הבית של ג'ינה – גליה רוצה את רוברטו – פרק 15

……….ברברה הביטה בזרג המתעבה ומתארך של רוברטו בעודו מאיים לקרוע את השקיק. מאי-שם שלפה את סרט המדידה שלה ובמשיכה אחת הסירה מרוברטו את מכנסיו. מדדה בזריזות את הזין הזקור, רשמה משהו בפינקסה ואמרה: "27, ג'ינה תהיה מרוצה"………..

 

פרק 15 – בחזרה לשיגרת האימונים
"תתלבש" אמרה ג'ינה
רוברטו מיהר להתלבש. מייד כשסיים חש בסטירה מצלצלת על לחיו השמאלית. הוא הביט בג'ינה
"למה?" שאל
"אתה יודע היטב למה, תשחיל את הזין לתוך השקית המיועדת לכך. הגברים שלי מקפידים על הלבוש שלהם כאן בבית שלי"
"סליחה" אמר רוברטו ומיהר להעביר את השקיק מעבר לזין והביצים שלו כך שכל המערכת היתה גלויה לכל, כמנהג הבית.
הדלת נפתחה, ברברה נכנסה. היא הניחה על צווארו קולר וקשרה לו שרשרת ברזל כבדה. בעוד ג'ינה יוצאת מן החדר אל עבר חדר ההסבה הגדול, ברברה הורידה את רוברטו לכריעה והחלה לדבר איתו בשקט:
"אל תדאג, אנחנו נחזור לשיגרת האימונים ונכשיר אותך להיות הזונה של ג'ינה, ממש כמו שאתה צריך להיות. אתה תתרגל לציית ולשרת. אתה תהפוך לעבד נרצע של ג'ינה ואתה תאהב את זה"
כשסיימה את דברי ההרגעה שלה, משכה בשרשרת והובילה את רוברטו דרך חדר ההסבה שם ישבה ג'ינה ופיטפטה בנחת עם גברת שור, והוליכה אותו במורד המדרגות בחזרה אל המרתף הגדול.
הגענו אל התא, ברברה הכניסה את רוברטו לתאו ושחררה את השרשרת.
"לך לנוח כמה שעות, בשעה 5 אחה"צ אני אבוא לקחת אותך לאימון נוסף" אמרה ונעלה את התא.
רוברטו התעורר משנתו כשחש בידיים על צווארו. הוא קפץ ממקומו אבל הקולר והשרשרת האחוזים בידיה של ברברה עצרו את תנועתו. הוא קם לאיטו, מתאים את קצב תנועותיו אל הקולר והשרשרת, כשברברה מובילה אותו אל מחוץ לתא אל רחבת האימונים שבין התאים.
ושם, על כורסת בד רחבה ונאה, ישבה אישה, כבת 45, לבושה שמלה ציבעונית מבד שיפון רך, שיש לה חלקים קדמיים צרים אשר כל אחד מהם תופס שד גדול והם קשורים אל עורפה. שיער שחור, קצת גלי, וזוג עיני שקד שמביטות אליו במבט קצת מעורפל שמשלב תמימות ותשוקה.
רוברטו הביט בה בסקרנות. שני שדיה כשני עופרים, תאומי צבייה האחוזים ללא חזייה ע"י רצועות הבד, מאיימים לפרוץ בכל רגע, משכו את תשומת ליבו. הוא ריכז את מבטו במחשוף המתריס מולו, וחשב לעצמו שאם ימשיך להביט, אולי יקרע הבד והשדיים ייפרצו החוצה ויצאו לחופשי
"הי, רוברטו", הפסיקה ברברה את שרעפיו של רוברטו, "זו גליה, חברה של ג'ינה. תגיד יפה שלום"
רוברטו ניגש אל גליה, הושיט את ידו, אחז בידה ונשק לה בעדינות
Enchanté – אמר ולא הסיר ממנה את מבטו הסוקר. האמת, הוא גם לא טרח להניח לידה שמגעה כל כך נעם לו.
גליה, הביטה בו בסקרנות ורוברטו חש היטב כיצד מבטה מתרכז לכיוון הזין שלו, הבולט מתוך המכנסיים, אחוז בשקיק המיוחד שמותאם לו. הוא חש היטב כיצד זיקפתו עולה ומתרוממת בתוך השקיק.
"ההוראות של הגברת הן שאתה תתייחס אל גליה, כאילו היא היתה ג'ינה ותהיה מגורה בנוכחותה ממש כמו מן הגברת. ואני אמדוד כמו שעשיתי שילשום, זוכר כמה היית?"
רוברטו זכר היטב. זה היה מספר שאי אפשר לשכוח – 28
"אתה רוצה את גליה? רוצה לאחוז בשדיה" שאלה ברברה
זו היתה שאלה רטורית – רוברטו לא טרח לענות
ברברה הביטה בזרג המתעבה ומתארך של רוברטו בעודו מאיים לקרוע את השקיק. מאי-שם שלפה את סרט המדידה שלה ובמשיכה אחת הסירה מרוברטו את מכנסיו. מדדה בזריזות את הזין הזקור, רשמה משהו בפינקסה ואמרה: "27, ג'ינה תהיה מרוצה"
ברברה משכה את רוברטו על מנת להתרחק, אבל אז, לפתע נשמע קולה העמוק של גליה:
"רגע, עיצרי – ג'ינה אמרה לי שאני יכולה לקבל אותו אם ארצה – ואני רוצה!"

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן