בן של זונה – פרק תשיעי

זהו פרק 9 בספור "בן של זונה" ומומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים תחילה.

 

זהו, האקשן התחיל. ראיתי את תמר קוראת לברמנית ומזמינה, היא הסתובבה על הכסא הגבוה והביטה בי במבט רציני.

כשהברמנית הניחה לידה שתי כוסות קוקטייל, תמר קמה, מתחה את החצאית הקצרה שהתרוממה מעט כשישבה, פתחה באופן מופגן עוד כפתור בחולצה, אחזה בכוסות והתחילה לעכס לעברי.

"אפשר לשבת?" תמר נעמדה מולי, "אני שונאת לשתות לבד" היא התכופפה לעברי והניחה את כוס הקוקטייל לפני, "מנהטן" חייכה לעברי ונתנה לי עוד רגע להשקיף על העמק הקסום שבין שדיה העסיסיים לפני שהזדקפה חזרה.

"בבקשה" סימנתי על הכסא שמולי.

"נעים מאד, תמר" היא התיישבה והציגה את עצמה, כאילו היינו זרים זה לזה.

"אורי" עניתי בקיצור.

"לחיים" השקנו כוסות ושתינו.

נתתי לה את הזמן, שתיתי לאט, אכלתי את הדובדבן שבכוס ושוב לגמתי עד שהמשקה נגמר. "את רוצה ממני משהו?" שאלתי כשגם היא סיימה את המשקה שלה,

"כן" ולשניה היא הסמיקה, "אני רוצה הערב להיות השרמוטה שלך, אני מחפשת מישהו שישלוט בי, שיקרע לי ת'צורה ויראה לי מאיפה משתין הדג" היא ציחקקה,

"כולל עונשים?" תאמתי ציפיות כמו אז עם עפרה,

"ברור" היא חייכה, "בלי רחמים",

"את בטוחה?",

"משוכנעת",

"תוכיחי" חייכתי אליה, "תלכי לשרותים, תורידי את החזיה, תכרכי לך אותה סביב פרק כף היד ותחזרי הנה".

כשתמר חזרה מהשרותים ראיתי שהיא לא כל כך נועזת כמו שחשבתי. החזיה הייתה כרוכה סביב פרק כף ידה של תמר, אדומה ובולטת שאי אפשר לפספס, וראיתי את המבטים הנשלחים לעברה, אומנם ראו שהיא בלי חזיה, אי אפשר לטעות עם שדים גדולים כמו שלה שקפצו בכל צעד שלה, אבל שני כיסים בחזית החולצה הסתירו את הפטמות שלה.

"זהו?" היא שאלה כשחזרה, "הוכחתי?",

"עוד לא!" חייכתי לעברה, תמר ביקשה בלי הנחות ובלי הנחות היא תקבל, "עכשיו תורידי את התחתונים שלך ותניחי אותם על השולחן!",

לרגע תמר הביטה לעברי במבט מצמית אבל אז התרוממה מעט והתפתלה ובסוף הניחה את התחתונים שלה על השולחן, חוטיני אדום ומבריק שכתם רטיבות בלט על משולש הבד הקטן, "ועכשיו?",

"עדיין לא" חייכתי שוב, "אני צמא, לכי תביאי לנו עוד קוקטייל, לי סקס על החוף" ציחקקתי "לך מה שתרצי ו…תקחי אתך את התחתונים" דחפתי לעברה את החוטיני האדום שעל השולחן, "תני אותם לברמנית ותגידי לה בקול רם, שכולם ישמעו, שאת לא צריכה אותם יותר הלילה".

שוב תמר שלחה בי את אותו מבט מצמית אבל אז היא חייכה, לקחה את החוטיני האדום, מילמלה לעצמה, "מגיע לי, הזמנתי את זה" והתחילה ללכת לעבר הברמנית.

"קחי, אני לא אצטרך את זה הלילה" שמעתי את תמר אומרת בקול רם וברור וראיתי, יחד עם כל האחרים בבר, איך היא מוסרת לברמנית את החוטיני האדום בלי לנסות להסתיר, "ותכיני 'סקס על החוף' אחד ו'זיון איטי ונוח כנגד הקיר' אחד" הוסיפה בקול שכולם ישמעו ומזל שלמדתי ב"ויקיפדיה" ש'זיון איטי ונוח כנגד הקיר' זה שם של קוקטייל המורכב מכמות שווה של סלו ג'ין, סאות'רן קומפורט, וודקה, ליקר גליאנו ומיץ תפוזים.

 

כשיצאנו מהבר מונית נעצרה ליד הפתח ואשה יצאה מתוכה, צעירה, בלונדינית, שדיים גדולים, נראתה לי מוכרת אבל לא זכרתי מאיפה. לרגע היא נעצרה מול תמר והם התחבקו והתנשקו על הלחי, "שווה?" שמעתי אותה לוחשת לתמר, "שווה, רוצה?" תמר לחשה חזרה, "כן" עוד הספקתי אותה עונה לפני שמשכתי את תמר למונית שהתפנתה.

"מכיר אותה?" תמר לחשה לי כשהמונית התחילה לנסוע,

"נראתה לי מוכרת אבל לא זוכר מאיפה",

"דוגמנית, בטח ראית פוסטרים שלה בתחנות אוטובוס, בעלה משחק כדורגל בחו"ל" היא הסבירה, "בעלה מעדיף גברים" היא גחנה לעברי ולחשה לי באוזן, "משאיר אותה לא מסופקת אז היא מחפשת תחליפים",

"מאיפה את יודעת?" ציחקקתי,

"יודעת, חברות" היא ענתה, "אתה יודע, יושבות על הבר, ומדברות בזמן שאנחנו משחרות לטרף",

"את מתכוונת משחרות לְהִטָּרֵף" ציחקקתי,

"לטרוף, להטרף, תלוי מאיזה צד אתה מסתכל על זה" היא לחשה, מנצלת את המצב שהנהג עסוק בשיחה בפלאפון שלו, "פעם עשית למישהי מקלחת זהב?",

"לא, למה? את רוצה?",

"לא! זה לא הפֶטיש שלי, לא בא לי בטוב, אבל שלה כן, מתה על זה, כדאי לך פעם לנסות",

"עליך?" התחכמתי,

"לא עליה, אם תרצה אני אסדר לך אותה וחוץ מזה היא אוהבת לחטוף מאחור" היא לחשה לי, "אומרים שהתחת שלה מעדן ששווה שלושה כוכבי מישלין".

לא עניתי לה כי בדיוק הגענו אלי הביתה. כשעלינו במדרגות שלחתי יד אל מתחת לחצאית וליטפתי לה את התחת. פתחתי את הדלת והיא נכנסה, "הרווחת עונש ראשון" הודעתי לה כשנעלתי את הדלת, "לא עשית לי כבוד ונכנסת לפני" הסברתי והיא לא התווכחה למרות שאני זה שפתחתי לה את הדלת, "ועכשיו תתפשטי! מהר!".

לא היה לה הרבה מה להוריד, חצאית וחולצה, את התחתונים היא השאירה לברמנית והחזיה הייתה כרוכה סביב ידה, ולמרות זאת הודעתי לה "הרווחת עוד עונש, לא מספיק מהר" כשהיא עמדה מולי עירומה, "בואי" תפסתי בידה, משכתי אותה אחרי בגסות אל חדר השינה וזרקתי אותה על הכרית הגדולה שהכנתי מראש על המיטה.

"לא! תשאירי את הכרית ותשכבי על הבטן!" עצרתי אותה מלהסתובב ולשכב על הגב, תמר הייתה קצת המומה, אף פעם לא התנהגתי איתה ככה. עמדתי מאחוריה, במקום שהיא לא הייתה יכולה לראות אותי וחילצתי את החגורה ממכנסי, "תפתחי רגלים!" ציוויתי והנחתתי ארבע מכות חזקות ומצלצלות עם החגורה על ישבנה המוגבה, חורץ ארבע פסים אדומים על העור הלבן.

הפתעתי אותה. "אימא'לה" היא גנחה בקול מופתע וכואב כשהמכה הראשונה נחתה, "פאק!" היא המשיכה כשבלי הפסקה מכה שניה נחתה על פלח ישבנה השני, "אווץ'" היא צווחה כשהמכה השלישית הצטרפה מייד אחריה, "פאק! אייי!!" המכה הרביעית לא אחרה להגיע, חזקה וכואבת ובלי לחכות תפסתי את ידיה, מנצל את העובדה שהיא המומה ולא מתנגדת, קשרתי אותם עם החגורה, משכתי את ידיה מעל לראשה וקשרתי את החגורה לגב המיטה כמו שהיא הייתה קושרת אותי כשהייתה מנרתקת אותי רק שאז אני שכבתי על הגב והיא על הבטן עם ישבן מורם.

"זה שלא תפריעי לי" הסברתי לה, בדיוק מה שהיא הייתה אומרת לי כשהייתה קושרת אותי ככה, "וזה בשביל ההפתעה" קשרתי צעיף שהכנתי מראש סביב עיניה, "ועכשיו תפתחי ת'רגלים!" אחזתי ברגליה ומשכתי אותם לצדדים, מפשק רחב את רגליה וחושף את אוצרותיה הכמוסים, "תתכונני שרמוטה!" אפילו לא התפשטתי רק שלשלתי במהירות את המכנסים והתחתונים עד הקרסוליים ונעמדתי על ברכיי בין רגליה הפתוחות, "עכשיו נקרע לך ת'צורה!" נשכבתי עליה ובאבחת אגן חזקה תקעתי לה את כל הזיין.

"אימא'לה" היא נאנקה והייתה הפתעה בקולה אבל גם הנאה, אולי היא הייתה מופתעת אבל אין ספק שתמר הייתה מוכנה לקראתי, הכוס שלה היה רטוב וחם, "גמרת שהפלקתי לך?" לחשתי וזיינתי אותה,

"כן" היא גנחה בהנאה,

"כן מה?" הפלקתי עם שתי כפות ידי חזק על פלחי ישבנה,

"כן אדוני" היא הזדעקה, "סליחה אדוני, השרמוטה מתנצלת, השרמוטה מבקשת סליחה, בבקשה אדוני, השרמוטה מבקשת שתעניש אותה",

"אחר כך" הודעתי, "אחר כך" שלחתי ידים, אחזתי בפלחי ישבנה ופישקתי אותם חזק, "אחר כך, עכשיו אני מזיין" המשכתי לדפוק אותה מהר וחזק אבל אז, כשהרגשתי שהיא תכף גומרת, שלפתי את עצמי מהכוס שלה בתנועה מהירה ודחפתי את הזיין המצופה היטב במיצי הכוס השמנוניים שלה היישר אל הרקטום שלה, נועץ את עצמי עמוק לתוך אחוריה.

"פאק!!" תמר צווחה מהפתעה וכאב, אין ספק שזה כואב לחטוף זיין גדול כזה בישבן בלי הכנה מוקדמת והרגשתי איך כל גופה נמתח תחתיי, "פאק! פאק! פאק!" היא מילמלה לעצמה והתנשפה בנשימות כלב מהירות כשפמפמתי בעכוזה, "כן" הרגשתי איך היא לאט לאט נרגעת, "כן, שווה, זה בדיוק מה שרציתי" היא מלמלה לעצמה, "כן, השרמוטה אוהבת מה שאדוני עושה לה בתחת" היא הכריזה בקול והיה ברור שהיא מתחילה להנות.

חגגתי לתמר בתחת, זיינתי אותה שם בהנאה, הלחץ והחום הנעים של שפשוף הזיין בפי הטבעת המתוח שלה הובילו אותי לכיוון האורגזמה שלי, שלי ושלה, גם תמר הודיעה שהיא תכף גומרת. "את יודעת מה את?" לחשתי לה באוזן,

"שרמוטה?",

"גם אבל עכשיו את שולחן הפוך" צחקתי והגברתי את הקצב, זאת היא שלימדה אותי שהדוסים קוראים בהיפוך שולחן לזיון בתחת, "את אוהבת להיות שולחן הפוך שלי? את אוהבת כשאני חוגג לך בתחת?",

"כן" וזה היה כן ארוך ונהנתני,

"אז תגידי",

"אני אוהבת כשאתה חוגג לי בתחת", "אווץ'! סליחה אדוני, אני אוהבת כשאדוני חוגג לי בתחת, אני אוהבת להיות השולחן ההפוך של אדוני" היא תיקנה במהירות אחרי ששוב הפלקתי לה עם שתי ידי על פלחי ישבנה, "אימא'לה, הנה" היא נמתחה, "כן, הנה, תודה אדוני, הנה, אני גומרת, כן! הנה! הנה!!" ובבת אחת היא נרגעה אבל אז אני התחלתי, שתים שלושה תקיעות חזקות וגמרתי, מילאתי לה את התחת בשפעת זירמתי החמה.

רגע ארוך שכבתי עליה ולא זזתי עד שהזיין שלי החליק ויצא מהתחת שלה. קמתי מעליה ונעמדתי לצד המיטה. "תסתובבי על הגב!" פקדתי והיא הסתובבה, עדיין קשורה עם הידים המורמות לגב המיטה ובעיניים מכוסות, "רגלים!" משכתי ופישקתי חזק את רגליה, "ככה תשכבי, אל תזוזי! עוד לא גמרתי לקרוע לך ת'צורה" הודעתי לה.

הלכתי להתרחץ. מה שרציתי עכשיו זה שהיא תמצוץ לי. לכל אחת אחרת לא הייתה לי בעיה לתת למצוץ לי ככה אבל לתמר יש לי רספקט ולא נעים לי לדחוף לה לפה את הזיין אחרי שלפני רגע הוא ביקר בישבנה.

עמדתי מתחת למים החמים ורחצתי אותו, משפשף אותו ולאט לאט הוא נעמד מחדש, לא תותח אבל עומד, בדיוק בגודל המתאים כדי שתתחיל למצוץ לי.

חזרתי למיטה והתיישבתי על ברכי מעליה, "את רואה, מפה משתין הדג" ציחקקתי והגשתי לה את הזיין לפה אחרי שהתרתי את הצעיף המכסה את עיניה, "תנשקי אותו!" והיא נישקה, נשיקה ארוכה ואחרי עוד אחת ועוד אחת, "עכשיו תמצצי!" הצמדתי אותו יותר לפיה והיא הכניסה אותו לפיה והתחילה למצוץ בתאווה.

נתתי לה למצוץ, לצפות אותו ברוק, ואז משכתי אותו החוצה, ירדתי קצת, הנחתי את הזיין הרטוב בין שדיה ועטפתי אותו בהם, "אני מזיין לך ת'ציצים" שפשפתי אותו בין שדיה השופעים,

"תודה אדוני" תמר חייכה ובכל פעם שראשו הציץ מבין השדיים הגדולים היא נישקה אותו.

כשהרגשתי שאני שוב הולך להשפריץ הוצאתי אותו מבין שדיה, עטפתי אותו בכף ידי ושפשפתי אותו במהירות. "קחי!" יריתי מטח ראשון על פניה, עוד שפשוף או שנים ומטח שני נחת על פרצופה, מרסס אותו בטיפות שפיך לבן וסמיך, ועדיין הוא לא נרגע, ירדתי מעט, ישבתי מעל לביטנה והמשכתי לשפשף במהירות ו…"קחי!" יריתי את המטח האחרון והפעם מילאתי את שדיה בנתזיי זרמה גברית חמימה וריחנית.

"עדיין לא גמרתי איתך" הודעתי לתמר כששחררתי את ידיה הקשורות, "לכי תתרחצי ואחר כך תכיני לנו קפה!".

לקח לתמר רגע כדי לקלוט שאני הולך אחריה למקלחת, לא נכנסתי יחד איתה למים רק עמדתי והבטתי בה. רגע לקח לה לקלוט ועוד רגע להחליט לעשות לי הצגה והיא התחילה לסבן את עצמה בתנועות מתגרות, רוחצת לעצמה את השדיים ותוך כדי כך מקפיצה אותם, רוחצת בין הרגליים והאצבעות מחליקות ונוגעות לה בשפתי הכוס, מפשקת לעצמה את פלחי ישבנה ונותנת למים לשטוף את הסימנים שהשארתי לה שם.

התחרמנתי, בשביל זה בדיוק עמדתי שם והצצתי, כדי להתחרמן ושיעמוד לי מחדש ואכן, עד שהיא סיימה להתרחץ, הוא התעורר מחדש, עדיין לא תותח אבל בדרך הנכונה לקראת זה.

תמר התנגבה. "לא, בלי!" עצרתי אותה כשהיא רצתה לקשור לעצמה את המגבת סביבה. היא הביטה בי, חייכה והלכה להכין לנו קפה. נצמדתי אליה מאחור כשהיא עמדה ליד השיש וטיפלה במכונת הקפה וחיככתי את הזיין המתעורר בין פלחי ישבנה, לא הייתי צריך הרבה, המגע שלה הזקיף מחדש את התותח ושוב הייתי מוכן לפעולה, "תתכופפי!" לחצתי על כתפיה בשתי ידיי והיא נשענה על השיש הקר, יודעת בדיוק מה אני הולך לעשות לה ולכן גם פישקה רגליים, כיוונתי בידי את הזיין הנוקשה ונעצתי לה אותו בין הרגליים, חדרתי עמוק לתוכה ומצאתי אותה מוכנה לכבודי, חמה ורטובה שם בפנים, מחבקת עם שרירי נרתיקה את הפולש שחדר לפרטיותה הנשית, חיבוק אוהב ומזמין, "כן, תן לי" היא גנחה בתשוקה ואני פמפמתי אותה.

אחזתי אותה במותניה וזיינתי אותה בהנאה, ישבני נע קדימה ואחורה והזיין שלי השתפשף בין שפתי הכוס והחליק בתוכה כמו בוכנה משומנת. "זה טוב לזיין אותך", "זה טוב לתקוע אותך" נעצתי את עצמי בתנועות חזקות שהרעידו את כל גופה ובעיקר את שדיה התלויים תחתיה ועזבתי את מותניה, "זה טוב לשחק לך בציצים" חפנתי את שדיה הגדולים שהתנדנדו בפראות והתחלתי לשחק בהם, למולל את הפטמות הנוקשות ולסחוט ממנה גניחות הנאה תאוותניות, "את השרמוטה שלי ואני מזיין אותך!" נהמתי בתשוקה,

"כן" היא גנחה בתגובה, "כן, אני השרמוטה שלך, אני אוהבת שאתה מזיין אותי ככה, כן, עוד, עוד! חזק! זיין אותי, שחק לי בבְּזָ'זִ'ים, תדפוק לי ת'טוטה, כן! הנה! אני באה, אני גומרת! הנה! כן! כן!! כן!!!" והיא גמרה.

היא גמרה אבל אני לא למרות שהתקרבתי לפסגה המיוחלת, זיינתי אותה במרץ, שמעתי את המכות של האגן שלי על ישבנה ואת המצמוץ הבוקע מהכוס הרטוב שלה כשהזיין מפמפם בתוכו וזה חירמן אותי עוד יותר, "בואי" הזמנתי אותה לגמור שוב, "בואי, בואי" זרזתי אותה, "בואי!" המשכתי ו-"כן, הנה!" תאוותני שלה הגיע בתגובה, "כן, הנה, הנה עוד אחד בא לי! כן, בוא, בוא!" היא הגיע לעוד שיא והפעם אני איתה, "קחי" אחזתי שוב במותניה ונצמדתי הכי חזק לאחוריה, "כן, קחי!" נעצתי את עצמי הכי עמוק שהצלחתי ולא זזתי, "קחי!" יריתי מטח ראשון של שפיך חם וסמיך בתוכה, "קחי!" לחצתי שוב ויריתי את המטח השני שזכה ל-"כן!!" תאוותני מצידה, "קחי!" יריתי עוד מטח והרגשתי איך שרירי נרתיקה מתהדקים סביב הזיין שלי, "קחי!!" היה גם מטח רביעי והזיין שלי, רטוב ומדולדל, החליק ויצא מתוכה.

ישבנו בסלון ושתינו את הקפה ההפוך שתמר הכינה עם בקלאווה שאני קניתי במעדניה. תמר ישבה מולי, עירומה, עם רגלים פתוחות כמו שהנחיתי אותה, מציגה לי את הפרטיים שלה שרק לפני רגע חגגתי בהם.

"רוצה שאני אסדר לך אותה למחר?" תמר שאלה, מחייכת,

"את מי?",

"את הבלונדה ההיא, תאמין לי, אתה תגיד לי תודה",

"אהה" היססתי,

"מה?!?" היא שאלה, "משי בחו"ל, נצל את זה, אני לא אספר לה ואם אתה לא תספר היא לא תדע לעולם",

"אבל היא צעירה, את יודעת, אני יותר בבשלות",

"מה רע בצעירה, משי צעירה, לא טובה לך?",

"טובה",

"נו?!?",

"אהה, לא יודע",

"אורי, אורי, אורי" היא ציחקקה, "נותנים תיקח – מכים תברח, ופה נותנים לך ותאמין לי יש לה הרבה מה לתת ולך הרבה מה לקחת",

"אוקיי, סדרי לי אבל דיר באלאק! משי לא יודעת מזה",

"מבטיחה" ותמר סימנה בידה את שבועת הצופים,

"ויש טיפים?" חייכתי אליה,

"יש" היא חייכה חזרה והתחילה להסביר לי.

"בתור זיון אחרון שלנו החלטתי לתת לךְ לבחור את התנוחה" הודעתי לה למרות שידעתי בדיוק באיזה תנוחה היא תבחר, מין הסכם לא כתוב כזה ביננו, חגגתי עליה, זיינתי אותה איך שאני רוצה אז לסיום אני משיב לה כגמולה.

"אני רוצה לנרתק אותך" היא אמרה כצפוי,

"אבל בלי קשירות, אני לא אפריע לך" התניתי,

תמר חייכה,

"וקודם צריך להעמיד אותו" הצבעתי על הזיין ששכב רדום בין רגליי, "אני רוצה שתעשי לי הצגה",

"הצגה?",

"כן, אני רוצה לראות אותך מאוננת, כאן לפני, על השטיח",

"חרמן" תמר צחקה, "איך בא לך לראות אותי מאוננת? כמו הבנים או כמו הבנות?",

"מה ההבדל?" לא הבנתי, "את יודעת מה? כמו הבנים",

"יש לך דילדו או ויברטור?",

"לא",

"אז תביא לי בקבוק בירה!".

הבאתי לה בקבוק בירה. תמר רוקנה אותו בלגימה ארוכה אחת ארוכה. "אם אתה אוהב את משי תקנה לה ויברטור טוב, של הביוקר, תשקיע, מגיע לה" היא חייכה אלי ונשכבה על הגב, שוכבת ופותחת רגלים, כפות הרגלים על השטיח, הברכים מורמות וגן השעשועים שלה מוצג בפני בשיא תפארתו. "מתחילים" תמר ציחקקה, הכניסה את פיית הבקבוק לפיה ומצצה בקול, "שים לב" היא כיוונה את פיית הבקבוק אל בין שפתי הכוס שלה והתחילה לזיין את עצמה.

אפילו כשביקשתי ממנה לא ידעתי איזה הצגה מחרמנת היא תעשה לי, שוכבת ומאוננת במרץ, עם יד אחת מזיינת את עצמה עם הבקבוק ובשניה משחקת לעצמה בפטמות, ממוללת, צוֹבֶטֶת, מושכת ובעיקר גונחת בקול ולא התאפקתי ועזרתי לה, שפשפתי לעצמי, מרגיש איך לאט לאט הזיין נעמד לי מחדש.

שכבתי על הגב במרכז המיטה והבטתי בפנים של תמר שרוכבת עלי, עולה ויורדת על הזיין הנעוץ בתוכה כמו סוסת-העץ בקרוסלה שבלונה-פארק, מזיינת אותי או מנרתקת אותי כמו שהיא נוהגת לקרוא לזה, שדיה הגדולים מקפצים וההנאה קורנת מכל חלק בגופה, "כן, תודה, הנה אני גומרת!" היא הכריזה בקול והרגשתי את הרטיבות המתפשטת בתוכה ואת הכיווצים המוכרים, "בבקשה, רוצה עוד" היא לא הפסיקה לדהור ו…"הנה עוד אחד" היא התנשפה, "הנה, עוד אחד, השני, הנה! אימא'לה, הנה, זה טוב! הנה, גמרתי, גמרתי!" היא התנשפה בכבדות אבל המשיכה לרכב עלי, "כן, פאק! זה טוב! פאק אני מתה, זה כל כך טוב" הרגשתי שוב את ההתכווצויות סביב הזיין שלי, "אימא'לה אני גומרת שוב, אני שוב גומרת, אלוהים! אני גומרת!!" היא עצמה עיניים, נשענה בידיה על קרסוליי, זרקה את ראשה לאחור אבל לא הפסיקה לדהור, "אני רוצה רביעית, כן, תן לי! תן לי! כן, הנה, הנה זה בא! הנה זה בא לי! הנה! אימא'לה, אני גומרת!" היא צרחה במין תאווה בלתי נשלטת אבל אז הרמתי אותה, הרמתי לגובה, הזיין שבתוכה נמתח לשיא אורכו וברגע שהכיווצים התחזקו השפרצתי, "הנה, קחי!" צעקתי ומילאתי לה את הכוס במנה גדושה של זִרמה גברית חמימה.

תמר לא נשארה לישון. נתתי לה זוג תחתונים של משי, לא נעים שתסע ככה הביתה בלי, והזמנתי לה מונית.

"מחר אני אודיע לךָ מתי תפגשו" היא הזכירה לי לפני שנפרדנו ליד המונית, "ואורי, אל תשכח מה הסברתי לך, תקרע לה ת'צורה! זה מה שהיא מצפה ממך",

"ואת אל תשכחי את התנאי שלי, מקלחת זהב זה הקינוח, אני לא שוכב על מישהי שהשתנתי אליה",

"ברור" היא חייכה והתרוממה על קצות אצבעותיה כדי לנשק אותי על השפתיים, "להתראות בחתונה, דיר באלאק אם אתה לא מגיע עם משי" והיא נכנסה למונית ואמרה לנהג לנסוע.

בצהרים תמר התקשרה, הודיע שהבלונדינית הסכימה ואפילו יותר, "אחרי שסיפרתי לה איך טחנת לי ת'תחת אתמול" היא הסבירה, "היא כבר לא יכולה לחכות, מבקשת את אותו טיפול בדיוק, כולל הכול, כולל העונש וכולל הקשירה"

"כמה?" שאלתי בצחוק.

"מה כמה?"

"כמה להפליק לה?" ציחקקתי.

"שש לפחות! לא אחד פחות, אם תרצה יותר" תמר ענתה ברצינות והמשיכה עם שאר הפרטים לגבי הפגישה.

כשהגעתי הביתה מצאתי אותו נקי ומצוחצח, כמו תמיד פזית, העוזרת, עשתה עבודה מצויינת. גם ערימת הכביסה המלוכלכת נעלמה ומצאתי אותה מסודרת בארון נקיה ומגוהצת, אפילו את התחתונים והסדינים היא מגהצת לי.

על השולחן, במקום שהשארתי לה את הכסף, מצאתי פתק ממנה. תמיד היא משאירה לי פתק עם תודה וסמיילי אבל הפעם היא גם כתבה "ראיתי חידושים בארון שלך, בהצלחה" וכדי שלא יהיה ספק למה היא מתכוונת היא ציירה לי חוטיני וחזיה.

כמו תמיד לפני ערב כזה התגלחתי, התרחצתי, רגע ארוך עמדתי תחת המים החמים וסיבנתי טוב טוב את כל הגוף וקינחתי במקלחת קרה ומעוררת, איך תמר אמרה, היא רוצה את אותו הטיפול ובשביל אותו הטיפול צריך את אותה הכנה.

התלבשתי, כמו תמיד ספורט-אלגנט, הסתרקתי, שולח עוד מבט במראה וחייכתי כשסידרתי את החגורה, גם הלילה יש לה תפקיד מרכזי בחגיגה.

איך לא? גם הפעם הקדמתי! שוב עמדתי מעבר לרחוב והשקפתי על הכניסה. הבלונדינית הגיעה, לבושה בשמלה שחורה קצרצרה צמודה לגוף שהבליטה את הגזרה החטובה שלה, לא סתם היא דוגמנית, ואת השדיים הגדולים, בדיוק כמו שאני אוהב. היא הביטה ימינה ושמאלה, כאילו בוחנת אם עוקבים אחריה, ונכנסה במהירות אל הבר.

קבענו בשמונה אבל כמו שתמר המליצה לי חיכיתי בחוץ עוד כמה דקות לפני שנכנסתי.

כמו תמיד בשעה כזאת הבר היה די שומם, הבלונדינית ישבה על הבר ודיברה עם עוד אשה כשהברמנית עומדת בסמוך אליהן, מקשיבה ותוך כך מבריקה כוסות במגבת, מין תנוחה כזאת שכאילו נלקחה מאיזה סרט אמריקאי.

התישבתי בשולחן הפינתי שישבתי אתמול, זה הכי מרוחק מהבר ומהשרותים, ובחנתי את היושבים בשולחנות. בשולחן אחד ישבו שתי נשים, צעירה ומבוגרת, שתו יין לבן והתלחששו, מצחקקות מידי פעם, כשהמבוגרת אוחזת בידה של הצעירה ומלטפת אותה.

בשולחן אחר ישב זוג, אשה כבת ארבעים וחמש, אולי חמישים, מטופחת ולבושה בהידור כשקולר ענוד על צווארה ולא קשה להבחין שהיא בלי חזיה ולידה גברבר צעיר ושרירי, שכבר ראיתי אותו פה פעם, ולא יכולתי שלא לחייך כשנזכרתי שתמר סיפרה לי שהוא ההוכחה ל-אל תסתכל בקנקן –אלא במה שיש בו כי למרות העטיפה המבטיחה במכנסים שלו מתחבא זיין קטן, מה קטן? בוטן!

בשולחן אחר ישבה בחורה צעירה וגבר מבוגר. הוא לבוש בהידור ושעון הברייטלינג היקר הענוד על פרק כף ידו צועק "אני עשיר!" ואותה הייתי בטוח שראיתי כבר קודם באחת מתוכניות הראליטי שבהם לא ה-IQ קובע אם תעבור לשלב הבא אלא גודל הבגד-ים, או אולי נכון להגיד המיקרוסקופיות של הביקיני, ולפי הכפתור הפתוח בחולצתה, היד שלו שמתחת לשולחן, הרגלים המפושקות שלה שהציצו מתחת למפת השולחן וההבעה על פניה היה לי ברור שהיד שלו נמצאת עמוק בתחתונים שלה.

בשולחן אחר ישב עוד גברבר וחיכה. ראיתי את הבלונדינית והאשה השניה מדברות, אחר כך הן הזמינו מהברמנית שמיהרה להכין להם משקאות ואז הן קמו ביחד, מתחו את השמלה שהתרוממה כשישבו על הבר, לקחו כל אחת שתי כוסות קוקטייל והתחילו ללכת לכיווננו, האשה לגברבר והבלונדינית אלי.

הטקס התחיל. "אפשר לשבת?" הבלונדינית נעמדה מולי, "אני שונאת לשתות לבד" היא המשיכה עם משפט הפתיחה הקבוע כשהיא מתכופפת לעברי ומניחה את כוס הקוקטייל לפני, "'אורגזמה', אני מקווה שאתה אוהב" חייכה לעברי ולא יכולתי שלא להציץ למחשוף הנדיב שלה, לראות את צמד שדיה הצעירים והעסיסיים.

"בבקשה" סימנתי באדישות על הכסא שמולי.

"נעים מאד, נועה" היא התיישבה והציגה את עצמה,

"אורי" עניתי לקונית, "לחיים" השקנו כוסות והתחלנו לשתות, "מה את רוצה?" שאלתי אחרי כמה לגימות.

"אהה" כנראה שהפתעתי אותה אבל מייד היא התאפסה, "אני רוצה שתענוד לי את זה" היא שלפה קולר מהארנק שלה,

"את בטוחה שאת רוצה?" המשכתי לפי כללי הטקס הלא כתובים, "את יודעת את המשמעות?",

"כן, המשמעות שאתה הדום, השולט שלי, ואני הנשלטת" היא השפילה עיניים, "ואני חייבת לעשות כל מה שתצווה עלי",

"ואם לא?",

"אז זכותך להעניש אותי" היא חייכה,

"ואת מסכימה",

"כן" היא הסמיקה, "אפילו עם חגורה" והיה ברור שהיא רומזת לי שהיא מצפה לזה,

"בטוחה?",

"כן!",

"תוכיחי" חייכתי אליה, טיפול כמו תמר היא ביקשה טיפול כמו תמר היא תקבל אפילו שאני לא יודע אם על החלק הזה הן דיברו, "תלכי לשרותים, תורידי את החזיה, תכרכי לך אותה סביב פרק כף היד ותחזרי הנה!".

שדיים גדולים אני אוהב ושדיים גדולים יש לה והם קפצו עכשיו כשהיא טופפה לעברי על העקבים הגבוהים בתנועות של דוגמנית מסלול מיומנת כשחזיה לבנה כרוכה סביב פרק כף ידה וראיתי איך הברמנית מנסה להסתיר את החיוך שנמרח על פניה אבל לא רק היא, גם הגברבר, ראה, אהב, ורגע אחרי גם האשה השניה הלכה לעבר השרותים וכשחזרה החזיה שלה, שחורה, הייתה כרוכה סביב פרק כף ידה.

"זהו?" היא שאלה כשחזרה,

"לא" חייכתי לעברה, "עכשיו תורידי את התחתונים שלך ותניחי אותם על השולחן!",

היא לא התווכחה, ברור שאני לא הראשון שעושה לה את הטקס הזה, חלק מתהליך הכניסה למשחק שבו אני השולט והיא הנשלטת, היא התרוממה מעט, התפתלה, התכופפה קדימה ושדיה כמעט נשפכו מהמחשוף הנדיב ובסוף הניחה את התחתונים שלה על השולחן, חוטיני לבן ומבריק שכתם רטיבות בלט על משולש הבד הקטן, "ועכשיו?",

"עדיין לא" חייכתי שוב והפעם היא הייתה קצת מופתעת, "אני צמא, לכי תביאי לנו עוד קוקטייל, לי 'זיון איטי ונוח כנגד הקיר'" ציחקקתי, "לך 'סקס על החוף' ו…תקחי אתך את התחתונים" דחפתי לעברה את החוטיני הלבן שעל השולחן, "תניחי אותם בכוס הטיפים של הברמנית ותגידי לה בקול רם, שכולם ישמעו, שאת לא צריכה אותם יותר הלילה".

הפעם הפתעתי אותה, כנראה שאת זה עוד לא עשו לה, לרגע היא הסמיקה, שלחה בי מבט מתחנן אבל שמרתי על פני הפוקר שלי וכשראתה שאני לא מתכוון לוותר לה היא קמה, לקחה את החוטיני הלבן, מילמלה לעצמה, "אני מקווה שהוא שווה את זה" והתחילה ללכת לעבר הברמנית.

ראיתי את הברמנית מחייכת שוב כשהיא התקרבה אליה, אני לא יודע מה היא עושה עם התחתונים שנותנים לה אבל ברור שהזוג הזה הוא משובח ויקר, "קחי, אני לא אצטרך את זה הלילה" שמעתי אותה אומרת בקול רם וברור וראיתי, יחד עם כל האחרים בבר, איך היא מכניסה לכוס הטיפים את החוטיני הלבן ואפילו מסדרת אותו שיציץ, "ותכיני 'סקס על החוף' אחד ו'זיון איטי ונוח כנגד הקיר' אחד" הוסיפה בקול שגם את זה כולם ישמעו ושוב ראיתי את הגברבר לוחש משהו לאשה שרק חזרה מהשרותים והיא הורידה במהירות את התחתונים וגם היא הלכה לעבר כוס הטיפים של הברמנית.

"בואי" לקחתי את הקולר שכל הזמן הזה חיכה במרכז השולחן והיא גחנה לעברי והושיטה את צווארה, "מרגע זה אני האדון שלך ואת עושה כל מה שאני אומר לך!" הודעתי לה כשאני עונד באיטיות את הקולר על צווארה ומציץ לה בינתיים לעמק הקסום שבין שדיה, "ברור?!?",

"כן",

"כן מה?!?",

"סליחה" היא הסמיקה, "כן אדוני",

"אלוהים סולח, אני לא" אמרתי לה משפט ששמעתי באיזה מערבון איטלקי ישן, "הרווחת עונש ראשון! עכשיו בואי נסע לבית שלך, בא לי לזיין אותך" ואת המשפט האחרון אמרתי בקול, שכולם ישמעו.

 

לפרק הבא >>>

********************************

למען הסר ספק :  עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

תגיות :

 

Loading

4 מחשבות על “בן של זונה – פרק תשיעי”

  1. אני חושבת שזה היה יותר רומנטי אם הוא היה אומר לתמר לא בגלל שהוא אוהב את משי

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן