זיונים או זיוני שכל?

סיפור של  סינגל שייקר

 

כל הסיפור בכלל התחיל בגלל טעות שלי. כמו כל נותנת שירות  אני רגילה לאנשים מגעילים, גסים ואלימים שחושבים שהכל מגיע להם. ככה זאת העבודה בבית חולים ציבורי , פשוט לעבוד בתוך טינופת. לרוב אני יודעת להתעלם ולהמשיך בעבודתי אך הפעם, כמו שאמרתי, טעיתי. הוא היה ערס שחור ושעיר שהגיע עם חברה ועשה יותר מדי בלאגן. מההתחלה הוא דיבר בקול רם מידי עם חברתו על הזיונים שהיו לו בכל מקום בעולם ובערך עם כל הבחורות בעולם. הקהל מסביב הביט בו בגועל אך כולם שתקו. זה היה מביך, היו המון אנשי צוות ואנשים חולים וזה היה נראה נורא. כשעברתי לידו שוב פעם הוא נעמד במלוא הדרו וקרא "מה קרה? לא קיבלת זין אתמול אז את עצבנית פה על כולנו?". ידעתי שאני צריכה להתעלם או אולי לקרוא לאבטחה אך הנימפומנית שבי קפצה פתאום והורדתי את מבטי אל הזין שלו בוחנת את גודלו מבעד למכנס הבד. אין ספק שהייתה שם חבילה נאה והתעכבתי עם המבט יתר על המידה. כמובן שהערס עם הביטחון העצמי המופרז קלט את העיניין והתלהב "כן, כן נשמה, יש לי זין 25 סנטימטר שיוציא מימך את כל העצבים". הסמקתי כולי ורציתי בערך למות שם מול כולם אך מלמלתי משהו בלתי ברור וברחתי משם, מרגישה את הלחלוחית מתפשטת לי בכוס. איך ספק שהפאסון והעודף ביטחון עצמי של הבחור עשו לי את. אולי גם קצת ההשפלה הפומבית אבל זה כבר לסיפור אחר. לאחר כמה דקות, בעמדה שלי, הבטתי בו שוב מרחוק והפעם הוא פתאום נראה לי אחרת, עדיין שחור ועדיין שעיר אך פתאום שמתי לב שהוא גבוהה ומוצק ואולי אפילי בעל פנים נאות. התחלתי לשקוע קצת בפנטזיות מיניות קלות עם האובייקט החדש ולא שמתי לב למה שקורה סביבי עד שלפתע הקפיץ אותי קול נשי "הוא יודע לזיין כמו שחקן בסרטים כחולים" ראיתי שזו החברה של הערס "אומרת לך את זה מניסיון, הכוס שלי מרגיש עכשיו כאילו עבדו עליו עם מקדחה אתמול בלילה. רק תגידי ואני מסדרת לך אותו. רואים עליך שאת קרועה עליו". עכשיו כבר ממש רציתי למות, סילקתי אותה מהעמדה, ניסיתי להחזיר קצת מהכבוד האבוד שלי ואמרתי לה שהיא חצופה.

אבל הרטיבות בין רגלי הייתה מטורפת , נזלה ונמרחה בין רגלי ועל המכנס. נזכרתי שלא לבשתי תחתונים הבוקר והבנתי שאם לא אעשה משהו ומהר הכל ינזל. הסתגרתי לי בעמדת האחיות מודעת לזוג המציץ מדי פעם. קלטתי אותם שם עם המבטים הבוטים שלהם והביטחון העצמי המופרז. בכל פעם שהרמתי את העיניים הם סימנו לי לסוא אליהם. כל הצוות שעבד איתי פנה והתעניין מה קרה אך בחרתי להתחמק ובטח לא לספר להם עד כמה שאני רטובה.

בסוף נכנעתי, האמת שהערס לא הפסיק להתלונן על כאבים.

כשהגעתי למיטתו החברה שאלה אם אני הולכת לדחוף לו משהו בתחת לכאבים. הם ממש התלהבו מהרעיון והבאתי להם 2 נרות אקמול. הערס הסתובב מייד וחשף את ישבנו השעיר מול החברה שלו ומולי. שמתי על ידי כפפות, שימנתי את אצבעותיי ודחפתי לו את הנרות לתחת.  האמת שהגזמתי קצת…  דחפתי את הנר הראשון ממש עמוק ושיחקתי בתחת כמה שניות יותר מידי ואז דחפתי את הנר השני. השארתי 2 אצבעות עמוק בפנים וזיינתי אותו לעוד כמה שניות ממלמלת משהו על הכנסה עמוקה כדי שישאר בפנים.

החברה לא הוריד ממני את העיניים  והתפקעה מצחוק. סיפרה שמאז ומעולם היא מציעה לזיין אותו אך הוא תמיד סרב. כשמשכתי את ידי הוא פשוט התהפך על הגב בלי להרים את המכנס. הזקפה האדירה שלו קפצה אלי מתוך יער סבוך של שיער שחור, סמיך ומקורזל. זין גדול , עבה וכהה. הכיפה הבשרנית נצצה אלי בטיפת רטובה שעמדה בקצה.

חשבתי שאני גומרת רק מהמראה. לא התאפקתי, מעדתי… הושטתי יד וליטפתי לו את הזין מול המבט המזלזל שלו והחברה הצוחקת. כאילו היה להם ברור מראש שאני לא אצליח לשלוט בעצמי.

הבטתי בחברה והיא החליטה להושיט יד וללטף ביחד איתי את הזין העצום שלו. נעצתי את מבטי בחזה הסיליקוני העצום שלה והיא צחקקה ושאלה אם אני רוצה לגעת.

היא התקרבה אלי מעל הזין, לקחה את ידי והניחה אותה על השד. התכופפתי לנשק אותה. יד אחת מלטפת זין ענק, יד שניה על שד סילקוני ושפתי מגששות שפתיים רכות ותפוחות מבוטוקס. היא פשקה בעזרתן את שפתי ודחפה את הלשון. הרגשתי איך הכוס שלי מתנפח ונרטב.

למזלי החדר בו החולה החרמן שלי אושפז היה ריק אבל בכל זאת סגרתי סביבנו את הווילון והרגשתי חופשיה כדי להמשיך בנשיקה לוהטת עם הערסית המתוקה. חפנתי את שדיה הרכים וינקתי את שפתיה ברעבתנות.

הערס התחיל להתבכיין שהזנחנו אותו ואנחנו הבטנו בו חזרה אך נותרנו מחובקות והתלטפנו. המשכנו לעבוד כצוות וליטפנו את הזין הענק בכריות האצבעות בעדינות וירדנו לביצים .

היא שאלה אותי אם אני יודעת מה זה bdsm, אז אמרתי לה שברור…  היא סיפרה לי שהוא נשלט שלה, עבד מין . כלפי חוץ הוא נראה קשוח וגברי אבל במציאות הוא נשלט שעושה מה שמבקשים ממנו.

חייכתי וסיפרתי לה שאני מזיינת גברים בתחת והיא צחקה ואמרה לי שהעבד שלה מפחד מזה נורא.

הוא עושה מה שמבקשים ממנו, ליקוקים , פינוקים, מסאזים וכל מה שארצה. ואם ארצה להרגיש את הכלי שלו בכוס היא תבוא ותינק את הדגדגן בזמן שהוא חודר אלי. היא החזיקה לו את הזין ושפשפה חזק בזמן שדיברה איתי. היה נראה כאילו הוא תכף גומר רק מהשיחות שלנו “אז מה.?" שאלה "רוצה להראות לי איך בכל זאת חודרים אל התחת המכווץ הזה פה?" הקוף השעיר על המיטה התחיל להתנגד אך היא הייתה מוכנה אליו "סתום! יש פה מקצוענית שמוכנה ללמד אותי דבר או שניים על התחת שלך. עוד מילה ולא רק שאני עוזבת את הזין אלא אני גם לוקחת את הבגדים שלך והולכת. אז תשכב בשקט ותהנה מהגמירה". זה היה מהמם לראות איך מגבר גס רוח וצעקן הוא השנייה הפך לכלבלב מיוחם. הערסית המשיכה לאונן לו באגרסיביות. נראה היה שזה המגע המועדף עליו כי הזין המרשים שלו עמד כמו אבן. היא ירקה על הזין כדי להרטיב אותו והמשיכה בשפשוף הכוחני. אני בינתיים לבשתי את כפפות הגומי ואחזתי בשפופרת נוזל הסיכוך. "בואי ננסה בלי כלום" עצרה אותי הערסית בחיוך מרושע. ניסיתי להסביר שזה כאב נוראי ועלול לגרום לפציעה אך היא ביטלה אותי ואמרה "תראי איך הוא אוהב שאני מאוננת לו, כאב מגרה אותו עוד יותר"

התכופפתי אליו והחלתי ללחות על חור התחת שלו עם אצבע אחת. הקופיף התחיל לצעוק ולהתרחק ממני ולנפנף בידיו. בלי להפסיק לאונן לו העבירה הערסית את ידה הפנויה והניחה אותה בכוח על פיו חוסמת את הצעקות ונשענת עליו כדי שלא יוכל לברוח "ידיים למטה או שאני חותכת לך את הביצים! עכשיו!". חבל שאין לנו אותה פה עם כל החולים חשבתי לעצמי. המשכתי לדחוף את האצבע עד שחדרה כולה, הקופיף המשיך להיאנק תחת ידה אך הזין שלו המשיך לעמוד כמו סלע. המשכתי בתועות חדירה פנימה והחוצה עד שהתחת המכווץ השתחרר טיפה וצעקות והמאבק שכחו. עכשיו הוא כבר עבר לגניחות הנאה. "לא טוב" שמעתי את הערסית אומרת והבנתי מיד. החדרתי שתי אצבעות והוא שוב החל בצעקות תחת ידה החוסמת, המשכתי בכוח רב מנסה להתאים את העוצמה לזו שבו אוננה לו. כבר הרגשתי איך מצטברת עלי זיעה מהמאמץ אך המשכתי לזיין את הקופיף בכל הכוח. "עוד כמה שניות, אחות והוא גומר" אמרה. הרמתי את ראשי והבטתי בפרצופו הוא כולו כבר היה באקסטזה מינית. "בואי תראי עוד משהו קטן רק תזהרי כי הוא משפריץ חזק" הערסית הרימה את ידה מפיו וגניחות שלו נשמעו רמות בתנועה אחת היא דחפה שתי אצבעות לתוך פיו והחלה לשחק בתוכו. תנועות האגן שלו כבר הפכו לכוחניות כל כך שקשה היה להמשיך בחדירה אליו כמו גם באוננות "אתה יכול לגמור! קראה לעברו דוחפת את אצבעותיה עמוק לגרונו. שניה אחרי קולות החנק שלו  הוא פלט את נוזל הזרע שלו לאויר עד למעבר לראשו. הערסית המשיכה לדחוף אצבעות לגרונו, מוציאה ממנו קולות הקאה בלתי רצוניים אך הזרע המשיך להשפריץ ממנו בכוח רב.a

Loading

2 מחשבות על “זיונים או זיוני שכל?”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן