השיעור הפרטי של תמר

 

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני. כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

אכלתי אותה! חשבתי שאני אלופה והם הראו לי מאיפה משתין הדג! ישבתי עירומה וראיתי אותם עושים החלפות בבגדים שהורדנו, החלפות שבויים הם קוראים לזה, אמא מחזירה לורד את החולצה שלה וורד בתמורה נותנת לה את החצאית של אמא אבל לי ולדיויד, החבר שלי, אין אף שבוי ונצטרך לקנות את הבגדים שלנו חזרה במעשים, במעשים מגונים 🙂

ראיתי את דרור וורד מחליפים בגדים, התחתונים שלי עברו לידים שלו והתחתונים של דיויד לידים שלה וידעתי מה זה אומר לגבינו, לכל בגד קבענו מראש את המחיר, מה מותר לבקש מאתנו כדי שנקבל אותו חזרה, הכל היה ידוע לנו מראש והסכמנו, "כדורגל משחקים ברגל ובמגרש של הגדולים אנחנו משחקים בחוקים של הגדולים" אמרתי כשהתיישבנו סביב השולחן, "ורק שתדעו שאני הולכת לקרוע אתכם!" הוספתי במין שחצנות כזאת, הרי זאת היתה מטרת המשחק לגבי, להחזיר לעצמי את הכבוד האבוד אחרי אותה התערבות שהפסדתי לדרור ולורד והם חגגו עלי ובגדול.

הם הזהירו אותי, אני חייבת להודות, גם אמא וגם אבא, אבל אני הייתי כל כך בטוחה בעצמי שלא הקשבתי, "אל יתהולל חוגר כמפתח" הטיחה בי אמא ואני סרבתי לשמוע והאצתי בה להזמין את דרור וורד לערב סטריפ-פוקר, אמא הרימה גבה כשאמרתי לה שאני מזמינה גם את דיויד, אבא אמר שלא אכפת לו שעוד בשר תותחים ישתתף, ומה ורד ודרור אמרו לא ידעתי וגם לא כל כך עניין אותי העיקר שהם באו להשתתף.

הכל התחיל בעצם כשהתערבנו על התוצאה של משחק הגומלין בין ברצלונה לפריז סאן ג'רמן, אנחנו, אבא אמא ואני, התערבנו שפריז עולים שלב, איך לא כשהם ניצחו במשחק הראשון 0:4, והם, וורד ודרור, שברצלונה מנצחים ועולים שלב.

זאת לא הפעם הראשונה שאמא ואבא שלי מתערבים אתם על תוצאות משחק כדורגל חשוב וידעתי בדיוק על מה הם מתערבים, אמא ספרה לי, הכל אנחנו מספרות אחת לשניה, ההתערבות שלהם היא על סקס! זובור מיני לאוהדי הקבוצה שהפסידה! ובפעם ההיא גם אני החלטתי להצטרף.

אני יודעת, אתם בטח מרימים גבה ושואלים איך זה שאבא ואמא מרשים לי להתערב על סקס ועוד לעשות את זה איתם? אז זהו, שאני כבר בוגרת, אחרי צבא והטיול הגדול וחוץ מזה התפוח לא נופל רחוק מהעץ, הם מחליפי זוגות ותיקים ולמדתי את זה מהם, פעם תפסתי אותם על חם משחקים באחד מהמשחקים שלהם ואילצתי אותם לצרף אותי, כן!, עשינו את זה ביחד, שכבתי עם אמא שלי והזדיינתי עם אבא שלי! אני מבטיחה לספר לכם על זה אבל כמו שאתם בטח יודעים ברצלונה עשתה את הבלתי יאומן וניצחו 1:6 אנחנו שלמנו את מחיר ההפסד שלהם אבל אתם יודעים מה? היה שווה! למדתי המון! אומנם הם דפקו אותי, שניהם, גם דרור וגם ורד שלצורך כך הלבישה לעצמה סטראפאון, זיינו אותי בכיף או כמו שאמא קוראת לזה טחנו אותי דק דק, רק שבחיים לא התחרמנתי כמו במשחק הזה שלהם, גמרתי בלי סוף, אורגזמות חזקות כאלה המרעידות את כל הגוף, אתם יודעים מה? אהבתי את זה אפילו יותר מהפעם ההיא עם קובי המ"פ שחשבתי שיותר ממנה אין, או כמו שהחבר'ה אומרים, היה סוף!

****

בצבא שרתתי כפקידה פלוגתית ו-לא! אני מכירה את הסטיגמה שיש לפקידה הפלוגתית אבל אני הייתי באמת הפקידה הפלוגתית ולא המזרון הפלוגתי, זה לא שהייתי בתולה, אהבתי להזדיין והזדיינתי הרבה אבל רק בחופשות, לא בצבא, בגדוד התנהגתי כמו בתולה, בכל השרות לא נתתי לאף אחד חוץ מאותו מקרה בודד עם קובי המ"פ.

קובי המ"פ היה הפנטזיה של הבנות, קבוצניק גבוהה שרירי ויפה שכשהיה רץ בראש הפלוגה שלו בלי חולצה היינו עומדות ומסתכלות על הריבועים בבטן עם הלשון בחוץ, לא מפספסות גם את החבילה שבלטה תמיד במכנסיו, מסתכלות ומפנטזות ואחר כך בחדר, במיטה, עוצמות עיניים ושוב מפנטזות, מפנטזות ומפנקות את עצמנו, אתם יודעים, מאוננות.

בערך שבוע לפני שיצאתי לחופשת השחרור שלי נסעתי איתו בג'יפ שלו לסיור בשטח, לבקר את החיילים המתאמנים ולחלק צ'ופרים שקיבלנו מהאגודה למען החייל, די שגרתי, יום לפני נסעתי עם מוטי, המ"פ שלי, אבל באותו יום נסעתי עם קובי כי הפקידה הפלוגתית שלהם יצאה לחתונה של אח שלה וביקשה שאחליף אותה.

דיברנו, הדיסטנס שהיה פעם כבר מזמן נשבר ומהר מאד גלשנו לפסים אישיים, במין פרץ של כנות התוודיתי בפניו שהייתי עצבנית בזמן האחרון כי גמרתי עם החבר שלי ומאז לא עשיתי את זה.

ראיתי איך הוא מסתכל עליי עם החיוך הממזרי הקטן שלו בזווית הפה, "גם לי יש ווידוי" הוא חייך אלי, "לא הייתי בבית כבר שבועיים ו…" לא השלים רק חייך את החיוך התמים שלו כשהוא אוחז בכף ידי ומניח אותה על האוהל שהזדקר במכנסיו, נותן לי להרגיש את הזקפה הגדולה שצמחה בין רגליו, "מה את אומרת" שינה כאילו נושא, "נשתה שם קפה?" הצביעה על ראש התל הגבוה שממול.

"אין לי כוח לטפס ברגל" התפנקתי.

"איזה לטפס ברגל? בשביל מה יש ג'יפ?" הוא צחק.

"אין סיכוי!" עניתי, לא ראיתי שום שביל שמטפס לראש התל התלול.

"ואם אני עולה?"

"אני נותנת לך!" נפלט לי ומייד הסמקתי.

"על מכסה המנוע?" הסתכל אלי וחייך.

"על מכסה המנוע" אישרתי והרגשתי איך אני הופכת רטובה רק מהמחשבה.

בחיים לא הייתי מאמינה שהוא יצליח אבל רגע אחרי כבר היינו למעלה, משקיפים על הנוף המדברי הפרוס מתחתנו.

"לפני או אחרי?"

"לפני או אחרי מה?" לא הבנתי.

"הקפה, לפני שאני מזיין אותך או אחרי" הוא צחק.

"לפני" הסמקתי, הלב שלי עדיין היה בתחתונים מהפחד שהג'יפ יתהפך כשהוא טיפס והייתי צריכה להרגע.

קובי הוציא ערכת קפה מארגז הפעולה שמאחור והכין לנו קפה שחור חזק עם הל והרבה סוכר, פעם ראשונה שמ"פ מכין לי ולא אני לו, ישבנו על אבן גדולה והבטנו בנוף המהמם הפרוס לרגלנו, שותים מהקפה בלגימות קטנות ורעשניות, "את לא מוכרחה" הוא אמר פתאום כשכבר כמעט גמרנו אבל הזקפה שבמכנסיו צעקה אחרת.

"למה? אני לא שווה זיון?" עשיתי את עצמי נעלבת.

הפעם הוא הסמיק קצת, "שווה" ענה במהירות "אבל את יודעת, אני קצין ואת חיילת ו…"

"ומה?" התפרצתי לדבריו והתחלתי לפתוח את כפתורי החולצה, "חיילת זה לא טוב, רק קצינה?" רמזתי למה שכולם ידעו, שקובי היה מבלה בלילות בחדרה של קצינת הת"ש של הגדוד, "למה עם מירל'ה אתה רק מחליף בולים?" צחקקתי, מבהירה בדיוק למה התכוונתי והורדתי את החולצה, רואה את המבט המאוכזב משהו שהוא נעץ בחזית הספורט שכיסתה לגמרי את שדיי, "למה? אני לא מגרה אותך?" הורדתי במהירות את החזיה ורכנתי לעברו, נותנת לו להציץ מקרוב בשדיי העסיסיים שנחשפו, "תרשה לי" פתחתי את החנות שלו והוא לא התנגד, גם לא כששלפתי את עמוד המתח הגבוהה שבין רגליו והתחלתי למצוץ לו.

קובי דפק אותי כשאני נשענת על מכסה המנוע של הג'יפ, עומדת ברגליים פשוקות, מכנסיי הדגמ"ח והתחתונים שלי מונחים סביב הקרסול השמאלי שלי, והוא מאחורי, מפמפם בי במרץ וממזמז בידיו הגדולות את שדיי התלויים תחתיי.

את ההרגשה הזאת כשהוא תקע בי את השטרונגול שלו (ואני מצטערת על המילה הגסה אבל אין לי שם מתאים יותר לתאר נכון זיין גדול ועבה שעומד מתוח למלוא אורכו) אני לא אשכח הרבה זמן, נועץ אותו בתוכי במכת אגן חזקה, עד הסוף, עד ששערות ערוותו נמחצו אל ישבני, נועץ ו…מתחיל לפמפם, לשפשף את זקפתו המתוחה בין שפתי הכוס המגורות שלי ו…"כן" גנחתי בקול חזק ומיוחם, מי ישמע אותי במדבר השומם שסביבנו, "זה טוב, תמשיך!" והוא נצמד יותר ורכן מעליי, אוסף את שדיי המתנדנדות בכפות ידיו הגדולות והמסוקסות ומעסה אותם בעדינות, לש ומשחק בפטמות שהתקשו כאבן בין אצבעות ידיו.

"אני גומרת!" צעקתי והוא צחק באושר, "כן, אני גומרת, אמא'לה זה טוב, זה הכי טוב!" המשכתי באותן גניחות תאווה קולניות והוא רק הגביר את הקצב, "כן, תמשיך" התחננתי כמו חתולה מיוחמת, גומרת ורוצה עוד.

ברגלו קובי פישק רחב יותר את רגלי, חודר עוד קצת ומגביר את הקצב, הייתי רטובה והוא החליק בקלות בין קירות הווגינה שעטפו אותו באהבה, משתפשף בין שפתי הכוס הרגישות ושולח זרמי תענוג בכל גופי, הרגשתי שאני תכף גומרת שוב אבל הרגשתי שגם הוא עומד לגמור "אל תברח לי!" צרחתי במין פחד שהוא יברח לי באמצע, "אני רוצה שתגמור לי בפנים!" הוספתי, "אל תפחד, אני על גלולות!" עדכנתי אותו שלא יחשוש, "לא! אל תברח!" צעקתי כשהיה נדמה לי שהוא יוצא ממני אבל הוא רק לקח תנופה ונעץ בי בחוזקה את זקפתו הנוקשה, תקע והרעיד את כל גופי, "אני רוצה אותך בפנים, אני רוצה גם את הקצפת שלך, לא רק את הדובדבן" גמרתי בסערה והרגשתי איך הוא מרוקן בתוכי את כל המחסנית שלו בצרור ארוך, מה מחסנית? ארגז פעולה שלם הוא גמר בתוכי, ממלא את נרתיקי בזרמתו החמה והריחנית.

***

… החלפת השבויים, אותו תהליך של תן לי ואתן לך בבגדים שזוכים, כמעט הסתיים כשראיתי את אמא מחליפה עם דרור את התחתונים שלה בתחתונים שלי והסמקתי, מתאפקת שלא לצעוק לה "לא!", אני לא יודעת אם היא שמה לב אבל עכשיו היו לו לדרור את כל הבגדים שלי, כולל התחתונים והחזיה, והמשמעות של זה היא שאני בעצם שלו, שהוא יכול לעשות בי ככל העולה על רוחו, שאם על החולצה והג'ינס אני אצטרך לספר לו סוד אפל מחיי המין שלי או לאונן לפניו או לפניהם או מקסימום למצוץ למישהו, מחיר התחתונים והחזיה הם זיון וכששניהם בידיו זה אומר שדרור הולך לזיין אותי פעמיים וכמו שהבנתי מהדיבורים שלו במהלך המשחק הוא מתכוון הלילה לדפוק גם בדלת האחורית ועם התחתונים שלי בידו זאת הולכת להיות כנראה הדלת האחורית שלי.

דרור היה המנצח הגדול של הלילה, לא רק חבילת השלל הגדולה שהיתה מונחת לפניו אלא גם כל הבגדים שלו היו בידיו, בניגוד לאחרים שלכל אחד היה שבוי אצל מישהו, אולי לא תחתונים וחזיה אבל עדיין שבוי שצריך לפדות. אין לי ספק שאם אני רוצה להשתפר, ואני רוצה! כן, אני רוצה להמשיך לשחק במשחקים האלה אבל לא כבשר תותחים, אז אני צריכה לקחת אצלו עוד כמה שעורים פרטיים בייחוד כשמשחקים על זיטונים, שאותם קונים בבגדים, וצריך לדעת מתי להעלות את ההימור ומתי לברוח בהפסד מינימלי ואת זה דרור, עשה יותר טוב מכולם.

ההחלפות הסתיימו והתמונה מה הולך לקרות התבהרה, דרור המנצח רק חוגג, כל הבגדים שלו אצלו, אמא אבא יצאו די בזול, ואני ודיויד היינו המפסידים הגדולים שהולכים לאכול אותה, כל הבגדים שלי היו בידים של דרור, כמו גם החולצה של אמא אבל אמא החזיקה בגופיה של דיויד, שבחוקי המשחק הם שווי ערך לחזיה ומעניקים לה את הזכות לדפוק אותו, את החבר שלי, אבל גם לורד שמורה הזכות לדפוק את דיויד, דרור נתן לאשתו במתנה את התחתונים של דיויד רק שהתחתונים שלה היו בידים של אבא שלי שסרב בכל תוקף להחליף אותם במכנסיים שלו או בתחתונים של דיויד שהיו בידים שלה והעדיף לשלם קנס אחד תמורת התענוג לזיין אותה.

"לפני שנתחיל באקשן נרים כוסית" חייך אבא וניגש לבר המשקאות שלו. אבא השקיע בנו, קוניאק הרמי-מרטן-אקסלנס היה בדיוק מה שהייתי צריכה עכשיו והוא הגיש אותו בכוס סניפר גדולה, כיאה לקוניאק משובח.

אחזתי בכוס הזכוכית הדקה בין אצבעותי, מסובבת את המשקה ומחממת אותו בכף ידי, שואפת את הארומה המתרכזת לה בפתח הצר ומתענגת, אבא הקיש את הכוס שלו בכוס שלי, "לחיים" חייך ונעץ בי את המבט של "אמרתי לך!" ואני הסמקתי, לוגמת לגימה ראשונה ומרגישה את פס החום הנעים המחליק ויורד אל בטני ומשם מתפשט בכל גופי, "תמר, אני כל כך מצטער:)" הוא הוסיף בקול משועשע של שמחה לאיד, כאילו אומר לי "הזהרתי אותך עכשיו תאכלי אותה" וראיתי איך כולם מתאפקים שלא לצחוק.

"אתה אולי מצטער" השיב לו דרור, מקפל כאילו במקרה את החצאית והחולצה שלי ומניח אותם לפניו, "אבל אני תכף הולך לחגוג פה על הבת שלך" הציג את התחתונים שלי והניח גם אותם על הערימה המקופלת שלפניו, "חגיגה גדולה" חייך מאוזן לאוזן וצרף גם את החזיה.

"לא לפני ש…" אבא התחיל באקשן, מנופף בגאווה בתחתונים של ורד ומנצל את זכותו כמארח להיות הראשון, "אני אקח ברשותך את אשתך לסיבוב בחדר השינה שלנו ו…" במקום מילים הוא עשה תנועת זיון גסה בידו שמסבירה מה הוא מתכוון לעשות לה, "בואי, אם את רוצה את התחתונים שלך חזרה" חייך לעבר ורד כאילו יש לה ברירה והושיט לה את היד ועזר לה לקום, "ברשותך" פנה שוב לדרור בתנועה תאטרלית והעמיס את ורד המצחקקת על כתפו.

"אין בעיה" חייך אליו דרור חזרה, "בתנאי שתשתמש בקונדום" שלף בנון-שלנטיות חבילת קונדומים מכיסו "מחוספס" ציחקק ומסר לו קונדום אחד, "ואני בינתיים" קם דרור והחזיה שלי בידו, "אקח את הבת שלך לאיזה קוויקי בחדר שלה" המשיך, "אם את רוצה את החזיה שלך חזרה כמובן" ציחקק לעברי, בדיוק כמו שאבא עשה לורד, והושיט לי יד, "בואי" עזר לי לקום, לוקח ממני את כוס הקוניאק הריקה ומניח אותה על השולחן, "מבטיח, גם אני אשתמש בקונדום כזה" פנה לעבר אמא שלי, "ברשותכם" העמיס גם אותי על כתפו והחליק בידו בהתרסה על ישבני החשוף.

"רגע" קמה אמא שלי עוד לפני שיצאנו מהחדר, "אולי יש לך עוד אחד?" חייכה, "בשבילי, אני הולכת לזיין אותו" הצביעה על דיויד, "בוא יפיוף, בוא איתי!" נופפה מול עיניו של דיויד בגופיה שלו, אוחזת בידה השניה את הקונדום שמסר לה דרור, "בדרך כלל אתה דופק את הבת שלי אז היום אני אדפוק אותך" סיננה לעבר דיויד בקול ארסי כשהיא עושה תנועה גסה באגנה ומצמוץ בשפתיה שלא השאירו ספק למה היא מתכוונת, "בוא, אמא'לה תעשה לך טוב בתוכ'ס" ציחקקה בקול.

בסוף דרור לא לקח אותי לחדר שלי, במקום זה הוא לחש משהו לאמא שלי בסוד באוזן, ראיתי אותה מסתכלת עלי, אחר כך עליו, "שובב!" היא אמרה לו בקול, מחייכת, "אין בעיה, להפך" המשיכה "אני רואה שאתה הולך לתת לתמר שלנו שיעור פרטי" ציחקקה "בוא כבר!" משכה את דיויד החיוור אחריה, "עומד לי" ציחקקה ויצאה איתו מהחדר.

התפלאתי כשדרור לקח אותי אל חדרון הכביסה, הוריד אותי מכתפו, מושך ומוריד את המכנסיים והתחתונים שעוד היו עליו ואני נעצתי עינים באותו כלי גדול ומוכר שלו, זיין שמן וארוך שעמד עכשיו מתוח למלוא אורכו, מוכן לפעולה.

"בואי תלבישי לי" מסר לי את הקונדום, "אני מקווה שאת יודעת איך" ציחקק.

"גיחי, גיחי" עניתי בקול נעלב, "בטח אתה חושב שאתה המצאת את זה" ירדתי על ברכי והתחלתי להלביש לו את הקונדום. האמת שלא הרבה קונדומים הלבשתי בימי חיי, בטח לא מחוספס, ואני מוכרחה להודות שהמראה והמגע הזה, של הזיין הנוקשה שלו שנמתח מול עיניי והקונדום המשומן והמחוספס המתוח עליו, ריגש אותי והרגשתי איך אני הופכת יותר ויותר רטובה שם למטה, בין הרגלים.

גם כשדרור הניח מגבת על המייבש כביסה וביקש ממני לעלות ולשבת עליו עוד לא הבנתי מה הוא הולך לעשות לי, "אמא לא מרשה לשבת על המייבש" טענתי.

"מרשה" ביטל את דברי, "תאמיני לי, מרשה" המשיך, "גם היא ישבה ככה" הוסיף הערה שבאותו הרגע נתפסה בעיניי באופן הכי תמים והושיט יד ועזר לי לעלות ולשבת.

ישבתי כשרגלי משולשלות על הדלת הקדמית, דרור כיוון משהו במכונה והפעיל אבל כלום לא קרה, "תפשקי" הוא נעמד בין רגלי, אחז בברכיי ועזר לי לפתוח בפניו את הדרך אל בית המקדש הפרטי שלי, מחייך בהנאה ומתקרב ונצמד, עמוד החשמל העטוף באותו קרום מחוספס ומשומן נוגע בין שפתי הכוס שלי, "תתכונני, אני הולך לזיין אותך" הוא חייך אלי, מחבק אותי, מועך את שדיי לחזהו ו…נעץ בי את הזיין שלו במכת אגן חזקה.

ההרגשה הזאת של הזיין הגדול הנוקשה והמחוספס שננעץ בתוכי השאירה אותי עם פה פעור ועינים קרועות לרווחה, חטפתי כבר פעם את השטרונגול הגדול של דרור, כשהפסדנו להם בהתערבות על המשחק, אבל הפעם הרגשתי כאילו הוא גדול יותר, אולי בגלל הצורה שישבתי, אולי בגלל הקונדום המחוספס ואולי כי הייתי מחורמנת מכל הערב הזה אבל כשכל הזיין שלו ננעץ עמוק בתוכי, עד העצם כמו שדיויד אוהב להגיד רק שאצל דרור זה היה הרבה יותר בפנים, גמרתי! כן, מודה, גמרתי, לא מתביישת להגיד, מה-וואו שזה עשה בתוכי לא יכולתי להתאפק והשפרצתי!

דרור עמד כך צמוד, כמה פמפומים ארוכים וחזקים שגילו לי את יתרונות הקונדום המחוספס, משתפשף בין שפתי הכוס המגורות ושולח זרמי הנאה בכל גופי, ודרור עצר, לא זז, מחבק וחופן את ישבני בידיו, מצמיד חזק את אגנו לאגני ותקוע את עצמו הכי עמוק שאפשר, רציתי שהוא ימשיך לדפוק אותי אבל הוא לא זז, מחכה ו…אז התחיל המייבש לעבוד, התוף שבתוכו התחיל להסתובב והרעיד את גוף המייבש שעליו ישבתי והרגשתי איך הזיין שלו מתחיל לרעוד בתוכי!

וואו, אימא'לה, זה היה טוב! קודם הוא נתן למכונה לעבוד, עומד במקום צמוד אלי ונהנה, היתה לזה תחושה שונה, זה לא הפמפומים הארוכים של זיון אלא יותר הרעידות של ויברטור ענק הנעוץ בין רגליי ומרעיד את כל גופי, אומנם שפשופים קצרים וקטנים אבל מה זה מחרמנים! אש!!

"מתאים לך?" הוא חייך אלי.

"כן" גנחתי בתשוקה, כן ארוך ומלא הנאה "מאד".

"זה עוד לא הכל"

"מה?" לא הבנתי.

הוא לא ענה, הוא לא היה צריך לענות, התוף התחיל להסתובב מהר יותר והמייבש רעד חזק יותר והרגשתי איך האורגזמה הבאה הולכת להתפוצץ בתוכי.

לא יכולתי לשלוט בעצמי, גנחתי בהנאה ודרור רק חייך, "אימא'לה זה טוב" לא התאפקתי וצעקתי, מרגישה איך הפיצוץ הזה מתחיל להתגלגל בגופי כמו מפולת שלגים, איך הכוס שלי מוצף והווגינה שלי מתהדקת חזק סביב הזיין הגדול הנעוץ בתוכה כאילו מפחדת שיברח לה באמצע.

גמרתי בשאגה! למחרת אמא סיפרה לי שכולם שמעו, דרור שלח יד ופתח את דלת המייבש ופתאום התוף עצר והרטט הפסיק, למזלי כבר גמרתי, אחרת הייתי יורה בו, אבל עכשיו דרור התחיל לזיין אותי, אוחז ברגליי, מפשק רחב ומפמפם, מושך כמעט את כל הזיין החוצה ונועץ חזרה בדחיפת אגן חזקה, דוחף את כל הזיין בבת אחת לתוכי, נותן לחספוס שעל הקונדום לעשות את עבודתו, לפנק את שפתי הכוס הנפוחות מתאווה, הרגישות כל כך.

הרגשתי שאני נדלקת מחדש, עוד אורגזמה התחילה להבנות, נצמדתי אליו ונעצתי את צפרני בגבו, "טוב השיעור הפרטי שלך" לחשתי לאוזנו.

"זה עוד לא הכל" הוא לחש לי חזרה וסגר שוב את הדלת ותוף המייבש התחיל להסתובב מחדש, להרעיד את גופי מחדש ובעיקר את הזיין הנעוץ בין רגליי המפושקות רק שהפעם הוא לא הפסיק לפמפם, הפעם הזיין הרוטט שלו יצא ונכנס כשהגבשושיות בקונדום המחוספס משפשפות את שפתי הכוס הרגישות שלי, מגבירות אצלי עוד יותר את התענוג!

"תשעני לאחור"

נשענתי על המרפקים לאחור ודרור שלח ידים והתחיל למזמז לי ת'ציצים, לזיין אותי בתנועות מהירות וללוש ולעסות את השדים הגדולים שלי, לשחק באצבעותיו בפטמות הנוקשות והרגישות והרגשתי שזה שוב בא לי! אורגזמה פראית שלישית באותו זיון!

הפעם לא גמרתי לבד, הפעם גם דרור גמר יחד איתי, הרגשתי אותו נמתח, קופא במקומו ו…אז התפשטה ההרגשה החמימה הזאת בתוכי, גם מבעד לקונדום הרגשתי את זרמתו הרותחת ממלאת את הקונדום שבתוכי, "גמרת?" דרור שאל.

"כן, שלוש" חייכתי, מאושרת, "וואו, גדולות כאלה, לא הרגשת?"

"הרגשתי אבל רציתי גם לשמוע את זה ממך" ענה והרגשתי את הזיין שלו מתדלדל בתוכי ויוצא.

"תן לי" קפצתי מהמיבש כשהזיין שלו החליק ויצא, אחזתי בקונדום העטוף במיץ הכוס שלי והורדתי אותו, קושרת שלא ישפך ומניחה בצד, "על שעור פרטי כזה מגיעה לו נשיקה" התכופפתי ונישקתי את ראש הזיין הרטוב, "תודה" דיברתי אליו, אל ראש הזיין, אבל התכוונתי לדרור.

היה נדמה לי שהכל הלך צ'יק צ'ק אבל כשחזרנו כולם כבר חיכו לנו בסלון, אמא אמרה שהיא מכינה קפה לפני שנמשיך וקראה לי לבוא לעזור לה.

"נו, איך?" היא שאלה ברגע שהיינו לבד במטבח.

"איך מה?" התממתי .

"איך היה על המייבש?"

הבטתי בה, מסמיקה כמו עגבניה בשלה, "את לא כועסת?"

"על מה?"

"שישבתי על המייבש כביסה"

אמא צחקה, "כועסת?" המשיכה לצחוק, "למה כועסת, לא היה טוב?"

"היה מעולה, סוף" השתפכתי "זה לא עונש, זה פינוק".

"אני יודעת" הסבירה תוך שהיא מכינה קפה ואני חותכת עוגה, "גם לי הוא עשה את זה פעם" חייכה לעברי והחליקה בידה על ראשי, "כמה פעמים גמרת?"

"שלוש, אני חושבת" עניתי "אולי ארבע"

"אני שלוש…אבל גדולים" הדגישה את הגדולים, "אהבתי ולימדתי את אבא ו…אנחנו עושים את זה, כשאנחנו חרמנים ולבד בבית" ומהחיוך שלה נראה שעוד רגע היא גומרת רק מהזכרון.

דרור לא חיכה שנגמור את הקפה לפני שעבר לשלב הבא, שולף את החולצה והג'ינס שלי ומציג אותם, "בשביל שניהם ביחד אני רוצה ממך משהו מיוחד" הוא חייך לעצמו.

"אוקיי" הסמקתי קצת, "מה?".

"קודם שבי שם" הצביע על הכורסה הגדולה שמולו ואני התיישבתי, "עכשיו תפשקי רגליים שאני אוכל להציץ לך" ציחקק ושוב הסמקתי, פותחת רחב ותאמינו לי הוא יותר מהציץ, הוא והאבא החרמן שלי ישבו ונעצו עיניים במגרש המשחקים הפרטי שלי והזילו רוק.

"עכשיו…" לרגע היה נדמה שדרור מהסס אם להמשיך, "אני רוצה שתספרי לנו איך עשית את זה בפעם הראשונה עם…" שוב עצר, מהסס או אולי בונה את המתח, "אבא ואמא!"

"מה?" הזדקפתי בכורסה וסגרתי רגלים.

"מה לא ברור?" והפעם דרור היה יותר בטוח בעצמו "אני רוצה שתספרי לנו איך הזדיינת בפעם הראשונה עם אבא ואמא, איך שכנעת אותם ומה עשיתם!" המשיך "וחוץ מזה, הרגליים שלך… תפתחי"

לרגע היססתי, היתה מין דממה כזאת בחדר, חשבתי שאבא ואמא יקפצו אבל הם ישבו אדישים אז פתחתי רגלים בפישוק רחב, נותנת לו להציץ לי לפרטיים שלי במין התרסה כזאת, "בסדר" עניתי, עדיין מצפה לאיזה תגובה מאמא שלי או אבא שלי שלא הגיעה ורק למחרת, כשאמא ואני ישבו על כוס קפה לניתוח הערב שהיה, התברר לי שהם ידעו את זה מראש ושזה היה התנאי של דרור להשתתף רק שאמא אמרה שהיא מצטערת אבל אני הייתי כל כך בטוחה בעצמי שאני הולכת לנצח ולנקום את מה שהוא עשה לי בהתערבות על המשחק שהיא האמינה לי ולכן לא התנגדה.

עוד לפני שהספקתי להתחיל וורד הצטרפה, מנופפת בחולצה של דיויד, "ו…בזמן שהיא מספרת לנו" פנתה לדיויד, "אני רוצה שאתה תרד לי" פתחה גם היא רגלים והצביעה על הטוטה-מבסוטה שלה, "ואם אתה רוצה אתה גם יכול לעשות ביד כי אחר כך אני הולכת להשחיל אותך" חייכה והציגה גם את התחתונים שלו, הפריט שנותן לה את הזכות לדרוש את זה, "וכדאי לך שלא תהיה נוקשה כל כך" הצביעה על הזקפה שלו, "כי אחרת זה יכאב לך".

כנראה שזה חירמן את דרור כי ברגע שדיויד קם וכרע בין רגליה של אשתו הוא פנה לאמא, "מתאים גם לי לשמוע סיפור ושימצצו לי" חייך כשהוא מציג מול עיניה את החולצה שלה שבה זכה במשחק, "בואי" פישק רגליים וראיתי את הזיין שלו שוכב מדולדל אבל מבריק מהמיצים שלי שכיסו אותו, מזכרת ממה שהוא עשה לי על מיבש הכביסה.

אמא כרעה בין רגליו והתחילה למצוץ לדרור, ראשו המתולתל של דיויד, החבר שלי, בלט בין רגליה של ורד והמבט על פניה לא השאיר ספק שהוא מפנק אותה עם הלשון, אבא התרווח בכורסה, נועץ גם הוא מבט בין רגלי המפושקות והתחיל ללטף לעצמו, ואני? אני התחלתי לספר.

כבר בסוף השביעית או תחילת השמינית גיליתי שההורים שלי סווינגרים, אמא סיפרה לי הכל כשיום אחד, אחרי שישנתי בלילה הקודם אצל חברה כי ההורים שלי עשו מסיבה, גיליתי זוג חוטיני לא שלי מתחת למיטה.

אמא לא הסתירה ממני איך הם הגיעו לשם, סיפרה לי בדיוק מה הם עושים במסיבות האלה כשהם שולחים אותי לישון אצל חברה בתרוץ שהרעש יפריע לי, אבל באותה נשימה ממש היא חקרה אם אני עוד בתולה והשביעה אותי שאני לא אאבד את בתולי לפני שאהיה בת 18.

נשבעתי והצטערתי, אחת אחר השניה פתחו את החברות שלי, קרעו להן את קרום הבתולין, והן סיפרו לי בהתלהבות את נפלאות הסקס וכמה גבר שעושה אותך זה יותר טוב מסתם לאונן, אבל אני שמרתי על המילה שלי, אצלנו במשפחה מילה זאת מילה, עד שלקראת יום הולדת שמונה עשרה, כשאמא שאלה מה אני רוצה מתנה, אמרתי שאני רוצה לעשות את זה ושאבא יהיה זה שיפתח אותי!

אמא לא הסכימה, היא לא פסלה את זה על הסף באותם תרוצים של גילוי עריות וטאבו אבל היא אמרה שזה עוד מוקדם למשחקים כאלה וכפיצוי היא סידרה לי מקצוען שיפתח אותי, לילה בלתי נשכח בחדר מפואר במלון עם איזה ג'יגולו שרירי וסקסי שתמורת הסכום שאמא שילמה לו הוא לא רק פתח אותי אלא גם לימד אותי עוד כמה תרגילי מיטה שאני לא חושבת שהחברות שלי הכירו ו…בעצם לא רק במיטה, גם בג'קוזי ו….

עצרתי לרגע, התקרבתי לקטע הקינקי בסיפור וזה לא פשוט לספר איך השטרללת עם אבא שלך ואמא שלך ועוד יותר קשה לעשות את זה כשמול עיניך החבר שלך מקשיב בזמן שהוא יורד לאישה אחרת, אמא שלך מוצצת לגבר שהוא לא בעלה ואבא שלך יושב ורואה איך אשתו מוצצת ובלי בושה גם מציץ לךְ, הבת שלו, לכוס, מתגרה מכל זה ומשפשף לעצמו אבל איך אומרים, מפסידה צריכה לעשות מה שמפסידה צריכה לעשות.

"נו, יאללה, תמשיכי" ציחקק דרור כשהוא מצמיד את הראש של אמא שלי חזק לערוותו ותוקע לה עמוק לגרון את הזיין הגדול שלו.

הבטתי בו, חייכתי והרטבתי אצבע בפה, החלקתי איתה בין שפתי הכוס שלי בתנועה זנותית ו…המשכתי לספר.

יומיים אחרי שפתחו אותי כבר היה לי חבר חדש והיינו עושים את זה בכל הזדמנות כך שסקס לא היה חסר לי ולמרות זאת היה עוד איזה נסיון שלי לעשות את זה אתם, עם ההורים שלי, שאמא הדפה באלגנטיות ואז התגייסתי, הלכתי לצבא, הייתי פקידה פלוגתית בגדוד קרבי ואת החופשות הייתי מבלה עם החבר'ה, לא מסתפקת באחד ומחליפה חברים כמו גרביים או סתם תופסת איזה סטוץ מזדמן ללילה שטוף זימה, אחר כך השתחררתי ויצאתי לטיול הגדול שאחרי הצבא, נסעתי להודו וגם שם לא הייתי הנזירה תרזה, כשחזרתי לא דיברתי על זה ואמא ואבא כנראה חשבו ששכחתי מזה, היו בטוחים שויתרתי על הרעיון כי לפני הפסיכומטרי, כשאמרתי שאני הולכת להוציא בבחינה יותר מ-740, הם צחקו והסכימו להתערב איתי, להתערב על מה שאני רוצה!

כשהם הבינו את הטעות שלהם כבר היה מאוחר. ישבנו שלושתנו בבית קפה ואני, בנון-שלנטיות, הודעתי להם שהוצאתי בבחינה 744.

אמא בתגובה חיבקה אותי, אבא אמר לי "כל הכבוד" ואני חייכתי לעברם, חיוך מנצחים כזה, "מה כל הכבוד?" ציחקקתי, "התערבנו!"

לרגע הם נראו מופתעים, אבא התעשת ראשון ושאל, קצת בציניות, "אוקיי, אז על מה התערבנו?"

אני לא יודעת אם הם הבינו מה אני זוממת אבל אמא הסמיקה פתאום, רצתה להגיד משהו אבל אבא הניח לה יד על הרגל ועצר אותה "תני לה, היא כבר ילדה גדולה" פנה לאמא והמשיך לעברי, "נו, תגלי לנו, על מה התערבנו?"

אבא ישב מולי על הכורסה, יודע בדיוק מה אני הולכת לספר להם וחייך מאוזן לאוזן כשהוא משפשף לעצמו בעדינות. עמד לו, זקפה המכבדת את בעליה, והייתי מתה לדעת אם גם לדרור עומד ככה רק שאצלו הזקפה התחבאה בפה של אמא שלי אז המשכתי לספר מה קרה.

"להיות סווינגרית" אמרתי והרגשתי איך אני מסמיקה, "החלפת זוגות" הסברתי כאילו הם לא בביזנס הזה כבר הרבה זמן, "להחליף הלילה את אמא במיטה שלך" הגעתי לתכל'ס.

אמא רכנה לעברי, "את לא נורמלית" היא לחשה לי, מפחדת כנראה שישמעו בשולחנות הסמוכים, "הוא אבא שלך!"

"אז מה?" ניסיתי לשחק אותה אדישה למרות שבפנים הבטן קירקרה לי, "אל תמכרי לי את הבולשיט הזה של גילוי עריות, גם מה שאתם עושים זה לא בדיוק כתוב בתורה"

אמא רצתה לענות אבל אבא שוב עצר אותה עם היד על הרגל, "מה את רוצה" הוא אמר לה במין השלמה כזאת, "הילדה כבר בוגרת, עשרים פלוס, וחוץ מזה איך אמרת פעם, התפוח לא נופל רחוק מהעץ"

"כן אבל…" אמא לחשה לו, "לא אכפת לך? בכל אופן, זאת הבת שלך"

"אכפת! אבל…" אבא עצר לרגע, כאילו מהסס אם להמשיך ואז הוסיף "מעשה אבות סימן לבנות" שיבש קצת את המשפט הידוע.

"מה??" הפעם זה היה תורי להיות מופתעת.

"כן" הוא חייך אלי וראיתי איך אמא מסמיקה, "את בתולי אבדתי בין רגליה של אמא שלי, של סבתא שרה!"

הבטתי באבא, אחר כך באמא ושוב בו, באבא, ושוב חזרה לאמא, "הוא צוחק עלי, נכון?" שאלתי משום מה את אמא.

"לא" אמא ענתה לי לקונית.

"ו…ידעת על זה?"

"כן, הוא סיפר לי" עצרה לרגע, "לפני שהתחתנו" הוסיפה פרט שנראה לה חשוב, "כשהתלבטנו אם להצטרף לאותם משחקי זוגות"

שוב שתקנו, כל אחד כאילו שקוע בכוס הקפה שלו, "לא הייתי מאמינה על סבתא שרה" מלמלתי כאילו לעצמי והזדקפתי בכסא, "אז זהו, זה מה שאני רוצה" הבטתי בהם, "עשיתם טעות והתערבתם בלי לבדוק על מה, הפסדתם ועל טעויות משלמים" הזכרתי להם מה שהם כל החיים היו אומרים לי, "אז זהו, זה מה שאני רוצה!" השלמתי בתקיפות.

"בתנאי" אבא ענה לי בקול שקט ורגוע.

"מה?" שאלתי במין חוסר סבלנות.

"שגם אמא תהיה אתנו במיטה!"

עוד לפני שהספקתי להמשיך בסיפור ורד התערבה, "עומד לי!" היא הכריזה בקול, "בא לי לזיין" המשיכה באותם מילים גסות ומחרמנות, "בוא" היא קמה ממקומה והושיטה יד לדיויד, עוזרת לו לקום, "בוא, בא לי לתקוע אותך קצת" ציחקקה, טופחת ביד אחת על ישבנו ואוחזת ביד השניה את הסטראפאון שרק קודם אמא השתמשה בו, "אפשר להשתמש בחדר השינה שלכם?" היא פנתה לאבא שלי וזה עשה לה "כן" עם הראש ועוד לפני שהם יצאו מהחדר אני כבר המשכתי בסיפור שלי.

אמא עוד התווכחה קצת אבל דווקא אבא היה זה ששיכנע אותה שמי שהוציאה 744 בפסיכומטרי יודעת מה היא עושה ושעם כל ההיסטוריה שלהם הם האחרונים שצריכים להטיף לי מוסר.

אותו לילה עשיתי את זה עם אבא ואמא! עוד במעלית אבא נעמד ביני ובין אמא וחיבק את שתינו, הרגשתי את היד שלו מלטפת את ישבני ואמא, בלי להביט בי, אמרה לי בקול שקט "אל תשוויצי, גם לי הוא עושה את זה תמיד"

"ועכשיו?" חקרתי, מנסה להשמע שלוה כמוה.

"גם" ציחקקה, "חסר היה לו שלא"

כשנכנסנו הביתה הלכנו ישר לחדר השינה שלהם, אבא התיישב על המיטה ואמר שמה שהכי יחרמן אותו זה אם אנחנו נפשיט אחת את השניה, "אמא כבר רגילה אז תתחילי איתה" הוא אמר לי.

לרגע היססתי, פתאום כשזה הגיע לתכל'ס היו לי הרהורי חרטה, "אל תתבישי" אמא עודדה אותי, אוחזת בכפות ידי ומניחה אותם על שדיה, "תתחילי לפתוח לי את הכפתורים" היא חייכה אלי והעבירה את כפות ידי לכפתור העליון בחולצה, "או…אולי את רוצה שאני אתחיל?"

"כן" מלמלתי.

"תסתובבי" היא לא חיכתה.

הסתובבתי והיא שלחה ידיים אל הרוכסן של השמלה שלי והתחילה לפתוח אותו, לאט, "את עוד יכולה להתחרט?" היא לחשה לי באוזן כשהרוכסן הגיע לאמצע.

"לא" לחשתי חזרה והיא פתחה אותו עד הסוף, הזיזה את הכתפיות לצדדים ונתנה לשמלה שלי להחליק לאורך גופי וליפול על הרצפה בעיגול סביב כפות רגלי.

עמדתי מולם רק בחוטיני לבן וחזיה סקסית תואמת כשאמא ביקשה שאני אסתובב אליה ואפשיט אותה, הפעם כבר לא היתה לי בעיה, פתחתי את כפתורי החולצה שלה ומשכתי אותה מעליה, אחר כך המכנסיים ההדוקות, נאבקתי, יורדת על ברכי ומושכת, והצלחתי להוריד לה גם אותם, קמתי והסתובבתי סביבה ופתחתי לה את החזיה, מגלה את שדיה הגדולים.

"עכשיו אני" היא לחשה לי, עומדת רק בתחתוני ביקיני לבנים שכתם רטוב ביצבץ במפשעתה, ואני נתתי לה להוריד גם לי את החזיה.

לא הרגשתי, הייתי כל כך שקועה בנו, אבל גם אבא התפשט בינתיים וכשאמא הורידה לי את התחתונים והובילה אותי למיטה ראיתי שהוא כבר עירום ועומד לו.

שכבתי על הגב ברגליים פתוחות ואמא שכבה לידי, מחזיקה לי את היד, אבא עלה על המיטה, כרע על ברכיו בין רגליי וכיוון את הזיין שלו אל בין שפתי הכוס הרגישות שלי, נפוחות מתאווה. אבא גחן מעלי, נשען על ידיו, הייתי רטובה, רציתי אותו ולא התאפקתי, "אבא'לה" לחשתי לו, "בוא תזיין אותי" והוא בא!

ראיתי את המבטים של דרור ואבא הנעוצים בי, הפעם בי ולא בכוס שלי, אני מוכרחה להודות, המשכתי בסיפור והסמקתי, אבל כשאבא נכנס אני גמרתי! לא סיפרתי את זה לאף אחד עד היום אבל ההרגשה הזאת יחד עם המחשבה שמה שבתוכי זה מה שעשה אותי גרמה לי לגמור! אבא נעץ בי את הזקפה שלו בעדינות, לאט, כאילו מפחד אבל בעצם לא היה לו ממה, הייתי רטובה כל כך שהוא החליק בקלות, תוקע בי את כל הזיין שלו ונשכב עלי, מועך אותי תחת גופו.

אמא שכבה לידי, מחזיקה בידי ומנשקת אותה ואבא התחיל לפמפם בי, "אבא, אתה מזיין אותי" חייכתי אליו באושר, מרימה ופותחת חזק את הרגליים ומרגישה איך הזיין שלו נכנס ויוצא בין שפתי הכוס העוטפות אותו, משתפשף בהם ומגרה אותי עוד יותר, "אבא זה טוב" לחשתי, זה לא שלא הזדיינתי עד עכשיו, אפילו עם זרגים יותר גדולים משלו, אבל היה בזה משהו מיוחד ורגע אחרי גמרתי שוב, הפעם בקול, "כן, זה טוב, תזיין אותי" גנחתי בקול, "אמא'לה, אבא מרים אותי ואני בשמיים!!" הבטתי באמא וחייכתי, "אבא'לה, אני גומרת" הודעתי בקול, "כ-ן-ן-ן"

אבא נתן לי רגע להרגע, שוכב עלי ומפמפם בעדינות, "רוצה גם בדוגי??" לחש לי אחרי רגע.

"כן" גנחתי בתשוקה, "דוגי זאת התנוחה המועדפת שלי"

"אבל גם אמא משתתפת"

"טוב" אשרתי, לא שואלת אפילו איך.

"תעמדי" אבא יצא והתגלגל ממני, נעמדתי על ארבע, בדוגי, מפשקת מעט את הרגלים ולהפתעתי אמא נשכבה על הגב מולי והגישה לי את ערוותה.

אני לא ילדה קטנה, גם עם נשים כבר היה לי נסיון, אומנם לא גדול כמו עם גברים אבל ידעתי בדיוק למה היא מכוונת ועוד לפני שאבא נעמד מאחורי ונעץ בי את התותח שלו כבר השפתיים שלי התחברו לשפתי הכוס של אמא והלשון שלי חיפשה בתוכה את הדגדגן.

אבא אחז במותני וזיין אותי במרץ, אני מצאתי את הדגדגן של אמא ומצצתי לה אותו ובתנוחה כזאת לא צריך הרבה זמן כדי לגמור שוב וכאילו על פי תזמון משמים גמרנו ביחד, שלושתנו, ו…

אופס! ריח עז של זרמה גברית טריה מילא את חלל החדר, אבא שלי גמר, השפריץ וכיסה את בטנו ורגליו באגלי שפיך מבריקים. הבטתי בו, מסמיק וממלמל "חירמנת אותי" כשהוא מחייך במבוכה, ואחר כך הבטתי בדרור, שואלת "להמשיך?".

"לא" ראיתי איך דרור מצמיד את הראש של אמא חזק לערוותו.

"גמרתָ?" שאלתי בסקרנות, שוכחת לרגע שאם כן אז זאת אמא שלי שתצטרך לבלוע.

"לא" חייך, "אני שומר את זה בשבילך".

התקווה שהיתה לי שמהסיפור שלי והמציצה של אמא דרור יגמור ולא יהיה לו כוח לבצע בי את זממו לא התגשמה, "תמר" הוא פנה אלי, "גם אותי חירמנת עם הסיפור שלך".

"אז תוותר לי?" ניסיתי את שיטת מצליח.

"לא" חייך שוב לעברי, לא ארוך כזה עם חיוך ציני, "אין סיכוי שאני אוותר," הוא נופף בחוטיני שלי ואם זה לא מספיק מביך הוא הסניף אותם, "מהרגע שאמא שלך הזמינה אותנו אני מפנטז איך אני משחיל אותך בתחת" ולמרות שהייתי מוכנה לתשובה הזאת רעד עבר בגופי, "אבל כפרס לסיפור המחרמן שלך אני אתן לך לבחור" עצר לרגע, בונה את המתח, "הטנגו האחרון בפריז פה על השטיח כולל החמאה אבל לעיני כולם! או בחדר שלך, אותו הזיין בדיוק באותו המקום אבל על יבש!"

לרגע הייתה לי דילמה. אני כבר לא בתולה שם בכניסת המשרתים, אומנם לא עשיתי את זה הרבה אבל מספיק כדי לדעת מה עושה ביקור על יבש לדלת האחורית שלי, במיוחד ביקור של זיין גדול כמו של דרור, מצד שני הביך אותי שאמא ואבא יראו איך אני אוכלת אותה בתחת אבל, חשבתי לעצמי, על הזיין! היום כל אחד עושה מה שטוב לו ואני הולכת לחטוף אותה בישבן כי אמא שלי הצילה את התחת שלה כשהחליפה עם דרור את התחתונים שלה בשלי! אז… אם בשני המקרים יכאב לי לפחות אני אבחר במה שפחות כואב, "אני בוחרת בטנגו האחרון בפריז" הודעתי, "פה, לפני כולם" הוספתי כאילו מתגרה באבא ואמא.

דרור רצה שזה יהיה אוטנטי, "כמו בסרט" הוא הסביר ושלח אותי ללבוש חזרה את הג'ינס ולשכב על השטיח, לחכות לו, "לא, את לא צריכה תחתונים וגם לא צריכה לסגור ת'מכנסים" הוא הדריך אותי, "תשכבי ככה, זה ממילא תכף יורד" ציחקק, "ואמא'לה" פנה לאמא שלי, "תביאי לנו בבקשה גוש חמאה ותחממי אותו טיפה במיקרו, שלא יהיה לבת שלך קר בטוסיק".

שכבתי על הבטן, מרגישה איך הוא כורע על ברכיו מעלי, מתיישב לי על הירכיים ומנסה לא ללחוץ, מלטף בהנאה את בד הג'ינס המתוח על פלחי ישבני המוצקים ומחכה לאמא.

שמעתי את ה-טיק החזק מהמיקרו שסיים ונדרכתי, אמא חזרה והניחה על השטיח קרוב לדרור, במקום שגם אני אוכל לראות, צלוחית קטנה וגוש חמאה עליה.

דרור חיכה שאמא תשב ורק אז התחיל, "מתחילים" כחכח בגרונו, כאילו למשוך את תשומת לבם של אמא ואבא, והתחיל למשוך מעלי את הג'ינס כלפי מטה, עלה על ברכיו והוריד לי אותם עד שכל ישבני נחשף, המשיך ונאבק עם המכנסיים הצמודים וניצל את המצב כדי לנגוע לי שם בין הרגלים, בשפתי הטוטה הרגישות שלי, נגיעות קלות, כאילו בלי כוונה, אבל מה זה מחרמנות!

דרור לא עצר עד שהוריד את הג'ינס עד ברכי ורק אז התיישב חזרה, מלטף בתאווה את פלחי ישבני הלבנים, מפשק אותם ומביט בפי הטבעת המכווץ שלי, "תוכעס חמוד יש לבת שלך" הוא חייך לעבר אמא כשהוא מושיט יד לעבר החמאה, לוקח גוש גדול ומתחיל למרוח לי.

המגע הזה של הגוש השמנוני בחריץ שבין פלחי ישבני העביר בי צמרמורת, דרור מרח בנדיבות, מעסה את פי הטבעת שלי ומורח אותו בשכבה שומנית עבה, מוסיף ושוב מעסה, אחר כך הוא התיישב קרוב יותר לישבני והניח את הזיין המתוח על החריץ המשומן, מתופף עליו, מאותת לי ולוחש "תפשקי!"

כמו אוטומט שלחתי ידים לאחור, אחזתי בפלחי ישבני ופשקתי אותם, מותחת אותם לצדדים ופותחת בפניו את הדרך אל הכניסה האחורית שלי, דרור התכוון כבר לשכב עלי כשאמא עצרה אותו, "תזהר! אם תכאיב לבת שלי אני אכאיב לך" היא סיננה לעברו ולא הבנתי אם היא רצינית או צוחקת.

כנראה שדרור ידע בדיוק למה היא מכוונת, "את מתכוונת שאת…" הוא שאל אותה, מצחקק ולא מסיים.

"בדיוק" אמא השיבה, "אם תכאיב לבת שלי אני אשכיב אותך על הברכים" טפחה על ירכיה, "ואפליק לך בתוכעס!"

"אני משקשק" דרור ציחקק, "אבל מה לא עושים בשביל…" לא סיים את המשפט ונשכב עלי, פורץ את מחסום פי הטבעת ונכנס בכניסת המשרתים שלי!

דרור התחשב בי, הוא לא נעץ בישבני את זקפתו הגדולה במכה אחת חזקה אלא הכניס אותו באיטיות, נותן לי ולפי הטבעת שלי להתרגל, ולמרות זאת זה כאב וגניחת כאב נפלטה לה מפי.

זה לא שהוא ברח בגלל זה, דרור שכב עלי והמשיך לתקוע בי את זקפתו עד שכל הזיין ננעץ והרגשתי את שערות ערוותו נלחצות לישבני, לרגע הוא שכב ככה, מזיז קלות את אגנו ומעמיק את החדירה, "כן" הוא גנח בתאווה, "מהרגע שזכיתי בתחתונים שלך אני חולם על הרגע הזה" הוא לחש לי והתחיל לזיין אותי, לפמפם לי בתחת בתנועות קטנות ואיטיות.

זיינו אותי בתחת ואני מוכרחה להודות שנהניתי! כנראה שהסוד הוא המשחק המקדים והכמות הנדיבה של החמאה שהוא מרח לי כי הכאב נחלש במהירות ובמקומו התחילו לטייל בגופי זרמים כאלה של הנאה.

דרור הבחין בזה והתחיל להגביר את הקצב, מזיין אותי בתנועות ארוכות, משפשף את הזיין שלו בפי הטבעת שהתהדק סביבו, "כן" הוא גנח בתאווה, "אני מת על התחת שלך" המשיך בלי בושה ונעץ את עצמו לתוכי בחוזקה, "אמא'לה" הוא פנה לאמא, "אם את לא שמה לב אני תוקע את הבת שלך בתחת!"

"ואתה גם מכאיב לה" אמא קבעה.

"לא, כבר לא" דרור גנח לעברה בתגובה.

"אבל הכאבת!"

דרור לא ענה, דרור היה שקוע כולו בלזיין אותי מאחור, לרגע חשבתי שהוא יוצא אבל לא, הוא רק התיישב עלי חזרה, בלי לצאת, אוחז בפרקי ידי שעדיין פישקו את ישבני ומשך אותם אליו, "עכשיו את הסוסה שלי" הוא משך אותם אליו והרים את פלג גופי העליון, אוחז אותם ביד אחת ובשניה ליטף את ישבני, "אמא'לה, אני דוהר על הבת שלך" הוא שוב פנה לאמא, "דיו" הוא הפליק לי בידו הפנויה על ישבני ולהפתעתי זה חירמן אותי והרגשתי שתכף אני גומרת, "כן, דיו, דיו" הוא התלהב ואני איתו, "דיו!" הוא מתח את גופי לאחור ושדיי התלויים התנדנדו לכל עבר, "הנה, זה בא, אני ב-א-א!!" הוא גמר ואני איתו, מרגישה את זרמתו החמה ממלאת את ישבני וצורחת בקול "אמא'לה, זה טוב!!".

דרור שכב לצידי, "וואו" הוא התנשף, "את זיון טוב, כזה כבר מזמן לא היה לי!" החמיא לי.

שנינו כנראה היינו עסוקים בזיון ולא שמנו לב אבל ורד ודיויד חזרו ועכשיו הם עמדו בצד והביטו בנו, "אתה רוצה להגיד שאני לא זיון טוב?" שאלה אותו ורד אשתו בקול מאיים.

"תעמדי בתור" התערבה אמא שלי, "הוא הכאיב לבת שלי"

"לא הכאבתי, נכון?" דרור פנה אלי, מחייך.

"רק בהתחלה" הסמקתי, "אחר כך זה היה… סוף"

"שמעת!? בהתחלה זה מספיק!" קבעה אמא, מתיישרת בכורסה, מפשקת מעט את רגליה ומסמנת לו על ברכיה, חשבתי שזאת בדיחה אבל לא, דרור קם ונשכב עליה, מסדר את הזיין המדולדל שלו בין ירכיה והיא סגרה עליו את רגליה, לוכדת אותו ומניחה יד על ישבנו, מלטפת, "בגלל שלימדת אותה את תרגיל מייבש הכביסה תקבל רק עשר" אמרה והנחיתה על ישבנו את המכה הראשונה…

את הלילה סיימתי במיטה שלי עם דיויד, להפתעתי מה שהיה מדולדל בסלון נעמד פתאום ברגע שנכנסנו למיטה אז נתתי לו!

שכבתי על הגב, פתחתי רגלים והוא עלה עלי, מועך את גופי ודופק אותי בתנוחה המיסיונרית, האמת שהייתי מעדיפה בדוגי אבל זאת התנוחה האהובה עליו אז ויתרתי.

דיויד פימפם בי במהירות כמו השפן של אנרג'ייז, ישבנו עולה ויורד במהירות והזיין שלו מחליק בתוכי בקלות, "רוצה לשמוע מה דרור עשה לי קודם?" לחשתי לו, יודעת שסיפורים מגרים אותו.

"כן" הוא גנח והגביר את הקצב.

סיפרתי לו, סיפרתי איך דרור הושיב אותי על המייבש כביסה, איך הוא השחיל אותי ככה והפעיל אותה ומה בדיוק זה עשה לי, "אנחנו חייבים לעשות את זה פעם" לחשתי לו בתאווה והרגשתי מתנועותיו של דיויד שזה מגרה אותו, שעוד רגע הוא גומר, "תתאפק" לחשתי לו, רוצה גם לגמור ויודעת שעשיתי טעות שחירמנתי אותו עוד לפני שהאורגזמה שלי התחילה להבנות, "רק עוד רגע" התחננתי כשהרגשתי שהוא נמתח כולו אבל הוא לא ענה, "רגע, אני עוד לא" ולפני שהספקתי לסיים את המשפט הוא גמר, מילא את נרתיקי בזרמתו החמה ונפל עלי מתנשף, שוכב עלי ומועך אותי תחת משקלו, לא זז ולא מתגלגל.

"תמר" הוא לחש לי פתאום.

"מה?"

"טוב לך איתי?"

"כן" חיבקתי אותו וחייכתי.

"תמר" הוא לחש לי שוב באוזן אחרי רגע ארוך ששכבנו ככה ואני מחבקת אותו.

"מה?"

"את אוהבת את המשחקים האלה?"

"איזה משחקים?"

"את יודעת, כמו היום, סטריפ-פוקר ו…" נעצר.

"מאד" חייכתי, "למה אתה לא?"

"לא!"

"מה?!?" לא האמנתי למה שאני שומעת.

"לא, אני לא אוהב, אני לא אוהב לראות שאחרים מזיינים אותך ואני לא אוהב ש… ש… שדופקים אותי ככה, את יודעת, בתחת!"

זרקתי אותו מעלי, "בן אלף" סיננתי בין שיניי ושכבנו אחד ליד השני על הגב, שותקים ובוהים בתקרה.

"תמר" הוא לחש לי שוב אחרי עוד רגע ארוך של דממה.

"מה?"

"את צריכה להחליט, זה אני או המשחקים!"

הג'ננה עלתה לי לראש. "בן זונה!" הסתובבתי אליו ותפסתי לו בביצים, לוחצת חזק, "זבל!" קיללתי אותו, "מניאק! קודם כשעמד לך שתקת וזיינת אותי ועכשיו, כשביצעת בי את זממך, אתה פתאום מציב לי תנאים?" סיננתי בין שיניי, מתאפקת לא לצעוק שההורים שלי לא יתעוררו, "דבר ראשון, כששאלתי אותך לפני אם אתה מסכים, הסכמת!" הזכרתי לו, "ודבר שני, אז, כששיחקנו אמת או חובה אצל רותי החברה שלי ודאגתי שגם תדפוק אותה וגם פזית תמצוץ לך, לא הצבת לי תנאים כאלה!" קמתי מהמיטה בכעס, "אתה או המשחקים?" חזרתי על דבריו במין ביטול כזה, "הצחקת אותי, כמובן שהמשחקים!! אין לי בכלל ספק" הודעתי לו, "אני בוחרת במשחקים!" חזרתי בקול על דברי, אם הוא עדיין לא הבין, "מה אתה בכלל משווה את הפיסטוק הזה שבין הרגלים שלך לשטרונגולים של דרור ושל אבא שלי" עברתי לעלבונות, "קום!" אמרתי בעצבים, "לא רוצה לראות אותך!" התחלתי לזרוק עליו את הבגדים שלו, "יאללה ת'חפף, תתלבש ותעוף לי מהעינים!" חיכיתי שיקום ונעמדתי מולו, עומדת עירומה ומביטה בו מתלבש, "לך, לך כבר יא מעאפן" זרזתי אותו, "למה מי אתה?" עשיתי את התנועה הסיבובית המתבקשת עם כף היד, "יאללה לך, יש עוד אלף כמוך!!" שלחתי אותו לכל הרוחות עוד לפני שגמר ללבוש את החולצה.

 

Loading

3 מחשבות על “השיעור הפרטי של תמר”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן