המועמדת – חלק 1

דנה החלה ללטף את רגליה היחפות של רונה ולנשקן בעדינות. מרפרפת ומלקקת את הרגליים הארוכות ורונה, בעודה משוחחת איתי, מלטפת את ראשה של דנה ומעודדת אותה להמשיך וללקק ולנשק תוך שהיא עולה לאט לאט במעלה הרגליים

לדנה יש שדיים גדולים
השדיים הגדולים של דנה

 

ראיון עבודה וארוחת ערב

היא נכנסה לחדר ומייד קלטתי אותה. ממוצעת קומה רחבת גוף, לא שמנה אבל בהחלט לא רזה. עיניים חומות גדולות ושיער חום ארוך ארוך ומתולתל מתולתל. ומעבר לכל חיוך מדהים וצחוק מתגלגל, ומחשוף מדהים. לא, לא מחשוף נורא נמוך, אבל כזה שחושף זוג שדיים כבדים, שחומים וחלקים. שלא יכולתי להימנע מלהביט בו. היא פשוט היפנטה אותי.

ישבתי בראיון ביחד עם מאיה, אחת העובדות היותר מנוסות ויותר יפות שלי . יכולתי לראות שהיא מבחינה בנעשה ומתכווצת בכסאה.

נגרמה לי זיקפה כמעט מיידית שנמשך לאורך כל הראיון. היו שם המון צחוקים והביטחון העצמי שלה משך אותי יותר ויותר. היא כבת 30, נדיר מאוד שבחורות בגיל כזה מושכות אותי או מגרות אותי, אבל איתה זה היה פשוט מדהים. היא כנראה לא פיספסה לשניה את ההשפעה שהיתה לה עלי (בטח לא פעם ראשונה) ומיהרה לשלוח לי רמז קל על נטייתה (גרה ביחד עם בת זוגי) כדי שיהיה לי ברור שהיא לסבית. רמזה וחייכה חיוך שכולו ניצחון ושליטה במצב

ומה את חושבת שזה עשה לי? נכון מאוד, הטריף אותי, גירה אותי נורא. בא לי לאונן כשהיא מולי. היא הזכירה לי את השבועיים שביליתי עם זוג לסביות בספרד, מזמן מזמן.

מיד כשיצאה התחלתי להתלבט אם לקבל אותה. אגב, קוראים לה דנה. שם נפלא.

למחרת בבקר קיבלתי ממנה טלפון. היא הודיעה לי שהחליטה שלא לעבוד אצלנו, והסבירה את זה במשפט: "אתה יודע בדיוק למה אינני יכולה לעבוד אצלך"

האמת שהבנתי אבל מאוד הצטערתי.

"זה לא בסדר, דנה" אמרתי לה, "ככה עושים? את נכנסת כמו רוח סערה, גורמת לי להתאהב בך נואשות ובורחת?"

"אני אפצה אותך," אמרה וצחקה בקול הפעמונים שלה. יכולתי לראות בדמיוני כיצד מן הצד השני של קו הטלפון, היא מטה את ראשה לאחור, מבליטה את שדיה הכבדים קדימה והצחוק המצלצל שלה מרעיד את השדיים.

"מה אתה עושה מחר בערב?" שאלה

כלום, עניתי

"בוא אלינו לארוחת ערב" היא אמרה. "אני מבטיחה לך שלא תצטער"

יכולתי לסרב? ברור שהסכמתי – בשמחה

 

היכנס, החוותה תנועת הזמנה וליוותה אותי פנימה

הדירה הגדולה בקומה השלישית הפתיעה אותי. בניגוד למראה החיצוני המוזנח של הבית, הדירה משופצת לעילא ולעילא,

חלל גדול, מעוצב מודרנית ונאה עם חלון ענק פונה לים. במרכז החדר עמד שולחן ערוך לשלושה, עם בקבוק יין וזוג פמוטות עם נרות דולקים.

"שלום, אני רונה",

הבטתי לאחור, מחדר צדדי נכנסה לחדר בחורה גבוהה מאוד, רזה ודקיקה, נראית בתחילת שנות ה 40 שלה. היא לבשה בגד גוף כחול כהה ומעליו חולצת כותנה לבנה ופרומת כפתורים. סקרתי אותה היטב, גוף של נערה בת 16. התנשאה לגובה של כ- 180 ס"מ (יחפה) ונעה בחדר בתנועה פנתרית ששיוותה לה נופך של מסוכנות. 

נעים מאוד, אני גליאן" הצגתי את עצמי, מושיט את ידי קדימה ומביט לתוך עיניה הכחולות והגדולות. רונה לחצה את ידי. היתה לה לחיצה חזקה, גברית משהו. לא הסרתי מבטי ממנה. המראה הנערי שלה הטריד אותי. גוף דקיק כשל נערה בת 16, בעצם כמעט כשל נער בן 16, הבגד ההדוק שלבשה מתחת לחולצה הלבנה לא הסתיר את העובדה ששדיה היו קטנים עד כדי זעירים. להיפך, נראה היה שהיא אפילו טרחה להבליט את זה. 

רונה הבחינה במבט הסוקר שלי וחייכה אלי חיוך קל. "בוא, האוכל מוכן", אמרה.

ישבנו לשולחן שלושתינו. השיחה קלחה והיין זרם. לא יכולתי שלא להבחין במערכת היחסים שבין דנה לבין רונה. מערכת יחסים של שולטת ונשלטת. ה  תנועות, טון הדיבור, המבטים, הכל הצביע בבירור על ההערצה של דנה. היא הביטה ברונה בהכנעה, בהערצה. ממש סגדה לה. לא העזה להוציא מילה כשרונה דיברה. שירתה אותה מזגה לה, ליטפה אותה בעדינות.

ככל שחלף זמן חשתי כיצד הזיקפה שלי הנובעת כולה מן הסקסיות הבלתי נגמרת של דנה, הולכת וזזה לכיוון של רונה. ככל שלא היתה סקסית ומושכת, היה בה משהו בלתי ניתן להסבר שמשך אותי. עוצמה שקטה של שליטה, כוח מגי שלא ידעתי להסביר. התחלתי (בעזרת היין) לפנטז כיצד השתיים מתנות אהבים.

סיימנו לאכול. דנה קמה ופתחה את החלון הגדול לרווחה. מרפסת גדולה ופתוחה, נפרשה מולנו. רוח הים הקרירה השרתה אוירה קצת סתווית.

"בוא, נשב במרפסת"  אמרה רונה כשידה הארוכה על גבי, מנחה אותי לעבר המרפסת. התיישבנו בכיסאות הנוח הגדולים ודנה הביאה בקבוק של גראפה. ישבנו ולגמנו והשיחה החלה לקבל כיוון אינטימי. בזהירות התחלתי לשאול על מערכת היחסים ביניהן, כשרונה עונה לכל שאלה ששאלתי בלי שום התחמקות. מחייכת ועונה. דנה, ישבה כעת למרגלות הכסא של רונה, על מחצלת גדולה, הביטה בה בהערצה ולא דיברה.

בעודנו משוחחים ולוגמים מן הגראפה המעולה, שמתי לב שדנה החלה ללטף את רגליה היחפות של רונה ולנשקן בעדינות. מרפרפת ומלקקת את הרגליים הארוכות ורונה, בעודה משוחחת איתי, מלטפת את ראשה של דנה ומעודדת אותה להמשיך וללקק ולנשק תוך שהיא עולה לאט לאט במעלה הרגליים ומתרוממת על ברכיה כדי להמשיך לכיוון הירכיים החטובות והשזופות של רונה.

חשתי במבוכה והתחלתי להתרומם מן הכסא: "טוב, מתחיל להיות כבר מאוחר…."   

Loading

מחשבה 1 על “המועמדת – חלק 1”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן