החלפת תפקידים – לילה בתל אביב

מאת דארום

בהמשך לסיפור החלפת תפקידים – הסטראפאון הראשון שלי

 

מבוסס על מקרה אמיתי.

שנה עברה מאז פראג, שם הייתה הפעם הראשונה שהכנסנו את הסטראפאון לחיינו. מאז היו עוד כמה פעמים שהשתמשנו בו. אבל הפעם ההיא כשנסענו ללילה בתל אביב הייתה ממש ברמה אחת מעל כולם.
שוב זה היה לכבוד יום ההולדת של אשתי. חשבנו מה נעשה הפעם. בעייתי לטוס שוב. הילדים שגדלו בעוד שנה הטילו וטו. אז החלטנו להלהיב אותם בלילה אצל סבא וסבתא, ולקחנו לילה אחד במלון בוטיק כיפי בתל אביב. האמת לפעמים לא צריך יותר. שעה פלוס של נסיעה, בלי טיסה, ישר למלון ממש חמוד קרוב לשוק הכרמל ושנקין ואפשר לטייל ולשבת בבתי קפה (תקופת טרום קורונה), לאכול מטעמים, לשתות יין טוב ולשמוע את נגני הרחוב בשדרות רוטשילד בערב.
כשהגענו למלון קיבלנו חדר מפנק, עם מיטה ומזרן ממש איכותי. מרגישים. שכבנו קצת והתמזמזנו בקטנה בשביל להיכנס לאווירה. רצינו קודם כל לצאת להסתובב, ויצאנו לסיבוב ארוך, מהנה וכהרגלנו בחופשה גם משכר. חזרנו לחדר מרוצים, עישנו שאכטה טובה והתפרסנו על המיטה המפנקת מול הטלויזיה.
"יואו, הרגליים שלי הרוסות" היא אמרה.
"כן. הלכנו כמה שעות". אמרתי ולקחתי את הרגל שלה עליי והתחלתי לעסות אותה. אם יש משהו שאשתי מכורה אליו יותר מכל דבר אחר (כמעט כל דבר אני מקווה) זה פוט-מסאג'. לאט לאט עיסיתי את כל הרגל עד למעלה ולקחתי את השנייה כדי להשוות ביניהן. משם עליתי עם האצבעות והעברתי אותן על התחתונים שלה בדרך לבטן ומשם לידיים, שם נמשך המסאג'. אחר כך הפכתי אותה על הבטן ועיסיתי לה את הגב והכתפיים, הכל לאט, הכל בזמנו עם מוסיקה של סנטאם קאור ברקע. היא הייתה מרוחה. היא תמיד נמרחת אחרי מסאג'. יצאתי למרפסת הקטנה לעוד לגימה של יין ועוד שאכטה. היא הצטרפה אליי לאחר כמה דקות.
"וואו, תודה ממי. זה היה טוב!" אמרה והתקרבה אליי לנשיקה. נראה היה לי שהיא רצתה לתת נשיקה בקטנה, אבל אני החלטתי על תשוקה מלאה ונתתי ללשון להתערב בחופשיות. היא נכנסה לזה והתנשקנו ארוכות במרפסת. מולנו מעבר לכביש יכולתי לשים לב לבניין באמצע עבודות שיפוץ שיושבים שם אנשים באחת הקומות למעלה כי רואים את הלהבה של האש הקטנה בחשיכה של הבניין.
"בוא, עכשיו אני אעשה לך מסאג'". הודיעה לי ואני בכיף הלכתי למיטה.
"תתפשט. שכב על הבטן."
הורדתי את כל הבגדים, ושכבתי ערום על הבטן. היא באה והתיישבה מעליי והתחילה למסג' את הרגליים שלי. הרגשתי שהיא שמה טיפה שמן והידיים שלה החליקו בצורה מושלמת לאורך הרגליים שלי. הלוך ושוב היא שחררה לי את כל השרירים ברגליים והחלה לעלות כדי לעסות את הישבן שלי על שני צדדיו. משם עלתה לגב התחתון, לא לפני שהעבירה אצבע על החריץ של התחת שלי – ברור שרמז להמשך שהיא תכננה, רק שלא תיארתי לעצמי איזה תכנון היה בראשה. המסאג' נמשך, בכל חלקי הגוף, בשכמות, בכתפיים, בצוואר, בידיים, בכפות הידיים, עד רמת האצבעות. הייתי שיכור ומסטול והרגשתי איך אני צולל את תוך המזרן. היא המשיכה עם המסאג' – פשוט לא עצרה. לא זכרתי מסאג' כזה שהיא עשתה לי אף פעם. שילבה ביחד עם כל השאר את הרקות של הראש במין עיגולי מסאג' עדינים כאלו. הרגשתי ממש מתנתק מההכרה וצללתי עוד יותר פנימה את המזרן, מרגיש איך שטח הפנים של הגוף שלי שנוגע בו מתאחד איתו ואני מחוסר יכולת לזוז. הרגשתי שאני נרדם לשינה עמוקה…
…..
…..
…..
ההתעוררות הייתה לא מתוכננת. לא הרגשתי שישנתי מספיק. אבל התעוררתי כי הגוף העיר אותי בתחושת הפתעה. הכרתי את מה שהרגשתי. והנה עוד פעם. היא בתוכי. יוצאת ושוב חודרת. הכאב בפי הטבעת והשפשוף הנעים בנקודה הפנימית מוציאים ממני אנחת גניחה-צעקה. היא חודרת שוב ואני מרגיש משהו מוזר עם העיניים שלי. משהו נוגע בהם. כשאני מנסה לפתוח אותם אז אני מבין שהן מכוסות בכיסוי עיניים. וואו, הפתיעה! זרמתי על החשיכה וריכזתי את המחשבות בחדירות שלה ולא שמתי לב לעוד פרט מעניין כי הגוף שלי עדיין היה מעוך למזרן. ואז הגיעה חדירה אחרת. היא יצאה ולא חזרה בקצב האחיד כמו שהיה עד עכשיו אלא חיכתה רגע קט בחוץ ואז חדרה בבום פנימה כך שהיה רעש הפלקה מהמגע שבין הישבן שלי למפשעה שלה. זה גרם לי להרים את יד ימין שלי שהייתה שכובה מעל הראש כדי להושיט אותה לאחור ואז קלטתי את הפרט הנוסף – אני לא יכול להזיז אותה לשם כי היא אזוקה ליד שמאל. כשהיא ראתה שהידיים שלי מתחו את האזיקים ואני מבין את מצבי היא חדרה אליי ממש חזק ובאגרסיביות. לא יכולתי להחזיק את עצמי ויצאו לי קולות חזקים של גניחה.
"שששש….." היא עשתה במעיין ציווי והצמידה לי כרית לפה.
"ישמעו אותך במלון" אמרה. הייתי כל כך מסטול ששכחתי לגמרי איפה אנחנו אבל הבנתי שלעזאזל – בכלל לא איכפת לי.
המשכתי עם הצעקות לכרית שהיא דוחפת לי לפה עם היד שלה.
"בוקר טוב" היא אמרה תוך כדי מכה חזקה על התחת. ועוד מכה.
הסשן נמשך דקות ארוכות. היא שינתה את קצב החדירה מידי פעם, הפליקה לא מעט ולפעמים נשכבה על הגב שלי כדי להתקרב ולגרות אותי בנשיפות לאוזן. גם היה לה קטע לנשק אותי בקול רם לתוך האוזן שזה היה יוצר מין בום על קולי כזה בפנים. הזין שלי עמד כל כך חזק וזה היה בעייתי כי הייתי על הבטן והוא היה מעוך על המזרן.
"אתה אוהב שאני מזיינת אותך?" היא אמרה.
"אני מת על זה שאת מזיינת אותי. אבל הוא כואב לי כל כך. אני משתגע." אמרתי.
"אוי ואבוי. תסתובב מהר."
היא יצאה ממני ועזרה לי להסתובב על הגב. הזין שלי עמד זקוף והיא ליקקה אותו לאורכו לאט. היא הגיעה לכיפה וגירתה אותי בנקודה. שלחתי מיד את שתי הידיים האזוקות שלי יחדיו אל אחורי הראש שלה והרמתי אליה את האגן שלי. הזין נכנס לפה שלה והיא החזיקה אותו בפנים. היא הושיטה את הידיים שלה אל מתחת לישבן שלי כדי לעזור לי עם ההרמה וההורדה. המשכנו ככה עוד כמה פעמים ואז היא הרימה את הראש ושחררה את האזיקים מהידיים שלי. הורדתי את כיסוי העיניים וראיתי שהיא מורידה את הסטראפאון ממנה. מיד כשהיא סיימה להוריד אותו, קמתי וכיוונתי אותה על ארבע ובאתי מאחוריה. הכוס שלה היה כל כך רטוב והחלקתי את כל העומק בכניסה הראשונה. זה תמיד היה מחרפן אותה כשהכניסה הראשונה היא עד הסוף ולא נבנית לאט לאט. התחלתי לזיין אותה בקצב טורבו. הייתי כל כך חרמן ממה שהיא העבירה אותי עד עכשיו שחשבתי שאני גומר תוך שניות, והיא שמכירה את הקולות שלי הבינה את זה והושיטה יד לאחור כדי לעצור אותי והתרוממה כדי שאצא.
"תסתובב על ארבע" אמרה.
עשיתי כדבריה והיא לקחה את הסטראפאון והביאה לי הפתעה נוספת לא צפוייה. היא שמה מחדש חומר סיכה, החדירה לי אותו לכל האורך והשתמשה ברצועה הפוך סביב האגן שלי כדי להחזיק אותו שלא ייצא. היא הסתובבה חזרה על ארבע עם התחת שלה לכיוון שלי.
"עכשיו אתה יכול להמשיך עד שתגמור."
וואו, החופשות האלה עושות לה ממש טוב. אין לי מושג למה לצפות אם אי פעם נגיע למלדיבים.
העמדתי את עצמי מאחוריה והזין המלאכותי עמוק בתוכי. וכשבאתי להיכנס אליה חזרה שמתי לב שהחומר סיכה עדיין לידינו. המשך הסצינה היה לי די ברור. הייתי נותן הכל כדי שיהיה לנו וידאו מצולם שלה לעוד שנים אח"כ. לקחתי את הבקבוקון ומרחתי אותי בכמות אדירה כדי שהכל יקרה חלק. היא לא ראתה וכדי להבהיר לה את כוונתי החדרתי אצבע מלאה בחומר סיכה לתחת שלה. כאשר ראיתי שהיא מורידה את הראש למיטה והתחת שלה זקור אליי הבנתי שהיא מוכנה וחדרתי אליה לאט אבל בטוח עד הסוף. מאז ההבטחה שלה בפראג שהיא תיתן לי לזיין אותה בתחת יצא לי רק פעמיים שבאמת עשינו את זה. הפעם הראשונה לא ממש הצליחה והסתפקנו במין "היכרות" והשנייה הייתה קצת יותר טובה אבל לא היו חדירות ממש עמוקות והפסקנו לבקשתה אחרי כמה דקות. בכל זאת הזין שלי יותר גדול ועבה מהחבר שלנו העשוי מסיליקון. והנה עכשיו, הפעם השלישית, ואני עד הסוף בפנים. לא ראיתי את הבעת הפנים שלה שהיו קבורות בתוך המזרן והחלטתי שהעובדה שהיא קשרה לי את הדילדו בתוכי עם הרצועה מהווה אישור ללכת עד הסוף. התחלתי לזיין אותה בתחת כאשר אני יוצא ונכנס לכל העומק האפשרי.
היא סובבה את הפנים לצד וראיתי שהתחילה לעקם קצת את הפרצוף ואז שחררה את האנחה שחיכיתי לשמוע "כן, ממי. תזיין אותי חזק." והמשיכה עם צעקות קלות. עשיתי את מה שהיא לימדה אותי אך זמן קצר לפני כן, לקחתי כרית והצמדתי לה אותה לפה.
"שששש…. ישמעו אותך."
זה חירפן אותה והיא הרימה את התחת שלה אליי עוד יותר .התחלתי לזיין בקצב ובינתיים הראש שלי מעביר סיכום של כל מה שקרה כאן: היא הרדימה אותי במסאג'. תוך כדי שאני ישן היא אזקה אותי, כיסתה את עיניי והעירה אותי בחדירות עם הדילדו. אח"כ זיינתי אותה בפה, ואז עברנו לדוגי ועכשיו אני עם דילדו בתחת, מזיין אותה בתחת, ואני מסטול מהתחת. יש עוד יותר גן עדן?
גמרתי בקול תרועות על הגב שלה כי רציתי לראות כמה ייצא מכל זה, וזה היה מאוד לא מאכזב בלשון המעטה. והפעם אני גם בטוח ששמעו אותי.

שחררתי את הרצועה כדי להוציא ממני את הדילדו ונשכבתי על הגב לידה כשהיא על הבטן, ולא זזנו דקות ארוכות. לבסוף קמתי לאט, ניקיתי אותה ונכנסנו למקלחת משותפת ארוכה שכללה עוד מציצה ועבודת יד איכותית שלה עד שגמרתי לה בפה.
"נראה לי שאנחנו צריכים להיות בחופשה מתמדת." אמרתי לה.
"באמסטרדם. או זנזיבר". היא אמרה.
טוב, שלחנו לוטו כמה שעות קודם לכן. נותר רק לקוות…

Loading

מחשבה 1 על “החלפת תפקידים – לילה בתל אביב”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן