הצלם- שיעורים בסקוטלנד חלק 3

סיפור ארוך מאת מצליח

נסענו לתחנת הרכבת לאסוף את אמא. אחוריי זוכרים את שהתחולל בהם לפני זמן קצר אז התקשתי ללכת ואלון רק חייך אליי במשובה כמו לועג לכאביי.

אמא הופיעה מולי על הרציף, עטופה בסוודר ענק, גוררת 2 מזוודות גדולות, חיבקה אותי חיבוק ארוך ואחר-כך חיבקה את אלון והודתה לו על כל העזרה. העמסנו את הרכב וחזרנו לדירה.

עשיתי קפה ואלון מסר לאמא דו"ח רפואי וסיפר לה שחברתו הצליחה לסדר לה אישור שהייה עם אבא מעבר לשעות הביקור המקובלות. הסתכלתי על אמא בפעם הראשונה כאשה על אשה. תמיד נראתה לי מבוגרת, אבל עכשיו כשחשבתי על זה גופה הקטן היה נראה שמור היטב ולשערה השחור והסמיך היה ברק רענן. על פניה השחומים היו קמטים בודדים בלבד ועיניה השחורות יפות, למרות העייפות אחרי המסע הארוך. השיחה על מצבו של אבא ועל העניינים השוטפים נסתיימה ואמא נכנסה איתי לחדר. את צולעת, מה קרה לך? שאלה. מעדתי על אבן בטיול, אילתרתי, זה בטח יעבור עד מחר . טוווב אמרה אמא, כלא מאמינה, בוחנת אותי בקצרה. . כשפשטתי את הג'ינס שלי ונותרתי בתחתוניי רחרחה אמא את אוויר החדר ושאלה אותי אם גם אני מריחה משהו מוזר.. משכתי בכתפי , יש לו חברה הודית, אולי היא משתמשת בכל מיני קרמים. לא יודעת, עניתי וליתר בטחון התזתי קצת בושם לחלל החדר. נכנסנו למיטה ונרדמנו.

התעוררתי באמצע הלילה, גופי לחוץ אל צד גופה של אמא ששכבה על הגב, רגלי חובקת את בטנה ואגני מתחכך במותנה. כנראה שחלמתי חלום אירוטי. מבולבלת, התנתקתי מגופה בבהלה, מתפללת שלא הרגישה בכלום, סובבתי את גבי וליתר בטחון, הכנסתי כרית בינינו וחזרתי לישון.

מוקדם בבוקר התעוררתי מרעש קל. אמא עמדה על השטיח בצד המיטה והתלבשה ואני הצצתי עליה בעיניים חצי עצומות. פעם ראשונה שאני רואה אותה ערומה. ישבנה השחום המופנה אליי, קטן וקצת נפול ראיתי ואז אמא הסתובבה להרים משהו מהמזוודה וקדמת גופה נחשפה מולי. שדיה הקטנים נתלו רפויים, פטמותיה השחורות, גדולות ובולטות מצביעות לרצפה ובתחתית בטנה ראיתי להפתעתי את ערוותה מגולחת כמעט לחלוטין למעט משולש קטן ומדויק על גבעת הוונוס שקצהו המחודד כמו נבלע בין שפתי ערוותה הדקות.

אמא התלבשה בחופזה ויצאה למקלחת ואני נרדמתי שוב.

מאוחר יותר יצאנו לבית החולים. ההורים היו נרגשים להיפגש, ואלון ואני יצאנו החוצה.

למה לא הלכת אתמול למוזיאון? לא התחשק לי.

אני ממש ממליץ לך ללכת ולהגיע בדיוק ב 10 כשהם פותחים. לא תצטערי. הנהנתי בפיזור דעת, מחשבותיי נודדות אל אחוריי הכואבים עדיין ואל התענוגות שהאיש הגדול הזה העניק לי. רציתי עוד. עוד הרבה.

אלון עזב ואני חזרתי אל הוריי, וידאתי שלא שלאמא יש את כתובת הדירה, הטלפונים והכל בסדר. יצאתי אל מרכז העיר, התיישבתי בבית קפה ואחרי כמה דקות פתאום הופיעה אוולין מולי. שמחנו להיפגש והחלפנו חיבוק חברי וחיוכים. אוולין הסתכלה בשעון ושאלה אותי למה אני לא הולכת למוזיאון. לא מתחשק לי מוזיאונים אמרתי לה והיא צחקה, רכנה אליי ואמרה לי, אבל אלון מחכה לך שם ב 10. גם אתמול הוא חיכה לך ולא באת.. קפאתי לרגע, יו איזה סתומה אני חשבתי. מיהרתי לשלם על הקפה ואוולין עצרה לי מונית ושלחה אותי בחיוך מעודד.

טיפסתי את מדרגות המוזיאון בריצה ואכן אלון נגלה מולי, עומד בכניסה ומשוחח עם איש מבוגר שנראה מכובד. כשראה אותי חייך, נפרד מהאיש ונכנסנו פנימה. אלון החיש צעדיו ואני מיהרתי אחריו מתקשה להשיגו. הגענו למעלית צדדית ל"צוות בלבד" ונכנסנו. מייד שהדלת נסגרה אלון שלח ידו אל מפשעתי, העביר את אצבעותיו בין רגליי ואני הרטבתי מייד ונצמדתי אליו. לא כאן.. לא כאן הוא הדף אותי והדלת נפתחה למסדרון ארוך ואפלולי.

לקראת סוף המסדרון, הגענו לדלת צרה. ונכנסנו לסטודיו שהפתיע אותי בגודלו. בחדר היה שולחן גדול עליו מחשבים ומדפסת ענקית ומשוכללת וכן מפוזרים צילומים רבים. אלון, שהיה מאחוריי, נצמד אל גופי הקטן, חיבק אותי בשתיי ידיו מניח לי להרגיש את זקפתו, יד אחת שלו לחצה על שדיי ויד אחת הוריד אל תחתית בטני. חסרת סבלנות פתחתי את כפתור מכנסיי וידו הגדולה חדרה אל תחתוני. ידו חפנה את ערוותי שכבר היתה רטובה ואצבעו האמצעית הארוכה לחצה בחוזקה מעודנת על הדגדגן. רציתי לרכון על השולחן ושיחדור אליי, אבל אלון אחז בי בחוזקה, ליקק את צווארי ונישק בעדינות את אזני, אצבעו ממשיכה לשלוח בי זרמי תשוקה. השענתי את גבי עליו, הרמתי את ידי וחיבקתי את צווארו, מתמסרת כולי לטיפול המפנק. ידו הגדולה לוחצת על שדיי הקטנים, מעסה אותם וצובטת את פטמותיי דרך החולצה. התחלתי להיאנח, מרגישה את השיא מתקרב במהירות. רגליי התהדקו על ידו כמו מעצמן וגמרתי בעוצמה, גופי רועד ונרפה.

אלון שחרר אותי מאחיזתו ואני השענתי את גופי על השולחן, מרגישה את אברו צמוד אל אחוריי דרך הבגדים.

הנעתי את אחוריי כלפיו בתנועות קטנות מרגישה את אברו משתפשף עליי בעוצמה הולכת וגוברת והרגשתי את תחתוניי מתמלאים רטיבות. אלון כמו קרא את רצונותיי, הפשיל את מכנסיי בתנועה אחת מהירה, פתח את מכנסיו, הסיט את תחתוניי וחדר אל ערוותי הרותחת בתנועה אחת מהירה ועמוקה, ממלא אותי ומוציא ממני אנחת תענוג ארוכה.

קפאנו שנינו לרגע ואז הוא החל לנוע בתוכי בתנועות ששיגעו אותי. פיתלתי את גופי תחתיו מרגישה את אברו מותח את נרתיקי ומרעיד את כל גופי. ניסיתי להתאים את תנועות גופי לתנועותיו, מקמרת ומקערת את גבי חליפות, מרגישה כאילו אברו גודל ומתקשה אפילו יותר בתוכי. הוא אחז בכתפיי, מהדק אותי אליו, קפא לרגע ואז גמר בתוכי בתנועות חזקות ואיטיות שהביאו אותי לארגזמה נוספת. אלון יצא ממני, העביר אצבע במפשעתי, סידר מעט את תחתוניי והתיישב על הכורסה שבפינת החדר. הזדקפתי באיטיות, מכנסיי מסביב לקרסוליי והתיישבתי מולו על קצה השולחן מביטה בו באהבה. לאחר דקה שקטה, נשימתו כמו חזרה אליו, הוא קם, פשט את מכנסיו הרים אותי בידיו ואמר לי בואי להתקלח. מאחורי קיר נמוך, התגלה חדר נוסף, בו מיטה צרה ונישה עם מקלחון. אלון הפשיט אותי, הכניס אותי למקלחון ונשאר יושב על המיטה צופה בי.

בהתחלה קצת נבוכתי להיחשף כולי מולו, ופניתי עם פניי לקיר, אבל כשהתחלתי להסתבן הסתובבתי וראיתי אותו יושב ונועץ בי מבט כמהופנט. מבטו כמו חדר אל רקמות גופי והרגשתי שאני מתחממת שוב. לקחתי את שפופרת הטוש בידי והחלתי להעביר אותה על גופי באיטיות. תחילה על שדיי הקטנים ואז, לאט-לאט, במעגלים קטנים במורד בטני. כיוונתי את זרם המים אל ערוותי, מצמידה את הטוש אל עורי, מעבירה אותו הלוך ושוב בין רגליי מרגישה את רגליי מתחילות לרעוד בתשוקה. לקחתי את שרפרף הפלסטיק הקטן שעמד בפינה, התיישבתי מול אלון ברגליים מפוסקות, רק זגוגית המקלחון מפרידה ביניינו, פוערת מולו את ערוותי הצרה, השענתי את גבי על הקיר והמשכתי לאונן עם ראש הטוש, מחדירה גם שתי אצבעות. מולי ראיתי את אלון משולהב, אברו הגדול זקור וכמו מצביע אליי. רציתי אותו בתוכי מייד, אבל אלון נשאר לשבת, מבטו מרוכז בגופי ובתנועותיי. הרגשתי קרובה לשיא. הנחתי את כפות רגלי על זגוגית המקלחון מול אלון וכך פעורה מולו, אצבעותיי טמונות בתוכי וראש הטוש צמוד לפתח ערוותי גמרתי בצעקה. הורדתי את רגליי הרועדות לריצפה, נרגעת לאיטי ואז ראיתי את דוד אלון קם, אברו זקור לפניו, פתח את דלת המקלחון ונכנס פנימה. הוא הרים אותי, סובב אותי והניח את אגני על השרפרף, ראשי כלפי מטה, ידיי וברכיי תומכות בי על הרצפה ואחוריי מופנים אליו. בעודו עומד מאחוריי, הוא כיוון את זרם המים הנעים אל ערוותי, מעביר בי עונג מחודש. הרגשתי את אצבעו העבה חודרת אליי במתינות ואז עוד אחת, נעות בתוכי וכמו בוחשות בי. הוא נטל את הסבון והגיר ממנו אל תוך חריץ אחוריי, מפעיל לחץ עם אגודלו על פתח אחוריי עד שהחדיר אותה. הרגשתי מלאה ולמרות התנוחה המוזרה, הצלחתי להניע את אגני מול אצבעותיו מרגישה אורגזמה נוספת מתקרבת. רגע לפני השיא, אלון שלף ממני את אצבעותיו, הצמיד את אברו אל פי הטבעת גדוש הסבון ואני גמרתי באקסטזה. ללא שהייה הוא החל דוחק עצמו פנימה. לאט לאט הוא נבלע בתוכי ואז התחיל להזיז את אגנו בתנועות קטנות שהלכו והתגברו, הלכו והתעצמו עד שהרגשתי אותו עוצר ואז בשתי דחיפות חזקות גומר בתוכי.

זחלתי על ברכיי אל מחוץ למקלחת והתמוטטתי על המיטה הצרה רטובה אך מסופקת ונרדמתי .

 

Loading

4 מחשבות על “הצלם- שיעורים בסקוטלנד חלק 3”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן