "מניאק, לא ככה" היא צחקה כשהושטתי לה יד ללחיצה, "התערבות כזאת חותמים בנשיקה" והיא נצמדה אלי אחזה בראשי ונישקה אותי על השפתיים, נשיקה צרפתית רטובה ותובענית ואני הצטרפתי, מנשק חזרה ואפילו דוחף את הלשון לפה שלה.

לדעתי, זה שלא עשינו את זה כבר באותו לילה היה רק בגלל שהיא במחזור, אחרת אין לי ספק שזה היה קורה כי שנינו היינו בּמוד (Mode), אבל למחרת, אחרי שהצביעה היא חזרה לתל-אביב, ללמוד ולמלצר, ואני נשארתי במושב, לעבוד במטעים ובחממות, כי כמו שסיכמנו, בפוליטיקה הישראלית שום דבר לא גמור עד שמשביעים ממשלה ורק אז נֵדַע מי ניצח בהתערבות הזאת שביננו אבל שוב הייתי אופטימי כשהוצג המדגם ורק מלחשוב מה אני הולך לעשות לה עמד לי תותח אז צילצלתי לדינה האלמנה, זאת שאף פעם לא אומרת 'לא' לזיון טוב, ועוד מתקופת הצבא אני נחשב אצלה לזיון טוב, והיא קיבלה אותי בברכה, שוכבת על הבטן, כרית גדולה מתחת לבטן התחתונה, פותחת ת'תחת ונותנת לי לטחון את הפּוּת שלה (ופּוּת זה איך שהיא רוצה שאקרא לכוס שלה), לזיין מהר וחזק, לשלוח אותה לשלוש אורגזמות עוצמתיות ורק אז לפרוק את הביצים המלאות שלי עמוק בפּוּת הרטוב והחם שלה.

תוצאות הבחירות לא שינו הרבה ושוב התחילה סָאגַת הרכבת הממשלה כשהפעם גנץ מקבל את הזכות להרכיב ממשלה ולא מצליח רק שאז מַגֵּפַת הקורונה התפשטה, הממשלה החליטה על סגירת כלל המשק, נאסרה התקהלות ולצד הגבלות נוספות נסגרת גם כל מערכת החינוך, בת הטוחן נשלחת לחופשה ללא תשלום, כמו מרבית עובדי המסעדות, וכשהוטל גם סגר היא חזרה לגור אצל ההורים במושב.

שוב הפכנו ידידים, נפגשים ולא רק בירה על הנדנדה, אבל דבר אחד היא הבהירה לי כבר מהפגישה הראשונה, "בוזי, סקס יהיה לנו רק אחרי שהמנצח בהתערבות יממש את ניצחונו!" ולא עזרו כל הניסיונות שלי לשכנע, "ואם יכאבו לך הביצים," היא הוסיפה אחרי שהשתמשתי באותו תרוץ גברי מפורסם, "אין לי בעיה שתלך להתפרק אצל דינה-די-אלמונה, חברה טובה שלי ולפי מה שהיא סיפרה לי עליך," היא ציחקקה, "היא אוהבת מאד את הטובות שאתה עושה לה" ואת הטובות שאתה עושה לה היא ליוותה באותה תנועת יד גסה שלא השאירה ספק למה היא מתכוונת.

לקח הרבה זמן להרכיב את הממשלה ודינה האלמנה נהנתה מזה (כשהיא לא הייתה במחזור כמובן ותופתעו  גם אלמנות מקבלות מחזור????) עד שהגיעו לאותו פתרון "קסם" של ממשלת-חילופים-פָּרִיטֵטִית-דו-ראשית עם שני ראשי ממשלה לסירוגין, חצי מהתקופה בּיבּי ראש ממשלה וגנץ ראש ממשלה חלופי, ובחצי השני רוטציה, גנץ ראש ממשלה ובּיבּי ראש ממשלה חלופי.

ביום שהממשלה קיבלה את אמון הכנסת העשרים ושלוש עבדתי על הטרקטור הגדול בגיזום אחד המטעים שלנו כשבצהרים בת הטוחן הגיעה רכובה על הטרקטורון שלהם. "צריכים לדבר," היא צעקה לי מלמטה, "אבל קודם אוכלים, הבאתי חומוס" היא הצביעה על סלסלת הפיקניק והצידנית הקטנה שעל הטרקטורון.

ישבנו על מחצלת שהיא הביאה, היא הוציאה מהסלסלה פיתות טריות שאמא שלה אפתה בטבון שבחצר שלהם, חומוס שעדיין חמים, שגם אותו אמא שלה הכינה, חומוס שזכה במקום הראשון בתחרות שערכו במועצה האזורית, מלפפונים ירוקים שקטפה בדרך לכאן בחממה שלהם, בקבוקון שמן זית וצנצנת קטנה עם תטבילה[i], שגם אותה אמא שלה מכינה בעצמה, סכינים כמובן, לחתוך ולמרוח, ובירה קרה מהצידנית המלאה קוביות קרח.

אכלנו בשקט, איך תקוה הגננת הייתה אומרת לנו תמיד? 'אין מְשִׂיחִים בשעת הסעודה'. "בוזי," היא שברה את השתיקה כשגמרתי לאכול ורוקנתי את בקבוק הבירה עד תום, "המצב הוא תיקו-תיקו, שנינו ניחשנו נכון אבל גם שנינו טעינו".

"אוקיי" אמרתי אחרי שהיא עצרה לראות מה יש לי להגיד, מסמן לה להמשיך.

"אז יש לפנינו שתי אופציות," ולפי השטף שהיא דיברה היה לי ברור שהיא התכוננה לשיחה הזאת, "האופציה הראשונה: מחליטים שאין מנצח, ששנינו הפסדנו, וסוגרים עניין" ושוב היא עצרה.

"והשניה?" הסתקרנתי.

"האופציה השניה היא שמחליטים ששנינו ניצחנו ולילה אחד עושים את זה על המיטה שלךָ כמו שאני רוצה ובלילה השני על המיטה שלי, כמו שאתה תרצה, כמובן כפוף לאותן מגבלות שסיכמנו" היא הוסיפה עם חיוך מתגרה.

חייכתי, בבת אחת הגבר-גבר שלי נמתח והשתלט על המוח, "אופציה שניה" הודעתי ואין לי ספק שכל אחד מכם היה מחליט את אותה החלטה.

"חרמן," היא ציחקקה, "זה בסדר, גם אני בוחרת באופציה השניה, אבל מכיוון שבּיבּי ראשון אז גם אני אהיה ראשונה, אז תתכונן, הלילה אני באה אליך, קודם אתה יורד לי ואחר כך אני מנרתקת אותך, על המיטה שלךָ" הזכירה לי את מה שלא שכחתי, מדגישה שזה יהיה על המיטה שלי ואצלי המתוח נמתח עוד יותר.

עזרתי לה לאסוף את הדברים חזרה לטרקטורון וכשטיפסתי חזרה לטרקטור היא צעקה לי "ובוזי, כשאתה יורד לי אני מצפה לפינוק אמיתי, לא סתם ליקוק כדי לצאת ידי חובה!".

חייכתי אליה, עשיתי לה לייק עם האגודל למעלה, חבשתי חזרה את האוזניות והפעלתי את הטרקטור, מחייך לעצמי, נזכר באותם שלושה לילות שביליתי עם לִיסְבֶּת, שבדית עסיסית שפגשתי בטיול אחרי צבא בסלאר-דה-אויוני, מדבר המלח הגדול בעולם שמהווה חלק מרכס הרי האנדים ונמצא בדרום-מערב בוליביה.

היה לה לליסבת משהו שלי לא היה, אוהל מתפרק שעזרתי לה להרכיב והיא הזמינה אותי לחלוק אותו איתה והיה לי ברור, בדיוק כמו לה, שזאת בעצם הזמנה לסקס אז קודם התמזמזנו, שולחים ידיים ומלטפים, מפשיטים זה את זה ונוגעים באותן נקודות צנועות ורגישות. כשהיא אחזה בזין שלי בידה והתפעלה מהגודל חשבתי שהיא רומזת לי ורציתי לעלות עליה אבל היא עצרה אותי, "לא! אני עוד יבשה שם," היא אמרה בשיא הטבעיות, כאילו מדברת על מזג האוויר, "אני צריכה שתרד לי קודם" והזמינה אותי לרדת אל בין רגליה.    

האמת היא שעד ליסבֶּת באמת לרדת למישהי היה ליקוק אחד או שנים כדי לצאת ידי חובה, אם היא הייתה באמת שווה אז גם להעביר את קצה הלשון לאורך החריץ ולחדור, לטעום, לא יותר, אבל ליסבּת עשתה לי בית ספר באיךְ מפנקים אשה, לא מוותרת, מדריכה ודורשת ביצוע, ואכן, כשסוף סוף היא הזמינה אותי לעלות עליה זה היה עולם שלא הכרתי, אף פעם לא הייתה לי אחת עם כּוּס כל כך רטוב וחם כמו הכּוּס של ליסבּת אחרי שירדתי לה, אחד הזיונים הכי טובים שהיו לי ונכון, הטעם שלה מילא לי את הפה אבל להפתעתי היא הייתה טעימה וזה גירה אותי עוד יותר וכבר חששתי שאני אגמור עוד לפני שאתן לה את מה שהיא כל כך רצתה ממני אבל הצליח לי, לא ביישתי את הגבר הישראלי באותו ערב, אפילו הצלחתי להחזיק מעמד שתי גמירות מטלטלות שהרעידו את גופה וסחטו ממנה גניחות הנאה קולניות ומילים בשבדית שלא הבנתי אבל הניגון שבו היא גנחה אותם לא השאיר ספק עד כמה היא נהנית ו…בפעם השלישית הצטרפתי אליה, נתתי להר הגעש שלי להתפרץ ולמלא לה ת'כוס באותה לבה גברית חמימה.

גם למחרת עשינו את זה, שוב היא עצרה אותי מלעלות עליה ושלחה אותי קודם לחמם לה את המנוע ואם בלילה הקודם היא עשתה לי בית-ספר עכשיו זה היה כבר אוניברסיטה, קורס למתקדמים בפינוק של אשה, מוסיפה תרגילים שאתמול לא הזכירה בכלל והפעם, כשהיא הייתה מוכנה היא ביקשה שאני אדפוק אותה בדוגי וזה בדיוק מה שעשיתי, דופק בלהט, נעיצות חזקות, ומביט מהצד בשדיים הגדולים שלה שיוצאים במחול ואחרי שתי גמירות היא ביקשה לשכב על הגב והמשכתי לזיין אותה במיסיונרית משופרת, כשהרגליים שלה מורמות, עד כמה שהאוהל הרשה, ומפושקות חזק לצדדים ואני חודר הכי עמוק שאפשר, שולח אותה לגמירה השלישית שלה וברביעית הצטרפתי.

היה גם לילה שלישי, שוב התמזמזות מקדימה והפשטה הדדית רק שהפעם פתחנו ב-69, אני מפנק אותה והיא מפנקת אותי, מלקקת, מנשקת ובעיקר מוצצת, לא רק את הזין גם את הביצים ו…לא הזיז לה שהודעתי שאני תכף גומר, "גם אתה לא הפסקת כשאני גמרתי" היא הסבירה והמשיכה למצוץ, אפילו חזק יותר, ובסוף בלעה כמו גדולה את כל מנת השפיךְ ששיגרתי לגרון העמוק שלה וזה לא הספיק לה, היא דאגה להעמיד לי אותו מחדש כדי שאני אעלה עליה ואזיין אותה, זיון ארוך ואיטי, ממסטל משהו ויחד עם זאת מחרמן ברמות, עובדה, היא גמרה וגמרה ושוב גמרה עד שלא יכולתי יותר ורק חבל שהפעם זה לא היה ביחד.

למחרת היא נסעה אבל השאירה לי את האוהל, מסתבר שגם לה מישהו השאיר אותו כשהוא נסע, ועם אוהל הכי קל לתפוס זיון ותפסתי, אנגליה שהזכירה לי את מרי פופינס אבל הצליחה לנפץ לי את כל הסטיגמות על האנגלים הקרים והמנוכרים כי זאת הייתה אש ולהבה, הולכת עד הסוף ועושה הכל, מילא דוגי ומיסיונרית, מילא לבלוע, את זה גם השבדית עשתה, אבל גם מאחור, בישבן, ואפילו יותר מפעם אחת! ואימאל'ה איך שאהבתי את זה, היה לה ישבן מעדן, רק שיומיים אחרי גם אני נסעתי, לא לפני שהעברתי לה את האוהל, התחלתי את המסע חזרה ארצה עם עוד עצירה אחת בדרך, לפגוש חברים בקרנבל הגדול בריו-דה-זאנרו, שבוע של שכרון חושים עם הרבה סמבה ומולטיות שרוקדות ולא דופקות חשבון, לפני הטיסה הארוכה לארץ, 92 שעות עם שלוש חניות ביניים! ככה זה שמחפשים את הכרטיסים הכי זולים.

בערב בת הטוחן הגיעה, חיכיתי לה בחוץ והובלתי אותה לצימר שלי. להורים שלי היו שני צימרים עד שנמאסה עליהם ההשתעבדות הזאת, כל יום לנקות ולצחצח, לסדר לקראת הלקוח הבא, לקום מוקדם בבוקר להכין ארוחת בוקר מפנקת, שהיא חלק מהדיל, לטפל בביוב שכל שבוע נסתם מכל הקונדומים והג'יפות שאף אחד או אחת לא היו מעז לזרוק לאסלה בבית שלו, ובעיקר מכל התלונות של האורחים, המים בג'קוזי לא היו חמים מספיק (היי, זה ג'קוזי, לא סיר להגעלת כלים), שתי מגבות לאורח זה לא מספיק (למה? במלון מקבלים יותר?), למה אין שלוש מיטות נפתחות? (כי כתוב במפורש שזה צימר לזוג!) והקש ששבר את גב הגמל היה כשזוג הומואים, עורכי דין, תבעו אותם ודרשו פיצוי כי תוכנית הראליטי שהם תכננו לראות ביחד בג'קוזי בוטלה בגלל משדר חדשות מיוחד לאור המצב בדרום! (כאילו להורים שלי יש השפעה על החמאס או אולי על חברת החדשות) אז אני השתלטתי על צימר אחד, אחרי שהבטחתי לאמא לנקות אותו כל שבוע ולשמור עליו (ואמא בודק אותי!), ואחותי השתלטה על הצימר השני יחד עם הבת-זוג שלה, כן, אחותי לסבית והיא חיה עם בת זוג, הבוצ'ית שלה, קיבוצניקית דתיה שחזרה בשאלה בשבילה שהיא דווקא אכבר-גבר (וסליחה אם זה ביטוי שוביניסטי מדי) והשתלבה היטב בעבודות המשק, בעיקר בחממות אבל אם צריך גם על הטרקטור.

רגע ארוך עמדנו זה מול זה אחרי שנעלתי את הדלת, קצת נבוכים, לא יודעים איך להתחיל ואז היא התקרבה, נעמדה על קצות האצבעות שלה ונישקה אותי על השפתיים, "התגעגעתי" היא לחשה ושוב נישקה.

"גם אני" לחשתי וחיבקתי אותה, דוחף ידיים אל מתחת לחולצה שלה ומלטף את גופה החם, "כן, תמשיך, תפשיט אותי" היא לחשה ובעצמה שלחה ידיים אל החגורה שלי והתחילה לפתוח אותה.

הפשטנו אחד את השני, לאט, כבר לא חבוקים, הורדתי לה את החולצה והיא הורידה לי, "גדלו לך הציצים מהפעם האחרונה שראיתי אותך עירומה" ציחקקתי כשהורדתי לה את החזיה וחשפתי את שדי התפוז שלה.

"ו-וואו, מה זה? לעוד מישהו גדל משהו" היא החזירה לי כשהורידה לי את המכנסיים והתחתונים ביחד ומשאירה אותי לעמוד עירום כך מולה ומגלה את הזקפה המתוחה, "זה לא היה כזה כששיחקנו ברופא וחולה" היא צחקה, "ואין ספק שדינה-די-אלמונה צדקה, זה לא בולבול, זה נשר" היא ליטפה לי אותו ו-"כן, תוריד לי אותם" היא עודדה אותי להוריד לה את התחתונים ולהשאיר גם אותה עירומה.

שוב עמדנו רגע האחד מול השני ובחנו, סורקים זה את זה מכף רגל עד ראש, "בוא, תפנק לי ת'פּות" היא נשכבה על הגב במרכז המיטה ופישקה רגליים, "יאללה, בוא, הפּות שלי מתקרר, בוא ותראה לי מה אתה שווה".

נשכבתי בין רגליה, מביט מקרוב באותו פס ורוד מבריק החוצץ בין שפתי הכוס הבשרניות שכאילו נפרשו לפניי ככנפי פרפר והרחתי את ריחה, ריח של אשה מיוחמת. קודם העברתי את קצה הלשון לאורך כל החריץ, מתחיל מלמטה ועולה למעלה, חודר אל בין השפתיים וטועם את טעמה, מרגיש את הרעד העובר בגופה וחוזר על זה שוב, הפעם חודר עוד יותר עמוק ואז הפעלתי ישר את התותחים הכבדים, אלה שלמדתי באוניברסיטה של ליסבת, החדרתי לשון, מצאתי את אותו דגדגן נפוח שלה והתחלתי לטפל בו, בעדינות, תופס אותו בין שפתיי ומוצץ ו…"אימא'לה, כן, ככה, זה טוב! כן, תמשיך, זה טוב" היא גנחה בקול מלא תאווה, "כן, אימא'לה! מה זה?" היא נאנחה בקול שטוף זימה כשתופפתי לה בעדינות על הכפתור הנפוח בשיניי, נזהר שלא להכאיב, "אימא'לה, זה בא לי, זה בא! בוזי תמשיך, בוזי זה בא, הנה, הנה! הנה!!" והרגשתי את הטעם של אשה שגומרת ממלא את פי, "כן, אל תפסיק, עוד, בוזי עוד" ואני המשכתי, עובר ומקיש בלשוני על ענבל תענוגותיה ושולח אותה, מתנשפת לעוד גמירה מפנקת ו…"בוזי, זה טוב אבל עכשיו אני רוצה לנרתק" היא התגלגלה, מתחמקת ממני ואני נשכבתי על הגב לצידה וגם אותי זה גירה בטרוף כי טיל מוכן לשיגור חלליות לשמש התרומם עכשיו בגאון בין רגליי, ארוך ועבה ונוקשה, ובת-הטוחן לא חיכתה והתיישבה על ברכיה כשגופי בין רגליה, מתרוממת מעט ומכוונת בידה את אותו הטיל היישר אל בין רגליה, "וואו, הוא ענק" היא לחשה בקול מתרגש, "כן, כל כך חיכיתי לזה" היא התחילה לרדת, להשתפד, להחדיר את אותו אייל-ברזל אל בין שפתי הכּוּס שלה, "כן, אהבתי" היא לחשה באותו קול מתאווה ככל שהזין שלי חדר עמוק יותר ויותר לתוכה, "אימא'לה, הוא עוד יגיע לי לגרון" ציחקקה והתיישבה על אגני, לרגע לא זזה, אולי מתרגלת, ואז התחילה להשתפשף, קדימה ואחורה, ימינה ושמאלה, מסדרת אותו שיגע לה בדיוק בנקודות הנכונות, "כן, אהבתי" היא חזרה על זה עם חיוך גדול של אושר על פניה, הניחה את כפות ידיה על הפטמות שלי והתחילה לדהור, לאט, עולה ויורדת והחיוך על פניה התרחב עוד יותר.

מה שאני אוהב בתנוחה הזאת זה שאני יכול להחזיק הרבה זמן, יותר מאותן תנוחות שאני האקטיבי, אז שכבתי, חייכתי והבטתי בפנים שלה, דוהרת בעיניים עצומות וההנאה מוקרנת מפניה ועם ההנאה באה גם האורגזמה, הרגשתי איך היא מגבירה את הקצב, שמעתי אותה מתנשפת, ראיתי אותה פותחת עיניים ומביטה בי במין מבט מזוגג ואז הגיע הפיצוץ הגדול כשהיא קפאה במקומה, יושבת עלי בכל כובד משקלה והזין נעוץ הכי עמוק שאפשר, הפטמות הפכו כהות ונוקשות עוד יותר והרגשתי את אותם כיווצים חזקים בנרתיק שלה, כיווצים של אשה שגומרת ואז בא ה-"כן-ן-ן-ן" החזק, הארוך והתאוותני, "כן, הנה, גומרת, גומרת! גומרת!!" ורעד חלף בגופה, "וואו, אהבתי" היא חייכה לעברי וחזרה לדהור, "רוצה עוד אחד, עוד אחד לפחות" והיא אחזה בכפות ידי והובילה אותם לחזה שלה, "כן, שחק לי בציצים" היא גנחה באותו קול חרמני, "כן, ככה, לאט" הדריכה אותי כשהתחלתי ללוש לה אותם, "כן, גם בפטמות, בעדינות!" היא הצטווחה וקפצה כשאולי קצת צבטתי, "בעדינות, כן ככה" היא שוב חייכה כשמוללתי אותם בעדינות בין אצבעותיי, "כן, ככה, זה טוב" ועוד חיוך של אושר התפשט על פניה, דוהרת בבטחון אל עבר האורגזמה הבאה שלה, "בוזי, שיחקת אותה" היא גחנה לעברי ונישקה אותי על השפתיים ושוב הזדקפה, "כן, דינה צדקה, האלמנה מבינה, כן, אימא'לה, הנה עוד אחד בא!" היא שוב דהרה בקצב רק שהפעם גם לי זה בא והרמתי אותה, הרמתי את אגני ואותה היושבת עליו, התאמצתי להחזיק עוד קצת מעמד וברגע שהרגשתי את הכיווצים שלה מתחזקים וה-"כן!!" החזק נפלט מגרונה שחררתי והר הגעש שלי התפרץ בתוכה.

רגע ארוך היא עוד נשארה ככה, יושבת זקופה ומחייכת מאוזן לאוזן כיאה למי שקיבלה את עונתה בגדול, הרגשתי את שרירי הנרתיק שלה מתכווצים סביב הזין שלי כאילו מנסים לחלוב ממני עוד טיפת זרע, "שיחקת אותה" היא התנשפה בכבדות ונפלה עלי, מוחצת את שדיה אל החזה שלי ושפתיה נצמדות אל שפתיי בנשיקה צרפתית תאוותנית ורטובה, "כן, בוזי, שיחקת אותה" והיא התגלגלה ונשכבה לצידי, מתערסלת לה בזרועותיי, מניחה את ראשה בחֵיקִי ונצמדת, מחבקת ומוחצת את שדיה אל צלעותיי.

"היה שווה" היא לחשה אחרי רגע ארוך של שתיקה, עדיין מתנשפת, "לא יודעת איפה למדת ככה לפנק אשה אבל אתה הכי טוב מכל הגברים שפינקו אותי" והיא שלחה יד והתחילה לשפשף לי את הזין הרטוב והמצ'וקמק.

"למה מכל הגברים? עשית את זה פעם גם עם אשה?" ציחקקתי.

"ברור ולא! אני לא לֶסְבִּית כמו אחותך," היא עקצה, "מעדיפה גבר אבל מידי פעם חוטאת עם אשה" היא צחקה, עונה ישר על השאלה המתבקשת, "ואפילו עם יותר מאחת" התגאתה.

"מכיר?" הסתקרנתי.

"מכיר, חלק מהן" היא חייכה, "אפילו מכיר היטב" החיוך שלה התרחב, "בעיקר עם האלמנה אבל לא רק, גם עשיתי את אחותךָ!"

"מה?!?"צרחתי וזינקתי, "את מי?"

"אחותךָ, תמר, אבל לפני שהיא הייתה עם הבוצ'ה שלה ומה אני אגיד לךָ, אחותך היא מלקקת הפּוּתים הכי טובה שפגשתי, גם אתה ליגת העל אבל עדיין יש לך עוד מה ללמוד ממנה".

"בת-זונה, זיינת את אחותי?"

"לא זיינתי, אני בת ואין לי זין" היא צחקה, "רק נתתי לה ללקק לי, ועשיתי אותה עם הויברטור שלה ובסוף גם שפשפנו פּוּתים, אתה יודע מה זה שפשפנו"

"אני יודע!" קטעתי אותה והתמונה הזאת שלה ושל אחותי שוכבות ומשפשפות את הכוס שלהן קפצה לי מול העיניים ופתאום הרגשתי שעומד לי תותח, שבמקום שזה יגעיל אותי, כמו שחשבתי שצריך לקרות, זה דווקא חירמן אותי ברמות, רק שגם בת הטוחן הרגישה שנעמד לי ו"רק תזכור, הערב זה הערב שלי, רק אני מנרתקת אותך ואני רואה שדווקא בא לךָ" היא חייכה חיוך זימתי כזה "אז יאללה, תשכב על הגב" וברגע שנשכבתי היא נירתקה אותי, השתפדה והתחילה לדהור לאורגזמה שלה.

לקינוח ישבנו בג'קוזי והתמזמזנו אבל לא מעבר לזה ובאותו לילה היא ישנה אצלי במיטה רק שהיא הכריחה אותי ללבוש תחתונים וגם היא לבשה בעצמה והדבר היחיד שהיא אפשרה לי זה לשכב איתה כפיות ולחפון לה את הציצים ו…"אני והפּוּת שלי כבר מחכים למחר" היא לחשה לי בקול מנומנם ורגע אחרי נרדמה.

כמו תמיד קמתי מוקדם ויצאתי בשקט להמשיך לגזום במטעים, משאיר אותה לישון באותה תנוחה עוברית מתפנקת שלה. בצהרים היא שוב הגיעה על הטרקטורון, "התגעגעתי" היא חייכה אלי והוציאה מסל הפיקניק שהביאה  לחמה בעג'ין[ii] חם שאמא שלה אפתה רק עכשיו בטבון, מלפפונים ועגבניות שרי שקטפה בדרך בחממה ומהצידנית בקבוק בירה קרה (לכל אחד כמובן).

הפעם דיברנו בזמן שאכלנו אבל לא על מה שהיה אתמול ומה שהולך להיות היום, בעיקר רשמים מהטיול הגדול שעשינו אחרי הצבא ולא רק אני התפרפרתי בטיול, גם היא השתרללה.

"תגיע בערך בשמונה" היא אמרה לי כשעזרתי לה לקפל את המחצלת, "אני והפּוּת שלי כבר מחכים" היא ציחקקה והוסיפה עוד משהו שלא שמעתי כי הפעלתי שוב את הטרקטור.

אמא שלה קיבלה אותי עם חיוך וחיבוק כאילו הייתי הבן האובד שחזר, "כן, היא למעלה, תעלה" היא חייכה חיוך שפרשתי כ-'אני יודעת מה אתם הולכים לעשות', "הנעליים!" היא הזכירה לי את המנהג שלהם, לבית לא נכנסים עם נעליים, אז חלצתי את הסנדלים והמשכתי יחף.

"סיפרת לאמא שלךְ" הייתה השאלה הראשונה ששאלתי כשנכנסתי לחדר שלה, מביט בשינוי שעבר, חיברו לה את החדר שהיה של אחותה שהתחתנה ואפילו בנו לה שרותים ומקלחת צמודים ומיטת הנוער התחלפה במיטה זוגית וכל הפוסטרים הילדותיים שהיו לה נעלמו ובמקומם נתלו כמה תמונות שלה מהצבא ומהטיול ותמונה מהחתונה של אחותה ולצידה תמונה שלי ושלה מהגן.

"ברור שלא" היא הרגיעה, "אבל אתה יודע, כשאני חוזרת בשמונה בבוקר עם חיוך של חתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה על הפנים היא לא צריכה שאני אספר לה" היא חייכה אלי, "למה אתה חושב שהיא הכינה לך לחמה בעג'ין? שיהיה לךָ כוח" היא צחקה, "עכשיו בוא תנשק אותי".

במקום שהיא תתאמץ ותעמוד על קצות אצבעותיה חפנתי את פלחי ישבנה והרמתי אותה. התנשקנו, נשיקה צרפתית רטובה וארוכה. "תפתח לי" היא לחשה בקול מתפנק וסובבה אלי את גבה, פתחתי את הרוכסן הארוך, דחפתי ידיים בין בד השמלה והכתפיים שלה (כמו שהאלמנה לימדה אותי)  והחלקתי את השמלה מעליה. "עכשיו אני" היא הסתובבה חזרה והורידה לי את החולצה ואחריה את המכנסיים ושוב "תפתח לי" היא סובבה לי את הגב והפעם בשביל החזיה רק שקודם שמטתי את הכתפיות לצדדים ורק אז פתחתי את הקרסים והיא עזרה לחזיה ליפול לרצפה ועוד לפני שהיא הסתובבה חזרה ירדתי על ברכיי, אחזתי משני צידי התחתונים שלה ומשכתי אותם למטה והיא הרימה רגל אחר רגל ונתנה לי להוריד לה אותם.

התרוממתי חזרה והיא הסתובבה מולי, רגע היא עמדה מולי, מחייכת, ונתנה לי להביט בה ככה, עירומה, לסקור את שדיה הזקופים, את הפטמות הנוקשות והכהות, את הבטן החלקה ואת מברשת שיער ערוותה המעוצבת והחריץ הוורוד המנצנץ בין שפתי הכוס  העוטפות ושומרות עליו משני צדדיו, ואז גם היא אחזה בתחתוני הבוקסר הצמודים שלי ומשכה, לרגע הגומי נתקע בזקפה המתוחה ועם חיוך על פניה היא שלחה יד ושיחררה אותו, מוסיפה עוד ליטוף שמתח אותו עוד קצת והשלימה להוריד לי את התחתונים, גם היא יורדת על ברכיה ואני מרים רגל אחר רגל ועוזר לה אבל אז היא נישקה את עטרת הזין המתוחה, נשיקה קלה, ו"נעים מאד, אני בת-הטוחן" היא ציחקקה, "ואני אשמח מאד לארח אותךָ" הוסיפה עוד נשיקה ונעמדה חזרה על קצות אצבעותיה ונישקה אותי על השפתיים, "בוא אהובי, בוא בת-הטוחן תמצוץ לך" והיא התישבה על שפת המיטה, פישקה רגליים, נותנת לי לראות בבירור את הפּות שלה, והזמינה אותי לעמוד ביניהם.

קודם היא ליקקה לי אותו, ליקוק ארוך שהתחיל בביצים והסתיים בראש הזין המתוח, ליקוק שהקפיץ לי אותו ומתח אותו עוד טיפה רק שאז היא הרימה את הראש וחייכה אלי ו…"אני מצפה לפינוק אמיתי, לא סתם ליקוק כדי לצאת ידי חובה" השבתי לה באותם מילים שלה.

"מניאק, אחרי הפינוק שלך איך אפשר שלא" היא ציחקקה, פתחה פה גדול והתחילה להכניס את הזין המתוח לתוכו, ניסיתי לדחוף אבל היא ברחה, "לא! תן לי, אני המפנקת" ושוב היא הכניסה, עוטפת אותו בשפתיה ודוחפת אותו לתוך הגרון, מכניסה לאט, לא ממהרת, עוצרת לרגע כשכל הזין היה תקוע עמוק בגרונה והרגשתי את שרירי הצוואר פועמים סביב הזין שלי ואז כמעט ונחנקת ומשחררת, מוציאה ומתחילה שוב להכניס ולהוציא, מניעה את ראשה קדימה ואחורה, משפשפת את הזיין שנכנס ויוצא בין שפתיה ומתופפת עליו בשיניה, בעדינות, תיפוף מגרה וחלילה לא מכאיב ושוב דוחפת אותו עמוק לגרונה עד שכמעט ונחנקת וחוזר חלילה, פינוק אמיתי, כמו שהבטיחה רק שידעתי שאם זה ימשיך ככה אני אגמור לה בפה אז "עכשיו אני הולך לזיין אותךְ" הודעתי לה, "לדפוק אותךְ על המיטה שלךְ" הוספתי, "תעברי לדוגי!" שלחתי אותה לעמוד על ארבע במרכז המיטה שלה, נעמדתי על ברכי מאחוריה, כיוונתי ביד עד שהרגשתי שאני במקום הנכון ולחצתי מעט שלא יברח לו.

בדרך לכאן התלבטתי בין נעיצה אחת חזקה או חדירה איטית אבל עכשיו, כמו שהיא עמדה ככה, מגרה בטרוף עם הישבן המוצק והטיפה שנזלה לאורך הירך הפנימית שלה, טיפה שהעידה עד כמה היא מגורה, ההתלבטות שלי נפתרה, אחזתי חזק במותניה, לחצתי עוד קצת, מפשק את השפתיים, ואז, במכת אגן חזקה, תקעתי את עצמי עמוק לתוכה, תקעתי ומייד עוד נעיצה, מוודא חדירה, דואג שכל הזין אכן יהיה בתוכה.

"וואו, כן" היא גנחה, גניחה מלאה יצריות והנאה ואין לי ספק שאם היא הייתה פוחדת שההורים ישמעו ויבואו לבדוק מה קורה היא הייתה צועקת את זה, "כן, אהבתי" היא המשיכה באותו קול שטוף זימה, "כן, תטחן את בת הטוחן" היא ציחקקה כשהתחלתי לפמפם בה, אוחז במותניה, אגני נע קדימה ואחורה והזין שלי משתפשף בין שפתי הכוס העוטפים אותו, מחליק בין קירות הנרתיק הכל כך משומנות שמחבקות אותו, נכנס ויוצא והיא גונחת גניחות הנאה ומעודדת אותי להמשיך.

הגמירה הראשונה שלה לא אחרה להגיע, הרגשתי באותם כיווצים בנרתיק, באותה התנשפות שלה והיא לא הסתירה את זה, "כן, זה בא, כן, הנה, הנה! הנה!! עכשיו!!" והכוס שלה הפך רטוב וחם יותר, "וואו," היא התנשפה, "אהבתי, תמשיך, עוד" והמשכתי כי ממילא לא הייתה לי שום כוונה להפסיק ואולי אפילו הגברתי עוד קצת את הקצב, "אני טוחן את בת הטוחן" ציחקקתי כשאני מפמפם בה בתנועות ארוכות וחזקות, מוציא כמעט עד הסוף ונועץ חזרה בתנועת אגן חזקה, מכה באגני על ישבנה ומרעיד את גופה, מציץ מהצד בשדיה הרוקדים לכל צד בקצב נעיצותי החזקות "כן, ככה" היא גנחה בתשוקה בדרך לאורגזמה השניה שלה, "כן, הנה, עוד אחת באה" היא התנשפה בכבדות, "הנה, עכשיו" ושוב הופיעו אותם כיווצים מוכרים בנרתיק, מחבק את הזין הכותש בתוכו, "כן, הנה, עכשיו! הנה! עכשיו!!" וה-עכשיו האחרון היה ארוך ומתגלגל, מלא תאווה ותשוקה ושוב "וואו, אהבתי, תמשיך" היא לחשה בפרץ של יצרים, "כן, הרבה זמן חיכיתי לרגע הזה, תמשיך!" ואני המשכתי, לא מבין איך עוד לא גמרתי אבל כשאלוהים נותן כוח לא מתווכחים.

לשמחתי הצלחתי להעניק לה עוד גמירה אחת, חזקה, מטלטלת, כזאת שסחטה ממנה גניחות הנאה יצריות אבל לצערי קצת אחרי גם אני גמרתי, לא ביחד כמו שכל כך רציתי, ועדיין גמירה מענגת כזאת, גומר לה בפנים, יורה בתוכה את כל הלבה החמימה שלי וקופר במקום, לא זז עד שהזין הרטוב והרופס החליק ויצא מתוכה ורק אז נשכבתי לצידה על הגב, מתנשף ומחייך.

בת הטוחן התגלגלה ונשכבה לצידי, הניחה את ראשה בחֵיקִי, התערסלה בזרועותיי ונצמדה לגופי, מחבקת ומוחצת את שדיה אל צלעותיי ורגע ארוך שכבנו ככה בשקט, כל אחד שקוע במחשבותיו. "אם יעמוד לי שוב, גם לי מותר עוד פעם?" ציחקקתי.

"ברור, הלילה הוא הלילה שלךָ אבל לפי התנאים, רק מיסיונרית ודוגי, בלי לגמור לי בפה ולא אנלי" הזכירה, "אבל אני לא מבטיחה לעזור לךָ" והפעם היא ציחקקה והפתיעה, שלחה יד והתחילה לשפשף בעדינות את הזין המדולדל.

"אהבתי," היא שוב שברה את השתיקה שהייתה, "אתה יודע, איך שטחנת את בת הטוחן" צחקה.

"גם אני" עניתי מחייך והצמדתי אותה יותר חזק לגופי, "את יודעת, את קצת פראיירית, מה יקרה אם ביבי לא יעמוד בהתחיבות ולא יבצע את הרוטציה? סתם נתת לי".

"קודם כל לא סתם נתתי, הרבה זמן אני מחכה לרגע הזה," היא התיישבה לצידי בישיבה מזרחית, "למה שהוא לא יעמוד, זה מעוגן בהסכם ובחוק, הוא יעמוד, הוא הבטיח קבל עם ועדה"

"שמעת מה אמרו על ההבטחות שלו, לדעתי הוא אשף והוא כבר ימצא את הסדק דרכו הוא יוכל להתחמק, את תראי"

"לא, אתה תראה, הוא יעמוד במילה שלו, אני כל כך בטוחה שאני מוכנה להתערב!"

"להתערב?" וגם אני התיישבתי מולה באותה ישיבה מזרחית, "על מה נתערב?"

"ביום שתתבצע הרוטציה אתה תרד על הברכיים, תודֶה שטעית, שחשדת בכשרים, וכפיצוי תרד לי, ירידה אמיתית, כמו אתמול," היא ציחקקה, "ואז תתן לי לנרתק אותךָ"

"ואם לא תתבצע הרוטציה?"

"אני בטוחה שתתבצע ולכן אני אהיה לארג' אתךָ, אם הוא ימצא את הסדק ולא יבצע רוטציה אז אני זאת שיורדת על הברכיים ומודה שהייתי פְּתִיָּה ואני נותנת לךָ ארוח מלא"

"ארוח מלא?"

"כן, ארוח מלא, קודם מוצצת אם לגמור לי בפה, אחר כך זיון, אם לגמור בפנים כמובן, ובסוף, אם עוד יהיה לך כוח, אנלי"

"זה לא לארג', זה אקסטרה לארג'" ציחקקתי.

"כן, אבל ההצעה היא ללילה אחד, בלי פיצולים, האנלי זה רק אם תצליח להעמיד אותו מחדש ואני לא מבטיחה שאני אעזור"

"סגור" חייכתי אליה, "חתום בנשיקה" אחזתי בראשה והצמדתי את פי אל פיה בנשיקה צרפתית ארוכה ולוהטת, "עכשיו בואי" נשכבתי חזרה על הגב אבל היא נשכבה עלי, בטן לבטן, ונישקה אותי, "תעצום עיניים" היא לחשה לי בקול מפתה.

עצמתי ושוב היא נישקה אותי, הפעם נשיקה יותר ארוכה ורטובה, "אני אוהבת אותךָ" היא לחשה ושוב היא נישקה, נשיקה הדוקה.

"גם אני" עניתי ברגע שהיא שחררה ונתנה לי לנשום, "גם אני אוהב אותךְ" הוספתי והרגשתי איך הגבר-גבר שלי נעמד מחדש, מתוח עוד יותר מהפעם הראשונה אז אחזתי בה, התגלגלתי והיא איתי וכשהייתי מעליה רגליה כאילו נפתחו מעצמם והזין שלי מצא את דרכו בעצמו והחלקתי לתוכה, חודר הכי עמוק לתוכה ו…"כן, אני מת עליךְ" גנחתי בקול מתאווה והתחלתי לפמפם, לזיין.

אותו הלילה ישנתי במיטה שלה, צמודים כפיות כשהיד שלי חופנת את השד שלה רק שלפני שהיא נרדמה היא הודיעה לי שמחר היא תבוא אלי כי בא לה להתפנק קצת בג'קוזי, שברור שזה תרוץ והביקור לא יסתיים בטבילה בג'קוזי. בבוקר התעוררתי מוקדם כדי לצאת להמשיך את עבודות הגיזום במטעים, יצאתי בשקט, שלא להעיר אותה רק שכשירדתי אמא שלה הייתה במטבח ו"בוזי, בוא, אני אכין לך קפה, יש קרואסונים שרק הרגע גמרתי לאפות" היא הזמינה אותי במין שלווה כזאת למרות שברור לי שהיא מבינה שהלילה זיינתי את הבת שלה, ועוד הוסיפה לי שקית עם עוד כמה קרואסונים חמים צידה לדרך.

עוד באותו ערב בת הטוחן עברה לגור איתי. היא לא שאלה אם אפשר, אני לא הצעתי אבל כשהיא הגיעה עם תיק קטן אני פיניתי לה מקום בארון והיא סידרה את הדברים שלה ורק אז התפשטנו זה ליד זה, כאילו אין טבעי מזה, כאילו זוג נשוי, ונכנסנו לג'קוזי וכן, היה גם סקס, איך לא? יש לנו הרבה מה להשלים כמו שהיא אומרת.

גם ההורים תמכו במעבר שלה, אמא שלי דאגה לכביסה של שנינו, אמא שלה דאגה לנו לאוכל ומהר מאד זה הפך למין תחרות בין האמהות מי מפנקת אותנו יותר. הקורונה השתוללה, סגרים והגבלות, תוכנית הרמזור והערים הירוקות-צהובות-כתומות-אדומות, עולם התרבות נסגר, המסעדות זיגזגו בין רק משלוחים או גם טייק אוואי (Take away), מדינות סגרו שערים והנסיעות לחו"ל הצטמצמו עד שהפסיקו לגמרי, בתי הספר נסגרו והילדים למדו ב'זום' מהבית, ורק החרדים השתינו עלינו מהמקפצה ולא צייתו לחוקים וההנחיות.

חיינו כמו זוג לכל דבר, אומנם עובדים כל אחד במשק שלו אבל לגור היא גרה איתי בצימר והיה לנו סקס מעולה, מציצות, הרבה זיונים, כולל כמה כאלה מהקמה-סוטרה, ואיך לא גם נירתוקים????, רק דבר אחד לא עשינו, אנלי! רק שבממשלת-החילופים-הפָּרִיטֵטִית-הדו-ראשית-עם-שני-ראשי-ממשלה-לסירוגין העסקים לא ממש הצליחו (בלשון המעטה), המון אגו ומי-יגיד-נגיד, הרבה האשמות הדדיות, ואם נוסיף לזה את מועד המשפט המתקרב המתח רק עלה ו…בסוף נמצא הסדק, המועד האחרון להגשת התקציב עבר ותקציב לא אושר ולכן הכנסת התפזרה והוחלט על מערכת בחירות חדשה לפני מועד הרוטציה, דהיינו רוטציה כבר לא תהיה!

ביום שהכנסת פוזרה בת-הטוחן הגיע לחממה שבה עבדתי רכובה על הטרקטורון וכמו תמיד מביאה איתה ארוחת צהרים קלה ש…נכון, אמא שלה הכינה ואני ממשיך לקרוא לה בת-הטוחן למרות שהיה איזה ניסיון לעבור למיכל, ומיכלי, אבל זה פשוט לא צלח ואולי אם היינו ממשיכים זה היה קורה אבל ויתרנו וחזרנו לבת הטוחן אפילו כשהיינו רק שנינו, כי אם בת-שבע זה בסדר למה בת-הטוחן לא?

"זוכר את ההתערבות שלנו?" היא העלתה פתאום נשכחות כשסיימנו את האוכל.

"זוכר" עניתי, "בעצם לא, שכחתי מזה" חייכתי אליה.

"אבל אני לא!" היא התעקשה.

"אז אני מוותר" הודעתי.

"ואני לא מוותרת, אף אחד לא יגיד שבת-הטוחן לא עמדה בהתערבות שלה!" הודיעה לי חגיגית, "אז הערב הוא הערב ולא! אל תגיד לי שאתה מוותר!" אז שתקתי, אם יש משהו שלמדתי עליה בתקופה הזאת שלנו ביחד, ובעצם גם ידעתי את זה קודם, זה שכשהיא מחליטה משהו אפילו טרקטור לא יוכל להזיז אותה.

בערב אכלנו אצל אמא שלה. כשחזרנו לצימר נכנסנו יחד למקלחת "כי לא היה מספיק שמש אז צריך לחסוך במים חמים" היא הסבירה ואני לא התנגדתי, מקלחת ביחד הוא משחק מקדים בכלל לא רע, כשיצאנו היא הובילה אותי לשטיח אפילו בלי להתנגב, "טעיתי ואתה צדקת, האמנתי לו ולא הייתי צריכה" היא ירדה על הברכיים והתחילה בטקס שהיא בעצמה הציעה, "אתה ניצחת בהתערבות וארוח מלא תקבל" ובלי לחכות היא התחילה למצוץ לי.

היא יודעת למצוץ ולא הייתי צריך הרבה כדי להרגיש שזה בא לי, הזהרתי אותה פעם והיא המשיכה, הזהרתי אותה גם פעם שניה, ושוב היא המשיכה, מוצצת ואפילו יונקת, הזהרתי אותה גם פעם שלישית והיא רק הכניסה את הזין יותר עמוק לפה ואז הר הגעש התפרץ לה בפה, ממלא לה את הגרון והפה באותו שפיך לבן וחמים והיא בלעה, בלעה את המטח הראשון ולא ויתרה גם על הבאים אחריו.

כשגמרתי היא הלכה לצחצח שיניים, "בינתיים תתחיל להעמיד אותו" היא ציחקקה, "יש לך עוד משימה אחת לפחות לבצע" אז התחלתי לשפשף לי ובראש דמיינתי איך אני מזיין אותה, זה תמיד עוזר לי להעמיד אותו מחדש, כשהיא חזרה היא הצטרפה ועזרה לי, משפשפת לי בידה ענוגה ואפילו נשכבת על הגב ומזמינה אותי לשפשף אותו בין הציצים שלה שזה בכלל נוסחה מנצחת להעמיד מחדש.

"תתכונני, אני הולך לרכב עליךְ" הודעתי לה כשעמד לי תותח.

"מניאק, אם זה מה שבא לךָ" היא ציחקקה ונשכבה על המיטה, שוכבת על הבטן ומסדרת את הכרית מתחת לאגן שלה, "יאללה, בוא".

באתי, עליתי והתיישבתי על ירכיה, נלחץ לפלחי ישבנה ומכוון בידי את העומד שלי אל המקום הנכון, אל הכּוּס. את הרעיון לתנוחה הזאת שאבנו מאחד מאותם 'סיפורים כחולים של אריה' שאנחנו קוראים בג'קוזי כמשחק מקדים ומקור לרעיונות ואכן נדלקנו, ניסינו ושנינו התאהבנו בתנוחה הזאת, שומרים אותה לארועים חגיגיים, שלא תהפוך לשגרה, ואכן הערב הוא ארוע כזה.

חדרתי לאט, נהנה להרגיש איך קירות נרתיקה החמימים והמשומנים עוטפים את הזין שלי בחיבוק אוהב, "כן!" היא גנחה בתשוקה ככל שחדרתי עמוק יותר לתוכה, "כן, תשחיל לי" הוסיפה, יודעת היטב שמילים גסות עושות לי את זה, "כן! אני אוהבת להרגיש אותך בתוכי" היא גנחה כשכל הזין היה נעוץ עמוק בתוכה ושלחה את שתי ידיה לאחור, "כן, תרכב עלי, תרכב" היא נאנחה בתשוקה שאחזתי בפרקי כף ידה ומשכתי אותם לעברי, מרים את פלג גופה העליון באוויר, "כן, תרכב עלי, תרכב על הסוסה שלךָ" היא המשיכה באותה התנשפות יצרית מפתה, "כן, תעשה לי דיו" היא עודדה אותי כשאחזתי על יד אחת בשתי יָדֶיהָ, ואני עשיתי, משכתי אלי את שתי יָדֶיהָ, מרים עוד יותר את פלג גופה העליון עד ששדיה התנדנדו באוויר ועם היד הפנויה הפלקתי על פלח ישבנה החשוף "דיו" ציחקקתי, מכה שיותר מצלצלת מכואבת, "כן, דיו" המשכתי, מפליק גם לפלח ישבנה השני ו…"כן! גומרת! גומרת!!" היא הודיעה והרגשתי את שרירי נרתיקה מתהדקים סביב הזין שלי, "אימא'לה, תמשיךְ, עוד, כן, עוד" היא התנשפה בכבדות.

המשכתי, רכבתי עליה והמשכתי לדרבן אותה עם "דיו" תאוותני, מדהיר אותה במעלה המשעול לעוד אורגזמה עוצמתית ואז נשכבתי עליה, מחצתי אותה תחת גופי ופישקתי חזק את רגליה ברגליי והתחלתי לפמפם אותה חזק ומהר, כאילו מישהו רודף אחריי, "אני טוחן אותךְ" גנחתי בקול זימתי, "כן, אני טוחן את בת הטוחן!" המשכתי באותו קצב מהיר, "בואי! בואי!" זרזתי אותה, מרגיש שתכף זה בא לי, ו…"כן, הנה, תן לי, תן לי" שלה היה הסימן בשבילי וגמרתי, גמרנו ביחד, גמירה מפנקת, הכי כיף לגמור ביחד.

רגע ארוך שכבנו זה ליד זה על הגב, בוהים בתקרה ובעיקר מתנשפים. היא הפתיעה אותי כשהיא שלחה יד והתחילה ללטף לי, לשפשף את הרופס שישן בין רגליי. "על כזה זיון מגיע לךָ" היא ציחקקה, מסבירה.

"בואי לזרועותיי" הזמנתי אותה והיא נשכבה על הצד, נצמדה והניחה את ראשה בחיקי, ממשיכה לטפל בו, לעזור לו לעמוד מחדש.

"אתה תהייה הראשון שם" היא לחשה לי כשהגבר-גבר שלי התעורר ונמתח.

"מה?" לא קלטתי.

"אתה יודע, אני בתולה שם, בתחת, לא נתתי לאף אחד לעשות אותי שם, שמרתי את זה, ידעתי שיום אחד נהיה שוב ביחד"

"אם את לא רוצה לא חייבים"

"אני רוצה!" היא ענתה בקול החלטי, "הרבה זמן אני מחכה לרגע הזה, אפילו התכוננתי" והיא הסתובבה לשידת הלילה שלה ושלפה מהמגירה בקבוק ג'ל סיכה.

"זה יכאב לךְ" הזהרתי אותה.

"אני יודעת, זאת אומרת לא מניסיון אבל אתה יודע, אנחנו החברות מדברות".

שתקנו, היא המשיכה לשפשף ואצלי הגבר-גבר התקשה ונמתח. "הגיע הרגע" היא לחשה כשהוא עמד בגאון, הסתובבה שוב על הבטן, סידרה שוב את הכרית מתחת לאגן, שלחה ידיים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, "סבסד לי" היא ציחקקה, עוד ביטוי מאחד הסיפורים ההם.

זילפתי כמות נדיבה של ג'ל סיכה שמנוני והתחלתי לעסות את פי הטבעת שלה, "בוא!" היא לחשה בתשוקה אז עליתי עליה, נשכבתי וכיוונתי עם היד למקום הנכון, הפעם לפי הטבעת, "אם זה כואב מדי תגידי לי" לחצתי מעט, עוד לא חודר.

"תמשיךְ!". לחצתי, לרגע פי הטבעת הקפוץ סרב להפתח, הגברתי את הלחץ, בכוונה לא דוחף בחוזקה, והפתח נמתח והתחלתי לחדור, "לצאת?" שאלתי בדאגה כשהרגשתי איך גופה נמתח.

"תמשיךְ!" אז המשכתי, חודר לאט, נותן לפתח הצר להתרגל, להמתח, ושמעתי אותה חורקת שיניים, "וואו" היא גנחה כשכל הזין היה נעוץ בישבנה ואגני נמחץ אל ישבנה המוצק, "וואו, אתה לא יודע כמה חיכיתי לרגע הזה" היא התנשפה, "רגע!" היא עצרה אותי כשניסיתי להתחיל לפמפם, "רגע" היא התנשפה, "עוד רגע" ואני חיכיתי, "עכשיו!" והתחלתי לאט, קודם תנועות קצרות, איטיות, ואז ארוכות יותר, מהירות יותר ו…"אני אוהב אותךְ בת הטוחן" לחשתי לה באוזן ונישקתי אותה בעורפה.

"גם אני אוהבת אותךָ" היא לחשה חזרה ואפילו בלי לראות ידעתי שהיא מחייכת, "אבל עכשיו שתוק ותטחן את בת הטוחן" היא ציחקקה אז טחנתי, לצערי לא הרבה, ככה זה בתחת, עם שפשוף הדוק כל כך זה נגמר מהר.

אחר כך ישבנו בג'קוזי, עירומים, וברגע של ספונטניות כרעתי ברך בתוך הג'קוזי המבעבע, והצעתי לה נשואים! ככה, בלי טבעת, בלי טקס פומפוזי, בלי אפילו שיצלמו את הרגע למזכרת והיא הסכימה, מייד, בלי להסס לשניה, קפצה עלי, חיבקה אותי ו…"מסכימה" היא הכריזה, "חתום בנשיקה" הצמידה לי את הנשיקה הצרפתית הכי תאוותנית בעולם ועכשיו רק נשאר לקבוע את התאריך בתקווה שעד אז נוכל כבר לעשות חתונה אמיתית ללא כל הגבלות הקורונה.

++ סוף ++

[i] תטבילה: רוטב שיוצקים על החומוס עשוי מפלפל שיפקה כבוש, פלפל חריף קצוץ, שם כתוש, לימון ומלח.

[ii] לחמה בעג'ין – מאפה שמרים עם בשר מהמטבח האורפלי

Loading

4 מחשבות על “טוחן את בת הטוחן”

  1. שכחת שעדיין יש אפשרות תיאורטית שהרוטציה תתקיים. (אם לא תהיה ממשלה אחרת עד נובמבר).

    הגב
  2. אני הכי אוהב שהסיפורים שלך מסתיימים בהצעת נישואין ספונטנית. זה נורא חמוד

    הגב
  3. זה הסיפור הכי טוב שקראתי מזה תקופה.
    תיבלת אותו במילים יפות וסצינות ארוכות ומגרות.
    הלוואי והייתי מתחלף עם בת הטוחן.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן