אשת קוקהולד אבל לא רק

 

וואו, לא יודעת מה חשבתי לעצמי באותם הרגעים, רגעי הייחום והצורך המטורף בסיפוק תאוותי. כך החלה ג'ני את סיפורה שסיפרה לי בשיחת סקייפ אחת עם פלרטטנית אמריקאית שפגשתי באחד הצ'אטים.

אין לי מושג איך היא נראית ואיך נראים האחרים בסיפור, אין לי מושג אם הסיפור אמת או סתם בדיה שבדתה מליבה, אבל זה הסיפור, תרגמתי אותו כמיטב יכולתי.

הכל התחיל, כך סיפרה לי, שקראה לעצמה אשת קוקהולד בצ'אט בעל אופי מיני באנגליה – המדינה בה היא גרה. כמובן שהשם הביא אלי מבול פניות אני חשבתי שאקשקש עם מישהו שיספר לי איך הוא יזיין אותי מול בעלי, אאונן לי בכיף ואגמור לפני יציאה למשמרת ערב בבית החולים בו אני עובדת.

אחד הפונים החל לשוחח איתי ולספר לי איך יבוא אל ביתי, יפתה אותי מול בעלי, ויבעל אותי בתאווה. השיחה היתה מהנה וגמרנו די מהר, אבל אז גלשנו לשיחה יותר סתמית שבמהלכה התברר שהוא גר רק 50 מייל ממני, וזה הפרט שהתחיל את ההרפתקאה. הוא הציע לבוא ולממש, ואני "זרמתי" זה נראה היה כמו משהו נחמד לעשות החלפנו כתובות מייל ונפרדנו. למחרת בערב כשישבתי עם בעלי וראינו סדרה בטלויזיה, התחלתי לגשש אצלו איך היה מגיב לארוע כזה. להפתעתי דון בעלי נדלק. וואו הוא אמר, זה יכול להיות מגניב לראות גבר אחר מזיין אותך, אבל אני אהיה נוכח, זה ברור לך? השבתי שאשמח להראות לו ורעדתי מהתרגשות כששלחתי מייל אל גרג האלמוני מהצ'אט.

כאקט של הכנה, בעלי נפגש  איתו למחרת לבירה, הם ישבו וקשקשו, ובעלי אמר שהתחבבו זה על זה. מכיוון שילדינו לא היו אמורים לבוא לסוף השבוע הקרוב, הזמנו את גרג לבוא ביום שבת ולבלות אצלנו יומיים. הוא ביקש רק שאני אתלבש כמו זונה, מה שאני מאוד אוהבת לעשות, והבטיח לבוא לקראת 12 בצהריים.

ב 11 הלכתי להתלבש והכנתי את עצמי לארוע, גופי הבשל (אחרי הכל בת 52) נארז אל תוך בייבי דול סקסי קרמים ריככו את עורי והייתי כולי דרוכה למפגש.

ב11:55 היה צלצול בדלת, דון הלך לפתוח, ושמעתי אותו מדבר ליד הדלת ואומר שלזה לא התכוננו, גרג הרגיע אותו שהכלב הוא ידידותי ולא יעשה כלום, פשוט ה"דוג ווקרית" שלו עסוקה, והוא לא מצא לו סידור. כשדון ניסה להתנגד, הפך קולו של גרג מאיים, לא באתי הנה כל הדרך כדי להתווכח, תסמוך עליי שאתה לא תרגיש בנוכחות הכלב.

אני ישבתי על הספה בתנוחה מגרה, אבל משהו בתשוקה החל לכבות, משהו הרגיש לי לא נוח והתחלתי לחוש מתוחה.

הם נכנסו אל הסלון, גרג מוביל ולידו רוטווילר גדול ואימתני ברצועה, ודון מאחוריהם. הגיעה אלייך ההרפתקאה, אמר דון בקול שהתסכול ניכר בו… מהול בפחד מהעתיד לבוא.

גרג פקד על דיק (כך קראו לכלב) לשכב, וזה הלך לפינת החדר ונשכב בשלווה. לאחר שהושיב את כלבו הוא ניגש אלי, הושיט לי יד ומשך אותי לעמידה, מביט בגופי הדשן ואומד אותו, כשבראשו כבר נרקמת התכנית לטיפול שייתן לי.

את נראית נפלא הוא אמר מושיט יד אל צווארי ומלטף את ערפי. עיניו שוטטו על גופי מביטות עמוק בעיניי ועוברות אל השדיים הכבדים, אל הבטן החלקה ואל מכמני אהבתי שהיו מכוסים בחוטיני מינימלי.

התשוקה חזרה לבעור. הפטמות שלי התעוררו והזדקרו, ורעד קל של ציפייה עבר בי. הבטתי אל תוך עיניו, ושאלתי, רוצה? הוא מייד חיבק אותי והחל מנשק את פי. דון שהביט בנו מהצד, נרגע והתיישב על הכורסה שלו חווה את התחושה המעוררת גברים רבים כל כך, לראות את נשיהם מטופלות על ידי גבר אחר.

הוא הוריד אותי אל ברכיי, והורה לי להתחיל לענג אותו, פתחתי את המכנסיים מצפה לראות שם זרג ענק (ככה הוא תאר זאת בצ'אט) ולהפתעתי מצאתי משהו ממוצע מינוס. התחלתי ללקק ולמצוץ, מצפה להתנפחות וגדילה משמעותיות, אבל גם אלה לא קרו. מצצתי את גרג מביאה אותו קרוב לסיפוק, ואז הוא הורה לי להסתובב, נעמד על ארבע מאחורי וחדר לתוכי בבת אחת. הייתי רטובה אבל הזרג הקטן שלו לא גרם לי לאורגזמה. הוא גמר בתוכי, ואני, מאוכזבת נותרתי ללא מענה.

הסתובבתי אל גרג בעיניים שואלות והוא הבין מייד מה קרה. דיק, הוא קרא, והכלב נעמד. בוא הנה. דיק הגיע במהירות מכוון את ראשו אל בין רגליי שנסגרו אינסטינקטיבית. לא, צעקתי בחימה, וגרג ענה, את לא רוצה לאכזב את דיק. מייד הבנתי את המשמעות, דון נעמד ואמר בקול מאיים, תעוף לי מהבית גרג, אבל גרג נעמד, הסתובב אליו וסטר על לחיו תוך שהוא מסנן, תשב סמרטוט.

דון התישב ואני, רגלי עדיין סגורות התחלתי לבכות. גם אני חטפתי סטירה, ודיק החל לנהום נהמה מאיימת. תפתחי את הרגליים זונה, אמר גרג ואני הבנתי שאם אני רוצה לשרוד, עלי לעשות כמצוותו.

פתחתי רגליים, דיק התקרב נושם את נשימותיו המהירות בין רגליי, אני רעדתי מפחד אבל השפתיים שלי החלו להענות אל הנשימות המהירות, אל האף הקריר והמחוספס, ו… אל הלשון החזקה שהחלה תרה אחרי המיצים שלי מעורבים בזרע של הבעלים שלו. הכלב ליקק בתאווה, ואני לבושתי נהניתי פוחדת ומעונגת פתחתי עוד את רגליי מתענגת על הלשון שאף מאהב עד אותו היום לא דחף לתוכי. האורגזמה לא איחרה לבוא עם טיפול כזה, ואני הרגשתי יותר משוחררת, רציתי עוד מהלשון שלו בתוכי, אבל לגרג היתה תכנית אחרת. סטופ הוא פקד ודיק זז הצידה. תעמדי על ארבע על הרצפה, באה ההוראה אלי. נבהלתי שוב מנסה להתנגד, סטירה נוספת הבהירה לי מה גבולות החופש שלי. נעמדתי על ארבע ודיק הופיע מאחורי מלקק שוב. זה היה נעים, למדתי לאהוב את הלשון המחטטת בתוכי מפרידה את השפתיים, חודרת פנימה, ואפילו יודעת להתמקד בדגדגן. זה היה מושלם. אהבתי את החוויה החדשה.

בשלב הזה פקד גרג פאק, אני הסתובבתי ואמרתי בשום אופן לא, אבל ידו המונפת של גרג הבהירה לי שוב שעליי לציית. דיק הסתובב סביבי חסר מנוחה, ליקק וניסה לקפוץ עלי מאחור האיבר הנוקשה שלו החל להישלף מנדנו ואני יכולתי לחוש אות בין פלחי התחת שלי, ומדי פעם מכה בשפתי הערווה. הוא עלה וירד ממני כמה פעמים עד שבפעם האחרונה, חדר לתוכי הזרג הגדול והקשה. זה הרגיש קשה כמו דילדו, והחל לנוע בתוכי פנימה והחוצה. זו היתה הרגשה אלוהית. עצמה וחוסר התעייפות של דילדו, אבל מגע של איבר אמיתי בתוכי. מהר מאוד הבושה והדחייה התחלפו בעונג מיני צרוף.

הכלב זיין אותי בכח, ממלא את כל גופי בעונג ותאווה. הפמפום שלו הלך והתגבר כשהחל להחדיר לתוכי גם את אותו כדור גדול המצוי בבסיס האיבר שלו. הכוס שלי נמתח ו"בלע" אותו לתוכו ועכשיו הוא נעצר. העצם האדירה שלו בתוכי, והכדור מונע ממנו לצאת מטחי זרע נורו אל תוך גופי מציפים אותי אבל לא מטפטפים בגלל האיטום שהכדור שלו יצר. הרגשתי את שרירי הנרתיק שלי מתכווצים עליו, מסרבים לשחרר. גופי רעד באקסטזה, גנחתי וייללתי כמו שלא עשיתי מעולם. הנרתיק כאב לי, דיק ירד ממני אבל נשאר מחובר אלי תחת אל תחת הזרג שלו עדיין בתוכי אבל הכדור שבבסיסו מונע את הפרידה. זה היה אלוהי, כואב ומענג. ידעתי שמזה כבר לא אוכל להגמל… בסופו של דבר נפרדנו, אני מטפטפת את הנוזלים החוצה ודיק מלקק אותי, כאילו מכין אותי אל הפעם הבאה.

Loading

11 מחשבות על “אשת קוקהולד אבל לא רק”

  1. וואווו
    לרגע עצמתי עניים ורציתי להרגיש כמוה , היה לי מחרמן

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן