הבית של ג'ינה – גליה ורוברטו בכלוב – פרק 21

גליה עלתה וירדה וחשה היטב את הזין הארוך של רוברטו, נתון בתוך השקיק התפוח חודר לתוכה, מפלח את הכוס הרטוב והמוטרף שלה. היא גנחה בכבדות ורוברטו ידע שהיא עומדת לגמור. הוא רצה לשלוח את ידיו ולאחוז בשדיה הגדולים שהתנדנדו

 

השדיים של גליה

 

פרק 21 – בכלוב 3
ברברה הוליכה את גליה ורוברטו אל כלוב 3 שהיה הכלוב המרכזי בקידמת הרחבה. כלוב גדול ומרווח שבמרכזו מיטת אפיריון גדולה. היא פתחה את הדלת לכלוב והכניסה את שניהם לכלוב.
"כמה כללים" אמרה
• גליה, זיכרי, רוברטו עדיין לא שלך, אסור לך להגמיר אותו
• רוברטו, אסור לך להסיר את הפרפר מן הדגדגן של גליה
• אסור לכם להתפשט, עשו מה שמתחשק לכם אבל, הכל עם הבגדים עליכם.
"ברור" ענו שניהם ביחד
רוברטו וגליה לא ביזבזו זמן, הם עלו על המיטה והחלו להתגפף כשלאט לאט עוצמת ההתגפפות שלהם עולה וגוברת. רוברטו חפן את חולצתה של גליה עם השדיים הגדולים שלה, ושיחק בשני השדיים כל אחד בתורו בידו האחת. את ידו השנייה שלח למטה, מצא בזריזות את הפרפר והחל ללטפו בעדינות.
גליה התפתלה בין ידיו של רוברטו. היא כל כך חשקה בזין הארוך שלו, הנתון בתוך השקיק, אבל פקודתה של ג'ינה היתה ברורה וחזקה. בלי להתפשט. בלי להתפשט אבל ג'ינה לא אמרה בלי להכניס ידיים, נכון? וגליה הכניסה את ידה האחת היישר אל מתחת למכנסיים וחפנה את הזין הזקור שמושחל היטב אל תוך השקיק. היא אחזה בו בכוח, לחצה ושפשפה. היא כל כך רצתה בו בתוכה, אבל פקודתה של ג'ינה היתה חזקה ממנה. את ידה השניה שלחה גם כן אל מתחת למכנסיים, מאחור, ונאחזה בכוח בישבן של רוברטו שמצידו התפתל הין שתי ידיה, החרמנות הרסה אותו. אבל מה יעשו?
רוברטו החל לנשק את החזה של גליה דרך החולצה הדקיקה, מצא את הפטמה והחל מוצץ אותה בחוזקה. הפטמה התקשתה בין שפתיו והתחושה של הפטמה המכוסה בבד הדקיק, גירתה אותו כל כך. ידה של גליה האוחזת במוט הזקור שלו בכוח איימה להגמיר אותו. הוא לא הרפה מן הפרפר והדגדגן הכלוא בין כנפיו, ליטף ולחץ ושפשף וחש כיצד גליה מתפתלת סביב אצבעותיו המנגנות על הפרפר שלה. הוא שלך אצבע נוספת אל תוך החריץ הפתוח שמתחת לפרפר וחש את שפתות הכוס שלה רטובות, חמות – ממש מהבילות. רוצות אותו. הוא רצה אותן, את השפתיים הגדולות החמות הגדושות.
גליה לא ויתרה. היא שלחה את ידה עמוק עמוק וחפנה את הביצים הלחוצות תחת מעטה העור הדק מאיימות להתפוצץ מרוב גירוי.
בינתיים, בעוד שניהם מתפתלים על המיטה הגדולה, הם לא הבחינו שכל תושבי בכלובים מביטים בהם בעניין רב. הכלוב הגדול שבתוכו נמצאו, כלוב 3 היה גלוי וחשוף בפני דיירי שאר הכלובים שנהנו מן ההופעה שגליה ורוברטו העניקו להם. גם ברברה לא עזבה את המקום ונשארה להביט כיצד זוג העבדים של ג'ינה מתמודד עם המגבלות שג'ינה הטילה עליהם.
גליה הבלתי נלאית הביטה באביזרים שמסביב. היא הבחינה בזוגות אזיקי עור מונחים על השולחן שליד המיטה ורעיון עלה במוחה. בלי להרפות מן הזין של רוברטו היא אזקה אותו בזריזות ידיים וקרסולים אל מוטות מיטת האפיריון כך ששכב על גבו בלי יכולת לנוע יותר מדי. בעודו מתאמץ שלא להרפות מן הפטמות הזקורות שלה, כשהוא מתמרן בין הימנית לשמאלית, גליה שחררה את ידיה מתחת למכנסיים שלו, שלחה יד אל מתחת לפרפר ושחררה מעט את החריץ שמתחתיו, החריץ שנועד לאוורר את הכוס שלה. היא מתחה את החריץ לצדדים ובתנועה של מתעמלת רומניה הלבישה את הכוס הבוער שלה, היישר על השקיק של רוברטו. פשוט השחילה את הזין המכוסה שלו, אל תוך הכוס הבוער וכך, ישבה על רוברטו שהתאמץ שלא להרפות מן הפיטמות הדלוקות שלה. גליה עלתה וירדה וחשה היטב את הזין הארוך של רוברטו, נתון בתוך השקיק התפוח חודר לתוכה, מפלח את הכוס הרטוב והמוטרף שלה. היא גנחה בכבדות ורוברטו ידע שהיא עומדת לגמור. הוא רצה לשלוח את ידיו ולאחוז בשדיה הגדולים שהתנדנדו תחת הבד הדקיק אבל ידיו היו אזוקות.
עוד תנועה ועוד גניחה ועוד התפתלות וגליה גמרה בקול רעש גדול.
מן הכלובים הסמוכים, נשמעו קריאות התפעלות ואפילו מחיאות כפיים.
רוברטו האזוק שכב על גבו חסר אונים והתפתל מתחת לגופה של גליה שכעת שיחרר את עצמה בנשימות קצובות כשראשה שעון על חזהו. היא נשקה לו בעדינות ולחשה לו:
גמרת?

Loading

2 מחשבות על “הבית של ג'ינה – גליה ורוברטו בכלוב – פרק 21”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן