המארחת – חלק 2

סיפור מאת עמוס גולד

לתחילת הסיפור

מאותו יום, טניה החלה להגיע לעבודה עם נעליים פתוחות באופן קבוע, ואני נלחמתי בעצמי שלא להביט, האמת שהייתי נכנס למשרד ומביט בכפות רגליה דרך מצלמות האבטחה.

לאחר מספר שבועות,  טניה שובצה לעבודה בבר, כמובן שרוב הלקוחות הגברים התיישבו באופן לא מפתיע בבר ונוצר לחץ, נכנסתי לבר לסייע לטניה תוך כדי שאני לא מסתיר את מורת רוחי מכך שהיא לא מסתדרת ואף אמרתי לה שהיא חייבת לעבוד יותר מהר, טניה לא אמרה מילה אבל על פניה ראו שהיא לא מרוצה מהערות שלי.

יומיים לאחר מכן טניה עבדה כמארחת, לראשונה היא הגיע לבושה בחולצה צמודה שהבליטה את החזה המדהים שלה, חצאית סופר מיני אשר חשפה את רגליה הארוכות, את המחזה אזה לעולם לא אשכח, רגליים ארוכות שלא נגמרות ישרות וחטובות אשר העידו כי היא עושה כושר בקביעות ולפינלה נעלי עקב שקופות אשר הוסיפו לה עוד 7 סנטימטרים.

כמובן שלא יכולתי להתאפק ולא הפסקתי לבהות במראה המופלא שנחזה לעיני, אפילו הבעלים של המקום שעבר עם הרכב ליד המסעדה הוריד את אשתו בבית ושב לבדו למסעדה בתירוץ שבא לראות מה קורה מבחינת העבודה ואם הכל בסדר.

בסביבות השעה 22:00, לאחר שהסתיים הגל של ארוחות הערב טניה ניגשה אלי ולחשה לי באוזן שעליי להישאר ולעשות היום סגירה, לא אלאה אתכם בפרטים, ניגשתי לאחראי משמרת ואמרתי לו שהוא יכול ללכת ואני אסגור במקומו ללא כל פגיעה בשכרו, הוא כמובן קפץ על המציאה והלך.

לאחר הסגירה ושכולם עזבו טניה נגשה אלי ואמרה לי, כל זמן שישבת במשרד ואוננת דרך מצלמות האבטחה על כפות הרגליים שלי לא אמרתי לך כלום כן אתה חושב שלא ידעתי, תגיד לי תודה שלא אמרתי לאף אחד במסעדה על זה, אבל על היום אתה תשלם ובגדול.

המשכתי לסגור את הקופה, מנסה לשדר עסקים כרגיל אבל ברור שבראשי התנהלה מלחמה ולא ידעתי למה לצפות. טניה התקדמה לעבר הכיסא עליו ישבתי נעמדה מעלי וללא כל אזהרה הרימה את רגלה והניחה אותה על השולחן, התלכלכה לי הנעל היא אמרה לי, נקה מיד!!! לקחתי מטלית לחה כדי לנגב, טניה פרצה בצחוק מתגלגל ומלגלג, אתה אידיוט או שאתה עושה את עצמך? עם הלשון, ותיזהר לא לגעת בכף הרגל המלכותית שלי, אם תעמוד בפיתוי צפוי לך פרס ואם לא תנחש לבד.    לא היה קל אבל אחרי מספר דקות ממושכות הנעל היתה מבריקה כאילו זה עתה נרכשה בחנות, חשבתי שמשימתי הושלמה ואני ראוי לפרס אבל אז טניה הורידה את הרגל מהשולחן והניחה את רגלה השנייה קדימה המשך ציוותה טניה ואני כמובן עם זין מתוח המשכתי ללקק את הנעל השנייה שמצבה היה גרוע יותר, ליקקתי את הסוליה מצצתי את העקב הגבוה ושנייה לפני שאני מסיים אמרתי לעצמי שאיני יכול יותר ואני חייב ללקק את כ הרגל שמושלמת אבל טניה כאילו קראה את מחשבותיי אחזה בשערות ראשי משכה אותי למעלה ואמרה תיזהר שלא תחשוב על זה אפילו, אפס עלוב. כמובן שלא יכולתי לסרב והמשכתי במשימתי. מיד כשסיימתי טניה השאירה לי פתק עם כתובת ופקדה יש לך 30 דקות לסיים עם הסגירה של המסעדה ולהתייצב בכתובת הזו ברור!!! ברור עניתי ומייד קיבלתי סטירה, זאת לא הייתה שאלה אז אל תענה פשוט תבצע ואם כבר אתה עונה אז תענה כמו שצריך, ברור? ברור גבירתי, עניתי. מיהרתי לסיים את סגירת המסעדה וראיתי שנשארו לי 10 דקות להתייצב אצל טניה. חישוב מהיר הראה שבהליכה לא אספיק להגיע בזמן ועם הרכב בטוח שלא אמצא חנייה, מבלי לחשוב עליתי על המונית הראשונה שעברה והתייצבתי בפתח דלת ביתה של טניה.

דפקתי בדלת שלוש דפיקות, ליבי החסיר פעימה כאשר הדלת לא נפתחה ואף לא נשמע כל מענה מהצד השני. לאחר המתנה של שתי דקות חשבתי לעצמי שאני באמת אידיוט אם חשבתי שהאלילה טניה תזמין אותי לביתה, ורציתי ללכת אבל הרגליים לא נשמעו להוראותיי ונתקעו במקום, לאחר כדקה נוספת נפתחה הדלת, טניה הסתכלה עלי ממרום גובהה ובמבט חודר ואמרה לי, פעם הבאה אם תהייה בכלל, כשאני אומרת 30 דקות זה 30 דקות ולא 27, אם תקדים תמתין לשעה המדויקת ואם תאחר ברור לך שלא תפתח הדלת, מובן? כן גבירתי עניתי.

עכשיו כנס ציוותה טניה והלכה להתיישב בכורסא שנראתה יותר כמו כיסא מלכות. ידעתי שתהייה כל כך עלוב ולא תצליח לחשוב לבד ולהביא אתך בקבוק יין מהמסעדה, אז אני דאגתי להביא, לך למטבח ותמזוג לי כוס יין ותביא לעצמך כוס יין ריקה, לא הבנתי מדוע עבורי כוס ריקה אבל פחדתי לשאול עשיתי כרצון המלכה החדשה שלי.

בזמן שאני מזגתי את כוס היין טניה נכנסה לחדרה וחזרה כשהיא לובשת בייבידול שחור וללא נעליים.

התאכזבתי מכך שטניה חזרה יחפה, המראה שלה כשהיא על עקבים בנוסף לגובהה העצום היה מחזה שכל גבר חייב לראות לפחות פעם בחייו.

טניה כאילו שוב קראה את מחשבותיי ואמרה, נראה לך שאני צריכה לנעול נעלי עקב עבורך חחח גמד שכמוך, תביא את כף ידך וטניה השוותה את כף ידי לכף ידה (כמובן ששלה היתה גדולה משלי) איזה קטן אתה, אני יכולה לגדל אותך ולהיות אמא שלך והתיישבה חזרה על כיסא המלכות שלה.

טניה הורתה לי להגיש לה את כוס היין ולהתיישב  על הרצפה למרגלות רגליה, אתה זוכר מה כל כך רצית במסעדה? אז עכשיו מותר לך אבל רק בחלק התחתון של כף הרגל עד שהיא תבריק, מיד התחלתי במשימה שלא רציתי לסיים, המראה של טניה יושבת לה על כיסא המלכות ואני כורע מולה מלקק את כפות רגליה, הרגשתי שכל משאלות ליבי התגשמו, ליקקתי את העקב עברתי לקשת ומשם לאצבעות רגליה. כשסיימתי טניה הורתה לי לנקות גם את צידה העליון של כף הרגל שמחתי על האושר שנפל בחלקי ומיד ליקקתי את כל את כל כף רגלה ינקתי את האצבעות, ליקקתי בין האצבעות עברתי לכף הרגל השנייה ליקקתי את שתי כפות הרגליים יחדיו, לרגע שכחתי מקיומה של טניה וראיתי רק את כפות רגליה, כשהסתכלתי לכיוון פניה של טניה ראיתי כי היא יושבת לה שותה יין וקוראת ספר, כאילו אני לא שם בכלל, טניה תוך כדי קריאת הספר הורתה לי להמשיך ושלא אפסיק ללא הוראה מפורשת.

לאחר כחצי שעה של עבודת לשון טניה הורתה לי תפסיק, לך תביא לי את הסיגריות והמצית מהתיק ומאפרה מהמטבח, מייד ביצעתי טניה עישנה ווג, הגשתי לטניה את הסיגריה והדלקתי לה אותה, הוצאתי את קופסת הסיגריות שלי מהכיס וטניה החלה לצחוק, נראה לך שאתה בהפסקת סיגריה, תמשיך מיד במה שהפסקת, ירדתי על ארבע והמשכתי, לאט לאט הבחנתי כי רגליה של טניה נפתחות, טניה אמרה לי להתחיל לעלות יותר למעלה ולנשק את כל רגליה הארוכות ומיד הוסיפה, תזהר שלא לגעת בי עם הידיים המטונפות שלך, רק לשון. ליקקתי וליקקתי וכאילו אין סוף לרגל ככל שאני עולה במעלה הרגל כך אני מבין כמה הרגליים שלה ארוכות, חלקות ושריריות. כשהגעתי לקצה הירך מה שלקח לא מעט זמן, לא שבדקתי אבל טניה הורתה לי למלא לה שוב את כוס היין ולהצית לה עוד סיגריה ולעבור לרגל השנייה ושוב אות סיפור לא השארתי מילימטר ברגליה של טניה שלא עבר ליקוק יסודי.

טניה הניחה את הספר בצד ואמרה בקול סמכותי אבל גם מחורמן כי לא ציפתה שאעשה עבודה כל כך טובה ושחרמתי אותה, היא הורתה לי להוריד לה את החוטיני, לא האמנתי למשמע אוזניי הורדתי לה את החוטיני ומרוב התלהבות פתחתי את אבזם החגורה שלי, טניה אמרה שהיא סולחת לי רק בגלל שהיא ראתה את ההתלהבות שלי אבל מיד ציננה אותי ואמרה אתה לא הולך לחדור אליי, מה נראה לך, אני מרשה לך להתפשט אבל אתה רק מלקק אותי.

אציין כי הכוס של טניה היה חלק לגמרי ובבטן התחתונה היה לה קעקוע בצורת חץ לכיוון החריץ שלה.

התחלתי ללקק ותוך כדי ליטפתי את רגליה ומיד קיבלתי סטירה, אמרתי רק עם הלשון.

ליקקתי החדרתי לשון ינקתי לה את הדגדגן שהיה נפוח שתיתי כל טיפה וטיפה מהכוס והיא הייתה רטובה בטירוף, כך במשך שעה בערך כאשר טניה עמדה לגמור היא אחזה עם שתי ידיה את פניי הרגשתי כאילו הראש שלי הוא בגודל של כדור פינג פונג בהשוואה לכפות ידיה ואמרה אני גומרת לך על הפנים וחסר לך שתשפוך טיפה ואז יצא לה מהכוס זרם סילון חזק של מיץ גמירה ישר לתוף פי הפתוח. מיד לאחר שטניה גמרה לתוך פי היא הושיטה את כפות רגליה אל מול פניה הורתה לי לנשק אותן ולהודות לה על שנתנה לי לשרת אותה, הודיתי לה מכלל הלב והרגשתי צער על כך שהערב הסתיים, אבל לטניה היו תוכניות אחרות, היא שמה את כף רגלה על פני כך שכיסתה את כל אורך הפנים שלי ודחפה אותי ממנה, עפתי אחורה ונפלתי על הגב, טניה צחקה והורתה לי למלא לה את כוס היין בשלישית ולהצית לה עוד סיגריה רק שהפעם היא ציוותה עלי לשבת על הרצפה לצידה ולאחוז את המאפרה בידיי. כך ישבה לה טניה שתתה את היין ואיפרה את הסיגריה במאפרה שבידיי כאשר לפתע הורתה לי להוציא לשון ואיפרה לי על הלשון, תבלע מהר הורתה ואני כבר לא יכול לסרב לכלום ברור שבלעתי, כשטניה סיימה את הסיגריה היא כיבתה לי אותה על הלשון וזרקה למאפרה.

טניה קמה מכיסא המלכות ואמרה לי עכשיו תורך לשתות יין אבל מסוג אחר, היא לקחה את כוס היין שהייתה מיועדת לי נעמדה בפיסוק והשתינה עד שמילאה את כל הכוס, שתה עד הסוף ואוי ואבוי לך אם תשפוך טיפה, לא ברור למה אבל הדבר הראשון שיצא לי מהפה היה תודה לך גבירתי ושתיתי את כל השתן שלה כאילו היה היין המשובח ביותר שקיים.

אני הולכת לישון אמרה טניה, תסדר את כל הבלגן שיש פה, תחזיר כל דבר למקום, תשטוף את הכלים ותלך, אבל תיזהר שלא אשמע שום רעש אני רוצה לישון. החזרתי את כל הדברים למקום שטפתי את הכוסות והמאפרה ויצאתי מהדלת לא לפני שהסנפתי את נעלי הסניקרס שלה שהיו מונחות ליד הדלת, לפי הריח ברור כי היו אלו הנעלים אותן היא נועלת במהלך אימוני הכושר, ואז ראיתי אתו מונח שם ליד הנעליים, פתק לבן עליו היה כתוב : ידעתי שאתה אפס ולא תעמוד בפיתוי צפה לעונש.

Loading

2 מחשבות על “המארחת – חלק 2”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן