אביגיל מגלה את המין

כשהייתי בגיל 28, עבדתי במוסד לילדים ונוער, שהיה להם פיגור קל עד בינוני, בתוספת לקות גופנית.

אחד הילדים שם היה רפי. היה לו פיגור מאוד קל, ממש על הגבול. היה לו עיוות איברים גנטי, הוא נולד עם ידיים מעוותות, קצרות ועקומות ומוגבלות בתנועה.

הרגליים נראו בסדר, אבל הוא יכל ללכת רק כמה צעדים. הוא לא התחבר לכסא גלגלים ורוב הזמן שכב במיטה.

הוא היה בן ארבע עשרה, הגוף והפנים נראו כמו של בן עשר, האישיות והשכל היו כמו של בן שש.

החדרים היו קטנים, ובכל חדר שני ילדים. הילד השני עבר ועוד לא נכנס מישהו במקומו. רפי היה לבד בחדרו.

קיבלתי אגף חדש להשגחה. פתחתי משמרת בוקר בפעם הראשונה, ונכנסתי לרפי לראות מה שלומו. לפני כן הכרתי אותו רק מעט, פה ושם, מרחוק. לתדהמתי הוא הצליח איכשהו להפשיל את מכנסיו קצת, והזדקר ממנו זין גדול, עקום, כמו קשת. הזין בהחלט התאים לגילו, ויותר. הוא היה בזקפה מקסימלית.

הייתי המום. איך הבן זונה הזה…

הייתי מבולבל לגמרי, בשוק. למה הצוות לא הכינו אותי. אולי זה קורה פעם ראשונה.

היה לי חבל עליו. להשאיר אותו ככה, זה לא אנושי. אבל מה לעשות. הידיים שלו לא יכולות לאונן לעצמו. קצרות ועקומות מדי.

אני חושב, תקוע, לא יכול להחליט, ובלי לשים לב מבטי נח על הזין שלו. תופעת טבע.

היה בזה משהו מוזר וגם טיפה מדליק, מיניות כל כך איתנה מתנוססת מאדם כל כך רעוע. הוא היה מכוסה כולו, ורק הזין הזדקר, כאילו הוא בעל חיים בפני עצמו. זו היתה מיניות גולמית, ביולוגית, כח טבע.

שכחתי בכלל שלא סגרתי את הדלת. הכל שקט ולא אמור לעבור אף אחד בשעה כזו, ופתאום אביגיל נכנסת.

בת שרות לאומי, דתיה. אין בה שום דבר שמעורר תשומת לב, הכל ממוצע. הן מתחלפות ואני קבוע, אני לא שם לב אליהם.

היא גם נתקעה המומה.

אחר כך אמרה: מה זה? אני קוראת לרבקה (סגנית המנהלת, שכולם פחדו ממנה), היא תטלפן למשטרה!

חכי אביגיל, לא עשיתי כלום, מה משטרה. אני לא יודע מה לעשות. נכנסתי וראיתי אותו ככה, אני לא יודע איך הגיע למצב הזה.

– כגבר אני אומר לך, להשאיר מישהו עם זקפה כזו, זה לא אנושי. זה סבל.

תראי, להוריד לו את הזקפה זה לא מעשה מיני, את חושבת שאני נהנה מזה. זה הליך רפואי, לטפל בו, להקל לו על מצוקה גופנית. זה חובתנו כמטפלים.

כמו שהיתה ממוצעת בכל דבר, היא גם לא היתה העפרון הכי מחודד בקלמר מבחינה שכלית. אני הייתי ותיק ומבוגר, וכל מה שאמרתי היה נחשב בעיניה כסמכות שמעליה. בעצמי ידעתי שמה שאני אומר הוא לא לגמרי תמים, זה לא בדיוק המעשה הנכון וההגיוני, אבל לא טרחתי לברר לעצמי את זה עד הסוף.

– צריך לגעת בו עד שיפרוק את הזקפה.

היא שתקה, ונראה שהסכימה פחות או יותר. האמת היא שהיא לא הבינה על מה אני מדבר. לא היה לה עד אז שום קשר עם בנים, היא בכלל לא ראתה זין, לא ידעה מה זה זקפה, ולמה לנגוע ומה פורקים ומה זה לשפוך זרע. אולי בגלל זה הסכימה איתי באופן עיוור.

התחלתי בגועל והיסוס לגעת בו. מרחוק.

פתאום אני שומע אותו אומר:

– אני רוצה שאביגיל תעשה לי.

הבן זונה הקטן.

הסתכלתי עליה, היא נראתה אבודה לגמרי.

– זה הליך רפואי אביגיל. זו חובתך אם את משרתת כאן כמטפלת של הילדים האלה. זה לא משהו אסור או לא צנוע, את עושה את זה רק בשבילו.

היא שלחה יד מהססת ונגעה באיבר הזקור החם. לא היה לה מושג איך לנגוע. היא היתה אחוזת פלצות.

לקחתי את כף ידה, וסגרתי אותה סביב הזין. היה שם קרם ידיים ומרחתי כמות נדיבה.

סגרתי את כף היד שלי מעל כף ידה של אביגיל, שהיתה סגורה על הזין.

אמרתי לה: אל תלחצי חזק, מאוד עדין.

ואז הזזתי את כף היד שלה בתנועות עולות ויורדות, וכך היא החליקה על הזין.

חשבתי שהוא מייד ישפריץ, אבל הזבל הקטן נהנה וגנח ולא היה נראה שהוא בכיוון לגמור. כאילו כל יום הוא גומר. אולי באמת, לך תדע. אולי הוא מצא שיטה לחכך במשהו, בתנוחה כלשהי, גם בלי שהיד שלו מספיק ארוכה. אולי הוא פיתח יכולת לגעת בעצמו על ידי דמיון מודרך. אם מדמיינים מספיק חזק את המגע, הגוף מגיב כמו למגע אמיתי. אולי הוא מעביר את ימיו הארוכים הבודדים באוננות יומיומית. אדרבה, שיהיה לו לבריאות. מה כבר יש לו בחיים.

בסרטי פורנו, רואים שמי שמומחית אמיתית ברכיבה, לא סתם עולה ויורדת בתנועות ישרות כמו בוכנה. היא מגמישה את תנועות הגב, מקמרת ומישרת את הגב בתנועה חתולית, ולתנועה של פנימה החוצה נכנס גם אלמנט של תנועה גלית. כמו גלי ים. גם מי שיודע לזיין כמו שצריך מכיר את זה כשהוא מפמפם.

ניסיתי להכניס אלמנט גלי כזה בתנועת היד של אביגיל. כדי שיגמור כבר הבן זונה ונוכל להמשיך את היום. יש לנו עוד מה לעשות היום. בסוף יתחילו לחפש אותנו.

שמתי כסא שהמשענת שלו עוצרת את ידית הדלת, שלא יכנס עוד מישהו. עוד נגמור בבית סוהר בגלל זה.

היד שלי והיד של אביגיל היו צמודות, שלי מעל שלה, ושלה על הזין.

היד שלי ושלה כאילו רקדו ביחד טנגו, אני הובלתי את התנועה והיא עקבה אחרי. הובלתי אותה לנועה מלטפת, עולה יורדת וגם גלית, בקצב, שלאט לאט מתגבר. תנועה חרמנית. מינית. כדי שסוף סוף נוכל להשתחרר מהמצב ההזוי הזה.

הסתכלתי על אביגיל. היא היתה המומה, סובלת, אבל אולי לא במודע היתה בה גם עוררות מינית. כנראה גם מהזין הזקור הגדול שהחזיקה בכף ידה, היא כאשה, נקבה, גרמה לזיין להרגיש את מגעה הנשי, תנועתה, חום גופה. היא אל מודעת לזה שהיא כבר אשה, נקבה, יצור מיני. אבל הגוף שלה יודע. וכנראה התחרמנה גם מהריקוד המיני עם היד שלי. הגוף שלי היה קרוב מאוד לשלה.

הנשימות שלה היו מוגברות, הפה נפתח מעט. הרחתי את נשימתה, היה ברור שיש בה עוררות מינית.

הקשבתי לנשימות, לגניחות ולגירגורי ההנאה שלו, היה ברור שהוא מתקדם לכיוון גמירה. היד שלי הובילה את היד של אביגיל לתנועה מהירה יותר, לחץ קצת גדול יותר, ועוד יותר מהר, הוא גנח חזק, וסוף סוף נפלט מקצה הזין הנוזל המיוחל. הוא כמעט צעק, הוא היה מגורה הרבה יותר מתמיד. כמובן. גם אני הייתי מתגרה ברמה אחרת אם היד של אביגיל היתה עושה לי את האוננות במקום היד שלי.

היה ברור לי שהיא לא מבינה מה קורה.

– זה זרע, אביגיל. הוא פלט את הזרע. ועכשיו הזקפה תרד. היה לו נעים, הוא הגיע לשיא, פלט את הזרע, ועכשיו תבוא הרגיעה.

אם הזרע הזה נכנס לרחם של אשה, היא יכולה להכנס להריון. יחסי מין זה כשהגבר נכנס למרתיק של האשה, ושם הוא נע, כמו מה שעשינו לרפי, ופולט את הזרע, ככה נכנסים להריון.

לא היה ברור לי מה היא ידעה ומה היה חדש לה, אבל היא הקשיבה באופן שהיה ברור שלא את הכל היא ידעה. גם היה נראה שיש בה קשב מיוחד לשמוע אותי מדבר על נושאים כאלה. לא תמימים.

המגע של כפות הידיים שלנו, בתנועה המשותפת על הזין של רפי, היה סוג של מגע מיני. אנרגיה מינית זרמה בינינו דרך כפות הידיים. חשמל זורם בכפות ידיך.

זה היה יחסי מין בלי איברי המין, בלי גירוי איברי המין ובלי גמירה. ובכל זאת יחסי מין. זו חוויה מיוחדת, עוצמתית. זה נוגע בעומק של הגוף, אני זוכר את זה עד עכשיו.

הרגשתי כבר קרוב לאביגיל, היה לי אכפת ממנה. לכן הסברתי לה איך נכנסים להריון. חשוב לבחורה בגילה לדעת דברים כאלה.

אמרתי לה שמה שהיה לרפי זה נקרא לגמור, וזו הנאה מאוד גדולה ומיוחדת. וגם בנות יכולות לגמור. ציירתי לה על קופסת הסיגריות שלי ציור מאוד פשוט, שניסה לתאר איפה נמצא הדגדגן. מעל המקום שיוצא ממנו הפיפי, יש נקודה, שאם נוגעים בה בעדינות זה נעים. צריך לחפש שם עד שמוצאים. אם נוגעים עוד ועד, ההנאה מתגברת, ובסוף היא מגיעה לשיא ואז זה נרגע. זה מאוד נעים.

היא היתה כל כך נבוכה שלא יכלה להגיב להסברים שלי. אין לי מושג מה היא הבינה. אביגיל, שיער מקורזל אסוף בקוקו. מבט קצת מחוק. שחומת עור, מזרחית. בעצם ילדה של בית ספר יסודי מבחינת התודעה שלה. עברה חוויה לא שגרתית ומטלטלת, כנראה גם טראומטית. מה ההשלכות של כל הגעש הכביר הזה שפרץ בסערה כל כך גדולה, בבת אחת, לעולם הפנימי הקטן האפור הפשוט והשטוח שלה?

למחרת שוב הוא היה עם זין זקוף מחוץ למכנסיו. הוא שולט בזה, עושה את זה בכוונה. בפעם הראשונה חשבתי שמרוב זמן בלי שום פעילות מינית הטבע דרש את שלו והזקפה נוצרה מעצמה. אבל לא, הוא מצא דרך להזקיף את עצמו, בטח הוא יודע גם איך לאונן לעצמו ולגמור, וכל יום הוא עושה את זה, רק שהוא ניצל את ההזדמנות שראיתי את הזקפה לפני שהוא פרק אותה, והעדיף שאביגיל ואני "נעשה לו".

כנראה בגלל זה הצוות לא דיבר על זה, הוא מזדקף ופורק בעצמו, וכשהם באים הם לא יודעים שקרה משהו. הטרנינג שלו בין כך מלוכלך ומסריח, ואף אחד לא ישים לב אם יש עליו זרע.

היום בטח הוא חיכה עם הגמירה עד שאגיע. הוא יודע מתי אני נכנס.

אני יותר חכם ממך ילד זבל. קראתי אותך. גמרנו עם החגיגה. תדאג לעצמך לבד.

הוא אמר בקול חורק שטוח ותובעני: קוסובסקי, תעשה לי.

אמרתי לו תסתדר לבד, אני לא עושה לך יותר.

לתדהמתי הוא אומר לי:

– אם לא תעשה לי, אני אספר לרבקה שעשית לי והיא תיתן לה עונש. סיפרתי לרבקה שטניה עשתה לי, וטניה קיבלה עונש.

באמת טניה שהיתה ותיקה ומסורה, עובדת מעולה, פוטרה לפני חודשיים באופן מפתיע ומסתורי, אפוף ליחשושים. המוסד רצה להשתיק את הפרשה. נבהלתי.

אבל אני קוסובסקי, נולדתי באוקראינה ואפילו שעליתי בגיל חמש נשארתי אוקראיני, לא עשו אותי באצבע. אני אלרגי לאיומים. אם מאיימים עלי אני דווקא נלחם. הדם עולה לי לראש ואני לא עושה חשבון.

אמרתי לו בקול הכי מאיים שלי:

אני יכול לשים לך על הפרצוף את הכרית הזו, עד שתיחנק בשקט. אני גם יכול לחתוך לך את הצוואר בסכין, והראיתי לו את הסכין המתקפלת שתמיד איתי בכיס.

והוא אומר בשלווה: בסדר, אז תקבל יותר עונש.

אי אפשר להפחיד את המפגר הזה. מרוב שהוא דביל הוא לא נבהל. או מרוב שהוא חכם, הוא יודע שלא באמת אעשה לו שום דבר. אני יכול להתעלל בו בלי להרוג ובלי שיתפשו אותי, אבל אני לא כזה. בסך הכל ילד מסכן נכה. גם עד שהוא יבין שאני מתעלל בו ושהוא יכול להפסיק את ההתעללות אם יבטיח שלא יספר, לפני זה הוא כבר ילשין. הוא מייד עכשיו יקרא לרבקה.

רציתי לירוק עליו וללכת ולבקש העברה לאגף אחר ומה שיהיה יהיה, אותי לא סוחטים באיומים, לא אכפת לי כלום. אבל חשבתי, אם הוא יספר זה יסבך גם את אביגיל, זה לא פר שאגרום לה להסתבך בלי שדיברתי איתה קודם.

אביגיל הזדעזעה מהרעיון שהוא יספר.

– אם זה יוודע הלך עלי לגמרי. מה שההורים שלי יעשו לי יותר גרוע מכלא. וזה כתם על כל המשפחה. אבא שלי יקבל התקף לב. האחים שלי לא יצאו מהבית ולא יתחתנו. אמא שלי תמות.

הסברתי לה שזה דלת שאם פותחים אי אפשר יהיה לסגור. לא יהיה גבול לסחטנות. אבל היא היתה בהיסטריה, לא היה עם מי לדבר.

אחרי כמה ימים שרפי הזבל קיבל את האוננות שלו, ואני ואביגיל קיימנו יחסי מין דרך מגע הידיים, הוא אמר: אני רוצה לראות לאביגיל את הציצי.

היינו כבר מספיק קרובים שנוכחותי היתה נסבלת גם כשהרימה את חולצתה והוציאה את שדיה השחומים מהחזייה הלבנה. היא כנראה גם לא הבינה כמה אני מתגרה ונהנה מהמחזה. מה היא יודעת על יצרים של גבר.

שדיים של בת תשע עשרה זה כמעט תמיד מחזה אלוהי.

שלה היו בגודל ממוצע, מעוצבים יפה. פטמות די גדולות, יפות. הכל רך, עדין, בתולי, מתבייש. כבר אשה ממש, שדיים של אשה, לא של נערה. אבל חסרת בטחון, מתביישת, כמו ילדה קטנה. הכתפיים כאילו רצו להיסגר ולהסתיר את השדיים. רציתי לנשק אותם, אבל הם היו רק בשביל רפי, הבן זונה.

היה עוד יותר מגרה וקרוב ומיני לגעת בידה כשהיא מאוננת לרפי, במצב ששדיה גלויות.

השלב הבא של רפי:

– אני רוצה לראות לאביגיל את הטוסיק.

והיא כמו שפחת מין הפשילה את החצאית והתחתונים, וגילתה את הטוסיק ואת משולש הערווה. רפי לא התעניין בנרתיק, רק בטוסיק, והיא הסתובבה מדי פעם כדי שיראה אותו, וחזרה למלאכתה לאונן לו. והיד שלי על שלה, מובילה את תנועתה.

היא היתה נראית כל כך מושפלת, מנוצלת. חולצה מורמת וחזה חשוף, חצאית מופשלת ותחת וערווה חשופים, בין שני גברים חרמנים, מתכופפת ומאוננת לזין גדול עקום, פניה מסכנות ועיניה עצומות. וגם מנוצלת לחירמון שלי. כמו סצנה של סאדו-מאזו. חראם על הילדה, כאב לי עליה.

לאמיתו של דבר לא היה ברור לי מה היא מרגישה. היא סגורה ומחוקה מבחינה רגשית. ממשפחה דתית ספרדית פרימיטיבית, בטח עם חמש עשרה ילדים, בלי השכלה, רק חינוך דתי פרימיטיבי. סוג של כבשה מבחינתי.

נדמה לי שהיא היתה קרועה. היא הרגישה מחוללת ומנוצלת, שהסיטואציה מכוערת ומגעילה. בטח גם כל החינוך הדתי שספגה אמר לה שזה הפשע הכי גדול ומי יודע מה אלוהים יעשה לה. אבל היא גם התגרתה, בטח גם נרטבה למטה. מרוב שיש בה מעט שכל, הגוף שלה עצמאי, בסופו של דבר היא יצור בהמי כזה. בכל מקרה ההבעה שלה היתה אומללה מאוד ולחוצה, ברור שאם היתה יכולה היתה בורחת מיד. כל זה היה טראומטי מאוד בשבילה.

אחרי כמה ימים המוח המעוות העקום והמפגר של רפי חשב על רעיון חדש:

– אני רוצה שאביגיל תשים בפה את התותה שלי.

הוא בגיל קוגניטיבי של שש, אבל כמו שהזין שלו מתאים לגיל שש עשרה, גם התשוקות שלו מפותחות.

אביגיל כרעה על ברכיה ליד המיטה. שדיה חשופים מתחת לחולצתה המורמת והטוסיק שלה גלוי. היא הכניסה בגועל גדול וברתיעה את הזין לפה שלה. היא היתה המומה, נראה שתיכף תקיא או תתעלף. לרגע היא בהתה בנקודה בקיר ופניה נעשו חתומות, בלי הבעה. העיניים שלה התרחבו קצת. פחדתי שהיא תתעלף לי כאן, מה אעשה. אבל הרגע עבר, חזרה לה ההבעה. אמנם הבעה אחוזת פלצות וגועל, אבודה לגמרי, אבל בהכרה. הסתכלתי בתשומת לב על הניואנסים המתחלפים בהבעה שלה, מתוך דאגה. וזה היה מוזר, כי כל זה קרה כשזין גדול נמצא בתוך הפה שלה עד חצי ארכו. מוזר להסתכל על הבעות של אדם כשהוא כך.

אחרי כמה דקות של התעשתות חלקית, הסברתי לה שהיא צריכה לינוק בעדינות את הזין, כמו שתינוק יונק מהשד. ללקק אותו עם הלשון בכל מיני זוויות. ובעיקר לעשות עם הראש תנועות עולות ויורדות, כמו שעשינו עם היד.

הנחתי את ידי על העורף שלה כשהיא מצצה לו, מנחה אותה בקצב התנועה.

שמעתי שהוא לקראת גמירה. אמרתי לה, עכשיו הוא יפלוט זרע, ואת תבלעי. זה בריא וטוב. הוא גמר בפה שלה והיא בלעה.

היו לה טיפות זרע שנזלו מפיה, על השפתיים והסנטר, ובצדדים ליד הפה. זה היה מאוד מגרה. רציתי לראות זרע על השיער המקורזל האסוף שלה, אבל לא היה לי איך לארגן את זה.

הרגשתי שאני מגורה מאוד מאביגיל, ממש בא לי עליה. לפני השינה פינטזתי עליה ואוננתי. גמרתי חזק כשהיא במחשבותי. רוב היום דמותה ליוותה אותי. איך היא כורעת על ארבע עם התחת חשוף וזין בפה. מוצצת. משפשפת זין בכף ידה הנערתית העדינה. איזה שדיים, למצוץ אותם. לנשק. ללמד את גופה את העונג, להפוך אותה לאשה. פשוט מתתי לזיין אותה. מכל החורים, מכל הכיוונים. לשפוך עליה זרע, על הפנים, לתוך הפה הפתוח המחכה, על השדיים, הבטן, הכוס, חור התחת. לכסות אותה בזרע. לטחון אותה, חזק ומהר, לשפוך בתוכה. וגם בתחת. שתמצוץ לי ותבלע את הזרע שלי. להביא אותה לאורגזמות חזקות בשרשרת. להטריף אותה, להביא אותה למימדים אחרים של המציאות. לא מה שהיא חיה בו עד עכשיו. הרבה אנרגיה מינית הצטברה בי מכל העניין הזה עם רפי.

לא רק רפי בן זונה. גם אני. אוקראיני זבל.

אמרתי לו:

– אתה רוצה לראות איך אביגיל עושה לי? אז תגיד לה שתעשה גם לי.

למחרת הוא אמר:

– אני רוצה לראות איך את עושה לקוסובסקי. קוסובסקי אמר שאני אגיד לך את זה.

רציתי למות מרוב בושה. איזו בגידה אביגיל מרגישה, כבר נבנו בינינו יחסי חברות וקרבה אישית. התחלנו לדבר על כל מיני דברים. היא סיפרה לי על הבית שלה, משפחתה. שהיא לא מקבלת שם יחס, כי יש עוד שמונה אחים ואחיות. שהיא כבר רוצה להתחתן כדי לצאת מהבית, שיהיה לה בית משלה, וכל מיני כאלה. מבחינתה זה ממש שיחות נפש. איזה זבל יצאתי. כמה היא תשנא אותי. רציתי להישרף, שתבלע אותי האדמה.

מוזר, מה יש לי להתעניין בה כחברה לשיחה. היא עשר ליגות מתחתי ברמה והשכלה. ובכל זאת היה לי ממש חבל להפסיד את הקשר הזה.

להפתעתי התגובה שלה לא היתה ברורה. היא לא התפרצה עלי בזעם. היא בשקט ניגשה אלי, כרעה על ברכיה בשקט, פתחה את מכנסי, אוננה לי, ומצצה לי. השקט שלה לא היה ברור לי. אולי מרוב שהיא שבורה ונבגדת, היא בטראומה. הייתי כל כך נבוך ומבוייש. לא עמד לי. רציתי לקבור את עצמי. והיא המשיכה, מאוננת ומוצצת ושוב מאוננת ושוב מוצצת. בעדינות, ברגש, ברוך. הזדקפתי בתוך כף ידה. הזין שלי היה מכווץ בתוך ידה, כמו אפרוח. והיא ליטפה אותו, בתנועות עולות ויורדות, גליות, שמה עליו קרם ידיים. עד שבתוך ידה הוא התחיל להתמלא, להזדקר. והיא מצצה והזקפה התחזקה עוד. כל התשוקה שלי אליה צפה. התחלתי להנות, הרגשתי כמו בחלום, המגע שלה היה כל כך מהנה. היא סלחה לי, היא כנראה רוצה לאונן ולמצוץ לי, לפחות הגוף שלה רוצה.

אחרי שרימיתי אותה בצורה מכוערת כל כך היא סולחת לי ורוצה אותי. זה ממש חימם לי את הלב. נשמה, אביגיל. איזה טובת לב.

התמסרתי לטיפול שלה, בלב רחב ופתוח, ספגתי את המגע. אפשר לומר מגע אוהב. פתאום חשבתי, אולי יש לה רגשות אלי. בעצם הגיוני שיהיו. היא בודדה, חלשה, בלי מגע. מרגישה בבית שלה כמו בפנימיה. ופתאום מקבלת תשומת לב מגבר בוגר, חכם ויודע, מוביל, משרה בטחון, נראה די טוב, שהיד שלו רוקדת טנגו חושני עם היד שלה על הזין של רפי. איך לא חשבתי על זה מקודם. בגלל זה היא סלחה לי.

המחשבה הזו ריגשה אותי.

לא יכול להיות שלי יהיו רגשות לילדה דתיה פרימיטיבית. מי יודע אם נקייה. אומרים שדתיים מתקלחים פעם בשבוע. אולי יש לה כינים. העולם שלה כל כך ריק, בערות של ימי ביניים. אני אוהב נשים בשלות, אפילו סבתות. בשבילי מתחת לגיל ארבעים זה ילדה בוסר, חמוץ. מנותקת מהגוף ומהנשיות והתשוקה. רק מסביבות גיל ארבעים אשה יודעת מה הגוף שלה באמת מרגיש, מה באמת התשוקות שלו, למה הוא באמת רעב, יכולה להנות באמת מהרוויית הצמא המיני. רק אז היא ממש יצור מיני, ממש נקבה. לפני זה היא פרח סגור, תינוקת.

אבל המחשבה שלאביגיל יש רגשות אלי חיממה לי את הלב וריגשה אותי והיתה יקרה לי. הרגשתי שאני ממש מרחם עליה.

גמרתי לה בפה והיא בלעה. זה היה כמו בחלום. אחת הפעמים הטובות החיי. ריחמתי עליה ברגש חם שחיבר אותי למגע שלה, היא היתה מסוייגת, מתביישת, שותקת. אבל ביחד עם זה רכה. היה בה רוך אלי, שעבר ישר לזיין דרך המגע של היד והפה שלה, רוך שעובר להנאה מינית בלי שום תיווך של מחשבות ורגשות "רוחניים", מוזרק ישר לוריד. הרוך הזה, המגע של הרוך, במקום הכי רגיש ומרגיש. הזין שלי הרגיש כמו כלב שהבעלים מלטפים אותו, כישכש בזנב והיה מאושר לגמרי. הוא קיבל אהבה.

אהבה בלי כל המסביב, בלי כל הדיבורים והדייטים והשיחות וקנית מתנות ויציאות. אהבה בין גוף לגוף. הכי פשוט, הכי אמיתי. ישר לזיין. ואיך שהזין הרגיש טוב, אי אפשר לתאר. גמרתי חזק, הרבה, עדין, רך, עמוק. זה יצא מכולי, לא רק מהזין. העונג התפשט בכולי, חימם את כולי, נשאר בי גם אחרי הגמירה. גמרתי לה בפה והיא בלעה. בלעה ברצון, לא בהשפלה. תבלעי ממי שלי, אביגיל שלי, תבלעי לי את הזרע ברצון. אני אשפוך לך בפה, בשבילך, כי את רוצה, ותבלעי כי את רוצה. כי את אוהבת את הזרע שלי, רוצה אותו בתוכך.

3>
אני בסוטול מוחלט, אביגיל יושבת לידי, נראה שטוב לה. רפי לא הפריע. אולי קלט את גודל הרגע. ואז ידית הדלת זזה, מישהו מבחוץ מנסה לפתוח.

אותו מישהו הזיז את הידית חזק והרבה, הכסא זז, ולמרבה החרדה הדלת נפתחה.

זו היתה מאיסה (אולי צריך לכתוב מעיסה). מנקה ערביה, בת ארבעים בערך. עם שמלת אוהל צנועה של ערביות דתיות, וכיסוי ראש. גוף עבה קצת.

היא היתה בהלם, הזדעזעה, רצתה לקרוא לרבקה, למשטרה.

רפי יצא גבר והציל את המצב:

– אם תקראי לרבקה אני אגיד לה שאת עשית לי ותעניש אותך. כמו שהענישה את טניה כי אמרתי לה שטניה עשתה לי.

מאיסה קפאה.

– לא, אל תגיד לה.

– אז תעשי לי את כמו שאביגיל עושה לי.

הסברתי למאיסה את העניין בקצרה. להפתעתי היא נרגעה מהר. הבנתי שהזעזוע היה רק לכיסוי תחת, שאף אחד לא יגיד שהיא שתקה על דבר כזה, או יאשים אותה במשהו. היא פחדה להסתבך, אבל באמת הענין בעצמו לא הפחיד אותה בכלל.

היא דיברה עם רפי. היתה מאוד עניינית ומעשית. זה היה בשבילה כמו מישהו שביקש ממנה שתכין לו סלט. מין היה מבחינתה כמו להתעטש או לשתות מים, או לאכול סלט. בלי דרמה.
היא החזיקה לו את הזין, ואוננה בתנועות מקצועיות. כמו ששף קוצץ סלט, בתנועות קצת כמו של שחקנית פורנו מקצועית, עם הבעה עסוקה אדישה של מישהי שמכינה סלט. ככה גם מצצה. נשארה אדישה, זה לא גירה אותה וגם לא הגעיל או זעזע.

בא לי להרגיש על הזין שלי את התנועות המקצועיות האדישות האלה, המיומנות והמדוייקות.
קשה לתאר במילים, זה כמו שאשה מיומנת עושה קובה, או כמו תנועות של מוכר מיומן בדוכן פלאפל, או כמו ששף ממש מקצועי חותך את הירקות או מטפל בנתח בשר. זה איכות מיוחדת של תנועות, הידיים והאצבעות רצות יותר מהר יותר מהמחשבה, מעצמן, בתנועות מורכבות עם קצב פנימי, בריקוד מאוד מדוייק. היא ידעה בדיוק מה היא עושה. אולי אצלם האמא מלמדת את זה את הבנות שלה, כמו לקלף תפוחי אדמה. כמו שהגבר צריך אוכל ומבשלים לו, ומכבסים לו, ככה הוא צריך לגמור ועושים לו.

זה נראה לי יחס די בריא לחיי זוגיות. למה לעשות מהעניין של סקס כזאת מהומה, יש בינינו תשוקה או אין בינינו, נלך ליועץ נישואים, אני נעלבתי ממך אז עכשיו אין לי תשוקה אליך וכואב לי הראש ושיתפוצצו לך הביצים. אני לא חפץ מיני, אני בן אדם וככה אתה צריך להתייחס אלי. משוגעות הנשים המערביות האלה, כמה דרמה מיותרת. יאללה, תשפשי קצת ואני אשפוך רגע וזהו, מה כבר ביקשתי. כמו שאת מכבסת, אם נעלבת את לא תפסיקי לכבס, ולא תגידי שהכביסה מחפיצה אותך ועושה אותך לאובייקט כביסתי. גם לאונן חמש דקות לגבר שלך לא הופך אותך לאובייקט מיני וזה לא החפצה. סתם עוד עבודת בית פשוטה וקלה.

נכון מין יכול להיות תקשורת נפשית עמוקה, ברור. אבל זה שני דברים נפרדים, יש מין רגשי נפשי, ויש מין טכני. ואת המין הטכני הרבה יותר נעים לקבל מאשתך מאשר לעשות לבד. כמו שנעים יותר לקבל ממנה חביתה מאשר לעשות לבד. אני עובד קשה לפרנס וגם עוזר בבית, ואת עושה עבודות בית גם בשבילי. למה לנגב אבק כן ולאונן לי לא? מה יש?
מאיסה יצאה גבר גם היא. המציצות שלה מדוייקות, יניקה, קצב, תנועה, לשון, רוק, ביצים, חליבה, פיתול, אצבע בתחת, יודעת את העבודה, אליפות. רפי גמר מהר אצלה. זה כמו שהיא שוטפת חדר פי ארבע יותר מהר ממני, ויוצא לה הרבה יותר נקי. מגניבה המאיסה הזאת, אני מעריך אותה.

אבל לא עשיתי שום מוב לכיוון שלה. ולא אמרתי לרפי שיגיד לה לעשות לי (והפעם לא יגיד שאני אמרתי).

מספיק לי שנהיה לי עסק עם דתיה, אני לא צריך גם ערביה, ובכלל הערביה היא גם דתיה. ומי יודע מי בעלה, אולי אם הוא ידע הוא יעשה לי רצח על כבוד המשפחה. יאכלו אותי לכבוד הרמדאן. תודה.

העברתי את האחריות על הזין של רפי למאיסה. היה נראה שלא אכפת לה. באה, שוטפת, מסדרת, מוציאה את הפח, מחליפה סדין, מאוננת, מוצצת, הוא משפריץ, והיא ממשיכה בעבודה, לחדר הבא.

רפי הסכים. הטיפול שלה היה קליל מבחינה רגשית ומשובח ביותר מבחינה מעשית. כל הכובד הרגשי עם אביגיל בטח הכביד עליו. הוא בטח הרגיש שהפרצוף שלה מזועזע וסובל. הוא לא סדיסט, הוא לא נהנה מהסבל שלה. מאיסה נהנית שמרוצים מהעבודה שלה ומשפיכים, להשפיך זה כמו שאומרים לה שהקפה שהיא מכינה טעים.

הייתי שוכר עוזרת כזו לבית שלי. מסדרת את הכוסות לכיור, מאוררת את השמיכות, מעבירה סמרטוט, מאוננת לי, מוצצת לי, כמו כלום. ממשיכה לעבוד. אולי מכינה סלט. סבבה. אבל איפה משיגים. אני לא יכול לפרסם שאני רוצה שרות כזה. רפי הבן זונה זכה, אני לא. ככה זה החיים, כל אחד נופלות לו הקוביות שלו ומקבל את המזל שלו. נפלו לו הקוביות להיות נכה מסכן, ונפלו לו לקבל את השרות של מאיסה.
לי ולאביגיל כבר לא היתה עבודה משותפת עם רפי. אחרי חודשיים היא עזבה. ככה זה בנות שרות, מתחלפות. אני עוד זוכר אותה לפעמים.

Loading

8 מחשבות על “אביגיל מגלה את המין”

  1. מעולה. פנטזית ניצול בשפה ישירה ומחרמנת. גם העיבוי של הסיפור עם הגיגי העובד הוא נהדר.

    קוסובקי, בבקשה עוד כאלה

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן