חופשה בבית הורי

נוסעת הביתה לחופשה, מגיעה דיי מאוחר. אמא ואבא יושבים כבר לאכול, אני עייפה ומטונפת מהנסיעה הארוכה, אומרת להם שאני קופצת למקלחת ומצטרפת אליהם. ממהרת לחדר שמה את התיק שהבאתי, הולכת למקלחת נכנסת מתחת לדוש מתענגת מהזרם הראשוני של המים, מסבנת ושותפת את עצמי ממהרת לצאת כשמגבת עוטפת אותי. ממהרת לחדר, מתנגבת, מורחת קרם גוף שמה על עצמי תחתוני בוקסר וגופייה לבנה. שניהם צמודים ולא משאירים הרבה לדמיון, במיוחד הגופייה שמדגישה את הפטמות והעטרות הכהות והגדולות שלי.
יוצאת לסלון ומתיישבת לאכול, אוכל של אמא טעים כמו תמיד, טורפת הכל מרוב שרעבה, מדברים על דהה והה, מידי פעם שמה לב שעיניו של אבא גולשות במורד גופי אבל לא מטריד אותי במיוחד, ומהר מאוד כל אחד עובר לעיסוקים שלו.

הנסיעה הארוכה נותנת את אותותיה ואני נשכבת על המיטה ומהר מאוד מרגישה כבדות נופלת עלי שוקעת לשינה עמוקה ונעימה. לאחר זמן מה משהו מעיר אותי, פוקחת את עיניי וחשוך מסביב, לא זזה ושוב מרגישה יד שמלטפת את עכוזי, חופן אותה ואז יד נוספת מצטרפת וחופנת את הלחי השנייה. עיסוי קל ונעים. מזיזה את ראשי ומביטה לאחור. זה אבא. הוא רוכן מעליי וידיו על בשרי.

"אבא, מה אתה עושה?" אני שואלת עדיין מנומנמת.

"ששששש" אתה לוחש "זה כלום"… מורידה שוב את ראשי לכר וממתינה, ידייך חוזרות לטייל על בשרי, הפעם מתחת לגופייה, הם עולות מעלה, מטפסות על עור גבי וחושפות אותו לאוויר הלילה, יחד עם זאת אתה מרים את הגופייה כך שהיא קבוצה מסביב לצווארי. מתחיל לעסות את העור החשוף, מלמעלה למטה ואני נאנחת בעונג.

"מממ זה טוב אהה?" אתה שואל ולא ממש ממתין לתגובה, אלה ממשיך מידי פעם ידייך גולשות לצדדים ומלטפות את צדדי שדיי שכבר חשופים. כשאתה רואה שאינני מגיבה אתה מעז יותר וכשידייך שוב יורדות מכתפיי אתה מעביר את אצבעותייך שיורדות וממששות את שדיי, אני מוציאה קול, אנחה חנוקה. "אבא?!"

"ששש" אתה שוב לוחש "זה טוב. מממ" אתה אומר, אני שותקת. אתה חוזר לעסות את גבי, יורד לגב התחתון ומטה יותר מעסה כל עכוז בתורו, חופן אותם ואז נותן לאגודלייך לגלוש פנימה, המגע מעביר בי זרם של מודעות "אבאאא" אני מתחננת שואלת.

"שששש" אתה חוזר "אני רוצה לעשות לך טוב. אל תעשי רעש שאמא לא תתעורר. מממ כל כך נעים. איזה עור מטריף יש לך." חוזר לעסות את עור גבי ואז שוב גולש לצדדים וחופן את שדיי משני הצדדים באסרטיביות, לא מוותר הפעם ולא מגשש. אוחז בהם, כל שד בכף יד שלך, מעסה "ידעתי שזה ירגיש ככה. כל כך טוב. איזה ציצים יש לך. טיז'רית קטנה. עוד מקודם אני מפנטז על איך שאני תופס לך אותם. מועך אותם ככה" ואני נאנחת בקול ממגע ידייך על שדיי, אתה צובט את הפטמות שזקורות כבר.

"חרמנית שלי. תראי מה את גורמת לאבא שלך לעשות. כשיצאת חצי ערומה מהאמבטיה רציתי אוחחח" אתה נאנח כשאתה ממשיך לעסות לי תא שדיים באגרסיביות.

"אבא דיי בבקשה, זה אסור". אני מתחננת

"שום דבר לא אסור. את מגיעה לשולחן חצי עירומה. מענטזת את הטוסיק הזה" נותן לטוסיק שלי פליק "ואת אומרת שזה אסור. יש לך מזל שכבר בשולחן לא הרמתי אותך, תלשתי מעלייך את הבגדים, וזיינתי לך את הצורה. כמו שרציתי לעשות" .

"דיי אבא. איך אתה מדבר. מה אימא תגיד" אני אומרת ומנסה להרחיק את ידייך שמגששות ומעסות את בשרי.

"אמא. מה היא כבר יכולה להגיד. כבר המון זמן אנחנו לא מזדיינים. אני חושב שאם אמא/אישה לא יכולה למלא את תפקידה במיטה. אז זה באופן אוטומטי אמור לעבור לבנות, ואת כבר מזמן מוכנה לזיין. לא?" אתה שואל כשחיוך רוקד על שפתייך.
לוקח את ידיי ומרים אותם מעל לראשי, מחזיק אותם ביד אחת בעוד ידך השנייה מורידה הפעם את הגופייה לגמרי, כך שהיא משמשת כחבל מסביב לידיי הכבולות. אתה מסובב אותי ולפני שאני מוציאה מילה מוריד את ראשך ושואב פטמה זקורה לתוך פיך החם "אווווו" אני נאנחת בקול.

"זה מרגיש טוב אהה" אתה צוחק וחוזר ללקק ולמצוץ את שדיי. כל אחד בתורו זוכה ליחס. "איזה ציצים יש לך. אוווח אני מת. איזה תחת" אומר וחופן עכוז באגרסיביות, "איזה כוס" אומר ומעביר כף יד ואוחז בין רגליי , מביט בעיניי עמוקות ואומר "אני הולך לזיין אותך טוב טוב. שומעת אותי ילדה. אבא הולך לזיין את הכוס הזה. מעכשיו הכוס הזה שייך לי". אומר ומצמיד את כף היד לערווה שלי, לוחץ ומשפשף. כך שגם אם לא רוצה מרגישה אותך ואתה מצליח לגרות את הדגדגן.

"אוווו. אבא" אני נאנחת.

"כן. כןןן טיז'רית קטנה של אבא. אבא הולך לזיין אותך כל כך טוב" אתה חוזר ולוחש באוזניי ואז מתחיל ללקק את צווארי ויורד שוב לשדיי.

אני עדיין לא יודעת מה קורה, אבל הכוס שלי רטוב כל כך שאני לא רוצה להילחם, מה שאתה עושה עם פיך מרגיש כל כך טוב, שאני מוכנה להתעלם מהעובדה שאתה אבא שלי.

אבא שלי, שמוצץ את שדיי ומשפשף את איברי מבעד לבוקסר. "אווו כן" אני נאנחת כשאתה מחדיר את ידייך לתוך הבוקסר ונוגע בבשר הלוהט והרטוב שממתין לך שם.

"מממ כן. בדיוק כפי שחשבתי. חרמנית קטנה שלי, כבר מוכן לזיין של אבא אהה" אתה צוחק " רעבה בשבילו אהה" ממשיך להתגרות בי "נו תגידי מה את רוצה. ילדה שלי. תגידי לאבא שאת רוצה את הזין שלו. בתוכך עכשיו" אתה ממשיך להתגרות.

"אוווו בבקשה. אבא. בבקשה. זה מרגיש כל כך טוב אבא".

"מה. מה רגיש טוב. מתוקה. תגידי לאבא".

"האצבעות שלך. אווו האצבעות שלך שחודרות לתוכי. זה מרגיש כלללל כךךךך טובבבב".

"חודרות לאן. תגידי".

"לכוס שלי. לכוס הרטוב שלי. הווו אבא. זה מרגיש כל כך טוב. אל תפסיק. כןןן כככה".

"ככה אהה" אומר וממשיך לזיין את הכוס הרטוב שלי באצבעותייך "ככה את אוהבת את זה. תגידי לאבא. מה עושה לך טוב. ככה כן. מתוקה שלי. שובבה קטנה שאבאלה. ממממ כן את מוכנה. מרגיש שהכוס שלך מוצף ומוכן לקבל אותי".

"הווו כן. כןןן כןןן. זה טוב אבא. זה כל כך טוב".

"רוצה זיין? תגידי. שאת רוצה. תבקשי את זה. נו ילדה. נו"

"כן אבא. אני רוצה את הזין הגדול והקשה שלך בתוכי. תזיין אותי אבא. כןןןן". אתה לא מפסיק לענג את איברי, אלה משחרר את האחיזה של היד השנייה שריסנה אותי ובעזרתו מוריד מעלייך את התחתונים שהיו עלייך, ובאותו יד מוריד גם ממני את הבוקסר שעלי, ואני מרימה את העגן עוזרת לך, ברגע שהם יורדים ממני אני מפסקת את הרגליים מזמינה אותך "בבקשה אבא". אני מתחננת "תכניס את הזיין שלך לתוכי. עכשיו אבא. עכשיו".

"שרלילה קטנה של אבאלה. תראי איך הכוס שלך רטוב, איך הוא רעב לזין. רוצה זין אהה ילדה קטנה. רוצה שאני ידפוק אותך?".

"כן. כן אני רעבה לזיין. תכניס לי אותו עמוק עמוק. כמו שרק אתה יודע. אבא. תדפוק אותי טוב אבאאאא. תכניס אותו." ואתה לא מחכה הרבה, מפסק את רגליי עוד עם ידייך ומכוון את איברך הלוהט לפתח של איברי, מתחיל לפלס את הדרכך פנימה, ס"מ אחר ס"מ חודר אלי ואתה נאנח בעונג רב "את כל כך צרה. אווו כל כך נעימה. איזה כוס מתוק יש לך. הוא עשוי בדיוק בשביל הזין שלי. איזה כוס אווווח".

"הווו כן אבא. אתה ממלא אותי כל כך טוב. אל תפסיק אבאלה. בבקשה אבא זה מרגיש נפלא. איך שאתה ממלא ומוטח את הכוס שלי. הווו כן" ואתה מתחיל לזוז בתוכי. פנימה והחוצה ושוב חוזר חלילה. הרעשים של הזיון שלנו, של המיצים שלי של הדפיקות שלך בתוכי, ממלאים את החדר, האנחות שלנו מתערבבות ומבשרות על עונג וסיפוק אדיר.

"איזה כוס יש לך. כוס רעב לזין. זנזונת קטנה של אבא. תראי איך הכוס שלך רוצה אותי. מקבל אותי. רעב בשביל הזין שלי. אווווח. זה מרגיש נפלא".

"אווו אבא. זה מרגיש מהמם. ההרגשה של הזין שלך ממלא. שאתה מזיין אותי. אווח. אל תפסיק לדפוק אותי. תדפוק אותי טוב. כן ככה טוב טוב. אל תפסיק. תזיין מהרה יותר. כן אני רעבה לזין שלך. תפוק אותי אבאלה. כן כןן כןן ככה. מהר יותר. תחדור עמוק יותר. תמלא אותי. תקרע אותי. אוווו זה טובבבב".
אתה ממשיך לחפור בי, המיטה זזה ממאמציך, שנינו מזיעים ומתנשפים. אך אתה לא מפסיק אלה זז מהר ועמוק יותר ממלא אותי.

"אלוהים איזה כוס יש לך. איזה בת יש לי. אוווח".

"כןןן אבא כןןןן אבא בבקשהה אבא כןןןן כןןןןן" ואני גומרת נאחזת בך בעוד אתה ממשיך לזוז בתוכי, חופר בתוכי עמוק יותר ויותר. נהנת מהאנחות שלך ומהמילים החרמניות שלך " אוווח אוווח איזה בת יש לי, איך זכיתי. אוווח. איזה כוס אווח אוווווח אוווח" וגם אתה גומר בתוכי.

מרגישה את כל מטחי הזרע שממלאים אותי ומציפים אותי, אתה ממשיך לנוע לאט יותר משחרר הכל, מאבד עצמך בתוכי ואז שקט, רק נשימותינו נשמעים בחדר, שנינו חבוקים איברך עדיין בתוכי. אתה מתרומם ומנשק לשפתיי "זה הייה מדהים, מתוקה שלי".

אני מחייכת "זה באמת הייה מטורף. בחיים שלי לא זיינו אותי ככה. זה הייה מטריף".

"נו ברור. מי יוכל לזיין את הבת שלו טוב יותר מאבא. את בנויה בשבילי, בשביל הזין שלי" מחייך ומנשק לי שוב, מתגלגל ממני ונשכב ע"י.

"אוו אבא, בטח עם כל הרעש שעשינו אמא ערה ושומעת. מה יהיה", אני שואלת בדאגה.

"זה בסדר. היא יודעת. אמרתי לה שמה שהיא לא יכולה לספק. אני הולך לדורש מהבת שלה. לא משנה לה. כל עוד אני לא יטריד אותה יותר, ועם כוס כמו שלך. בשביל מה אני צריך אותה?".

"ממממ מתי בדיוק ניהלתם את השיחה הזאת" אני שואלת בצחוק.

"את אל תדאגי לגבי אחרים, רק תדאגי לספק את אבא שלך. שומעת" צוחק ונותן לי פליק לטוסיק.

שנינו הולכים להתנקות וחוזרים למיטה "מה אתה ישן איתי?" אני שואלת.

"ברור. מהיום הולכים להשתנות כמה דברים. אמרתי לך. את צריכה לספק את אבא, ואבא הייה רעב הרבה מאוד זמן. לך יש כוס צעיר שיכול לספק כל כך הרבה עונג. לקבל הרבה זין. מממ מה נראה לך? שאמרתי סתם?".

"חחחח. בסדר אבא. כל עוד תזיין אותי כמו היום, ואני יגמור ככה בכל פעם. אין לי בעיה. הכוס שלי לרשותך. מתי שרק תרצה" אומרת ומנשקת אותך.

שנינו נכנסים למיטה, אני ישנה על הצד ואתה מאחורי, שנינו ישנים כפיות. במקום להירדם אני מפסקת את רגליי ומגששת לאחור עד שאני נוגעת באיברך הרפוי, ליטוף ועוד ליטוף והוא מתחיל להזדקר "כבר? אבא רוצה לזיין. אבל עייף. אולי מאוחר יותר".

אני מצחקקת, "זה בסדר אני יכולה לחכות, אבל כפי שאמרת כבר. הכוס שלי רעב לזין שלך, אז אני בטוחה שלא יהיה איכפת לך אם הוא ישכן בתוכי עד לרגע שיהיה מוכן לפעולה" אומרת ומכוון את עצמי כך שתוכל להחדיר את הזין שלך עמוק לתוכי "מממממ" אני נאנחת מעונג התחושה "הזין שלך מרגיש כל כך טוב, אבא. אני מתה על איך שהוא ממלא אותי כל כך טוב".

"ממממממ כן" אתה נאנח ומתקרב אלי יותר, מחבק אותי קרוב קרוב , כך שאיברך יוכל לחדור הכי עמוק. שכמעט כל איברך יהיה טמון בכוס הרטוב והלוהט שלי, "בהחלט. יש לי בת שרעבה לזין. עם כוס מאוד חרמן. זה מרגיש נפלא לישון ככה. ככה אם יתחשק לי בלילה. אוכל להתחיל לזיין אותך וככה תתעוררי. כשאבא דופק אותך חזק וטוב. נסיכה שובבה של אבא. חרמנית קטנה" אומר וחופן את שדיי.
מזיז את אגנך וחודר עמוק לתוכי "אוו אבא, אם תמשיך ככה. אני לא אוכל לישון חחחח." אני צוחקת אך גם מגורה "אבל זה בהחלט מרגיש נפלא. איך שהזין שלך ממלא אותי. מפסק את איברי. עכשיו יהיה לי הרבה סיבות לחזור ולבקר יותר מממממ".

"מממ בטוח. הכוס הזה לא יכול בלי זין. אני מרגיש את זה. במיוחד בלי הזין של אבא. חחח הוא מיועד בשביל הזין שלי. חסר לך שלא תבואי לקבל את הזין של אבא".

ככה ממשיכים לפלרטט ולזוז בעדינות עד שאנחנו מתחילים שוב להתנות אהבים באיטיות כמו גלים בים, לאט לאט אתה חודר אלי ומדיין אותי ואני מחזיקה בך חזק נהנת מכל דפיקה ודפיקה, מכל חדירה עמוק לתוך איבריי. "אלוהים אבא איזה זיין יש לך. הוא משגע אותי אווח".

"הזין שלי משגע אותך. או הכוס שלך משגע את הזין שלי. תראי מה את עושה לו. בגללך הוא לא מצליח לנוח. אלה רעב לעוד. מתחיל לזוז מעצמו, רוצה לחדור אלייך עמוק יותר. לזיין אותך חזק יותר. רוצה לשמוע את הרעשים שהכוס שלך עושה. רוצה לשמוע אותך מתחננת ודורשת עוד. ביתי ביתי ילדתי המתוקה. איזה כוססססס אוחחח".

ככה ממשיכים לזוז ולדבר מלוכלך עוד ועוד, עד שאני מפסיק לזוז וממתינה שהאורגזמה שהחלה תגיע ותסחף אותי איתה. "אוו אבא מה אתה עושה לכוס שלי. אני לא רוצה שזה יפסיק ההרגשה הזו. זהההה כל כךךך טוב אבא. אני אוהבת איך שאתה דופק אותי. פותח אותי אווו כןןןן". גם אתה מהר מאוד מאבד את עצמך בתוכי " אוווווו כן כן כן" אתה נאנח באוזניי "המחשבה שאני גומר לך בכוס. הורגת ומחרמנת אותי כל פעם במחדש. ילדתי החרמנית. מממממ חרמנית קטנה של אבא, שרעבה כל כך לזין שלו. זנזונת קטנה של אבא שמוכנה לזין שלו בכל רגע אוווו כןןן איזה בת יש ליי אווו כןןןן".
אחרי רגעים ארוכים של עונג וסיפוק אנחנו נרדמים שוב עד לפעם הבאה.

קרדיט על הסיפור לאתר המת יחסים אסורים

Loading

8 מחשבות על “חופשה בבית הורי”

  1. וואלה לא התחברתי, קראתי לא מעט סיפורי של סקס במשפחה אבל הפעם זה הרגיש לא נכון…

    הגב
  2. מאוד סקסי ומגרה, אבל בין אבא ובת!!!??? זה נשמע מוזר ואסור, הרבה בחורים היו חושבים עלייך, (גם אני!!❤????❤????????), ואבא יכול לבוא על סיפוקו מחוץ לבית, בגלל שאשתו לא עושה זאת!!! מחכה לעוד סיפרים מחרמנים!!

    הגב
  3. המון שגיאות כתיב לא מתאים לכתיבה שלך .
    באופן אישי מסתייג מקללות זיון הוא לא בהכרח ניבולי פה אולי זה מעורר אחרים אצלי זה מוריד מערך הסיפור.
    יש סתירה נוראית בהתחלה אומר האבא תהיי בשקט שאמר לא תשמע ואחרי זה שוחחתי עם אמא על כך והיא יודעת

    הגב
  4. פחות מתחבר לעניין של אבא ובת אבל בלי קשר… כרגיל הסיפורים שלך כתובים ברמה גבוהה

    הגב
    • הלוואי היה ברמה גבוהה.
      שגיאות כתיב בלי סוף שממש מורידות מהנאת הקריאה.
      מעבר מלדבר על אבא לדבר עם אבא. (בהתחלה מספר על ואז פתאום עובר "לאבא אתה…"
      לא מוצלח.
      גם הסיפור עצמו לא ברמה. בהתחלה מאד מסוייגת, על גבול האונס. ופתאום היא הכי בעניין.
      מאכזב

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן