לדבר עם אדוני

הנייד שלה רעד בקצה השולחן. סוף סוף הודעה ממנו!

חמש דקות אני אצלך. מוכנה?

הלב שלה התחיל לדפוק במהירות. כל כך הרבה זמן עבר מאז שפגשה אותו הפעם האחרונה. היא כל כך התרגשה למקות שלא ידעה למה לצפות, האם זה יהיה לילה של תשוקה מדהימה ואהבה ? או ערב של זיונים קשוחים וסטיות? האמת שלא באמת היה אכפת לה, היא פשוט השתוקקה אליו, למגע, לריח, לעיניים.

בטח! אל תתעקב

ענתה הראש שלה כבר התמלא במחשבות מלוכלכות

טוק טוק טוק

היא קפצה לפתוח את הדלת מיישרת את השמלה הקצרה למטה, כשסיימה לפתוח את ידית הדלת הרגישה את הדחיפה מהצד השני ומהצד השני ראתה את פניו והלב שלה בתחיל לדפוק בהתרגשות ותאווה. ידיו זינקו לעברה ללא כל אזהרה ונסגרו על צווארה חוסמות את החמצן מלהיכנס לריאותיה. פעימות ליבה מילאו את אוזניה והיא אפילו לא שמעה את הדלת נסגרת אחריו.

"אל תתעכב? המממ…. יש לך עוד הרבה ללמוד ילדונת, אבל אין לך מה לדאוג, אני אדאג ללמד אותך" הוא התכופף אליה באופן מפתה, פנים אל פנים והיא כיווצה את שפתיה ממתינה לפגוש את שלו. אך במקום להרגיש את חום שפתיו ואת לשונו הרגישה את ידו על פניה דוחפת אותה מטה לרצפה. עוד לפני שהבינה מה קורה הוא אחז בחוזקה בשיערה והוביל אותה לכרוע ברך לפניו והקפיד שלא תוכל לזוז. עם ידו השניה הוא שחרר אות רוכסן מכנסיו, חושף בפניה את איברו הנפוח.
היא הרימה את מבטה אל פניו והביטה בו במבט של קוקר ספאנייל, עבר כל כך הרבה זמן מאז הפעם האחרונה, היא הייתה עצבנית וחששה באם תוכל לרצות אותו כראוי. כנראה שהוא לא סבל מאותן חרדות. הוא דחף את ראשה עמוק לתוך מפשעתו עד שהרגישה גרונה נחדר פעם אחר פעם, חזק, במהירות, לא היה לה אפילו זמן להשתמש בלשונה כמו שזכרה שאהב אבל ברור שזה לא הטריד אותו כרגע.
הוא משך את ראשה אחורה מביט בעיניה שהורמו אליו.
"פה גדול" הורה לה
הלסת שלה נפתחה מטה באופן אוטומטי, כאילו גופה הגיב מבלי להמתין למוחה שיחשוב ויעכל. חוט ארוך וחמים של רוק נשלח מפיו וירד במדויק לתוך פיה, הוא ידע שזה יטריף אותה לחלוטין, הרטיבות פשטה מיד בין רגליה.
איברו חזר למלא את פיה, הוא החדיר עמוק יותר עד שלא יכלה יותר, היא ניסתה לברוח אחורה אך כאילו הופתעה ללמוד שהוא אוחז בראשה בחוזקה. היא ניסתה לדבר אך גם זה היה לשווא, רפלקס ההקאה שלה השתלט עליה ונוזל חמים וצמיג מילא את פיה אבל לא זה שציפתה. מבוכה ובושה הציפו אותה, הוא שחרר את שיערה והיא ניסתה לחשוב מהר איך לשחרר את איברו בלי לטנף את שניהם.

"אני רוצה שתבלעי" לחש לה. היא היססה לכמה שניות, נגעלת מהמחשבה. לא יכול להיות שהוא מתכוון באמת. "לבלוע!!" שאג והיא מייד צייתה "יפה מאוד, עכשיו תנקי". היא מצצה והעבירה את לשונה על כל האזור מוודאת לא להחמיץ אף לא טיפה אחד.
משיכה מהירה וחדה בשערה הרימה אותה חזרה למצב עמידה. עכשיו דחף אותה לכיוון הקיר ומעך את כולו על גופה. איברו הקשיח נתקל ברגלה והיא כל כך ראתה לאחוז בו אך לא העיזה. הוא החליק את ידו אל בין רגליה ואז שוב עם אצבע אחת .
"רוצה לטעום?" שאל בעודו ממשיך את תנועת האצבע עד לפיה "מרגישה את הרטיבות שלך? חולת זין קטנה"
היא הביטה בו חזרה מבוישת מצד אחד אך מרגישה שלחייה בוערות מתשוקה.
"שום דבר בחיים לא בא בחינם, צריך לעבוד בשביל כל דבר"
היא נעצה בו מבט ממתין בשתיקה
"לא ככה?"
"כן" לחשה
ידו הונפה מעלה לסטור לה בעוד ידו השניה אחזה שוב בצווארה מונעת ממנה ליפול מעוצמת הסטירה
"אמרת משהו?"
"סליחה אדוני, כן אדוני" אמרה בעוד הדמעות מציפות את גרונה
"הרבה יותר טוב" צחקק לעצמו ברשעות בעוד הוא דוחף אותה דרך צווארה לכיוון המיטה
הראש שלה כבר רץ קדימה, היא רצתה אותו בתוכה ורצתה אותו עכשיו! היא ידעה שלא כך זה עובד והיא תיאלץ להמתין, תיאלץ לענג אותו קודם.
הוא נשכב לו לידה, מרפרף עם ידו בעדינות על צווארה ורק לרגע לוחץ קצת. גופה מיד מתחיל להתקמר אך הוא ממשיך עם ידו במורד גופה. עובר על החזה שלה, פיטמותיה מתקשחות תחת מגע ידו המחוספס, ממשיך אל בטנה ואז אל הכוס הבוער. מחכך את ידו בגופה, חומק מהאזורים המגורים או ממגע מענג במיוחד, כשידו קרבה לדגדגן כל גופה נמתח בציפייה ואך מגע קל מוציא ממנה גניחה עמוקה של עונג.
הוא תופס את ידה, הופך אותה ובקלילות אוחז במרכז גופה ומרים אותה לעמידת שש ומתנפל על ישבנה ברעב. הגניחות כבר לא עוצרות כשהוא מעביר את לשונו באיטיות על חור ישבנה, היא יודעת שעוד רגע קט והמיצים כבר יתחילו ליזול במורד רגלה אך ממש לא אכפת לה.
לרגע הוא מתרחק והיא שומעת קול מוכר של פתיחת שפורפרת פלסטיק, הרוק החמים שלו שנותר על חור ישבנה מתערבב עם נוזל סיכוך קר ודביק.
היא מרגישה אותו קשיח כנגד ישבנה, חוששת מהכאב שעומד להגיע עוד רגע אך גם רוצה יותר מכל לשרת אותו ולענג אותו. יודעת שתסבול הכל בשביל לתת לו את ההנאה.
"אם תהיי ילדה טובה ותקבלי את זה בשבילי תקבלי פרס"
"כן אדוני" אמרה בעוד היא מנסה להרפות. לאט לאט הוא ביקע את ישבנה והחדיר את הזין לתוכה, היא התכווצה בכאב, מרגישה את הדמעות ממלאות את עיניה. הוא דחף ודחף, אוחז אותה במותניה, מתקדם בכוח לתוכה. אחרי החדירה הראשונה הוא מיד החל בחדירות מהירות וחזקות, לא נתן לה זמן להתרגל או משהו כזה. היא קיבלה את הכל, ניסתה לשכנע את עצמה שהיא בעצם מחבקת לו את הזין ומענגת אותו. הוא לא היה צריך יותר מידי זמן עד ששאגה חייתית מילאה את החדר. היא כל כך התגעגע לשאגה הזו, מיד הרגישה גאווה ענקית והכאב כאילו התפוגג.
הוא משך את עצמו החוצה לאט והכאב נעלם לגמרי.
"לא לזוז, השארי ככה ולא לתת לזרע לצאת"
"כן אדוני" ענתה מקשיבה לו צועד לשירותים ופותח את הברז.
כשחזר החזיק בידו את הפלאג בצורת יהלום. היא ידעה מה הולך לקרות אף בעיקר התמוגגה באושר שזכר היכן הוא מוסתר. לאחר שהחדיר את הפלאג לישבנה הדואב נשכב על המיטה והזמין אותה לשכב לידו בטפיחה על המזרן. כמו שקוראים לכלבה. היא לא העזה לזוז ונשארה על שש לצידו.
"הבטחתי לך פרס, לא? אני תמיד מקיים את ההבטחות שלי"
"כן אדוני" ענתה עם קצת סקרנות בקולה.
"אז אני רוצה שתיקחי את הפרס ממני"
היא ידעה בדיוק מה עליה לעשות. היא מיקמה את עצמה מעליו והחלה לשפשף את הדגדגן על הזין מה שהוציא גניחות עונג משניהם יחדיו עד שהכניסה אותו עמוק לתוכה. אחר כך התיישבה זקופה והחלה להניע את מותניה ואגנה קדימה ואחורה עליו. היא הרגישה אותו עמוק בתוכה, מזיז את הפלאג בתוכה.
אנאלי גמירה אצבעות
היא הרטיבה את שלוש אצבעות והחלה להלום בדגדגן הנפוח שלה. שניהן נאנקו וזזו כגוף אחד. נוהמים, מזיעים ומתנשפים עד שגמרו יחדיו.

זרועותיו החזקות עטפו אותה כשהתמוטטה עליו רועדת. כאן בדיוק היא רצתה להיות, מוגנת, מאושר ומסופקת. הם נותרו מחובקים דקות ארוכות שהרגישו כשעות.
"הבנת איך את צריכה לענות" שאל
"כן אדוני" צחקקה עם חיוך זוהר על פניה
"מעולה. עכשיו לכי לנקות את עצמך" אמר כשהוא לוחץ בחוזקה על הפלאג ומחלץ ממנה צווחה קטנה

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן