הפֶטִיש שלי: משחקי חברה (סיפורה של מאיה)

זה עוד סיפור בסדרת הפטיש שלי והוא מֵעֵין המשךְ לפטיש שלי: בעל קוקולד אבל גם סיפור בפני עצמו 

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

פרולוג

בחנתי שוב את שני הקלפים שבידי, זוג נסיכים, על השולחן פתוחים עוד שלושה קלפים, זוג שמיניות ומלכה, אנחנו משחקות פוקר, סטריפ-פוקר, ויש לי כרגע יד לא רעה, זוגיים, אם בשני הקלפים הבאים שיפתחו יהיה נסיך או שמונה היד אפילו תשתפר.

אנחנו שלוש זוגות סביב השולחן אבל היום רק הנשים משחקות, היום הוא יום האישה הבינלאומי וכשהבעלים שאלו איך אנחנו רוצות לחגוג אותו בחרנו פה אחד במשחק הזה, סטריפ-פוקר טקסס-הולדם עם החוקים המיוחדים שהוספנו הפעם כדי להפוך את המשחק למעניין יותר: הבעלים הם המשרתים שלנו, בינתיים, עד שתהייה מנצחת, כל אחד משרת רק את אשתו אבל בהמשך זה עוד יתחמם, משחקים בעיקר על מזל, אין הימורים, שתי המפסידות בכל תור מורידות בגד אחד ויחד איתם גם הבעל.

עמוס, בעלי, עמד מאחורי ועיסה לי את השְׁכָמוֹת, עיסוי עדין, מפנק ומשחרר את הלחץ, לבוש רק בתחתוני בוקסר צמודים כשזקפתו בולטת וראיתי את המבטים שנטע וטליה שלחו בו, אולי תוהות אם אותו הם הולכות לחטוף הלילה. נטע ישבה בצד השולחן, עירומה וכך גם בעלה היושב לצידה, היא כבר הפסידה ובתור המפסידה הראשונה היא גם יודעת איפה היא הולכת לחטוף מבעלה של המנצחת, בתחת! וצחוק הגורל שהיא במגרשה הביתי, היא המארחת, ואת הכלל הזה היא זאת שהמציאה.

הקרב הוא ביני ובין טָלְיָה, היא לבושה רק בחגורת ביריות וגרבי רשת, שעל פי החוקים שקבענו מהווים יחד פריט לבוש אחד, וגם בעלה עומד מאחוריה ומעסה את צווארה רק שהוא עירום לגמרי, הוריד את התחתונים שלו כשהיא הורידה את שלה, ולי יש יתרון, אני בנוסף לחגורת הבריות וגרבי הרשת לובשת עדיין גם את תחתוני הביקיני שלי וזאת הסיבה שגם בעלי עדיין לובש את התחתונים שלו.

עוד קלף נפתח, מלך-לב-אדום, בחנתי את טליה, מבחינתה זה להיות או לחדול, אבל היו לה פני פוקר שאפילו אני, B.A, M.A, פסיכולוגית, לא הצלחתי לקרוא ולמרות שידעתי שבניגוד לטליה אני בתור הזה לא מפסידה, מקסימום אדרש להוריד את התחתונים אבל יהיה לי עוד תור כדי לנסות לנצח אותה, עדיין המתח עלה בקרבי, האם הקלף החמישי ישפר את מצבי? ואם לא, האם הזוגיים שיש לי יספיקו?

נטע, המחלקת, הרימה עוד קלף מראש החפיסה שלפניה, החמישי והקובע! הפכה והניחה אותו הפוך ליד ארבעת הקלפים הפתוחים, מגבירה עוד יותר את המתח, וחשפה…

עשיר בהפתעה.

עמוס, כיום בעלי, היה זה שפתח אותי, זה שהפך אותי לאישה. הייתי צעירה, לקראת סוף התיכון, תלמידה מצטיינת, ה-10 שלט בתעודה שלי וכך גם במבחני הבגרות שכבר היו ואפילו פסיכומטרי כבר עשיתי וקיבלתי ציון מעולה, כזה שכל הפקולטות פתוחות בפני, אבל גם הייתי בין הבודדות שעדיין הייתה בתולה וזה לא שלא היו לי מחזרים, היו גם היו, וזה לא שלא התמזמזנו, עשינו גם את זה והרבה, התנשקנו ונתתי להם לדחוף לי ידיים ואפילו מצצתי וירדו לי אבל ללכת עד הסוף לא הלכתי, אף אחד לא דחף את הפּין שלו לפּוֹת שלי עד שפגשתי בעמוס.

נפגשנו בריקודי עם, אני כאמור בשמינית והוא סטודנט שנה רביעית באוניברסיטה. הוא הזמין אותי לרקוד איתו את 'בת הדייג' על פי השיר של 'דקלון', וברגע שהוא אחז בידי הרגשתי מין זרם שעובר בגופי והיה ביננו קליק מיידי, אהבה ממבט ראשון של שנינו. כשסיימנו לרקוד הוא הקפיץ אותי הביתה באוטו שלו וכשהוא שאל אם הוא יכול לפגוש אותי שוב הסכמתי וביום שישי הוא בא לאסוף אותי וישבנו בבית קפה קטן המשקיף אל הים ודיברנו, לא מעבר לזה, ורק כשנפרדנו, ואחרי שהוא שאל אם אני אסכים להפגש איתו שוב, הוא שאל גם אם אני אסכים לתת לו נשיקת לילה טוב ונתתי, נשיקה מרפרפת כזאת, לא משהו ארוטי.

הפכנו לזוג ולא רק לצרכי ריקודי העם אבל שני דברים לא עשינו, הראשון: לא פגשנו את ההורים והשני: לא הזדיינו, זאת אומרת כן התמזמזנו, גם התנשקנו, ולא אמרתי לו 'לא' כשהוא שלח ידיים ושיחק לי בציצים ואפילו ירדנו אחד לשני אבל ללכת עד הסוף לא הלכנו, עדיין הייתי בתולה, ובניגוד לכל החברים הקודמים שאחרי שנים או שלושה ניסיונות שזכו ל"לא!" תקיף מצידי היו מנתקים מגע ועוברים לנסות את מזלם אצל אחרת, בדרך כלל אצל מישהי שיצא לה שם של נותנת, הוא לא התייאש והמשיך, "אני אוהב אותךְ," הוא היה מצהיר בכל פעם כזאת, "אני אחכה אפילו שנתיים, עד שתרגישי שאת מוכנה".

הרגשתי מוכנה ביום הולדת שלו, החלטתי שזאת המתנה שאני רוצה להעניק לו, לתת לו לקטוף את הדובדבן שלי, לקרוע את קרום בתולי, לתת לו להיות הראשון שלי. קניתי עוגת יום הולדת קטנה ב'רולדין', נרות לעוגה ובקבוק פנטזיה, למרות שידעתי שהוא לא שם הלכתי לדירת הסטודנטים שלו, מפתח הוא נתן לי כבר קודם כדי שחלילה לא אחכה לו בחוץ אם הוא מתעכב, הכנסתי את הפנטזיה למקרר, תקעתי את הנרות בעוגה, התפשטתי לגמרי ולבשתי בייבי-דול זנותי וחיכיתי לו.

הוא הופתע, אני לא יודעת אם הוא ידע עד כמה רחוק אני מתכוונת ללכת אבל ראיתי חיוך על פניו. קודם הוא כיבה את הנרות ואני עזרתי לו, 26 נרות זה הרבה😊, אחר כך שתינו מהפנטזיה ורק אז הודעתי לו שאני רוצה לתת לו גם מתנה ומשכתי אותו אחרי אל חדר השינה.

כשפשטתי את הבייבי-דול ונשכבתי על הגב הוא הבין, הוא לא מטומטם, "את בטוחה?" הוא שאל תוך שהוא מתפשט, חיכיתי עד שהוא יהיה עירום כמוני לפני שאמרתי לו "כן" החלטי ו…"אז תתמסרי" הוא עלה על המיטה, "תעצמי עיניים ואל תתנגדי" והוא התחיל לרדת לי, מכין אותי הכי טוב לקראת החדירה שתבוא.

האמת שפחדתי, החברות סיפרו לי שבפעם הראשונה כאב להן, והיום אני יודעת שהכל זה עניין של משחק מקדים וכשאת עושה את זה עם צעיר מתלהב חסר ניסיון שכל מה שהוא רוצה לעשות זה לתקוע את הפין שלו לפות שלךְ ולרוץ לספר לחבר'ה, ובכלל לא אכפת לו שאת יבשה שם, אז זה בטח יכאב אבל עמוס היה עם הרבה נסיון, ככה זה נראה לי שמרות שאף פעם לא דיברנו על זה, הוא הפך אותי לכל כך רטובה שם בפוסי שלי שכשהוא עלה עלי והתחיל לתקוע לי זה ממש החליק לתוכי, מנשק אותי בתשוקה על השפתיים, נשיקה צרפתית רטובה ותאוותנית, ונכון, הרגשתי מין עקיצה כזאת כשהוא הפך אותי לאישה אבל זה היה בטל בשישים מול העונג הזה של השפתיים הנמחצות לשפתיי והלשון שפולשת לפי ובעיקר הזין שלו שהשתפשף בין שפתי הכוס הכל כך מגורות שלי, שהחליק בין קירות הנרתיק שלי, והזרמים שהתרוצצו בגופי בכל פעם שאגנו טפח על שפתי הכוס הנפוחות בקול מחיאה, שוכב עלי, ישבנו עולה ויורד ולוחש לי באוזן "אני אוהב אותךְ, יום אחד את תהיי אשתי".

היום הזה הגיע הרבה יותר מהר ממה שחשבנו. אחרי שהוא פתח אותי הזדיינו בלי סוף, בסוף הלימודים הייתי באה אליו ומחכה לו רק כדי שיזיין אותי באחת התנוחות האהובות על שנינו ו…רק חודש וחצי אחרי אותו יום הולדת שלו גיליתי שלא נזהרנו ושאני בהריון, ולקח לי עוד שבועיים לתפוס אומץ ולספר לו ושני תסריטים התרוצצו לי בראש כשישבתי מולו, נבוכה ומבויישת, וספרתי לו, האופטימי: שהוא יציע לי לעשות הפלה ונמשיך, והפסימי: שהוא יזרוק אותי ולא יקח אחריות! אבל מסתבר שלו הייתה גם אופציה שלישית והוא כרע על ברכיו וביקש את ידי, הציע לי להיות אשתו.

ראשונים הלכנו להורים שלי. אבא שלי, פטריוט ציוני, כמעט התפלץ, שהבת שלו לא תשרת בצבא זה בשבילו שווה ערך לבגידה במולדת, גם אימא לא ממש התלהבה, טענה שאני צעירה מדי להיות אימא, אבל היא לפחות אמרה שהוא נראה בחור טוב ושאם זה מה שאני רוצה אז היא מקבלת.

רק כשהגעתי אליו לבית של ההורים הבנתי עם איזו כפית זהב הוא נולד. זה שהוא בן יחיד כבר ידעתי אבל זה שהוא גם עשיר, את זה הוא לא סיפר לי אף פעם, מסתבר שהמשפחה שלו היא אחת העשירות בארץ ושבעצם הוא זה שהולך לרשת את כל העושר הזה רק שאימא שלו לא אהבה אותי, היא טענה שנכנסתי להריון בכוונה כדי לסנדל אותו כי אני רוצה את הכסף שלו, ולא עזר שאמרתי שלא ידעתי על כך עד עכשיו ושמבחינתי נעשה הסכם ממון, מה שעמוס התנגד נחרצות, היא את דעתה עלי לא שינתה ולמזלי הסבתא, אימא של אבא שלו, היא שאומרת שם את המילה האחרונה והסבתא אמרה שלפי האף שלי אני מתאימה לו וככה זכיתי לתמיכה של האבא.

מרגע שעמוס ידע על ההריון הוא עטף אותי בצמר גפן, דואג שחלילה לא אתאמץ או חס-וחלילה אפיל. עם סקס המשכנו, אבל רק אחרי שרופאת הנשים הסבירה לו שהריון זה לא מחלה, אבל גם הסקס הפך בהתאם, יותר הוא לא שכב עלי, שחלילה לא ימחץ את היצור הקטן שהולך וגדל לי בבטן, הזדיינו רק על הצד או בדוגי, וחודש אחרי התחתנו, מעצבת שמלות הכלה דאגה לשמלה שתסתיר את הבטן הקטנה שהתחילה לצאת ולא ככה תארתי לעצמי את החתונה שלי, חתונה בלי אלכוהול בשבילי, אפילו את היין לחופה עמוס דאג להחליף לי בתירוש.

את ירח הדבש בילינו בארץ, בסוויטה מפנקת במלון יוקרתי מהודר בים המלח אבל בעיקר במיטה, מזדיינים בלי סוף, לא יודעים שובע, הוא גומר ואני מוצצת לו ומעמידה לו מחדש, ממלאים מצברים לקראת התקופה שזה יהיה כבר קשה. למתנת חתונה סבתא שלו קנתה לו פנטהאוז באחד ממגדלי היוקרה ולי אוטו חדש מהניילון וכשחזרנו מירח הדבש עברנו לגור שם, אני מתרכזת בבחינות הבגרות האחרונות שלי והוא בבחינות סיום התואר.

עמוס עמד לידי בחדר הלידה, מחזיק לי את היד ומעודד אותי, בהתחלה הייתי קצת יותר רגועה, אולי בגלל זריקת האפידורל שקיבלתי, אבל אז התחילו הכאבים החזקים וצרחתי, עמוס ליטף אותי וניסה לעודד אותי ואז, בבת אחת, הכל השתבש, הפרופסור הוזעק והגיע בריצה ועמוס נזרק החוצה, הורדמתי ואני לא זוכרת יותר כלום עד שהתעוררתי במיטה לבנה מחוברת למוניטור שמצפצף באותו קול מונוטוני ועמוס ואימא שלי עומדים מעליי מודאגים, ולפי העיניים האדומות של אימא שלי היה ברור שהיא בכתה די הרבה, ו…"מה עם הילדה?" הייתה השאלה הראשונה ששאלתי.

ברוך השם ורד, התינוקת שלי, הייתה בסדר גמור, תינוקת חמודה וחכמה שגדלה בהמשך להיות נערה עוד יותר יפה וחכמה, אבל אני לא, לי הפרופסור הסביר שהיה לי מקרה נדיר של שִׁלְיָה נעוצה, היצמדות מלאה של השִׁלְיָה לדופן הרחם, ושלא הייתה להם ברירה וכדי להציל אותי ואת התינוקת הם נאלצו לנתח ולכרות לי את הרחם וש…אני לא אוכל להכנס יותר להריון לעולם.

נכנסתי לדכאון, שכבתי במיטה, בכיתי בלי סוף ולא רציתי לעשות כלום, גם לא לראות אף אחד ובמיוחד לא להניק או לטפל בורד. עמוס דאג למטפלות 7/24 שיטפלו בה ועוד אחות שתטפל בי אבל הדכאון המשיך ואני חייבת לעמוס המון, הוא לא לחץ ונתן לי את הזמן ובסוף הוא הציע שאני אעשה את מה שכל כך רציתי, שאני אלך ללמוד פסיכולוגיה והסכמתי.

בזמן שאני למדתי לתואר ראשון והמטפלות מגדלות את ורד, עמוס השלים תואר שני במנהל עסקים תוך שהוא משתלב בעסק המשפחתי. סקס, שהפסיק בזמן הדכאון, התחיל לחזור ו…בכל החרה הזה של לא יכולה להכנס להריון היה פלוס קטן, ושלא תבינו אותי לא נכון, ברצון הייתי מוותרת עליו תמורת היכולת ללדת, הפסיק לי המחזור ויכולנו לעשות את זה ללא הפסקות הנידה.

אחרי התואר הראשון המשכתי גם לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית ואחריו שנות ההתמחות ומעבר מבחן המומחיות, ורד הלכה וגדלה והפכה נערה, עמוס הפך למנכ"ל החברה כשאבא שלו הוא יו"ר הדירקטוריון שלו, הסבתא נפטרה והורישה לעמוס סכום כסף מאד לא מבוטל ובעיקר נכסים שצברה ובנינו וילה באחד המושבים הצמודים לתל-אביב עם בית חכם ובריכת שחיה וקליניקה צמודה שעמוס דאג שתהיה לי רק ככל ששקענו יותר ויותר בעבודה שלנו, הוא בניהול הקונצרן ואני במטופלים, בעיקר יעוץ לזוגות במשבר, ככה חיי המין שלנו הלכו והתדרדרו ופתאום כשלעמוס בא – לי כאב הראש, וכשלי בא – על עמוס עבר יום קשה וכל מה שהוא רוצה זה להתרחץ ולישון ואיך אומרים? אף אחד לא רואה את הגיבנת של עצמו? ואני, שהייתי כל כך טובה בזיהוי הגִּיבָּנוֹת אצל המטופלים שלי, לא זיהיתי שאנחנו נכנסים למין שגרה שהיא האוייבת מספר 1 של חיי הנשואים, מתדרדרים באותו מדרון חלקלק שסופו במדרגות הרבנות.

מתי נפל לי האסימון? כשהיה הפיצוץ, רגע לפני שחצינו את נקדת האל-חזור, שכבנו במיטה ועמד לו, הוא רצה לזיין ואני אמרתי שכואב לי הראש, ובתגובה הוא פשט לקח את עצמו ועבר אל חדר הארוח, טורק בחוזקה את הדלת וזה היה הרגע שהאסימון נפל לי, הבנתי בדיוק מה קורה ו…ניגשתי אליו, אחזתי בידו ובלי לדבר משכתי אותו חזרה לחדר השינה שלנו,

קודם הורדתי את הפיג'מה שלי, פיג'מת פלאנל שלא מחמיאה לי, אחר כך הפשטתי אותו ודחפתי אותו על המיטה, שוכב על הגב, ירדתי לו, מצצתי, מעמידה עוד יותר את מה שכבר עמד, הרבה זמן כבר לא מצצתי לו, תמיד אהבתי למצוץ לו ועכשיו זה חירמן אותי בטרוף, הפך אותי רטובה שם בפוסי שלי אז עליתי עליו, השתפדתי, התנוחה שהוא כל כך אוהב, והתחלתי לדהור.

שלוש פעמים גמרתי לפני שגם הוא גמר, מרים אותי, תרתי משמע, ממלא לי את הכוס באותו נקטר גברי חמים וריחני ורק אז הרגשתי עד כמה התגעגעתי לזה. "אני מצטערת" לחשתי לו אחרי שהתגלגלתי ונשכבתי על הגב לצידו, מתנשפת, "זה לא יקרה יותר".

"תלכי לנורית!" הוא אמר בקצרה והסתובב על הצד לעברי, מביט בי, נורית הייתה המנטורית שלי בהתמחות וממנה למדתי את כל מה שאני יודעת, "לפעמים גם את צריכה קצת יעוץ," הוא חייך, גחן לעברי ונישק אותי על השפתיים, "אני אוהב אותךְ ולא רוצה לאבד אותךְ, חייבים פתרון ולא שגרתי, לא כזה שיחזיק שבוע שבועיים ונחזור למה שהיה, אני לא מזלזל בּךְ, אם לא היית אשתי הייתי בא להתייעץ איתך על בטוח, אבל כמו שרופא לא מנתח את עצמו גם את ואני צריכים מישהי שתעזור ועליה אני סומך שהיא תדע למצוא פתרון כזה מחוץ לקופסה" והבטחתי לו שכבר מחר אני אדבר איתה.

שלב ראשון

למחרת עמוס טס לגרמניה, נסיעת עסקים. הפעם לקחתי אותו לשדה התעופה, הרבה זמן לא עשיתי את זה, בהתחלה הוא אמר שזה מיותר ואני לא התעקשתי ואחר כך אפילו לא הצעתי ועכשיו, כשהצעתי, הוא לא התנגד ונפרדנו עם נשיקת אוהבים ועוד הבטחה שאני אדבר עם נורית.

נפגשנו אצלה בקליניקה וסיפרתי לה, סיפרתי הכל, לא מסתירה גם את השגיאות שאני עשיתי. נורית ישבה והקשיבה, בניגוד לי היא לא רושמת הערות תוך כדי, יש לה זכרון פנומנלי ורק בסוף היא רושמת לעצמה סיכום. "מאיה," היא אמרה כשסיימתי, "אם אתם מחפשים פתרונות מקובלים את מכירה אותם לפחות כמוני ואת לא צריכה אותי אבל אם אתם מחפשים פתרונות מחוץ לקופסה אני חושבת שיש לי כזה, רגע" והיא קמה וניגשה לשולחן הכתיבה שלה, פתחה את המגירה התחתונה והוציא חוברת, ירחון מקצועי אמריקאי, חזרה והגישה לי, "יש פה מאמר על טיפול מאד לא שגרתי במקרים כמו שלךְ, קצת קינקי, אפילו יותר מקצת, לפי המאמר זה עבד מצויין והיה לי זוג שהצעתי לו את זה וזה עבד גם אצלם, אני על עצמי לא ניסיתי, אני לא צריכה את זה," היא חייכה וידעתי גם למה, בעלה היה קצין שריון שנהרג בלבנון והיא לא התחתנה שוב אבל אני יודעת שיש לה חיי מין פעילים מאד ולא רק עם גברים, "קחי, תקראי בבית, תחשבי ובפגישה הבאה נדבר על זה".

התאפקתי לא לקרוא את המאמר ישר, בבית עשיתי אמבטיה עם מלחים ארומטיים ועשיתי נשימות, נרגעת ומתרכזת, ורק אז, במיטה, קראתי, קראתי ולא האמנתי, ואם זאת לא הייתה נורית שנתנה לי לקרוא לדעתי הייתי זורקת את זה באמצע אבל לא, בנורית גם אני בוטחת, היא הוכיחה לי את זה כל כך הרבה פעמים ויותר מזה, גם בעלי בוטח בה בעיניים עצומות, בגלל זה הוא שלח אותי אליה.

הפתיחה של המאמר תארה בדיוק סיטואציה כמו שלנו, כאילו מישהו הציץ לנו לחדר המיטות ורשם, אחר כך הוא תאר כמה פתרונות קונבנציונליים שאני מכירה, פתרונות שבדיוק כמו 'אקמול' עזרו לרגע אבל לא פתרו את הבעיה, ואז הגיע הפתרון שמחוץ לקופסה המחולק לשלושה שלבים עיקריים, הראשון: בגידה בהסכמה, כולל וידוי וענישה בהתאם, וכשנראה שגם זה הופך לשגרה המליצו לעבור לשלב השני: הצצות וקוקולד(Cuckold) וּכּשְמְמַצִּים גם את השלב הזה מגיעים לשלישי: משחקי חברה! ומה כלול  בכל שלב מוסבר בַּמאמר בְּהרחבה.

לא ידעתי מה לחשוב, זה אכן פתרון שמאד מחוץ לקופסה, רק שהגוף שלי הגיב אחרת, הרגשתי את העיקצוצים המתחזקים בין הרגליים, את הפוסי שלי שהפך לביצה טובענית ואת הפטמות שהתקשו כאבן צור, כל הסימנים שזה מדליק אותי, שאני מגורה ואפילו יותר מסתם מגורה, שאני חרמנית ברמות פסיכיות, כל כך חרמנית שלא התאפקתי, גלגלתי את הכרית הגדולה ונשכבתי עליה כשהיא בין רגליי והתחלתי להשתפשף, לאונן! גומרת פעם וממשיכה, גומרת עוד פעם ולא מפסיקה, גומרת פעם שלישית ועדיין חרמנית בטרוף אז גמרתי עוד פעמיים, כל גמירה יותר חזקה מהקודמת, ואולי הייתי עוד ממשיכה רק שהתנשפתי בכבדות והרגשתי שאין לי אוויר ושעוד פעם אחת אני חוטפת שבץ אז הפסקתי ולמרות כל הגמירות עדיין נשארתי ותאוותי בידי ו…לא התאפקתי וצלצלתי לעמוס, בעלי, לספר לו ו…להפתעתי הוא לא פסל על הסף! נכון, גם לא אמר 'כן' אבל אמר שאם זה מה שנורית ממליצה הוא צריך לחשוב על זה וביקש שאשלח לו צילום של המאמר ושלחתי.

כשבעלי חזר הלכנו יחד להפגש עם נורית, בעלי מעריך אותה מאד, יש כאלה שלפני החלטות גורליות הולכים להתיעץ עם רב, הוא הולך לנורית ועד היום היא לא אכזבה אותו. מהשאלות שהוא שאל אותה היה לי ברור שהוא חשב על זה רבות, שהוא יזיין אחרות אולי נראה קצת פחות חמור, בטח בעיני גבר, אבל שגבר זר הולך לזיין אותי, את אשתו! את זה אני בטוחה שיותר קשה לו לקבל ושוב הופתעתי כשמראש הוא לא פסל והסכים לדבר בפתיחות עד ש"את יודעת," הוא פנה לנורית, "כשפונים לרב זה מחייב לקבל את העצה שלו," ולרגע עצר והמבט שלו הופנה דווקא אלי, אולי מנסה לקרוא את עיניי ושפת הגוף שלי, "את בשבילי כמו רב, ביקשתי ממך עצה ואם זה מה שאת מיעצת, זה מה שיהיה, אבל רק אם גם אשתי מסכימה" ושוב כל אותם סימנים הופיעו אצלי ועדיין הצלחתי לשלוט בעצמי שלא לצרוח ועניתי "אהה, מסכימה לנסות" מאופק אבל בתוכי הרגשתי איך אני הופכת עוד יותר רטובה.

נורית הסבירה עוד כמה דברים, בעיקר על השלב הראשון ואיך זה היה אצל הזוג שכבר עבר את זה ונמצא עמוק בשלב השני, ובסוף גם הציעה את עזרתה, לבעלי היא הסבירה איפה היא הולכת כדי שגברים כמוהו "ידוגו" אותה, וידוגו הוא המונח שבו היא השתמשה כדי לתאר את שלב הבחירה באותו סטוץ' ללילה אחד (one-night stand), ולי היא הציעה את אותו בר במלון שבו היא יוצאת "לדוג" את הסטוצים שלה ויותר מזה ללוות אותי בפעם הראשונה והסכמתי.

הערב הגדול הגיע ונורית באה לאסוף אותי.  "תלכי עד הסוף, תתפרעי והעיקר תֵּהָנִי, זה בסדר, אני לא אפסיק לאהוב אותךְ" בעלי לחש לי כשהוא מחבק אותי, "ו…אני מחכה כבר לשמוע" לחש לי באוזן והוסיף עוד נשיקה תאוותנית על השפתיים, וכל שנשאר לי לפני שנפרדנו, אני למסע הדייג שלי והוא לשלו, זה לאחל לו את אותו הדבר.

נורית עזרה לי מאד בשלב הראשון, התשלום על החדר שלפי שעות, הכניסה לבר והדייג עצמו, דגנו לנו שני חילים בחופשה, אבל כשעלינו לחדר, כל אחת לחדר אחר כמובן, די הובכתי כשהתפשטתי מולו, אפילו קצת התבלבלתי, אבל למזלי הוא היה כל כך להוט לתקוע את התקע שלו בשקע שלי שהוא לא שם לב רק מילא בציתנות אחר ההוראות שלי והתנוחה הראשונה שבחרתי הייתה תנוחת הבוקרת (cow-girl), הוא על הגב, הזין שלו, עומד כמו טיל לקראת שיגור לחלל, מזדקר בגאון בין רגליו, ואני עליתי עליו, השתפדתי והתחלתי לדהור אל עבר האורגזמה הראשונה שלי, ראשונה אבל לא אחרונה באותו לילה.

כל המבוכה נעלמה ברגע שהתקע שלו היה עמוק בשקע שלי, כאילו מישהו הזריק לי חשמל, וחגגתי, פתאום כל החששות שהיו לי, בכל אופן גם אם זה בהסכמה עדיין אני אישה נשואה שמזדיינת עם גבר זר, נמוגו והתחלתי להנות מהזיון, עולה ויורדת על הזין שלו הנעוץ בין רגליי כמו על אותם סוסי עץ בקרוסלה המסתובבת שאהבתי לרכב בפארק השעשועים, מרגישה את השפשוף הנעים הזה של הזין המתוח בשפתי הכוס הכל כך מגורות שלי ולא התאפקתי, "כן!" גנחתי בקול, "כן, אני מזיינת אותךָ" קבעתי את הקצב וטסתי לאותה אורגזמה ראשונה והמשכתי, תופסת עוד קצת אומץ ומובילה את כפות ידיו ומניחה אותם על הציצים שלי, "כן, מזמז לי אותם" גנחתי בתשוקה, "כן, ככה, תָּלוּשׁ לי אותם" עודדתי אותו כשהוא שיחק לי בהם, "איי! בעדינות, פטמה זה עדין" גערתי בו כשצבט לי בפטמה, "בעדינות, כן, ככה" הדרכתי אותו כשהוא התחיל למולל לי אותם בעדינות המתבקשת, שולח אותי לגמירה השניה שלי ומייד אחריה עוד אחת חזקה.

"אני יכול לגמור לךְ בפנים?" הוא הפתיע אותי ואולי נתן לי סימן שגם הוא מתקרב לשיאו.

"כן, בטח, שלא תעז לברוח!" חייכתי אליו ועכשיו גם אני שיחקתי לו בפטמות הקטנות הנוקשות שלי, "כן, תרים אותי" עודדתי אותו כשהרגשתי שהוא מתקרב לגמירה והוא הרים, הרים את ישבנו ואותי היושבת עליו ומכניס אפילו עוד קצת את הזין המתוח עמוק לתוכי, "כן, תן לי בפנים, כן, תשקה לי ת'גן האם שלי" הרגשתי איך בתוכי עוד גמירה מתקרבת ועודדתי אותו, "כן, עכשיו, תן לי!" והוא נתן! השקה את גן האם שלי במנה מכובדת של זרע גברי רענן.

שכבנו על הגב, בוהים בתקרה, אני משפשפת לו עם היד את הזין הרופס בתקווה להעמיד לו מחדש, ודיברנו, בעצם הפסיכולוגית שבי היא זאת שחקרה אותו. התברר לי שהוא וחבר שלו ברגילה בין השלבים בקורס קצינים ואבא שלו הוא זה שגילה לו איך להשיג בקלות זיון מזדמן מאישה מנוסה, מסתבר שאבא שלו גרוש ומגיע לפה די הרבה (וספויילר: באחת הפעמים הבאות דגתי את אבא שלו, זיון רע, אחד הגרועים שהיו לי, ואני מבינה למה אשתו זרקה אותו), והרגשתי איך נעמד לו, לבן השוכב לידי, אז מצצתי לו, העמדתי אותו לצד המיטה, התיישבתי ולרגע שוב היססתי אבל אז מייד התעשתי, הכנסתי את הזין המצופה באותו קוקטייל תאווה משותפת של שנינו לפה ומצצתי, מצצתי ולא הייתי צריכה הרבה כדי שהוא יהיה מוכן למשימה הבאה והפעם בחרתי דווקא במיסיונרית ו…הוא נתן לי את עונתי בגדול.

במונית בדרך הביתה רעד לי הפופיק, הרגע הגדול באמת מתקרב. לא בדיוק הבנתי עד כמה באמת משמעותי אותו טקס וידוי וענישה עד שעשינו אותו בפעם הראשונה. אני הגעתי ראשונה, התפשטתי ובלי להתרחץ לבשתי בייבי-דול זנותי והתיישבתי במיטה, נשענת עם הגב על גב המיטה וקוראת שוב את אותו מאמר שהתחיל את הכל, בעצם כאילו קוראת, המחשבות שלי היו במקומות אחרים.

כשבעלי הגיע לא קפצתי עליו, עשיתי את עצמי שקועה במאמר, הוא התפשט והרגשתי איך הלב שלי על מָאתַיִים, הקצב אפילו התגבר כשהוא נעמד עירום לצד המיטה שלי, הזין שלו רפוי ומתדלדל ובשיער הערווה נראה לי שיש טיפות שפיךְ, זין של מי שגמר יותר מפעם אחת, "יש לי משהו לספר לךְ" הוא השפיל את המבט והסמיק ואני הנחתי את המאמר בצד והתיישבתי מולו על שפת המיטה, מביטה בו, יודעת שהמשחק האמיתי מתחיל עכשיו, "בגדתי בךְ! זיינתי אישה אחרת!".

למרות שידעתי מה הוא יגיד עדיין זה היכה בי כאילו נתנו לי בוקס בבטן, לרגע שתקתי, מנסה להגיד אבל כלום לא יוצא לי, ואז, בקול רועד מהתרגשות הצלחתי, "אני לא מאמינה," ולדעתי גם אני הסמקתי קשות אבל מרגע זה הכל זרם כמו בתסריט שנורית הכתיבה לנו, "אתה יודע מה עושים לגבר שבוגד באשתו?" שיחקתי את התפקיד שלי.

"כן," והוא הסמיק עוד יותר אבל ראיתי סימני התאוששות בזין שלו שהרים מעט את הראש, "נותנים לו את העונש," והוא הדגיש במיוחד את ה' הידיעה כשאמר העונש, "ואחר כך דורשים ממנו פיצוי" והפעם הוא הביט בי ישר בעיניים.

"אז תשכב!" הצבעתי על ברכיי והוא נשכב, רגליו מצד אחד שלי, הראש והידיים מהצד השני, הזין שלו כלוא בין ירכיי והישבן שלו מונח ממש לפניי.

"זיינת," הפלקתי לו סטירה ראשונה על פלח ישבנו הימני, "אישה," הפלקתי לו על השמאלי, "אחרת," הוספתי עוד סטירה על פלח ישבנו הימני, חזקה יותר, מצלצלת, ולהפתעתי, להפליק ככה לבעלי, הפך אותי מיוחמת, הכוס שלי הפך לביצה טובענית והפטמות הזדקרו, נוקשות וגדולות, ולא רק אותי זה גירה, הרגשתי איך בין ירכי הזין שלו מתרומם ונמתח, מתעבה ומתקשה, "אתה," הוספתי עוד סטירה מצלצלת לפלח ישבנו השמאלי, "לא," המשכתי לסטור על ישבנו, "מתבייש?!?" הנחתתי את השישית, חזקה מכולם.

"כן," הוא ענה בקול צרוד, אותה צרידות המוכרת לי כשהוא מיוחם.

"אז בוא תפצה אותי!" גלגלתי אותו מעליי, נשכבתי במהירות על הגב במרכז המיטה ופישקתי חזק את רגליי, "בוא, תלקק לי קצת שאסלח לךָ" הצבעתי על הכוס הרטוב שלי ולמרות שזה לא היה חלק מהתסריט של נורית עדיין הוא שיתף פעולה, נשכב בין רגליי וירד לי.

הרבה זמן הוא לא ירד לי ועכשיו, כשהוא עשה את זה והוא יודע לעשות את זה, נזכרתי כמה אני אוהבת את זה ורק אחרי כמה ליקוקים קלטתי פתאום שהוא לא רק יורד לי, הוא גם טועם את הטעם שהשאיר שם החייל שזיין אותי ולהפתעתי זה גירה אותי אפילו יותר והזמנתי אותו לעלות עלי, קולטת אותו לתוכי בגניחת הנאה קולנית ומרגישה איך אורגזמה חזקה מרעידה את גופי ולא התאפקתי, "בועלי, אני אוהבת אותךָ," צרחתי במין אקסטזה כזאת, "בועלי, אני סולחת לךָ," המשכתי, מתנשפת, "בועלי, זיין אותי, זיין לי ת'צורה," והוא עשה בדיוק מה שביקשתי, מזיין אותי בתנועות אגן ארוכות וחזקות ו…"עכשיו ספר לי, ספר לי מה עשית לה" עברתי לאותו שלב בתסריט והוא התחיל לספר.

שלוש פעמים גמרתי לפני שגם הוא גמר, הוא לא סיים לספר והבטיח להמשיך. אחר כך הלכנו להתרחץ יחד, מסבנים אחד את השני כמו פעם, כשהיינו צעירים בדירת הסטודנטים שלו, ושוב התחרמנתי ואמנם נורית אמרה לנו לשמור את זה למחר אבל לא התאפקתי, נעמדתי לצד המיטה שלו ופצחתי בווידוי שלי ואחריו אני שכבתי על ברכיו ונענשתי ואם חשבתי שלהפליק לו זה מחרמן התברר לי שלחטוף זה מחרמן לא פחות וכשהוא פגע במקרה עם אצבעותיו בשפתי הכוס הכל כך מגורות שלי זה היה בכלל טרוף חושים וגמרתי!

אחר כך מצצתי לו רק שבגלל שכבר התרחצנו אני לא טעמתי את הטעם שלה (ספויילר: הייתה פעם שניה ובפעם הבאה אני הייתי הראשונה להתוודות ולמצוץ וטעמתי) ואז הוא זיין אותי בדוגי חזק וגברי ודרש שאני אספר לו רק שגם אני לא סיימתי לספר לפני שהוא גמר, אני גמרתי פעמיים קודם אבל כשאישה גומרת ממשיכים וכשהגבר גומר אין עם מה😊 ו…יותר משבוע שלם אחר כך המשכנו לחגוג כל ערב עם הסיפורים, מזדיינים ומספרים ותאמינו לי זה היה סקס משגע, הסיפורים תוך כדי הפכו אותו למענג וחרמני עוד יותר.

כמובן שהחלטנו להמשיך עם "הטיפול", ככה קראנו לזה, הטיפול. לקראת הפעם השניה נורית הציעה לי ללכת עם נטע, אותה מטופלת שלה שכבר עברה את השלב הראשון ובדרך למצות גם את השני ועוד מעט תעבור לשלישי, ועשיתי את זה, הלכתי איתה והיא נתנה לי כמה טיפים חשובים מניסיונה אבל יותר מזה היא לימדה אותי את קסם ה"פעם שלישית גלידה, כל טעם שתבחר" וכבר באותו ערב הפעלתי אותו ואכלתי בתחת וכשחזרתי עמוס כבר חיכה לי, הפעם אני הייתי הראשונה להתוודות, אני הייתי הראשונה לחטוף את העונש והפעם, כשמצצתי לו לפני שהוא מזיין אותי, טעמתי את טעמה של האישה האחרת, זאת שבעלי "בָּגַד" בי איתה, ואני כותבת מרכאות כפולות סביב הבָּגַד כי אתם יודעים, זה רק משחק והכל בהסכמה, ואז הוא זיין אותי, שוכב עלי כשאני על הבטן עם כרית מתחת לאגן וכותש לי את הטוטה ו…כשסיפרתי לו שאכלתי בתחת הוא כל כך התלהב ובו במקום שלף את עצמו וככה, כשהוא רק משומן באותו מיץ הכּוס השמנוני שלי, תקע לי בתחת.

המשכנו ככה, פעם בשלושה ארבעה שבועות יוצאים לערב בגידה, חוגגים וחוזרים הביתה לטקס וידוי וענישה ובשלב מסויים נורית הקפיצה אותנו עוד מדרגה, אומנם באותו שלב ראשון אבל הוסיפה עוד מדרגה, לבגוד במיטה שלנו! פעם אני מביאה גברבר למיטה בחדר השינה שלנו, ותתפלאו כמה זה מדליק אותם לדפוק מילפ־ית (MILF) כמוני על המיטה שלה ושל בעלה, ותתפלאו גם עד כמה זה הדליק אותי להריח את ריח הבושם של אישה אחרת על הסדין והכרית שלי בזמן שבעלי רוכב עלי ומזיין לי את הצורה.

שלב שני

בשלב מסויים הרגשנו שעוד רגע שוב נכנס לשגרה למרות שכל לילה כזה של בגידה, ובעיקר הטקס שאחרי והסיפורים, טען לנו את המצברים והצית בנו מחדש את האהבה ובעיקר את התשוקה לסקס פראי משותף, ונורית הציעה לנו לעלות שלב, להגיע לשלב ההצצות וקוקולד (Cuckold) וכשהסכמנו, אף אחד מאתנו לא מהסס לשניה, היא הציעה שנפגש עם נטע כי מעבר לטיפים שהיא יכולה לתת לנו מניסיונה, בכל אופן היא כבר עברה לשלב השלישי, יש לה גם הצעה מעניינת עבורנו.

עם נטע הפכתי חברה, היינו הולכות יחד "לדוג" גברברים והיה לה טיפים טובים עבורי ולאט לאט הפכנו חברות והיינו נפגשות גם לא לצרכי "דייג" ועם הזמן גם הבעלים התחברו וגם הם יצאו יחד למסעות הדייג שלהם והיינו נפגשים ארבעתנו באיזה מסעדה טובה רק שסקס משותף לא עשינו וכשנורית הציעה תאמנו מפגש שכזה ב'יקימונו'.

אוכל טוב ויין בונים אווירה וב'יקימונו' יש את שניהם אבל עד הקינוח דיברנו מעט על פוליטיקה, למרות שארבעתנו באותו צד במפה, רכילות, אני ונטע על תצוגת האופנה שהלכנו ביחד ועמוס ובעלה על כדורגל ורק כשהגיע הקינוח הגענו לתכל'ס ולנטע הייתה באמת הצעה מפתיעה, "הפעם הראשונה היא הכי מלחיצה," היא הסבירה ובעלה הִנְהֵן עם הראש, "אז יש לנו הצעה בשבילכם, בפעם הראשונה בעלךְ ישב ויראה איך בעלי בועל אותךְ על המיטה שלכם ואני אצא למסע דייג," היא ציחקקה, "ובפעם הבאה בעלי ישב על הכסא ויראה איך בעלךְ בועל אותי על המיטה שלנו ואת תצאי לדייג או אם מתאים לכם יותר אז הפוך, בפעם הראשונה בעלך יעשה אותי" וכאילו הם תאמו ביניהם כי מייד בעלה הוסיף "מבחינתנו, מה שתחליטו מתאים לנו".

"אתה חם על נטע," חייכתי לבעלי בדרך הביתה אחרי שבעלי הודיע שהוא מעדיף לזיין ראשון, "לא מוכן לדחות סיפוקים, אהה?" הוספתי עם אותו חיוך זימתי וליטפתי לו את הברך, לא מעבר לזה כשהוא נוהג, "אז מה? אני כבר לא מספיק טובה לךָ, בא לךָ לרכב על נטע?" המשכתי באותה הִסְתַּלְבְּטוּת כשנכנסנו הביתה והוא, בתגובה, דחף יד בין רגלי, העמיס אותו על כתפו בסחיבת פצוע ורץ איתי לחדר השינה, "אני אראה לך מה זה," הוא העמיד אותי על רגליי, הרים לי את החצאית, קרע מעלי את החוטיני שלבשתי ודחף אותי על הגב למיטה, "אל תזוזי!" הוא פתח את מכנסיו ושלשל אותם עם התחתונים עד הברכיים ורגע אחרי הוא כבר היה מעלי, בתוכי, "חם עליךְ?" כתש לי את הטוטה עם העלי הגדול שלו בתנועות ארוכות וחזקות, "חם אש, לוהט!" ענה בעצמו כשהוא מגביר את הקצב והאורגזמה הראשונה שלי לא אחרה להגיע, ואני אומרת ראשונה כי היו לי עוד שתיים כאלה לפני שגם הוא גמר בתוכי.

אחרי כמה ימים עמוס, בעלי, נסע אל נטע ובעלה ואני הלכתי לדוג לי גברבר ולזיין אותו. הוא היה זיון טוב, הגברבר, השתדל מאד לתת לי את עונתי אבל הראש שלי היה במקום אחר, הגברבר טחן אותי דק-דק אבל המחשבה שלי נדדה למקום שבו הבעל של נטע רואה איך בעלי מזיין אותה. "זה לא אתה, זאת אני" עניתי לו כששאל אם הכל בסדר וסיפרתי לו על מה אני חושבת ונראה לי שזה הדליק אותו כי בסוף הוא נתן לי כרטיס ביקור שלו, מה שבדרך כלל לא קורה, ואמר שאם אני רוצה שבעלי יראה איך הוא מזיין אותי הוא ישמח "לעזור" והוא חייך חיוך זימתי כשסימן באצבעותיו מרכאות כפולות כשאמר לעזור, ושאני אתקשר.

כשחזרתי הביתה בעלי עוד לא היה. התפשטתי ובלי להתרחץ נכנסתי למיטה והתחלתי לקרוא מאמר מקצועי רק ששוב לא הייתי מרוכזת ועברתי לזפזף בטלוויזיה. כששמעתי את המפתח בדלת התישבתי, עירומה ועם רגליים מפושקות, על שפת המיטה וחיכיתי לו ככה. עמוס נכנס לחדר השינה ונעמד מולי, "בגדתי בךְ," הוא התחיל את הטקס הקבוע, "זיינתי את נטע,"

"ואתה יודע מה עושים לבעל שבוגד באשתו?" המשכתי את הנוסח הקבוע.

"כן, נותנים לו את העונש" ולמרות כל הזמן שעבר עדיין הוא הדגיש את ה' הידיעה שב-עונש, "להתפשט?"

סטרתי לו על התחת בשיטת המילה-מכה, בעלי שכב על ברכי, הזין שלו בין ירכיי, ישבנו חשוף בפני ו…"לא!" הפלקתי לו על פלח הישבן האחד, פליק חזק, מצלצל, "בוגדים," הפלקתי לו על השני, "באישה!" הפלקתי לו בין הרגליים פוגעת עם האצבעות בביצים, לא חזק מדי אבל משהו שגיליתי שמחרמן אותו בטרוף ואכן הרגשתי איך הזין המחובק בירכיי נמתח ומתקשה, "וזה," הפלקתי, "העונש," הפלקתי, "למי," הפלקתי, "שבוגד," הפלקתי שוב בין רגליו והרגשתי איך כל גופו נמתח וביחוד הזין שלכוד בין ירכיי "ועכשיו בוא תפנק אותי!" גלגלתי אותו מעלי והוא, יודע היטב מה אני מצפה ממנו כי זה חלק קבוע בטקס, ירד על ברכיו בין רגליי, קודם נישק לי את שפתי הכּוס המגורות, נשיקה תאוותנית כיאה למי שזקפת אדירים מתנוססת בין רגליו, "אשתי, מצטער, אני אוהב אותךְ" הוסיף עוד משפט שכבר מזמן הפך למסורת, מצטער אבל לא מבטיח שזה לא יקרה שוב כי ברור שזה יקרה😊, ואז דחף את הלשון למעמקי הכוס וידעתי שהוא טועם את טעם השפיךְ הממלא לי את הכּוס, השפיךְ של זה שרק לפני שעה קלה דפק אותי ובכוונה לא שטפתי אותו, והמחשבה הזאת הייתה הקטליזטור שהטיס אותי לגמירה הראשונה שלי שמייד אחריה שלחתי אותו לשכב על הגב, השתפדתי לו והתחלתי לדהור, "עכשיו ספר!" דרשתי כשאני מצמידה את כפות ידיו לשדיי, "מזמז וספר!" והוא התחיל לספר מה הוא עשה לה ובעיקר איך הבעל שלה ישב עירום! הביט במבט מהופנט ואונן! ו…אימא'לה ואבא'לה איך שזה גירה אותי, שלח אותי במהירות לגמירה הראשונה בסדרה רק שלצערי אחרי כמה גמירות מפנקות כאלה גם הוא גמר, מרים אותי ופורק את הביצים המלאות שלו עמוק בכּוס הכל כך מיוחם שלי ומחייך לעברי "המשך יבוא" וכך אכן היה, התענגנו על הווידוי והעונש שלי, בכל אופן גם אני בגדתי, ועל הסיפורים של שנינו עוד כמה לילות סקס סוערים במיוחד.

שלושה שבועות אחרי עשינו את זה שוב, הפעם בחדר השינה שלנו. בעלי ישב עירום על הכסא בצד והביט איך עופר, בעלה של נטע, מזיין אותי ולא סתם מזיין, כל הטקס, כולל מנה שלישית גלידה והוא כמובן, כמו כל גבר שנותנים לו, בחר בטעם הנכון מה שאחר כך, בשעת הסיפור, בעלי התוודה שזה היה הקטע הכי מחרמן.

בעלי גם הכין הפתעה, בפעם הראשונה עופר זיין אותי בדוגי, הייתי עם הישבן אליו ולא ראיתי אותו עד שגמרנו (אבל להריח את הגמירה שלו הרחתי😊) והפנתי את ראשי לעברו ולתדהמתי הוא חבש קשת שיער עם קרניים! "מה?" הוא שאל עם חיוך מתמם כזה, "הצמחת לי קרניים, לא?" והטקס הזה, של חבישת הקשת בזמן הזיון הראשון, הפך למנהג קבוע שגם עופר, בעלה של נטע, אימץ אותו, ויותר מזה, בהמשך כשנטע ואני התלוננו על הפליה ושגם אנחנו רוצות לשבת לראות עשינו את זה וגם אנחנו חבשנו את קשת הקרנן על הראש.

המשכנו עם  פגישות ההצצה וקוקולד האלה ולא רק עם נטע ובעלה, בפעם הראשונה שהצעתי לגברבר שדגתי לזיין אותי מול עיניי בעלי הייתי סקפטית, חשבתי שהוא לא יסכים, אבל תתפלאו כמה גברים מתלהבים מהזמנה כזאת ולמען הסר ספק גם נשים מתלהבות לתת לבעלי לזיין אותן מול עיניי הצופות וכן, גם אני ישבתי עירומה ומאוננת בזמן שצפיתי!

משחקי חברה

כמעט שנה זה נמשך, אולי אפילו יותר משנה, מי סופר כשנהנים😊?  מגוונים, לא רק הצצות גם בגידות "סתם", אם אפשר לקרוא סתם לזיון עם גבר זר כמו בשלב א', ו…התחלתי להמליץ על הטיפול הזה גם לזוגות שבאו אלי לטיפול וככה פגשתי את טליה שבאה אלי עם בעלה לטיפול ואחרי שהייתי המנטורית שלה בפעם הראשונה, כמו שנורית הייתה שלי, הפכנו חברות, ואפילו היינו הולכות יחד לדוג גברברים, אבל דווקא באחת הפגישות האפלטוניות עם נטע ובעלה, ארוחת ערב במסעדת שף ידועה שברור לכולם שאחריה סקס של בגידה לא יהיה! נטע ובעלה הפליגו בשבחי השלב השלישי, משחקי החברה, מתארים עד כמה המשחקים המקדימים מגרים והסקס שאחרי פרוע ומשובח ובפרוע הם התכוונו לזיונים בפרהסיה, כולם עם כולם, והרגשתי שאני רוצה את זה, אתם יודעים, חַשְׁתִּי בזה בכל רמ"ח אבריי, ובמיוחד באלה האינטימיים, והאוהל שצמח במפשעת המכנסיים של בעלי העידה שגם הוא בעניין אבל כשהם הציעו לנו להצטרף אליהם בעלי התעקש שקודם אנחנו חייבים להתיעץ עם נורית.

התיעצנו. נורית אמרה שאנחנו אכן בשלים לעלות שלב ומתי לעשות את זה היא רק החלטה שלנו. יש לה טַקְט לנורית, לפני שהספקנו לענות היא התנצלה ויצאה רגע לשרותים ובעצם השאירה אותנו לבד שנוכל להתיעץ ולא היינו צריכים לדבר, רק המבטים ששלחנו זה בזו וזו בזה הבהירו לשנינו שאנחנו רוצים וזה מה שֶעָנִינוּ לה כשחזרה.

כשנורית ליוותה אותנו לדלת היא הפתיעה אותנו כשהציעה גם היא לקחת אותנו למסיבה כזאת, כן, אמנם היא לא נשואה אבל יש לה מספיק מחזרים שעומדים בתור להתלוות אליה למסיבות כאלה, אבל כשהיא הוסיפה שאם זה יקרה היא תאלץ להפסיק ליעץ לנו בעלי העדיף, בשלב זה לפחות, שלא, שהיא עדיין תהיה היועצת שלנו אבל ביקש שההצעה תשאר פתוחה והיא הסכימה.

למשחק הראשון הצטרפנו לנטע ובעלה, הם קראו לזה 'קערת חזיות', האשה מורידה את החזייה שלה ומניחה בקערה מכוסה ואחר כך הגברים שולפים אחד אחר השני חזייה ולוקחים את בעלת החזייה לביתם ללילה של סקס, הכל מותר ובתנאי שתהיה הסכמה, רק שהפעם משחקים את גרסת הלייט, בלי התערטלות בפרהסיה כשמורידים את החזייה, יש משחקים שהורדת החזייה מתבצעת מול כולם וחייבים לחשוף את השדיים.

לפני שנטע דפקה בדלת חבשנו מסכת עינים, לא שזה מסתיר את הזהות, יותר הצהרה על דיסקרטיות. כשהמארחת פתחה לנו את הדלת כמעט התעלפתי, שחקנית ידועה ועטורת פרסים שאת ההצגה האחרונה שלה ראיתי רק לפני שבועיים. למרות החיוך המעודד שלה לרגע קפאתי כשהיא הושיטה לעברנו את הקערה אבל כשראיתי את נטע מתחילה להוריד את החזייה שלה גם אני הצטרפתי.

הורדתי כדרך הבנות, בלי להתפשט, בעלי עזר לי אומנם כשפתח את רוכסן השמלה מאחור, פתח את הקרסים וסגר ומשם הסתדרתי לבד. לפני שהיא הכניסה את החזייה לקערה היא הוסיפה תג עם השם הפרטי, מסתבר שפעם היו שתי חזיות זהות ומאז מצמידים תג.

בפנים כבר היו כמה זוגות אבל מה שהפתיע אותי שוב זה אותן נשים שהסתובבו עם חולצה די שקופה, אני, שנטע הסבירה לי מה שיקרה, לבשתי שמלה מבד די אטום, נטע קצת פחות אבל עדיין לא חושפני אבל הן הסתובבו כשרואים להן בברור את השדיים ובמיוחד את הפטמות וכמו לי, גם להן, הפטמות עמדו גדולות ונוקשות, וידעתי שהפטמות הנוקשות מטביעות פסים על בד השמלה מקדימה, מדגישות עוד יותר את שדיי החופש שלי.

המארח הגיש לנו שמפניה והציע כיבוד. הסתובבנו, נטע הכירה אותנו לכמה זוגות ובחנו היטב האחד את השני, בין האורחים זיהיתי עוד כמה סלבריטאים, מנסה לברר עם עצמי את מי הייתי מעדיפה שיזכה בי ומי לא, למרות שהערב אין לי זכות בחירה ואאלץ ללכת עם מי שיזכה בי, ומהר מאד גיליתי שהמִינְגְּלִינְג הזה כשהחזה הגדול שלי קופץ בכל צעד והמבטים של הגברים בוחנים במבט מסוקרן את אותם שרטוטים של הפטמות על הבד וכאילו מנסים לחדור אותו, ולא שחלילה אני לא בחנתי את האוהלים שצמחו במפשעה שלהם, ודווקא הידיעה שאין לי זכות בחירה גירתה אותי עוד יותר והרגשתי שאני רטובה שם בין הרגליים, מוכנה לחדירה, וגם הפטמות שלי הפכו נוקשות כאבן צור והזדקרו אפילו יותר מבעד לבד החולצה, והחלטתי עם עצמי שבפעם הבאה גם אני אגיע עם חולצה יותר שקופה כי אין לי ספק שהידיעה שהם רואים תחרמן אותי עוד יותר.

עוד שתי זוגות הצטרפו, צעירים וחתיכים, ובעלי לחש לי שאחד מהם שחקן כדורגל מפורסם ושזאת לצידו היא באמת אשתו, ואת השניה אני הכרתי, זמרת בינונית אבל דוגמנית מצליחה שמופיעה בדי הרבה שלטי חוצות ופרסומות, בעיקר להלבשה תחתונה אבל לא רק, וכשראיתי את המבטים שבעלי נעץ בה לא יכולתי שלא לחייך ו…"מפרגנת לךָ" לחשתי לו והוא השיב ב-"מה?" מתמם ושנינו צחקנו.

המארח נעמד עם הקערה במרכז החדר וכולנו הסתדרנו סביבו במעגל, המארח הוא שאוחז כי על פי כללי המשחק הוא גם האחרון לבחור, או בעצם הוא זה שיקבל את האחרונה שתשאר, ודווקא בעלי, בתור מי שפעם ראשונה משתתף במשחק, קיבל את זכות הבחירה הראשונה.

הבטתי בו כשהוא ניגש לשלוף את החזייה מאותה קערה גדולה המכוסה בצעיף צבעוני גדול, דוחף את היד מתחת לצעיף ושולף חזייה ורודה די זנותית ואיך אומרים? מזל של מתחילים או אולי הפרגון שלי הם שעבדו בשבילו כי אותה דוגמנית צעדה קדימה, נעמדה מולו והכריזה "היא שלי".

קודם הוא נישק אותה, על השפתיים, חלק מהטקס הקבוע שנטע הכינה אותנו אליו מראש, אחר כך חיבק אותה, מניח יד על התחת המוצק שלה, עוד חלק מהטקס, סובב אלי את הראש ולחש לי בלי קול "בהצלחה" והוביל אותה אל הדלת.

אחר כך הם המשיכו, מוציאים חזייה, מבצעים את אותו טקס קצר של נשיקה, חיבוק עם יד על התחת והובלה אל הדלת, ואז הגיע תורי וכנראה שגם אצלי המזל של מתחילים עבד כי הכדורגלן הוא זה ששלף את החזייה שלי, מנפנף בה ומחייך אלי כשנעמדתי מולו והכרזתי "היא שלי", מסמיקה, ו…התנשקנו, נכון שזה הטקס אבל הוא לא הסתפק בנשיקה מרפרפת ונישק אותי נשיקה צרפתית רטובה ואני התמסרתי, אולי מנצלת את זה שבעלי כבר לא כאן, ואז חיבק, הניח יד על פלח ישבני, מלטף ובודק, והוביל אותי אל הדלת או אם תרצו צעדנו יחד את הצעד הראשון בדרך למיטה.

הייתה לו מכונית ספורט והוא פתח לי את הדלת כאילו הייתי מלכת אנגליה, ברגע שיצאנו לדרך הוא הניח יד על הברך שלי והתחיל ללטף לי אותה, מפסיק לשניה להעביר מהלך, מסתבר שההילוכים ידניים במכונית ספורט, וחוזר ואפילו עולה ומטפס במעלה הירך ואני לא התנגדתי. דיברנו, מין סְמוֹל-טוֹקְ (small talk) כזה, הוא התעניין מה אני עושה והפתיע אותו שיועצת זוגיות נמצאת במשחקים כאלה אז סיפרתי לו על תכנית שלושת השלבים והוא צחק ואמר שהוא התחיל ישר בשלב השלישי אבל התעניין מאד דווקא בשלב השני, אמר שקרא הרבה סיפורים כאלה אבל אף פעם לא עשה את זה ו"הרעיון דווקא מחרמן אותי ואני אדבר עם נועה, אישתי, ואם גם היא בעניין אז אולי הגיע הזמן".

הגענו לדירה שלו, דירה מעוצבת באחד ממגדלי היוקרה, הצעצועים המפוזרים בסלון לא השאירו ספק שיש להם ילדים והתברר שיש תאומים בני שנתיים שישנים אצל הסבתא. הכדורגלן התגלה כמאהב מעולה, ותרשו לי להמשיך לקרוא לו הכדורגלן ולא בשמו הפרטי כי יש לו שם די יחודי ואני לא רוצָה לחשוף אותו, "אפשר להפשיט אותךְ?" הוא חייך לעברי וברגע שאמרתי לו "כן, בשמחה" הוא התחיל.

כל הדעות הקדומות שלי על כדורגלנים קשוחים התנפצו לרסיסים כשהוא התחיל להפשיט אותי, בעדינות שהוא הפשיט אותי אף אחד לפניו לא הפשיט אותי, פותח את השמלה ונוגע, מסיר אותה מעליי וְחושף וּמלטף, ממזמז ומנשק, קודם למעלה, בשדיי החופש שנחשפו, את החזייה הרי אני כבר הורדתי קודם ועכשיו היא בכיס שלו, מעביר את קצה הלשון סביב הפטמה, מנשק ומוצץ אותה בעדינות והם, בתגובה, נעמדות ומתקשות עוד יותר, ולאט לאט יורד על ברכיו לפניי ומנשק את דרכו לאורך הבטן שנחשפה, שולח ידיים לתחתוני הביקיני הלבנים ומוריד לי אותם בעדינות וברגע שנחשפו שפתי הכוס הנפוחות מתאווה גחן מעט קדימה ונישק לי אותם, נשיקה תאוותנית, כזאת עם הלשון, שולח זרמי תשוקה בגופי והופך אותי לרטובה עוד יותר, ורק אז הוריד לי לגמרי את התחתונים, הסניף לרגע, מחייך למראה המבט המופתע על פניי והוסיף אותם לשמלה הזרוקה לידי, "עכשיו תורךְ" הוא נעמד מולי וחייך, יודע היטב עד כמה הטיפול שלו גירה אותי.

ניסיתי להשיב לו כגמולו, לתת לו את אותו הטיפול המפנק שהוא נתן לי, גם אני ליטפתי ומזמזתי כשהפשטתי אותו, גם אני ליקקתי לו סביב הפטמות הקטנות וגיריתי אותו, גם אני ירדתי על ברכי לפניו כשפשטתי לו את המכנסיים וכשראיתי את האוהל בתחתוני הבוקסר שלו היה לי ברור שהלילה אני הולכת לחגוג וכשהורדתי גם אותם נפלט לי "וואו" מתפעל למראה הזין שלו, וואו כי אני הולכת לחטוף את הזין הכי גדול שחטפתי אי פעם.

נישקתי לו אותו, נשיקה תאוותנית וקולנית כמו שהוא נישק לי, אפילו מצצתי לו לרגע, לגרות, אבל הייתי כל כך מיוחמת שכבר רציתי להרגיש אותו בתוכי אז נשכבתי על הגב במרכז המיטה, פתחתי רגליים ו…"בוא," הזמנתי אותו, "בוא תכניס לי" המשכתי באותו קול צרוד ומפתה, "בוא תשחיל אותי" והוא בא, עלה ונשכב עלי, כיוון בידו את אותו זין גדול ומתוח אל חריץ הכוס הכל כך רטוב שלי והתחיל להשחיל, לאט, נותן לי להתרגל לאותו זין גדול במיוחד שלו, ואני? אני גנחתי "כן" ארוך ותאוותני המיוחד, הרמתי רגליים ופתחתי אותם חזק לצדדים, מפנה לו יותר את הדרך ו…עוד לפני שכולו היה בתוכי גמרתי בפעם הראשונה!

הכדורגלן שכב עלי וזיין אותי, תנועות ארוכות, מוציא כמעט עד הסוף ונועץ זרה בחוזקה, התחיל לאט ולאט לאט הגביר את הקצב ואני התמסרתי לתענוג, גונחת בקול הברות חסרות משמעות של הנאה צרופה, גומרת שוב ומעודדת אותו להמשיך רק שלצערי יש מועד תפוגה לזיון כזה וכשהוא הגיע, כשהוא הרגיש שהוא הולך לגמור הוא לחש ושאל "בפנים?".

"בפנים! בפנים!" צרחתי כחתולת רחוב מיוחמת וכדי לוודא חיבקתי אותו ברגליי ונעלתי את כפות רגליי על ישבנו, לוחצת למנוע ספק, "בפנים, דיר באלק לברוח!" התנשפתי בקול ומייד אחרי בא ה-"קחי!" המתנשף החזק שלו, נועץ את עצמו הכי עמוק שאפשר, וה-"כן" הנהנתני שלי כשהרגשתי את החום הנעים המתפשט בתוכי.

"אחד לא מספיק לי" לחשתי לו אחרי רגע ארוך ששכבנו זה לצד זה, בוהים בתקרה עם חיוך של מי שקיבל את שלו ומסדרים את הנשימה.

"גם לי" והחיוך על פניו התרחב עוד יותר.

"אז בוא נטפל בזה" לא חיכיתי לאישור, גחנתי מעליו והתחלתי למצוץ לו, להעמיד לו מחדש ולא הייתי צריכה להתאמץ הרבה, אני לא יודעת אם זה קשור לכושר שלו או לחשק לזיין אותי שוב אבל מהר מאד נעמד לו מחדש, זיין גדול שמילא לי את הפה וחדר עמוק לגרון ו…"בא לי בדוגי" נעמדתי על ארבע ורגע אחרי הוא כבר היה עמוק בתוכי, אוחז חזק במותניי ומזיין.

הכדורגלן טחן אותי דק דק, יעידו על כך אותן רצף גמירות חזקות שְהִכּוּ בי, הִכּוּ במובן החיובי כמובן, והכושר כנראה עוזר כי הוא החזיק הרבה זמן מעמד לפני שגמר בסערה, ממלא לי את הכּוּס במנת זרע חמימה נוספת ועדיין זה לא הספיק לי, הרגשתי שאני רוצה עוד ו"פעם שלישית גלידה, איזה טעם שתרצה" הכרזתי אחרי רגע ארוך של הפסקה.

"מה?" הוא לא הבין אז הסברתי לו והיה לו מבט מופתע על פניו כשרמזתי ברמז עבה למה אני מצפה, "באמת תסכימי לתת לי לבקר לך שם, מאחור" ולהפתעתי הוא הסמיק.

"כן," עניתי בקול החלטי, "למה?" שאלתי כאילו לא מבינה מה הבעיה.

"כי," הוא הסמיק עוד יותר, "אשתי לא מסכימה, היא אומרת שיש לי זין גדול מדי בשביל זה".

"צודקת, יש לך זין גדול במיוחד," החמאתי לו, "אבל יש לי תנאי," ולשניה פניו הִתְכַּרְכְּמוּ, "אתה צריך להעמיד בעצמךָ, אני רק אעזור לך קצת" התיישבתי על שפת המיטה ופישקתי רחב רגליים, "בוא," הצבעתי על הרצפה שבין רגליי, "תשפשף ותביט, אם תרצה גם תריח," ציחקקתי, "אבל בלי לגעת!" חייכתי אליו כשהוא כרע במהירות על ברכיו בין רגליי והתחיל לאונן.

אותו לילה אכלתי בתחת את הזין הכי גדול שאכלתי לא רק עד אז, עד היום! אותו לילה גם גיליתי כמה אני אוהבת לאכול בתחת, כאב לי, טוב זה צפוי מזין כזה, רק שהכאב גירה אותי עוד יותר ואפילו הצלחתי לגמור פעמיים לפני שגם הוא גמר בסערה ונכון, זיון בתחת תמיד נגמר יותר מהר אבל מבחינתי זה שווה.

הגיע הזמן להחזיר אותי הביתה. הכדורגלן לא הצליח להסתיר חיוך כשראה איך אני הולכת, הליכה של מי שפתחו לה ת'תחת. בדרך הוא שאל אם אני אסכים שאשתו והוא יבוא אלי ליעוץ כדי שאסביר גם לה על תכנית שלושת השלבים והסכמתי.

כשהגעתי הביתה בעלי לא היה, נסע להחזיר את הדוגמנית שלו. חיכיתי לו באותה ישיבה על שפת המיטה והוא נעמד מולי, השפיל מבט והתחלנו את אותו טקס קבוע שהסכמנו שגם בשלב השלישי לא מוותרים עליו.

"מניאקית" הוא חייך לעברי אחרי שהוא שכב על ברכיי, חטף את העונש, ליקק לי את מה שהכדורגלן השאיר לי בטוטה ונתן לי לרכב עליו כשהוא מספר לי מה הוא עשה לה, לא הכל, רק מה שהספיק עד שגמר😊, הוא ראה איך אני הולכת, וְ"מה? נתת לו בתחת!" הוא צרח וסרב לדחות סיפוקים, דרש להעניש אותי בו במקום ועד שסיימנו כבר היה בוקר, מזל שבוקר יום שבת כי שנינו היינו מותשים או כמו שאומרים עיפים אך מלאי חוויות.

המשכנו עם אותם משחקי-חברה, מטפסים ועולים בדרגות הנועזות שלהם, כבר לא מתביישים להתפשט לפני כולם ואפילו השתתפנו באורגיה אחת, כולם עם כולם בפרהסיה כי אחרי שהצמיחו לךָ קרניים כשאתה יושב ורואה, ואפילו יותר מפעם אחת, זאת כבר לא באמת בעיה ו…באחת הפעמים כשטליה ובעלה הגיעו אלי לעוד מפגש התיעצות תקופתי שלהם, טליה סיפרה לי על החוויות שהיו להם ואני צחקתי, "אמרתי לךָ" חייכתי אל בעלה שהסמיק והודה שהוא מטומטם שלא הסכים קודם. "את זוכרת שסיפרת לי על הפֶטִיש־ים שלךְ ושל רוני?" שאלתי, רוני הוא אחד הבודדים שטליה שומרת איתו קשר ומזמינה אותו מדי פעם ללילה של סקס ובאחד ממסעות הדייג המשותפים שלנו הוא היה שם בבר והיא המליצה עליו וניסיתי, ניסיתי ולא התאכזבתי, גדול הקטן שלו, אמנם לא כמו של הכדורגלן אבל עדיין כזה שכיף לחגוג איתו, והוא יודע את העבודה ונתן לי כמה אורגזמות מהסרטים עד שאפילו הכנסתי אותו לרשימת ההמתנה שלי, אלה שאני מזמינה פעם שניה ושלישית.

"זוכרת" היא חייכה חזרה.

"אז גם לי יש פֶטִיש להתוודות, משחקי חברה" התוודיתי וסיפרתי להם בראשי פרקים במה מדובר, "מומלץ בחום אבל!" המשכתי וראיתי מין אכזבה על פניה, "אם  אתם רוצים אז אני אאלץ להפסיק להיות היועצת שלכם".

לרגע שניהם שתקו, מביטים במבט חוקר אחד בשני ואז בעלה שבר את השתיקה, "טועים פעם אחת, לא פעמיים, אם את ממליצה אני בפנים, רק אם גם אשתי מסכימה כמובן" וראיתי את החיוך המתפשט על פניה ואז היא הסכימה.

שבועיים אחרי נפגשתי עם טליה ובעלה למשחק החברה הראשון שלהם, התחלנו במשחק לייט, קערת מפתחות, כמו קערת חזיות רק שהפעם הגברים מכניסים לקערה את מפתחות המכונית שלהם, אנחנו הנשים שולפות ומשם זה כבר אותו הדבר, בעצם כמעט, במשחק הזה נוסעים לחדר השינה של האישה, ואני קוראת לו משחק לייט כי הוא לא יותר נועז מהשלב הראשון, ומסתבר שגם הם התלהבו והחליטו שרוצים עוד והמשיכו, ואחרי עוד פעם או פעמיים שלהם נטע הזמינה אותם ואותנו למשחק סטריפ-פוקר אצלם, המשחק שהתחלתי לספר לכם ושהגיע עכשיו לשיאו…

אפילוג

נטע, המחלקת, הרימה עוד קלף מראש החפיסה שלפניה, החמישי והקובע! הניחה אותו הפוך ליד ארבעת הקלפים הפתוחים, מגבירה עוד יותר את המתח, וחשפה…שמונה לב אדום, משלימה לי לפול-האוס (Full House) רק שעוד לפני שהספקתי לשמוח היא הפכה את הקלפים שלה וחשפה שמונה תלתן, משלימה לעצמה לרביעיה!

לדעתי הסמקתי, כבר ראיתי את עצמי מנצחת, אבל שלטתי בעצמי, מנסה לשדר קוליות (cool), קמתי, חייכתי, והורדתי את התחתונים שלי ומסרתי לה, "בעלי!" פקדתי עליו, "התחתונים!" וגם הוא הוריד את שלו ומסר לה וראיתי את המבטים הנשלחים באותה זקפת אדירים שהתנוססה בין רגליו, אין ספק שגם הוא כבר ראה את עצמו מזיין.

"הסיבוב הקובע" נטע, המחלקת, הודיעה כשהתיישבתי חזרה, הפעם זה להיות או לחדול עבור שתינו, עבור טליה ועבורי, המנצחת הפעם היא המנצחת הגדולה של המשחק רק שהפעם אלת המזל חייכה אלי בגדול עם סטרייט  פלאש (Straight Flush) עוד לפני שנטע אפילו פתחה את הקלף החמישי כך שלזוגיים של טליה לא היה שום סיכוי ו…"יש!!" צרחתי כמו משוגעת והרמתי ידיים בתנועת נצחון "ניצחתי!" והרגשתי איך בעלי מנשק אותי על העורף.

"יש לנו מנצחת" נטע הכריזה והזכירה שוב את הפרס שסיכמנו, בעצם שילוב של פרס ועונש, בזמן שבעלי מזיין את אחת המפסידות בעלה יושב ורואה כשהוא חובש את אותה קשת עם קרניים, ואם בא לו הוא גם מאונן, ובו זמנית הבעל של המפסידה השניה יורד לי ואחר כך את אותו הטיפול למפסידה השניה, "ואם מי את רוצה להתחיל ואיך?" היא שאלה למרות שזה היה די ברור, זאת שהפסידה ראשונה הולכת לחטוף בישבן ואת הדובדבן שומרים תמיד לסוף.

"עם טליה," חייכתי לעבר טליה, "עומדת על ארבע ובעלי רוכב עליה" הוספתי את הוראות הבמוי שלי והתיישבתי בכורסת העור שהוכנה מראש בצידו האחד של השטיח הגדול שבמרכז הסלון, מפשקת רגליים אפילו שידעתי שכולם מצלמים לי את הכּוס שנחשף. יואב, בעלה של טליה, לקח את הקשת עם הקרניים שחיכתה כל המשחק על השולחן והתיישב על כסא הבר הגבוה שחיכה מצידו השני של השטיח, מולי, כסא בר גבוה כדי שיוכל לראות טוב מה עושים לאשתו ואני אוכל לראות מה הוא עושה, "בוא" חייכתי לעבר דובי, הבעל של נטע, וסימנתי לו לרדת בין רגליי המפושקות ונטע התיישבה על כסא בר גבוה נוסף לידי, במקום שממנו תוכל לראות בברור איך בעלה יורד לי.

קודם דובי, בעלה של נטע, הצמיד את ראשו בין רגליי והתחיל לפנק אותי ורק אז טליה ניגשה למרכז השטיח והסמיקה אבל כל הסימנים הצביעו על כך שהיא מגורה בטרוף, שפתי הכוס הכהות והנפוחות מתאווה, הטיפות שנזלו לאורך הירך הפנימית שלה והפטמות הזקורות שעמדו כהות ונוקשות לא השאירו ספק. טליה ירדה על ארבע, עומדת במקום שגם אני וגם בעלה נוכל לראות איך בעלי חודר לתוכה, "הפסדתי, בוא תקטוף את הפרס המגיע לךָ" הכריזה את אותו משפט הזמנה שהסכמנו מראש שעל המפסידה להכריז ובעלי ניגש ונעמד מעליה, ישבנה בין רגליו המפושקות.

עמד לו, עמוד מתח גבוה המכבד את בעליו, לרגע הוא הביט בי, מחייך, לוחש לי בשפתיו בלי קול "אני אוהב אותךְ" וכופף את ברכיו וירד עד שהזין שלו היה בגובה הכּוס שלה, כיוון בידו את הזקפה המתוחה אל המקום הנכון שין שפתי הכוס הנפוחות שלה, שוב הביט בי, הפעם לחש "תודה" והתחיל לחדור לתוכה, לאט, לא ממהר וראיתי את המבט המהופנט של בעלה המביט איך בעלי משחיל את אשתו.

עוד לפני שכל הזין של בעלי היה נעוץ בכּוס של טליה יואב, בעלה, הלביש לעצמו את הקשת עם הקרניים ומייד אחרי התחיל לאונן, לשפשף לעצמו. "זה מחרמן בטרוף" שמעתי את נטע לידי לוחשת לעצמה וכשהבטתי בה ראיתי שגם היא מאוננת, עם כף-יד אחת עושה את עצמה עם האצבע ובשניה ממוללת את הפטמות הנוקשות אז גם אני הצטרפתי, מלטפת לי את שפתי הכוס המגורות עם האצבע וביד השניה ממזמזת לי את הציצי.

ברגע שבעלי התחיל לפמפם את טליה, לזיין אותה בתנועות אגן ארוכות וחזקות, ראיתי איך בעלה משפשף לעצמו מהר יותר ויותר, בעצם חוץ מבעלי וטליה שהזדיינו מול עֵינֵנוּ כולנו אוננו, גם דובי, בעלה של נטע, שפשף לעצמו כשהלשון שלו עמוק בין רגליי, מפנקת. יואב, בעלה של טליה, גמר ראשון, מסמיק כעגבניה בשלה ויורה מטח אח מטח של אגלי שפיך שנופלים על רגליו והשטיח, דווקא דובי היה השני אבל זה שהם גמרו לא ממש עניין אותי, ממילא הזין שלהם לא נחוץ להמשך המשחק, "אל תשכחי, את חייבת להודיע כשאת גומרת" נטע הזכירה לטליה עוד חוק שקבענו ורגע אחרי היא אכן הודיעה, בקול, "כן, הנה, גומרת, גומרת," היא התנשפה, "כן, הנה, עכשיו, הנה! גומרת!!!" ואת הגומרת האחרון היא משכה וגלגלה במיוחד.

הבטתי בבעלי שזיין את טליה, אוחז חזק במותניה וטוחן אותה בתנועות אגן ארוכות וחזקות, מכה עם אגנו על ישבנה בקול מחיאה המהדהדת בחדר ומרקיד את שדיה לכל עבר, מביט בי ומחייך, חיוך מאושר, חיוך של מי שזכה בגדול ואין לי ספק שעשיתי לו את היום. הבטתי בבעלה של טליה שיושב מקורנן ומביט במבט מהופנט איך מזיינים את אשתו, מביט ומאונן במהירות ורואים על פניו שהוא בדרך לגמירה נוספת. אחזתי בשתי ידיי בראשו של בעלה של נטע שטמון בין רגליי ומחצתי אותו חזק אל ערוותי, מפשקת חזק את הרגליים ומאותת לו לדחוף אפילו יותר עמוק את לשונו בתוכי והאורגזמה שלי לא אחרה להגיע, גמרתי אבל לא נתתי לו להפסיק, "עוד, תמשיךְ" לחשתי בקול חרמני והוא המשיך.

"פאק" שמעתי את בעלי ממלמל, "פאק, פאק" וידעתי שהוא בדרך לגמור. "בועלי, תראה, מזיינים אותי" טליה צרחה פתאום באקסטזה, "בועלי, אתה רואה איך דופקים אותי?" היא המשיכה, מתנשפת בקול, "כן, הנה! בועלי אני גומרת! אני גומרת!!" והפעם בעלי הצטרף אליה עם נעיצה חזקה של כל הזין, תוקע, נצמד לאחוריה, לוחץ עוד קצת ו…"קחי!" הוא צרח, מצטרף ל"גומרת-ת-ת-ת!!!" הארוך ומתגלגל שלה, לרגע מרפה מעט ואז שוב תוקע וידעתי שהוא גומר בתוכה.

רגע ארוך הם נשארו ככה, היא על ארבע והוא צמוד לישבנה ואז נפרדו ויחד איתם גם בעלה של נטע עזב אותי. נתתי לטליה רגע לשבת, לסדר חזרה את נשימתה ורק אז פניתי אליה "שיחקתְ אותה לוזרית," חייכתי אליה, "אני חושבת שאין כאן אחד שלא נהנה" ציחקקתי, עוקצת, "אבל עכשיו תחזירי מצב לקדמותו" וזה אחד הכללים שקבענו, הראשונה צריכה להעמיד לבעלי מחדש כדי שיוכל לזיין גם את המפסידה השניה וטליה עשתה את זה, ירדה על ברכיה לפניו והתחילה למצוץ לו, טועמת את אותו קוקטייל נוזלי התשוקה שלה ושלו.

די מהר עמד לבעלי מחדש והתפקידים התחלפו. אני אומנם נשארתי לשבת על כורסת העור עם רגליים מפושקות אבל עכשיו הבעל של טליה נכנס לפנק אותי, בעלה של נטע לא חיכה והתיישב על כסא הקרנן, חבש לעצמו את הקשת עם הקרניים והביט באשתו שהביטה בי, מחכה.

"לוזרית, על השטיח עם כרית גדולה מתחת!" הצבעתי על המקום שבו רציתי שתשכב, מקום שגם אני וגם בעלה נוכל לראות איך בועלים אותה, "אבל בתור המפסידה הראשונה אותך בעלי יזיין בתחת!" חייכתי אליה, חיוך ציני כזה.

בזמן שנטע הסתדרה על השטיח גם טליה תפסה את מקומה על הכסא הגבוה מולי, באותו מקום שממנו תוכל לראות טוב איך בעלה מוצץ לי, "הפסדתי, אני לוזרית, בוא תקטוף את הפרס המגיע לךָ," נטע הזמינה כמתחייב מהכללים שקבענו.

"לא!" נטע עצרה את בעלי כשהוא רצה לגרז לה את פי הטבעת בג'ל הסיכה שהוכן בדיוק בשביל זה, "ללוזרית לא מגיע, הלוזרית צריכה להרגיש שזה עונש" די הדהימה אותי וידעתי שבעצם היא קובעת נוהג חדש שכולנו, בעתיד אם נשחק בזה שוב, נצטרך לנהוג כמוה, " בוא תאכיל אותי בתחת" ופישקה חזק את פלחי ישבנה בידיה, פותחת לפניו את הדרךְ.

בעלי נשכב מעליה בְּשְׁכִיבת סמיכה, לא נוגע בה, נשען על יד אחת ובשניה מכוון את הזין המתוח אל פי הטבעת, יורד קצת, לוחץ שלא יברח ונשען על שתי הידיים ורק אז מתחיל לרדת, חודר לאט, נותן לכולנו לראות איך הוא משחיל אותה, איך הזין שלו נעלם אט אט בתוך ישבנה המוצק ו…"פאק" שמעתי את בעלה היושב לידי ממלמל, משפשף לעצמו במהירות, "פאק, פאק, פאק," המשיך באותו מילמול חרישי, "אשתי!" הוא צרח, "אני רואה איך עושים אותךְ" וריח כבד של זרע גברי רענן התפשט בחלל החדר.

בעלי זיין את נטע בתחת, כתש לה אותו בתנועות ארוכות וחזקות, יוצא עד הסוף ונכנס חזרה במהירות וידעתי שמהשפשוף המהיר הוא צורב לה את פי הטבעת, שהוא משאיר לה מזכרת שתלווה אותה גם אחרי שיגמור וייצא מתוכה. חוץ מהם כולנו בחדר אוננו, ללא יוצא מהכלל, גם הבעל של טליה אונן בזמן שפינק אותי, ואין לי שום טענה על הפינוק שלו, להפך, הוא מפנק מדופלם, וגם הבעל של נטע, שכבר גמר פעם, המשיך ואונן, מביט במבט מהופנט איך עושים את אשתו והיה כבר בדרך לגמירה נוספת ו…הספקתי לגמור לפני שגם בעלי גמר, גם טליה הספיקה וגם בעלה, אם נטע גמרה אני לא יודעת, אם כן היא הֶחֱרִישָׁה.

החגיגה נגמרה אבל לא הלילה, קודם נטע וטליה דרשו משחק גומלין, אותם הכללים בדיוק ולהפתעתי הגברים לא התנגדו וקבענו לעוד חודש משחק נוסף ו…כשהבעל של נטע, המארחת, הציע שנגמור את הלילה כל אחד במיטה של אישה אחרת גם לזה כולם הסכימו ואת הלילה סיימתי במיטה שלי עם הבעל של נטע שאיך לא? החזיר לי על זה שבעלי זיין את אשתו בתחת ועשה גם לי את אותו מעשה בעילה רק שאני לא לוזרית, לי הוא שם ג'ל לפני שנתתי לו להכנס.

++ ¿ The END or maybe only the beginning ? ++

Loading

9 מחשבות על “הפֶטִיש שלי: משחקי חברה (סיפורה של מאיה)”

  1. כרגיל אצלך קראתי רבע סיפור והתייאשתי ממש מגילת אסתר יותר מדי עלילות מסובכות ומיותרות בסיפור נרדמתי אפילו חחחחחחח

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן