בתול במרכז תל אביב

סיפור של  סינגל שייקר

 

בגיל ארבע  עשרה גיליתי את המיניות שלי

עד גיל שש עשרה חשבתי שהיעוד שלי בחיים זה לאונן. שלוש, חמש ואפילו עשר פעמים ביום. בעיקר בבית אבל גם בכל מקום אחר אם רק היה מספיק חשאי. בישוב בדרום שבו גדלתי לא היו יותר מידי נערים ונערות אחרים אז חוץ מדיבורים גסים של ילדים הסיכוי לפעילות מינית היה נמוך מאוד.

בגיל שבע עשרה החלטתי שאני חייב לזיין, החלטתי שסרטוני סקס כבר מיצו את עצמם בשבילי ואני חייב כוס חי. חקרתי את האינטרנט מקצה לקצה. דירות דיסקרטיות, נערות ליווי, פורומים של חוות דעת על זונות רחוב וכל מה שיכולתי למצוא. זה לא שהפסקתי לאונן, יש מצב שהקצב אפילו התגבר. בכל פעם שהצלחתי להגיע בצ'אט למשהי שהסכימה לשוחח איתי על מין הפנטזיות שלי הרקיעו שחקים. רובן פשוט הציעו לי מין בתשלום אבל שכנעתי את עצמי שזה הכל הכנה לדבר האמתי.

הנה מגיע גיל שמונה עשרה ואני עדיין באינטרנט ובשירותים. מעגל אינסופי של פורנו, אוננות והלקאה עצמית. החלטתי עם עצמי שבגיל שמונה עשרה אני עושה את הצעד ואין שום סיכוי שאני נכנס לצבא בתול. באחד הימים שנסעתי באוטובוס למשפחה במרכז התיישב לידי בתחנה המרכזית בבאר שבע בדואי צעיר. כשראה את המבטים שאני נועץ בעוברות והשבות אמר לי משהו כמו "אתה יודע שיש שרמוטות מאחורי השוק? גג 100 שקל ואתה יוצא שמח ורגוע". הבטתי עליו המבט מלא מופתע ומלא גועל נפש אבל עם עצמי חשבתי האם זה כל כך ברור?  כמובן שמיד יצאתי לחקור את מצב הזנות בבאר שבע אבל המידע היה לא רציני. כמה דירות וסיפורים של זקנים על זונות בשוק של באר שבע. אבל אני רציתי תל אביב, רציתי את הכוסיות המדהימות שהבטיחו לעשות הכל עבורי, אילו שנראו מיליון דולר.

חודש מאי הגיע וחגגתי את יום הולדתי השמונה עשרה. עוד חמישה חודשים אני מתגייס והוזמנתי לראיון במרכז תל אביב לאיזו יחידת מודיעין סודית. התפקיד עניין לי את התחת וכל מה שהיה לי בראש זה כוס רטוב ובחורה גונחת. שבוע לפני התחלתי להתקשר לכל הבנות שמפרסמות בתל אביב, נראה היה שבכולן עונה איזו פקידה משועממת שמסרבת לענות על שאלות. כאילו לכל מי שמתקשר הכל אמור להיות ברור וידוע. גם את תל אביב לא ממש הכרתי ולא ידעתי מה קרוב ונגיש לתחבורה ציבורית ומה לא. התסכול שלי היה בשמיים. התאריך התקרב ולא הצלחתי לקבוע כלום.

יום לפני החלטתי ללכת על גישת הביטחון העצמי. התקשרתי ופשוט אמרתי שאני מגיע מחר בשעה אחת בצהריים.  ברור שכבר ניסיתי את השיטה הזו ונפלתי כששאלו אותי את מי ארצה לפגוש. הפעם הייתי מוכן ושאלתי "אילו בנות יהיו במשמרת?" וזה עבד! הלב שלי דפק כמו משוגע, לא התבלבלתי כמו ילד מפגר והפקידה העצבנית לא טרקה לי את הטלפון בפרצוף. קיבלתי רשימת שמות ובחרתי את אמיליה. זהו. אני בדרך לכוס המיוחל.

את הראיון ליחידת המודיעין עשיתי על טיס אוטומטי. התנצלתי ואמרתי שאני מתרגש והם אמרו שיודיעו לי. סיימתי ורצתי לתחנת האוטובוס הקרובה. לאזור הדירה הגעתי יותר משעה לפני הזמן שנקבע. התיישבתי על ספסל רחוב ונתתי לזמן לזחול מביט במוחצני תל אביב צועדים הלוך ושוב לפני.

חמש דקות לפני התקשרתי וקיבלתי כתובת מדויקת. עליתי לדלת האינטרקום שנפתחה מבפנים וצעדתי פנימה. מעבר לשולחן משרדי ומסך מחשב ישבה בחורה כהה עם חזה ענק בגופיה שחורה שכמעט ולא החזיקה אותו. היא הרימה את ראשה מהטלפון ופלטה מין "אה" לא ברור. אמרתי בנימוס שבאתי לאמיליה ובתגובה היא אמרה משהו כמו "כן, אני יודעת" מבלי להרים את עיניה. הרגשתי את פעימות הלב בכל הגוף וידעתי שעדיף לי לשתוק. כשסיימה את ענייניה החשובים עם ווטסאפ הרימה שוב את ראשה וכאילו הבחינה בי לראשונה.

"היית פה כבר?"

"לא. זו הפעם הראשונה שלי"

"פעם ראשונה שלך פה או פעם ראשונה שלך בכלל?!" עכשיו כבר נראה היה שאני יותר מעניין עבורה. ניסיתי למלמל משהו בתגובה אך היא כבר המשיכה "תשאיר לי פה את התשלום שדיברנו עליו. אם אתה רוצה אתה יכול לסגור עם אמיליה על פעמיים"

הכנסתי את היד לכיס והוצאתי מארנק הבד כמה שטרות מקומטים. הנחתי אותם מולה והתפללתי שלא תבחין ברעד שאחז בי. היא דחפה את השטרות בתוך מגירה ואחרי שנעלה אותה נעמדה וניגשה אלי. עמדתי נבוך, הייתי בטוח שהיא קלטה איזה תינוק עומד מולה וכשהיא נצמדה אלי עם השדיים הענקיים שלה התחלתי לגמגם. היא רחרחה את צווארי ושאלה איזה בושם שמתי על עצמי.

לחשתי בטון הססני שזה ז׳אן פול גוטיה. היא חייכה כמרוצה מהתשובה וליטפה עם ציפורניה הארוכות את החזה. לא הצלחתי לעצור את הרעד כשהיא התעכבה ליד הפיטמות ומוללה אותם עם קצות הציפורניים. הזין שלי עמד כמו טיל וביקש להשתחרר.  כשהיא התחככה במפשעתי. שאלתי אותה אם אנחנו עולים ביחד להזדיין.

היא חייכה אך לא ענתה והמשיכה להתגרות בי ככה כמה דקות. אחרי שהטריפה את דעתי והייתי בטוח שתכף אני גומר בתחתונים היא נשקה קלות לשפתי והודיע לי בתיאטרליות שאמיליה בטוח תמצא חן בעיני. היא לקחה אותי ביד והבטיחה שתלווה אותי לחדרה של אמיליה. הייתי מסוחרר מהמגע ומהמחשבה שסוף סוף אדחוף את הזין לאיזה כוס רטוב ומיוחם.

עלינו במדרגות ופגשנו פרוזדור ארוך עם דלתות לכל אורכו.  גררתי את רגלי אחרי בעלת החזה עד שנעצרנו ליד דלת והיא הסתובבה ושאלה אם אני בסדר.

השתנקתי והשתעלתי והיא פרצה בצחוק קולני, הבטחתי לה שאני בסדר והיא חייכה.

היא הקישה קלות על הדלת ופתחה את הדלת מעט. לאחר הלכה מאחורי ופשוט דחפה אותי פנימה כשהיא אומרת "זהו, מכאן אתה ממשיך לבדך ושיהיה לך בהצלחה ילדון מתוק"

סקסית בחלוק שקוף

אמיליה  ישבה עם הדלת לגב ליד שולחן האיפור שלה. היא מרחה ליפסטיק אדום על שפתיה ואת כתפיה עטף חלוק אלגנטי מקטיפה. לאחר שנתנה לי לרעוד בכניסה עוד כמה שניות הסתובבה אלי  ובחנה אותי .

הייתי מחורמן וידעתי שאני לא חושב כראוי בראש שלי עבר שאני צריך לקחת פה שליטה ולהראות לה איזה גבר גבר אני. בפועל נותרתי עומד במקום ומסמיק כמו ילד. הייתי בטוח שפקידת הקבלה סיפרה לאמיליה שהיא הולכת לגאול איזה ילדון מבתוליו.

צעדתי אליה וניסיתי להפגין קצת ביטחון עצמי למרות שהרגליים רעדו לי. כשקרבתי ראיתי שהיא היתה מאופרת בכבדות והציצים הענקיים שלה היו כלואים בתוך מחוך אדום. כנראה ששדיים ענקיים זו אחת הדרישות לעבודה במקום הזה.

היא קמה מהכיסא ונצמדה אלי. היא היתה  באותו גובה כמוני מה שהפתיע אותי מאוד, לא פגשתי יותר מידי נשים גבוהות כמוני. בלי לומר מילה היא אחזה בראשי והחלה לנשק אותי בכוח. יכולתי לטעום את טעם הסיגריות בפיה אך הלשון ששיחקה בתוך פי השכיחה הכל.

כששחררה אותי לבסוף העפתי מבט אל רגליה ושוב הופתעתי מאחר והיא אפילו לא היתה על עקבים. כפות רגליה נראו לי גדולות אבל לא ייחסתי לזה חשיבות.

היא שוב משכה אותי אליה והמשכנו להתנשק. שלפתי את שדיה הרכים מהמחוך והתכופפתי לינוק  את הפטמות הרכות והחלקות. שדיה היו מוצקים ועגולים, ממש מושלמים.

עם אצבע אחת על כתפי היא הורידה אותי על ברכיי לפניה ואני מייד שלחתי את ידי להוריד לה את התחתונים. הסתכלתי עליה במבט כמבקש אישור והיא חייכה אלי. בראשי הרצתי את הטעם המתוק של כוס שמעולם לא טעמתי.

כשהתחלתי להוריד קפץ מולי זין חלק וגדול.

עפתי אחורה על ישבני המום ומוכה אימה. אמיליה צחקה בקולי קולות מה שרק הגביר את המבוכה והכעס שחשתי באותו רגע.

קמתי והתחלתי לצעוק עליה ״את גבר!!!״

״עבדתם עלי״

אמיליה התכופפה אלי וחצי חיבקה אותי חצי מנעה ממני לברוח. אמרה שהיא אישה ושככה היא מרגישה. רציתי לבכות מכעס הייתי תקוע בסרט שלי, מבואס לגמרי. ישבתי מצונף על הרצפה וקיטרתי על זה ששרפתי את כל הכסף על בילוי עם גבר.

אמיליה נצמדה אלי עם שדיה הרכים ונישקה אותי בצווארי. המשיכה לומר לי שהיא מוכנה להוכיח לי שהיא הבילוי הכי טוב בבית זונות הזה. הייתי מחורמן ונתתי לעצמי את ההנחה שמקסימום אתן לה למצוץ לי ואעוף משם. כבר שמעתי סיפורים שגברים מוצצים הכי טוב זין. אמיליה הגישה לי את ידה ועזרה לי להתיישב על קצה המיטה. לא יכולה להוריד את עיני מהזין הענק, הזין שלי היה כלוא בתוך התחתונים והייתי מופתע מכך שסף הריגוש שלי נותר גבוה.

אמיליה ניסתה לדובב אותי ואני נישקתי אותה בפראות. נפלנו אחורה במיטה והתחלנו להתגלגל כמו זוג נאהבים מיוחמים. הרגשתי את ידה משחררת את זקפתי הכלואה מהמכנס. תפסתי את ראשה ודחקתי את הזין עמוק לתוך הגרון שלה. לא הייתי צריך הרבה יותר מזה, הרגשתי שאני תכף גומר וכנראה גם היא וראיתי אותה שולפת את הזין מפיה.

"למה את לא רוצה שאגמור ואתחפף?"

"באת בשביל לזיין. אני רוצה לדאוג שזה יקרה".

הייתי קצת מבולבל "את מי אני יכול לזיין?"

היא חיככה את הזרג המגורה שלה בירך שלה וזה עורר אותי בצורה מלחיצה.

קיוותי שאולי תביא איזה כוס מחדר ליד או אולי את פקידת הקבלה ושוב שאלתי

"את מי אני אזיין?"

היא עטפה אותי בזרועותיה המעוצבות ולחשה לי באוזן "אני אשמח אם תזיין אותי"

הייתי בהלם ואמרתי לה בצורה נחרצת שאני ממש לא הומו שמזיין גברים. במקום להיעלב או לכעוס היא פשוט התכופפה אל הזקור שלי וליקקה אותו כמו ארטיק. צווחת הפתעה קטנה נפלטה לי וחשבתי שזה תכף בא לי עוד פעם ואני אמלא לה הפרצוף בזרע.

"מנסיון אני יכולה להבטיח לך שלזיין בתחת הרבה יותר מענג  מאשר לזיין כוס. חור התחת הרבה יותר צר ומחרמן. כדאי לך לנצל את ההזדמנות כדי לזיין  בתחת את הזונה הכי שווה בתל אביב"

מלמלתי משהו שבא לי נורא כוס רטוב והיא ליקקה לי ברכות את האשכים. הלשון החלקלקה שלה היתה ממכרת והתמסרתי לרכות המלטפת שלה . לא התנגדתי כשפישקה את רגלי וליקקה את חור התחת עם המון רוק. היא דחפה את הלשון לתוך החור וסחטה ממני גניחות גרוניות כמו כוסית מיוחמת. מתתי לגמור וסחבתי את ראשה בחזרה אל הזין שלי כדי שתמצוץ.

אמיליה נשכבה לידי על הבטן והרימה את עכוזה כמו חתולה מיוחמת. ״תזיין אותי יפיוף״ ביקשה. "אף אחת מהילדות שימצצו לך בשנים הבאות לא יתנו לך לזיין אותם עם הזין הענק שלך בתחת. יש לך זין מעורר אימה לסקס אנלי עם בנות בגילך"

התרוממתי מעליה ושאלתי אותה בקול סמכותי איפה יש לה קונדומים. אמיליה פתחה את המגירה והציעה לי אחד. פתחתי אותו בידיים רועדות וכשבאתי להלביש אותו על הזין אמיליה חייכה במבט חמים ועטפה את הזין בגומי. לקחה שפורפרת של KY מהמגירה ומרחה על הזין העטוף בנדיבות.

היא חזרה לפוזת החתולה המיוחמת ופישקה עם ידיה את התחת מולי. הושטתי יד בהססנות וחפנתי לחי מהישבן העגול והחטוב שלה. היא גרגרה בהנאה והמשיכה להזמין אותי לחדור אליה.

נעמדתי מעליה והחדרתי אותו בכח לתוך החור ההדוק. אמיליה צווחה מהכאב החד שגרמתי לה וצעקה עלי שככה לא עושים. ברחתי מיד אחורה והתיישבתי המום מהסיטואציה. המצב המחורמן שבו הייתי לא התיישב לי עדיין עם כל תפיסת המיניות שלי וחשתי מבולבל.

אמיליה ליטפה את חזי ברכות והתיישבה בזהירות על הזין שלי. חשתי איך חור התחת שלה מתרחב לאט ועוטף את הכלי שלי. כשהתחילה לזוז עלי הזין הגדול שלה חבט לי בבטן. היא נישקה אותי בלהט וגנחתי בחוסר שליטה שאם היא ממשיכה ככה עוד שניה אני אגמור.

היא לחשה לי באוזן שאתאפק רק עוד קצת והוציאה את הזין שלי מהתחת שלה, התרוממה מעט עד שהכלי שלה עמד מול פני ודחפה אותו לפי. ינקתי את הזין כמו כוסית מיוחמת ואמיליה גרגרה מהנאה וצחקה עלי ואמרה שידעה שאנחנו נהנה ביחד.

תפסתי את ישבנה והורדתי אותה בחזרה לזין שלי, החדרתי אותו בכוח לתוך התחת והקפצתי אותי בפראות. היא שפשפה את הזין על חזי ושנינו גמרנו בפראות תוך דקה.

שכבתי מעולף והמום מהאורגזמה החזקה שחוויתי כאשר שאמיליה נשקה לי בשפתי ושכנעה אותי להצטרף איתה למקלחת משותפת בג'קוזי. שכבנו מחובקים בתוך המים הנעימים והקצף המפנק. היא מזגה לי כוס יין והתנשקנו לנו כמו נאהבים. ליטפנו אחד את השניה מתחת למים והתענגנו על הזרמים החמימים והבועות.

ידיה חקרו את מפשעתי וליטפו את זקפתי שוב. אמיליה ליקקה את צווארי ולחשה לי באוזן שהיא מתה לראות אותי נהנה ממין אנאלי. נורא נלחצתי ואמרתי לה שזה הגבול ושאף גבר לא ידפוק אותי בתחת. היא דחפה אצבע חלקלקה בין עכוזי וצחקקה. הזין שלי פעם בפראות והיא שפשפה אותו עם ידה השניה. נאנקתי בקולי קולות מעונג והייתי כל כך נבוך עד שביקשתי שתפסיק.

אמיליה צחקה עלי וביקשה ממני להשתחרר מכל המוסכמות ולהתמכר לעונג . היא נישקה אותי בלהט והושיבה אותי על שפת הגקוזי. בלי להסיר מבט מעיני החדירה אצבע משומנת לתוך פי הטבעת וליקקה את כיפת הזין הבשרנית. טיילה בלשונה על הזין ומבטה היה מתגרה ומזמין.

היא שפשפה את הזין וביקשה ממני לגמור לה על הפרצוף. זיינה אותי עם אצבעותיה והמשיכה ללקק אותי. תוך כמה דקות של עבודה מיומנת התזתי כמה טיפות זרע על שפתיה.

החצופה זינקה עלי והדביקה לי צרפתית לוהטת בטעם של השפיך שלי. משאירה אותי שוב המום.

כשהמים התקררו יצאנו והתלבשתי. אמיליה התעטפה במגבת גדולה וחיבקה אותי בחוזקה. אמרה לי שהיא שמחה להיות הראשונה שלי ואני הנהנתי והודיתי לה בנימוס.

שיכור מהחוויה קיוויתי בכל מאודי שיחידת המודיעין המיוחדת תזמין אותי לראיון נוסף.

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן