האחווה של פרופסור הייז (אזהרת תוכן חריג)

סיפור מאת סקסופר

הוא חבר סגל בכיר באוניברסיטה היוקרתית. כבר עבר את גיל 70 והופעתו המכובדת ביחד עם רעמת השיער הלבנה המעטרת את ראשו מעל משקפים גדולים, הופכות אותו לפרופסור אהוב ומשפיע. הוא עוסק כיום בעיקר בהנחיית דוקטורנטים לפני הגשת התיזה. הלשונות הרעות טוענות שהוא מעדיף דוקטורנטיות, אבל אין לכך הוכחה. יחד עם זאת, ברור שסטודנטיות צעירות מעדיפות מנחה מבוגר ו"לא מאיים" כמו פרופסור הייז.

סוזי התלבטה אל מי לפנות בהכנתה להגשת התזה, וקבלה הרבה חוות דעת טובות על פרופסור הייז.

כאשר פנתה אליו סוזי, המכינה את עצמה להצגת תיזה בנושא "התפתחויות חברתיות של צרכנות המין בעידן החדש" היא הרגישה בטוחה, כאן לא תוטרד למרות הנושא הטעון. הם קבעו את הפגישה לשעת בוקר מאוחרת, משאירים לעצמם חצי יום לעבוד.

סוזי הגיעה בשעה היעודה. היא היתה לבושה בשמלה קצרה שהסתיימה הרבה מעל לברך, חולצה מכופתרת לבנה רכוסה שהסתירה גם את המחשוף שבו אהבה להתגאות. אחרי הכל, לפגישה עם פרופסור הייז צריך לבוא מכובדת.

הוא הכניס אותה הביתה והם ישבו אל שולחן האוכל, היא מציגה בפניו חומר ומצגות, טיעונים ורעיונות. השיחה קלחה והיתה מעניינת ונעימה. פרופסור הייז בקולו הרך והסמכותי נתן לה את התחושה שהיא מוערכת ושווה לו במעמדה ובתפישותיה. סוזי אהבה את זה.

באחד המשפטים שאמר, פלט הפרופסור את המילה JOY. היא לא היתה קשורה ועוררה תמהון קל אצל סוזי. היא שאלה מה? אבל הוא לא ענה.

בעודם מדברים, נכנס אל החדר כלב גדול מגזע דוברמן. סוזי הביטה בו ובפרופסור, וזה אמר לה: לטפי אותו, הוא ידידותי. סוזי הושיטה יד והכלב ניגש אליה לקבל ליטוף.

הם המשיכו לדבר והכלב נעלם מצידו השני של השולחן רק כדי להופיע מתחתיו. סוזי חשה בו מרחרח את רגלה ונבהלה, אבל הפרופסור בקולו הרך הרגיע אותה.

הכלב החל מרחרח בין ברכיה של סוזי, מאלץ אותה לפשק את רגליה. היא נרתעה, היא נבהלה, היא קצת נגעלה, אבל הפרופסור אמר לה, זה כלום הוא לא יעשה לך כלום.

הכלב הזיז לה את החצאית מלקק במעלה ירכיה. סוזי נרעדה, זה היה מסעיר, מפחיד אבל מעורר.

כשהגיע האף הקר אל הכוס שלה, רגליה כבר היו מפושקות ובגופה עבר רעד של תשוקה. היא ענתה לשאלה של הפרופסור בחוסר ריכוז. הוא הבין זאת ואמר STOP. הכלב נסוג והם סיימו את החלק הזה.

כשעברו אל הסלון, לשיחה יותר נינוחה על ההצגה עצמה, זרמה השיחה די מהר, וכשהרגיש הפרופסור שהיא על סף סיום, אמר שוב JOY. הדוברמן חזר, סוזי ישבה על ספה מול הכורסא של פרופסור הייז, והכלב ניגש ישר אל בין ירכיה. היא ניסתה שוב לסגור את ברכיה, אבל הכלב היה נחוש. מהר מאוד הוא הכניס את אפו מתחת לשמלתה, ולשונו החלה מטיילת על החוטיני שלבשה. זה היה נעים ומגרה, היא פישקה עוד את רגליה, מאפשרת לפרופסור הייז לראות את כלבו מענג אותה. הלשון החזקה ונשימות האף החזקות, גירו אותה מאוד. הדגדגן שלה ושפתי הערווה היו נפוחים ורגישים מהגירוי. הכוס שלה הזיל מיצים שהיו טעימים לכלב וגירו אותו יותר.

פרופסור הייז אמר לה, רוצה להוריד את התחתונים ולעמוד על ארבע? אם לא, את לא צריכה. סוזי היססה, היא ראתה בזה סטייה גדולה מידיי, אבל השתוקקה לחוות עוד מהמפלצת על ארבע שחשה תשוקה כה גדולה אליה.

היא פשטה את תחתוניה ונעמדה על ארבע, הדוברמן עשה סביבה כמה סיבובים, נעמד מאחוריה, העניק לה עוד ליקוק לכוס ולתחת מחדש את הלחלוחית בכוס שלה ואז קפץ עליה. זה היה מביך ומשפיל. הזרג שלו יצא מנדנו, אבל הוא לא הצליח לחדור.

רק אחרי עוד שתי קפיצות, הזרג של הכלב חדר אותה. זה היה אלוהי. הוא ארוך ומתעבה בתוכה, תנועותיו המהירות מגרות את שפתיה ומביאות אותה לשיא כמותו לא הכירה.

התנועות גברו והתחושה היתה שהוא מגיע עד אל הבטן שלה. היא גנחה בקול, חוששת מה יחשוב עליה הפרופסור. אבל הוא הביט בה בחיוך אבהי ושאל: נהנית? היא הנהנה בראש משפילה מבט מבויש.

הכלב העמיק את החדירה ולפתע חשה סוזי את הכדור העבה בבסיס האיבר שלו מתנפח בתוכה. היא שלחה בפרופסור מבט מבועת, והוא אמר לה: זה בסדר, עכשיו את הכלבה שלו, ותקבלי ממנו את כל הזרע שלו. האיבר שלו המשיך לרטוט בתוכה והוא הרים עצמו ממה נעמד עם אחוריו אל אחוריה מחוברים, נוזלים ממנו עברו אליה וטיפטו על ירכיה. היא היתה באקסטזה ולא זכרה כל כך הרבה אורגזמות ברצף.

הכלב נחלץ ממנה, זה כאב, היא הלכה על ארבע אל הפרופסור, ולחשה: רוצה לומר תודה. ברוכה הבאה לאחוות פרופסור הייז הוא השיב.

כולן מקבלות ממך טיפול כזה?

לא כולן רוצות, ולא אל כולן הוא מצליח לחדור. אותך הוא אוהב במיוחד. השיב הפרופסור וקרץ לה.

ואתה לא רוצה בי? שאלה. הפרופסור אמר: אני כבר לא יכול, אבל כלב הוא יותר מחבר וקרץ לה.

למחרת, אמרה סוזי לג'ני שותפתה לדירה, בואי נלך לאמץ כלב, ג'ני הביטה בה בתמהון, ושאלה למה. כלב הוא יותר מחבר אמר לי פרופסור הייז.

Loading

5 מחשבות על “האחווה של פרופסור הייז (אזהרת תוכן חריג)”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן