הייתי הגרופית שלו – 3. מיכל קונה לה מקום.  

     הסיפור הוא המשך לחלק הראשון והשני של "הייתי הגרופית שלו" ולהבנת הרקע והכרת הנפשות הפועלות מומלץ לקרוא אותו תחילה. 

למען הסר ספק: זהו סיפור דימיוני. עלילת הסיפור, השמות, הדמויות, העסקים, המקומות והאירועים הם פרי דמיוני או משתמשים בהם באופן פיקטיבי! כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים או אירועים בפועל, הרי הוא מקרי בהחלט.

בסוף הפרק הקודם : ... " כשהוא גמר גם אתה הוא שוב הלך להתרחץ, אנחנו התלבשנו וניצלתי את זה שנשארנו בחדר רק שנינו כדי לתת לה את החזייה של מיכל. "הם באמת קטנים" היא הביטה בגביעי החזייה שלה, "את מכירה את הפֶטיש שלו לציצים גדולים" ולרגע שתינו שתקנו, "את מוכנה לעזור לה?"

"כן, מאד"

"אז תשמעי" והיא הסבירה לי מה היא מתכננת ומה היא רוצה ממני.

בפות-מוביל שלקח אותי הביתה בדקתי שוב באינסטגרם, חציתי את רף 100,000 עוקבים, בדקתי את זה של הזמיר, לו היו 300,000, גם הוא גדל ביום האחרון ב30,000, כנראה שגם לו זה עושה טוב. בוואטסאפ שלי היו יותר מ-100 הודעות חדשות אבל אחת מהם,  ממיכל, הדהימה אותי "סידרתי לך הזמנה לפתיחת חנות הלבשה תחתונה, תבואי! גם משלמים לך על זה וגם יהיו צ'ופרים, נדבר בבוקר" 15 דקות התהילה שלי התחילו ועכשיו רק נשאר לדאוג שהם לא יסתיימו.

מיכל קונה לה מקום. 

עמדתי ליד מיכל בגולדן-רינג, בעצם עמדתי זה לא תאור נכון, קפצתי על יד מיכל בגולדן-רינג, מסביבנו כולם קופצים ושרים ואנחנו איתם, על הבמה הזמיר נתן את השואו שלו, מלהיב כמו תמיד, הבטתי במיכל, ידעתי שהיא בלי חזייה ועם חזה אגס כמו שלה היא יכולה להרשות לעצמה, לבושה בחולצת טריקו די צמודה שהבליטו את הפטמת אבן שלה, פטמות יחודיות משהו, עטרה לא גדולה, פרופורציונלית, אבל הפטמה עצמה, אצבעון של ענקית! גדולה וכהה ונוקשה ובעיקר רגישה ועכשיו, כשהיא השתפשפה בבד החולצה, היא הזדקרה עוד יותר.

"לפני ההפסקה היא לא תקרא לנו" לחשתי לה.

"מה?" היא צעקה, ברעש שמסביב לא הצליחה לשמוע.

"אמרתי שלפני ההפסקה היא לא תקרא לנו" צעקתי, מביטה מסביב אבל אף אחד לא הפנה את המבט, "גם אחרי יתכן שהיא תחכה עד ההדרן".

הבוקר נפגשנו עם רעות, שתינו. קודם אכלנו ארוחת בוקר ב'סוזנה', אני מתה על ארוחות הבוקר הפשוטות והכל כך טעימות שלהם. ישבנו בפנים, בחצר תחת עץ הפיקוס הגדול היה מלא ואנחנו רצינו לדבר בחופשיות אז ישבנו בפנים בשולחן הפינתי, כמעט לבד, רק הברמן לפעמים מתקרב כדי לסחוט מיץ תפוזים טרי אבל הוא עסוק מדי כדי לצותת.

עד שהאוכל הגיע הן דיברו ביזנס, אפשרות לשיתוף פעולה פירסומי ביני ובין הזמיר. "באמת ציצים קטנים" רעות אמרה אחרי שהמלצרית הגישה לנו את ההזמנה, התרחקה והתחלנו לאכול, אוכלות ומדברות.

"קטנים אבל איכותיים" חייכתי, "והיא יודעת לפצות על זה במקומות אחרים" קרצתי לה.

"את יודעת למה את פה?" היא פנתה למיכל.

"כן, למבחן" מיכל ענתה והסמיקה.

"ולמה טל כאן?"

"היא הממליצה שלי"

,ואיפה היא תהייה בזמן המבחן?"

"לידנו, בצד, משקיפה"

"ואת יודעת מה יקרה לה אם את תכשלי?" רעות לא ויתרה.

"יודעת" ומיכל הסמיקה עוד יותר, השפילה מבט ובלעה רוק, "אבל אני לא אכשל" חזרה והביטה ברעות ישר בעיניים.

"ואם, מה יקרה?"

"היא תצטרך לפצות אותךְ"

"כן, ואת, הסוכנת שלה, תצטרכי לראות איך היא מפצה אותי"

"זה לא יקרה!" והפעם מיכל הייתה פסקנית, "זאת אומרת אין לי התנגדות שהיא תעשה אותך אחר כך, אני רק הסוכנת שלה, אבל אם זה יקרה זה לא יהיה בגללי!".

"יפה, אהבתי" רעות חייכה אליה, "את מתחילה לצבור נקודות זכות אצלי, אבל שמעתי שאת לסבית, זה לא יפריע לךְ?".

"לא, כמו שאמרתי לטלי, אני גרופית של הזמיר ובשבילו אני מוכנה לפתוח רגליים".

"ולמצוץ?!?" רעות לא ויתרה, "את יודעת הוא דורש שימצצו לו, אני בטוחה שטלי סיפרה לך על מבחן הקבלה שלו"

"סיפרה, דוקא למצוץ אין לי בעיה, בשמינית, כשכל הבנות בשכבה פתחו רגליים אני לא הסכמתי שהם ידחפו לי את הנקניקיות שלהם לשם אבל את יודעת איך זה, כדי להיות מקובלת הייתי מוצצת להם ו…הם קראו לי הוט-ליפס (Hot-Lips), אתן יודעות, על שם ההיא מהסרט MASH, והם דירגו אותי כמוצצת הכי טובה בשכבה ביי-פאר (By Far)".

"אוקיי, נקווה שגם הזמיר יחשוב כמוהם, מציצה טובה תמיד יכולה לפצות על שדיים קטנים" היא צחקה.

כשגמרנו לאכול הלכנו לדירה הקטנה של רעות, בעצם יש לה שם בית בנווה צדק שירשה מסבתא שלה אבל הקומה העליונה מושכרת, בחצי הקומה התחתונה יש חנות צורפים ובחצי השני יש לה דירה קטנה שבה היא גרה כשהיא לא ישנה אצל (או עם) הזמיר.

"תתפשטו!" היא הודיעה כשנכנסנו לדירה. מיכל התחילה מייד, כאילו אין טבעי מזה, אבל כנראה שרעות ראתה את המבט המופתע על פני כי מייד היא הוסיפה, "אם אני עירומה כולן עירומות" והורידה את השמלה שלה.

"וואו, מה זה" רעות הביטה בפטמות הגדולות במיוחד של מיכל, עומדות זו מול זו עירומות והעיניים שלה ממוקדות מטרה, "הלוואי עלי פטמות כאלה," היא ציחקקה, "עוד נקודות זכות לזכותךְ" והיא לא התאפקה ומיזמזה לה אותם.

"אמרתי לך, היא מפצה במקומות אחרים" נשענתי על הקיר עם הגה, גם אני עירומה, וחייכתי אליה.

"אמרת וצדקת, אין ספק, אבל עכשיו בוא נגיע לתכל'ס, בפחות משלוש גמירות אני לא מעבירה אותךְ"

רעות שכבה על הגב במרכז המיטה, הרגליים פשוקות, הברכיים מורמות והשוק נשען על כף הרגל, כרית גדולה מתחת לראש והגב העליון, דואגת שתראה מה עושים לה. מיכל נשכבה בין רגליה, הראש שלה הסתיר לי את הפרטיים של רעות אבל הבעת הפנים שלה סיפרה לי שהפינוק התחיל והתחיל בגדול.

ידעתי מה מיכל עושה לה, כל כך הרבה פעמים חוויתי את זה על בשרי, ולא הייתי צריכה לחכות הרבה שגניחת ההנאה הראשונה תשמע, מה גניחה? שאגה, "אימא'לה, מה זה?".

"להפסיק?" מיכל שאלה בקול מתמם.

"כוס-אימךְ להפסיק! תמשיכי!!" רעות צווחה במין תשוקה בלתי נשלטת, "תמשיכי" והיא אחזה בראשה והצמידה אותה שלא תברח לה חלילה, "הנה, זה בא, זה בא לי, הנה! גומרת! גומרת!" היא התנשפה בכבדות.

"ראשונה!" ספרתי בקול, משתדלת להשמע הכי רגועה, כאילו כל זה לא משפיע עלי, מחייכת כששפת הגוף של רעות סיפרה שהיא כבר דוהרת לעבר הגמירה השניה שלה.

"טלי, יא-בת-זונה," וזה שרעות אוהבת לקלל כבר למדתי ואני לא נעלבת, זה קללות של בּטוב, "איפה החבאת אותה עד עכשיו?" היא התנשפה, "אימא'לה, כזאת עוד לא הייתה לי ואת יודעת שהיו לי".

"יותר טובה ממני?"

"את מצויינת אבל היא בליגה משלה" וראיתי איך הברכיים רועדות לה ו…"הנה! גומרת! עכשיו! גומרת!"

"שניה" הכרזתי באותו קול שמנסה להשמע קריר ורגוע למרות שבתוכי הרגשתי איך הכוס שלי הופך לביצה טובענית.

כשהגמירה השלישית התפוצצה בתוכה, וזה לא היה הרבה אחרי השניה, הכרזתי "שלישית" ורעות הוסיפה מייד "עברת! עברת בגדול! הרווחת בענק! לא! תמשיכי!!" כנראה שמיכל חשבה שנגמר ואז, "טלי בואי, מגיע גם לך איזה בונוס" והיא הזמינה אותי לשבת לה על הפרצוף וירדה לי ואת הגמירות הבאות שלה כבר הרגשתי באמצעות הלשון שלה שחפרה בתוכי.

לפני שיצאנו, ואחרי שתאמנו מה יהיה בערב ומיכל חתמה על כל הטפסים, רעות עצרה אותה. "תראי, אני לא יכולה להבטיח לך שהזמיר יסכים אבל אני אעשה הכל כדי שזה יקרה אבל גם אם לא אני מבקשת להיות יזיזה שלךְ והנה מספר הפלאפון שלי" ולהפתעתי היא רשמה לה את מספר הפלאפון על התחתונים שלה, "ו…שמעתי שאת מחפשת בוצ'ה אז את מוזמנת לנסות אותי" היא חייכה לעברה חיוך מפתה ולרגע קינאתי, כמה פעמים מיכל ביקשה שאני אהיה הבוצ'ה שלה ואני לא הסכמתי והנה, מולי, מציעים לה.

בהפסקה שתינו בירה בכוס פלסטיק. הזמיר חזר ושוב קפצנו ורקדנו. כנראה שהייתי שקועה בהופעה עד שמיכל משכה לי ביד ו"בואי, היא קוראת לנו", מסתבר שהן דיברו בפלאפון ואפילו לא הרגשתי.

בשער היא נתנה לנו שני תגים לענוד על הצוואר והשומר הכניס אותנו, קודם הלכנו לפינת הבמה להמשיך לראות ולפני שהם ירדו הלכנו לחדר שלו והפסדנו את ההדרן, הכרתי כבר את הדרך, גם החדר לא השתנה רק שעכשיו עמדו שני כסאות בפינה ובדיוק כמו אז היא הושיטה לנו בקבוק מים והושיבה אותנו עליהם.

הייתה לי הרגשת דֶּזָ'ה-ווּ כששמעתי את  הקולות מבחוץ והזמיר והנגנים שלו נכנסו. גם הפעם הם היו בהיי, מחליפים חוויות, ועל פי המסורת שלהם פתחו בקבוק שמפניה והעבירו ביניהם, שותים בלי כוסות ושולחים לעברנו מבטים, בוחנים בעיקר אותה, אותי הם כבר מכירים, ועדיין מחייכים את אותו חיוך זימתי של 'אני יודע מה אתן הולכת לעשות איתו' ושוב, לשתות מים עזר.

רעות דאגה להוציא אותם כי הזמיר צריך להתאושש ולנוח וראיתי את המבטים המזלזלים שלהם עם החיוך הזימתי הידוע של 'לנוח עאלק' עד שנשארנו רק ארבעתנו.

"בואי" רעות הזמינה את מיכל לעמוד לידה, מולו, ועל פי התכנית של רעות ידעתי שהטקס של מיכל יגיע וידעתי גם שתכף גם אני אהיה בחגיגה. " תכיר, זאת מיכל" רעות חייכה לעבר הזמיר, "המזדיינת שבחרתי לךָ, מסתבר שהיא החברה הכי טובה של טלי אז הזמנתי גם אותה והיא הבטיחה לעשות כל מה שתרצה ממנה, הכול" והיא הדגישה את ה-הכול

הזמיר ישב על כסא הבמאים שלו באותה פוזת אפנדי מוכרת. "טלי זה בסדר אבל זאתי יש לה ציצים קטנים, את יודעת שאני אוהב ציצים גדולים"

"אתה יודע, לפעמים מי שיש לו ציצים קטנים יש לו יתרונות אחרים, אם לא תבדוק איך תדע?"

"ואם אין?"

"אם אין יש לך את טלי ואותי, בכל מקרה יהיו לך את שתי המזדיינות שלך להלילה ואם תחליט יכולות להיות לך אפילו שלוש, רק תחשוב על זה, שלוש מזדיינות מתכופפות אל הקיר בדירה שלך ואתה מדלג ביניהם".

"או שלוש מזדיינות בחדר האדום" הוא חייך ולרגע נראה שהדג נתפס בקרס אבל אז הוא אמר " אבל את יודעת שאני לא קונה חתול בשק! אני רוצה קודם לבדוק אותה, אם אני אחליט שלא היא עפה!".

"ברור, אני יודעת וגם מיכל יודעת," ושוב הייתה לי את אותה תחושת דֶּזָ'ה-ווּ, "קודם תבדוק, אם ימצא חן בּעֵינֵךָ, הרווחנו, ואם לא ימצא חן בעיניך, כלום לא קרה, נפרד כידידים, נכון מיכל?".

"נכון" מיכל הסמיקה.

הפעם רעות לא התעסקה עם הפלאפון רק נעמדה לידי והשאירה את מיכל מולו.

"תרימי ת'חולצה שלךְ, אני רוצה לראות לךְ ת'ציצים!" הוא אמר בקול אדיש, כאילו רוצה לצאת ידי חובה לפני שהוא זורק אותה,

טלי הרימה את חולצת טריקו שלבשה, אוחזת אותה בשתי ידיה מעל השדיים שלא תרד ותכסה, חזייה לא הייתה לה, הרי היא "זרקה" אותה קודם לבמה😊 ושדיים האגס שלה נחשפו במלוא הדרם, שדיים לא גדולים אולי, יש שיאמרו קטנים, אבל בראש כל אחד מהם התנוססה אותה פטמה גדולה וכהה שעכשיו נראתה אפילו יותר כהה ונוקשה מהבוקר!

"וואו" הזמיר קם וניגש אליה ורעות חייכה אלי, הייתה מין התפעלות ב'וואו' שלו, "זה טבעי?" והוא נגע באחת מהם בזהירות, "בוסית, ראית? בואי תראי דבר יפה" הוא פנה לרעות ומייד חזר למיכל, אני יכול לטעום?"

"אתה יכול אפילו יותר מלטעום" מיכל ציחקקה, "כמו שהיא אמרה, אני מוכנה לעשות הכל".

הזמיר טעם, קודם עם קצה הלשון, אחר כך מצץ, ואז נשךְ בעדינות אבל זה לא הפריע למיכל לפלוט "אימא'לה" מתפנק, "תראי, תראי" הוא לחש לרעות שהתקרבה לראות, עושה את עצמה מופתעת ולוחשת לו "אמרתי לךָ, אלוהים מפצה!"

"בוסית," הוא חייך לעבר רעות, "אומנם אני אוהב ציצים גדולים" הוא חזר והתיישב בכסא, "אבל במקרה זה אני מוכן להתפשר אבל את!" הוא הצביע עלי, "הלילה את גם המזדיינת שלי?"

"ברור" ציחקקתי ונעמדתי מולו, לידה, כמו שתכננו אצל רעות.

"אז תראי לי גם את הציצים שלךְ" ואני פתחתי את החזייה והרמתי ביחד את החולצה והחזייה, מראה לו והוא חייך במין אושר כזה, "הציצים שלך יותר גדולים, הפטמות שלה יותר יפות, החיבור ביניהם היה יכול להיות הציצי היפה בעולם אבל עכשיו," הוא פנה למיכל, "בואי תכירי את החדק שלי" הוא קם חזרה ונעמד מולה בפישוק, פתח את מכנסיו ושלשל אותם עם התחתונים עד לברכיים, "קדימה, היום קצר והמלאכה מרובה," וכנראה שזאת בדיחה קבועה אצלו, "אז תרדי ותמצצי לי!" הוא הצביע על הזין שלו.

מיכל ירדה על ברכיה, עם יד אחת אחזה בעדינות בזין ובשניה את שק האשכים והתחילה לרדת לו ו…בדיוק מה שקרה עם רעות בבוקר קרה עכשיו עם הזמיר, "פאק! אימא'לה, כן, תמשיכי" הוא צווח בהנאה אחרי רגע ואני אמרתי לעצמי שאני צריכה לחקור אותה מה הסוד, "כן, יודעת למצוץ המזדיינת הזאתי" הוא גנח לעבר רעות שעמדה וחייכה.

"היא אמרה שבשמינית קראו לה הוט-ליפס (Hot-lips)" רעות ציחקקה לעברו.

"ואני מבין למה" והוא הוסיף עוד גניחת הנאה קולנית, "בוסית, הצליח לךְ הפעם, גם את מבחן המציצה היא עברה" ושמעו את הגירוי בקולו, "הייתי גומר לה בפה אבל יש לה עוד מבחן לעבור," והוא שלף את עצמו מהפה שלה, "בואי נראה גם איך את מזדיינת,  לכי תתכופפי אל השולחן, תנוחת המזכירה, מכירה?".

רעות הכינה אותה גם לשלב הזה, מיכל ניגשה אל השולחן, פינתה לה מקום בין הכוסות והבקבוקים שעליו, אבל לא ניסתה להוריד את המכנסיים, משאירה לו את הכבוד, כמו שהוא אוהב.

הזמיר ניגש ונעמד מאחוריה ובמשיכה הוריד לה מכנסיי הטייץ שלבשה יחד עם תחתוני הביקיני עד הברכיים והיא, כאילו כל חייה עשתה את זה, פישקה רחב יותר ומתחה, ראו עליו על הזמיר שהוא כבר להוט להשחיל אותה, ואחר כך רעות אמרה לי שהיא לא זוכרת אותו ככה מאז שזיין את המורה שלו ללשון, אבל הוא לא ויתר על בדיקת השמן המסורתית שלו מתאים את המשפט הכל כך אהוב עליו והפעם זורק לעברי "משומנת החברה המזדיינת שלךְ" ומיד המשיך עם ה"עכשיו נראה מה שווה הכוס שלךְ" והתחיל להשחיל אותה, לאט, נותן לה להרגיש כל סנטימטר מהחדק שלו החודר לתוכה וְ"כן, תכניס לי" מיכל הפתיעה אותי ואני מכירה טוב את הקול המיוחם הזה שלה, אמיתי ולא סתם זיוף, "כן, תכניס לי, תכניס לי ת'חדק לךָ!"  ורגע אחרי הגיע ה"כן!" החזק, כן של מי שגמרה ושוב היה לי את אותו דֶּזָ'ה-ווּ כששמעתי אותו צוחק בקול "המזדיינת גמרה".

מיכל זכרה את מה שאמרתי לה, שהוא אוהב גסויות, "כן, אני המזדיינת שלך" היא גנחה בקול ארוטי מפתה, "כן, אני אוהבת מה שהחדק שלך עושה לי בטוטה" היא המשיכה, "כן, תטחן ת'מזדיינת שלךָ" היא הוסיפה כשהוא אחז חזק במותניה וזיין אותה חזק ומהר, "כן, הנה, המזדיינת שוב גומרת, כן, תודה, תודה, המזדיינת גמרה!" וזה היה הרגע שגם אני גמרתי, כן לראות אותם ככה יותר טוב מכל סרט פורנוגרפי באינטרנט ועל פי הפנים האדומות של רעות וההתנשפות שלה גם לה זה קרה.

עוד פעם היא גמרה לפני שהוא גמר בה לא לפני שהודיע לרעות שלמיכל יש כוס מעדן והיא עברה גם את המבחן הזה בהצלחה יתרה, הודיע ורוקן את הבקבוקים המלאים שלו עמוק בכוס הגועש ורוגש שלה.  "נו? צדקתי?" רעות שאלה אותו עם חיוך ניצחון על פניה.

"צדקת, כמו תמיד, צדקת בגדול, איך את עושה את זה?" הוא התנשף, "הלילה אני רוצה גם אותה וגם אתכן אז בואו הביתה לקבל את הבונוסים שלכם".

נסענו אליו הביתה בפות-מוביל, הוא היה שקוע בלהמשיך למזמז את מיכל והרגשתי קצת מקופחת. בדירה רעות ביקשה ממני לבוא לעזור לה לעשות קפה והזמיר לקח את מיכל איתו לסלון. כשהגענו עם הקפה מיכל כבר ישב עירומה בחצי הגוף העליון ושדי האגס שלה עם הפטמות ההורסות חשופים לעין כל.

אחר כך הוא הוריד אותה למצוץ לו, לעשות לו פה-חם והיא מצצה לו, לוקחת לגימה מהקפה, בולעת ואז מוצצת עם הפה החם וכמו אז איתי הוא לא רצה שתמצוץ לו כדי לגמור לה בפה אלא רק שתעמיד לו יותר ואז הוא כופף אותה אל הקיר והזמין אותנו להצטרף לחגיגה.

הוא עבר בין שלושתנו, עומדות והתחתונים שלנו מתוחים בין הברכיים שלו כמו שהוא אוהב, מגמיר אחת ועובר לשניה, מגמיר את השניה ועובר לשלישית וכשזאת גומרת חוזר לראשונה וכן, הוא הצליח להגמיר את שלושתנו אפילו יותר מפעם אחת.

על מצעד ההשפלה הוא לא ויתר רק שהוא הוביל אותנו לחדר האדום כדי לתלות את החזייה של מיכל. "איפה?" רעות שאלה אותו, מחזיקה בחזיה של מיכל וכמה סיכות עם ראש צבעוני.

"באזור של 'רוצה אותה שוב'," הוא חייך, "תמצאי לה מקום של כבוד" הוא הוסיף "אחת המזדיינות הטובות שהיו לי, נראה לי שנהפוך אותה לקבועה, אם היא תרצה" וה"רוצָה!" של מיכל הגיע מייד, חזק וברור, לא משאיר שום ספק.

אחר כך הוא שלח אותי ואת רעות לחדר האורחים, נותן לי מטלה, לפנק את רעות כי מגיע לה בונוס רק שרעות העדיפה 69 ולזה אני לא אומרת לא, ואת מיכל הוא לקח איתו לחדר השינה להכרות יותר אינטימית.

כבר כמעט נרדמנו כשמיכל נכנסה לחדר שלנו וכמו שהיא הלכה היה ברור איפה בדיוק הוא ביקר לה רק שהיה לה גם פרצוף של חתולה ששתתה צלחת שמנת גדולה כך שהבנתי שהיא אהבה את זה. "הזמיר ביקש שאת תבואי" היא הודיעה, "ואני אשן עם רעות" ועוד לפני שהספקתי לצאת הן שכבו ב-69, מפנקות האחת את השניה.

עמד לו כשהגעתי, מסתבר שמיכל מצצה לו במקלחת לפני שהתחלפנו. הוא עשה אותי בדוגי מטריף לפני שנרדמנו, כן, אותו לילה ישנתי במיטה של הזמיר.

בבוקר, לפני שנפרדנו, רעות הציעה שנפגש בערב במסעדה ואחר כך נחזור לדירה לשחק, "מיכל לא הכירה עוד את החדר האדום" היא הסבירה, "וגם לנו מגיע קצת להתפנק" והיא חייכה לעברי, קורצת, וזה מה שעשינו, למחרת נפגשנו ופתחנו במסורת של ידידות מופלאה, ארוחת גורמה וסקס משותף, ארבעתנו, גם מיכל הפכה אחת מהחבר'ה.

כשהגעתי הביתה פתחתי את האינסטגרם שלי, מספר העוקבים הגיע ל125,000 אבל ההפתעה האמיתית הייתה מאי-מייל (E-Mail) שמיכל העבירה לי, הזמנה מסוכנות דוגמניות בינלאומית גדולה ומפורסמת להופיע בתצוגת אופנה חשובה בפריז!

שבעה חודשים אחרי

ישבנו ארבעתנו ואכלנו, הזמיר, רעות, מיכל ואני. הפפרצ'י כבר עזבו, גם השף שבא לדרוש בשלומנו קיבל את התמונות שרצה, המלצרית קצת איכזבה את הזמיר כשביקשה צילום רק ממני, "לסבית" הוא סינן בין שיניו והזמין בקבוק יין נוסף במקום זה שנגמר. יש לנו מנהג קבוע בכל פעם שאני מגיעה לארץ, פגישה מרובעת במסעדת גורמה ואחר כך נוסעות לדירה של הזמיר, לסקס, כן, ארבעתנו.

רעות ומיכל החזיקו ידיים מתחת לשולחן, עכשיו הן זוג, עברו לגור ביחד, רעות היא עכשיו רק הסוכנת שלו, לקחה לו עוזרת אישית אחרת שתמלא את אותן מטלות נוספות שלה, להרפות אותו לפני ההופעה כשהוא מתחמם, שזה בעברית למצוץ לו, לסדר לו את המזדיינת הבאה מבין החזיות שאסף וללוות אותן לדירה שלו וגם להשתתף, הזמיר אוהב אותן תמיד שתיים, לפעמים אפילו יותר, ורעות מצאה לו בקלות מישהי כזאת, המורה ללשון! כן, בשביל ההזדמנות להיות כל כך הרבה עם הזמיר ובעיקר ההזדמנות לחטוף את החדק שלו בכל החורים, ואני יודעת שהוא מנצל את זה גם במשך היום או בימים שאין הופעה, היא החליטה לשנות מקצוע, מה גם שהשכר שלה, שכר של מורָה, עשה קפיצת מדרגה ענקית.

לי אלת המזל האירה פנים, 15 דקות התהילה שלי התארכו והעבודות זרמו, תצוגות אופנה, והפעם של מותגים מובילים, קטלוגים, פרסומות, אפילו הפכתי פרזנטורית של רשת קניונים ידועה עבור סכום שנתי מכובד, הזמנות לתוכניות בוקר ואירוח ואפילו עברתי אודישן ונבחרתי לתפקיד מכובד בסדרת טלוויזיה שתצולם בקרוב, לא התפקיד הראשי אבל גם לו סטטיסטית לשנייה ולדעתי, אחרי סצנת הסקס הלוהטת שלי עם הכוכב הראשי, יזרמו הצעות נוספות.

מספר העוקבים שלי הלך וגדל בעקביות אבל את הקפיצה הגדולה עשיתי כשאותה סוכנות בינלאומית גדולה וידועה החתימה אותי על חוזה והפעילות עברה בעיקר לחו״ל, פתאום מצאתי את עצמי מדלגת בין רומא, טורינו, פריז, לונדון ואפילו לניו-יורק וטוקיו הוזמנתי ואיתם גם הגיעו העוקבים מחו"ל ומהר מאד עברתי את החצי מיליון והמשיך לטפס.

הזמיר המשיך בשלו, הפך אפילו יותר מבוקש ורעות אמרה שהתמונות איתי שדרגו גם אותו, הרבה הופעות ואיתם גם הרבה חזיות וגרופיות שמוכנות לעשות הכל, אבל הכל, כולל להשפיל את עצמן במהלך סקס בדירה שלו, להשען על הקיר ולפתוח רגליים, לצעוד את מצעד ההשפלה לחדר המיטות שלו ויותר מזה להתחבר לסד בחדר האדום, וכל זה בשביל הזכות לשכב איתו, רצוי גם שיחתום להן על הציצי או על הערווה שגילחה לכבודו.

 

רעות ומיכל הפכו זוג, גרות יחד באותה דירה בנוה-צדק ואפילו הפכו שותפות עסקיות ועכשיו שתיהן הפכו לסוכנות של הזמיר ושלי והולך להן לא רק איתנו, התור של המבקשים שהן ייצגו אותם רק הולך ומתארך. פעם, כששאלתי את רעות איך זה קרה? היא הסבירה שעל טיפול כמו זה שמיכל מעניקה לה היא מוכנה לשלם את המחיר, סקס רק איתה (חוץ מאותם פגישות של הרביעיה שלנו שאותן, בהסכמה משותפת, הן הֶחְרִיגוּ) ומיכל מצאה בה את הבוצ׳ה הקשוחה שהיא כל כך חיפשה בי ולא מצאה.

בּפּות-מוביל שלקח אותנו לדירה של הזמיר שתיהן התנשקו, נוגעות האחת בשניה וראיתי את היד של רעות בתחתונים של מיכל וזאת הסמיקה כשקלטה שאני רואה אבל לא הפסיקה אותה. הזמיר ישב לידי ושתק, ״הלילה אתה המזדיינת שלי״ לחשתי לו, לחישה מספיק חזקה כדי שגם רעות ומיכל ישמעו וראיתי את המבטים המופנים לעברו.

״כן מאסטר״ הוא ענה והסמיק, יודע שהוא זה שהביא את זה על עצמו, בעצם הוא ורעות!

הכל התחיל באותה ארוחה ראשונה שלנו במסעדה, זאת שלפני 'החדר האדום' ולפני שמיכל הצטרפה והפכנו לרביעיה. אני לא זוכרת למה אבל דיברנו על עוקבים באינסטגרם כשהזמיר הכריז בקול בטוח ״את אף פעם לא תעברי אותי במספר העוקבים״! אני שתקתי כי היה הפרש העצום ביננו, וכשאפילו לרעות יש פי ארבע עוקבים ממני, זה נראה לי ברור רק שלא לרעות. ״היא תעבור אותך, רוצה להתערב״ רעות הפתיעה.

״זוכרת מה אמרתְ לי?״ הזמיר צחק, ״שבכל התערבות יש טיפשה וחכם״ הוא השלים למען הסר ספק, דואג שיהיה ברור מי לדעתו היא הטיפש.

״זוכרת״ היא אמרה בשיוויון נפש, ״תוך שנה היא עוקפת אותך!״ הוסיפה והפעם במין בטחון.

״אוקיי, שנה, אם לא שתיכן מתייצבות פעם בחודש במשך שנה ומנקות לי את הדירה בעירום!״.

רציתי להגיב אבל רעות סימנה לי עם היד לשתוק, ״ואם כן?״ היא חייכה.

״שאלה היפותטית״, הוא צחק בתגובה, ״אבל אם כן אז, אהה״ הפסיק לשניה וחשב, ״אם כן אז אני אהיה הגרופי שלה

קפאתי, רעות לא, ״אתה מתכוון המזדיינת שלה," היא הביטה בו וחייכה, "מותר לה לעשות לךָ כל מה שאתה עשית לה!״.

״אהה, כן״ והפעם הוא נשמע קצת פחות החלטי, ״המזדיין״ הוא ציחקק, ״ו… אהה… כולל מקבלת גם אותךְ בעיסקת חבילה״ ואולי הוא חשב שרעות לא תרצה והוא יוכל לצאת מזה בכבוד אבל רעות לא ויתרה, ״מקובל, לא חשבתי אחרת, וכולל החדר האדום!״ היא הוסיפה.

״אם כך אז שנתיים שאתן מנקות״.

״שנה ומותר לךָ לתקוע אותנו תוך כדי״ זרקה לו עוד פתיון והוא נתפס, הסכים, ואני? אני לא יודעת למה אבל בטחתי ברעות וחוץ מזה שתי האפשרויות חירמנו אותי אז הסכמתי.

מסתבר שהייתי צריכה הרבה פחות משנה כדי לעקוף אותו, בעצם עברו כבר כמעט חודשיים מאז שעקפתי אבל מאז לא נפגשנו כל הארבעה ועכשיו אני הולכת לממש את הפרס, כולל את מיכל שכשלמדה על ההתערבות ביקשה גם היא להצטרף, להיות כמו רעות.

יאמר לזכותו של הזמיר שהוא קיבל את זה כמו גבר, אפילו שבוע אחרי שעקפתי אותו הוא טס אלי לפריז, הביא לי מתנה, סטראפאון! ובאותו לילה עשיתי אותו בפעם הראשונה ואפילו פעמיים, בפעם הראשונה עשיתי אותו כמו שהוא אהב לעשות אותנו, נשען על הקיר כשהתחתונים שלו מתוחים בין ברכיו, בקופסה של הסטראפאון היה גם שפופרת ג׳ל סיכה אז התחשבתי ומרחתי לו כמות נדיבה לפני שתקעתי אותו, כאב לו כשחדרתי אבל להפתעתי מהר מאד הוא התחיל להנות ואפילו גמר ואחר כך הוא אמר לי שהוא שמח שהוא הסכים להתערבות, שהרבה זמן הוא רוצה לבקש אבל התבייש וזאת הסיבה שהציע. אחר כך ירדנו לאכול וכשחזרנו רכבתי עליו, מפשק טלסקופי אמנם לא היה לנו אבל דרשתי ממנו לרדת על הברכיים, להשען על המצח, לשלוח ידיים לאחור ולהחזיק את פרקי כף הרגל וקשרתי לו אותם עם גרבי הרשת שלי, וככה, כשהתחת שלו בולט, נעמדתי מעליו, כופפתי ברכיים והשחלתי אותו בנעיצה אחת חזקה ואת ה״פאק!״ של הנאה מהולה בכאב ומייד אחריו את ה״כן, תשחילי אותי, כן, עכשיו אני החרוז שלך״ לא אשכח לעולם ואולי בגלל זה אחר כך נתתי לו לזיין אותי, במיסיונרית, ואולי כי כזאת אני, אוהבת להרגיש גבר שוכב עלי ודופק אותי, ו…הנה עכשיו אנחנו בדרך לדירה שלו, בפעם הראשונה אני הולכת לחגוג עליו כמו שהוא היה חוגג עלי, עליו ועל רעות ומיכל, כן, הלילה אני המאסטר! אני זו ששולטת בהם ורק מלחשוב על זה התחתונים שלי הפכו רטובים.

במעלית הן עמדו לפנינו, היד של רעות מונחת על מיכל בתנועת בעלות מחבקת, אני והזמיר עמדנו מאחור וליטפתי לו את התחת, שיבין, ואם זה לא מספיק כדי שיבין אז כשנכנסנו לדירה עשיתי לו תרגיל מנהיגות, "בנות בואו לסלון ואתה תביא לי בירה" פקדתי.

ראיתי אותו מביט ברעות וזו עזבה את מיכל ורצתה ללכת להביא אבל עצרתי אותה עם "לא את!" תקיף, "אמרתי אתה תביא, לא את תביאי" המשכתי בקול נוזף, "והתכוונתי לךָ, המזדיינת שלי".

רעות מלמלה "סליחה" מתנצל והזמיר הסמיק והלך. התיישבתי בכורסה והעמדתי אותם לפני, רציתי כבר להתחיל במשחק, או אם תרצו בטקס, וברגע שהזמיר בא והגיש לי את הבקבוק, העמדתי גם אותו לידם.

קודם לגמתי לגימה קולנית משהו, גרגרנית ומתגרה, ואז פניתי ראשונה למיכל, החלטתי להתחיל איתה רק כי החלטתי לשמור את הזמיר אחרון וככה הם הסתדרו, "את!" הצבעתי עליה וידעתי שהיא בלי חזייה, מין קטע כזה שלה ושל רעות שדורשת ממנה ללכת ככה, פחות כי בעצם עם שדיי האגס הזקופים שלה היא לא ממש צריכה ויותר סוג קביעת בעלות, "תראי לי ת'ציצים שלךְ!".

מיכל הורידה ולא יכולתי שלא להתפעל בפעם המי יודע כמה מהציצים הנהדרים שלה, "עכשיו את המכנסיים" ולמרות שהפתעתי אותה, הזמיר לא דורש את זה, היא הורידה ונשארה לעמוד לבושה רק בתחתוני הביקיני השחורים שלה, נעלי העקב (וכמובן הבושם😊), "את יודעת מה את?" שאלתי ושוב, למרות שהזמיר שואל את זה רק כשאנחנו נשענות אל הקיר היא שוב לא התבלבלה, "אני המזדיינת שלךְ". "יפה, ידיים על העורף!" והיא שילבה ומתחה, מבליטה את החזה הקטן שלה  שבאחת הפעמים האחרונות שעשינו את זה יחד הזמיר אמר לה שהוא מצטער שצחק עליה שהיא שטוחה ועכשיו הוא מאוהב בציצים שלה.

"עכשיו את," הצבעתי על רעות, "תורידי ת'חולצה!", לרגע היא קפאה, אולי כי חיכתה שאני אגיד לה להראות את הציצים, אבל מייד התעשתה והורידה. "עכשיו תרימי ת'חזייה שנראה את הציצים שלךְ" חייכתי אליה והיא הרימה, חושפת את שדיה העסיסיים כשהחזייה מונחת מעליהם, לא מסתירה, "ועכשיו המכנסיים!" המשכתי וגם היא הורידה את המכנסיים ונשארה בתחתוני הביקיני השחורים שכתם רטוב בלט באזור המפשעה שלה וזה לא הפתיע אותי ששתיהן בתחתונים שחורים ולא בחוטיני, גם אני, מהרגל, התלבשתי ככה היום כי ככה הזמיר דרש מאיתנו, טען שזה מחרמן אותו לראות אותם נמתחים בין הברכיים ודווקא שחור! שיבלוט על רקע העור הלבן שלנו, "מה את?" לא שכחתי לשאול וקיבלתי כמובן את התשובה המתבקשת, "אני המזדיינת שלךְ" ובלי שאבקש היא שילבה אצבעות על העורף ומתחה מרפקים לאחור.

עברתי לזמיר, ראיתי עליו שהוא מתוח, טוב זו הפעם הראשונה שהוא בצד הזה של הטקס. "עכשיו בוא נראה את החזה שלךָ" חייכתי אליו. הזמיר הסמיק והוריד, חושף שוב את קוביות הבטן שלו אבל מה שמשך את תשומת ליבי היו הפטמות הקטנות שלו שעמדו זקופות ונוקשות כמו שאף פעם לא ראיתי אותם. "עכשיו המכנסיים!" נסיתי להשמע אדישה אבל לדעתי שמעו שאני מתרגשת. הוא חלץ נעליים וגרביים והוריד את המכנסיים ולהפתעתי גם הוא היה בתחתוני ביקיני שחורים, כל כך שונה מהבוקסר הלבן הצמוד שהוא תמיד לובש וכנראה שהוא התכונן לטקס. "מה אתְ?" דרשתי, בכוונה דיברתי בלשון נקבה אבל הוא לא הבין את הרמז,  "המזדיין שלךְ" הוא ענה. "המזדיינת שלי" תיקנתי אותו, "הערב אתה זה שפותח רגליים ואני משחילה אותךָ אז אתה המזדיינת שלי" המשכתי במין קול ארסי ועוקץ, "ועכשיו גם נדאג שתזכור את זה! רעות, החזייה שלךְ!" הושטתי לה יד והיא הורידה ומסרה לי את החזייה שלה, "קח! תלבש!" הושטתי לו את החזייה, "זה יזכיר לך שאתה מזדיינת" חייכתי אליו חיוך מלגלג וראיתי אותו קופא לרגע, בולע רוק, אבל מוכיח שוב שהוא גבר, שהוא עומד במילה שלו ולקח, הסמיק כמו עגבניה וניסה ללבוש אבל הסתבך עם הקרסים מאחור, "רעות, תעזרי לו!" ורעות עזרה, מסבירה וסוגרת לו את הקרסים, ו…"ידיים!" פקדתי עליו והתאפקתי לא לצחוק כשראיתי אותו מותח מרפקים ומבליט את החזה שעליו החזייה השחורה של רעות עם הגביעים הגדולים הריקים אז ניגשתי וסידרתי לו אותם, שיבלטו, מחייכת אליו ושואלת "אז מה את?".

"המזדיינת שלךְ" ואם מבט היה יכול להרוג הייתי מתה על המקום.

"אוקיי מזדיינות שלי, להשען על הקיר!" ובזמן שהם התארגנו מול הקיר אני התפשטתי והרכבתי לי את הסטראפאון, דוחפת את התותב הקטן לתוכי ומכוונת שיגע בדיוק איפה שצריך, מהדקת את הרצועות ומסדרת את התותב הגדול הבולט בין רגליי, אומנם קצת גמיש אבל עומד זקור ומתוח, אומנם לא חדק אבל בהחלט זין שכל גבר היה מתגאה בגודלו.

ראשונה ניגשתי למיכל, משכתי והורדתי את התחתונים שלה עד הברכיים והיא, כמו אוטומט, פישקה רגליים ומתחה אותם, "בדיקת שמן" הודעתי והעברתי לה אצבע חוקרת, מיכל הייתה רטובה שם בפנים, "מגורזת, מוכנה לחדירה" ציחקקתי "ועכשיו את" עברתי לרעות, הורדתי לה את התחתונים וגם היא דאגה שימתחו בין רגליה, "בדיקת שמן" חקרתי בכוס שלה, "מגורזת, מוכנה לחדירה" ציחקקתי כשהרגשתי עד כמה היא רטובה ומשומנת שם בפנים, "ועכשיו אתה" משכתי והורדתי לזמיר את התחתונים עד הברכיים וראיתי רעד עובר בגופו, "לפשק!" הזכרתי לו והוא פישק ומתח את התחתונים בין ברכיו, "בוא נראה מה יש לנו פה" ציחקקתי, גחנתי מעט מעליו, שלחת יד ועטפתי את הזין שלו, שפשפתי שניים או שלושה שפשופים ו"מוכן לחדירה" ציחקקתי, קצת מצטערת, היה לו חדק שבכיף הייתי חוטפת אותו, "רק חבל שהיום אני זאת שחודרת לתחת שלךָ" הוספתי עקיצה וחזרתי לעמוד מאחורי מיכל.

ראשונה זיינתי את מיכל, חדרתי לאט, שתרגיש את הגודל, אחר כך פמפמתי אותה ואז גחנתי, נתתי לה להרגיש את שדיי על גבה ומיזמזתי את השדיים שלה, ממוללת בהנאה את הפטמה הנוקשה בין אצבעותיי עד שהגמירה הראשונה טלטלה את גופה ועברתי לתת את אותו הטיפול בדיוק לרעות.

כשרעות גמרה עברתי לזמיר, ראיתי את הרעד החולף בגופו כשהצמדתי את ראש התותב לפי הטבעת שלו, לוחצת מעט, שלא יברח, הוא ידע שיכאב לו, ג'ל סיכה לא שמתי לו אבל התותב היה מצופה באותו עסיס-כוס-שמנוני של שתיהן, לדעתי הוא גם ידע שאסור לו להיות נוקשה ומתוח, להפך, הוא צריך להרפות אבל הגוף שלו לא הקשיב לו, "פאק!" שמעתי אותו חורק שיניים כשחדרתי לתוכו, נכנסת לאט, כמו לשתיהן, נותנת גם לו להרגיש את האורך, "פאק, פאק" הוא חזר שוב באותו קול כואב שכל התותב נקבר במעמקי ישבנו המוצק, עוד "פאק" אחד, הרבה יותר שקט ונינוח, כשהתחלתי לפמפם אותו והרגשתי איך גופו המתוח נרגע ואז הגיע ה"כן" הנהנתי החזק והמפתיע, "כן, אני המזדיינת שלךְ, המזדיינת שאוהבת את מה שתקעת לה" הוא צווח במין אקסטזה בזאת, כל כך לא צפוי, "כן, עוד, חזק, זייני לי ת'צורה" וכנראה שרעות צדקה, כנראה שהוא אוהב להגיד גסויות כשהוא חרמן ולא משנה אם הוא טוחן או נטחן, "כן, תראי לי מאיפה הדג משתין" הוא המשיך בקול חרמני בטרוף, ואחרי עוד כמה פמפומים חזקים הוא גמר, השפריץ על הריצפה וריח כבד של זרע גברי רענן מילא את חלל החדר ולדעתי זה גם מה שהיה הקש ששבר את גב הגמל אצלי כי גם אני גמרתי רק שפה בא לידי ביטוי היתרון של תותב, כשהזמיר גומר המערכה הזאת במשחק מסתיימת, עם איבר רופס ומדולדל אין לו מה לחפש עד שיעמידו לו אותו מחדש, אבל התותב נשאר כמו שהוא רק שעשיתי הפסקה קצרה, ניקיתי את התותב במטלית הלחה ובמגבת שהם הכינו לי בדיוק בשביל זה, טוב, צריך לשמור על הִגְיֶינָה לפני שאני חוזרת לזיין את הבנות, ורק אז עברתי למיכל וחזרתי לזיין אותה.

נתתי גמירה נוספת למיכל ורעות לפני שהגעתי שוב לזמיר, להפתעתי כבר עמד לו שוב, כנראה שלראות איך אני מזיינת אותם מעמיד לו לא פחות מלראות אותנו ב-69 נשי, זיינתי אותו חזק ומהר גמרתי בדרך והמשכתי אבל הוא המסכן, עמד לו בטרוף אבל לגמור הוא לא גמר ובסוף ויתרתי, רציתי להמשיך במשחק, רציתי גם לשמור כוח.

שוב ניקיתי את התותב כשהם ממשיכים לעמוד נשענים על הקיר ורק אז העמדתי אותם בטור, הזמיר ראשון, רעות השניה ומיכל אחרונה, רציתי שיראו טוב את מצעד ההשפלה שלו, וככה, כשהתחתונים מתוחים בין הרגליים שלהן הובלתי אותם אל החדר האדום ותאמינו לי זה היה מחזה מצחיק בשבילי ומשפיל בשבילו והן, הן רגילות כבר.

בניגוד לתמיד שהיא נעולה הפעם הדלת לחדר האדום הייתה פתוחה לרווחה. הכל כמו אז, בפעם הראשונה שלי רק שמאז שגם מיכל הצטרפה יש שני כסאות בר לצופות, בשניהם מותקן במרכז דילדו כמובן, העתק מדוייק של זיין גברי מפואר ואפילו ביצים, ומקרר משרדי עם דלת זכוכית ובתוכו כמה בקבוקי בירה, מים ומיץ. העמדתי אותם בשורה מולי, התחתונים עדיין מתוחים בין הרגליים שלהם ונתתי לכך אחת מהם בקבוק מים וקולר שחיכה על השולחן, "תשתו, שלא תתיבשו" צחקתי, זוכרת את מה שהוא אמר לי פעם.

"מאסטר" רעות גמרה לשתות, הניחה את הבקבוק לפניה, ענדה לעצמה את הקולר והשפילה מבט, שילבה את אצבעות ידיה על העורף ומתחה מרפקים לאחור והבליטה את שדיה, "אני לרשותךְ".

"מאסטר, אני לרשותךְ" מיכל החרתה אחריה, עונדת לעצמה את הקולר ועומדת גם היא במבט מושפל והפטמות בשדיי האגס שלה עומדות זקורות ונוקשות, מדליקות כל כך שלא יכולתי להתאפק, התקרבתי אליה ונשכתי לה אותן.

הבטתי בזמיר, ראיתי אותו מסמיק, מניח את הבקבוק, מסמיק עוד יותר כשענד לעצמו את הקולר וגם הוא שילב אצבעות על העורף ונעמד באותה תנוחה, מותח מרפקים רק שאין שדיים להבליט והחזייה שהוא עדיין לבש, זאת שצריכה להזכיר לו שהוא המזדיינת לא המזדיין, נִרֶאת מביכה כל ו"מאסטר, המזדיינת שלךְ לרשותךְ" הוא אמר בקול קצת רועד ובלע רוק.

"מה את?" נעמדתי מול מיכל.

"השרמוטה שלךְ" היא ענתה במהירות.

"ואיך אני אוהבת לראות את השרמוטות שלי?"

"עירומות, מאסטר" היא מיהרה להוריד את התחתונים שלה ונשארה לעמוד עירומה. לבושה רק בקולר, בנעלי העקב ובבושם שלה.

"ומה את?" הוא עברתי לרעות וחזרתי על אותו הטקס וכשגם היא עירומה נעמדתי מול הזמיר, "ומה אתה?".

"המזדיינת שלךָ" הוא ענה במהירות וחזרתי איתי על אותו טקס רק שאת התחתונים שלו לקחתי לעצמי, אני אשמור את זה אצלי, אחר כך גם תוסיף את מספר הפלאפון שלךָ, אם במקרה יבוא לי שוב" חייכתי אליו.

"אתן!" פניתי למיכל ורעות, "אתן תתחילו בתור הצופות, אני בטוחה שאתן יודעות מה לעשות!".

"כן, מאסטר" הן ענו ביחד ניגשו לכסאות הבר, והשתפדו עליהם, זזות קדימה ואחורה ולצדדים כשכל התותב בתוכן, מסדרות שיעמוד בדיוק במקום המתאים לה, ו"המזדיינת השתפדה" מיכל הודיעה ראשונה ורעות מייד אחריה.

"מה את?" שאלתי שוב את הזמיר.

"המזדיינת שלךְ, מאסטר"

"ומה מילת הבטחון שלךְ?"

"אדום, מאסטר" הוא השתמש ברגיל.

"אז תתחבר!" הרמתי עם יד אחת את הקורה העליונה בסד, והזמיר ניגש אל הסד, התכופף והניח את הצוואר בשקע המתאים, אחר כך צרף את פרקי כף ידי לשקעים משני הצדדים ואני סגר עליו את הסד. "תעמוד בפישוק" וחיברתי את מוט הפישוק הטלסקופי ברצועות עור לקרסוליי רגליו ופתחתי אפילו יותר, גורמת לו לפשק חזק יותר, "כן, ככה אני אוהב את המזדיינות שלי" נעמד לפניו וחייכתי, "חסר קצת קישוט" זכרתי היטב את מה שהוא עושה לי תמיד והצמדתי זוג מצבטי פטמות מחוברות בשרשרת לפטמות הקטנות שלו, "בוא נמתח אותם עוד קצת" צחקתי וחיברתי להם גם משקולת קטנה ולרגע ראיתי את הבעת הכאב על פניו.

גם את מיכל ומיכל ורעות קישטתי בזוג מצבטי פטמות לפני שחזרתי אליו ומחבט העור בידי, "התחת שלךָ קר מדי" ליטפתי לו את התחת, בדיוק כמו שהוא אוהב לעשות לנו, "בואי נחמם אותו קצת" והיכיתי את המכה הראשונה, מכה מצלצלת, לפי הגניחה שלו גם כואבת, ארבע מכות היכיתי אותו על אחריו, שתיים לכל פלח ישבן שהפך לאדום, ולהפתעתי ראיתי איך הזין שלו קופץ ונמתח עוד יותר, ובחמישית פגעתי לו בביצים ו…"פאק!" הוא צרח, "פאק, פאק, פאקקק" ואת חלל החדר מילא אותו ריח מוכר של זרע גברי רענן.

אחר כך עליתי על הבמה הקטנה לפניו, הכוס שלי מול פניו ו"עכשיו תמצוץ קצת, לקלק לי ת'פות הרטוב והחם שלי" הצמדתי את ערוותי לשפתים שלו, "כן, תוציא ת'לשון ולקק לי" ונזכרתי איך אני מצצתי לו אז ומה הוא אמר לי, והזמיר ליקק, ליקוקים ארוכים לאורך כל חריץ הכוס, "כן, תמשיך, תדחוף ת'לשון, תגרום לי לגמור!" ופתאום שמתי לב שהוא אף פעם לא ירד לנו, רק אנחנו לו, והדחף לגמור לו על הפנים רק התגבר.

גמרתי, בסערה, גמירה מפנקת, רטובה, נצמדתי אליו חזק, כשהוא תפוס בסד הוא לא יָכַל לברוח, מרחתי את אותו צוף נשי שלי על הפנים שלו ו"כן, אני אוהבת לגמור על הפרצוף של המזדיינת שלי" הודעתי בקול, אם במקרה רעות ומיכל לא הבינו שזה מה שקורה.

אחר כך עברתי לעמוד מאחוריו וזיינתי אותו בתחת, "בוסית," פניתי לרעות, ככה הוא קרא לה אז, בפעם הראשונה שלי, "בא לךְ לִמצוץ?".

"ברור, מאסטר" היא ענתה במהירות, בדיוק כמו אז.

"אז בואי!".

רעות כרעה על ברכיה מתחת לסד והתחילה למצוץ לו, "סמלת המחלקה" פניתי למיכל, "בא לךְ ללקק" וה'כן' המתלהב שלה הגיע מייד אז הורדתי אותה ללקק לי מאחורה, ללקק את אותו חלק בשפתי הכוס שהסטראפאון לא הסתיר ורעד עבר בגופי כשהיא אחזה בפלחי ישבני, פישקה וליקקה לי גם בחריץ של התחת והספיקה רק נגיעה מרפרפת עם קצה הלשון בפי הטבעת הרגיש שלי כדי לשלוח אותי לעוד גמירה חזקה ומפנקת.

"מה אתה?" צרחתי בקול, מגורה בטרוף.

"אני המזדיינת שלךָ מאסטר" הוא צווח חזרה.

"ואיפה אני מזיינת אותךָ?"

"בתחת, המאסטר מזיינת אותי בתחת"

"כן, בתחת" גנחתי בהנאה, "ואתה אוהב את זה?"

"מאד," הוא הפתיע אותי, ואולי הוא זכר את הדו-שיח שלנו אז כי מייד הוא המשיך, "גם מה שהבוסית עושה לי" אז המשכתי, טוחנת לו את התחת רק שכשגמרתי שוב הבנתי שלכל דבר טוב צריך שיהיה סוף ושאם אני רוצה לשחק גם איתן, ורציתי מאד, אני צריכה להפסיק איתו, בינתיים, היה ברור לי שעוד הלילה אני נעשה עוד.

הודעתי למיכל ולזמיר שאני רוצה שהם יתחלפו, מיכל עזרה לזמיר להשתחרר מהסד והוא עזר לה להתחבר אליו ואחר כך הלך והשתפד על הכסא, לאט, היה ברור שכאב לו שם.

ראיתי שרעות רוצה להגיד לי משהו, שפת הגוף שלה צעקה את זה, אז הזמנתי אותה לעזור לי לרחוץ את התותב במקלחת, ניקוי יסודי יותר לפני שאני תוקעת אותו בכוס של מיכל. "מה?" שאלתי אותה כשנכנסנו לחדר האמבטיה.

"את יודעת שבזכותי את המאסטר היום, אם לא הייתי מציעה את ההזדמנות זה לא היה קורה"

"יודעת"

"ועכשיו, כשאני גם הסוכנת שלךְ מגיע לי אחוזים" היא חייכה.

"לכן, תיקנתי אותה, גם מיכל היא הסוכנת שלי"

"לנו, צודקת" היא ציחקקה ותיקנה.

"אז תכל'ס, מה את רוצה, מישהי מחכה לי בסד".

"אני רוצה גם לתקוע אותו, את הזמיר" ולדעתי היא הסמיקה קצת.

"קיבלת" חייכתי אליה, "עוד הערב את תשחילי אותו".

אחר כך מיכל קיבלה את אותו הטיפול בדיוק רק שלה הורדתי את הזמיר ללקק לה בזמן שאני זיינתי אותה מאחור, בכוס ואחר כך גם בתחת, בדיוק כמו שהוא עשה לי, ואת רעות שלחתי ללקק לי מאחור וגם היא, כמו מיכל, ניצלה הזדמנות ללקק לי את פי הטבעת ולהעניק לי גמירה מפנקת נוספת, ואחריה רעות קיבלה את אותו הטיפול רק שלה מיכל ליקק מקדימה ולי הזמיר מאחורה וכנראה שהוא ראה מה הן עשו לי ולא רצה לצאת שׁוּבִנִיסְט כי גם לי הוא עשה טיפל יסודי עם הלשון בפי הטבעת שלי.

היה כבר די מאוחר, רציתי לנוח קצת, אם אפשר לנוח כשמפנקים אותך אז חיברתי את הזמיר לאותו מפשק רגליים שאליו חיברתי גם את פרקי כפות ידיו וכשהוא כורע ככה והישבן שלו מורם הורדתי את הסטראפאון, התיישבתי לפניו ברגליים פשוקות התקרבתי עד שהפה שלו נשק לשפתי הכוס שלי, "אתה יודע מה יעמיד לי אותו מחדש?" צחקתי, המשפט הקבוע שלו כשהוא מוריד אותנו לסקס של נשים, "שאתה תלקק לי בזמן שהן דופקות אותךָ" צחקתי וזרקתי את הסטראפאון לעבר רעות, "יאללה, תתחילי, התחת שלו הוא שלךְ" ובשתי ידיי הצמדתי את ראשו לערוותי "תלקק, תראה לי איך אתה יודע לפנק אישה" והוא פינק, מהר מאד הסתבר לי שהוא גם יודע, לרגע הוא עצר כשרעות חדרה לתוכו והרגשתי איך הוא נמתח וחורק שיניים ואז הוא נרגע והמשיך ואני לא יודעת כמה פעמים רעות גמרה לפני שהיא העבירה את השרביט למיכל שחגגה על התחת שלו.

"תם הטקס" הודעתי להם, מתנשפת, אולי הייתי יכולה עוד משהו אבל ריחמתי על הזמיר, אין ספק שהוא יזכור את הלילה הזה לפחות טוב כמו שאני זוכרת את הלילה הראשון שלי איתו או הלילה הראשון שלי בחדר האדום. "הלילה אני ישנה איתךָ" הודעתי לו, "ואתן, לחדר האורחים" שלחתי את מיכל ורעות לישון ביחד, לממש את אהבתן.

"את מרשה לי להתרחץ?" הזמיר שאל, "הזעתי כמו סוס"

"לךְ, הטקס תם ועכשיו אני לא המאסטר שלךָ אבל" הוספתי במהירות, "אתה גם לא המאסטר שלי" הודעתי כדי למנוע ספק.

ישבתי על המיטה כשהזמיר הלך להתרחץ, היה מין שקט כזה מסביב רק קול המים הזורמים במקלחת והצחקוקים של מיכל ורעות שחדרו מבעד לדלת הפתוחה אז קמתי לראות אם גם אצלן הדלת פתוחה, בהסדר שלנו יש משמעות לדלת פתוחה, כשאנחנו משאירות דלת פתוחה אנחנו מצהירות שאנחנו מרשות שיציצו לנו, כן עוד פטיש של רעות שהיא סידרה שהזמיר יאשר.

הדלת הייתה פתוחה, עמדתי בדלת וראיתי אותן ב-69 נשי סוער. כנראה שמיכל קלטה אותי כי היא לחשה משהו לרעות, אבל לא שמעתי מה, וזאת פנתה לעברי, "את מוזמנת להצטרף".

להזמנה כזאת אני לא יכולתי לסרב. אם קודם חשבתי שאני עייפה פתאום קיבלתי כוחות חדשים והצטרפתי. שכבתי וראשי בין רגליה של רעות ופינקתי אותה, היא פינקה את מיכל ומיכל עשתה לטוטה שלי את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב, נתנה לי את הפינוק שפתאום הבנתי שכבר הרבה זמן לא קיבלתי ממנה, בעצם מאז שהיא הבת זוג של רעות.

אני לא יודעת כמה זמן עשינו את זה אבל כשפירקנו את החבילה, שוכבות זו ליד זו, מתנשפות ומחייכות מאוזן לאוזן פתאום ראיתי שהזמיר עומד בדלת ומשפשף לעצמו והחדק עמד לו!

"מצטערת" קמתי, "מישהו צריך כאן עזרה" ציחקקתי וניגשתי אליו, "בוא" אחזתי בידו והובלתי אותו לחדר השינה שלו.

בדלת לחדר הוא עצר וסובב אותי אליו, עמדנו זה מול זו, צמודים, השדיים שלי נמחצים אל חזהו והידיים שלו אוחזות בפלחי ישבני, מצמידות. "את חייבת לי" והאצבע שלו ליטפה את פי הטבעת שלי, רומזת למה הוא מכוון.

"אני לא חייבת, אבל אני רוצה" עניתי.

"עכשיו עשית אותי אפילו יותר מיוחם" הוא צחק ודחף אותי לעבר המיטה, "תשכבי!".

נשכבתי על הבטן במרכז המיטה, סידרתי כרית גדולה מתחת לאגן שלי, פישקתי רגליים ושלחתי ידיים לאחור, אחזתי בפלחי ישבני ופתחתי אותם, פותחת בפניו את הדרך ליעד הנכסף ו"בוא" הזמנתי אותו והוא בא, את כל החדק שלו חטפתי לאט לאט בעכוז, "כן, עכשיו אני בתחת שלךְ" הוא לחש לי באוזן כשכל הזין היה תקוע עמוק בתחת שלי והתחיל לזיין.

מרחוק שמעתי את מיכל ורעות מצחקקות, מבט אחד הבהיר לי שהם בדלת, מציצות, טוב השארנו דלת פתוחה אז זכותן, מיכל עמדה מלפנים, עירומה, רעות מאחוריה, עירומה גם היא, מחבקת את הבת זוג שלה, יד אחת מלטפת את שפתי הכוס של מיכל והשניה משחק בציצים שלה, אלה הקטנים שעכשיו היא מאוהבת בהם, "כן" גנחתי בהנאה, "כן, אתה בתחת שלי" עצמתי עיניים, "כן, אני אוהבת שאתה בתחת שלי" ועוד גמירה טלטלה את גופי.

++ סוף ++

 

 

Loading

3 מחשבות על “הייתי הגרופית שלו – 3. מיכל קונה לה מקום.  ”

  1. אחד הסיפורים הכי טובים שקראתי!!! ואני קוראת אדוקה עוד מתקופת סליזי ינוח על משכבו בשלום.
    מדהים מדהים מדהים!! אני לא יודעת אם אני רוצה זמיר בחיים שלי, אבל חד משמעית הייתי רוצה מיכל…

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן