הבית של ג'ינה – פרק 39 (אחרון)

אנה מריה, הלוליטה, דקיקה, קטנטונת, נראית תמימה כמו נערת תיכון גוף מדהים. קטן ממדים אבל מושלם בפרופורציות שלו. זוג שדיים מושלמים בגודל תואם לגוף המיניאטורי, אולי גדול מעט יותר ופיטמות כהות, חלקות, מושלמות. עור חלק, משיי, בצבע מעורר קנאה. צבע זית עמוק.

 

פרק 39 אנה מריה וג'ינה
ג'ינה התקרבה אל אנה מריה. רוברטו וברברה הביטו בהן, שתי נשים כל כך שונות זו מזו, מצד אחד, ג'ינה, אישה כבת 40, עם זוג עינים כחולות כהות שמבטיחות עולם ומלואו למציית לה, שיער קארה שטני עור חלק בצבע זית וחיוך של נסיכה. לבושה מכנסי ג'ינס הדוקים ומעליהם חולצת לייקרה שחורה וצמודה עם מחשוף עמוק עמוק עמוק עד כדי כך שהטבעות הכהות המקיפות את הפיטמות נראות בקרקעיתו. פיטמות בולטות שדוחקות בבד העדין והגמיש כאילו מאיימות לפרוץ החוצה. וזוג השדיים שנעים בגמישות מתחת למחשוף, גדולים וזקופים, אך לא יותר מדי זקופים.
וממולה אנה מריה, הלוליטה, דקיקה, קטנטונת, נראית תמימה כמו נערת תיכון גוף מדהים. קטן ממדים אבל מושלם בפרופורציות שלו. זוג שדיים מושלמים בגודל תואם לגוף המיניאטורי, אולי גדול מעט יותר ופיטמות כהות, חלקות, מושלמות. עור חלק, משיי, בצבע מעורר קנאה. צבע זית עמוק. לא כהה מדי ולא בהיר מדי. בדיוק הצבע הנכון. שיער חלק, ארוך, שחור ומבריק שיורד על כתפיה הדקיקות והעיניים, חומות כחות, כמעט שחורות, גבות מצויירות שמשתלבות היטב במבטה החודר ואף לא צל של חיוך לא נראה על פניה. גלימת הנזירה שלה מוטלת על הריצפה והיא עירומה לחלוטין
שתי הנשים הללו נעמדו האחת מול השניה. מביטות במבט חודר. שתיקה שנדמה שנמשך נצח. שום תנועה, רק מבט נאחז במבט.
"גם אנה מריה היא מכשפה" לחשה ברברה לאוזנו של רוברטו.
"לא ברברה, היא לא מכשפה, היא מהפנטת. היא יכולה להפנט כל אחד ולגרום לו לציית"
מאבק המבטים נמשך זמן רב עד שלבסוף, ג'ינה היתה זו שנשברה ראשונה!
ג'ינה התקרבה אל אנה מריה וללא אומר כרעה על ברכיה.
אנה מריה הצביעה על כף רגלה וג'ינה, המכשפה הנוראה בעלת הבית הכל יכולה נשקה לבהונות רגליה של אנה מריה.
אנה מריה הביטה באישה המדהימה הכורעת לרגליה בהבעת סיפוק. היא ליטפה את ראשה כמי שמלטפת ראשו של כלבלב.
מן הכלובים הסמוכים נשמעו קולות הפליאה של תושבי הכלובים שהביטו בנעשה מרחוק
לתדהמת כולם, אנה מריה פישקה מעט את רגליה, והחלה להתיז זרזיף של שתן צהבהב על ג'ינה. היא לקחה את הזמן שלה ושטפה את ג'ינה בשתן שלה. ג'ינה לא זזה, היא כרעה בשקט מתחת לזרזיף התפתל וקיבלה את שטף השתן שהזרימה עליה אנה מריה בהכנעה שותקת.
משסיימה, פנתה אנה מריה אל ברברה וסימנה לה על הגלימה המונחת על הריצפה. ברברה מיהרה להרים את הגלימה ולהלביש את אנה מריה בהכנעה.
מחיאות כפיים נשמעו מכל הכלובים שמסביב

Loading

2 מחשבות על “הבית של ג'ינה – פרק 39 (אחרון)”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן