הצימר הישן מאחורי הבית – חלק 7

**כל קשר בין הסיפור למציאות הוא מקרי בהחלט**

לחלק 1, לחלק 2, לחלק 3, לחלק 4, לחלק 5, לחלק 6

"אוקיי, אבל אתה נשבע שהיא לעולם לא תדע שהראיתי לך"

"נשבע, ברור"

ישבתי על המיטה בחדר שלה עם הגב לקיר, נשען על כרית, רגליים מפוסקות, ושני ישבה בישיבה מזרחית על המיטה בין הרגליים שלי, נשענה עם גבה על החזה שלי, ודפדפה בגלריה של הטלפון שלה. השעה היתה לקראת חצות, ההורים ישנו בחדרם, ואנחנו היינו ערומים אחרי שזיינתי אותה בדוגי עד שהיא גמרה, ואז היא מצצה לי ובלעה הכל.

עכשיו היא ישבה בין רגליי, שכל יד שלי מנסה לעטוף כמה שיותר מהשדיים שלה, והיא מתחילה להראות לי את הבוק שהיא וגלי עשו לתמר אתמול.

"טוב, אז קודם אני אראה לך קצת תמונות של כולנו. היא ביקשה שאם היא מתפשטת, אז שגם אנחנו נהיה ערומות"

ואז זה התחיל. שלושתן עומדות מול המראה ערומות, כששני מחזיקה את הטלפון בידה מול המראה. גלי ותמר נותנות נשיקה בפה. תמר מחבקת את גלי מאחורה ומחזיקה לה ציץ אחד. שני ותמר יושבות על המיטה עם רגליים מפוסקות, כששני מניחה את ידה כל הכוס של תמר, ותמר מניחה את ידה על הכוס של שני, ושתיהן צוחקות.

"פאק, שני. זה מדהים"

היא המשיכה, והפעם זו היתה רק תמר. תמר צוחקת צחוק אמיתי, חשופת חזה, עם מכנסי ג'ינס צמודים. תמר מסתירה את השדיים שלה עם הידיים. תמר מרימה ידיים בתנועת נצחון ורק תחתונים לגופה. תמר מניחה שתי ידיים על המותניים ומוציאה לשון. עדיין רק תחתונים לגופה. תמר ערומה לגמרי, על שש על המיטה שלה, מכמה זוויות שונות. ואחרונות – תמר על המיטה שלה, ערומה, עם רגליים מפוסקות מחזיקה משהו ומכניסה לכוס, ואז תמונת תקריב של היד שלה מחזיקה מלפפון שחצי ממנו נמצא בכוס שלה.

"זהו. אני מרגישה שהזין שלך כמו טיל על הגב שלי, אז אני מבינה שאתה מרוצה"

"שני. אין לי מילים. אין לך מושג כמה אני מעריך את זה"

"אני מרגישה כמו חברה זונה"

"את לא חברה זונה, שני. את רק זונה", צחקתי.

"יופי, טומטום. מצחיק מאוד"

"לא, ברצינות. מבטיח לך שהן בחיים לא יגלו. תשלחי לי את התמונות. אני שומר אותן במקום מאובטח"

"חסר לך", היא השעינה את ראשה אחורה על כתפי, ואני נישקתי וליקקתי אותה בצוואר, בזמן שהיא מעבירה לי את כל התמונות.

"רוצה שאני גם אעשה לך כזה בוק מתישהו ואצלם אותך?"

"לא מספיק התמונות שאני שולחת לך?", היא שאלה. האמת שבזמן האחרון היא שולחת לי לא מעט תמונות שלה בעירום בכל מיני פוזות, גם מיוזמתה. נראה שהיא אוהבת את זה. היא אפילו כבר לא מבקשת שאמחק אותן.

"אבל שאני מצלם אותך זה משהו אחר", אמרתי.

"אין לי בעיה שתעשה לי בוק אם תראה לי שאתה שומר את זה במקום בטוח"

"ברור. אני אראה לך איפה אני שומר את זה"

"אני רוצה שנצא ביחד למועדון. למקום שאף אחד לא מכיר אותנו, ונתנהג כמו זוג רגיל", היא שינתה נושא פתאום.

"את רצינית?", שאלתי ותוך כדי העברתי יד אחת והתחלתי ללטף לה את הכוס מבחוץ. היא פיסקה רגליים והמשיכה לדבר.

"כן, בא לי להרגיש שאתה הבן זוג שלי, ובא לי שתנשק אותי מול אנשים, תחרמן אותי, תיגע בי, בלי להסתתר. בלי לשמור על השקט. כמו כל זוג נורמלי"

"אבל אנחנו לא זוג נורמלי"

"למה לא? רק בגלל שאנחנו אחים? אבל אנחנו אוהבים אחד את השני, ואנחנו שני אנשים מבוגרים. לא בא לך פעם להרגיש שאנחנו זוג נורמלי?"

"האמת שכן"

"אז בוא נצא! נגיד להורים שאנחנו פוגשים שם חברים של שנינו"

"טוב, אני אחשוב על זה. זה קצת מסוכן אם מישהו שאנחנו מכירים בטעות יראה אותנו"

"בסדר, אז לוקחים סיכון. נלך למועדון לא מוכר"

"את משוגעת, שני"

"ובגלל זה אתה אוהב אותי. עכשיו תעיף את היד שלך מהכוס שלי ותן לי לישון. אני גמורה מעייפות", היא נתנה לי נשיקה בפה, והניחה את ראשה על הכרית שלה. כיסיתי את גופה העירום, התלבשתי והלכתי לחדר שלי.

 

*********

 

למחרת שני יצאה לשבוע שמירות בבסיס עובדה בדרום. במשך כל השבוע התגעגעתי אליה בטירוף. התכתבנו מלא. שלחתי לה תמונות של הזין שלי, והיא שלחה לי תמונות שלה בעירום. אבל הכי התחרמנתי מפעם אחת שהיא הלכה להתקלח בבסיס בלילה, והניחה את הטלפון על הספסל מולה ועשינו שיחת וידאו תוך כדי שהיא מתקלחת. אחרי המקלחת היא צילמה את עצמה מורחת קרם גוף על כל הגוף באיטיות, מתעכבת במיוחד על השדיים והרגליים, לובשת תחתונים ופיג'מה. בלי חזייה כמובן כי היא הלכה לישון אחר כך.

היא היתה צריכה לחזור ביום חמישי, אבל אז התחילו טילים על הדרום, והשאירו אותה עוד סופ"ש שם. היא בכתה להורים שלי בטלפון, והחלטנו שלמחרת ניסע אליה כולם לביקור. יצאנו אליה בשישי מוקדם בבוקר, והגענו אחרי כמעט 4 שעות. נכנסנו לבסיס והיא חיכתה לנו בסככת המשפחות. היא לבשה מכנסי צבא מרופטים, וגופייה צבאית לבנה שהבליטה את קימורי החזה שלה. זה היה בתחילת האביב. ישבנו יחד על שולחן פיקניק, אני ישבתי לידה, מול אמא ואבא, ודיברנו. ליטפתי אותה על הרגל מתחת לשולחן. ניסיתי לשלוח יד לכיוון הכוס שלה אבל היא העיפה לי את היד. באיזשהו שלב אמא העירה לי על התספורת.

"מתי כבר תסתפר, איתמרי?", היה לי שיער שהתארך לאיטו.

"לא יודע, אמא, דיי כבר לנדנד"

"נו, אולי תנצל את ההזדמנות שאנחנו פה ושני תספר אותך. היא הרי עובדת במספרה"

"אני יודע שהיא עובדת במספרה, אמא, אבל לא", אמרתי בעצבנות.

"אם אני אספר אותו, אני אהיה חייבת לקחת אותו לחדר שלי", שני אמרה, והבנתי את הרמז.

"נו, אבל הוא לא רוצה, תעזבו אותו", אבא יצא להגנתי דווקא עכשיו.

"אתם יודעים מה? יאללה, אבל ממש קצת", לא רציתי לפספס את ההזדמנות.

"הו, סוף סוף אתה לא מתעקש", אמא אמרה.

"מעולה, אז אני אכניס אותו רגע לחדר שלי, ואספר אותו שם מול המראה, אבל אתם לא יכולים לבוא. בעקרון זה אסור, אבל אם אני אגניב רק את איתמר, לא נראה לי שישימו לב"

"בסדר, נחכה לכם פה", אבא אמר, "כמה זמן זה ייקח?"

"חצי שעה, משהו כזה", שני אמרה.

"בסדר, יאללה, צי'ק צ'ק", אמא אמרה.

אני ושני קמנו מהשולחן, והיא נתנה לי יד והובילה אותי לקרוואן שלה. היה לי מוזר ללכת איתה ביד ביד כשההורים שלי רואים אותנו מתרחקים, אבל זה גם הרגיש טוב, זה הרגיש קצת נורמלי, וזרמתי איתה. כשהגענו, היא נכנסה לפניי.

"ברוך הבא לוילה שלי", היא אמרה.

נכנסתי אחריה וראיתי חדר קטנטן, עם מיטת קומותיים בצד אחד, שולחן קטן עם 2 כסאות פלסטיק בצד שני, ומראה גדולה שתלויה על הקיר, ליד פוסטר של דוגמן שרירי עם תחתונים. חוץ מזה, היה גם חדר שירותים ומקלחת פרטי. איך שנכנסתי, הצמדתי אותה לקיר ודפקתי לה נשיקה, והתחלתי למשש לה את הציצי מעל הגופיה. היא מייד דחפה אותי.

"טוב, היי, תרגע, אין לנו הרבה זמן ואנחנו צריכים לחזור מפה כשאת לפחות קצת מסופר, אז שב על הכיסא מול המראה. אני נכנסת רגע להשתין ולהביא מספריים"

היא הלכה לשירותים, סגרה את הדלת, ואני התיישבתי על הכיסא מול המראה, כמו שהיא ביקשה. שמעתי אותה משתינה, ואחרי דקה היא יצאה. ערומה כביום היוולדה.

"מתאים לך ספרית בעירום? זה קונספט חדש שהמצאתי ואתה הפיילוט", היא הלכה לדלת ונעלה אותה.

"פאק, שני, את הורסת אותי. איך את מצפה שאני אתאפק כשאת ככה?", באתי לקום מהכיסא כדי לטרוף אותה, אבל היא שמה לי יד על הכתף ודחפה אותי חזרה לכיסא.

"סבלנות, אם נהיה זריזים, יהיה לנו זמן גם להשתובב קצת"

היא נעמדה מאחוריי עם המספריים, ואני בהיתי בגופה העירום דרך ההשתקפות שלה במראה. הפטמות שלה היו זקורות וראו שהיא חרמנית אש.

"טוב, זריז", אמרתי.

"איך היית רוצה להסתפר היום, אדוני?", היא שאלה.

"לא יודע, שני, נו, פשוט תקצרי קצת, שאמא תהיה מרוצה מצד אחד, אבל שאני אוכל להמשיך אחר כך להאריך שיער"

שני התחילה במלאכה. מקצצת מפה, מקצצת משם, בכוונה מצמידה את הציצי שלה לפרצוף שלי, ואני מנצל כל התקרבות כזו לנשיקה על הציצי, או מציצה של הפטמות שלה. היא לא מתלוננת, וממשיכה לספר אותי תוך כדי.

“לא להזיז את הראש", היא רוכנת מעליי, ואני תופס לה בתחת, "לא כדאי לך להוציא אותי מריכוז, שאני לא אחתוך אותך בטעות".

אבל אני לא יכול להתאפק, הזין שלי עומד כמו טיל, ומלא שיערות מתחילות להתאסף על החולצה והרצפה. אחרי 10 דקות היא מסיימת.

"נראה לי שזה מספיק בינתיים", היא אומרת.

"האמת שלא רע. יותר טוב ממה שציפיתי", אני אומר כשאני מסתכל במראה, "עכשיו אני יכול לזיין אותך?"

"חכה, אני חייבת לטאטא את כל השיערות האלו" היא מעיפה את כל השיער מהחולצה שלי לרצפה, ולוקחת מטאטא  ויאה מפינת החדר, מתחילה לטאטא. אני רק עומד, מסתכל עליה במבט משתאה, כורעת בעירום עם היאה כדי לאסוף את השיער. יש משהו כל כך סקסי בלראות בחורה ערומה מבצעת מטלות רגילות של בית. היא מתרוממת לעמידה וזורקת את השיער בפח שבחדר המקלחת. היא יוצאת משם ואומרת "אוקיי, לזיין רצית?", עם החיוך הערמומי שלה.

אני לוקח אותה ביד ודוחף אותה על המיטה. היא מייד פותחת רגליים, ומתחילה לאונן בזמן שאני חולץ נעליים, ומוריד את המכנסיים והתחתונים, מחלץ את הטיל שלי, ומתקרב אליה. היא מתיישבת, מכניסה אותו לפה שלה, מלקקת ומוצצת לי כמה שניות, ואז נשכבת חזרה על הגב, לוקחת חומר סיכה שהיה מתחת לכרית ומגישה לי.

"יאללה, קוויקי, אבל יש לי בקשה"

"מה הבקשה?", לא הייתי בטוח שהבנתי.

"אני רוצה בתחת", היא אומרת, "אמא ואבא מחכים לנו, אז זריז"

"בתחת? עכשיו? את בטוחה?", לא הבנתי מאיפה הבקשה הזו נחתה עליי עכשיו.

"לא. שבוע הבא, טומטום. כן, עכשיו!"

"מאיפה זה בא לך פתאום?", הסתקרנתי.

"תגיד לי, אתה רציני שאתה עושה לי עכשיו בדיקת רקע על מה מביא אותי לרצות שתזיין אותי בתחת? זה הזמן? באמת שאין דברים כמוך. אתה רוצה לזיין את אחותך בתחת, או שאתה מעדיף כרגיל?"

"אם אחותי רוצה בתחת, מי אני שאסרב לה?", אמרתי בחיוך.

האמת שהייתי בשוק. נכון שלפעמים הייתי מכניס לה אצבע לתחת והיא היתה נהנת מזה, אבל אף פעם לא דיברנו על זה שאזיין אותה שם. לא הבנתי מאיפה כל הטוב הזה נפל עליי, אבל באמת לא היה זמן לתהות על קנקנה עכשיו. היא רוצה בתחת, היא תקבל בתחת. אני לא מחכה יותר ונשכב עליה. בהתחלה אני מנשק אותה בבטן, אחר כך מלקק לה את החזה ואז עולה ומנשק אותה בפה. היא פותחת את הפה ומכניסה לי לשון, ואנחנו נותנים ללשונות שלנו לשחק ביחד כמה שניות.

היא הפסיקה את הנשיקה שלנו ולחשה, "איתמר, אתה יכול להכניס לי לאט? תהיה עדין. אני רוצה להרגיש שהוא ממלא אותי בהדרגה"

"כן, ברור… מת כבר לראות את הפרצוף היפה שלך בזמן שאני מחדיר לך אותו לתחת"

"אתה חושב שאני יפה?"

"שני, את מדהימה" חייכתי ואמרתי בכנות, כשאני עוטף את הזין שלי בחומר סיכה ואז מורח גם לה בפי הטבעת, מכניס אצבע ומשמן אותה גם מבפנים. אחר התחככתי עם הזין שלי בחור תחת שלה.

היא שלחה יד לזין וכיוונה אותו. כפי שהיא ביקשה, דחפתי אותו לאט. השילוב של של הרוק שלה והחומר סיכה איפשר לראש להחליק פנימה בקלות.

"אחח.. זה קצת כואב" היא לחשה, "אבל תמשיך…אני יכולה להרגיש שאתה מותח אותי…פשוט תמשיך לאט לאט ככה, זה טוב ממש."

דחפתי לאט, סנטימטר אחר סנטימטר, לתעלת הטוסיק של אחותי, מלווה על ידי אנחות העונג שלה ככל שהתקדמתי. ברגע שהגעתי לעומק המלא, עצרתי והתענגתי על התחושה של התחת ההדוק שלה. נשענתי ונישקתי אותה, קיבלתי תגובה נלהבת מהלשון שלה, שהייתה מיד בפי.

"אהה, הוא כל כך גדול", היא הצליחה לומר.

כיווצתי את הזין שלי בתוכה והיא החזירה לי על ידי כיווץ התחת שלה, מה שבתורו גרם לזין שלי להמתח שוב. יכולנו להמשיך לעשות את זה בלי לזוז, אבל שנינו רצינו להרגיש את התחושות החזקות יותר של הזיון עצמו. עכשיו הניחה את הקרסוליים שלה על התחת שלי, והשאירה את רגליה פסוקות לרווחה כדי שאוכל לחדור כמה שיותר עמוק.

משכתי לאט לאט אחורה, הרגשתי את היניקה החושנית של ההידוק שלה, עד שרק הראש היה בתוכה ואז דחפתי אותו מהר בחזרה פנימה.

"כן, אוי זה כל כך טוב," מילמלה והרימה את מותניה כדי להצמד אליי, "תמשיך ככה"

התחלתי לדפוק אותה בקצב אחיד. זה הרגיש קצת לא יציב על המיטה הצבאית המרופטת הזו שהתחילה לזוז ולחרוק. ניסינו לשמור על השקט, אבל הרעש של המיטה דיי הסגיר אותנו. בכל אופן, כבר היה מאוחר מידי להפסיק. שנינו נשמנו בכבדות מההתרגשות ומהמאמץ.

"אתה יכול להכניס לי אצבע לכוס תוך כדי?", היא שאלה.

"כן, נראה לי", והכנסתי שתי אצבעות בזווית קצת משונה, והמשכתי לפמפם. עוד דקה או שתיים, כשהגניחות שלה מתגברות.

"ששש… תהיי בשקט, שני", זה מלחיץ אותי קצת.

"פאק, פאק, פאק, זה בא!" היא קראה בצעקה שקטה, וידעתי שהיא קרובה לגמור.

ואז צלצל הטלפון שלה בשידה שליד המיטה.

"עזוב את זה," היא התנשפה.

זה המשיך לצלצל.

"יכול להיות שזה המפקד שלך," אמרתי, עדיין מפמפם.

"זה ייפסק עוד רגע," אמרה באופטימיות.

הצלצול לא הפסיק.

"שיט, שיט, אולי זה אמא" אמרה.

האטתי בהדרגה והגעתי לעצירה עמוק בתוכה, וכמוה, הייתי כבר קרוב מאוד לגמור.

היא נשכה את שפתה התחתונה.

"אתה יכול להגיע לזה?" היא שאלה.

"כן" עניתי והסתכלתי על זה והייתי מוכן להפסיק.

זה נשמע כאילו הצלצול מתחזק, כאילו הטלפון מתעצבן שלא עונים לו.

"עדיף שתעביר לי את זה", אמרה, "אבל תשתוק"

הרמתי את המכשיר והעברתי אותה אליה.

"הלו", אמרה אל הטלפון.

יכולתי לשמוע רק את מה ששני אומרת, אבל המבט ההמום על פניה כשאמרה, "אה היי אבא," היה פרייסלס.

"כן. כמעט גמרנו, תכף אנחנו חוזרים"

"למה אני מתנשמת? כי אני מזדרזת לנקות פה את כל השיער שלו"

"מה? כבר עברו 40 דקות? זה פשוט לקח יותר זמן ממה שחשבתי, ואני חייבת לנקות"

אלוהים אדירים, היא דיברה עם אבא, כשהזין שלי קבור עמוק בתחת שלה.

"אני חושבת שאמא תאהב את המראה החדש שלו," אמרה וניסתה לשנות את הנושא.

כווצתי את הזין שלי בתוכה, אבל היא התרכזה בניסיון להישמע 'רגיל' בטלפון ולא הגיבה. המחשבה שהיא מפטפטת עם אבא בזמן ששנינו עירומים ואני מזיין לה את הצורה, הוסיפה ממש לריגוש.

שלפתי אותו בשקט ודחפתי לתוכה חזק. עיניה נפערו לרווחה והיא הנידה בראשה במהירות מצד לצד, כאילו מבקשת שאני אפסיק. היא ניסתה לעצור אותי עם כפות הרגליים שלה על התחת שלי, אבל הצלחתי לעשות את זה שוב. דפקתי אותה הכי חזק ושקט שאני יכול. זה הרגיש ממש מסוכן ומרגש להיות מסוגל לעשות את זה כשאבא רק כמה סנטימטרים משם בטלפון.

הנשימה של שני התגברה.

"לא, סליחה אבא, איתמר מתחיל להיות אידיוט ומנסה להצחיק אותי," היא אמרה.

"שני, דיי אנחנו כבר 40 דקות מחכים לכם. תבואו עכשיו. תנקי אחר כך", אבא כנראה העביר את הטלפון לאמא, והיא נשמעה חסרת סבלנות.

התחלתי להגביר את הקצב. יכולתי לראות שזה גם ריגש אותה. היד שלה שהחזיקה את הטלפון רעדה ומבט מבוהל היה על פניה. ידעתי שהיא קרובה לגמור, ותהיתי אם אני מעז לגרום לה לגמור בזמן שהיא מדברת עם אמא. אני לא יודע למה, אבל המחשבה הזו כל כך חרמנה אותי.

היא הנידה את ראשה שוב באלימות כשנשענתי ולקחתי פטמה שלה בפה ושאבתי אותה בשקט. הרגשתי שהכוס שלה אוחז באצבעות שלי שהיו בתוכה, והבטן שלה מתחילה לרעוד.

"טוב, אמא! אנחנו … אנחנו כבר גומרים", חזרה ואמרה בקול רועד, ותהיתי אם היא אמרה את זה ככה בכוונה.

המשכתי לפמפם אותה וללקק את הפטמה שלה.

"אמא, הכל בסדר, את סתם מעכבת אותי, נו דיי … נתראה בעוד כמה דקות," אמרה, ואז הרגשתי את כל הגוף שלה רועד. הרגליים של התמתחו, ונשימתה נעתקה. היא ניסתה לשמור על דממה אבל יצאה לה גניחה קצרה שלא היה אפשר לפספס, "אהה!".

"הכל בסדר, אמא, אחח, סתם קיבלתי מכה פה מהשולחן", היא שיקרה וניסתה לא להשמיע את הנשימות הכבדות שלה.

ברגע ששמעתי שאמא עדיין על הקו, הרגשתי את השפיך שלי מתחיל לזרום ויוצא בסערה אל תוך התחת שלה ללא שליטה.

"ביי, אמא, אנחנו באים!", היא ניתקה, "תביא מהר נייר טואלט, זו המיטה של השותפה שלי"

"את רצינית??"

"כן, תביא מהר"

קפצתי לשירותים וזרקתי לה נייר טואלט, שהיא הצמידה מייד לתחת שלה מנסה לאסוף את השפיך שלי, שחלקו יצא לה על היד, וקצת על המיטה.

"אתה ממש מפגר איתמר. אבל זה היה מטורף. וואו", היא אמרה, "פאקינג גמרנו עם אמא בטלפון"

"ואבא דיבר איתך בזמן שאני מזיין אותך בתחת הפעם הראשונה", חייכתי בשביעות רצון, והתלבשתי. היא נכנסה לשירותים, השתינה בדלת פתוחה ואז התלבשה.

"עכשיו גם בזמן שאת במחזור אני יכול לזיין אותך", הצהרתי כוונות אחרי שהיא לבשה כבר תחתונים ומכנסי צבא, ובדיוק עמדה ללבוש את החזיה.

"לגמרי, בגלל זה רציתי להתחיל אנאלי, כדי שנהיה פחות מוגבלים, אבל יאללה, בוא נחזור כבר, מקווה שאמא תהיה מרוצה מהתספורת", אמרה, סיימה להתלבש, ויצאנו חזרה לסככה.

"יום שישי הקרוב אני לוקח אותך למועדון, כמו שרצית", אמרתי לה בדרך. רציתי להשוויץ בה בציבור, אבל במקום לא מוכר. רציתי לחרמן אותה כשכולם יכולים לראות, אבל שאף אחד לא יחשוב שזה מוזר וסוטה.

"וואו, רציני? איזה כיף! אני כבר יודעת בדיוק מה אני אלבש", היא אמרה שניה לפני שהגענו להורים, וכבר לא הספקתי לשאול אותה למה היא מתכוונת.


המשך יבוא…

כל פידבק יתקבל ממש בברכה…

Loading

21 מחשבות על “הצימר הישן מאחורי הבית – חלק 7”

  1. לדעתי זה הפרק הכי מחרמן בסיפור
    כל פעם שאני קורא אותו אני נדלק מחדש
    אתה תותח

    הגב
  2. מעולה! הסיפור התקדם עוד צעד 🙂
    מעניין אם באמת יהיה איזה טויסט בעלילה
    מחכה כבר כל היום להמשך המעניין לדעת מה עוד יקרה
    כל הכבוד על הכתיבה המעולה

    הגב
  3. אחי אתה אלוףףףףף ממש אלוף בלכתוב!!
    איפה החלק השמיני??

    הגב
  4. ווואו פאקינג סיפור נדיר קטלני ומחרמן הפרק של השבוע קצת ביאס(קצר מדי) אבל חוץ מזה הוא היה פשוט פצצה…

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן