הכל מותר בחוץ לארץ

סיפור מאת abcd

היינו שמונה זוגות חרדים בסך הכל בטיול המאורגן של סוכנות הנסיעות "כושר גלאט יורופ" להרי האלפים בשוויץ

זו חוויה משונה ודי מרעננת להיות סוף סוף בחברת אנשים שיש להם יותר כסף ממני, אני ואשתי חנה הקמנו וניהלנו בית דפוס גדול בבית שמש ולאחרונה העברנו את שרביט הניהול לאריאל בננו הבכור והאמביציוני.

בגיל 40 לפתע התחלנו לבלות לא מעט בנופשים יוקרתיים ובמסעדות כמעט כל ערב כשכל זה לא מחפה על זה תחושת ריקנו שמגיעה בגיל הזה, הזוגיות הפכה לרוטינה יום יומית והסקס כבר לא אותו סקס. אנחנו אוהבים אחד את השניה אבל כבר לא מתרגשים, וזה כל מה שעצוב.

מצאנו את עצמנו על טיסה פנים שוויצרית לכיוון האלפים שמונה זוגות בגילאים שונים עם מתח מיני מורגש כמו שרק חרדים יכולים לייצר. 

בספסל מימיני זוג צעירים ממוצא ליטאי שנראה שכל העניין הזה של טיסות חדש להם

אחרי שיחה קלילה הספקתי להבין שקוראים לו יהודה קירש ושהוא בן 21 שירש דירה ענקית בירושלים וחשבון בנק עם חמש ספרות אחרי המספר הראשון – מזוג הורים שנהרגו בתאונת דרכים מצערת. 

הוא היה ילד כשזה קרה ולכן הוא גדל אצל סבו וסבתו שהעבירו לו את הדירה והכסף ברגע שהוא הגיע לגיל 18

הוא הציג את רעייתו שחייכה בביישנות – שירה. "אני לא הבאתי שקל היא צחקה, ההורים שלי אברכים מבני ברק, טיסות היו רק בחלומות ובספרי מתח"

היא זרחה שחייכה, הפאה הבלונדינית שלבשה והחולצה הקצת-יותר-מדי-צמודה על שדיה הזקופים סיפרה על זוג שבנקודת הזמן הזו, אפשר לומר שהם פחות יראי שמיים מאיך שהיו בתקופת החתונה. לא שזה הפריע לי כן? אני וחנה כבר מזמן הבנו שאנחנו הרבה פחות חרדים מההורים שלנו. בשנים האחרונות אני והיא בשבתות בחדר שלנו היינו רואים טלוויזיה כשאנחנו מתרגשים משבירת הטאבו הכל כך גדול הזה. החילול שבת היה מחרמן אותנו ותמיד זה היה נגמר באוננות הדדית כשלפעמים הייתה מסכימה לי לרדת לה והייתי די טוב בזה. להזדיין כמו שצריך כבר לא היה נוח ומדליק כמו פעם.

ואל מול הזוג האלה שהיו בתחילת התהליך שאני וחנה עברנו בשנים האחרונות הבטן שלי רקדה מהתרגשות והזין שלי התקשה מעט מתחת למעיל הפרווה שלבשתי לקראת הקור האלפיני.

הרהרתי באפשרות לדבר עם שירה ביחידות וניסיתי לנחש איך היא תגיב כשתבין את כוונותיי.

ההתמקמות במלון המקסים מכוסה העץ, הייתה נינוחה ושמחנו לגלות שאנחנו חדר מול חדר בקומה השניה למול משפחת קירש הנחמדה. חנה נרדמה אחרי כדור נגד כאבי ראש בעקבות הטיסה ושינויי הזמן ואני יצאתי עם מגבת ובגד ים להכיר את המתחם. 

בקומה הראשונה ראיתי שלט קטן מעל דלת לבנה "SAUNA" היססתי קצת ואז ונכנסתי לחדר אפוף האדים כדי לגלות למולי את יהודה ושירה מחייכים אליי כשהוא רק עם בגד ים, והיא עם בגד ים לא חרדי בעליל, גם הפאה נעלמה והשיער השטני/בלונדיני שלה היה אסוף עם גומיה. הם החזיקו ידיים והזמינו אותי לשבת מולם על הספסל מעץ שהתחמם והיה נעים למגע. 

פטפטנו קצת על ירושלים ואיפה היא למדה אני והוא החלפנו כמה משפטים על הישיבות שגדלנו בהם וגילינו שחלקנו את אותה ישיבה קטנה בהפרש של עשרים שנה. הוא צחק כשחיקיתי בהצלחה את סגנון הדיבור של המשגיח הנצחי 

אחרי שתיקה קצרה הוא החליף איתה מבט נשם עמוק ושאל אותי "תגיד, אפשר לשאול אותך שאלה קצת מביכה"? 

חייכתי אליהם בחום

"בטח תרגיש חופשי"

הוא היסס לרגע ואז שאל "ברגע שמתבגרים היחסי אישות הופכים ליותר טובים?"

הבטן שלי התהפכה מהתרגשות ידעתי! ידעתי שזה יעבוד איכשהו לא ידעתי שזה יהיה כל כך קל כי אם יש משהו קוראיי היקרים שאתם צריכים לדעת על חרדים זה שיש רק קו גבול אחד בעולמנו. מותר ואסור, ולדבר עם זרים על סקס אסור בהחלט. ברגע שיהודה ושירה חצו את הגבול הזה, הם יחצו כל גבול שאני אוביל אותם אליו. הם היו שלי ואני תכננתי לנצל את זה בחכמה ונחישות

מהרגע שהם פתחו את הנושא המיני הם נלכדו ברשת שלי הם פשוט עוד לא ידעו את זה.

חייכתי אליו בתגובה "כשאתה אומר יחסי אישות אתה מתכוון לסקס?" הם הסמיקו שניהם בתגובה, "תראה..אולי לא חייבים להשתמש במילים האלה..? שאל יהודה הנהנתי בשלילה, "לא. אם אתם רוצים לשפר את החיים שלכם – לפני הכל אתם צריכים את האומץ לקרוא לדברים בשם האמיתי שלהם, כשאתה יהודה מזיין (הפנתי אליה את הראש) אותך שירה אז זה נקרא סקס אוקיי?

הם הסמיקו אפילו יותר אבל הנהנו במרץ.

יופי, אמרתי

"עכשיו ספרו בבקשה לי מה מפריע לכם בחיי הסקס שלכם ואני אשתדל לעזור"

יהודה הסתכל על שירה בתחינה אולי היא תושיע אותו והיא בתגובה השתעלה קלות ואז גמגמה "מ..מה שקורה זה..ש..זה כואב לי כשהוא נכנס…וזה..ממש מגביל את היכולת שלנו להנות"

משהו התייצב בפניה, היא כבר היתה קצת יותר בטוחה בעצמה והנהנה עם הראש בציפייה לתגובה שתוריד ממנה את הקשב של שנינו.

לקחתי נשימה עמוקה ומתחתי את הרגע כדי לתת להם להרגיש עוד קצת את הבעלות והשליטה שלי בסיטואציה

פניתי ליהודה "רוצה לספר לי את זה מהזווית שלך?" לפתע וכנראה שבעקבות אשתו הוא אזר אומץ ותיאר לי את הפעמים הראשונות שלהם שלא הצליחו, ועל הרב שנתן להם ג'ל סיכוך ואמנם עכשיו זה מצליח להיכנס אבל כאב לה לא מעט "זה מתסכל נורא כי אנחנו אוהבים ממש אחד את השניה אבל לא מצליחים להנות מהדבר שאמור להיות הכי כיף בעולם.

הנהנתי באמפתיה

"תשמעו, מה שאתם מתארים זה בעיקר חוסר בכלים בעקבות החינוך המיני הלקוי שכולנו ספגנו בתור חרדים. אם תרצו אני יכול לתת לכם כמה עצות אבל בשביל זה אתם תצטרכו להסכים שאני אלווה אתכם באופן מעשי בהתחלה, ואז כשתבינו את הרעיון תוכלו לבצע את המשימות באופן פרטי ויום יומי.

היה ניכר שהם מתרגשים מעזות המצח של ההצעה הזאת, אני כרגע הצעתי להם סוג של שלישיה והם אישרו לי בניד ראש שהם מעוניינים. השתדלתי להציג פוקר-פייס אבל הזין שלי עמד בטירוף. "טוב, בואו נתחיל מדברים פשוטים מתי פעם אחרונה מצצת לשירה את הפטמה?" הוא הסתכל עליי בבלבול "אתה באמת מתכוון?" חייכתי אליו באבהות ולחשתי לו "יהודה שחרר בוא ניתן לזה לקרות בלי מניעות"

הוא הנהן במרץ ואמר "לא, אף פעם לא מצצתי לה את הפטמה" שירה הסמיקה עד שורשי שיערותיה "אתה רוצה שאתן לו פה בסאונה לעשות את זה"?

ניגשתי אל הדלת ונעלתי אותה מבפנים "עכשיו זה רק שלושתינו, תרגישי חופשי"

בתנועות איטיות ונבוכות היא חלצה שד יפיפה מבגד הים, 

הבטתי בעיניה "אני אדגים על אחד ויהודה יתרגל בשני, בואי שירה תני לנו לחזור בשני השדיים המופלאים שלך" היא צחקה נבוכה וחלצה גם את השד השני. 

יהודה שזיהיתי שהחל להתרגש סידר בהיסוס את בגד הים שלו כדי שלא אראה את צורת הזקפה שהתפתחה לו מתחת למכנס.

"בא יהודה תרגיש חופשי הכל בסדר בואו ניקח נשימה קבוצתית. הם הנהנו ונשמו איתי עמוקות ולפתע המתח המיני פחת מעט והיה אפשר להמשיך בהליך.

שלחתי יד אל השד ואחזתי בו הוא היה חם ומגרה והיא הצטמררה ונרעדה קלות כשבלי הזהרה מוקדמת הורדתי את הראש על הפטמה והכנסתי אותה לפה. הזין שלי התעוות במכנסיים כשהיא גנחה בקול מהוסה. היה ניכר שהיא חווה דברים חדשים ויהודה שהסתכל עליי עד עכשיו בקצת חשש איבד את כל העכבות האחרונות והכניס את הפטמה השניה לפה גם.

הסברתי לו איך לשחק עם הלשון כך שהפטמה תגורה אבל לא תכאב הוא קלט מהר ואני שאיבדתי גם כל זכר לחוקים בסיסיים שלחתי יד אל בגד הים שלו והורדתי לו אותו בעדינות, הוא לא התנגד ולעיניי נגלה זין יפה ועבה  באופן סטנדרטי וקצת ארוך יותר מממוצע.

הבנתי שזה מה שהכאיב לה, יהודה פשוט דחף עמוק בלי להבין שדפיקות הזין על צוואר הרחם כנראה הכאיבו לה.

עכשיו החזקתי לו את הזין כשהוא עדיין מוצץ לה את הפטמה. "קום" ציוויתי הוא התרומם בכניעה. 

"לך שב עכשיו בקצה השני של הסאונה ותצפה במה שאני אדגים לך, אתה יכול לאונן אם אתה רוצה אבל בשום שלב אתה לא מתערב במה שאני עושה לשירה בלי שאני אורה לך אחרת אוקיי?

הוא הנהנן והתיישב מתנשף על הספסל שממול. עמדתי מול שירה שישבה והנחתי כף יד על לחיה בתנועה אבהית, היא חייכה אליי ומשכה אותי לחיבוק מתגונן מפני הלא ידוע.

היא התרגשה ופחדה מהחוסר ידיעה של מה אני "המבוגר בן ה-44 הולך לעשות לה – נערה בת 21.

 

"את הולכת לעשות בדיוק את מה שאני אומר לך" לחשתי לה באוזן "ואת מבינה שכנראה אני אשתמש בגוף שלך להנאתי, את מבינה את כל זה?"

היא הנהנה בעיניים מזוגגות מצפייה.

"יופי ילדה טוב"

הורדתי את המכנסיים במפתיע והיא בהתה בהלם בזין שלי שהתרומם החוצה "תחזיקי אותו" ציוויתי.

היא שלחה יד מהוססת והחפנה את הזין שלי מלמטה בעדינות. גלים של עונג השתוללו לי במפשעה לאט לאט איבדתי שליטה על מעשיי "תוציאי את הלשון" היא צייתה עם מבט פעור בהפתעה, תלקקי את הקצה שלו

הזין, החלק הנפוח האדום

היא הורידה את הלשון וניכר שלא היה לה כל כך נורא הטעם.

"יופי ילדה טוב, עכשיו תכניסי לפחות חצי ממנו לתוך הפה שלך ותתחילי להוציא ולהכניס כשאת משתמשת בלשון היא גרגרה בתאוותנות כשהפה שלה התמלא בזין החם שלי, הבנתי שאני על הקצה ותכף יהיה פה קצת זרע באוויר אז הוצאתי את הזין מפיה והורתי לה לפתוח אותו ולבלוע את כל מה שיוצא לי מהזין. 

היא פחדה, זה היה ברור אבל הפחד שלה רק חירמן אותי יותר, ואחרי כמה משיכות עם היד שלי גלים של זרע התנפצו על הלשון, האף, וכל הפנים שלה. היא השתעלה ובלעה חלק מהזרע.

Loading

22 מחשבות על “הכל מותר בחוץ לארץ”

  1. נשים את הדברים על השולחן !
    1. הקו האדום שהצבת שלא לדבר על הנושא עם זרים אינו נכון אפילו אצל חסידים טיפה יותר פתוחים.
    2. אם אשתך כ"כ פתוחה למה ההדגשה שהלכה לישון.
    3. לא פותחים זוג מלא לשמוע מילים לזרימה חופשית תוך דקות אפילו לאשתך שאין מה להפסיד זה לא הולך בזבנג, אולי פה נפלת באמת !!!

    הגב
  2. הלוואי והייתי רואה את אשתי החרדית שוכבת עם מישהו אחר…
    הייתי גם מוצץ לו את הזיין ומנקה אותו משאריות השפיך.
    ואח"כ מכריח אותו לטחון אותי בטוסיק חזקקקק

    הגב
  3. מ-0 ל-100 תוך 100 מילים…
    קשה לתאר הדרדרות כזו מהירה.

    הגב
  4. התחלה טובה
    נשמח לשמוע את ההמשך
    מזכיר לי את גרושתי כשהינו חרדים תפסתי אותם במלון מזדיינת עם גבר אחר

    הגב
    • הלוואי שהייתי תופס את אשתי החרדית עם מישהו אחר, הייתי גם מוצץ לו את שאריות הזרע מהזיין שלו והייתי נותן לו לטחון אותי בטוסיק חזקקקק

      הגב
    • בינוש, תספר קצת על זה, אתם הייתם חרדים, כבר בגדתה קודם שתפסתה אותם? איך ידעת איפה היא מצאת ?

      הגב
  5. התיאורים כתובים היטב אבל נראה שהיותם חרדים לא תומך הנרטיב של הסיפור אלה רק לצורך הפטיש.

    זה קורה הרבה פעמים בכתיבה אירוטית שמרגע אחד שהדמות חרדית תמימה ורגע אחר כך היא הנימפונית הכי גדולה.
    אבל חוץ מזה סיפור מעולה תודה!!

    הגב
  6. חצי סיפור מתחיל טוב ונ……
    נגמר … נעלם……. נמשך….
    ככה אני מרגיש

    הגב
    • סיפור יפה! מלבד הקטע של החילול שבת שלא קשור ורק מוריד (טעות נפוצה בסיפורי חרדים שזה בכיפור או אוכלים חזיר וכאלה… לא להעמיס חסכים במיניות ולהלביש אותם על הדת).
      הסיפור התחיל עם הרבה זוגות ויכל להתפתח המוון. אולי תעשה אתה פופינס המוכשר, חלק ב', שם תיתן להם את התמימות שלהם (ולא פתאום נהפכים לאלילי סקס כמו שהעירו פה) ולאט לאט… ותצרף עוד ועוד, מי בצפיה, מי רק בחיבוק בבריכה, מי חד צדדי, מי בגלוי מי בסתר….
      והיי!!!! אשמח להוסיף משלי (וגם להכיר כמובן…) בדוא'ל tehila0069 ואז שטרודל ג'ימל נקודה קום. אני בן 26 חתיך עם מגע אש והכי חשוב- ראש כחול ויצירתי. – לנשים בלבד. מתחזים תחסכו תודה.

      הגב
  7. סיפור מדהים ויפה בעיניי רק שבחיים האמיתיים אני לא הייתי מסוגל להשתמש בתמימות של אנשים

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן