בן של זונה – פרק חמישה עשר

זהו פרק 15 בספור "בן של זונה" ומומלץ לקרוא את הפרקים הקודמים תחילה.

 

"שרמוטות שלי" פניתי אליהן אחרי בקלאווה שאכלתי וחצי כוס קפה ששתיתי, "כמו שאתן בטח זוכרות אתן חייבות לי". ראיתי אותן מביטות  אחת בשניה ומחייכות. "אחת ממכם הולכת לחטוף חדירה כפולה" הודעתי וראיתי חיוך עולה על פניהן, "מישהי מוותרת?" שאלתי מתוך נימוס,

"אני לא" רות מיהרה לענות,

"גם אני לא" עפרה ענתה אחריה,

"יופי" חייכתי לעברן, "עדיין לא החלטתי אם זה יהיה פרס למנצחת או עונש למפסידה" עצרתי לשניה, נותן להן לקלוט, "את זה אני אחליט אחר כך".

עפרה קלטה מייד, ראיתי את זה על פי החיוך שלה, אבל רות לא הבינה, "פרס על מה?" היא שאלה בתמיהה,

"פרס למנצחת בתחרות האבקות נשים או עונש למפסידה בתחרות, מכירה ultimate surrender?" חייכתי לעברה.

"אהה, לא"

"אוקיי" פניתי לעפרה, "תסבירי לה" התרווחתי בכורסה שישבתי.

עפרה הסבירה, הכל, מה עושים ובעיקר איך מנצחים, מה עושה המנצחת למפסידה בקרב האמיתי ומה עושים בקרב שלנו. רות הבינה מייד וחיוך התפשט על פניה, טוב לא צריך תואר שני בשביל להבין ולה בכלל יש תואר בעריכת דין ותואר שני באומנות J, "בואי, נבחר לכם תחתונים" הושטתי יד לעפרה ויחד הלכנו לחטט במגירת התחתונים שלה.

"אני יכולה להציע הצעת יעול" ציחקקה עפרה כששתיהן פשטו את החלוק שעליהן והחלו ללבוש את החוטיני שהבאנו, האחת בוורוד-פוקסיה מבריק והשניה בכחול-רויאל מבריק לא פחות וזה לא שידעתי את השמות האלה לפני שעפרה הסבירה לי, בשבילי הן היו סתם ורוד וכחול.

"נשמע" עניתי בקול לא מתחייב.

"לפני שאתה מעניק את הפרס או הקנס" היא ציחקקה, "המפסידה יורדת על הברכיים לפני המנצחת, צועקת בקול 'את המנצחת ואני לוזרית' (loser) ומנשקת לה את המנוש".

"אהבתי" חייכתי, אין ספק שהצגה כזאת תעזור לשפר את הזקפה שלי, "מה את אומרת?" שלחתי לעבר רות מבט שואל,

"מנשקת ואחר כך מלקקת" היא חייכה, אולי בנסיון להוכיח שגם לה יש ראש כחול ולא רק לעפרה, "ליקוק ארוך ומפנק, מלקקת עד שאתה סופר עד עשר, בדיוק כמו שספרת כשהיא הפסידה".

גם הפעם השטיח הגדול בסלון שימש כזירת ההאבקות שלהן, גם הפעם הזכרתי להן שאסור לעמוד, רק על הברכיים, ככה זה באותה תחרות, וגם הפעם מזגתי לעצמי וויסקי משובח והתיישבתי על הכורסה לפני שנתתי להן את האות להתחיל.

עפרה ורות התחילו בגישושים, עפרה המנוסה עברה מייד להתקפה ורות רק התחמקה. בהתחלה זה נראה שעפרה הולכת לנצח בקלות, ביחוד אחרי שהצליחה לתלוש לרות את החוטיני ולדחוף לה פעמיים אצבע לכוס, פעם הספקתי לספור עד שתים ופעם עד ארבע. ברגע של התפרצות גם החוטיני של עפרה נתלש ושתיהן נשארו עירומות ושוב עפרה ריתקה אותה לרצפה ודחפה לה ת'אצבע ורק ב-שש רות הצליחה להשתחרר.

לאט לאט הכוחות השתוו, הכוס של עפרה לא נשאר "בתול" וגם הוא חטף כמה חדירות אבל אף פעם מספיק כדי שאני אגיע לעשר. עוד מהלך מוצלח של עפרה שרק בקושי רות הצליחה להתחמק כשהגעתי לשמונה, ומייד היא החזירה במהלך מתוחכם משלה והצליחה לדחוף אצבע ולפמפם בכוס של עפרה עד שספרתי "שבע".

שתיהן התנשפו והזיעו אבל אף אחת מהן לא מוכנה לוותר, היה ברור ששתיהן רוצות לנצח, אף אחת מהן לא רצתה לצעוק שהיא לוזרית.  עוד כמה נסיונות של שתיהן ורות במהלך מתוחכם תפסה את גופה של עפרה בין רגליה, רגל אחת על השדיים ורגל שניה על הגב, נעלה אותם ולחצה בחוזקה.

עפרה ניסתה בכל כוחה להשתחרר, ראו שזה כואב לה, לא ספרתי כי האצבע לא הייתה בפנים וזה יכול היה להמשך ככה לנצח, ראיתי שרות מתאמצת ולחצה עוד יותר עד שלעפרה לא נשארה ברירה והיא הכתה בכף ידה על הרצפה, מסמנת שהיא נכנעת!

רות הפסיקה ללחוץ, שיחררה את האחיזה שלה ושתיהן שכבו על הרצפה והתנשפו, "זה מארס" רות ציחקקה, מתנשפת, "מארס תורכי, מה מקבלים על מארס" היא חייכה לעברי.

לא עניתי מייד, חשבתי, "את תבחרי מי חוטפת את החדירה הכפולה" הודעתי אחרי רגע של שתיקה,

"מתאים לי" רות חייכה, "לא תאמינו אבל דווקא בא לי לדפוק" היא קמה, לקחה את הסטראפאון שהבאנו ממגירת התחתונים של עפרה ונופפה בו, "בא לי לדפוק את הלוזרית" היא ציחקקה, "אבל קודם הלוזרית חייבת לי משהו" והיא התיישבה על השולחן הנמוך ופישקה רגליים, "בואי לוזרית, בואי תמצצי לי!".

יאמר לזכותה של עפרה שהיא שיחקה אותה בגדול, היא נעמדה על ברכיה בין רגליה המפושקות של רות, הביטה בה והכריזה בקול "אני לוזרית! את המנצחת ואני לוזרית!" והיא הדגישה עוד יותר את הלוזרית האחרון, ממש צעקה את זה, ובלי לחכות נישקה את הכוס של רות, נשיקה ארוכה, תאוותנית וקולנית, דחפה לה את הלשון והתחילה לפנק אותה.

שתיהן נהנו, לא רק רות שפינקו אותה, ראו על עפרה שלפנק אשה לא זר לה ושהיא אוהבת את זה, היא עשתה את זה עם המון תאווה וגניחות ההנאה של רות התערבבו עם הספירה שלי, ספרתי לאט, הרבה יותר לאט ממה שספרתי כשהם דחפו אצבעות ולא נראה לי שזה היה אכפת להם. נהניתי מההצגה ונתתי גם להן להנות, אפילו ספרתי פעמיים 'חמש' והן לא העירו לי, בשמונה רות הגיעה לשיא, כל הגוף שלה שידר את זה, "כן!!" היא צווחה כשספרתי 'תשע', "כן! הנה! כן!!" היא גמרה, מתנשפת בכבדות, כשספרתי 'עשר', "וואו, גמרתי, גמרתי" היא התנשפה כאילו לא מאמינה, "וואו, זה היה טוב" היא חייכה, חיוך של אושר, חיוך של חתולה שגמרה צלחת שמנת גדולה, "וואו, היה שווה לנצח".

עמד לי, רציתי לזיין אבל נתתי להן רגע לנוח, להתאושש. רות התאוששה ראשונה ועם חיוך גדול על השפתיים הלבישה לעצמה את הסטראפאון, מסדרת שיעמוד במקום הנכון ומותחת את רצועות העור שלא יזוז. "בואו למיטה" הזמנתי אותן והלכנו לחדר השינה הגדול של עפרה.

רות נשכבה על הגב ועפרה השתפדה עליה, שוכבת עליה, שדיים נלחצים לשדיים ושתיהן התנשקו. לקחתי את בקבוק ג'ל הסיכה שחיכה על השידה שליד המיטה ועפרה, במין רפלקס כזה, שלחה ידים לאחור ופישקה את פלחי ישבנה, פותחת בפני את הדרך אל פי הטבעת המכווץ שלה.

זילפתי כמות נדיבה בפתח הצר ועיסיתי אותו, הנשיקה שלהן רק התלהטה יותר, מרחתי מעט ג'ל גם על הזיין שלי ונשכבתי עליהן, נשען על יד אחת ובשניה מכוון את קנה-תותח-העל שלי אל הפתח הצר ובתנועת אגן חזקה נעצתי אותו בתוכו ועצרתי, שכבתי עליהן, כל הזיין נעוץ בישבנה של עפרה, מרגיש את התותב שרות דחפה לה לכוס נלחץ לזיין שלי ולא זזתי.

"וואו!" עפרה נמתחה ולרגע הן הפסיקו להתנשק, "פאק! גדול! פאק! ענק!" היא מילמלה והיה ברור שזה כואב לה שם, "כן" היא עזבה את פלחי ישבנה והפעם היא נשמעה קצת יותר רגועה, "כן, תמשיך" עודדה אותי להתחיל לפמפם בה.

התחלתי לאט, נהנה מהלחץ והשפשוף הנעים של פי הטבעת המכווץ על הזיין המתוח, "כן, תדפוק אותי" עפרה נחשה בקול מלא תאווה ואני הגברתי את הקצב, "כן, תמשיך, עוד, אני מתה על זה" היא עודדה אותי ואני דפקתי אותה בתנועות ארוכות וחזקות, נשען על כפות הידים כדי לא למחוץ לגמרי את רות שלמטה, מפמפם ומרגיש את החיכוך של התותב בזיין שלי דרך הקרום הדק המפריד בינם.

להפתעתי רות גמרה ראשונה, הלחץ של בסיס התותב על שפתי הכוס המגורות שלה בכל פעם שנעצתי את עצמי בישבן של עפרה הדהירו אותה אל עבר האורגזמה, "כן!" היא צווחה בקול, "כן, הנה! אני גומרת!"  ומייד אחריה עפרה הצטרפה, "כן, עכשיו! הנה! פאק! גמרתי! גמרתי!!" ואני השלישי, כן, התחלתי מיוחם בטרוף מכל ההצגה שהן עשו לי ועם כל השפשוף הנעים והגמירות שלהן לא יכולתי יותר, רק בנס לא גמרתי לפני, והשפרצתי, גמרתי בהנאה בתחת של עפרה.

אני גמרתי אבל להן זה לא הספיק, ברגע שהתגלגלתי מעליהן רות חיבקה אותה, שתיהן התגלגלו בלי להוציא את התותב ועכשיו רות הייתה עליה, שוכבת בין רגליה המפושקות של עפרה ודופקת אותה עם הסטראפאון, דופקת ושתיהן מתנשקות, מפסיקות לרגע להתנשק כדי למצוץ איזה ציצי ושוב מתנשקות.

שכבתי על הצד והבטתי בהן, היתרון של בנות שהן גומרות ויכולות להמשיך כאילו כלום לא קרה. לא ספרתי להן את הגמירות אבל היו הרבה כאלה ואני לא יודע מה אתכם אבל כשאני רואה מחזה מגרה כזה נעמד לי שוב מחדש, נחש המכנסיים נמתח והתעבה מחדש, דרוך ומוכן לעקוץ רק שעכשיו התחת של רות היה למעלה, מרחתי לעצמי עוד ג'ל ובלי היסוס עליתי עליה ותקעתי את עצמי לכניסת המשרתים שלה, דופק מהר וחזק, כמו שפן, נהנה מהחיכוך הנעים של פי הטבעת המתוח על עור הזיין הכל כך מגורה שלי, יודע שזה תכף בא לי, שאין לי סיכוי להחזיק הרבה מעמד ו…גמרתי! שוב גמרתי! אני לא יודע מתי הספקתי לאסוף את כל המטען שפרקתי עכשיו בהנאה בתחת של רות.

החלטתי שזהו, הספיק לי. כשהתלבשתי רות אמרה שהיא נשארת אצל עפרה, לדעתי הן תכננו עוד המשך אבל לא התערבתי, הייתי מותש.

חיכיתי עם עפרה בחוץ למונית שהזמנתי. "תודה" היא אמרה, מחייכת,

"על מה?",

"על ערב מהנה",

"אל תשכחי, ברגע שאני מציע למשי הכל נגמר!" הזכרתי לה ולא ידעתי מה אני עושה,

"זוכרת" היא חייכה לעברי, "הבטחתי ואני אקיים!" הודיעה בקול רציני, "אבל" היא עצרה לשניה ואני נדרכתי, "משי בחו"ל, תחזור רק עוד יומיים ויש לי עוד בקשה קטנה ממךָ",

"כמה קטנה?" שאלתי בציניות,

"אני צריכה עוד עזרה לידידה טובה",

"הרבה ידידות טובות יש לך", המשכתי באותה נימה צינית,

"כן" היא חייכה, "הרבה אבל זאת באמת מישהי פגז, אתה והיא לבד אני לא משתתפת",

"אני מכיר אותה?",

"כולם מכירים אותה",

"עוד הפתעה?",

"לא, תגיד שאתה מסכים ואני אגלה לךָ",

"ומשי?",

"לא יודעת! מבטיחה",

"ומה היא רוצה?",

"אירוח מלא" עפרה ציחקקה, "יותר מזה, אכול ככל יכולתךָ",

"כולל הכל?",

"הכל כולל הכל, הטקס בבר, העונשים, כל חור שתבחר ורצוי יותר מאחד, פיסטינג ומקלחת זהב, בקיצור כל מה שבא לך היא לרשותך",

"ומשי לא יודעת!" וידיתי שוב,

"לא יודעת, מבטיחה",

"ואחרי שאני מציע למשי הכל נגמר",

"נגמר, נשבעת!",

"בתנאי!",

"מה?" היא חייכה,

"את באה לבר ואם היא מבריזה אז…אז…" חיפשתי משהו מרתיע,

"אני מורידה את התחתונים והחזיה לפני כולם ונותנת אותם טיפ לברמנית" עפרה חייכה אלי, "מקובל?",

"אבל של הביוקר" חייכתי, "אוקיי קבענו, מי זאת?",

"ענת",

"איזה ענת?",

"די-ענת (The Anat), מהטלוויזיה",

"וואו" נפלט לי, אני מכיר אותה, בעצם אין הרבה אנשים שלא מכירים אותה, מגישה, מנחה, מראיינת, מותג, בעצם מה לא? והכי טוב יש בה את כל הכישורים שאני מחפש, אומנם צעירה יחסית אבל מילפית קלסית, גם יפה וגם חזה ענק, "אבל היא נשואה?" נזכרתי פתאום,

"אז מה? ממתי זה מפריע?" עפרה ציחקקה, "אל תדאג בעלה יודע, הכל בהסכמה" והפעם היא ממש הפתיעה אותי, בעלה הוא איש חיי לילה ידוע שנראה מאצ'ו כזה, "ויותר מזה" עפרה לחשה כאילו חוששת שישמעו אותה למרות שהיינו רק שנינו, "אם אתה רוצה גם הוא יישב לידי ויראה איך אתה משפיל את אשתו ואחר כך אני אקח אותו לסיבוב, בא לי להתעלל בו קצת, להשפיל אותו, לפרוק מתחים על התחת המוצק שלו!",

"את צוחקת עלי? זה לא אמיתי" לחשתי בקול לא מאמין,

"זה כן! אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" היא ציחקקה, "שניהם סאבים, נשלטים וכנועים, וכדי שתהיה בטוח הוא יישב לידי עם קולר" זרקה לי פיתוי אחרון, "מה אתה אומר, להביא אותו?",

"כן" עניתי למרות שעדיין לא כל כך האמנתי אבל איך לימדו אותי החיים? אם לא תנסה איך תדע?

"ואורי…",

"מה?",

"תשפיל אותה עד עפר, תקרע לה תצורה, בשבילי, אני חייבת לה",

"להשפיל? חייבת? חשבתי שאתן BFF-יות (החברות הכי טובות לתמיד)" ציחקקתי,

"כן, רק לא מזמן היא סידרה לי מישהו, מעדן",

"יותר טוב ממני?" ציחקקתי,

"אין יותר טוב ממך" והיא הייתה רצינית ובלי טיפת ציניות בקולה כשהיא אמרה את זה, "אם זאת לא הייתה הבת שלי הייתי דואגת שלא תתחתנו, חבל לאבד שולט כמוךָ" ואולי היינו ממשיכים בשיחה אבל אז בדיוק הגיעה המונית, "אז קבענו" עפרה חייכה לעברי, "מחר בשמונה בבר" היא המשיכה והייתה לי הרגשה שהיא תכננה את כל זה מראש אבל לא שאלתי, נפרדתי ממנה בנשיקה על הלחי כיאה לחתן והחותנת שלו ונסעתי.

למחרת די התקשיתי לעבוד, לא אופייני לי. למרות הלילה המעייף פתחתי את היום בריצת בוקר לאורך הירקון ואחר כך כמה תרגילי כפיפות בטן ושכיבות סמיכה, אכלתי כמה אגוזי ברזיל ושתיתי מיץ אשכוליות אדומות שסחטתי, עשיתי מקלחת טובה והלכתי לעבודה, שיחה ארוכה בסקייפ עם משי וזהו שם נתקעתי, לא מצליח להתקדם בתוכנה שכתבתי.

כל מה שעפרה סיפרה לי סיקרן אותי אז חיפשתי בגוגל על ענת ובעלה, מצאתי הרבה חומר, תמונות וכתבות מפרגנות, אבל רכילות כמו שעפרה גילתה לי לא מצאתי.

לקראת ערב חזרתי הביתה והתחלתי להתכונן ליציאה אל הבר. היו לי פרפרים בבטן, מין הרגשה כזאת שהפעם עפרה עובדת עלי ולא רק שענת לא תופיע גם היא עצמה לא תראה את פניה ובכל זאת, מילה שלי זאת מילה, בשעה היעודה יצאתי לדרך, מקסימום אני אתפוס שם איזו מישהי לפרוק בה את תסכוליי.

כמו תמיד הקדמתי ועמדתי מוצנע בפינה חשוכה בצידו השני של הרחוב שבשעות היום הומה מבקרים ועכשיו, כשהחנויות נסגרו, עומד שומם ונטוש, עמדתי וצפיתי על הכניסה לבר.

עפרה הגיעה ראשונה, ירדה מהמונית שהביאה אותה כשהיא אוחזת בידה תיק קטן, הביטה ימינה ושמאלה שאף אחד לא רואה ונכנסה. חייכתי לעצמי, אם לא זיון אז לפחות הצגה טובה אני הולך להרוויח הלילה אבל אז, מרחוק, ראיתי את ענת ובעלה מתקרבים, משקפי שמש גדולים על העיניים, כאילו זה מה שימנע מלזהות אותם, הם עברו פעם אחת ליד דלת הבר ולא נכנסו, עשו סיבוב וחזרו, הביטו ימינה ושמאלה, מוודאים שאף אחד לא רואה והתגנבו אל הבר.

חיכיתי עוד כמה דקות ובשמונה וחמישה חציתי את הרחוב ובנון שלנטיות נכנסתי גם אני אל הבר.

לקח לי שניה או שתים להתרגל לאפלולית שבבר ולראות אותם יושבים על הכסאות הגבוהים שעל הדלפק, עפרה באמצע, ענת מימינה ובעלה של ענת משמאלה. כשנכנסתי שלושתם הסתובבו לעברי ובפעם הראשונה ראיתי את הקולר הענוד על צווארו של הבעל, אומנם מוסתר מעט על ידי העניבה שראו שהוא שיחרר אותה, כנראה שעפרה אמרה לו כדי שאוכל להבחין בקולר.

ראיתי את הברמנית מחייכת לעברי, כנראה שהיא הבינה שגם הלילה היא הולכת לקבל זוג תחתונים איכותי כטיפ או אולי אפילו שנים. למרות זוג שישב בסמוך לשולחן הקבוע שלי הלכתי והתיישבתי בו, לא מחליפים שולחן מנצח, לרגע בחנתי את הזוג שישב בשולחן, את הגברבר שישב לידה לא הכרתי, פעם ראשונה שאני רואה אותו ולפי שפת הגוף שלו נראה שאין לו נסיון, לעומת זאת את האשה הכרתי, בעלה מנתח לב ידוע והיא נימפומנית, רכבתי עליה פעם, תקעתי אותה בכל חור אפשרי וכמובן שגם הענשתי, יש לה שדיים עם הרבה סיליקון, שפתיים של מוצצת עם הרבה בוטקס ועדיין זיון בכלל לא רע.

בחנתי את בעלה של ענת שישב ובהה בי. עפרה גחנה לעברו ואמרה לו משהו, לרגע הוא היסס ואז קם והלך לעבר השרותים. עפרה פנתה לענת ולחשה משהו וזאת קראה לברמנית והזמינה ממנה משהו ועפרה אחריה, מוסיפה הזמנה משלה.

בעלה של ענת חזר במהירות, לקח לי רגע להבחין בתחתונים שהוא אחז בידו, תחתוני טנגה לבנים שהוא החזיק בגלוי, לא מסתיר. הוא ניגש לעפרה ובמבט מושפל מסר לה אותם, "את היד!" שמעתי את עפרה מצווה בקול, מושכת את תשומת הלב של הזוג שבשולחן הסמוך אלי, והיא לקחה וענדה אותם על היד המושטת, משכה אותם לחלק העליון של שרוול המעיל, כאילו היו סרט הקפטן במשחק כדורגל, בד לבן שבלט על רקע השרוול השחור ולמרות שלחשה שמעתי את האשה מסבירה לגברבר מה המשמעות של זה ושל הקולר שהוא עונד לצווארו ומה לדעתה עפרה הולכת לעשות לו הלילה.

הברמנית הניחה ארבע כוסות על הדלפק לפניהם. עפרה לקחה לעצמה כוסית קוניאק ודחפה לעבר הבעל של ענת כוס שניה ו…לקח לי רגע להבין שמה שהיא נתנה לו זה מיץ פטל, עוד השפלה שהיא הכינה לו, אולי מין רמז בשבילי או עידוד להשפיל את אשתו. ענת נעמדה, מתחה את חצאית המיני שלה שהתרוממה, לקחה את שתי הכוסות הנותרות, קוקטייל 'אורגזמה' שהברמנית הכינה, והתחילה ללכת לעברי.

"אפשר לשבת" ענת נעמדה מולי כשהיא מחזיקה כוס קוקטייל בכל יד, "אני לא אוהבת לשתות לבד" המשיכה את משפט הפתיחה הפותח את טקס החיזור הקבוע, מתכופפת לעברי ומניחה את כוס הקוקטייל לפני, "'אורגזמה', אני מקווה שאתה אוהב" חייכה כשהיא נותנת לי עוד רגע להציץ למחשוף הנדיב שלה, לראות את צמד שדיה הרעננים והעסיסיים.

"בבקשה" סימנתי באדישות על הכסא שמולי.

"נעים מאד, ענת" היא התיישבה,

"אורי" עניתי לקונית, "לחיים" לקחתי את הכוס שהניחה מולי והשקנו כוסות, "מה את רוצה?" שאלתי ולגמתי לגימה הראשונה.

"אהה" כנראה שהפתעתי אותה במהירות שהגעתי לתכל'ס אבל מייד היא התאפסה, "אני רוצה שתענוד לי את זה" היא שלפה קולר מהארנק שלה,

"קודם כל את מבקשת!" נזפתי בה, "ואם אני אחליט להענות לבקשתך אז הרווחת עונש ראשון!" המשכתי באותו קול קשוח, "ועכשיו, את בטוחה שאת רוצה?" המשכתי לפי כללי הטקס הלא כתובים, "את יודעת את המשמעות?",

"כן אדוני" וכנראה שהיא החליטה להיות זהירה יותר בתשובותיה כי היא הוסיפה אדוני בקול קצת רועד, "המשמעות שאתה האדון שלי, ואני הכנועה, הנשלטת" היא השפילה עיניים, "ואני חייבת לעשות כל מה שתצווה עלי",

"ואם לא?",

"אז זכותך להעניש אותי" היא חייכה, "כל עונש שתבחר",

"ואת מסכימה",

"כן אדוני" והיא אמרה את זה בבטחון, מביטה בי רגע והשפילה עיניים כיאה למי שרוצה להיות הנשלטת,

"ובעלך?" הצבעתי בראשי על בעלה שישב ליד הדלפק, "גם הוא מסכים?",

לשניה היא נעצרה, כנראה לא ציפתה לשאלה כזאת, "כן אדוני" היא בלעה רוק והסמיקה,

"אתם בטוחים?!?",

"כן!", "אופס, כן אדוני" היא חזרה שוב, מתקנת,

"תוכיחי" חייכתי אליה, "תלכי לשרותים, תורידי את החזיה והתחתונים, תחזרי ותפרסי אותם פה, במרכז השולחן!".

למרות היושבים בשולחן הקרוב דיברתי בקול כי רציתי שהם ישמעו. ראיתי את הגברבר גוחן לעבר האשה ושואל אותה משהו בלחש. את התשובה שלה כבר שמעתי, היא הסבירה לו, היא לא הייתה צריכה לחכות ולראות מה עוד יקרה כי היא הכירה היטב את מבחן ההוכחה על בשרה, גם לה עשיתי אותו והיא אהבה את זה וגם עכשיו שמעו בקולה, למרות שלא ביקשה במפורש, שהיא הייתה שמחה לעשות אותו שוב ואכן ראיתי את מבט ההערכה שהגברבר שלח לעברי, אחר כך הוא חייך לעצמו ואז, בקול רם וברור, שלח אותה לאותה משימה.

עוד זאת הולכת וענת חזרה כשהיא פוסעת על נעלי עקב הסטילטו באותה הליכת דוגמניות מסלול מקצועיות, ואכן דוגמנות היא חלק מהרזומה שלה, החזיה האדומה שלה ביד אחת ותחתוני תחרה בצבע זהה ביד השניה, הולכת איתם בגלוי, לא מנסה להסתיר, חולפת כך על פני האשה והן מחייכות זו לזו אבל מה שמשך את תשומת ליבי היו השדיים המרקדים של ענת והמסלול שציירו הפטמות הכהות והנוקשות על בד חולצת המשי הדקה בכל תנועה שלה.

"הוכחתי?" היא התיישבה חזרה אחרי שפרסה את התחתונים והחזה השחורים על השולחן,

"עדיין לא" חייכתי ודחפתי לעברה את הכוס הריקה שלי, "אני צמא, לכי תזמיני לי עוד 'אורגזמה' ו…רגע!" עצרתי אותה כשניסתה לקום, "תקחי אתך את התחתונים שלך" דחפתי לעברה את תחתוני התחרה האדומים שעל השולחן, "תניחי אותם בכוס הטיפים של הברמנית ותגידי לה בקול רם, שכולם ישמעו, שזה טיפ על ה'אורגזמה' שעשית לי ו…רגע!" עצרתי אותה כששוב ניסתה לקום, "קחי גם את החזיה, תתני אותה לבעלך ותגידי לו, וגם את זה אני רוצה שכולם ישמעו!" הוספתי בקול מאיים, "שישמור לך עליה כי את לא צריכה אותם הלילה ושיתן לך את העניבה שלו כי אני צריך אותה בשביל לקשור אותך כשאני מזיין אותך!",

"וזהו?" והפעם היא וידאה לפני שהיא קמה,

"כן, זהו, בינתיים!" חייכתי, "נו!, כמה אני אחכה לך?!" המשכתי מייד בקול מאיים והיא קמה, אספה את החזיה והתחתונים מהשולחן והתחילה ללכת לכיוון הדלפק, מעכסת וכאילו מנסה למשוך את מבטי לעבר ישבנה המוצק.

"זה טיפ על ה'אורגזמה' שעשית לו" ענת הכריזה בקול כשהיא דוחפת את התחתונים שלה לכוס הטיפים הגדולה, "ותכיני לנו בבקשה עוד שתי אורגזמות" ענת ביקשה מהברמנית ורק אז פנתה לעבר בעלה, "קח, תשמור לי, אני לא אצטרך אותה הלילה" היא מסרה לו את החזיה שלה והוא מיהר ודחף אותה לכיס הז'קט שלו, "ו…" והיא היססה לשניה לפני שהמשיכה, "תן לי בבקשה את העניבה שלך, הוא צריך אותה כדי לקשור אותי כשהוא מזיין אותי" הוסיפה בקול רועד והסמיקה.

להפתעתי הוא הביט לעבר עפרה ורק אחרי שזאת עשתה "כן" עם הראש הוא שיחרר את העניבה ומסר אותה לאשתו.

ענת חיכתה למשקאות שהזמינה ובינתיים התלחשה עם עפרה. כחכוח בגרון מכיוון השולחן הסמוך גרם לי להביט לעברו ולהפתעתי הסתבר שכנראה שהייתי שקוע בלעקוב אחר ענת ולא שמתי לב שהאשה חזרה ופרסה את החזיה והחוטיני שלה על השולחן ממול הגברבר, "עכשיו תקחי את התחתונים והחזיה שלך" הגברבר התחיל בקול קצת רועד, אולי מחכה לראות את התגובה שלה, וכשזאת לא באה או אולי אפילו היא חייכה ועודדה אותו להמשיך ואני אמרתי בליבי 'למד משהו הצעיר', "תכניסי אותם לכוס הטיפים של הברמנית" הוא המשיך, הפעם בקול קצת יותר בטוח, "ותגידי לה בקול רם, שכולם ישמעו, שזה טיפ ממני, זה שהולך לרכב עליךְ הלילה!" ואני חייכתי לעצמי, לומד מהר הבחור, מנסה להיות אפילו יותר אגרסיבי.

האשה קמה, הלכה אל הדלפק ודחפה את התחתונים והחזיה אל כוס הטיפים הגדולה, התחתונים אני מבין אבל החזיה? מה בדיוק הברמנית תעשה אתם? היא עם ציצים קטנים והאשה עם שדיים גדולים, מאד גדולים, קאפ-D (Cup-D) אם אני זוכר נכון.

"הרשתי לך לדבר עם עפרה?!" שאלתי את ענת כשחזרה והגישה לי את כוס ה'אורגזמה',

"אהה," היא הופתעה, "לא, סליחה",

"אלוהים סולח, אני לא!" אמרתי לה את המשפט האלמותי מאותו מערבון ישן שאני כל כך אוהב להגיד להן, "הרווחת עוד עונש" השלמתי מייד את המתבקש, "על מה דיברתם?",

"היא אמרה שאתה אוהב שמציצים לך כשאתה מזיין",

"נו?" הסתקרנתי,

"היא ביקשה שאני אשאל אותך אם אתה רוצה שהם יציצו לך כשאתה מזיין אותי?",

"הם?!?",

"כן, עפרה וגם בעלי",

"אל תסכים!" ההומופוב שבי קפץ, "אתה לא עושה את זה עם גבר!", נכון, אף פעם לא עשיתי את זה מול עיניי הבעל זאת אומרת מול תמונה שלו עשיתי אבל זה לא נקרא, אבל אז הסקרנות התערבה, "זה יכול להיות מעניין" היא פיתתה אותי, "זאת הפעם האחרונה שאתה עושה את זה, מחר משי חוזרת ואתה מתכוון להציע לה ואז הכל נגמר אז למה שלא תנסה? זה אתה שתמיד אומר: אם לא תנסה איך תדע?" עברה המחשבה בראשי ו…החלטתי, "ואת רוצה?" פניתי לענת,

"כן!" היא ענתה במהירות וזה היה כן משוכנע,

הייתי המום, "את רוצה שבעלך יראה איך אני מזיין אותך?",

"כן!" היא ענתה, החלטית,

"ואת חושבת שהוא ירצה לראות איך אני מזיין את אשתו?",

"כן", והפעם היא הסמיקה, "זאת לא הפעם הראשונה שהוא רואה איך עושים אותי",

"אוקיי, לכי תגידי לה שיש לי תנאים, אם היא רוצה לדבר שתבוא" התרווחתי בכסא ושתיתי מכוס ה'אורגזמה'.

ענת הלכה וחזרה עם עפרה ובעלה. "לתנאי הראשון אנחנו מסכימים" עפרה ציחקקה לעברי אחרי שהתיישבה מולי,

"איזה תנאי?" שאלתי,

"שאנחנו נשב עירומים" היא צחקה, "לא?",

"כמעט" אמרתי, ברור שהיא מכירה את זה מהפעם הקודמת שלה עם תמר ורות, "התנאי שלי הוא שאת תהיי עירומה!" הדגשתי את ה-את,

"והוא?" היא הצביעה על בעלה של ענת,

"את תחליטי" צחקתי,

"הבנתי, גם הוא יהיה עירום, ומה עוד?",

"אתם לא מתערבים!",

"מקובל",

"גם כשאני מעניש אותה וגם כשאני מזיין!",

"ברור, ואתה לא מתערב במה שאני חוגגת עליו",

"אוקיי ועוד משהו" הוספתי, "אחר כך את מזיינת אותו ואנחנו מסתכלים!",

"חרמן, באיזו תנוחה?",

"איך שתרצי אבל מזיינת, לא מנרתקת" הבהרתי לה וראיתי אותו יושב לידה, שומע, מסמיק ומשפיל עיניים אבל לא מתערב,

"אוקיי" עפרה ציחקקה, "עוד משהו?",

"כן" חייכתי אליה, "דמי רצינות, תשאירי את התחתונים שלך טיפ לברמנית",

"מניאק" עפרה צחקה, "זה של הביוקר".

"לא עשיתָ לי כבוד, נכנסתָ לפני" עפרה הודיעה לבעל של ענת, "הרווחת לךָ עונש!" וגם היא, כמוני, לא התחשבה בעובדה שהוא רק רצה לנטרל את האזעקה.

"תתפשטי!" הודעתי לענת ברגע שהדלת נסגרה, "תתפשט!" שמעתי גם את עפרה מצווה על הבעל ו…"לא מספיק מהר! הרווחתם עוד עונש!" היא הודיעה להם כששניהם עמדו מולנו עירומים ולא יכולתי שלא לשלוח מבט על הגבר-גבר שלו, ככה זה אצלנו הגברים, בכל הזדמנות משווים והאמת שאין לבעלה במה להתבייש, כלי מפואר שעמד בגאון התנוסס בין רגליו אבל למרות שאין הנחתום מעיד על עיסתו אני בטוח ששלי גדול יותר! "מה?" עפרה חייכה לעברי, חיוך מתמם כזה, "לא??",

"כן" אישרתי, "ואל תשכחי שגם את צריכה להיות עירומה אם את רוצה להציץ לי!"

"מניאק" היא ציחקקה, "אתה יכול לעזור לי?" שאלה בקול מתחנחן כשהיא מסובבת לי את הגב ומסמנת על רוכסן השמלה שמאחור.

פתחתי לה את הרוכסן, לא התאפקתי ופתחתי גם את קרסי החזיה, דחפתי ידים, מלטף את העור שנחשף ומחליק מעליה את השמלה והחזיה שצנחו לרצפה, "קחי!" הרמתי את החזיה שנפלה ומסרתי לה אותה, "תקשרי לו את הידים, שלא יפריע לנו ו…" עצרתי רגע, מחייך, "שלא יוכל לאונן חלילה" ציחקקתי כשאני שולף את העניבה שלו שבכיסי וניגש לענת, "תסתובבי!", "ידים לאחור!" המשכתי כשהיא הסתובבה וקשרתי לה אותם עם העניבה של בעלה, "בואי! הגיע זמן העונש" הובלתי אותה לעבר שולחן האוכל הגדול, "תתכופפי!" ציוויתי אחרי שהזזתי כמה כסאות וסדרתי לה מקום ובגלל שידיה קשורות מאחור עזרתי לה להתכופף ולהשען על השולחן עם הציצים הגדולים שלה, "פישוק רחב!" המשכתי לחלק לה הוראות כשאני שולף את החגורה ממכנסיי.

סימנתי לה עם הרגל לפשק עוד מעט, למה שאני מתכנן לה צריך פישוק יותר רחב. "בוא ביץ'" עפרה הובילה את הבעל למקום שממנו יוכלו  לראות טוב מה אני הולך לעשות לאשה.

"על הברכים ביץ'" עפרה נבחה על הבעל וזה מהר לרדת, "רגלי!" היא המשיכה באותו קול מצווה והוא, מתקדם על ברכיו, נצמד אל רגלה כמו כלב מאולף, וכנראה שלזה עפרה התכוונה כשהיא אמרה לי שבא לה להשפיל ולהתעלל בו, או אולי זאת רק ההתחלה?

החלקתי עם החגורה על ישבנה של ענת, ליטוף מרגיע כזה. ירדתי ושיחקתי בין רגליה וראיתי איך היא נדרכת, אין ספק שזאת לא הפעם הראשונה שעושים לה את זה. ענת הייתה מיוחמת, החריץ הרטוב שבין רגליה הבהיק

באור המנורה וראיתי טיפה שנוזלת לאורך חלקו הפנימי של הירך ולא רק אני תקעתי מבט באותו מראה מחרמן, גם עפרה הביטה בו במבט חושק ויותר מזה בעלה שחרך במבטו את אברי צניעותה החשופים בפנינו, עמד לו עוד קודם, כשהתפשט, ועכשיו מה שעמד לו נעמד עוד יותר ו…כן, אני בטוח שאם ידיו לא היו קשורות מאחורי גבו באותה חזיה אדומה שלה הוא כבר מזמן היה מאונן.

לפרק הבא >>>>

********************************

למען הסר ספק :  עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

********************************

 

Loading

מחשבה 1 על “בן של זונה – פרק חמישה עשר”

  1. אריה אתה חייב לעשות עוד סידרה של סיפור בהמשכים…
    ריק פה בלי הסיפורים שלך♥️

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן