זיון סוער עם זר

סתם רציתי לקנות משהו קטן באותו ערב. אך לא יכולתי להימנע מלהתלבש יפה. אז מה אם רק רציתי לקפוץ לחנות הקרובה? טוניקה בגוון כחול עמוק עם מחשוף נדיב, נעלי עקב לא גבוהות במיוחד אך תואמות. סידור קל בשער ויצאתי לדרך. שוטטתי מעט בחנות. ושמתי לב שמישהו עוקב אחרי. האמת? אני רגילה למבטים ולראשים מסתובבים, ולכן לא יחסתי לכך חשיבות. להיפך – ההרגשה נעמה לי מאד…

פתחתי את המקרר בביתי להוציא בקבוק בירה – אך מסתבר שלא היה שם אחד כזה. במקום להעביר שעה רגועה בביתי נאלצתי לרדת לחנות הקרובה, לרכוש בקבוק בירה צונן וטוב.

בחנתי את המדפים, ואז ראיתי אותה.

לרגע עצרתי את נשימתי, ובירכתי את מזלי הטוב שגרם לי לעבור לשכונה הזו. מקווה שהיא אכן תושבת האזור.

מטרים ספורים ממני הלכה בנינוחות מעצבנת האישה שהיא אולי התגלמות כל התשוקות שלי.. למה מעצבנת? כאילו לא נוגע לה איך הלב שלי מחסיר פעימה רק מלראות אותה.

השמלה הקצרה שלבשה בגוון כחול עמוק הלמה אותה וחשפה בדיוק במידה את גופה הפלאי. מהודקת היטב ומדגישה את קווי גופה הבשל. המחשוף גילה טפח מהשדיים שבלטו בצורה לא מוגזמת והיפנטו אותי אליהם.

וכמובן – הרגליים, שלא יכולתי להפסיק להסתכל עליהם. עטופות בגרבי רגל סקסיות ונתונות בנעלי עקב תואמות שהפכו את הליכתה לאצילית יותר, סקסית יותר, ומתריסה הרבה יותר.

מיד שמתי לב שהוא מתבונן בי ללא יכולת להפסיק. אמת, אני רגילה לראשים מסתובבים ומבטים מסוגים שונים. לכן לא ייחסתי לזה חשיבות בתחילה. עד שהבנתי, שהמבטים שלו לא פוסקים. העפתי מבט לעברו. גבר לא צעיר אך גם לא מבוגר. גוף סביר בהחלט, הייתי מעיפה מבט לעברו חשבתי.

האטתי את קצב הליכתי והדגשתי יותר את הפסיעות. לא הבטתי לכיוונו, אבל חייכתי לעצמי מהמחשבה מה עובר לו בראש עכשיו. היה לפני ערב די ריק שהתכוננתי להעביר בבית. החלטתי לשחק עוד קצת עם הזר שעומד במרחק לא גדול ממני בחנות השכונתית.

הסתובבתי לכיוון המדפים, מאפשרת לו מבט מכיוון אחר על גופי. אני מכירה אותם ויודעת מה הם רוצים.

כשהיא הסתובבה, ידעתי מה משך אותי כל כך. התחת שהפנתה לכיווני היה מדהים ויחד עם הרגליים המפוארות שמולי ידעתי שאני צריך להשיג אותה. ועוד דבר ידעתי – שהבליטה במכנס לא מותירה מקום לספק במקרה שמישהו יעבור כאן במקרה.

לפתע, ללא כל הכנה מוקדמת, הרגשתי את הרטיבות מוכרת בין רגליי. משהו במראה של הגבר הזה והמחשבות על כך שהוא לא מפסיק להסתכל, גרמו לכוס שלי להגיב בצורה לחה למדי.

סיימתי את הקניות ופניתי לכיוון הקופה, מבט מהיר לאחור הבהיר לי שהוא עדיין אחרי. מבטינו נפגשו לרגע והוא חייך אלי.  היה לו חיוך מקסים. צמרמורת חשודה זחלה במעלה גבי.

התקדמתי בצעדים מהירים לכיוון ביתי. שומעת צעדים מהירים מאחורי. ברור.

רגע לפני שנכנסתי אל הבניין הוא התעשת, התקרב אלי ואמר: "ערב טוב".

"גם לך" אמרתי, "אנחנו מכירים"? "לא", הוא אמר. "אבל אולי כדאי שנכיר" וחייך שוב חיוך שובה לב. זה לא פייר שלגברים עם גוף די בינוני יש חיוך שממיס אותך.

"מקרוב את יפה הרבה יותר" הוא אומר לי, ואני, כאילו לא פגשתי אותו רק לפני חצי דקה, כמו נערת טיפש עשרה מטומטמת שומעת את עצמי אומרת לו "רוצה לעלות אלי"? מה אני מציעה דברים כאלה? אני חושבת לעצמי, מה נהיה ממני? אבל בעוד אני מהרהרת אנחנו בפתח הדירה והוא מציע שנשב על הבירה הקרה שקנה זה עתה.

לא האמנתי למה שקורה לי. אני יושב באותו חדר עם מושא תשוקתי. שותים יחד, משוחחים מעט. "רגליים יפות מאד יש לך" אמרתי לה, היא מחייכת אלי ואומרת לי : "מה אתה מקשקש, ראיתי את הבליטה שלך מתחילת הערב, זה עדיין לא ירד…"

ומצחקקת. כמה שהוקסמתי מהגוף שלה, כשראיתי את הפנים שלה מקרוב זה היה בעוצמות גדולות עוד יותר, פנים עם נוכחות חזקה מאד אך עם זאת עם עדינות ורוך, ובאותו הזמן משדרות סקסיות ומיניות שלא נגמרת.

היא מרימה את רגליה ומניחה אותם על ברכי כאילו זה דבר שהיא עושה מידי ערב. ואני מרגיש את התחתון שלי עומד להתפוצץ.

אני מביט בעיניה ומבין שהמטרה של שנינו משותפת מאד הערב. מתחיל ללטף לה לאט לאט את הרגל לכל האורך. יורד אל העקב וחולץ לה את הנעליים. חושף כפות רגליים מטופחות ללא לק ("שונאת לק" היא מעירה כבדרך אגב)

אני מעסה את כפות הרגליים בעדינות בתחילה שמתחזקת ככל שחולפים הרגעים ואני רואה את פניה המתענגות של היושבת מולי.

אני עולה למעלה ומרגיש את החום היוצא מבין הרגליים של הסקסית הזאת. מקלף ממנה את הגרבים לאט לאט ומרים את השמלה. רואה תחתון סקסי המסתיר בקושי משולש חלומות עם שיער מסודר. ולח.

"תן לי לראות אותך" ביקשתי ממנו, והוא מוריד מולי את החולצה, חושף כרס קטנה, מוריד את המכנס ונשאר בתחתון בוקסר פשוט. אבל עומד להתפקע מהבליטה…

ליטפתי לו את הכלי מבחוץ מרגישה את הגודל והקושי. הוא התחיל להיאנח. הורדתי את הבוקסר ושחררתי אותו לאוויר העולם. הוא היה יפה ודי גדול. הוא ניסה לדחוף לי לפה. אבל עצרתי אותו. "קודם אתה תפנק אותי" לחשתי לו.

הורדתי לאיטי את הטוניקה נותנת לו ליהנות ממראה הגוף שלי בתוך חזייה ותחתון תואמים.

הסתובבתי לעברו.

התחת הגדול והסקסי הזה היה עכשיו מולי. כל כך רציתי לתת לה להרגיש את הזין שלי חודר אליה בעוצמה. ליטפתי את ישבנה במעגלים רחבים. נותן לה ספאנק עדין מידי פעם.

"אל תחשוש" לחשה לי "תעשה כל מה שאתה רוצה" זה הדליק אותי עוד יותר. היא הבליטה עוד יותר את הישבן . העברתי אצבע בחריץ מרגיש את הרעד שחלף בה. ירדתי עד לכוס שהיה לח מאוד. החדרתי אצבע עדינה לכיוון הדגדגן גורם לה לפלוט נאקת עונג.

היא הסתובבה אליי ולחשה "שוב".

הייתי כבר חרמן מאוד. והגוף שלה גירה את כל חושי.

פשוט ירדתי על 4 והתחלתי ללקק.

פתחתי את הישבנים והחדרתי לשון מסביב לחור. ואז לתוכו..

האנחות מצידה רק התגברו.

עם היד ליטפתי את הירכיים שלה ומידי פעם הקפדתי להעביר את היד אל גבעת החלומות הלוהטת שלה למשש את רטיבותו הבלתי פוסקת ולשחרר ממנה אנחה נוספת..

התחלתי ללקק במרץ . "חזק יותר" היא ביקשה. ואני טבעתי בתחת הזה והתפללתי שאשאר שם תמיד.

היא דחפה את עצמה לעברי ונאנקה.

לפתע היא הסתובבה אליי. התחלנו להתנשק בפראות. לשונות מתערבבות בתשוקה אין סופית המחפשת פורקן. היא נצמדה אלי והרגשתי את הרטיבות על הזין שלי.

רציתי מאוד שיזיין אותי. למרות שלא ידעתי כל כך איך לומר לו. בערנו מתשוקה וחרמנות. שכבתי על הגב מרימה את הרגליים מתמסרת לרגע. הכוס שלי היה רטוב מנוזלי התשוקה. הוא החל לחדור אלי בכוח. בדיוק כמו שאני אוהבת. גרגרתי מהנאה וגנחתי ללא שליטה.

"אני די קולנית, מצטערת מראש"

הוא התחיל לפמפם בכל הכוח גורם לי לצמרמורות של עונג צרוף. עצמתי עיניים והרגשתי איך הוא רוכן לנשק אותי. "אני מתקרב לגמור" הוא לחש לי.

תוך כדי שהוא יוצא ממני. הוא החל להעביר את הזין שלו בין השדיים שלי תוך כדי גניחות תכופות. המטח החם לא אחר לבוא…

עכשיו תשכב על הגב" אמרתי לו. הוא נשכב מיד. עדיין גונח מהגמירה החזקה.

התיישבתי הישר על הפנים שלו. הרגשתי את הלשון מענגת לי כל פינה.

דהרתי עליו בלי הפסקה וצעקתי בקול. הרגשתי כאילו אני נמצאת מתחת למפל תענוגות אדיר, מואר בעת ליל בשלל גוונים זוהרים.

ומסביב עשרות גייזרים מתפרצים.

Loading

מחשבה 1 על “זיון סוער עם זר”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן