הכלוב השקוף – פרק 10

האחות מרי התערבה וביקשה מן ההגמון ללקק את הזין שלו לפני החדירה כדי להבטיח חדירה מהירה. הוד קדושתו, הירשה לה ברוב טובו לכרוע מולו והיא ליקקה במרץ רב ובקולי קולות. קיוויתי שההגמון ייגמור לה בפה ואולי כך יומתק הדין אבל ההגמון הדף את האחות מרי וקרב אלי.

10. החטא ועונשו

המענישות לא חיכו אפילו שניה. הרחבה ניגשה אלי והסירה את החלוק במשיכה מהירה. הבכירה, פישקה את רגלי ושימנה את חור התחת שלי
ההגמון התקרב, האחות מרי עדיין צמודה אליו. הוא שיחרר את החגורה המוזהבת של גלימתו החומה, פתח אותה לרווחה, והניח לה להשתלשל על הריצפה. האחות מרי מיהרה להרים את הגלימה והחבל, קיפלה אותם בקפידה והניחה על זרועה. הזרג האדיר של ההגמון, זקור ונטוי למעלה, כלפי האל, ניגלה לעיני כל הנוכחים בחדר. קריאת התפעלות נשמעה בחדר, המענישות כמו כל המינזר ידעו היטב שלהוד קדושתו יש כלי כלי, אבל לא שיערו ככל הנראה מה הן עומדות לראות גם אני, מביט לאחור הבחנתי בכלי הענק של ההגמון. זיעה קרה שטפה אותי. באמת הוא עומד להחדיר את הזרג הענק הזה לתוכי? רעדתי מפחד. ניסיתי להתרומם אבל ידה של הרחבה לא איפשרה לי לזוז. שמעתי את המענישות מצחקקות בהנאה. ההגמון התקרב, האחות מרי התערבה וביקשה מן ההגמון ללקק את הזין שלו לפני החדירה כדי להבטיח חדירה מהירה. הוד קדושתו, הירשה לה ברוב טובו לכרוע מולו והיא ליקקה במרץ רב ובקולי קולות. קיוויתי שההגמון ייגמור לה בפה ואולי כך יומתק הדין אבל ההגמון הדף את האחות מרי וקרב אלי.
המענישה הבכירה הציעה את עזרתה בכיוונון. היא אחזה במוט הענק וניכר בה שהיא לא היתה מתנגדת לזכות בו בעצמה. אבל ההגמון היה מרוכז במשימתו החינוכית והמענישה הביאה את ראש הזרג, הרטוב מליקוקיה הנמרצים של האחות מרי היישר אל פי הטבעת שלי. הפניתי מבטי אל אם המינזר. מבט של תחנונים, אולי היא תחנון אותי? אבל אם המינזר רק הביטה בנעשה בשביעות רצון מופגנת ולא התכוונה לנקוף אצבע למעני.
הרגשתי את הראש הקשוי פוגש בפי הטבעת. כיווצתי את שרירי פתח האחורי שלי, מאמץ את כל כוחותי ומנע מן ההגמון לחדור.
ההגמון לא הירפה והחל להלום פעם אחר פעם במטרה לשבור את ההתנגדות שלי. זה כאב, והשפיל.
המענישות הבחינו היטב בנעשה, הן הבינו שאני מונע מן ההגמון לחדור.
מה הן תעשינה?

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן