חציית הקו האסור

סיפורי זה פורסם לראשונה ב1/2019 

אני מפרסם אותו שוב, אחרי שטיפלתי בו, ערכתי והארכתי אותו.

אני מקווה שהתוצאה תמצא חן בעינכם, אלפרדו.

כל מי שהייתה אימא הרגישה את זה ואם את עצמך לא אימא, אך יש לך חברות שהן אימהות, נוכחת במסירות הנצחית ובקשר המיוחד, המיסטי, שיש בין אימא לילדיה.

אבל אני, באותו תירוץ של קשר מיוחד ומלא אהבה, התנהגתי בחוסר היגיון, עיוורת לכללים ולאיסורים, נכנעת ליצרים אפלים שהשתלטו עלי, מעולם לא שיערתי שאגיע למקום אליו הגעתי.

זהו נושא סיפורי!

בני איתן היה סטודנט בקולג', הוא היה בננו היחיד, שגדל בבית הצנוע שלנו, בעלי ואני דאגנו שלא יחסר לו דבר, גם אם, לדוגמה, זה השפיע על החלטתנו, באיזה סוג מכונית שנבחר לקנות, או לאיזה סוג חופשה לצאת ולאן.

לשמחתנו, איתן לא לקח שום דבר כמובן מאליו והעריך את מה שעשינו בשבילו, הוא היה תלמיד מצטיין, התקבל ללמוד במכללה יוקרתית במלגה מלאה ואנחנו היינו גאים בהישגיו.

איתן גדל להיות גבר צעיר ונאה, גבוה יותר ממייק, אביו, שערו הגלי הכהה היה תמיד ארוך, אבל הוא שמר על פניו מגולחות למשעי (תודה לאל) ולא התפתה ללחץ החברתי להתהדר בזקן, קעקועים או קישוטי גוף אחרים.

שיחתי הרצינית הראשונה עם איתן, בחייו הבוגרים, אירעה בזמן שהגיע לחופשת האביב מהקולג' .

איתן ואני ישבנו בפינת האוכל, הוא ניצל את ההזדמנות כדי לישון עד עשר, שערו היה עדיין פרוע כשדחף את שארית חביתת שלוש הביצים שלו ולגם את שאריות הקפה בספלו.

"אולי תספר לי קצת יותר, על חייך במכללה, אני מודעת להישגיך במקצועות השונים, אבל פרט ללימודים יש חיים.  מעניין אותי לדעת מה עם חיי החברה, כשנמצאים רחוק מהבית ", ביקשתי בחיוך, מלטפת את כף ידו, נהנית להביט בו אוכל, "כמו למשל שותפייך לחדר?, חברים נוספים? אתה יודע…, חברים אחרים?, או חברות?", שאלתי, הסקרנות 'אוכלת' אותי.

" בסדר גמור, אלכס וג'ון נמצאים בחדר רק לעתים רחוקות, הם בדרך כלל לומדים בספרייה, יש לי קבוצה של חברים במעונות, אולי אזמין כמה מהם לפה, במהלך הקיץ, אם זה בסדר."

"זה יותר מבסדר, אני אשמח לפגוש אותם, מה בקשר לבחורות?", שאלתי, למעשה התכוונתי, האם הוא יוצא עם מישהי.

הוא היסס, אזר אומץ, "יש אימא, למעשה, פגשתי מישהי".

דבריו היו כמו דלי מים קרים שהרטיבו אותי, זו הייתה יותר מתגובת רגילה של אימא, אמנם דמיינתי אותו עם בת זוג, אבל, בעתיד הרחוק, כשיתגורר רחוק מאיתנו,  יוצר קשר בשיחת טלפון, פעם או פעמיים בשבוע וביקור פעמיים בשנה. אבל כבר?, ליבי צנח, ניסיתי ככל יכולתי להסתיר את הרגשתי.

"זה נהדר," אמרתי, מנסה להעלות על פני, את החיוך הכי טוב, "ומי זו?"

יכולתי לראות שהוא בוחן את תגובת פני , לא בטוחה שהחיוך המזויף עבד, הוא החליט להתקדם, עדיין בוחר את מילותיו בקפידה, "שמה אליסון, פגשתי אותה בקבוצת האנגלית שלי.

"אליסון, שם יפה, יש לך תמונה שלה?", ידעתי שאני 'חופרת', אבל זה היה מעבר לשליטתי.

הוא היסס, אבל שלף את הטלפון שלו, דפדף בין התמונות, בחר אחת להראות לי, תמונה של שניהם במסעדה, שניהם היו לבושים חגיגית, אני חייבת להודות שאליסון נראתה מקסימה, שיער אדום מתולתל, עור חרסינה, רזה, עם עיניים כחולות בהירות, נראה שהיה לה חזה גדול, אם לא נדיב, אבל לא הצלחתי לזהות הרבה מהתמונה, "היא נראית ילדה יפה, כמה זמן אתם יוצאים?", שאלתי, ממש שיחקתי עם המזל שלי, איתן החל נסוג, הבנתי שזה בערך כל מה שאני שאקבל, "אני לא יודע, אולי כמה חודשים", ענה , מתחמק, חפן את הנגיסות האחרונות של החביתה בפיו, ניגב את פניו במפית ולקח את הכלים המלוכלכים לכיור, "יש לי כמה דברים לעשות, תודה על ארוחת הבוקר."

למחרת, הסתובבתי בבית חסרת מנוחה, איתן יצא לבילוי עם חבריו מהתיכון, בעלי בעבודה ואני התעסקתי בעבודות הבית הרגילות.  השלווה הפנימית שלי נעלמה, לא יכולתי להוציא את דמותה של אליסון מדמיוני, מדמיינת אותה מנשקת את בני, מפתה אותו בגופה הצעיר, החושני, כשאני לא יכולה להתחרות בה.

כשהדחתי את כוסות היין מארוחת הערב של אתמול, אחת התנפצה לי ביד, מחשבותיי על אליסון ועל איתן גרמו לי לאחוז בזכוכית בכוח רב מדי והלחץ גרם להתנפצות הזכוכית, למרבה המזל, אף אחד משברי הזכוכית לא חתך אותי, אבל זו הייתה תזכורת קודרת לכך שאני מוטרדת  מדי, לא רגועה, הייתי חייבת להעסיק את עצמי,  עשיתי בערך פי שניים מכמות הכביסה שעשיתי בדרך כלל, גררתי סל מלא בגדים מכובסים ומקופלים, לחדרו של איתן, מוחי  עדיין מתבשל במחשבות על אליסון שלו, הנחתי את הסל על שולחנו, כנראה פגעתי בעכבר המחשב שלו כי המסך שלו הבהב והתעורר לחיים, סקרנותי התעוררה, הקשתי על אחד המקשים, סרטון עם דמויות של גבר ואישה מקיימים יחסי מין, הופיע על המסך.

אינני מעריצה של סרטי פורנו, אבל הידיעה שאיתן מתבונן בזה הדליקה אותי, הייתי לבד בבית וידעתי שאהיה לבד לפחות כמה שעות, התיישבתי על הכיסא, והפעלתי את הסרט.

האישה הייתה על ארבעותיה, עכוזה מופנה אל הגבר שבסרט, שהיה ממוקם מאחוריה, ראיתי את הזין הכביר שלו, כמעט לכל אורכו, נע כבוכנה בתוך נרתיקה חסר השיער, שדיה של האישה התנודדו עם כל דחיפה, שערה האדום והבוהק התנופף מצד לצד, כשהנידה את ראשה מוציאה אנחות מוגזמות מגרונה, מהתבוננות בסרט החלה רטיבות בערוותי, דגדגני החל מתנפח, הפשלתי את מכנסי חליפת הטרנינג שלבשתי, דחפתי אותן מרגלי, נותרת עירומה בחלק גופי התחתון,  פיסקתי את ירכי,  אצבעותיי ירדו לשיער ערוותי, מפסקות את שפתותי, טובלות ברטיבות נרתיקי, אגודלי מעשה את דגדגני.

בידי השנייה הרמתי את חולצת הטריקו מעל שדי העירומים, נטולי החזייה, באצבעותיי, צבטתי את הפטמה שלי, מרגישה זעזוע של כאב ועונג, עיני נעוצות בנעשה על צג המחשב, יד אחת מפשפשת בערוותי, מרקידה את דגדגני, ידי השנייה מעסה את שדי, צובטת את פטמותיהם,  לא עבר זמן רב ראשי הוטל לאחור, גופי חווה אורגזמה עוצמתית, מגרוני נפלטת אנחה קולנית, אסירת תודה על שלא היה שם איש לשמוע אותי, או כך חשבתי.

הייתי כל כך שקועה באוננות הסוערת ובאורגזמה, הטובה ביותר שהייתה לי בשנים האחרונות, שלא שמעתי את רעש פתיחת דלת חדר השינה.

"אימא, מה לעזאזל את עושה?".

הרגשתי כאילו היכה בי פר מסתער, "איתן, אתה בבית!" נזעקתי, זינקתי על רגלי, להכרתי חודרת העובדה  שאני עירומה ממותני ומטה, חולצתי מורמת ושדיי חשופים.

מבטו המופתע, השתנה למשהו אחר, כשהבחין בשדיים הגדולים והגלויים שלי, בערוותי העירומה, בכוס המכוסה שיער, אינני בטוחה, אבל יכולתי להישבע שמבטו היה מלא תאווה.

התכופפתי אל מתחת לשולחן, נטלתי את מכנסי הטרנינג שלי, כשהתרוממתי חזרה, פגעתי עם ראשי בשולחן.

"לעזאזל!" פלטתי, קללה לא אופיינית שלי, הכאב התגבר על מבוכתי, לבשתי את המכנסיים, מכסה את ערוותי העירומה, משכתי את חולצת הטריקו שלי כדי לכסות את שדיי הגלויים.

"מה את עושה בחדרי?"

"אני … אני … אני הבאתי את הכביסה שלך, בטעות פגעתי בעכבר וראיתי שצפית  בסרט פורנו ודבר אחד הוביל למשנהו," מלמלתי במהירות, בנשימה עצורה.

"זה החדר שלי, אין לך סיבה לגעת בדברים שלי", רטן, ממורמר. 

עובדת היותו צודק, הכעיסה אותי, "ומה אתה עושה בחדר שלך?, צופה בפורנו?".

"אני יכול לשאול אותך את אותה שאלה".

"תענה על שאלתי".

"רדי ממני, לכי תזדייני", אמר, קולו כועס, פגוע.

איתן מעולם לא דיבר אלי כך, בלי לחשוב סטרתי לו, חזק, הוא יצא מהחדר, טורק את הדלת בכוח.

בשארית היום שרר מתח ביננו, ארוחת הערב נאכלה בדממה, בקרירות, מייק לא הבין את הסיבה, אבל היה עייף מכדי לחקור ולגלות מדוע, סיים את הארוחה והלך  לחדר העבודה שלו, כדי לסיים את העבודה שהביא הביתה, כרגיל משאיר אותי לבדי בסלון.

'אעשה אמבטיה חמה', חשבתי לעצמי, 'אחשוב איך לתקן את יחסי עם איתן'.

מילאתי את האמבטיה,  השקעתי את גופי במים החמים, מוחי החל מתבהר, הבנתי שטעיתי, אם לא הייתי כל כך חסרת זהירות, שום דבר לא היה קורה, החלטתי שאני זו שצריכה להתנצל, בדמיוני ראיתי שוב את הסצנה, שבה איתן תפס אותי מאוננת, מול צג המחשב שלו, נזכרת בעצמי, ניצבת מולו בגופי הכמעט עירום לחלוטין, ערוותי עדיין נוצצת מרטיבות, אחרי האורגזמה שחוויתי, נזכרתי שוב בסיטואציה, ידי נשלחה ללא מחשבה, לתוך המים, אצבעי ליטפה את הדגדגן, מעלה ניצוצות חשק במוחי.

התעשתי, התרוממתי, התכסיתי במגבת גדולה וחזרתי לחדר השינה.

מייק בעלי, כבר היה במיטה, עייף, כרגיל, מיום העבודה שהתארך גם מעבר לארוחת הערב, הביט בי, עיניו כמעט נעצמות, "לילה טוב", פלט לעברי.

ליד המיטה הבחנתי במזוודה, "אתה נוסע לאן שהוא?", שאלתי, לא באמת איכפת לי.

"כן, מחר בבוקר אני נוסע ליומיים לכנס מקצועי".

הייתי כל כך מיוחמת מהמחשבות על שאירע אחר הצהריים ומאצבעי ששיחקה בדגדגני לפני כמה דקות, שחררתי את המגבת שכיסתה את גופי העירום, ניצבת מולו, הוא הביט בי, סובב את גבו ועצם את עיניו.

נכנסתי מתחת לשמיכה, מצמידה את גופי לגופו של מייק,

"היי, היי, מה נכנס בך?" שאל, מייק, מגחך,  כשהנחתי את ידי על מכנסי הבוקסר שלו, חופנת את חלציו.

"עדיין לא נכנס בי כלום, אני צריכה שהוא יכנס בי" אמרתי, הכנסתי את ידי לתוך תחתוני הבוקסר שלו, לפתטי את הזין הרדום עדיין, רכנתי לעברו, ושאבתי את הזין של מייק לתוך פי, במוחי הקודח חלפה מחשבה, איך זה ירגיש, אם זה יהיה הזין של איתן במקום.

"הו, זה טוב", מלמל מייק, הטיל את ראשו לאחור ועצם את עיניו, אני המשכתי למצוץ ללקק את זכרותו, עד שהתקשה בכל אורכו, שחררתי אותו מפי, עליתי עליו, אחזתי בזין, מכוונת אותו והתיישבתי עליו, כשמגרוני נפלטת אנחת רווחה מיוחמת.

התרוממתי, בעזרת רגלי והתיישבתי חזרה, כך ללא הפסקה, הכוס הבוער שלי מגיר נוזלים, עיני עצומות, רואה בעיני רוחי את עצמי רוכבת כך על איתן, האורגזמה הכתה בי, ראיתי ניצוצות, הרגשתי בתוכי את פורקנו של מייק, ממלאת אותי,  ירדתי מעליו, נופלת לצידו על המיטה, נושמת בכבדות.

"זה היה נחמד", אמר מייק, עכשיו אפשר לישון?, אני מאוד עייף, חייב לנוח".

"זה בסדר, תישן, תישן", עניתי, מתאפקת בכל כוחי מלפרוץ בבכי של תסכול.

למחרת בבוקר, התעוררתי, התקלחתי וירדתי אל המטבח, מייק כבר עזב, שמעתי את קולות התעוררותו של איתן, הרגשתי רעננה להפליא, מוחי מתכנן את התנצלותי, הכנתי ארוחה לאיתן ולי, ממתינה שיתעורר וירד גם הוא למטבח.

בעודי מכינה את השולחן, נכנס איתן, "בוקר טוב", אמר בקרירות.

"איך ישנת?" שאלתי, מנסה לדבר כרגיל.

הוא נעץ בי מבט, "אה, בסדר, בהתחשב", ענה, לא מתכוון לשחרר אותי בקלות.

הנחתי לפניו צלחת, עם שתי ביצים מקושקשות ובייקון, "איתן, אני מצטערת", אמרתי, מקווה שנשמעתי מלאת חרטה.

"באמת?", נהם.

רציתי לסטור לו שוב, אבל עצרתי בעצמי, לא רוצה לקלקל את רגע הפיוס, "אתה צדקת, לא הייתי צריכה לגעת במחשב שלך."

"אני שמח שגם את רואה את זה ככה."

"רק רציתי להסביר, זה קרה שלא בכוונה, פשוט, הנחתי את סל הכביסה על השולחן והוא פגע בעכבר של המחשב, הצג נדלק, החלון של אתר הפורנו נגלה לעיני, אז התפתיתי וצפיתי בסרט".

הוא הרים את ראשו מביט בעיני, עיניו צוחקות, "כשנכנסתי, את לא רק ישבת וצפית בסרט".

חייכתי במבוכה, "אני מצטערת על איך שראית אותי, אבל, אתה מבין, זה עוזר לי להתפרק קצת, אני עושה זאת לעיתים, כי אביך לא.., לא.., נו אתה מבין, באמת הייתי צריכה להיזהר יותר".

"נכון, אבל לא נורא, אני מקווה שנהנית", צחק, המתח נשבר, "גם אני רוצה להתוודות, רמזתי  לאליסון שאולי הגיע הזמן שנשכב, אליסון הבטיחה שהיא תחשוב ונדבר על זה, כשנחזור מחופשת האביב, את מבינה, אין לי ניסיון בנושא, אז צפיתי בפורנו כדי ללמוד".

נרגעתי, 'כמובן, עדיין אין לו ניסיון, לכן הוא צפה בפורנו, ללמוד, לא רק בשביל ההתרגשות, הוא באמת רצה לדעת איך לעשות אהבה עם אישה'.

לא יכולתי שלא לשים לב שעיניו נעוצות בשדי, עדיין לבשתי את הפיג'מה שלי, כמובן ללא חזייה, כך שהוא יכול היה לראות  היטב את  פטמות שדי הזקורות, שכן נושא השיחה העלה את ייחומי לשחקים.

"אתה תצליח לעשות, כל דבר שתרצה, אבל בעניין זה, אם אתה מעוניין, אני אוכל לעזור."

"איך?"

"אני מוכנה להדריך אותך, איך לעשות אהבה עם אישה, אליסון לא תבין מה נפל עליה".

הוא הביט בי, המום, "את באמת מציעה להדריך וללמד אותי איך להזדיין?".

"אתה לא חייב להשתמש במילה הזו, אבל כן, אני באמת מציעה לך את זה".

"תני לי לחשוב על זה", פלט ועזב, מבלי לגעת בצלחת ארוחת הבוקר.

השלכתי את ארוחת הבוקר שלו לתוך פח האשפה, עדיין לא הבנתי שערוותי הרעבה וליבי הקנאי, מובילים אותנו לשביל ללא חזרה.

החלטתי ללכת לחדר הכושר, אולי זו תהיה דרך להרגיע את המתח המיני שמילא את חושי, זו תהיה גם הזדמנות לנסות להיפטר מאותו ק"ג מיותר שרציתי להוריד.

לבשתי חזייה כשמעליה חולצת בטן מחמיאה ומכנסי טייטס ספורטיביים, איתן עדיין היה בקומה העליונה, אלוהים יודע מה הוא עושה, בזמן שארזתי את תיק החפצים, מוכנה  לצאת, שמעתיו קורא לי מחדרו, "אימא?".

"כן, מותק", עניתי.

"את יכולה לעלות לרגע?".

"בטח ". 

עליתי במדרגות, נקשתי על הדלת ונכנסתי לחדרו, הוא ישב ליד שולחן המחשב, על גופו, כרגיל, תחתוני בוקסר וכשנכנסתי, הסתובב בכיסאו מביט בי, עיניו סקרו בהערכה, את גופי שבבגדי הספורט, הוא כחכך בגרונו, "אז איך את יכולה לעזור לי?". 

הופתעתי משאלתו, לא ממש תכננתי במה להתחיל, "ובכן, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לשים לב מה אליסון לובשת, איך היא מסדרת את שיערה, אם עשתה משהו מיוחד לכבודך, למשל לקנות בגד חדש, אתה צריך לשים לב ולהגיב על זה."

"טוב, הבנתי, אבל איך?". 

"אז בוא, תתרגל עלי, נעמיד פנים שאני אליסון, ויש לי תסרוקת חדשה".

"אני חייב? את אימא שלי, לא אליסון".

"אתה לא חייב כלום, אלא אם באמת התכוונת שאתה רוצה ללמוד".

הוא משך בכתפיו, "או קי, אליסון, אני אוהב את השיער שלך".

העוויתי את פני בחיוך, "זה היה נורא ואיום".

"טוב, אז, אלי, מותק, אני אוהב את מה שעשית עם השיער שלך".

"משתפר, עכשיו, נשים אוהבות שיגעו בהן, בעדינות, היזהר מנגיעה חצופה, יש הרבה צורות לגעת מבלי לפגוע, שאין בהם שום דבר מיני גלוי".

"כמו מה?"

"ובכן, יש נשים שאוהבות שיגעו וילטפו אותן בעדינות  בזרוע, או בלחי, או בצוואר".

"מה את אוהבת?"

"אני אוהבת כשהגבר מלטף עם גב ידו את הלחי שלי".

"ככה?", הושיט את ידו וליטף את לחיי בגב ידו, ידו העבירה רטט לכל אורך גופי, הזקירה את פטמותיי והעלתה באש את  מפגש ירכיי.

"ככן, ממש ככה", גמגמתי.

"מה עוד?"

באותו רגע הבנתי שאין לי דרך חזרה, "אני אוהבת שהצוואר שלי מכוסה בנשיקות רכות, אתה לא צריך לעשות לי את זה אבל, אתה מבין את הרעיון?".

"תני לי לנסות, נראה אם הבנתי, זה לא מזיק … נכון?", חיבק את מותני, משך אותי, הצמיד את שדי לחזהו והחל מכסה את צווארי בנשיקות, מעביר לשון על אוזני, השערות  שאין לי, סמרו על זרועותיי, ידיו ירדו ולפתו את כדורי אחורי, הרצון האפל בליבי ניצח, חיבקתי את עורפו בכוח, הצמדתי את שפתיי לשפתיו, מנשקת אותו חזק ורטוב.

סקרנותו פינתה את מקומה לתשוקה, כשפיסק  את שפתיו, בולע לתוכן את שפתי, לשונותינו הסתחררו זו בזו בטקס ההזדווגות האסורה, ידיו היו מאחורי, מלטפות ומועכות את עיגולי התחת שלי.

איבדתי  שליטה על מעשי ועל המילים היוצאות מפי, תשוקה האפלה  עטפה את לבי, מושכת אותי עמוק יותר אל תוך מים מסוכנים, אסורים, "ראית את החזה של אליסון?".

"פעם אחת".

"נגעת בהם?, בשדיים שלה?".

"לא, היא עדיין לא הרשתה לי".

"האם השדיים שלה יפים?", כבר לא שלטתי במוצא פי.

"אני חושב שהם יפים", ענה בהיסוס.

לא יכולתי להתאפק, "יפים יותר מהשדיים שלי?".

"אני לא יודע, לא ראיתי את שלך."

"אז תן לי להראות לך את שלי וגם ללמד אותך איך לאהוב אותם ומה לעשות כדי להסב לי עונג", הסתובבתי, גבי אליו, אחזתי בחולצת הבטן ופשטתי אותה, "עכשיו שחרר לי את החזייה" אמרתי, קולי רועד, רטיבות מערתי מטפטפת לתחתונים.

ידיו רעדו, בעודו אוחז בשני צידי הבד המתוח ופותח את הקרסים, נענעתי את ידיי כדי לאפשר לרצועות ליפול על זרועותיי ומשם לרצפה, עמדתי בגבי אליו, עירומה מהמותניים מעלה, רועדת ולא מקור, חוששת להסתובב.

איתן חיבק אותי מאחור, ידיו חפנו ועיסו את שדי, כששפתיו מנשקות ומלקקות את צווארי וזקפה גדולה שצמחה  במכנסיו, לוחצת על חריץ עכוזי.

נשכתי את שפתי, מנסה לחזור לשליטה בעצמי, "בעדינות, יקירי, אישה לא אוהבת שסוחטים את שדיה בכוח, הנה כך", הנחתי את ידי על ידיו והנחיתי אותו בעדינות, מרגישה בזרם חשמלי עובר דרכי ומכה במרכז מפגש ירכי, "אישה גם אוהבת שהגבר ילקק את הפטמה ימצוץ ואפילו ינשוך אותה בקלות", המשכתי, כולי רועדת ונוטפת.

הוא סובב אותי, פני אליו, העביר, בעדינות את אצבעותיו על שדי, לחץ על הפטמות, רכן קדימה כדי ללקק את הפטמות הזקורות שלי.

"ככןןןן, ככה, תמשיך", אמרתי, עיני נעצמו מעונג וראשי נפל לאחור, על חזהו, "כככן, ככה אימא אוהבת".

"השדיים שלך יותר יפים מאלה של אליסון", אמר, מועך בעדינות את שדיי, מעביר בי רטט, כמעט התמוטטתי.

לשונו הסתובבה סביב הפטמה שלי, מלקקת, שפתיו מוצצות, מסחררות אותי מתענוג, הוא מצץ את הפטמה השנייה וחזר על הריקוד המפתה הזה, לפת אותה ונשך בעדינות, ממלא אחר הוראותיי.

מוחי קדח, מנסה לעצור, 'הבן שלי, האדם שאני אוהבת הכי בעולם, ממזמז אותי, זה שגוי, זה אסור, אבל אני לא יכולה לעצור,… זה כל כך טובבבב'.

דחפתי אותו בעדינות, פניתי לכיוון מיטתו, עצרתי, שלחתי את ידיי, הסרתי את מכנסי הטייטס ותחתוני, נותרתי עירומה לחלוטין, התיישבתי על מיטתו, פיסקתי את ירכי לרווחה, מגלה בפניו את ערוותי, "בוא, כרע על ברכיך מולי".

עיניו התרחבו, "אימא … אני …", הוא התקרב בהיסוס, כרע על ברכיו, עיניו נטועות בערוותי, בפלומת שיערי המכסה את אותה.

שלחתי את שתי ידי, אחזתי בראשו, קירבתי אותו בעדינות למוקד תאוותי," נשק ולקק אותי שם", מלמלתי מוטרפת.

"זה, זה נקרא לרדת לך?".

"כן יקירי וזה מסב עונג רב לאישה".

הוא ציית, הרגשתי את נשיקותיו הרטובות והרכות על פנים ירכי, נשיקותיו התקרבו לערוותי, כאשר קלט את ניחוח הכוס שלי וראה את הלחות דולפת ממנו, הוא ליקק את המיץ, לאט בהתחלה, ואז מהר יותר.

כל מעבר בלשונו הביא עמו גלי עונג, הפסקתי לחשוב, התפתלתי מתחת ללשונו, מרגישה ברעד מוכר בנרתיקי.

"אתה יכול לגרום לי לאורגזמה", התנשמתי, "תכניס ותוציא שתי אצבעות פנימה, תעשה ​​שאגמור".

איתן נענה, הגביר את עבודת הלשון שלו, תחב שתי אצבעות לתוך הכוס שלי, מכניס ומוציא, מוצץ ומכרסם על השפתיים שלי ואז חוזר אל הדגדגן שלי.

"הו … אה … אהההההההה", זעקתי, חווה את הפורקן של המעשה האסור. זה היה כל כך לא בסדר, ידעתי שרגשות האשמה יבואו, אבל כרגע, כל  הווייתי הייתה שבויה בפורקן של החיים שלי, רעדתי בכל גופי, נוזליי זלגו על סדין המיטה, רק את חלקם הצליח איתן לבלוע.

עצרתי אותו, לא יכולתי יותר, תחבתי את אצבעותיי בשערו הכהה, שהיה ספוג עכשיו בזיעה, הרמתי את ראשו כלפי, לנשיקה, פניו עדיין רטובים מנוזלי ערוותי.

הכרתי שבה להיות נורמלית, אבל ידעתי שגם למאהב החדש שלי יש צורך בוער, עדיין יושבת על מיטתו, שלחתי ידי, אחזתי בכתפיו, מסמנת לו להזדקף ולעמוד מולי, הנחתי את ידי על המפשעה הבולטת שלו, ראיתי שעל בד התחתונים הופיע כתם קטן רטוב, בד התחתונים נמתח על זקפה אדירה, שצמחה שם.  

לרגע היססתי ואז, ללא שליטה במעשי, אחזתי בשולי תחתוני הבוקסר שלו, משכתי ושלחתי  אותם לרצפה.

"אימא…. אהההההההה", גנח, כשהושטתי את ידי, מלטפת את המוט המתוח שלו, הוא היה מצויד היטב, האיבר של איתן, היה מרשים, יותר מרוב האיברים שראיתי בחיי, הרמתי את עיני, מביטה בעיניו, פערתי את שפתיי, מתקרבת לכיפה האדומה, עיניו נעצמו בציפייה, ללא היסוס  הכנסתי אותו לפי, שואבת אותו בהנאה.

אני הייתי המנוסה, היו לי עוד גברים לפני שנישאתי למייק, השתמשתי בכל הכישורים שלמדתי במשך השנים, כדי להטריף את ראשו של איתן.

"אאווחח … אימא … אני.., אני.. הולך.. לגמור … אני הולך…"זעק, גומע אוויר, מנסה למשוך את אגנו, לשלוף את הזין שלו ממעמקי גרוני.

נענעתי את ראשי לשלילה, חיבקתי בשתי ידי את עכוזו, לא מאפשרת לו לצאת מתוך פי, ממשיכה בתנועותיי.

הרגשתי את גופו קופא, נמתח, "ככןןןן, אאאחחחח ", נאנח ממעמקי גרונו, יורה מטח אחרי מטח של שפיכתו הלבנה והחמה, בפה הלהוט שלי, ממלא את גרוני ואני בולעת כל טיפה, מרגישה את הוורידים פועמים, עם לשוני ליקקתי את שרידי פורקנו, מגלגלת את הנוזל המריר בפי, מחליקה אותו לגרוני בקלות, אישור לאהבתי אליו.

כשהרגשתי את הזין שלו מתרכך בפי, הציפה אותי החרטה על המעשה האסור, התרחקתי ממנו, עיני הוצפו בדמעות, מיהרתי להרים את בגדי, ברחתי מחדרו כשאני מתייפחת, רצתי לחדר השינה, טרקתי את הדלת מאחורי, מיהרתי לחדר האמבטיה, השלכתי את בגדי לסל הכביסה, חזרתי עירומה לחדר השינה, נכנסתי מתחת לשמיכה, דמעותיי זולגות ללא הפסקה, לא מאמינה לאירועי השעה האחרונה,

תוהה, מה יקרה עימנו מחר, או ביום שאחרי, אחרי שאיתן ואני עברנו את הגבול, ביצענו מעשים שהם טאבו, חולקים סוד שאסור שיתגלה לאיש.

מה רצונו של איתן?, האם ימשיך לראות אותי כאמו, האם ירצה להמשיך ולקיים עימי יחסי גבר ואישה, להמשיך לממש את היחסים הללו?, האם יש לי את הכוח הנפשי להתנגד?, האם אני בכלל רוצה להתנגד?.

הרגשתי שאני עדיין אוהבת אותו כאם את בנה, אבל גם רואה אותו כגבר, הגורם לי לחוש רגשות תאווה של אישה, לגבר שלה, רגשות שכוללים בתוכם אהבה, קינאה ותשוקה. עיני נעצמו, צנחתי לתוך שינה טרופה, חסרת חלומות.

קרני השמש, שחדרו מבעד לחלון, העירו אותי, מחזירות אותי למציאות המוזרה והאסורה שנקלעתי לתוכה, שאליה גררתי עימי את איתן.

מקומו הריק של מייק, הזכיר לי שהיה עליו לצאת מוקדם היום ושהוא נסע ליומיים, דמעות מילאו את עיני, יבבות פרצו שוב מבין שפתי.

נקישה קלה נשמעה והדלת נפתחה לפני שהספקתי להגיב, דמותו של איתן מילאה את הפתח, לבוש בתחתוני בוקסר, "בוקר טוב, חיכיתי שתתעוררי, שמעתי אותך בוכה", הוא אמר בנימה דואגת, "על מה הבכי?", שאל.

"אני צריכה להסביר?", יבבתי, "חצינו קווים אדומים, הגזמנו וקיימנו יחסים שידועים כגילוי עריות, זה אסור בתרבות שלנו, זוהי גם עבירה על פי החוק, אני מצטערת שגררתי אותך לכך", יבבתי והבכי שלי מתגבר.

איתן ניגש למיטה, נשכב לצידי, ידיו חיבקו אותי, "את אוהבת אותי?", שאל.

"בטח", עניתי, מיבבת, "אתה האדם הכי חשוב לי בעולם, אתה הבן שלי".

"רק אהבה של אימא לבן שלה?, או לא רק", היקשה איתן.

הבטתי בעיניו, "אימא לבן, בוודאי, אבל לא… לא רק…" גמגמתי.

"אז למה הבכי, גם אני אוהב אותך, אהבה לאימא, אבל אחרי אתמול, לא רק", ידיו הידקו אליו את גופי, מצמידות את אגני הבשל אל שיפולי בטנו, אצבעותיו שקעו בלחיי התחת העגול המוצק שלי, עיסו את הלחיים המלאות, כשהוא מניח לי לחוש את הזין הזקוף, לכל אורכו, מתדפק על שיפולי בטני, שפתיו נצמדו אל שפתיי הרועדות, לשונו חלפה באיטיות, מציירת שובל לח על השפתיים החמות, שפתי נרתעו לרגע לאחור אולם מיד נפשקו לקראתו והניחו ללשונו לחדור בעדינות אל פי שהיה חם ורטוב, לשונו החלה נעה בביישנות אל מול לשוני, ידיו חפנו את התחת החם והעגול והצמידו אותי אליו בחזקה בעוד לשונותינו החלו להחליק זו לזו, טעמו היה מטריף, ידיו עלו אל מתני מחבקות אותי בחום, ושפתיו לוחשות לי "את מדהימה", הייתי מבולבלת, כאילו מישהי אחרת הייתה נמצאת במקומי,  "מה אנחנו עושים, זה אסור, אני פוחדת.." לחשתי.

שפתיו לא הניחו לשפתיי והנשיקה הפכה למחול תשוקה רטוב, זרמי עונג החלו יורדים אל כל גופי ממגע לשונו הרטובה.

איתן הרחיק לרגע את ראשו, חיוך עלה על שפתיו, "יש לך עוד מה ללמד אותי, נכון?" והחזיר את שפתיו לפגוש את שפתי, לשונו החלה לחקור את פי, נשימותיו היו מהירות ואנקות צרודות יצאו מפיו, עצרתי אותו, "זה לא בסדר, זה אסור, מה אנחנו עושים?" חזרתי ואמרתי, הוא לא ענה, ביד אחת הצמיד את גופי לגופו ובידו השנייה אחז בראשי, הצמיד שפתיו לשפתי, לשונו חובקת את לשוני ושפתיו יונקות את שפתיי.

נשברתי, תאוותי הכניעה כל מחשבה הגיונית, דחפתי אותו לשכב על גבו, התרוממתי והתיישבתי עליו, פני אליו, רגליי משני צדי גופו, ידיו לפתו את שדי המלאים כל יד חפנה שד שמילא את כל כף היד, גדול מלא, מוצק, מתענגות על מגע בשרי שהיה רך ונעים, אצבעותיו גיששו אחר פטמותיי הזקורות, אצבעות כל יד אחזו בפיטמה, ממוללות אותה בין האצבעות, צובטות אותן עד כאב, פטמותיי הזדקרו עד כאב בהתרסה, זקורות ואדומות מצביטותיו, נהמתי בתאווה כשהוא מולל אותן בכוח, אגני החל נע בעיגול על הזין הזקור, ידי ירדה אל בין רגלי, חולפת במהירות על ירכי ומגיעה הישר אל הבליטה העצומה שבתחתוניו, בעזרת ידי ורגליו הוסרו תחתוניו, ערוותי חשה בכל אורכו, ידו חלפה בין רגלי, פשפשה בסבך שערות ערוותי, חשה במשטח החלק הרטוב, גבעת תאוותי בולטת ומצפה למגעו, אצבעותיו החלו לעסות את שפתי הרטובות, אצבע אחת חודרת מעט, מגששת אחר הדגדגן המגורה שניצב בפתח היכלי, גניחות עונג החלו לפרוץ מגרוני, אצבעותיו נעו אל תוך הכוס, הייתי רטובה לגמרי, מרטיבה את מפשעתו וגונחת בקול, בעוד ידו מעסה את דגדגני ואצבעותיו חודרות עמוק אל תוכי, אצבע ועוד אצבע, ערוותי החלה נעה בתנועה סיבובית ואיטית, מתחככת על הזין הלוחץ על פתחה, ידו ירדה אל בין רגלי, מנסה לכוון את כובעו התפוח אל בין שפתי, "עוד לא",  לחשתי לו, ידיו עטפו את אחורי מצמידות אותי אליו ומניעות את אגני מעלה ומטה על הזין הזקוף, חלק גופו העליון התרומם, שפתיו ירדו אל שדי ולשונו החלה לחלוף על פיטמתי הזקורה בעיגולים איטיים, אגני נע בפראות, מחכך את הזין על שפתי הרטובות, דגדגני הזקוף נמחץ אל הזין בכוח, אנקותיי הצרודות מילאו את חלל החדר, "עכשיו, אני רוצה אותו עכשיו' איתן" לחשתי בקול צרוד, "תכניס אותו עכשיו, תן לי אותו", יבבתי, הוא אחז באחורי מניע את אגני בחזקה, מכוון את ראש הזין אל בין שפתי הרטובות, הכוס נפער לרווחה מהפישוק הגדול של רגלי, נוזלי הציפו את ירכי, התרוממתי מעט והחלקתי מטה, יורדת על הזין הניצב, זעקת עונג פרצה מפי כשהאיבר המתוח של איתן, החליק לתוך נרתיקי, ממלא אותו מגיע לרחם בה נוצר, מרחיב את פתחי, רגלי החלו לרעוד גופותינו היו מחוברים, ידיו לפתו את עכוזי, מחזיקות אותי ללא תנועה, הייתי משופדת עליו, קפואה במקומי, דקה ארוכה לא זזנו, הרגשתי כיצד שרירי נרתיקי הפנימיים אוחזים ויונקים את עמוד התאווה שלו, עונג אדיר שטף את גופי כשחשתי את נרתיקי עוטף אותו בחום רטוב ומטריף, שפתיו יונקות את פטמותיי לסירוגין, ידיו החלו להניע את אגני על הזין מעלה ומטה בתנועות איטיות, צעקתי בעונג מניעה את אגני בפראות בלתי נשלטת, נשימותיי הקצרות התערבבו עם נאקות העונג שהפכו לזעקות, ידו הכתה על לחי התחת בכוח, "כן, כן", זעקתי, ידו עלתה ונחתה שוב על התחת העולה ויורד, כשהוא מוסיף יותר כוח בכל מכה, צווחתי מעונג וירדתי בכוח על הזין, "אני באה", "אני משתגעת, אני מתה", צווחות לא ברורות החלו לצאת מגרוני, זה הטריף אותו לגמרי והרגשתי שגם הוא מתקרב לפורקנו, נעתי במהירות זועקת בקול ניחר, הרגשתי כיצד עולה בתוכי זרם לבה לוהט כשבתנועה חדה הוא ננעץ בתוכי ממלא את מקדשי בנוזל פורקנו, פוגש את הנוזלים שהפריש גופי, גופי החל לרעוד, חשה את פורקני שלי כמכת חשמל החודרת למוחי, מציפה אותי וצעקתי "הנה אני, הנה אני, אני שלך, אני מתה, אתה הורג אותי", צעקה חדה פרצה מפי כשגמרתי בקול ניחר.

אט אט נרגעתי, איתן עדיין בתוכי, איברו מתכווץ לאיטו, ראשו נח בין שדי, מלקק את פטמותיי, ידו מלטפת את כדורי ישבני, אצבע אחת עיסתה את פתח נקב אחורי.

בלי חשק, התרוממתי מעליו, שולפת את איברו מתוכי, נשכבתי לידו, מחבקת את גופו בידי, ראשי על חזהו, מלקקת את פטמתו.

"אז מה החלטת?", שאל נושק לשערי, "רוצה להתנהג על פי המוסכמות?".

"זה מטורף, גם אם ההיגיון אומר שצריך לעצור, אני לא רוצה ולא יכולה לחזור אחורה, אבל איתן, זה חייב להיות סוד, הסוד שלנו בלבד, אני אמשיך לשכב עם אביך, במעט הפעמים שיבוא לו החשק, אבל אני רוצה אותך, גופי שלך, בכל שאר הזמן", שלחתי את רגלי, עטפתי את גופו, ידי ירדה וחיבקה את הזין שהסב לי עונג כה רב וחיוך מאושר התפשט על שפתי, כשראשי נח על חזהו.

מאותו יום השתנו חיי, הפכתי לאישה אחרת, בתוך הבית, כשהיינו בו שנינו בלבד, ביטאתי את אהבתי ותאוותי הרבה לאיתן, בכל רגע ובכל צורה, ללא מעצורים, הייתי מכורה לו כמו לסמים.

כשמייק היה נוכח, התאפקתי בכל כוחי שלא להגזים ביחסי לאיתן, לא תמיד בהצלחה רבה.

באחד הערבים, כשהגשתי את ארוחת הערב לשניהם, נשלחה ידי וליטפה את שערו של איתן וראשי נרכן כשהצמדתי נשיקה על לחיו.

מייק הביט במעשי, עננה חלפה על פניו, אך הוא לא אמר דבר, הבנתי שעלי לנהוג משנה זהירות מעתה והלאה, על מנת שלא יחשוד חשדות כל שהן. 

לאחר כחודשיים נקלע מייק לתאונת דרכים, הרכב נהרס לחלוטין, מייק נפגע בידו הימנית, שנשברה בשני מקומות ובשתי רגליו שנפגעו קשה ביותר, כשנלכדו מתחת ללוח השעונים.  

לאחר מספר ניתוחים ואשפוז ארוך בבית חולים, הוא שוחרר הביתה להמשך החלמה.

בגלל מצבו, מייק נכח בבית כל יום, כל היום, שוכב על ספת הסלון, כי לא יכול היה לעלות לחדר השינה.

עקב עובדה זו, לא יכולנו, איתן ואני, להתייחד,  תשוקתי למגעו הטריפה אותי וראיתי שגם סבלנותו של איתן עומדת לפקוע.

חששתי שאחד מאינו יאבד את הסבלנות ומי יודע מה תהיינה התוצאות, כשמייק שוכב, חסר אונים על הספה בסלון, מודע לכל הקורה בבית.

לאחר כחודשיים, עבר מייק סדרת בדיקות, שהעלו את האבחנה שהוא יישאר נכה לצמיתות ברגליו ומוגבל בתנועה בידו. כדי לעודד את רוחו, במקצת,  החלטנו  לארגן אמבולנס ולצאת לארוחה במסעדה, להתאוורר מעט.

לאחר סיום המנה העיקרית, הודעתי למייק, "אני הולכת לשירותים", קמתי ממקומי, שומעת את איתן אומר, "אני בינתיים אצא לעשן סיגריה, בחוץ"

לא הגבתי אבל לאורך גבי עבר זרם חשמלי, נשימתי נעתקה לרגע ובמפגש ירכי החלה סערת ברקים, יודעת שאיתן ילך אחרי.  

פניתי לכיוון חדרי השירותים, צעדתי לעבר שירותי הנשים, איתן נכנס אחרי, דחף אותי לאחד התאים, נכנס אחרי ונעל את הדלת, עצרתי, רועדת בכל גופי, עצמתי את עיני, ידיו אחזו במותני וסובבו את גופי כלפיו, כשעיני עצומות, הרגשתי את לשונו נוגעת בשפתיי, פישקתי את שפתיי ולשונו חדרה אל פי. 

התנשקנו בטירוף, הרגשתי זרמים למטה, מוחי הפך לדייסה, הפסקתי לחשוב בהגיון, רציתי אותו כל כך, כל שרציתי באותו רגע , היה, שיסעיר אותי ויזיין אותי ,שם בשירותים.

פרפתי את כפתורי חולצתו, חשפתי את חזהו והתחלתי ללטף את החזה השרירי שלו. "נשק אותי עוד, אל תפסיק", ביקשתי.

איתן הצמיד את שפתיו אל שפתיי ונישק אותי נשיקות מלאות תאווה, מעביר את לשונו לכיוון האוזן שלי, הרגשתי את הלשון החמה חודרת אל האוזן, מלקקת אותה מבפנים ומבחוץ באיטיות ובעדינות. 

איתן כבר ידע את המלאכה היטב, הייתי רטובה לגמרי והחרמנות שלי הגיעה לשיאים חדשים עם כל נגיעה שלו. לשנו טיילה על צווארי, ואני העברתי את ידיי על תלתליו תוך כדי גניחות הנאה לא נשלטות, "אני רוצה לראות את השדיים שלך", שמעתי את לחישתו לי אוזני. 

מתחת לחולצתי הפתוחה, היו שדיי חפונים בחזייה אדומה, שקופה למחצה, פטמותיי הזדקרו מזמן ואיתן נגע בהם בעדינות מעל החזייה, "תגיד לי שוב, מה אתה רוצה לראות" לחשתי, מוטרפת מתאווה… ".

"אני רוצה לראות את השדיים שלך", חזר בחש.

הסרתי את חולצתי, אחריה הסרתי לאט את חזייתי, שדיי פרצו החוצה, איתן לא חיכה שנייה והתחיל ללטף אותם ולמחוץ אותם בעדינות, הרגשתי את ידיו החופנות ומעסות את שדיי, כשאצבעותיו ממוללות וצובטות את פטמותיי, 

הייתי חייבת לראות כבר את הזין שלו, הייתי כל כך מגורה שלא חשבתי על מייק, הממתין לשנינו בשולחן, לאיתן שיחזור מעישון סיגריה ולי שאחזור מהשירותים, כל מחשבותיי התמקדו  ברצוני להיענות לתשוקותיי, שחררתי את רוכסן מכנסיו ודחפתי אותם ואת התחתונים, מטה, עד קרסוליו. 

הזין האהוב הזדקר מולי,  חפנתי אותו בידי, ליטפתי אותו ואת הביצים שלו, איתן גנח בהנאה, התיישבתי על האסלה כשאיברו הזקוף מול עיני וקירבתי אותו לאט אל פי. 

ליקקתי את קצהו באיטיות, טועמת את טיפת שפיכתו הראשונה, מתענגת על הטעם המריר, אליו התגעגעתי כל כך, איתן עצם את עיניו בהנאה, "אתה רוצה שאני אכניס את כולו לפה שלי, נכון?" שאלתי ולפני שהספיק לענות שאבתי את הזין שלו אל הפה שלי וסגרתי עליו את שפתיי, מוצצת אותו כאילו היה סוכריה טעימה, כשלשוני מלקקת אותו, בעודני יושבת על האסלה והוא עומד מולי, קרוב אליי, מחזיק את ראשי ומלטף אותו.

"אאווחח, זה טוב, התגעגעתי לזה" , לחש, ואני המשכתי לענג אותו שם בתוך תא השירותים הצפוף.

"אני רוצה לשבת ושאת תשבי עלי" אמר והקים אותי, התיישב על האסלה ואני עמדתי מולו, הוא דחף מטה את מכנסי, סובב אותי, כך שעמדתי עם גבי אליו, עכוזי קרוב לראשו, עטוף בתחתונים.

איתן ליטף את גבי, ידיו ירדו, חפנו את כדורי אחורי ומעכו אותם, הסתובבתי אליו, הורדתי את התחתונים, "אני מתה להרגיש את הלשון שלך שם" איתן הצמיד אותי אליו, התכופף תוך כדי ישיבה, מלקק את ערוותי, הייתי על סף עילפון, כשלשונו חלפה על פני הדגדגן שלי. 

הוא התחיל ללטף את הדגדגן עם לשונו, ליקק מסביב את השפתיים ואת האזור שבין הרקטום לכוס שלי, אזור שרגיש אצלי בטירוף ….

הייתי חייבת להרגיש אותו בתוכי "תכניס אותו, אני רוצה להרגיש איך הזין שלך בתוכי" .

איתן הזדקף וקירב אותי אליו … ,ניצבתי עם רגליים מפושקות משני צידי ירכיו, מעל הזין המתוח שלו, הוא תפס את מותניי ומשך והוריד אותי לאט והזין שלו חדר אליי, "אאווחח, זה כל כך טטוווב" לחשתי … עולה ויורדת על הזין שלו, הזדיינו במשך כמה דקות, כשאני יושבת על איתן, איברו קודח בתוכי, הייתי רטובה בטירוף , עם כל חדירה הרגשתי שאני מתקרבת לאורגזמה , הדגדגן שלי התחכך בזין שלו ובבסיס הזין וזה עינג אותי כל כך ….

לפתע התכווצתי כולי, כל השרירים שלי, הרגשתי איך אני רועדת כולי ומקבלת צמרמורת, הדבקתי את שפתי לשקע צווארו, "אהההההההה" צעקתי צעקה חלושה כשהאורגזמה העוצמתית היכתה בכל חושי, איתן לא איחר אחרי, הוא התחיל לגנוח והרגשתי את גופו נמתח… לפתע הוא התכווץ והרגשתי את הזרע החם שלו, מציף את מערת אהבתי.

חזרתי לבד לשולחן, שערי ובגדי סתורים,  מייק הביט בי במבט שמעולם לא ראיתי בו, "אני רוצה לחזור הביתה, כנראה קלקלתי את הקיבה", אמרתי, לא מסוגלת להביט בעיניו.

"איפה איתן?", שאל.

"אינני יודעת, הוא אמר משהו על יציאה לעשן, נכון?.

"כן", ענה מייק בשקט, "זו כנראה סיגריה ארוכה מאוד".

                         ************

Loading

6 מחשבות על “חציית הקו האסור”

  1. מבאס שסיפורים שלך נעצריםבאמצע זה ממש מוריד את כל הענין !

    הגב
  2. סיפור נהדר מחרמן. משהו
    מקווה שיהיה לו הרבה המשכים טובים

    איך הם ממשיכים לשכב ולהינות

    ואיך אלינסון ממשיכה עם איתן

    ואולי היא גם תמשיך מייק

    ולבסוף כולם יחגגו ביחד

    בכייף

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן