פר הרבעה לדוסיות – חלק שני

סיפור מאת אשמאי זקן – עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

לחלק הראשון

 

 רות באמת היתה זיון לא נורמלי . כל הזמן המציאה תנוחות ופוזות וחלבה את הזין שלי בפה ובכוס ,כן , אפילו בתחת! וואו-כמה זרע אני שפכתי לתוכה! לקראת שבת היא אמרה לי שבשבת הרי כווולם יהיו בבית ואיך נזדיין-היא לא מוכנה לוותר וכאלה-ואז היא מצאה פתרון. הפתרון היה בגלל הבן הצוציק שלה, בן החצי שנה. כאילו, גם רות הבינה שזה לא לעניין לשכר את התינוק שלא יפריע לה להזדיין-למחרת הוא באמת הפריע. די הרבה. היא מצאה פתרון –היא אפסנה אותו לכמה שעות אצל האחות שלה. כאילו, האחות הצעירה שלה, נקרא לה עפרה, היתה ממש דוסית חרדית , אבל כנראה שזו לא היתה בשבילה מי-יודע איזו הפתעה, שהאחות שלה מזדיינת. אז היא שמרה על הפספוס שעתיים שלוש כל יום-עד יום שישי.

עפרה, הדוסית, היתה לא סתם חרדית אלא ממש צדקת. מסתבר ששתיהן, רות ועפרה(שמות בדויים, כמובן) היו מבית של חוזרים בתשובה. רות התחתנה לציונים דתיים-חרדליים ועפרה לחרדים ממש. למרות שהיא היתה צעירה מרות בשנתיים, כבר היו לה גם כן שלושה ילדים. אז מה, כל שבת, כשכוולם הלכו לבית הכנסת, עפרה הצדקת היתה יוצאת ,ברגל, כמובן, לזכרונות לטפל באיזה קשיש ערירי. גם באמצע השבוע היא טיפלה בו-צדקת, כבר אמרתי? אז רות בדקה אם יש מצב שניפגש אצל הקשיש ההוא ,בשבת. היה מצב.

אם הייתם רואים את שתיהן, רות ועפרה יחד, בחיים לא הייתם חושבים שהן אחיות רות היתה כהה, שזופה ,כוסית משהו ,עם עיניים ושדיים ותחת –למות עליהם. אחותה, עפרה היתה בהירה ( אחר-כך מצאתי שהיא היתה בלונדינית אמיתית , אבל כמובן שהיא הלכה כל הזמן עם שביס) פנים יפות ,עם עיניים כחולות ושפתיים שרק מבקשות נשיקות-אבל כפי שהגדרתי אותה לעצמי -פנים של מלאך על גוף של פרה. טוב קצת מוגזם-אבל היא ממש עשתה רושם עגול . תכלס, היא אפשרה לנו, לרות ולי , שעתיים כל שבת להזדיין אצל הקשיש שהיא טיפלה בו. הוא היה כל-כך סנילי שהוא ממש לא שם לב. רק מה, ראיתי שהיא תמיד קידמה אותי במבט סוקר כזה, לא מתאים לדוסית. אז ניסית למשוך נשיקה מהשפתיים הנישוקיות האלה.

עפרה לא הסכימה, אמרה שאנחנו לא קרובים , וכששאלתי אז למה היא כל-כך בחנה אותי היא ענתה שהיא תהתה מה יש ב"אבר" שלי כל-כך מיוחד שאחותה מוכנה לוותר בשבילו על העולם הבא וטוענת שהוא נותן לה את טעם גן-העדן בעולם הזה. טוב, זו היתה ממש מחמאה שלא חיכיתי לה, אבל עניתי שגן העדן נמצא בתוכה ואני והזין שלי ,אנחנו רק כלים בידי הקדוש ברוך הוא לשחרר אותו. התשובה ממש מצאה חן בעיני עפרה והרגשתי שמאותו רגע היא משנה את יחסה אליי. כן, והיא גם הסכימה לנשיקה ממני, על השפתיים-אנחנו קרובים, כאילו? לפחות מה שקרוי "תוחעס קרויבים?!" אבל כשניסיתי למשש את השדיים השופעים שלה-טוב הרי לא סתם אמרתי פנים של מלאך על גוף של פרה. היה לה מה-זה חזה!- היא אמרה :"בלי ידיים!" והרחיקה את הידיים שלי ממנה. אבל את השפתיים היא נתנה ברצון. אתה מרגיש מתי הנשיקה עושה משהו לבחורה, ולה זה בהחלט עשה… אז באחת הפעמים הבאות ניסיתי למשוך אותה אליי בתחת. כאילו ,היא שוב הרחיקה את הידיים שלי ,תפשה אותן בשלה ופרשה לצדדים ואמרה " אמרתי בלי ידיים! שאלתי ואמרו לי שנשיקות זה עוד לא ממש איסור, אבל בלי ידיים ,אתה שומע!" אבל היא גם לא התרחקה ואני מבטיח לכם שהיא הרגישה את הזין שלי טוב-טוב במפשעה שלה! למרות השמלה והבגדים…(דרך אגב, היא קראה לזין שלי "מפתח גן העדן , או בקיצור המפתח ,אבל את זה שמעתי רק הרבה יותר מאוחר.)

עפרה ממש הדליקה אותי, למרות כל מה שהיא נראתה כמו פרה. מה גם שרות התחילה לזייף-כאילו היא היתה בהריון והחשק ממש ירד לה. ניסיתי יותר אצל עפרה. היא תמיד הרחיקה לי את הידיים , אבל ממש נהנתה מהנשיקות בשפתיים ,גם עם הלשון. היא גנחה, התפתלה ונאנקה , העזתי וירדתי לצוואר ולחזה –אוי החזה! כל-כך רציתי למצוץ את השדיים הענקיים שלה! אבל היא מחזיקה את הידיים שלי פרושות ,לא נותנת לגעת… היא באה תמיד בשמלה כזו, עם כפתורים בחזית עד לחגורה וצווארון עגול-שמלת שבת של דוסיות , מה יש לדבר, אז בפעם הבאה נישקתי לה את הצוואר ואת פיסת החזה הקטנה החשופה ועל השמלה . היא מה-זה גנחה ונאנחה-אבל את הידיים היא לא עזבה, הבת זונה! אז התאמצתי ופתחתי לה את הכפורים אחד אחד , עם השיניים… כמה שהיא נהנתה! גנחה, והתפתלה , והניעה את התחת , ממש זיון, הייתם אומרים, רק שהיא לא נתנה לי לנגוע בה ממש, ואני מת למעוך לה את השדיים הענקיים האלה שכל-כך מחציפים מולי. וגם האגן שלה התחכך בי ובזין שלי המתוח –משהו! אבל הכל דרך השמלה והמכנסיים. היא אמרה שלשאלת רב ענו לה שכל עוד זה לא מגע של אברי המין זו לא ממש אישה סוטה. טוב , החזקתי מעמד ,למרות הפיתוי הגדול ,כי זה היה תמיד אחרי שהזדיינתי כמה שעות עם אחותה , רות, אז הלחץ בביצים לא היה בלתי נסבל.

אבל אז הגיעה שבת שבה רות הבריזה לי לגמרי. יותר מזה, זה גם היה בתחילת הרגילה שלי ,אז הבאסה היתה כפולה ומכופלת. אז החלטתי שהפעם אני מזיין את עופרה עד הסוף. כמו בכל שבת, התחלתי בנשיקות ,עם הלשון ונשיקות על הצוואר וכאלו, והיא מצידה מה-זה שיתפה פעולה. רק החזיקה את הידיים שלי פרושות, הבת-זונה, כרגיל. אז ירדתי לחזה המושך והשופע שלה , מכרסם ופותח את הכפתורים אחד אחד , והיא ,היא מה-זה גנחה ונאנקה! ואיך היא חיככה את האגן שלה על הזין שלי-רק דרך הבגדים, השרמוטה! אז ירדתי עוד יותר עמוק ופתחתי וכרסמתי עוד כפתור או שניים… איזה זוג שדיים! ואללה , שני דליים היתה הגדרה יותר טובה לחזייה שלה מאשר שני גביעים. והכול קשור מקדימה עם שרוך-מין חזייה כזו לא ראיתי מימיי! אבל כמה שהייתי מחורמן וניסיתי למשש את שני הפלאים האלה-היא לא נתנה לי. עפרה החזיקה את הידיים שלנו פרושות, האצבעות משולבות, וכמה שהיא התפתלה תחת לשוני ונשיכותיי וכמה שהיא גנחה, היא לא עזבה. אז מה, הבנתי , למרות המוזרות ,איך לפתוח את האוצר. משכתי בשיניי את השרוך וכל העסק נפרץ ונפתח מהמתח והלחץ שהיה בתוכו, והשדיים העצומים האלה נשפכו לחופשי…

לא סתם אמרתי שהיא היתה פני מלאך על גוף של פרה. השדיים שלה היו ענקיים ,ממש עטיני פרה, ומעוטרים בפטמות בגודל של פטמות פרה, בחיי! איך נטרפתי! ואיך נשכתי ומצצתי וינקתי וליקקתי ולעסתי-את המופלאים הרכים הקפיציים ,הנפלאים האלה! והיא, הבת.. היא לא עזבה לי את הידיים! כמה שרציתי לחפון , לסחוט ולמעוך-נדה! עם כל הגניחות והאנחות שלה , עם כל הדיפות האגן מול הזין שלי –כלום! כן, אני יודע: " מה שלא אברי מין זה עוד לא ממש בגידה.." אני ,לעומת זאת כבר ממש התפוצצתי מחרמנות . הזין ממש טפטף לי ,אני בטוח , למרות שלא ראיתי … אז החלטתי ללמד את הבת אלף מי השולט פה..

ירדתי עם הלשון מהשדיים הנפלאים ,המתוקים האלה, כן היה קשה אבל גבר מוכרח לעשות מה שגבר צריך… וירדתי .תפשתי בשיניים את השמלה והורדתי אותה מעליה. היא נשרה ארצה . עכשיו תפשתי בשיניים את הטייץ של עפרה ,עם התחתון ביחד, ומשכתי למטה. היא ניסתה להתנגד, היא ניסתה לעצור עם הידיים-אבל הן היו תפוסות בידיים שלי, זוכרים? אז משכתי וחשפתי עד שחשפתי לגמרי את הכוס היפה שלה. כן , זה היה עוד הבדל מרות: זוכרים שלרות היו תלתלים שחורים מעוצבים ושפתיים פנימיות שמנות שבולטות מהכוס החוצה? מטריף לגמרי. אז הכוס של עפרה היה הפוך לגמרי: כמו שאמרתי קודם, היא היתה בלונדינית אמיתית . זאת אומרת הכוס היה מעוטר בתלתלי זהב דקיקים, לא מסופרים ולא מעוצבים ולא כלום אבל לא היה צריך-כל כך רכים ועדינים הם היו. והכוס עצמו היה כמו חיוך ורוד שעכשיו לאטו נפתח ,כשהיא פיסקה את הרגליים, וגילה פתח, חור מבהיק אדום ,נוצץ ונוטף, שישר עטתי עליו ומצצתי , וינקתי וליקקתי וכרסמתי… הגניחות והאנקות של עפרה הפכו לצווחות דקות וההתחככות עליי לתנועות הדיפה . היא עזבה את הידיים שלי , משכה לי את הראש לתוכה והתחילה ממש לזיין לי את הפנים תוך צווחות וסיבובי אגן ומה לא. ( צווחות-טוב, אפילו אני בקושי שמעתי אותן! כשאני אומר צווחות אני מתכוון יותר לאופי הצליל מאשר לעוצמה שלו ) בסוף אחרי איזה כמה דקות של זיון פנים כשהיא מושכת לי את הראש פנימה ,עפרה גמרה ,הפעם בצווחה שממש נשמעה. היא ממש גמרה! עם קפיצות של הבטן! יותר מזה היא ממש השפיכה! כאילו-אשכרה התיזה מיץ כוס ! אשכרה ! ואני חשבתי שזה ישנו רק בסרטי פורנו!

היא התמוטטה על הארץ תוך כדי ההתזות שלה ,ושכבה שם מותשת ופתוחה. זה הכל כבר היה מעבר ליכולת ההתאפקות שלי. עליתי עליה, פיסקתי לה את הרגליים ונתקעתי בתוך הכוס הלוהט והרטוב שלה ,עד השורש נתקעתי! ועוד ועוד!! והיא בינתיים קודחת לי את השקדים עם הלשון שלה ומשלבת רגליים מאחור על התחת שלי לוחצת אותו עוד פנימה ,כאילו שהיה אפשר עוד! טחננו והדפנו, ודפקנו עוד ועוד-עד שאחרי כשתי דקות התזתי לתוכה, תוך הכוס הלוהט שלה, לתוך הרחם המצפה שלה, מטען חורג… ולא, לא הסתפקנו בזה. בזה היא היתה דומה לרות, אחותה –המשכנו להזדיין כל אותו אחר הצהרים ,שם על רצפת הכוך בזכרונות. פעם היא למטה ואני למעלה ופעם להיפך-פעם אני מלפנים ופעם מאחור ,בפה או בכוס אפילו את השדיים המדהימות שלה זיינתי! שלוש פעמים התזתי לתוכה ומילאתי אותה והיא , אני לא יודע כמה פעמים היא התיזה ,חמש? שש? עשר? אלף? איזה זיון….

וכך זה נמשך כל אותה רגילה-עשרה ימים של טרוף חושים גמור. בסופם, כשנפרדנו בפעם האחרונה, היא אמרה שגורשה מגן עדן, כמו חווה, כי אם זה לא גן-עדן אז מה כן?

אחרי הרגילה המיוחדת הזו ,יצאתי לשלושה חודשי קו-איזו באסה! לא ראיתי בית 28 רצוף! יותר מבאס-לא הרגשתי כוס 28 רצוף! אז ישר כשבאתי לירושלים לשישבת צלצלתי לעפרה-נפגשנו בכוך בזכרונות, ששינה עכשיו את פניו-היה מסויד ונקי והיתה שם ספה וכורסה-קץ הימים! ועפרה עמדה לה שם ,זוהרת כולה ואומרת לי ,אחרי שהצליחה להוציא את הלשון מהגרון שלי, זאת אומרת, : " יש לי שתי בשורות-האחת טובה והשנייה עוד יותר טובה!"

– מה הטובה? שאלתי

– "שמעון, הזקן שגר כאן, נפטר והשאיר לי בירושה את הדירה. ראית איך סידרתי? עכשיו יהיה לנו כיף להיפגש כאן"..

– וואו-כיף לך! דירה משלך, ממש מציאה! אז מה עוד יותר טוב?

– "אני בהריון! ממך!"

נבהלתי ,אבל עפרה הרגיעה אותי מהר. כאן היה עוד הבדל גדול בינה לבין אחותה-היא ממש לא ירדה בחשק המיני עם ההיריון. להיפך, אולי אפילו עלתה. איזה זיונים הזדייננו שם ,בדירה החדשה/ישנה שלה! עד קרוב ללידה. בכלל ,היא סידרה את הדירה שתהיה לה ל "השכרה לפי שעות" , לשכנות שלה מהרחוב החרדי, ואיך שזה עבד לה! עשתה על זה ימבה כסף!

 

Loading

4 מחשבות על “פר הרבעה לדוסיות – חלק שני”

  1. איזה סיפור ואיזה זיונים
    חרדיות מתות להזדיין עם כל אחד
    הם רק מחכים לאיזה בחור שיסתכל אליהם ויזיין אותם

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן