חילופי זוגות בקיטקאט

מיד אחר הצ'ק אין במלון התחלנו להתכונן למסיבה. אמנם הגענו עבור תערוכת הסקס השנתית של ברלין אך הערב יש מסיבת חילופי זוגות רומית של נשים יפות וגדולות (BBW) בקיטקאט. את הקבוע לא ראיתי כבר כמעט שבועיים ורמת החרמנות והצרכים המיניים שלי כבר הרקיעו שחקים. האתר הרשמי פרסם את המסיבה כמסיבת טוגות אך אני החלטתי ששמלה ארוכה ולבנה תעשה את העבודה מספיק טוב, אפשר להבין את רמת הסליזיות שנותנות הטוגות למסיבת חילופי זוגות אבל היום קצת בא לי להיות כלה . לא לקח הרבה זמן ושוב מצאנו את עצמינו במכונית לנסיעה של 30 דקות של פקקים בדרך למועדון. שמחתי מאוד לראות את החניה מלאה לחלוטין מה שאומר שהמסיבה כבר בעיצומה.

לאחר התשלום לסקסית בכניסה נכנסנו לאזור הבר שהזכיר לנו קצת את מועדון דומה מפאריז בו ביקרנו בשנה שעברה. הבר נראה היה כמצויד במיטב האלכוהול שבנמצא ועמוס באורחים הלבושים בעיקר במגבות ואף לא טוגה אחת נראתה באזור. הברמן יצא לכיוונינו ולקח אותנו לסיבוב היכרות מהיר במבוך החדרים והראה לנו היכן נמצא הלוקר שלנו. החלקתי לי לתוך חלוק לילה שקוף בעל שסע קידמי המגיע עד למפסעה ותחתוני תחרה לבנים. סיימתי את הלוק בסנדל בעל עקב גבוהה שהנחתי שלא ישמשו יותר מידי לעמידה הערב. הקבוע כבר עמד מוכן חמוש במגבת בלבד. התחלנו בסיבוב זריז בין החדרים וחזרנו לבר לאיזה משקה פתיחה קטן

כשסיימנו עם היין עלינו במדרגות מתוך כוונה להתחיל ליהנות אחד מהשני. חדר הזוגות כבר הכיל זוג והצטרפנו אליהם על המיטה הענקית. הקבוע לקח לעצמו מטרה לגמר אותי כצעד ראשון וצלל מיד לעבודה, השבועיים של ההתנזרות ממנו גרמו לכל מגע להתפזר לי בגוף כמו מכת חשמל קטנה. אצבעותיו ששיחקו לי בדגדגן וחדרו אלי לא רק שהציפו את האורגזמה הפיזית וגרמו לי לכעוס עליו שמנע ממני את התחושות המדהימות במשך שבועיים שלמים, הרגשתי את פעימות הלב מהדהדות לי מהכוס. כקבוע הוא יודע להרגיש את הגלים וההתכווצויות שמגיעות מתוכי ועוברות לאצבעותיו, משאירות אותי חסרת ישע בעוד הוא ממשיך במגע המושלם.

פתחתי את עיני ושמתי לב שהזוג הנוסף מביט בנו בעוד היא מענגת אותו אוראלית. הקבוע פיסק את ירכי והחליק את הזין לתוכי גורם לי להיאנח בקול. קולות העונג עודדו אותו לתת לי את הזיון אליו השתוקקתי במהלך השבוע. עצמתי את עיני מודעת לזעקות ההנאה הפורצות ממני ויגרמו לצופים נוספים רבים לבוא לראות על מה המהומה. יודעת שבסוף אפקח עיניים וארצה לקבור את עצמי ממבוכה אבל כרגע למי אכפת? התמכרתי לביצים ההולמות בי ולזין שממלא אותי כל כך טוב בתנועות ארוכות ומהירות. התחלנו להחליף תנוחות ולהתנשק בכוח, לעולם לא מאבדים את המגע אחד מהשני עד שהקבוע נעמד מאחורי והחדיר את הזיו המשומן ממיצי התאווה שלי אל ישבני. ידיו תפסו בחוזקה את שדיי והוא פימפם אותי עד ששפך את האורגזמה הראשונה שלו לתוכי לערב.

הזוג הנוסף על המיטה שניצב עכשיו אל מולי הביט בנו בשמחה ונראה היה כאילו הם כובשים את הרצון שלהם למחוא כפיים למופע. עצמתי עיניים שוב בעוד הקבוע משתחרר מהקונדום ונותן לי דקה לתפוס שוב נשימה. שמעתי את המולת האנשים מאחורי אך העדפתי שלא להביט ולתת להם להתפזר קודם שאקום ואתלבש שוב.
אחרי עוד קצת שיטוטים בבניין הענק מצאנו עצמינו שוב בחדר הזוגות. החדר היה ריק מאדם אך מיד אחרינו נכנסו זוג הודים צעירים וחטובים. הקבוע פיסק את ירכי והחל ללקק לי את הדגדגן בצורה מדהימה שהביאה אותי לאקסטזה. האורגזמות המשיכו להגיע ולאחר זמן קצר הרגשתי את הלחץ של ידו המפלסת דרכה לתוך הכוס הלוהט שלי. העונג היה כה עז שהתחלתי לנהום ולהתנשף בעונג חייתי. ההודי שחדר אל זוגתו בטווח יד מאתנו בתנוחת דוגי ,הודה לנו בקול ואמר שהוא נהנה מאוד להביט אשתו שנראה היה שמתקרבת גם כן לשיא הושיטה יד לכיוון השד שלי והביטה בי במבט שואל. כשהבינה שיש אישור רכנה לנשק אותי בעוד בעלה מגביר את הקצב והעוצמה מאחור. ידי הגיעה אל שדיה שלה ואחזתי באחד בחוזקה בעוד היא מתנדנדת מעוצמת החדירות. בלילת האנחות על המיטה נשמעה לי כמו קונצרט מושלם שלא רציתי שיגמר לעולם.

התהפכתי והקבוע החל לזיין אותי מאחור, הזין שלו הרגיש לי מדהים. אני כל כך אוהבת להרגיש אותו עמוק עמוק בתוכי וכמעט מיד הרטבתי שוב. ההודים נשכבו להם בתנוחת כפיות ושלחתי יד לאונן לה בעד שתינו נחדרות מאחור, הרגשה אלוהית להרגיש על ידי את הגלים העוברים בגופה המתנגשים עם אילו שלי. ההודית אמרה משהו לא מובן ובעלה יצא ממנה ונשכב על גבו. צעצוע אחד נלקח ממני אך הנה הופיע אחד חדש. היא הורידה את עצמה על הזין העומד שלו נותנת לקבוע גישה לתפוס את ישבנה וכוון את קצת הרכיבה שלה. נישקתי את ההודי ותפסתי בחוזקה את פיטמותיו. כולנו מחוברים במעגל של אנרגיה מינית מטורפת. ההודית התפוצצה בשאגות, והתמוטטה הצידה משאירה עבורי זין זקוף ומלא מיצי תאווה. לא חיכיתי לשום הזמנה ובלעתי את כולו מרגישה את הקצה עמוק בתוך גרוני. "אהה אני מרגיש את הגרון שלך" הוא נאנח כשהבין מה קורה בעוד אני נותן ללשוני לסעור לו על הזין. הנקבה, שהספיקה לתפוס נשימה בינתיים, התקרבה והחלה למצוץ ולינוק לו את הביצים בעוד אני ממשיכה עם הזין "זה חלום שמתגשם" הוא קרא בעודו מביט בשתי הנשים הטורפות אותו.

עצרנו לעוד משקה מרגיע בעוד אנו צופים במועדות המתמלא ומאזינים לקולות מכל הכיוונים. הקבוע נשלח אל הלוקר להביא בקבוק יין ונראה היה כאילו האריות מסביב רק חיכו לרגע בו אהיה לבד ומספר גברים ניגשו אלי. "את ההגדרה המושלמת לאישה גדולה ויפהפייה" לחש אחד באוזני כשעבר. הברמן החל למלא את הבאר בנשנושים קטנים ורחבת הריקודים הפכה לאזור היכרויות חברתי לאילו הלוקחים מנוחה מהעינוגים בחדרים מסביב ומחפשים להתרענן, לחפש את המטרה הבאה או סתם להכיר.

התנדנדנו לנו מעט מבוסמים חזרה אל החדרים ומצאנו זוג מבוגר מזדיין לו בצד. התשוקה והכשרון של הגברבר הרשימו אותנו מאוד, עונג צרוף להביט באומן. המשכנו אל האזור הפתוח והקבוע קיפץ לו בקלילות אל הבמה העגולה מזמין אותי בתנועת אצבע לנשיקה. מספר גברים שחשו בפעילות המתקרבת החלו להתקרב כדי לתפוס מקומות טובים לצפייה אך לאכזבתם בחרתי להשהות את הפעילות בכדי להתקלח. המשחקים עד בה השאירו אותי רטובה לגמרי.
המקלחות במועדון הן לא ממש מקלחות אלא יוצר כמו אזור רחצה, מספר מקלחות יורדות מהתקרה והכל פתוח לעיני כל. פתחתי את החלוק ונתתי לו לגלוש לרצפה צועדת בבטחה בעוד הקבוע ממתין בצד. גבר שחור גדול, גבוה, ומצויד בכלי יוצא מגדר הרגיל בגודלו הביט בי בעודי מכוונת את טמפרטורת המים והגיע מיד להתקלח לצידי. הדמיון שלי החל להשתולל וידי כמעט ונשלחו אל הכלי המדהים, לא היה לי ספק שניפגש שוב לפני תום הערב.

השיטוטים הובילו אותנו שוב אל חדר הזוגות. התיישבתי על קצה המיטה והקבוע דחף אותי לשכב אחורה בעוד רגלי נותרות על הרצפה. עצמתי את עיני, מרגישה את תחתוני מוסרות והפה המוכר והמאומן מתחבר מתחיל לאכול לי את הכוס, שומעת את הווילון הכניסה נפתח ונסגר מספר פעמים ומבינה שנוספים נכנסו אל החדר. זין גדול ושחור מחובר אל בעליו הופיע בצד ימין שלי, כל הבלמים שוחררו ואחזתי בזין המדהים חוזרת לדמיונות המקלחת שלי. הבחור התקרב ונתן לי לטעות את קצה הזין לפני שהחל באיטיות לזיין את פי. לא יודעת אם הקבוע בכלל שם לב כיוון שהיה עסוק בעבודת קודש חשובה, אך לפתע הוא פינה את מקומו והזין שמצצתי מיהר תפס את מקומו בתור אל מולי. שמעתי קריעה של קונדום וידעתי שזר הולך לחדור אלי. זרגים נוספים, כולם, למעט אחד, שחורים הקיפו אותי. שלחתי יד לדגדגן והחלתי לאונן לעצמי בעוד האליל השחור מזיין אותי. גובהו והגמישות שלו הרשו לו מידי פעם להתכופף ולנשק אותי ולמצוץ את פטמותיי בלי להפסיק את החדירות הנפלאות. הקצב גבר וגבר עד שחדירת הגמירה ממש העיפה אותי פנימה אל המיטה. בעוד הוא יוצא ומתכופף אלי לומר תודה שמעתי אריזת קונדום נוסף נפתחת. הקבוע מתכופף לבדוק שהקונדום הושם כראוי ונתן לי יד בעוד הזין החדש חודר אלי. הפעם זה היה זין גדול ממדים שהרים ציפיות לשמים אך משום מה הוא לא הצליח לתפקד ואחרי מספר חדירות מועט נשלף החוצה והבחור ירד ללקק בעוד הבא התור מכין את עצמו. בערך בן 30, משקפיים של קלארק קנט, קוביות בבטון וזין קשה כמו סלע שחודר אלי. מיד הרגשתי שהפעם זה יהיה טוב ושונה . הוא זיין אותי בכישרון רב, משחק בקצב ובעומק בצורה כמעט מושלמת, כמעט ורציתי לצפות באומן מהצד אבל לא באמת. הוא עצר לשניה, נשך לעצמו את השפה וסידר את המשקפיים ואז החל לזיין אותי הכוח רב. מיצי התאווה ממש השפריצו על ירכיי וגמרתי בצורה מתמשכת בגלים שהמשיכו והמשיכו עד שגמר. זרגים נוספים הקיפו אותי וחלק ממני רצה להמשיך אך נראה היה שנעשיתי הלומה מרמות העונג שאליהן הגעתי ולכמה רחוק מאזור הנוחות שלי הגעתי.
משכתי בידו של הקבוע ואמרתי לו שאני זקוקה להפסקה ובטח לעוד מקלחת. הוא הבין את מקומו ונתן לי להישען עליו ולהתאושש. המשכנו לתור בין החדרים עוד כשעה, צופים בשלישיות, רביעיות, חמישיות וחדרים שלמים של אנרגיות מיניות העוברות מאחד לשני. הקבוע עוד זכה לגמור למציצה משותפת של זוג אך אני עצמי הייתי כבר מרוקנת לחלוטין.

Loading

4 מחשבות על “חילופי זוגות בקיטקאט”

  1. רק שיחזור.. הקיטקאט , ההוויה של מועדון בעיר. הערבים של הריגוש שבחיפוש, של האדרנלין, של הקשר במבט ואז בתנועה ואז במגע. בינתיים חיבוק וירטואלי.

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן