קוקהולד כנוע וגאה

והיום נספר את סיפורו של ניר (שם לא בדוי) שקם יום אחד והחליט לחשוף קבל עם ועולם את עובדת היותו קוקהולד כנוע וגאה.

אז מה גורם לבחור מצליח, נאה, מסודר ומחוזר , בעל תפקיד בכיר בחברת הייטק בינונית להיחשף ובכלל לבחור בעמדת המושפל והכנוע מלכתחילה? התשובה איננה פשוטה, היא סופר פשוטה וניתנת לסיכום במילה אחת – הגודל.

ניר שלנו התברך במראה נערי ומקסים, פנים טובות ועיניים עמוקות שבנות רבות אהבו לצלול לתוכן ולחפש את המפתח לליבו. וניר, יצור רגיש שכמותו, אהב את כולן. הוא העדיף את קרבתן, ולא מתוך כוונה רעה, בנות רבות פירשו את יחסו החם כהצהרת כוונות רומנטית.

אבל לניר היה גם סוד. סוד קטן. יש שיגידו פצפון ממש. ניר נולד עם איבר מין קטן באופן משמעותי מהממוצע. אחרי הברית מילה נשארו לו ביד 10.5 – 11 ס"מ בזקפה מלאה ביום טוב.

 ואין הרבה מה לעשות. בניגוד לנשים עם חזה קטן, כאן אי אפשר להגדיל. לא בשקל תשעים ולא במאה אלף ותשעים.

ניר נמנע כמובן מלהתפשט מול חבריו בכיתה או בצבא, באופן כללי העדיף להצניע את מבושיו שהצדיקו את הכינוי ואכן ביישו אותו. גם עם בנות הזוג הבודדות אליהן התמסר, העדיף את החושך והכיסוי לרוב . אבל יש דברים שאי אפשר להסתיר – חדירה של גבר לאישה היא עניין משמעותי וחשוב במערכת יחסים הכוללת מין ובנות הזוג מייד הרגישו שמשהו אינו כשורה. אולי נכון יותר לכתוב שהן לא הרגישו…

כל הבנות בעולם מייד יאמרו שזה שטויות ושאפשר להתגבר ולמצוא פתרונות. להשתמש באצבעות ולשון וצעצועים ועוד. אפילו הגדילה אחת לעשות והכריזה שזה הגודל האידיאלי להתנסות במין אנאלי. אבל בשלב מסוים ההתרגשות נגמרת, ההורמונים שוקעים ולפתע הצורך ביחסי מין מלאים ותקינים לא נראה כעניין שניתן לעקוף או לוותר עליו.

ואז הגיעו התסכולים. לילות שהתחילו באהבה ונגמרו לעיתים בדמעות ולעיתים בכעס והפרדת כוחות. ניר לעולם לא יישכח איך הטיחה בפניו אחת מאהבותיו הראשונות , לאחר עוד לילה מתסכל – "אני לא מרגישה שאני אישה כשאני איתך". את השריטה הזו יישא ניר עד לסוף ימיו והיא החדירה בו חששות ופחדים ורתיעה ממערכות יחסים.

התעצב והתאסף ניר אל עצמו. קיפל את זנבו הקצוץ והסתירו עמוק עמוק בתחתוניו. נשבע שלעולם לא ייתן לאשה נוספת לפגוע בו כך. אפילו אם פמלה אנדרסון תבוא ותתחנן לא אסכים לה אמר ניר לעצמו אבל פמלה לא באה. במקומה נחתה עליו בהפתעה גמורה דנה.

אם יש שני אנשים שבחיים לא היית נותן להם סיכוי של יותר מכמה חודשים אלו דנה וניר. הוא שקט, מופנם וביישן והיא כולה רעש, צלצולים ורוח.

 ניר התאהב בה בשנייה והחל לתכנן איך יבנה ויכין אותה לעניין וכשיעברו כמה חודשים הם יוכל לחשוף את הסוד והיא תהיה מוכנה.

 אלא שלדנה היו תוכניות אחרות אעפס. בערב השני שלהם הזמינה אותו לביתה לקפה מחוזק. ולפני שהבין מה קורה איתו כבר היה כמעט ערום לחלוטין במיטתה והיא יושבת עליו בחזיה ותחתונים, מתכוננת לרכיבה. הוא ניסה להתנגד ולדחות אבל לא היה לו סיכוי. דנה בחורה מנוסה. בשליפה חדה קילפה ממנו את תחתוניו שמלכתחילה לא היו נפוחים מדי וחשפה את הסוד.

ניר התכונן לתגובה הקבועה של רחמים והבטחות שזה לא מפריע ושזה בכלל לא חשוב. בעודו חושב עם עצמו, שמע את דנה מתגלגלת מצחוק, שואלת אם הוא תבע את המוהל וכמה ביטוח לאומי נותן על זה בעודה משחקת, מודדת, משעשעת את עצמה. ניר היה נבוך ומושפל. הוא ניסה להגיע לתחתוניו. דנה קלטה וחסמה את המהלך כאילו היו בזירת היאבקות. אמרה לו אל תזוז "הוא במצב קריטי, צריך עזרה בהחייאה" והחלה במין אוראלי שכמותו לא היה לו מעולם. הבחורה ידעה את העבודה.

אחרי דקות ספורות כשניר בשיא הזקפה ודנה ממשיכה לשאוב, מנסה בוואקום להוציא החוצה את מה שחסר. הרימה דנה ראשה ואמרה, טוב זה לא עובד, אנחנו מאבדים אותו. אין ברירה אלא להשתמש בטיפול בשוק חשמלי. ניר לא הספיק לשאול, להגיב ואפילו לא לחשוב כשבפתאומיות חש זרם חשמל סטטי עוצמתי שמעולם לא חווה זורם בגוו מלווה בתחושת עונג מציפה ובלתי מוסברת. אחרי כמה רגעים הבין שמקור הזרם הוא באצבע שבקצה שלה ציפורן ארוכה אשר פילחה את ישבנו וחדרה אליה בבת אחת, מדגדגת את כל האזורים הארוגניים שבישבנו (אנו נקדיש פוסט שלם ומקיף לחדירה גברית, לא מהיבט של יחסים הומוסקסואליים אלא מהיבט פיסיולגי שמסביר למה גם גברים סטרייטים יהנו מחדירה במידה מסויימת. סקרנים ולא יכולים לחכות? חפשו אזורים ארוגניים אצל גברים באינטרנט וקיראו ותלמדו ששם נקודת הג'י הגברית ומותר להנות וזה ממש לא עושה אותך הומו).

ניר היה לחלוטין משותק בגפיו, מתמסר לטיפולה של דנה שידעה לפרוט על גופו משל היה מיתרי נבל עדינים שמפיקים צלילי אלוהים.

 לפני שהבין את גודל ההנאה ניר שפך, דבר שלא קרה לו עם בת זוג קרוב לשמונה שנים!!!

אפשר להאריך וללוות את התפתחות הקשר אך אתם כבר יודעים את הסוף, אז מה הטעם. במקום זה נתמקד בלהפוך לימונים לשמפניה ורודה שאהובה כל כך על שרה נתניהו, הוד רוממותה.

ניר ודנה התחתנו, דנה כמובן הובילה וניהלה את מערכת היחסים וניר אפילו לא חשב להתנגד. הוא אהב אותה ונתן בה אמון מלא. גם כשסיפרה לו על עניין הקוקהולד ועל גבר אחר, הדבר נראה לו כעוד סוג של משחק מיטה מתוך העשרות שהכירה לו. הוא זרם והיא הודיעה לו שבביקורם הבא בחו"ל, בברלין ליתר דיוק, הם ימצאו מתנדב ראוי שישתתף במשחק.

וכך בדיוק זה היה. ללא כל חשש או פחד מהגבר האחר, הכל היה בדיוק כמו שהיא תכננה. הבחור הגיע, היא הושיבה את ניר על כסא עץ בקצה המיטה ונתנה לו הנחיה לשתוק וללמוד איך גבר מזיין אישה.

הגבר השלישי שאת שמו ניר לא זכר, לא היה טיפוס דומיננטי ושתלטן, אלא גם טיפוס צייתן שהתמסר לדנה ולהכוונותיה. הטקס לא היה ארוך. אחרי חצי שעה הכל נגמר והבחור נעלם. הוא בסה"כ כלי שרת ולא חשוב בסיפור.

ניר הנרגש ורועד כולו ניגש לדנה ושאל בקול רועד, אני יכול גם?

 דנה לקחה את ידו והובילה אותו למיטה וניר החל לפמפם במרץ כשדנה מחבקת, מחייכת ומשתדלת לעזור ולתמוך. האקט לא לקח יותר מחמש דקות ברוטו וניר גמר בתוכה בתרועה רמה לראשונה מזה הרבה שנים. הם התחבקו עוד דקות ארוכות. אפילו קצת התייפחו אבל דבר אחד היה ברור. זה מהשמיים.

מאז עברו ועוברים השניים חוויות רבות, מגוונות וצבעוניות מכל הסוגים והמינים והצבעים כאשר הכלל הבסיסי הוא הסכמה. לא עושים משהו שהצד השני לא מרגיש נח איתו. גם לא "יבוא לך דינה, יבוא לך" (מתוך הסרט מציצים למי שלא זיהה). ניר ודנה שומרים על הדדיות ותקשורת כדי לממש את הזוגיות שלהם בכל דרך שנראית להם, דרך הרפתקאות כגון קוקהולדינג, סטרפאון, שלישיות, משחקי תפקידים ועוד.

וזה מוסר ההשכל לכל מי שהשכלתו המינית מגיעה מאתרי פורנו, המטרה של קוקהולדינג היא אחת והיא לחזק את הקשר בין בני הזוג. הגוף השלישי הוא לא יותר מכלי שרת ומוטב היה שלא ידבר בכלל ולא ינסה למכור את עצמו. זה אחד הדברים הראשונים שפוסלים אצל מועמד. עודף התלהבות וחוסר מודעות עצמית. לא, תמונה של האיבר שלכם, מרשים ככל שיהיה לא רלוונטית ורק עוזרת לאלימינציה מהירה.

ניר ודנה הם זוג מאושר , שהתגבר על מכשולים גדולים וקשים בעזרת רצון ואהבה והרבה יצירתיות.

הרבה פעמים, מה שנראה כמו ניסיון חיקוי של סרט פורנו לא מוצלח או סטייה לא מובנת של אדם או זוג, מסתירה מאחוריה סיפור ועולם שלם. אל תמהרו לשפוט ובעיקר אל תמהרו לפסול. הכל מתחיל ונגמר בתקשורת ובגודלו עומקו וחוזקו של הקשר בין בני הזוג בלבד. כל הדברים האחרים הם בסה"כ גאדג'טים.

מתוך עולמו של קוקהולד – חוויות בסיכון גבוה

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן