הבית של ג'ינה – פרק 34 – איה וזוג הכדורים

היא ידעה היטב שהנזיר עומד להתפוצץ שהוא רוצה בה עד כלות. והיא אהבה את זה. איה אהבה את הידיעה שכל גבר ראוי לשמו, רוצה בה, משתוקק אליה, מוכן לעשות הכל כדי לזכות ולגעת בזוג השדיים האלוהי שזכתה בו

 

פרק 34 – איה וזוג הכדורים

איה מביטה בנזיר ומהנהנת. כן, תני לי אותו, אני יודעת איך להוציא ממנו את התשובות. איה נעמדה מול הנזיר שהיה עדיין על ארבע. לבושה חולצה לבנה ודקיקה היא כרעה מולו והביטה אל תוך עיניו. ועיניו של הנזיר? הן ירדו מעט והתרכזו בשני הכדורים שאיימו להטריף את מוחו, המחשוף של איה שהציג מולו את זוג השדיים הכי מגרים שהנזיר זכה לראות בימי חייו, זוג שדיים גדולים, זקופים, מאיימים לפרוץ מתוך המחשוף העמוק וההדוק של איה. הנזיר ניסה להביט אל תוך עיניה החומות והחודרות של איה אבל לא עמד בכך, עיניו נדדו כאילו מעצמן וחזרו ונחתו על המחשוף הנועז. השדיים הזקופים והבהירים אשר נראו כאילו די בתנועה אחת בלתי זהירה והם ישתחררו מתוך החולצה הוצגו אל מול עיניו במלוא תפארתם. הנזיר רצה לאחוז בהם, ערג, השתוקק, חשב שהוא מתפוצץ מרוב תשוקה, אבל לא העז לעשות תנועה מיותרת.
"אתה יודע שבסוף אתה תספר לי הכל, נזיר. אתה יודע שלא תוכל לעמוד מול כוח המשיכה שלי", אמרה איה כמי שיודעת היטב את עוצמתו של כוח המשיכה שלה. היא ידעה היטב שהנזיר עומד להתפוצץ שהוא רוצה בה עד כלות. והיא אהבה את זה. איה אהבה את הידיעה שכל גבר ראוי לשמו, רוצה בה, משתוקק אליה, מוכן לעשות הכל כדי לזכות ולגעת בזוג השדיים האלוהי שזכתה בו. ידעה ואהבה לעשות שימוש בכוח הזה, בעוצמה שהוא מקנה לה. היא אהבה לראות את הגברים מתפתלים מול הפיתוי המסעיר שהיא מציגה בפניהם. והנזיר לא היה שונה מאף גבר אחר שאיה תמיד ידעה להוריד על הברכיים. היא התקרבה עד שכמעט ואפפה את הנזיר בתוך המרווח ההדוק והלחוץ שבין שדיה, כעט אבל רק כמעט. הנזיר יכול היה להריח את עורה הצחור, את הלחלוחית הקלה שבבקע המפריד בין השדיים. ועתה כבר לא טרח להסתיר את מבטו שהיה נעוץ עמוק עמוק בתוך המחשוף שהוצג בפניו.
איה התרוממה וסימנה לברברה לעטות עליה את הסטראפ-און שג'ינה הסירה מעליה, אבל בחרה בדילדו אחר. דילדו כחול מתכתי, גדול יותר, עבה יותר. משסיימה להרכיבו הביט בה הנזיר וראה לפניו דמות מאיימת של אישה מושכת, חזקה, עוצמתית שיכולה לעשות בו כרצונה. מין סוקובוס שאין לעמוד בפניו. הנזיר לא זז. הוא ידע מה עומד לקרות ובכל זאת לא פתח את פיו.
איה הביטה בו מלמעלה. היא חייכה חיוך של מי שיודעת מה עומד לקרות. כל הנוכחים בחדר ידעו מה עומד לקרות ובכל זאת, היה מין מתח באוויר. ברברה וג'ינה הביטו במתרחש בעניין רב. בחנו כל תנועה כל הבעה וכל זיע בפניו של הנזיר. ברברה אמרה:
"לא יכול להיות שיעמוד לו שוב אחרי מה שהוצאתי ממנו"
איה שמעה את ההערה וחייכה. היא נעמדה מאחרי הנזיר. בידה הימנית חפנה בכוח את זוג הביצים הרפוי שתלה בין רגליו של הנזיר ומחצה אותן בכוח שהוציא ממנו צווחת כאב חדה. היא משכה את הביצים למעלה ובידה השמאלית ריווחה את פילחי הישבן של הנזיר.
הדילדו הכחול נגע בפי הטבעת של הנזיר שהתכווץ במקום. איה לא עצרה לשנייה. היא החלה לדחוק את הדילדו הגדול פנימה והפתח של הנזיר החל להיפתח.

הבאתי לך אותן, גברת ג'ינה,
אמרה האחות מרי משנפתחה הדלת. מי שפתח את הדלת היתה ברברה שלא טרחה לענות.
"ג'ינה, הגיעו שתי מועמדות חדשות" קראה בקול רם
תכניסי אותן לחדר ההסבה, אבדוק אותן
ברברה הורתה לשתי הצעירות את הדרך אל חדר ההסבה הגדול. האחות מרי לא המתינה אפילו דקה, היא פנתה לאחור, נכנסה לפרארי של אם המינזר ושעטה במהירות בדרך חזרה.
האחות ויקטוריה ואנה מריה, לבושות בגלימות האפורות של המינזר נכנסו לחדר ההסבה.
ג'ינה הביטה בהן וחייכה.
"לא רע" אמרה, "אם המינזר, אכן שולחת לאחרונה חומר לא רע. הסירו את הגלימה. מייד! ברור?" אמרה

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן