גלי ואלון – חלק שלישי

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

חלק 1, חלק 2, חלק 3

 בחתונה התיישב אלון ליד שולחן של קבוצה של ארבע צעירות, שתבררו כבנות דודות של החתן, ובני זוגן. הם פטפטו בעליצות, פלירטטו בנמרצות ואלון קיבל כבר בשלב מוקדם שני מספרי טלפונים.  אחרי החופה ובשעת האוכל ,הגיעו בני הזוג ,כנהוג, בסיבוב אצל המוזמנים גם לשולחן שלהם, מלווים ע"י הצלם. גלי היתה בשוק. הפנים שלה ממש האפירו ,כשראתה את אלון והיא ממש הסמיקה כשהצלם ביקש לצלם אותם יחד." נחש !" היא לחשה לו.  במזל יוגב, החתן, היה עסוק מדי בבנות דודותיו מכדי לשים לב…

כעבור כעשרים דקות , אחרי הואלס המסורתי של החתן והכלה, גלי הופיעה ליד השולחן, הקימה את אלון והוליכה אותו איתה.

"אתה יוצא עכשיו, מיד בן-זונה! לא תקלקל לי את החתונה!"

-אל תהיי כזאת כבדה! הבאתי לך מתנה מכובדת , צ'ק שמן של אלף שקל!"

-כוס אוחתק , אתה והצ'ק שלך ביחד! אין לך גבולו מה?!

-איך זכיתי ללווי שלך? מתגעגעת ?

-מניאק- אני הולכת עכשיו להחליף שמלה ,ואתה יוצא החוצה!

-וואו זה לא הוגן! קלקלת לי, קיבלתי כבר שני טלפונים ואוטוטו הייתי מקבל זיון בשירותים , אם לא היית הורסת…. את יודעת מה? אף פעם עוד לא זיינתי כלה בבגדי כלולות . יש מצב?

-בן זונה  מניאק! שום דבר לא קדוש לך, מה?

-לא ,אכפיל לך אפילו את המתנה!

-בן זונה! מה אתה חושב שאני?!

-טוב, אולי אלפיים?  וכשגלי לא הגיבה הוא מיד אמר: " טוב חמשת אלפים ,מה את אומרת?"

גלי לא אמרה כלום. היא רק פתחה את דלת חדר ההתייחדות ונעלה אותה אחרי שאלון נדחק פנימה בעקבותיה.

 כנראה שהפנטזיה הזו, לזיין כלה בכלולותיה, חירמנה את אלון עד בלי גבול כי הוא ישר התנפל על גלי ,הצמיד אותה אליו ובעודו מחדיר לה את הלשון לגרון הידיים שלו עלו והפשילו את שמלת הכלה שלה מעלה מעלה, והוא דחף וכפף אותה מעל לספה שעמדה שם .

"תיזהר על השמלה! אני צריכה להחזיר אותה והיא שווה הרבה יותר מחמשת אלפים". קראה גלי ,וזה היה הדבר היחיד שאמרה, לפני שאלון התחיל להדוף פנימה. כך גם גלי, לא עמדה לה כמו גולם ונתנה קונטרות ,מה זה לוהטות וגנחה גניחות של עונג –ואחרי פחות משתי דקות אלון דחף בכל הכוח פנימה שלוש הדיפות אימתניות, וגמר .הוא תקע אותה כל-חזק שהספה נדדה עד לאמצע החדר!

בן-זונה מניאק!! מנוול, חזיר! לא שמת קונדום, יה מניאק! " צרחה גלי , נרעשת ומזועזעת. אלון התנצל :" מיהרתי.. וחוץ מזה, אמרת שאת רוצה ילד אז מה את מתרגשת? איזה קטע זה אם יסדנו עכשיו את הילד שלך?"

"אתה, אין לך אלוהים מלבד הזין!"  צווחה גלי בעודה משירה מעליה את השמלה ובוחנת אתה היטב ."לפחות לא קרעת את השמלה ,מניאק." היא אמרה בטון רגוע יותר. אלון הביט בה , ועומדת עירומה לגמרי ואמר " יווו, כמה את יפה! פעם ראשונה שאני רואה אותך עירומה באור, את יודעת?"

"מניאק! שוב עומד לך? רק גמרת! מה להגיד  אין אלוהים מלבד הזין ואלון נביאו!" אמרה גלי והוסיפה "יאללה בוא נגמור עם זה! " דחפה את אלון אחורה לישיבה על הספה, ועלתה ושיפדה את עצמה על הזין הזקור שלו. מיד היא התחילה לעלות ולרדת בקצב הולך וגובר ,כשהיא חולבת את הזין הנעוץ בה בשרירי הכוס שלה ומשמיעה נהימות של זיון. אלון, למרות שרק גמר, כל-כך התחרמן מזה,  הוא גנח ונאק וניסה בכל הכוח להדוף מולה אבל איפה! ההדיפות של גלי היו חזקות מדי בשבילו ושתלו אותו בתוך הספה פעם אחרי פעם . כך בקצב הולך וגובר במשך חמש ,לא, כמעט עשר דקות ,עד שגלי גמרה בצווחה רמה וכיווצי כוס שנמשכו במשך דקה שלמה. אל תשאלו איך אלן שפך! ןןאן, ממש לא לאמין שעוד נשארו לו ביצים אחרי הזיון!

עכשיו ,עוף מכאן ! ציוותה גלי  " ותן את הכסף! " לא, אני לא מחזיק עליי כל-כך הרבה מזומן…" ענה אלון. תתקשרי מחר ותקבלי את החמשת אלפים.. "עשרת אלפים, מניאק ! זינת אותי פעמיים!"  הגיבה גלי בעודה משחילה על גופה העירום שמלת ריקוד לבנה וקצרה , ודחפה אותו מחוץ לדלת.

בסוף גלי קיבלה את הכסף. זה לקח לה כמה טלפונים, וכמה פגישות , אבל בסוף היא קיבלה את כל מה שביקשה כי-כך אלון אמר- "אני תמיד עומד בהתחייבויות שלי" . היא קיבלה גם בטן הריונית עגלגלה , כי אלון, , עמד גם במשימות אחרות. למעשה , כך גלי אמרה , הוא עומד תמיד, נקודה .

Loading

מחשבה 1 על “גלי ואלון – חלק שלישי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן