הקוקולד – פרק 10

באותה תקופה שכתבתי את כל סיפורי הקוקולד, ואת הסיפור על רפי וגלית, היתה לי פרטנרית למפגשים, אנה שמה, מורה במקצועה, גדולת מימדים, לא גמישה במיוחד, אך חרמנית רצח. פגשתי אותה שנתיים קודם לכן לאחר קשר ארוך למדי עם מאהבת שהסתיים כחצי שנה קודם. בעלה היה מבוגר ממנה בהרבה, אימפוטנט ומידי פעם היתה עושה לו ביד, אך האיבר שלו, לא היה מספיק קשה עבורה לזיון והוא היה גומר די מהר ולא דואג לה לאביונה. אני זוכר שפעם שלחה לי לראשונה סרטון שלה מאוננת עם איזה אביזר מטורף וגדול. באופן מוזר היא שלחה לי את הסרטון גלויית פנים. אני רק יכול לתאר לעצמי שאחד ההורים של תלמידיה ישים ידו על הסרטון הזה. לא מבין איך היא לא נזהרה. אני חושב שהקשר הזה התאים מאד לשנינו המפגש החודשי שלנו. שנינו היינו עסוקים, אני בפרוייקט חדש והיא מעבירה שיעורים פרטיים אחר הצהרים. שנתיים נפגשנו בקביעות ויצאנו מסופקים מהצימר עד לחודש הבא. בשלב מסויים אחרי שנתיים מיציתי את הקשר עם אנה. כבר לא התרגשתי ממנה יותר ורציתי לסיים את הקשר.
"אני לוקח פסק זמן מהקשר הזה" הודעתי לה יום אחד
היא לא לקחה את ההודעה שלי כל כך טוב, אבל הייתי נחוש להפסיק את הקשר.
לאחר כחודש , רפי (מהסיפור רפי וגלית בפרק 9) כהרגלו שיגע אותי כל הזמן, היה שולח לי תמונות של גלית ואומר לי שהוא משתגע. כמה שהוא רוצה שאזיין את אשתו. אמרתי לו: "זה לא יקרה רפי, תתקדם הלאה, היא לא רוצה, אלא אם כן באמת תזמין מסג' כמו שאמרתי לך וזה יתפתח לאן שהוא"
ואז הוא שואל אותי
"יש לך מישהי בשבילי"
נזכרתי באנה המאוכזבת ואמרתי לו שאולי. שלחתי לה הודעה אם היא מעוניינת לפגוש מישהו.
היא הסכימה שאתן לו את הנייד שלה ושהם ידברו.
רפי שמח לקבל את הנייד שלה וסיפר לי במהלך החודש שלאחר מכן שהם טרם נפגשו, אבל שהם מחרמנים זה את זו בווטסאפ, שולחים תמונות ומאוננים ביחד בטלפון.
"מעולה" אמרתי לו וחשבתי לעצמי שהנה, אני כבר יכול להרגיש עם עצמי יותר טוב, דאגתי לאנה.
אך רפי ואנה לא נפגשו עדיין ויום אחד הוא אומר לי:
"אני קצת מפחד לאכזב את אנה. היא אמרה לי שהיית טוב במיטה"
"מה אתה רוצה רפי" קראתי את מחשבותיו
"אולי פגישה ראשונה תבוא איתי ואני רק אצפה ואאונן אולי"
"זה מה שאתה רוצה?"
"נראה לי"
שלחתי הודעה לאנה ושאלתי אותה אם זה בסדר מבחינתה להיפגש עוד פעם יחד עם רפי.
"הוא רק רוצה לצפות?" שאלה
"כן, כך נראה"
"טוב, אני אשמח" ענתה אנה.
קבענו יום אחד בשעה שלוש בצימר במושב ורפי החנה בחוץ ונכנס עם המכונית של אנה. ביקשנו כבר מראש שיהיו שלוש מגבות לפחות בצימר.
רפי שילם לי את מחצית עלות הצימר.
זאת היתה פעם ראשונה שלי שאני נוכח עם אשה במיטה יחד עם גבר נוסף. אבל הוא היה חייב לחוות את חווית הקוקולדינג הראשונה שלו. הוא רצה לצפות.
לאחר מקלחות זריזות יצאנו כולנו עירומים לחדר. רפי היה קצת שעיר למדי עם זין קטן ועבה במעט. אנה נשכבה על המיטה במלוא גדולתה, כמו מלכה ענקית. שדיה משתפכים לצדדים. נשכבתי לצידה בזמן שרפי התיישב על הכורסה ממול, מרגיש תחושה מוזרה למדי שאני צריך לתת הופעה הכי טובה שאני יכול לקוקולד הזה.
אני התחלתי לענג את אנה ואת שדיה הגדולים ומידי פעם נתתי הצצה לרפי שזיקפתו הקטנה היתה מתוחה. באמת היה לו איבר לא גדול במיוחד, כשמונה ס"מ אולי. לאחר קצת ליטופים ומיזמוזים התחלתי לרדת לאנה והיא החלה לגנוח, וקראה לרפי.
"בוא רפי, אני אמצוץ לך בינתיים"
אני הייתי עם ראשי בין הרגליים של אנה בזמן שהיא הגישה את פיה ובלעה את כל האיבר של רפי, הצצתי תוך כדי ליקוק הפות שלה באנה מוצצת את הזין של רפי ולא לקח הרבה זמן ורפי קרא לה:
"אני גומר, אני גומר"
הוא הוציא את הזין מהפה שלה וירה מטען נדיב על שדיה הגדולים.
הוא שוב התיישב וצפה בי מענג את אנה ומביא אותה לאורגזמה ראשונה ואחרי כן חודר אליה ומזיין אותה עד לסיפוק שלי.
כשאני ואנה סיימנו, רפי מיהר למקלחת, התקלח והתלבש.
"זהו, אני ממהר, תמשיכו אתם, חייב להגיע הביתה בזמן"
"מה זהו? בשביל זה הבאת אותנו לכאן"
"נו, אל תהיה כזה, אתם נהנים , אני רואה"
"אפילו לקפה אתה לא נשאר"
"אין זמן, סורי"
הוא יצא לדרכו והשאיר אותנו לסיים סשן שני ואחרון.
מאז לא נפגשתי עם אנה, אך רפי מידי פעם שואל מה נשמע ושולח לי תמונה של גלית היפה.

Loading

מחשבה 1 על “הקוקולד – פרק 10”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן