פאנג'ויה – חלק א

מאת כותב אנונימי

החג של הסטודנטים הגיע וכל האוניברסיטה עושה את דרכה לאילת. רוב החברים שלי גם מהלימודים וגם מהבית סגרו חדרים באותו מלון.

אני ושחר החבר הטוב מהלימודים, סגרנו חדר ביחד שנינו רווקים ובאנו להתפרק. היום המיוחל הגיע, מצוידים באלכוהול וקונדומים העמסנו את הציוד על האוטו ששחר השאיל מההורים שלו ויצאנו לדרך. בדרך אספנו את ידידה של שחר- דריה ואת חברה שלה טל שיצטרפו אלינו לנסיעה. את דריה הוא הכיר מהבניין שבו הם גרו, הוא כבר הספיק לבלות איתה לילה אחרי ערב עם חברים בדירה, שתיהן היו סטודנטיות , הן היו רווקות ונראו טוב. הן לבשו כפכפים, מכנסיי ג'ינס קצרות מאוד שחשפו רגליים סקסיות וגופיות רפויות עם בגדי ים מתחת. אני ושחר לבשנו גופיות שהבליטו שרירי חזה וזרוע.

אני ושחר החלטנו להתחלק בנהיגה, יצא שאני נהגתי בחלק הראשון. בתיאום מחשיד טל נכנסה לשבת לידי ודריה התיישבה מאחורה. שחר "בלית ברירה התיישב מאחור ליד דריה.

הנסיעה התחילה באווירה טובה, דיברנו ארבעתנו על כל על החוויה הסטודנטיאלית בבאר שבע, על האוניברסיטה והחוויה בעיר ועל הסופש הצפוי לנו.

באיזשהו שלב בנסיעה המוזיקה קצת הוחלשה שחר יותר דיבר עם דריה ואני וטל דיברנו קצת בינינו. טל סיפרה שהיא במקור ממושב באזור חיפה, היא התגלתה כחרשנית לא קטנה שעצם זה שהרשתה לעצמה סופש חופשי באמצע סמסטר הוא חצי שערורייה. טל ניחנה בחזה לא קטן והלבוש שלה באותו יום לא טרח להסתיר אותו יותר מדי היא פילרטטה איתי והראתה עניין, סיפרה על זה שהיא אוהבת את הרגשת המרחק מהבית של ההורים, שאפשר לעשות בעצם מה שרוצים פה בלי לדפוק חשבון למשפחה ואת זה שיש מסביבה פתאום הרבה צעירים בגילה. היא אמרה שהיא באה לסופש הזה להשתחרר מהשגרה ומה שיהיה יהיה.

בינתיים מאחורה שחר וטל נראו קצת יותר קרובים ראיתי את שחר מחבק את גבה של דריה ומלטף לה את הרגל, אחרי כמה דקות הם כבר התנשקו להם בספסל האחורי.

"דריה חכי, עוד לא הגענו לאילת וכבר את משתרללת" אמרה טל בעודה מצחקקת.

דריה לא טרחה להוציא את הלשון שלה מהפה של שחר וסימנה אצבע משולשת לטל.

טל, גם היא קצת החלה להתחרמן מהסיטואציה והחלה להסתכל עליי במבט פלרטטני.

היד שלי הייתה על מוט ההילוכים וטל התחילה ללטף אותה, עלתה לכיוון הזרוע והחלה מלטפת את השרירים. לא הגבתי, ונתתי לה לעשות כרצונה.

מאחורה, היד של שחר כבר הייתה בתוך המכנסיים של דריה הוא שפשף , היא שיחררה אנחות הנאה עם כל מכה שנתן עם האצבעות. והנשיקה ביניהם הפכה ללוהטת יותר. דריה שלחה לו יד למכנסיים ומשכה את המכנס כלפי מטה היא הוציאה את הזין שלו החוצה, והחלה לשפשף.

בינתיים, מקדימה טל רכנה לכיווני כבר ממש והחלה ללטף לי את החזה משחילה יחד מתחת לגופייה. היא התחילה לתפוס לי את הזין מבעד למכנס הטריקו שלבשתי והוא הגיב והזדקר די במהירות. המגע של היד העבירה זרמים בכל הגוף.. היא לקחה את ידה ונתנה יריקה כדי להרטיב את היד והחלה לשפשף שוב, היה מאתגר מאוד לנהוג כשטל עושה את העבודה.

מאחורה, דריה רכנה עם ראשה לזין של שחר והחלה למצוץ לו. לשחר היה זין ממוצע יחסית והיא לא התקשתה להכניס את כולו לפה שלה. היה נראה שדריה ידעה את העבודה היא הגיעה עם השפתיים עד הביצים ושחר השמיע קולות עונג, בעודו תופס לה באחד מהפלחים של התחת.

טל ראתה מה קורה מאחורה ואולי רצתה גם. היא נעמדה על הברכיים, התכופפה לעבר הזין שלי היא התחילה לנשק וללקק עם לשונה את הכיפה. זה כבר ממש היה רמה אחת מעל של זרמים בגוף.

דריה החלה להגביר קצב על הזין של שחר, שחר באיזשהו שלב כבר לא עמד בזה ופוצץ את הזרע שלו בתוך הפה של דריה שבלעה את כל הנוזל.

היא הרימה את הראש כשנוזל השפיך בפה שלה בגאווה.

טל הרימה את ראשה והסתכלה לכיוון הספסל האחורי. היא חייכה אל דריה והחלה נשענת לכיוונה, דריה עם חלק מהשפיך עדיין בפה שלה התרוממה לכיון טל והן התחילו מתנשקות נשיקה תשוקתית כשהן תופסות בעורף אחת של השנייה ונוזל הזרע מתערבב ברוק של שניהן. בעוד שטח על הברכיים שלחתי יד לבין הרגליים שלה ושפשפתי את האצבע על הדגדגן.

המצב נרגע מעט והבנות חזרו למקומותיהן ואחרי מספר דקות הגענו לנקודת ההחלפה בעין יהב, ירדנו להפסקה לאכול במקדונלס.

אחרי שהזמנו אני ושחר עמדנו ליד דלפק ההזמנות וחיכינו להזמנה בעוד שדריה וטל תפסו לנו מקום בשולחן לרביעייה בשולחן צדדי. הן התיישבו אחת ליד השנייה ונראו מדברות בלחשושים אחת עם השנייה כאילו מחליפות חוויות. אני ושחר באנו עם המגשים לשולחן, אני התיישבתי מול טל ושיר מול דריה והתחלנו לאכול, טל הייתה חרמנית מאוד היא דאגה להראות לי ולשדר מין בכל פעולה שהיא עשתה אם זה לאכול בצורה מינית או לשתות מקש כאילו הוא זין. היא הייתה די חושנית ואני חייב להגיד שזה דיי חירמן.

באיזשהו שלב סיימנו את האוכל, המשכנו לשבת נחנו ודיברנו שם. מתחת לשולחן אני שם לב שטל פושטת' את הכפכפים מרגליה ושלחה את אצבעותיה לשחק עם הזין שלי. הדיסקרטיות הזאת רק הדליקה אותי יותר והעמידה את הזין שלי עוד במסעדה.

חזרנו לרכב, כאמור אני ושחר התחלפנו ושחר עבר לנהוג. בהתחלה האווירה הייתה מוזרה קצת כאילו זה לא היה אורגיה ניידת רק לפני חצי שעה. הזמן עבר וברכב התנגנו שירי ניינטיז שקטים. טל סיימה לחכות והחלה בנגיעות. בהתחלה היא העבירה את אצבעותיה ברגל, עלתה למעלה לכיוון הזין עם היד, מיששה אותו קצת מבעד למכנסיים ועברה לבטן מלטפת את הריבועים. שיר קצת יותר קצבי התחיל להתנגן ברדיו והיא בתיאום איתו התחילה לנשק אותי. היא דחפה את הלשון עמוק לתוך הפה שלי, החזירה את היד למטה והשחילה את היד שלה לתוך המכנסיים שלי. היא התחילה לשחק עם הזין ולאט לאט הוא הזדקר, היא תפסה בביצים ושיחקה בהם. שלחתי את ידי מתחת לגופייה טיילתי על הבטן החלקה שלה עד שהגעתי לשדיים. היה לה שדיים מכובדים ביותר הזזתי לה את החזייה של הבגד ים, והתחלתי לשחק לה בפטמה ולגרות אותה. בתנועה איטית העברתי אצבע על עטרת הפטמה. הפטמה שלה התחילה להתקשות יותר ויותר, באיזשהו שלב אחזתי בשד כולו ושיחקתי בו. השדיים שלה היו כל כך כיפיים ורכים. טל התחרמנה מהמישוש בשדיים שלה, פשטה את חגורת הבטיחות והתיישבה עליי כשרגלייה פסוקות והחזה שלה מול הפנים שלי. היא הרימה את הגופיה ממנה וזרקה אותה בהפגנתיות אל דריה שישבה במושב הקדמי דריה הגיבה בחיוך ומלמלה " אני שרמוטה,אה ?" וגיחחה

טל ישבה לי על הזין והתחילה לרכוב עליו עם הבגדים עד שהתקשה לגמרי, היא תפסה לי בגופיה והורידה אותה ממני שלחתי את ידי לתחת שלה מתחת למכנסון שלבשה והתחלתי לתפוס לה בתחת. לקחתי את הבד של החוטיני שהיא לבשה ומתחתי אותו כלפי מעלה טל ממש התחרמנה מזה והתחילה לרכב יותר מהר.

החלטתי לא לחכות והורדתי אותה ממני והשכבתי אותה על המושב לידי. פתחתי לה את הכפתורים של המכנסים והורדתי אותם ממנה  ואת החוטיני האדום שלא כיסה הרבה גם ככה. הכוס שלה היה רטוב מאוד שיחקתי לה עם האצבעות בדגדגן כדי לפתוח אותו והיא התחילה לגגנוח קלות באוטו. היא הסתובבה לפתוח לי את המכנסיים, וכשהיא על הברכיים היא הורידה לי את הבגד ים והתחילה למצוץ לי את הזין. היא הכניסה את כולו לפה שלה עד שקולות חנק נשמעו מהגרון. היא התחילה להגביר קצב, עד שהייתי על סף גרמירה. עצרתי אותה, הרמתי אותה שתשב עליי עם שתי רגליים משתי הצדדים שלי, אחרי דקה בערך של התחרמנות ושליחת ידיים הדדית, היא נעמדה על הברכיים, שלחה יד אל הזין שלי וכיוונה אותו ישר אל הכוס שלה, נשענתי אחורה ונתתי לה לעשות את העבודה. היא החלה תחילה לעלות ולרדת באיטיות, הרגשתי את דפנות הכוס שלה מחבקים את הזין שלי חזק, לאט לאט החור התרחב והיא התחילה להגביר מהירות. טל זזה בקצב גבוה, בהתחלה בצורה אנכית למעלה למטה, אחרי כמה דקות היא נשענה אחורה וזזה אחורה קדימה. טל הייתה נראית מעונגת. תוך כדי הזיון שלחתי ידיים לשדיים שלה והתחלתי לתפוס אותם ולתת להם פליקים קטנים אחרי 5 דקות טל התחילה להגביר קצב שוב, וצעקה " אומייגד אני תכף גומרת" החלטתי לתת לה אורגזמה מיוחדת ונכנסתי לפעולה. התרוממתי לכיוונה ותפסתי אותה בגב, הצמדתי אותה אליי והתחלתי לפמפם גם אני ככה שהקצב גבר. הצעקות של טל התגברו והיא צעקה עד שהגיעה האורגזמה שלה.הכוס שלה התהדק מהאורגזמה על הזין שלי וזה שבר גם אותי, המשכתי לזיין אותה עוד קצת עד שהוצאתי את הזין והשפרצתי לה על הבטן כמות של שפיך. היא ירדה מהברכיים שלי והתיישבה לידי מתנשפת רק באותו רגע ראינו שנינו שבמושב הקדמי לא נחו. הזין של שחר עמוק בתוך הפה של דריה, השדיים התנענו להם בחופשיות בקצב המציצה, החולצה הייתה זרוקה על הפגוז'.

"תיזהר לא לעשות תאונה" אמרתי לשחר בהומור.

"מה קרה, שרק אתם תהנו" הוא השיב.

דקה אחרי שדריה הגבירה קצב שחר השפריץ לה זרם של שפיך בפה. דריה בלעה הכל עד הטיפה האחרונה.

בשעה טובה אחרי נסיעה ארוכה אך חווייתית הגענו לאילת, לצערנו לא היינו באותו מלון אבל הן היו אמורות להגיע למסיבה במלון שלנו בצהרים וקבענו לפגוש אותן שם.

ציור על ידי לואיז

Loading

3 מחשבות על “פאנג'ויה – חלק א”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן