קמפינג משפחתי – חלק שישי

כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט. גילוי עריות אסור על פי חוק.

לחלק הראשון
לחלק השני
לחלק השלישי
לחלק הרביעי
לחלק החמישי

"אבא!", מעין קפצה ומייד הוציאה את הזין של שי מהפה.

"סוף סוף חזרת!", תמר אמרה באושר, קמה והלכה אליו, מחבקת ותופסת לו את הזין, מתחילה לרדת לו. שי ומעיין הסתכלו אחד על השני בהלם. למרות שגם ככה הסיטואציה היתה הזויה, העובדה שקובי הגיע ופשוט הצטרף אליהם היתה כבר קצת יותר מידי בשבילם. שניהם בהו בתמר בעודה מוצצת את הזין של בעלה ברעב, כאילו לא אכלה את הזין שלו רק אתמול.

שי ראה שמעיין מכסה את שדיה בידיה כשהיא קלטה שאבא שלה מסתכל עליה. הוא הרגיש שהיא ממש מבולבלת ממה שקורה.

"פשוט תמשיכי כאילו אני לא כאן, מעייני", אבא שלה אמר לה, "תמצצי לו עוד, רואים שהוא צריך את זה עכשיו", זה גרם לכולם להסתכל על הזין של שי שהתחיל להתכווץ. מעין כבר היתה חרמנית מידי בעצמה והחליטה פשוט ללכת על זה. היא תפסה לשי את הזין וחזרה למצוץ לו.

"פאאאאקק", קובי גנח, מתחרמן מהמראה של הבת שלו מוצצת לאחיו.

שי הסתכל על תמר מוצצת לאחיו, וראה איך האף שלה נוגע לו בבטן התחתונה, כשברור שכל הזין שלו עכשיו בתוך הפה שלה, בטח נוגע לה בגרון. הוא ראה שגם מעיין קלטה את זה, והסתכלה עליהם בהלם. מעיין ניסתה לחקות את אימה והכניסה עוד יותר מהזין שלו לפה, מנסה להכניס את כולו, אבל היא התחילה להחנק ולא הצליחה. שי כמעט גמר רק מהנסיון שלה. האמת היא שמעין הסתכלה על אימה מוצצת לאביה, והתחילה להרגיש… קנאה. היא היתה מבולבלת כי היא הבינה שהיא מקנאת באימה, שהיא גם רוצה לענג את אביה.

"לא יודעת מה איתך, מעייני", תמר אמרה כשהוציאה את הזין של קובי מהפה, "אבל רצפת העץ הזו לא כל כך נעימה לי בברכיים, ואם הולכים לזיין אותי, אז נראה לי שיהיה יותר נוח על המזרונים או לפחות המחצלת".

"אמממ… כן… יש מצב", מעיין ענתה לה בעודה מחזיקה את הזין של שי ביד.

"קדימה! למחנה!", קובי הצהיר באופן דרמטי, מצביע לכיוון האוהלים כמו איזה גנרל במלחמה.

"אלוהים, אבא, אתה יודע כמה מגוחך אתה נראה?" מעיין השתחררה קצת וצחקה כשראתה את אביה מצביע לכיוון אחד, ואת הזין שלו מצביע לכיוון אחר.

"מספיק מגוחך כדי שלא תתלונני שהזין של אבא שלך מתנופף מולך ברוח", הוא הקניט אותה.

"טוב, לפחות זה זין דיי נחמד", מעין ענתה, מביטה עכשיו יותר בנוחות על הכלי של אבא שלה, מחכה לרגע שבו תוכל גם היא לשחק איתו.

"זה זין מדהים, תסמכי עליי", תמר אמרה לה.

"אף אחד לא אישר לך לדבר, שפחה", הוא תפס את שיערה ומשך לאחור, ואז ירק לה על הפנים.

מעיין שוב היתה בהלם מאיך הוא מדבר אליה ואיך שירק עליה, אבל אז הוא חייך אל אימה ונתן לה יד כדי לעזור לה לעמוד, והיא חייכה אליו חזרה, ומעיין הבינה שזה חלק מהמשחק שלהם. שי התחרמן לגמרי מהדיבור של קובי אל תמר, עזר למעיין לעמוד, והם הלכו אחרי קובי ותמר לכיוון המחנה.

"טוב, אני מת לשמוע איך הכל קרה, אז למה שלא תשבי ותספרי לי בזמן שאני אוכל לך את הכוס", קובי אמר לתמר. תמר התיישבה על אחד מכיסאות הקמפינג, קידמה את התחת שלה לקצה הכיסא ופיסקה רגליים.

"אם תתחיל כבר ללקק לי, תוכל להתחיל לשמוע את הסיפור", תמר אמרה לו, "ומעיין, אני מציעה שגם את תשבי ותשמעי את הסיפור תוך כדי שדוד שלך נותן לכוס שלך טיפול עשרת אלפים"

"אם את אומרת, אמא, מי אני שאגיד לא?", מעיין צחקה.

שי ראה אותה מתיישבת על הכיסא באופן כזה שיכלה להסתכל גם על אימה, ואז הורידה לעצמה את התחתון כמעט בביישנות. היא הסתכלה על אביה שהתחיל ללקק לאימה את הכוס, ואז הרימה את מבטה לאימה, שחייכה אליה, כאילו נותנת לה אישור שהכל בסדר, הכל טבעי. כשתמר התחילה לספר איך היא שכנעה את שי להתפשט בקיאק, שי כרע על ברכיו מול רגליה של אחייניתו, והעביר אצבע בין שפתי הכוס הרטוב שלה. הוא ליטף לה את השפתיים, ואז פיסק אותן כדי שיוכל להעביר את לשונו ביניהן. הוא שמע בחצי אוזן את תמר מספרת גירסא קצת מתובלת של מה שקרה באמת, בעודו מכניס את לשונו לכוס של מעיין ומזיז אותו מצד לצד. הוא חשב לעצור לרגע ולהודות לתמר על איך שתיארה אותו בצורה הרבה יותר מנומסת ומסתייגת ממה שהוא היה באמת. הוא גם הופתע לשמוע אותה משתפת בפנטזיות שלה ואיך הן עלו אצלה כשקראה סיפורים אירוטיים באינטרנט ושיתפה בהם את בעלה. סיפורים קינקיים שכללו גם גילוי עריות בתוך המשפחה.

הוא מיקד את הלשון שלו עכשיו בדגדגן של מעיין, מזיז אותו מצד לצד בעזרת הלשון בלבד, ואז עושה שימוש בכל הלשון שלו ומעביר אותו מלמטה למעלה, ממלא את הכוס שלה ברוק שלו, ושומע אותה נאנחת בעונג בעודו מקרב אותה לאורגזמה. הוא הרגיש את ידיה על ראשו, מלטפת, דוחפת אותו עוד יותר לכוס שלה.

"כן, שם, דוד שי, בדיוק שם", היא אמרה בקול רם כשהרגישה שהוא במקום הנכון. שי נתן עבודה עם הלשון בתנועות קטנות ומדודות, הלוך חזור ולצדדים עד שמעיין דפקה צעקה וסגרה את ירכייה על ראשו בהתכווצות בלתי נשלטת ורעד שעבר בכל שריר מגופה.

"את נראית כל כך טוב כשאת גומרת, מעיינוש", אמא שלה אמרה, ושי הצליח לחלץ את עצמו מירכיה של מעיין, וראה שגם אימה וגם אביה צפו בה גומרת.

"וואי, אמא, חייבת להגיד שבחיים לא ציפיתי לשמוע את המשפט הזה מאמא שלי", היא אמרה לה אחרי שהתאוששה.

"טוב, אני בטוחה שיש עוד הרבה דברים שאני אגיד שלא ציפית לשמוע אי פעם בזמן הקרוב. כמו למשל, אם את לא הולכת להשתמש בזין היפה והקשה הזה של דוד שלך, אז אני אשתמש בו"

"אין מצב, אמא, הוא שלי!", מעיין אמרה ברכושנות

"טוב, האמת שהוא שלי", שי צחק, "אבל אני חולק אותו בשמחה"

"תחלוק אותו עם הכוס שלי, דוד שי. אני צריכה להרגיש אותך בפנים", מעיין דרשה.

"תעברי למזרן", אמר לה והושיט אליה את ידו על מנת לעזור לה להעמד. היא נעמדה, ומייד ונשכבה על אחד המזרונים שהיה מונח על המחצלת, פותחת את רגליה.

שי רצה קצת לשאול את קובי ותמר ולוודא שאין להם בעיה שהוא יזיין אותה, אבל כל כך הרבה כבר קרה שהוא החליט לוותר על זה. הוא נשכב מעליה, כיוון את הראש של הזין שלו לפתח הכוס שלה והחליק אותו פנימה, מתחיל לדפוק אותה באגרסיביות.

"פאק, כן, זה טוב", מעיין גנחה בקול בעוד שי קובר את הזין שלו בכוס שלה שוב ושוב, מסתכל לה בעיניים והיא מביטה עליו בחזרה. יד אחת שלו נשלחה לציצי שלה שרקד מהפמפום, והתחילה לחפון אותו. הוא ראה שתמר קמה מהכיסא והתקרבה אליהם, נעמדה מעל הראש של מעיין וצפתה בו מזיין את הבת שלה מקרוב.

"כמה טוב הזין שלו מרגיש בכוס הצר שלך, אה מעייני?", היא לחשה לביתה באוזן.

קובי התכופף מאחורי תמר, והתחיל ללוש לה את השדיים תוך כדי שגם הוא צופה באחיו מזיין את ביתו.

"זה מדהים, אמא", מעיין ענתה לה, ממשיכה לגנוח עם כל דפיקה.

"תזיין אותה חזק יותר, אח", קובי אמר, "אם היא כמו אמא שלה, אז היא אוהבת את זה חזק", קובי ראה את אחיו מזיין את הבת שלו, והתחיל לדמיין את עצמו במקומו.

"אם היא כמוני, אז היא אוהבת את זה בתחת", תמר צחקה. שי הסתכל עליהם, בשוק מזה שהם עדיין מצליחים להפתיע אותו.

"אמא!", מעיין לא הצליחה להמשיך את המשפט כי שי העלה את הרגליים שלה מעל הכתפיים שלו והגביר עוד יותר את העוצמה והקצב שבהם טחן אותה. הגניחות עלו טון. אלה היו גניחות של אושר צרוף.

"פאק, אני גומרת", היא אמרה כמעט בלחש, ושי המשיך באותו קצב.

"אני רוצה שתגמור בפנים, תציף לי את המנוש", שי גנח גם הוא, יוצא ונכנס בכל הכוח, מעיין התחילה לגמור שוב, מתכווצת כולה, "כן, אלוהים, כן! זה כל כך טוב", היא צעקה, ואז שי שחרר גלונים מהזרע שלו בתוכה, עד שהוא התחיל לדלוף החוצה מהכוס שלה.

"זה היה אדיר", קובי אמר.

"אני לא מאמינה ששניכם צפיתם בזה", היא אמרה בעודה מתנשפת, ושי שכב עכשיו לצידה, מתנשף גם הוא, כשהזין שלו רטוב מתערובת של שפיך ומיץ כוס.

"אם את חושבת שאני מתכוונת להשאר בעמדת הצופה, אז את טועה, גברת צעירה", תמר אמרה, ניגשה ליד שי, "קום" היא אמרה לו והושיטה לו יד. הוא נתן לה יד ונעמד, והיא כרעה על ברכיה, מתחילה למצוץ את הזין הנוטף שלו.

"איזה אישה קינקית יש לי, הא?" קובי צחק בגאווה, בעוד מעיין צופה בעיניים פעורות באמא שלה מוצצת לדוד שלה.

הזין של שי היה מאוד רגיש כי הוא הרגע גמר, והאמת שהעדיף לתת לזין שלו לנוח קצת, אבל תמר רק הגבירה את קצב המציצה. הוא הפנה את מבטו לאחיו, וראה שהוא עם הזין ביד, מאונן ומסתכל עליהם, ואז ראה שתמר שולחת יד לכוס של מעיין שעדיין דלף ממנו שפיך. היא אספה לידה קצת שפיך שנזל לכיוון התחת שלה, והשתמשה בו בשביל למרוח את הזין של שי ולהמשיך למצוץ לו.

"בוא הנה, קובי", היא ביקשה מבעלה, והוא התקרב ונעמד ליד אחיו. תמר לקחה את הזין של קובי ביד השניה, ועכשיו הביאה ביד לשניהם. היא מצצה לשי ואז הוציאה את הזין מפה שלה ומצצה לקובי. לקובי כבר עמד, אבל לשי עוד לקח זמן, והיא היתה צריכה לעבוד קשה. שי הסתכל תוך כדי אל מעיין, ששכבה לידו וצפתה באימה מוצצת לשני האחים.

"אני רוצה ששניכם תזיינו אותי", תמר הצהירה, "אחד אחרי השני, ואחר כך בו זמנית. תטפלי בהם בינתיים, מעייני". תמר נעמדה והלכה לאוהל שלה, משאירה את מעיין עם אביה ודודה הערומים. שי תהה איך מעיין תפרש את הבקשה של אימה לטפל בהם. היה נראה לו שהוא מבין בדיוק למה תמר התכוונה, אבל הוא היה בספק שמעיין תתחיל עכשיו למצוץ לשניהם כמו שאמא שלה עשתה לפני רגע. בסופו של דבר מעיין לא הספיקה לעשות כלום כי אמא שלה יצאה מהאוהל עם מזרן נוסף והניחה אותו על המחצלת.

תמר נעמדה על ארבע על המזרן, "נו, למה אתם מחכים? קובי, אני רוצה שאתה תזיין אותי קודם בזמן שאני מוצצת לאחיך"

"בדיוק כמו שסיפרת לי שבוע שעבר שאת רוצה כשהבאת מולי ביד, הא?" קובי ענה לה. הוא התקרב אליה והתיישב על ברכיו מאחוריה, ושי התיישב על ברכיו מול הפרצוף שלה. הוא ראה שמעיין קמה והתקרבה גם היא למזרון כדי שתוכל להסתכל.

תמר לקחה את הזין של שי בידה והתחיל למצוץ לו, בזמן שקובי השחיל את הזין שלו לתוכה והתחיל לטחון אותה.

"מי אוהבת את הסרסור שלה?", קובי אמר לתמר בעודו תופס לה בתחת ומזיין אותה חזק. שי הופתע שוב לשמוע את קובי מדבר אליה ככה, אבל זה קצת חירמן אותו והוא בעיקר שם לב שזה מחרמן את תמר. "תמצצי יותר חזק, יא בת של זונה", שי אמר ומשך לה בשיער, מתנסה גם הוא בשליטה עליה. הוא הרגיש איך היא תופסת לו בביצים ומצליחה להכניס את כל הזין שלו לפה שלה. בכל פעם שקובי פמפם את הזין שלו לתוכה, זה הכריח את תמר להכניס את הזין של שי יותר עמוק, והיא שיתפה עם זה פעולה, רק מידי פעם מוציאה אותו קצת לקחת אוויר.

"אמא, אם לא הייתי רואה בעיניים שלי מה אתה עושה ואיזו שרמוטה את, לא הייתי מאמינה עלייך", מעיין אמרה, אבל תמר רק המשיכה לגנוח בעונג מהזיון והמציצה.

"כן, זה דיי מרשים", שי ענה לה.

"בואי אליי, נסיכה שלי", אבא של מעין קרא לה אליו והשתמש בכינוי שבו השתמש כל חייה.

היא התקרבה אליו והוא הניח לה יד על המותן בזמן שהוא ממשיך לדפוק את תמר, ולהצמיד את מעיין אליו, כך שצידי החזה שלה נגעו בצידי החזה שלו.

"הכל בסדר?", שאל אותה בטון אבהי.

"כן, נראה לי", היא הרגישה ששלב חדש ביחסים שלהם מתחיל, והניחה עליו ראש.

"הרבה זמן אמא שלך ואני מפנטזים עלייך, ואני כל כך שמח שגם אותך זה מדליק", קובי העביר עכשיו את ידו למטה, וליטף לה את הטוסיק.

"לגמרי", המגע של ידו על הישבן שלה היה לה נעים, "כנס בה, אבא, כנס בשרמוטה הזאת, יותר מהר!", זה עדיין לא נשמע כל כך טבעי כשהיא אמרה את זה, אבל היא רצתה להצטרף לאביה ולהשפיל אותה גם, ומבטה התמקד עתה בכניסה החוזרת ונשנית של הזין של אביה לכוס של אימה.

"אני רואה שאת נכנסת לעניינים מהר, הא?", אביה הגיב לה והגביר את הקצב לבקשתה, " אין יותר חרמנית מאמא שלך. איזה מוצצת מדהימה היא, אה, אח?", הוא פנה עכשיו לאחיו ושי רק חייך והתמקד בציצי של מעיין שצמוד לחזה של אביה.

"תתחלפו!", תמר אמרה תוך כדי שפיה מלא בזין של שי. היא לקחה פיקוד כי היא ידעה בדיוק איך היא רוצה להגשים את הפנטזיה שלה.

"תתההו?!", שי לא הבין מה היא מנסה להגיד אז היא הוציאה את הזין ואמרה שוב, ותוך כדי הסתובבה ככה שהתותה שלה עכשיו פנתה לשי ופיה פנה לבעלה. מעיין נשארה מחובקת עם אביה.

היא בלעה את הזין של קובי שהיה עטוף במיצי כוס שלה, ושי החליק בקלות את הזין שלו לנבכי הכוס שלה והתחיל לפמפם.

"זיין אותה יותר חזק, שי", קובי הורה לאחיו, "תקדח ת'זין שלך לתוכה ותפליק לה בתחת. הכוס הזה אוהב את זה חזק ואגרסיבי". כדי להדגים קובי תפס לה את השיער צמוד לקרקפת בזמן שהיא מצצה לו, ובתגובה שי התנסה והחטיף לה כאפה חזקה בצד הימני של התחת.

"לא כמו ילדה, חזק אני אומר לך, ככה", קובי הושיט את ידו לעבר התחת שלה והכה בה יותר חזק מאי פעם. הטוסיק שלה נהיה אדום. הוא משך את הזין שלו מהפה שלה ואמר "תגידי לו כמה את אוהבת את זה, אישה".

"כן, יותר חזק שי, אני רוצה… [מתנשפת]… שתשאיר לי סימן של היד שלך על התחת", היא אמרה ושי עשה כדבריה.

"תגידו, אתם רציניים?", מעיין שאלה, עיניה נפערו כשהיא ראתה כמה חזק הם מכים את אימה.

"ממליצה לך להתנסות גם", תמר אמרה לה בזמן ששי החטיף לה עוד מכה, "עכשיו תזיין אותי חזק, שי, בלי רחמים, תזיין את הזונה שלך". שי דפק אותה עכשיו הכי חזק שהוא יכול, והיא החזירה את הזין של קובי לפה שלה. מהגניחות והאנחות שלה, היה אפשר לראות כמה היא נהנית, שלא לדבר על האופן בו גופה זז כל פעם ששי הלם בה.

לפני שהם עמדו לגמור, תמר הוציאה את הזין של קובי מהפה ואת הזין של שי מהכוס, התיישבה על המזרון והצהירה, "הגיע הזמן שתעשו את שני החורים שלי, בנים. מי מכם רוצה בכוס ומי בתחת?"

"נותן לך את הכבוד להחליט", שי אמר לאחיו.

"אם ככה, אז אני כבר פתחתי לה את התחת הרבה פעמים, למה שלא תהנה גם אתה?"

"אז יאללה, קובי, תשכב על הגב", היא אמרה לבעלה. קובי נשכב על המזרן, ותמר טיפסה עליו, מחדירה את הזין שלו לתותה שלה עד שהיה לה נוח, רכנה אליו ככה שהציצי שלה נמעך על החזה שלו, ואמרה "שי, בוא תתמקם מאחורי, אבל קודם אני רוצה שממש תהיה רטוב וחלק. מה את אומרת, מעייני, תוכלי לעזור לו בזה?"

"איך בדיוק?", מעיין שאלה.

"עם הכוס שלך, כמובן. תני לדוד שי לזיין אותך קצת, שהזין שלו יהיה רטוב וחלק", האמת שתמר סתם חיפשה תירוץ לראות אותם מזדיינים.

"יאללה, באמת הגיע הזמן שגם אני אחזור להשתתף בחגיגה", מעיין אמרה. אמא שלה אמרה לה לעמוד בתנוחת דוגי על ידה, ומעיין עשתה כדבריה. שי החדיר לאחיינית שלו את הזין כמו שתמר ביקשה, פמפם כמה פעמים, השתמש בה רק כדי לסכך לעצמו את הזין ואז יצא ממנה והתמקם מאחורי תמר, מכוון את הזין שלו לחור תחת שלה. תמר עודדה אותו כשהוא התחיל להחדיר. הוא אחז את הזין שלו ביד וכיוון אותו לתוך החור, צופה איך הוא מתרחב ומתעטף סביב הזין שלו.

"זה טוב, אתה יכול להכניס עוד", תמר כיוונה אותו, והוא דחף יותר חזק, עד שהוא נכנס עד הסוף.

"הו פאק, זה טוב!!", תמר צעקה, "שכחתי איזה גדול יש לך", ושי התחיל להכנס ולצאת ממנה לאט, בזמן שהיא רוכבת על קובי, ומנסה לכוון אותם לאותו קצב, גונחת מכאב ומעונג, "איזה מדהים זה להזדיין ככה!"

"מעייני, בואי תקרבי אליי את הציצי שלך, בא לי לטעום אותו", אבא שלה אמר לה, תוך כדי שהוא מתנשף, מנסה לא לגמור, ומעיין זחלה אליו על ארבע, מגישה לו את הציצי שלה. הוא התחיל למצוץ לה את הפטמה.

"את אוהבת בתחת, מעייני?", תמר שאלה אותה, "מישהו כבר פתח אותך שם?"

"אני לא בטוחה שאני רוצה לענות לך על זה, אמא", מעיין נפתחה כבר פעמים רבות בכניסה האחורית שלה, אבל עדיין הרגישה שזה מוגזם לשתף את אימה בכך.

"אז אני מבינה שכן", תמר צחקה. שי החדיר את הזין שלו כל הדרך פנימה, והשיג עוד זעקת עונג מתמר, "את צריכה לנסות את זה, מעיין, שני אחים, שני זרגים, אחד בכוס, אחד בתחת, זה הזיון הכי טוב שהיה לי בחיים".

"את באמת חושבת שזה בסדר שאבא יזיין אותי?", מעיין חיפשה אישור למה שכבר פנטזה עליו בזמן שאביה ליקק לה את השדיים.

"למה לא? זה רק עוד זין. את צריכה לנצל את ההזדמנות שאנחנו פה כולנו. או שאולי כבר עשית את זה בעבר עם שני גברים ביחד?", אימה ענתה לה.

"זה ממש לא יצא לי", מעיין ענתה.

"אז הנה עוד סיבה לנסות", תמר אמרה.

"תמרי, תמשיכי לדבר ככה ואני גומר תוך שניה", קובי אמר.

"מצידי אתה יכול לגמור, אני אוהבת שפיך חם שמתפזר לי במנוש. אההה… הבנתי! אתה מתחרמן מהאפשרות שתזיין את הבת שלך, הא? מה את אומרת מעיין, תאפשרי לאבא שלך חוויה שלעולם לא תשכחו? תפתחי בשבילו את הרגליים ותתני לו להכניס? את יודעת שאני מתה לראות את זה".

"פפפפאאאאאקקקק!!", קובי צעק, הוא לא יכל יותר והשפיך בתוך אשתו כמויות של זרע.

"גמרנו אותך, הא?" תמר צחקה, ומעיין ניתקה את הציצי שלה מהפה שלו והתיישבה על הברכיים.

כל הזמן הזה שי המשיך לזיין אותה בתחת, מתקרב לגמור בעצמו. גם אותו חירמן הרעיון לראות את קובי עושה את מעיין. הוא גם נזכר איך מעיין ביקשה ממנו לקרוא לו אבא, אז הוא הבין למה מעיין זורמת עם הכל עכשיו.

"תתן בי שי, תמלא גם ת'תחת שלי בשפיך, אני רוצה לנזול מכל החורים", תמר התחננה, והדיבור המלוכלך הזה הביא אותו לשיא והוא שחרר את כל מה שהיה בתוכו לתחת שלה, בכמה השפרצות טובות. כשהוא יצא ממנה, תמר התנתקה גם מהזין של קובי, ובאמת נטפה שפיך משני החורים. היא ישבה ברגליים מפוסקות על המזרן ואמרה "טוב, אין לי מילים לתאר כמה אינטנסיבי ועוצמתי זה היה אבל לא יודעת מה איתכם, אני צריכה להשטף, ואחר כך אולי לעשות שנ"צ. אתם באים לטבילה באגם?"

שי תהה איך היא בקלילות עברה מזיון בשני החורים ללהציע שכולם יטבלו ביחד באגם בעירום.

"נשמע טוב", קובי ענה לה.

"נשמע קר" מעיין התלוננה.

"אוי נו, אל תהיי מבאסת", שי ענה לה, "בואי תשחי קצת עם המשפחה שלך".

"טוב… יאללה, בשבילך אני אבוא. רק כדי לא להיות מבאסת", היא חייכה והלכה אחרי כולם לכיוון האגם.

שי רץ קודם וקפץ לאגם, וקובי מייד אחריו. תמר השתמשה בסולם, ומעיין השתהתה לרגע על קצה המזח.


המשך יבוא

אהבתם? תנו ציון וספרו לחברים
לא אהבתם? תנו ציון וספרו לי בתגובות למה

Loading

4 מחשבות על “קמפינג משפחתי – חלק שישי”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן