פֶה חם : קן-חם

הסיפור הינו ההמשך של "פה- חם : פגישה בבר" וכדי להבין את העלילה מומלץ בחום לקרוא אותו תחילה

 

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

 

מיכל עמדה מולי ואספה את הארנק שלה, "נו, מה אתה מחליט?"

אני בטוח שכל אחד מכם היה קופץ על זה אבל אני הססתי, למה? לא בגלל שנגעלתי מלדפוק גבר בתחת, אני מת להשחיל בתחת, תשאלו את האקסיות שלי, ותחת זה תחת, מה זה חשוב אם זה מחובר לגבר או אשה ולדפוק שוב את מיכל ברור שרציתי ועוד כשבעלה רואה את זה יהפוך את זה למשהו מיוחד, אבל עדיין כרסם בי החשש שאם אסכים היא תגיד שאני סוטה ותצחק עלי וכנראה שהיא קלטה את החשש שלי כי "נעשה עסק" היא שדרגה את ההצעה שלה, "ביום שישי הבא נפגש ב'דיקסי', אנחנו מזמינים, תפגוש את בעלי ואם הוא ימצא חן בעיניך ויבוא לךָ עליו נלך אלינו לדירה, אנחנו גרים ממש קרוב והילדים ישנו אצל הסבא וסבתא, ונעשה את זה, אם לא יבוא לך נפרד כידידים והרווחתָ ארוחה טובה".

"מסכים," הודעתי, מי לא היה מסכים להצעה כזאת? "אבל בתנאי, אני רוצה שתעשי לי שוב פה-חם!"

לרגע היא שתקה וכבר חשבתי שהגזמתי אבל אז היא פרצה בצחוק, "מניאק, אהבת, אהה"" והיה לה מין חיוך זימתי כזה, "אם ככה אז יש לי הצעה יותר טובה בשבילך, לא פה-חם אחד אלא שנים" היא הפתיעה אותי, "לפני שאתה דופק את בעלי אני אמצוץ לך ולפני שאתה דופק אותי בעלי יעניק לך פה-חם!"

הבטתי בה במבט לא מאמין, "את לא…" גמגמתי והסמקתי, "בחיים גבר לא…את יודעת, אהה…".

"אני כן!" היא חייכה ולא נתנה לי לסיים את המשפט, "אל תגיד לי שאתה כזה הומופוב שאתה לא מוכן לנסות" נגעה לי בנקודה כואבת, אמא שלי זכרונה לברכה הייתה תמיד אומרת לי שאם אני לא אנסה אני לא אדע ו…"אוקיי, מסכים" מכרתי את עצמי, אם הסכמתי לערב קינקי אז למה לא ללכת עד הסוף?

*******

ביום שישי, בדיוק בשמונה בערב, נכנסתי ל-'דיקסי'. ברגע הראשון לא מצאתי אותם וכבר חששתי שהיא עבדה עלי אבל אז ראיתי אותה מנופפת לי מאחד השולחנות ולוחשת משהו לגבר שלידה וזה קם לקראתי, "שלום ארז, אני עודד, בעלה" הוא הציג את עצמו והושיט לי יד ללחיצה.

רגע ארוך עמדנו ככה זה מול זה, לוחצים יד ובוחנים האחד את השני, ראיתי איך הוא סוקר אותי כשעל פניו אותו מבט שאומר "אז אתה זה שנענע את אשתי" וגם אני לא החמצתי את הרגע, עודד נראה לי מבוגר מעט ממיכל, לבוש ספורט-אלגנט, גוף מחוטב ושרירי, אין ספק  שגם הוא שורף שעות במכון הכושר, בכלל לא הסטראוטיפ שתארתי להומו.

התישבנו והזמנו קוקטייל, אני בחרתי מרטיני, הם העדיפו מוחיטו. הייתה איזו דממה עד שהמשקאות הגיעו, כל אחד בעצמו, רציני, אבל אז, כשהגיעו, מיכל חייכה ואמרה "שיהיה ערב מהנה" והשקנו כוסות.

"למען הסר ספק" עודד פתח ואמר אחרי לגימה מהמשקה הצונן, "מיכל סיפרה לי מה היא הציעה לך ומה התנאים שהצבתם ואני עומד מאחורי כל מילה שלה" הוא חייך וסימן למלצר שאנחנו רוצים להזמין.

למנה ראשונה הזמנו לחם שום וכנפיים, מנה גדולה לכולנו כי מיכל אמרה שזה מגבש. לעיקרית אני הזמנתי סטייק סינטה, מדיום כמובן ועם הום פרייז. עודד העדיף דווקא אנטריקוט וגם הוא לא ויתר על אותם הום פרייז מפורסם של שף חיים כהן. מיכל הזמינה דג, פילה לברק, וירקות מוקפצים וכולנו כמובן בירה, בדרך כלל אני שותה גולדסטאר אבל הפעם לא רציתי להיות שונה והזמנתי כמוהם גינס.

בארוחה כבר דיברנו, שום פרטים אישיים ובכל זאת מהר מאד התברר שלעודד ולי יש משהו משותף, לשנינו הפועל תל-אביב אוכלת את הלב ולשנינו היו רעיונות יצירתיים מה צריך לעשות כדי שיחזרו למקום הראוי להם, פיסגת ליגת העל.

רגע האמת הגיעה כשסיימנו את המנה. "מה אתה מעדיף, קפה פה או קפה אצלנו?" ולשלושתנו היה ברור למה היא מכוונת.

"קפה אצלכם" לא היססתי לרגע ובכל זאת לא ויתרנו על קינוח, עוגת גבינה "ניו יורק" וטירמיסו שבהם התחלקנו, טועמים גם מזה וגם מזו.

הם באמת גרים קרוב, באחד המגדלים הסמוכים, דירה בקומה גבוהה, אומנם לא פנטהאוז אבל מספיק גבוהה שמדלת הזכוכית הגדולה בסלון יראו את כל תל-אביב ואפילו את הים.

בזמן שעודד מזג לנו קוניאק צרפתי משובח לחימום האווירה מיכל הודיעה שאנחנו צריכים קודם לשחק איזה משחק כי זה עוזר לה להכנס למצב חרמני.

המשקה הענברי החליק בגרוני והפיץ חום נעים בגופי. שיחקנו משחק פשוט, לא צריך אסטרטגיה או אפילו לחשוב, מחלקים לכל אחד קלף ומי שקיבל את הקלף הנמוך מכולם מוריד פריט לבוש וזורק לערימה שבאמצע. אני שחקתי בתור ניצב, לא חשוב אם אני אפסיד או אנצח, התחרות עצמה הייתה בין מיכל לבעלה, מי שנשאר ראשון עירום הוא המפסיד ואותו אני דופק ראשון.

המשחק התקדם במהירות ואיתו החלו לרדת בגדים ולהחשף איברים. אחרי שסיימנו כוסית אחת עודד מזג עוד סיבוב והעניינים התחממו.

כנראה שאלת המזל החליטה שמספיק לי שאני הולך לדפוק את שניהם ואני הפסדתי ראשון, לא שזה משנה משהו. ראיתי את המבט העוקב של עודד כשנעמדתי והורדתי את התחתונים שלי, עיניו נפערו לרווחה כשחשפתי את הכלי שלי והוא מילמל "וואו" חרישי כשחיוך תאוותני נמרח על שפתיו, "צדקת מאמי, שווה" הוא ציחקק לעבר אשתו.

המתח עלה, ישבתי מולם עירום כששניהם נשארו רק בתחתונים, היא בחוטיני לבן והוא בחוטיני שחור. תורי היה לחלק, בלב התפללתי שמיכל תנצח כי בא לי לשמור את הכוס שלה לקינוח והפעם אלת המזל הקשיבה לי, המלך-לב-אדום של מיכל ניצח בקלות את השמונה-פיק שלי וּבטח וַבטח את ה-חמש-תלתן של עודד בעלה וראיתי את חיוך הנצחון על פניה כשגם בעלה הוריד את החוטיני שלו וזרק אותה לערימת הבגדים הגדולה ונשאר עירום, חושף בפנינו את הגבר-גבר שלו, או אולי יותר מדויק הגברבר-גברבר אם אתם מבינים למה אני מתכוון J, ועם זיין כזה לא פלא שמיכל השתגעה משלי.

"ניצחתי" מיכל הודיעה בגאווה ובנוֹנְשָׁלַנְטִיּוּת הורידה את החוטיני שלה וצרפה אותו לערימה, "אז אותך ישחילו ראשון" היא הודיעה לבעלה "אבל קודם אני הולכת לעשות לנו קפה" מיכל הודיעה, "הבטחתי לארז שאני אעשה לו 'פה חם' לפני" היא כאילו הסבירה לבעלה בקול מתגרה למרות שהיה לי ברור שהוא כבר יודע כי גם הוא יצטרך לעשות לי את זה בתורו.

"ארז," עודד פנה אלי כשהיא הלכה למטבח, "אני לא יודע אם אשתי אמרה לך אבל על פי כללי המשחק שלנו היא זאת שתקבע באיזה תנוחה אתה תדפוק אותי ואני אקבע את התנוחה שאתה תזיין את אשתי, זה ההסכם ביננו ואני מקווה שאין לך התנגדות" וכנראה שעשיתי מין פרצוף כי מייד הוא הוסיף "אל תפחד, לא משהו יותר מדי חריג" והוא חייך לעברי, "אני בטוח שתסכים אבל אם לא תרצה תגיד ונחליף".

כשעומדת לזכותי זכות ווטו לא ראיתי סיבה להתנגד והסכמתי.

"ו…עוד משהו," הוא הוסיף במהירות, "אנחנו גם מאוננים בזמן שאנחנו מסתכלים, אני מקווה שזה לא מפריע לך".

גם לזה הסכמתי, אם לראות איך מזיינים את הבן זוג שלהם עושה להם את זה, מי אני שאעצור בעדם?

מיכל חזרה והגישה את הקפה, ליד עודד היא הניחה גם בקבוק ג'ל סיכה וקרצה לי. "נתחיל?" היא סימנה לי לפשק את הרגלים וירדה על ברכיה בינם כשכוס הקפה בידה, חייכה לעברי ולקחה לגימה.

בעלה זז קצת בספה עליה ישב, שיוכל לראות יותר טוב, ועוד לפני שמיכל התחילה למצוץ לי הוא שפך כמות נדיבה מהג'ל לכף ידו והתחיל לשפשף לעצמו, במרץ, כמו מי שרוצה להשפריץ.

"ככה זה" מיכל כאילו קראה את מחשבותי, "הוא רוצה לגמור כי כשהוא רפוי יותר קל לו לחטוף מאחורה" היא ציחקקה וגחנה לעברי, מנשקת את הזקפה המתוחה, נשיקה קולנית מתגרה, "בטח לחטוף שטרונגול כמו שלך" היא הוסיפה, הכניסה את כל הזיין לפה החם שלה והתחילה למצוץ לי.

החום הנעים עטף את הזיין שלי ושלח גלי הנאה בגופי. מיכל מצצה בעדינות, מציצה מפנקת כזאת, מעמידה עוד קצת את מה שממילא כבר היה גדול ונוקשה ומושכת את הזמן עד שבעלה יצליח לגמור.

הבטתי בבעלה, כולו בעניין, מביט במבט מהופנט איך אשתו מוצצת לי ומשפשף לעצמו במרץ, עושה ביד וגונח בקול, הברות קולניות חסרות פשר המצהירות על הנאתו הרבה.

לרגע חלפה מחשבה במוחי, מעניין איך אני הייתי מגיב אם הייתי רואה את אשתי מוצצת לגבר זר? אני בטוח שלא בנינוחות ושלווה כמוהו אבל בעצם זה הפֶטִיש המשותף שלהם, שלה ושלו, ואני מקווה שגם לי ולאשתי, כשאני סוף סוף אתחתן, יהיה איזה פֶטִיש משותף שידליק את שנינו כמוהם.

הגניחות של עודד התגברו ואיתו גם השפשוף המהיר, מיכל לגמה עוד לגימה מהקפה, בלעה, הכניסה חזרה את הזיין לפה ועוד גל חום נעים הציף את גופי, מוצצת ופוזלת לעבר בעלה המאונן בדבקות.

"כן" שמעתי את בעלה ממלמל, "כן, הנה" הוא גנח בקול שטוף זימה ושפשף לעצמו במהירות, "כן, הנה, מיכל אני אוהב אותך!" הפתיע אותי, "כן, עכשיו, עכשיו!" וריח כבד של זרע גברי רענן מילא את החדר, מטח ועוד מטח שכיסו את רגליו והרצפה באגלי שפיך לבנים.

"סיפרתי לארז שאת תקבעי את התנוחה והוא הסכים" עודד פנה לאשתו והסמיק, "באיזה תנוחה את רוצה ש…" הוא גמגם והסמיק עוד יותר.

"אתה מתכוון באיזה תנוחה אני רוצה שהוא ישחיל אותך?" היא לגלגה ובאיך שהיא אמרה ישחיל היה ברור שהיא מסתלבטת עליו, "אתה יודע, בתנוחה האהובה עלי, זאת שכולם רואים!" ולמראה המבט המתפלא על פני היא הסבירה, "אל תפחד, לא באמת רואים, רק כאילו, כשהוא עומד ונשען על דלת הזכוכית למרפסת!" וחייכה לעברי.

נכון, מהרחוב אי אפשר לראות מה קורה בסלון ואין בנין קרוב שמשקיף, אלא אם כן אתה מציץ עם טלסקופ מאחד המגדלים הרחוקים מה שאני לא מאמין.

"תרחמי עלי" עודד אמר בקול מתפנק לאשתו כשהוא קם והתקרב לדלת הזכוכית הכבדה, נעמד מעט לפניה בפישוק והיה ברור מתנועותיו שזאת לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה, השעין את כפות ידיו על הזכוכית המסיבית, גחן והשעין את מצחו על כפות ידיו כשהוא מביט החוצה אל אורות תל-אביב והגדיל עוד מעט את הפישוק ברגליו.

"בוא" מיכל נעמדה והושיטה לי יד, "אתה מרשה לי" היא הצביעה על בקבוק ג'ל הסיכה ואספה אותו כשעשיתי 'כן' עם הראש, "בשמי ובשם בעלי האגזוזן אני מודה לך" היא גיחכה, ושוב היה צליל זלזול באיך שהיא אמרה אגזוזן, והובילה אותי אל עבר בעלה הממתין לנו.

האקשן התחיל. עמדתי לידם כשמיכל מרחה לו כמות נדיבה מג'ל הסיכה בתחת, עיסתה את החור המכווץ והוסיפה עוד כמות מהג'ל על הזיין שלי ומרחה, "זה כי גדול הקטן שלך" היא הכריזה בקול וחייכה לעברי.

"ברשותך אני אעמוד פה ואציץ" היא התרחקה מעט הצידה ונעמדה במקום שממנו לא תוכל לפספס אף פרט. נצמדתי לעודד מאחור והרגשתי את הרעד העובר בגופו, פתאום הרגשתי עד כמה אני חרמן על התחת שלו, עמד לי כמו טיל בין-יבשתי מוכן לשיגור, זיין עבה המתוח למלוא אורכו. כיוונתי את הזיין בידי אל חריץ התחת שלו, מרגיש את הג'ל השמנוני על עור העטרה המתוח, לחצתי מעט ופלחי ישבנו נלחצו ופתחו בפני את הדרך אל החור המכווץ, עוד כיוון ולחיצה ומצאתי בדיוק את המקום הנכון וגם הוא הרגיש כי הוא לחש "כן, שם" מעודד.

"תתכונן" לחשתי חזרה והגברתי את הלחץ, הפתח הצר והמכווץ התנגד, "חזק" עודד לחש לי, מעודד, ובתנועת אגן חזקה נעצתי את עצמי והחומה נפרצה, הפתח נמתח וכל הזיין הנוקשה נקבר עמוק בישבנו.

"פאק" שמעתי אותו ממלמל לעצמו ולא היה לי ספק שכואב לו אבל אז הגיעה גניחת ההנאה הראשונה ולא השאירה ספק שהוא אוהב את זה, "כן, תמשיך" הוא לחש בתאווה כשהתחלתי לפמפם בו, "כן, תתקע לי חזק, פאק, כן, אני אוהב את מה שתקעת לי!".

זיינתי אותו בתחת ונהניתי. כבר אמרתי לכם שאני אוהב לזיין בתחת ועכשיו, כשדפקתי אותו בתנועות ארוכות וחזקות והרגשתי את הלחץ הזה של פי הטבעת המתהדק סביב הזיין שלי והחום הנעים המתפשט בגלל החיכוך, גם נזכרתי למה.

אני מת על הלחץ הזה והחום הנעים, זאת אומרת לי הוא נעים אבל לו הוא ישאיר מין צריבה מציקה שתלווה אותו גם מחר ואולי מחרתיים והוא יאלץ להלך באותם צעדים מצחיקים.

מבעד לחלון הגדול שעליו נשען עודד השתקפו אורות העיר תל-אביב, משרטטים את נתיבי אילון והרחובות הראשיים בנהר אורות אדומים. היה משהו מחרמן בתנוחה הזאת וזיינתי את בעלה של מיכל בהנאה. מהצד שמעתי את מיכל מתנשפת, הבטתי לעברה וראיתי אותה נשענת על הקיר, מביטה בנו במבט מרותק ומוקסם, יד ימין שלה חופנת את ערוותה והארוכה באצבעות ידה, האמה, תקועה לה בכוס ומאוננת במרץ. "מה?" מיכל ציחקקה במבוכה כשהבחינה שאני מתבונן בה, "מחרמן מה שאתה עושה לבעל שלי".

"תרגישי חופשי" חייכתי אליה, "ברשותך" ציחקקתי לעברה והגברתי את הקצב, טוחן את התחת של בעלה, טוחן דק-דק כמו שהחבר'ה קוראים לזה ושומע את גניחות ההנאה שלו.

החסרון היחידי שמצאתי בלדפוק מישהי בתחת, או במקרה הזה מישהו, הוא שאני גומר מהר, יחסית כמובן, אולי בגלל השפשוף הכל כך נעים, במיוחד אם משמנים אותו טוב טוב כמו שמיכל עשתה לבעלה, ואולי בגלל הסטיה שבזה, ותודו שלדפוק בתחת ועוד גבר זה לא סקס וונילה, והרגשתי איך אני מתקרב במהירות לשיא רק שאז שמעתי את מיכל מתנשפת במהירות ומשיגה אותי בדרך לאורגזמה ו…היא גמרה בקול, צועקת ומודיעה לכולם וברגע שהיא נרגעה אני גמרתי, אחזתי במותניו של עודד, נצמדתי חזק לאחוריו, תקעתי את עצמי הכי עמוק שאפשר לישבנו ומילאתי לו את התחת בשפעת זירמתי החמימה ורק אחרי שיצאתי ממנו ראיתי את כתם השפיך על זכוכית החלון, מסתבר שעודד כל כך התגרה שהוא גמר יחד איתי.

עודד מזג לנו עוד כוסית קוניאק, "כזה זיון חייבים לחגוג" הוא הסביר עם חיוך, "אפילו שקרעת לי ת'תחת ויהיה לי קשה לשבת התחרמנתי בטרוף וזה שווה" הוא ציחקק והצביע על אותו כתם שפיך שעל הזכוכית.

אחרי שהשקנו כוסיות ושתינו מיכל שלחה את בעלה להכין קפה טרי כי הקודם התקרר, בכל זאת הוא צריך להעניק לי 'פה חם', ואותי היא לקחה למקלחת לנקות לי את הבולבול עם מגבת ומים חמימים, לא נעים כי הוא תכף צריך להכנס למישהו לפה J.

כשחזרנו עודד כבר חיכה בסלון וידעתי שרגע האמת הגיע, הרגע שהכי חששתי ממנו אבל מצד שני גם לא רציתי לוותר עליו. עם הקפה ביד התישבתי בכורסה ועודד לא חיכה, סימן לי לפשק רגליים וכרע ביניהם, לגם לגימה מהקפה שלו, בלע, חייך לעברי ובלי להסס אחז בזיין הרופס שלי והכניס אותו לפה החם שלו והתחיל למצוץ לי.

פעם ראשונה שגבר מוצץ לי. האמת שקצת חששתי אז עצמתי עיניים ודמיינתי שזאת אשתו שמוצצת. מאיך שעודד מצץ לי יכולתי להבין שזה לא הזרג הראשון שהוא מכניס לפה ומוצץ. עודד מצץ חזק, ממש שואב, לרגע הפסיק כדי לקחת עוד לגימה וחזר למצוץ והרגשתי איך הזיין שלי מתעורר ומתרומם, נמתח לו בפה החם שממשיך למצוץ בתאווה.

ההתנשפות של מיכל גרמה לי לפתוח עיניים, הדבר הראשון שראיתי זה את הראש של עודד נע קדימה ואחורה בין הרגליים שלי, אחר כך הבטתי לעבר מיכל שישבה מולי על הכורסה עם רגליים פתוחות, מביטה בנו במבט חרמני כשיד ימין שלה חופנת את ערוותה באותה תנועה זימתית, כאילו מסתירה אבל לא באמת, לא היה לי כל קושי לראות את האצבע שלה תקועה לה בכוס כשהיא מאוננת במרץ.

"מה?" מיכל שאלה בקול מיתמם כשהבחינה שאני מתבונן בה, "מחרמן לראות את הבעל שלי מוצץ ככה לגבר אחר וחוץ מזה יחד עם הפה-חם שבעלי מעניק לך אני בונה לך גם קן-חם" היא ציחקקה ואולי כדי להדגיש על מה היא מדברת היא פישקה עם אצבעות את שפתי הכוס הבשרניות ונתנה לי להציץ למעמקי הכוס הוורוד שלה ואצלי האנטנה התרוממה עוד יותר.

"אני מוכן" הודעתי בקול כשהרגשתי שאם עודד ימשיך למצוץ אני אגמור לו בפה, אולי זה יכול להיות ניסיון מעניין, עוד משהו שלא עשיתי אף פעם עם גבר, יתכן ואפילו הוא ישמח לקבל ממני מנת הפרוטאין, אבל מה שיותר מזה רציתי באותו הרגע זה להצמיח לו שוב קרניים, לדפוק את אשתו מול עיניו!

"בעלי," מיכל פנתה לבעלה וראיתי את החיוך המלגלג על פניה, "איזו תנוחה בחרת עבורי?"

"את יודעת" הוא חייך אליה חזרה, "כמו שסיפרת לי, אני רוצה לראות בדיוק איך הוא דפק אותךְ"

"את סיפרת לו איך…?"

"ברור" מיכל ענתה עוד לפני שהצלחתי לסיים את השאלה ושמעתי בקולה שהיא מתרגשת, "בוא!" היא הושיטה לי יד ועזרה לי לקום, "בוא נראה לו איך עושים את זה נכון" ואני לא יודע אם הם תכננו את זה מראש או שהיא מכירה אותו מספיק טוב וניחשה שאת זה הוא יבקש ממנה כי היא שלפה מאחורי הכורסה כרית ענקית שהסתירה שם והובילה אותי, לא מתביישת ומלטפת לי ת'זיין בדרך הקצרה אל מרכז השטיח.

עמדתי והבטתי במיכל כשהיא סידרה את הכרית ונעמדה מעליה על ארבע, אשה יפה עם שדיים גדולים שתלויים תחתיה ומתנדנדים קלות בקצב נשימתה, עומדת בדוגי-סטייל ומחכה שגבר זר יבוא ויזיין אותה מול עיניו של בעלה שיושב בצד, צופֶה בה במבט ממוקד ועושה ביד, כן, מאונן, הוא שוב שפשף לעצמו למרות שלא עמד לו.

נעמדתי בפישוק מעל קצה ישבנה והתחלתי לכופף ברכיים, יורד לעבר החריץ הרטוב שכל כך מחכה לי. במקום שבעלה ישב לא יכולתי לראות אותו אבל הוא ראה מצויין את מגרש המשחקים שאני הולך לשחק בו, זה של אשתו, ועוד רגע יראה גם איך אני מבקיע לה גול.

כשקצה הזיין המתוח נגע בין שפתי הכוס המגורות שלה הרגשתי כמה היא רטובה שם, כמה היא מיוחמת. גניחת הנאה פרצה מפיה כשלחצתי קצת על השפתיים הרכות והנפוחות, "כן" היא גנחה, "כן, תכניס לי, תתקע לי ת'זיין הגדול שלך" ומאחור שמעתי את בעלה מתנשף, "מניאק! תכניס לי!" היא צרחה בתשוקה בלתי נשלטת שלחצתי עוד קצת אבל לא ממש חדרתי ו…"כן!!" וזה היה כן עוצמתי ומלא הנאה ותאווה כשבאבחת אגן חזקה הבקעתי את השער שלה, נעצתי את כל הזיין הנוקשה למעמקי הכּוס שכל כך ציפה לו וידעתי שבעלה ראה הרגע שאשתו חטפה גול!

אחזתי חזק במותניה וזיינתי אותה, מאחורי שמעתי את ההתנשפויות של בעלה מתגברות. מיכל גנחה בקול, הברות חסרות משמעות של אשה מיוחמת הדוהרת אל עבר האורגזמה שלה, אשה שיודעת שתכף תקבל את עונתה. כשמיכל גמרה, מספרת על כך בקול לבעלה, הנחתי ידים על גבה ודחפתי אותה, מיכל הבינה ונשכבה על הכרית כשישבנה מוגבה ואני נשכבתי עליה, אגני נלחץ אל ישבנה המוצק והמשכתי לזיין בהנאה, לטחון אותה בנעיצות ארוכות וחזקות שהרעידו את כל גופה ו…עודד בעלה שוב גמר, לא ראיתי אבל הרחתי J.

הגברתי את הקצב והתוצאות לא אחרו להגיע, מיכל גמרה שוב, דואגת גם הפעם שבעלה יידע, "עוד, תמשיך" היא התחננה בקול מיוחם, "תמשיך, חזק, כן, תטחן אותי, כן, המנוש שלי אוהב כשאתה טוחן אותו".

טחנתי, טחנתי אותה דק דק ולא רק טחנתי, גם דחפתי את כפות ידי אל מתחת לגופה וחפנתי ת'ציצים שלה, ממזמז לה את הפטמות הנוקשות כאבן וממשיך לטחון אותה, מדהיר אותה במהירות אל עוד אורגזמה עוצמתית, השלישית שלה.

פישקתי חזק את רגליה ברגליי, אני אוהב את התנוחה הזאת כשהכוס פתוח לרווחה ואני מחליק בקלות בכּוס המשומן בעסיס תאוותה השמנוני.

הכרית הגדולה והקשה עשתה את תפקידה, נתנה את הקוֹנְטְרָה הדרושה, היא והחוק השלישי של ניוטון, זה שאומר שלכל פעולה יש תגובה השווה לה בעוצמתה ומנוגדת לה בכיוונה, הפכו את הזיון לעוצמתי יותר וכשאל זה הצטרפה הידיעה שבעלה רואה מה אני עושה לה זה הפך לאחד הזיונים הטובים בחיי (עד כה) אם לא הזיון.

חגגתי לה בכּוס, אין תאור יותר טוב מזה למה שעשיתי וגם היא חגגה, עובדה, עוד אורגזמה הרעידה את גופה, מבשרת בקול לי ולבעלה כמה טוב אני עושה לה בטוּטָה ועדיין זה לא הספיק לי, רציתי לתת לה יותר והצמדתי חזק את רגליה ברגליי ופלחי ישבנה חיבקו חזק את הזיין שלי.

והגברתי את הקצב, השפשוף הנעים בין פלחי ישבנה ושפתי הכוס המתהדקים סביב הזיין הנכנס ויוצא ביניהם עשו לי את זה והרגשתי שגם אני מתקרב אל השיא. מוללתי את הפטמות שבין אצבעותיי, צובט קלות, בעדינות, לא להכאיב אלא לגרות, והרגשתי איך בכל צביטה כזאת גם הכוס שלה מתהדק סביב הזיין הכותש בתוכה ו…הספקתי! "כן!!" מיכל צווחה באקסטזה, "כן, הנה! זה טוב! כן, אני גומרת!! עכשיו!" היא התנשפה בכבדות ואני הצטרפתי אליה, נעצתי את עצמי הכי עמוק שאפשר, קפאתי ורוקנתי בתוכה מחסנית ראשונה, לרגע עצרתי (להחליף מחסניתJ) ויריתי עוד צרור ארוך של זרעונים שיצאו למסע ארוך וחסר תועלת.

מיכל הכריזה שגם על זיון כזה מגיע להרים כוסית ולעשות לחיים ובעלה מזג לנו עוד כוסית. הייתי קצת במבוכה כששתינו, איך מסיימים כזה סאשן? כבר רציתי להתחיל לחלץ את הבגדים שלי מהערמה ולהתלבש כשראיתי אותם מחליפים מבטים וחיוכים, "מה אתה אומר? מגיע לו?" מיכל חייכה ושאלה את בעלה, "לדעתי כן".

"גם לדעתי" הוא חייך אליה חזרה.

"אז תציע לו".

"למה דווקא אני?"

"כי ככה החלטתי" היא צחקה.

"ארז," עודד פנה אלי, "על פי כללי הפורמט שלנו," ולרגע הרגשתי כאילו אני באיזו תוכנית ראליטי בטלוויזיה, "שנינו פישלנו ומגיע לנו עונש אבל רק אחד יענש ויושפל, אחד מאיתנו הולך לרדת לשני ולנקות את מה שהשארת שם" הוא הפתיע אותי, "וכששנינו נהנים מהזיון עם האורח אנחנו מציעים לו לשבת לראות אז אם בא לך אתה מוזמן".

בשניה הראשונה שתקתי, הייתי המום, אבל אז התעשתי, בעיקר כי הרגשתי איך האיבר המדולדל היָשַׁן בין רגליי מתעורר בסקרנות, לא כל יום אני מקבל הצעה כזאת והסכמתי, תודו, גם אתם הייתם מסכימים במקומי, לא?

לראות שני אנשים בוגרים עומדים זה מול זה עירומים ומשחקים אבן-נייר-או-מספריים זה מחזה סוריאליסטי אבל זה בדיוק מה שמיכל ובעלה עשו, "הטוב מבין שלוש הוא המנצח" מיכל הסבירה לי את הכללים, "והמנצח הוא זה שיורדים לו".

במשחקון הראשון המספריים של מיכל גזרו את הנייר של עודד, נצחון ראשון למיכל. במשחקון השני הנייר של מיכל עטף את האבן של בעלה, נצחון שני ובעצם נצחון בכל המשחק אבל הם המשיכו גם למשחקון השלישי, אולי בניסיון להציל מעט את הכבוד של עודד, אבל במקום זה האבן של מיכל שברה את המספריים שלו וקבעה תבוסה!

התרווחתי בכורסה, מיכל התיישבה על הספה ופישקה רגליים, מציגה לראווה את מברשת שיער ערוותה המטופחת והמשובצת באגלי השפיך שלי ואת החריץ המבריק והמוצף בקוקטייל מיצי תאוותנו שעוד רגע בעלה יטעם.

לא קנאתי בעודד כשהוא ירד על ברכיו בין רגליה של אשתו ונשק לשפתי הכוס שלה, לא רק שהוא ראה איך אני עושה אותה עכשיו הוא נדרש גם לטעום את המתנה שהשארתי לה שם. אני לא חושב שאני הייתי מצליח לעשות את זה אבל להפתעתי הוא נראה לי שמח כשהעביר את הלשון לאורך החריץ הוורוד בליקוק קולני ותאוותני, לקוק ועוד אחד והוא דחף את הלשון והתחיל "לנקות מבפנים" או יותר נכון לפנק אותה.

עם הצגה מחרמנת כזאת לא פלא שנעמד לי מחדש, בלי לחשוב התחלתי לשפשף לעצמי, לאונן, מביט בעודד שיורד לאשתו, שומע את מצמוצי השפתיים שלו וגניחות ההנאה החרמניות שלה ועושה ביד. שפכתי מעט מג'ל הסיכה שעמד על השולחן על כף ידי והגברתי את הקצב, משפשף לעצמי במהירות.

אני לא יודע מה עודד עשה לה עם הלשון שם בפנים, כנראה שהוא צלצל בפעמון התאווה שלה כי מיכל גמרה בתרועה, גמרה והצמידה חזק את ראשו לערוותה וציוותה שימשיך ואיזה כיף לנשים שהם יכולות לגמור בלי הפסקה.

לא רק אני אוננתי, גם עודד שלח יד ושפשף לעצמו כשהוא לא מפסיק לפנק. הבטתי במיכל והיא בי, כנראה שהיה לי מבט אומלל על הפנים כי היא חייכה לעברי, "בוא מסכן שלי," היא הזמינה אותי להתקרב בקול משועשע ומרחם, "בוא מיכלי תעזור לך" היא אחזה בזיין שלי ומשכה אותי לעברה, "בוא, בוא למיכלי" והיא הכניסה ת'זיין לפה והתחילה למצוץ לי.

לדעתי היא גמרה עוד פעמיים, שפת הגוף שלה שידרה את זה אבל הפה שלה היה מלא והיא לא יכלה לדבר. בעלה היה השני שגמר ואני הבא אחריו, כנראה שהיא הרגישה שזה מתקרב כי היא תפסה לי בביצים, לחצה ובפה מלא, בלי להוציא את הזיין, היא מילמלה "שלא תעז לברוח, תלך עד הסוף!" כך שגמרתי לה בפה, עוד משהו שאני נורא אוהב לעשות, סיום נהדר לערב של סקס, זימה ונאפופים.

סוף דבר

את עודד פגשתי שוב, במקרה, בבר שממול הבית שלי. לאחר ההצלחה עם מיכל התחלתי לבקר שם מדי פעם ואפילו יצא לי מזה כבר זיון אחד עם סטודנטית, זיון מיסיונרי עם לגמור בחוץ, לא משהו ששוה לספר לכם עליו.

ישבתי עם שליש בירה גולדסטאר ובָּהִיתִי באיזה משחק כדורעף מהליגה האיטלקית כשעודד נכנס וחיבק אותי כאילו היינו ביחד בסיירת מטכ"ל ולא כמו זה שדפק את אשתו.

דיברנו על הנושא המשותף לנו, לא! לא אשתו J אלא על המשחק האחרון של הפועל תל-אביב. כשסיימתי את הבירה שלי עודד הזמין לנו עוד שליש, לרגע הייתה מבוכה כששתינו, מין שתיקה שכזאת, אבל אז, בדיוק כמו עם אשתו, הוא הפתיע אותי כששאל "רוצה לזיין?" ולמראה המבט על פניי המשיך "רק אתה אותי, אני יודע שאתה לא אוהב למרות שלדעתי אתה מפסיד".

לשניה היססתי, אני לא הומו אבל כבר כמה ימים לא זיינתי והזיין שלי אותת לי שזה בכלל לא היה רע לדפוק אותו בתחת ו…כמו שאומרים 'כשהזיין עומד', ותאמיני לי הוא עמד לי, 'השכל בתחת', אז הסכמתי "אבל קודם אתה עושה לי פה-חם" העמדתי תנאי.

עברנו את הכביש, עלינו לדירה שלי והכנתי קפה הפוך במכונת הנספרסו המשוכללת. "נתפשט?" עודד שאל כשהנחתי את כוס הקפה לפניו.

לא עניתי אבל התחלתי להתפשט והוא הצטרף. לרגע עמדנו עירומים זה מול זה, בוחנים האחד את זקפתו של השני. "אתה תספר למיכל?" פתאום היה חשוב לי לדעת.

"כן ולא, אני אספר לה שעשיתי את זה אבל לא אספר לה עם מי".

"אלה חוקי הפורמט" התבדחתי.

"אהה, כן" הוא חייך, "יש לך ג'ל סיכה?" שינה במהירות נושא.

"לא, האקסית שלי לקחה את זה איתה כשעזבה" ציחקקתי וזאת האמת, "חמאה זה טוב?" הצעתי כתחליף.

"כן, אתה יודע, באין ציפור שיר גם הזרזיר יחשב כזמיר"

"ברשותך" הוא דחף אותי קלות לעבר הכורסה אחרי שהבאתי צלוחית עם חמאה שריככתי מעט במיקרו וירד על ברכיו בין רגליי.

עודד לקח לגימה מהקפה שהכנתי לו, בלע, הכניס את כל הזיין שלי לפה שלו ומצץ לי, מציצה חזקה, תאוותנית.

עמד לי עוד לפני שהוא התחיל למצוץ והוא לא היה צריך להתאמץ הרבה, עוד לגימה אחת, עוד מציצה חמה והייתי מוכן לפעולה. "תתכופף על השולחן!" הצבעתי על שולחן האוכל המסיבי, "ותפתח ת'תחת".

בחרתי בתנוחה הזאת כי להומופוב שבי בא פתאום להשפיל אותו קצת ולדעתי התנוחה הזאת משפילה, ביחוד כשאתה אוחז ומפשק את פלחי הישבן, פותח את הדרך אל פי הטבעת המכווץ שלך ומזמין לבוא לבקר בו אבל עודד כנראה חשב אחרת כי הוא קם בשמחה נעמד בפישוק ליד השולחן, התכופף עליו ונשען עם החזה, שלח ידים לאחור ופתח את התחת לכבודי.

לא, אני לא באמת הומופוב, מרחתי לו כמות נדיבה של חמאה בפתח המכווץ, אפילו עיסיתי אותו עם האצבע לפני שדחפתי לו את כל הזיין לתחת, נעצתי אותו במכת אגן חזקה והוא גנח "וואו" חזק והרגשתי איך כל גופו נמתח, "וואו, גדול ה…" הוא ציחקק בקול כואב ומתח עוד יותר את פלחי ישבנו לצדדים, "כן" והפעם כבר הייתה הנאה בקולו, "כן, תמשיך, כן, זה בדיוק מה שרציתי".

אני ועודד שונים זה מזה, חוץ מאהדה להפועל, לי יש טראומה מאותה פעם שזיינו אותי ואני לא מתכוון לעשות את זה שוב ולא חשוב מה יציעו לי, והוא רק מחכה לרגע שמישהו ישחיל לו זיין בתחת, מזוכיסט, בטח כשהוא יודע שזה עוד יכאב לו כמה שעות או אפילו יומיים.

אחזתי במותניו וטחנתי אותו, זיינתי אותו בתנועות אגן מהירות וחזקות, הזיין שלי נכנס ויצא בפי הטבעת המתוח סביבו והרגשתי את החום המתפשט, לי חום נעים, לו תשאר צריבה.

עודד שיחרר את ידיו, שלח יד מתחת לבטנו והתחיל לאונן, אני מזיין והוא עושה ביד ו…בדיוק כשהגעתי לשיא גם הוא השפריץ, אני שופך את זרעי (לשווא) בישבנו והוא שופך את שלו על הרצפה.

******

כמה ימים אחרי פגשתי את דקלה בבר שמול הדירה שלי, איך לא?

דקלה הוכיחה לי שאפשר להיות גם חכמה, עושה דוקטורט במדעי המוח, גם יפָה, את הלימודים שלה היא מימנה בדוגמנות, גם מבשלת כמו מאסטר-שף, גם אש במיטה, כזאת שמוכנה לכל דבר שהייתי מציע, וונילה או קינקי, ובעיקר רוצה ילדים.

את מיכל ובעלה לא פגשתי יותר. פעם, באיזו הצגה בקאמרי, ראיתי אותם מרחוק, אני בטוח שגם הם ראו אותי אבל הם התעלמו ואני לא נדחפתי אבל בכל פעם שדקלה עושה לי 'פה חם', והיא אוהבת לעשות לי את זה, אני עוצם עיניים ומדמיין שזאת מיכל שהזיין שלי עכשיו בפה שלה.

*** סוף או אם תרצו The End ***

 

Loading

4 מחשבות על “פֶה חם : קן-חם”

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן