פֶה חם : פגישה בבר

למען הסר ספק: עלילת הסיפור, הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן הם כולם פרי דימיוני.  כל קשר בין עלילת הסיפור לבין ארועים שהתרחשו במציאות, כמו גם בין הדמויות הנזכרות ושמותיהן לדמויות או שמות של אנשים אמתיים, חיים או מתים, הרי הוא מקרי בהחלט.

ישבתי בקצה הבר, שליש בירה ביד והבטתי על המסך הגדול שמאחורי הבר-מן, סטפן קרי לִיהטט כמו שרק הוא יודע והשחיל עוד שְׁלָשָׁה.

למה נכנסתי לבר? לא יודע, שלוש שנים אני גר בבית ממול ואף פעם לא נכנסתי, בירה קרה יש לי במקרר, טלוויזיה עם ערוץ הספורט גם ובכל זאת היום, רגע לפני שעליתי לדירה שלי, הסתובבתי ונכנסתי לבר, אולי כי לא רציתי לשבת בבית לבד.

בשלושה שבועות האחרונים אני לבד. רינה, בת הזוג שלי בחצי השנה האחרונה, עזבה אותי, יותר נכון זרקה אותי, אמרה שאני לא מספיק ספונטני בשבילה, ספונטני בתחת שלי! מה שהיא רצתה זה שאני אכרע על ברכיי ואשלוף טבעת ולזה לא הייתי מוכן ונכון, היא הייתה יפה ויותר מזה היא הייתה אש במיטה, נימפומנית! מוכנה לכל דבר שהייתי רוצה, וונילה או קינקי, הייתי אומר לה למצוץ והיא הייתה יורדת לי בשמחה, דורש שתשכב על הגב ותפתח רגליים או תעמוד בדוגי והיא הייתה חוטפת בכיף ולא מסתפקת, מבקשת עוד, וגם בהיפוך שולחן היא לא בחלה, ביחוד עם זה היה עם חמאה על השטיח כמו ב'טנגו האחרון בפריז', לכאורה אשה אידיאלית אבל, ויש אבל גדול, היה לה מוח של ציפור, מה ציפור? אפרוח, לוח חלק, IQ של בוטן, לא היה לי שום נושא רציני לדבר איתה עליו והכי חשוב היא לא רצתה ילדים כי זה יקלקל את הבטן השטוחה ויפגע בזקיפות הציצים שלה ואני, עם האשה שתהיה לי, מתכנן לעשות ילדים.

"יש!" קפצתי כשסוף סוף גם כספי קלע ולרגע חייכתי חזרה לאשה באדום שישבה בקצה השני של הבר וחייכה לעברי, חייכתי אליה חיוך מנומס ותו לא לפני שחזרתי למסך הטלוויזיה, מתרכז במשחק עד שקול אשה לידי משך את תשומת ליבי, "סליחה," והיא כחכחה בגרון, "אפשר לשבת לידך?".

"חופשי" עניתי לאשה באדום שעמדה והצביע על כסא הבר הגבוה שעמד לימיני.

"תודה" היא ציחקקה והתישבה, "מיכל" היא גחנה לעברי ולחשה לי והרחתי את בושם ה-'ארמני' שלה, הבושם שגם האקסית שלי השתמשה.

בחנתי אותה קצת יותר לעומק, נראתה לי כבת 35 מקסימום, פנים יפות, שיער שָׁטֶנִי חלק, חולצה אדומה שדרך המחשוף שבה ראו את קצוות החזיה האדומה גם היא ובעיקר את החריץ המדליק שבין שדיה הגדולים והזקופים, וכמה שהצלחתי לראות בלי להסגיר את מבטי הייתה לה גזרה חטובה, בטח לא  שמנה, "ארז" עניתי חזרה.

"לבד?" היא חקרה.

"רק אני והבירה שלי" התחכמתי והצגתי בפניה את כוס הבירה הכמעט ריקה שלי.

"גר קרוב?" היא משיכה והפתיעה אותי בעוד שאלה.

"כן" עניתי אוטומטית, "ממול, קומה רביעת בלי מעלית" התבדחתי.

"גר לבד?"

"כן" והרגשתי פתאום איך הגבר גבר שלי מתעורר.

"תשתה איתי?" הפתיעה שוב.

"בשמחה".

מיכל סימנה לבר-מן והזמינה שני שוטים טקילה, "לחיים" היא הקישה את הכוס שלה בשלי, "לחיים" עניתי וליקקתי מלח מכף היד, גמעתי את המשקה הצורב בלגימה אחת ומצצתי במהירות את פרוסת הלימון שהוגשה יחד איתו.

"תשתי איתי" ציחקקתי ובלי לחכות לתשובה סימנתי לבר-מן להגיש עוד סיבוב ושוב השקנו ורוקנו את הכוסות בלגימה אחת מהירה, מקנחים בלימון כמובן.

לרגע שתקנו. "רוצה לזיין?" היא שאלה בקול סתמי.

זה שלא נפלתי מהכסא היה נס, "אהה, כן" ניסיתי להסתיר את ההתרגשות שלי, שלושה שבועות לא ממש זיינתי, אומנם עשיתי ביד אבל זה לא נחשב, וגם אם זקנה בת 70 הייתה מציעה לי זיון כנראה שהייתי הולך איתה.

"מצוייד?" היא שלחה יד למבושיי ובדקה את הזקפה הנוקשה ואני קפאתי בהפתעה, "מתאים לי" היא ציחקקה, "אבל יש לי תנאי!".

"מה?" ובראשי חלפה המחשבה שהיא תגיד עם קונדום.

"קודם משחק, זה מחרמן אותי".

"משחק? איזה משחק?".

"משחק האמת, מכיר?".

"לא".

"משחק פשוט" היא חייכה והסבירה, "אתה שואל אותי שאלה ואני חייבת לענות תשובת אמיתית, אם אני עונה אתה מוריד פריט לבוש, אם אני לא רוצה לענות אני מורידה, הראשון שנשאר עירום הוא המפסיד וכעונש הוא יורד למנצח שאחר כך גם קובע את התנוחה ו…עד שנהיה עירומים אני אהיה חרמנית ברמות שלא ראיתָ"

רציתי לענות לה שאחרי האקסית הנימפומנית שלי אני חושב שראיתי הכל אבל שתקתי, למה לקלקל? "אוקיי" חייכתי אליה, שוב מנסה שהיא לא תרגיש שאני מתרגש והרגשתי איך הזיין שלי נמתח עוד קצת.

"אני משלמת!" מיכל הודיעה בקול החלטי, שלפה שטר של 200 ₪, מסרה לבר-מן והוסיפה "שמור את העודף", "בוא" היא נעמדה, מתחה כלפי מטה את חצאית המיני האדומה שלה והושיטה לי יד, "נלך".

עכשיו יכולתי לראות אותה טוב יותר, ביחוד את החלקים שקודם היה קשה לי וגם מהם לא התאכזבתי, חצאית המיני לא הסתירה את הרגליים הארוכות והחטובות שבסופם נעלי עקב אדומים, אולי אפילו הדגישה אותם.

הלכנו יד ביד וחצינו את הכביש, בקונדיטוריה שמתחת לבית קניתי עוגיות חלבה, לכל מקרה. "רוצה קפה?" שאלתי מתוך נימוס כשנכנסנו הביתה.

"יותר מאוחר" היא ציחקה, "עכשיו בוא נתחיל לשחק" ושמחתי לשמוע שגם היא חרמנית כמוני.

קודם חלצנו נעלים וגרביים כי מיכל הודיעה שהם לא תורמים במשחק ו…"לֶיידִיס פֶרְסְט" ציחקקתי קצת במבוכה כשישבנו יחפים זה מול זה בסלון.

"בן כמה אתה?" היא לא התווכחה ושאלה במהירות.

"28" חייכתי, לא חיכיתי לשאלה כל כך באנאלית.

מיכל חייכה חזרה, פרמה את כפתורי החולצה שלה, הורידה והגישה לי אותה, חושפת בפני את חזיית התחרה האדומה שהפטמות בלטו מבעד לבד הדק ואת הבטן השטוחה, לא כמו של דוגמנית בת 18 אבל ברור שהיא עובדת עליה הרבה במכון כושר.

היה משהו שהפתיע אותי כשהיא הגישה לי את החולצה, ראיתי טבעת נשואים על האצבע שלה, "את נשואה?" העזתי ושאלתי, אולי גם בתקווה שהיא לא תסכים לענות ותאלץ לפשוט עוד בגד.

"כן" היא ענתה בקול שלו ורגוע.

"אז איך, אהה?" לא התאפקתי.

"זאת כבר שאלה נוספת" היא צחקה, "קודם החולצה" היא הושיטה לעברי יד ואני מהרתי ופשטתי את חולצת הפולו שלבשתי ומסרתי לה אותה, חושף בפניה בטן שטוחה לא פחות, גם אני משקיע זיעה במכון, "ועכשיו תורי לשאול"  היא חייכה, "נשוי?"

"לא" עניתי במהירות, מחייך "רווק".

מיכל קמה והורידה את החצאית שלה, נשארת לשבת בחוטיני אדום עם כתם רטיבות בקצה משולש הבד הזעיר שלא השאיר הרבה לדימיון, "תורךָ" היא חייכה לעברי והגישה לי את החצאית שלה.

"אם את נשואה אז איך את…אהה…את יודעת, בעלך יודע ש…אהה" גמגמתי ואני חושב שגם הסמקתי.

"יודע" היא צחקה, "בעלי גיי, הומו" הדגישה אם גיי לא היה מספיק ברור, "עדיין לא יצא מהארון" עצרה לרגע, מהססת, "הוא לא היה כזה כשהתחתנו" המשיכה בקול מתנצל, "באחד המילואים שלו מישהו גילה לו את נפלאות הסקס הגברי, ככה הוא קורא לזה, והוא נדבק בחיידק, ככה אני קוראת לזה," היא ציחקקה במבוכה, "הוא סיפר לי, בהתחלה זה היה שוק ורציתי לעזוב אותו אבל בשביל הילדים החלטנו להשאר ולשחק את המשחק עם חוקים חדשים, קודם כל הוא לא יוצא מהארון עד שהילדים יגדלו, פעם בשבוע הוא יוצא לצוד מי שינענע אותו, ישכיב או סתם יכופף אותו וינעץ בו את חרבו, פעם בשבוע אני יוצאת לצוד מישהו שיעשה אותי והיום זה היוםJ," היא ציחקקה והסמיקה, "ופעם בשבוע הוא חייב לתת לי את עונתי" היא חייכה, "יבעל אותי כדי שיחשב בעל".

רגע ארוך שתקנו. "המכנסיים" מיכל שברה את הדממה.

"אופס, סליחה" קמתי, פשטתי אותם במהירות, מסרתי לה ולא פספסתי את חיוך הסיפוק שלה למראה האוהל המתוח בתחתונים שלי.

"עכשיו תורי" והייתי צריך להבין על פי החיוך שלה שהפעם זאת שאלה פולשנית, "עשית את זה פעם עם גבר?"

הופתעתי, לא ציפיתי לשאלה כל כך אישית, "אני לא רוצה לענות" עניתי אינסטינקטיבית.

מיכל חייכה, "להכחיש זה כמו להודות שעשית" היא ציחקקה, "מאחר וזאת הפעם הראשונה אני אתן לך צ'אנס נוסף, עשית את זה פעם עם גבר? תבחר, להוריד את התחתונים שלך או לתת לי תשובה אמיתית?"

"עשיתי" עניתי והסמקתי, "פעם אחת ולא אהבתי את זה" הרגשתי פתאום צורך להסביר ולפרוק מעלי סוד, "גרתי במעונות באוניברסיטה וחבר שכנע אותי לנסות, קודם הוא התכופף על השולחן ואני זיינתי אותו ואת זה אני מוכרח להודות שאהבתי" הוספתי עם חיוך שובב אבל לדעתי גם הסמקתי, "אבל אחר כך אני התכופפתי וזה כאב לי בטרוף, כאב ושרף והיה לי לא נעים ו…זהו, החלטתי שלא עוד ומאז לא עשיתי את זה יותר".

שוב שתקנו ושוב הייתה זאת מיכל ששברה את הדממה, "וואו, קח, מגיע לך" היא פשטה במהירות את החזיה שלה ומסרה לי אותה, מציגה לראווה את שדיה הגדולים שפטמות זקורות ונוקשות במרכז העטרות הגדולות והכהות, "תורך לשאול" האיצה בי.

"זה לא פייר" קלטתי פתאום שאם היא עונה לי אני מוריד את התחתונים ונשאר עירום שפרושו שהיא ניצחה, "לי היו רק שלושה פריטים ולך ארבעה".

"לפעמים" היא חייכה לעברי, "צדק זה רק כוכב ולפעמים חזיה היא יתרון, לא חסרון, עכשיו תשאל!".

חיפשתי שאלה מביכה, כזאת שאולי היא לא תרצה לענות, התלבטתי בין סקס עם אשה לזיון בתחת ובסוף בחרתי ב-"עשית את זה פעם בהיפוך שולחן?"

"אתה מתכוון אם זיינו אותי בתחת?" היא ציחקקה, "אז התשובה היא כן" היא המשיכה במהירות כשהיא מדגישה את הכן וחייכה חיוך מנצח, "אפילו יותר מפעם" הושיטה לעברי יד, "עכשיו בוא נראה מה הרווחתי".

הסמקתי שוב, לרגע היססתי ואז קמתי ובתנועה מהירה פשטתי את התחתונים שלי ומסרתי לה אותם ו…"וואו, גדול הקטן שלך" היא ציחקקה למראה הזיין הזקור והמתוח שלי ונכון, אין הנחתום מעיד על עיסתו אבל יש לי במה להתגאות, תשאלו את כל האקסיות שלי.

עמדתי מולה עירום, היא לבשה עדיין בחוטיני האדום שלה ולפי חוקי המשחק היא ניצחה ואני הפסדתי. נכון, יכולתי להמשיך לילל שזה לא הוגן אבל החלטתי שלא, הייתי צריך לחשוב על זה קודם, וכל מה שנשאר לי זה להפסיד כמו גבר ולהעניק לה את הפרס שלה כמו גדול.

"הפסדתי" חייכתי וירדתי על ברכיי לפניה, "תרשי לי" שלחתי ידים אל צידי החוטיני שלה והיא התרוממה מעט ונתנה לי להוריד לה אותו ולגלות את מברשת השיער הקטנה והמטופחת ואת החריץ הנוצץ בין רגליה, "ברשותךְ" גחנתי והצמדתי את שפתיי לְשִפתיי הכוס הבשרניות שלה, נישקתי אותם וליקקתי, העברתי את קצה לשוני לאורך החריץ, מלמטה למעלה, והרגשתי את הרעד העובר בגופה, עוד ליקוק חרמני, חודר מעט עם קצה הלשון וטועם את טעמה, טעם אשה מיוחמת, ודחפתי את הלשון עמוק לתוכה.

לפנק אשה אני יודע, הייתה לי חברה אחת שעשתה לי בית ספר באיך יורדים לאשה, חוק הסוללים היא קראה לזה, "אם אתה רוצה לדחוף את הבולבול שלך לכוס הקדוש שלי קודם תדחוף לשם את הלשון ותכשיר את הדרך" והיא הייתה מדריכה אותי מה לעשות, איפה לנגוע, איך למצוא את הדגדגן ומה לעשות איתו עד שהייתה גומרת ומציפה את עצמה באותו נוזל נשי מסכך ורק אז הייתה מרשה לי לעלות עליה ולזיין אותה ואת כל מה שהיא לימדה אותי עשיתי עכשיו למיכל וזה הוכיח את עצמו.

"כן" היא גנחה בתשוקה כשמצאתי את הדגדגן שלה והתחלתי לטפל בו, "כן, אימא'לה, שם, תמשיך, שם" היא התנשפה, "כן, תמשיך, עוד" היא התפתלה בכסא, מצמידה חזק את שפתי הכוס לשפתיי, "כן, עמוק, תמצוץ לי!" קולה התגבר, "כן, זה טוב, פאק, הדלקת לי ת'כוס, תמשיך, עוד!" והיה ברור שהיא דוהרת בנתיב המוביל לאורגזמה, "פאק, כן" היא תפסה בכפות ידי והובילה אותם אל הציצים שלה, "כן, ככה, תמשיך" היא גנחה בהנאה כשהתחלתי למולל בעדינות את הפטמות הנוקשות והרגישות בין אצבעותיי, "כן, אימא'לה" היא אחזה בראשי והצמידה אותו חזק לערוותה, "כן, הנה, עכשיו!" והרגשתי את הטעם המוכר הממלא את פי, טעם אשה שגמרה.

מיכל גמרה אבל נראה לי שזה הפך אותה לעוד יותר מיוחמת, "תשכב על הגב" היא דחפה אותי לעבר השטיח, "בא  לי לנרתק אותך" היא ציחקקה "לרכב עליך" היא הוסיפה אם זה לא היה מספיק ברור, "כן, ככה" היא נעמדה מעלי בפישוק, מציגה בפני את החריץ הוורוד שבין רגליה בשיא תפארתו, "נִרתקו אותך פעם?" היא ציחקקה וחייכה לעברי.

"כן, רכבו עלי" חייכתי חזרה, "את מוזמנת לשבת לי".

מיכל כופפה את ברכיה וירדה לעברי, מכוונת את עצמה אל העמוד-מתח-גבוה שהתרומם בגאון בין רגליי, לרגע הרגשתי את שפתי הכוס שלה סביב עטרת הזיין שלי ורגע אחרי היא התיישבה עלי וכל הזיין היה תקוע עמוק בתוכה. "כן" היא גנחה בקול ושמעתי את ההנאה בקולה, "כן, זה מה שרציתי" והיא התחילה לדהור.

"זה לא אתה שמזיין אותי, זה אני שמנרתקת אותך" היא לחשה בהתרסה וגחנה ונשענה בכפות ידיה על החזה שלי, דוהרת במרץ, עולה ויורדת על הזיין הנוקשה הנעוץ בין רגליה, "כן, זה טוב" היא המשיכה באותן גניחות תאוותניות, "כן, זה בדיוק מה שרציתי הערב" היא הגבירה את קצב דהירתה והרגשתי את קירות נרתיקה מתהדקים ומשתפשפים בזיין שלי, "כן, שחק לי בבזזים" היא חייכה אלי ואני שלחתי ידים והתחלתי לשחק לה בציצים, ללוש ולעסות, למולל את הפטמות הרגישות ו…"הנה!!" היא צווחה כשעוד אורגזמה התפוצצה בתוכה, גמירה עוצמתית ועדיין היא המשיכה, "כן, לא מספיק לי, עוד" היא מילמלה ודהרה בתאווה על הזיין שלי, "כן, הנה, עכשיו" היא צרחה ועוד אורגזמה הרעידה את גופה, מהירה כל כך, כזאת מהירה עוד לא פגשתי אף פעם, וגם זה לא הספיק לה והיא המשיכה לדהור, מתנשפת בכבדות.

הצלחתי לתת לה עוד אורגזמה אחת, רביעית במניין, לפני שגם אני התקרבתי לשיאי, הרגשתי שזה בא לי, הרמתי את אגני ואותה איתו, דחפתי את הזיין שבתוכה הכי עמוק שאפשר, "קחי!" צרחתי בקול והצלחתי להרים את הישבן עוד קצת, "קחי!" צרחתי שוב ושמעתי אותה צורחת "כן, תן לי" יחד איתי, עוד פמפום אחד שלה, עולה ויורדת, והשפרצתי, רוקנתי את הביצים המלאות שלי עמוק עמוק בכּוס החמים שלה.

שכבנו על השטיח, זה ליד זה, מתנשפים בכבדות ובוהים בתקרה, מחייכים.

שוב הייתה זאת מיכל ששברה את השתיקה, "וואו" היא התנשפה, "אהבתי, הרבה זמן לא הייתה לי אורגזמה כזאת, על גמירה כזאת מגיע לך פרס".

"פרס?" התנשפתי.

"כן, פרס, נעשה את זה שוב והפעם כמו שאתה רוצה"

"אבל" הסמקתי והצבעתי על הזיין הרטוב והמדולדל ששכב וישן בין רגליי.

"עם קצת רצון וקצת יכולת יכול פיל לדפוק תרנגולת" היא ציחקקה, "שב בכורסה ותתחיל לשפשף, להעמיד אותו, אני הולכת לעשות קפה וכשאחזור אעזור לךָ" היא נעמדה וחייכה לעברי, "יאללה, תתחיל, אין זמן, בחצות בדיוק המנדט שלי להשתרלל מסתייםJ" והיא עיכסה עירומה לעבר המטבח מענטזת בפלחי ישבנה המוצקים.

התיישבתי על הכורסה והתחלתי לשפשף את האיבר הרופס, ידעתי שזה לבד לא יעמיד לי אותו אז עצמתי עיניים ופינטזתי איך אני משחיל אותה מאחור, בהיפוך שולחן, זאת מחשבה שתמיד עוזרת לי.

"הפוך או אספרסו?" מיכל צעקה לי מהמטבח.

"אספרסו"

שמעתי את רעש מכונת הנספרסו ומקציף החלב, לעצמה מיכל הכינה קפה הפוך. כששמעתי אותה חוזרת פתחתי עיניים, "קח" היא הגישה לי את כוס האספרסו, "אני רואה שיש שיפור" היא ציחקקה והצביעה ביד שהתפנתה על הזין שהתעורר מעט, לא מספיק כדי לענג אשה, "בוא אני אעזור לך" היא לגמה מכוס הקפה שלה, "תפתח ת'רגליים, אני אעשה לך 'פה חם'".

פתחתי והיא כרעה בין רגליי, לקחה עוד לגימה, בלעה והניחה את הכוס לידה ו…התחילה למצוץ לי!

וואו, וואו, ועוד וואו! מצצו לי כבר בחיים, אפילו הרבה, אבל מציצה כזאת עוד לא הייתה לי, לא סתם היא קראה לזה פה-חם, החמימות שמילאה את פיה הייתה כל כך נעימה שבבת אחת הזיין שלי נמתח והתקשה, עדיין לא מספיק אבל שיפור משמעותי, עוד כמה מציצות תאוותניות והיא שיחררה לרגע, לגמה עוד לגימה והקפידה לבלוע הכל לפני ששוב הכניסה את הגבר-גבר אל הפה והמשיכה למצוץ, עוטפת אותו בגל חום נעים נוסף ומעמידה אותו עוד קצת.

מיכל לא הייתה צריכה לשתות את כל הכוס כדי שיעמוד לי תותח-על ערוך ומוכן למשימה, כזה שמכבד מאד את בעליו, "אוקיי, מוכן" היא ציחקקה הוציאה אותו מפיה ושתתה במהירות את הקפה שנשאר, "איך אדוני רוצה לדפוק?"

האמת שבהתחלה רציתי להגיד לה בהיפוך שולחן, להכנס בכניסה האחורית שלה, אבל עכשיו, עם כזה שטרונגול מפואר רציתי דווקא לבקר בכניסת הנשים האמיתית שלה, "בדוגי!" קמתי ממקומי ועזרתי גם לה לקום, "על השטיח".

הובלתי אותה חזרה לשטיח שבמרכז החדר ואספתי בדרך את הכרית הגדולה, זאת שהאקסית שלי קנתה לי מתנה במיוחד בשביל התנוחה הזאת, "בשביל מה זה?" מיכל חייכה אלי ולדעתי היא ידעה.

"תכף תראי" חייכתי חזרה וסימנתי לה לרדת.

מיכל ירדה ונעמדה על ארבע, פישוק קל ברגליה כששדיה הגדולים תלויים תחתיה, מתנדנדים קלות בקצב נשימתה, וישבנה מופנה לעברי. הנחתי את הכרית מתחת לאגנה המורם, נעמדתי בפישוק קצת לפני ישבנה והתחלתי לכופף את ברכיי עד שהזיין המתוח שלי היה מול הכוס שלה. מיכל הייתה מיוחמת, שפת הגוף שלה שידרה את זה ויותר מזה הרחתי את זה באוויר, אחזתי בו וכיוונתי אותו, מצמיד את ראשו אל החריץ המזמין, הרטוב, נושק לשפתיים הבשרניות, הרכות, "מוכנה?" ציחקקתי ובלי לחכות לתשובה נעצתי את עצמי לתוכה בתנועת אגן חזקה ומהירה, נועץ ודוחף עד שכל הזיין היה קבור עמוק בתוכה.

"וואו" היא התמתחה כשכל הזיין נתקע לתוכה, "פאק, אימא'לה, מה זה?".

"לא טוב? להוציא?" שאלתי בחיוך אבל לא באמת התכוונתי.

"לא!!" היא צווחה במין חשש כזה, "זאת אומרת כן, זה טוב, מצויין! ולא, אל תוציא"

התחלתי לפמפם אותה בתנועת אגן ארוכות ואיטיות, כמעט מוציא עד הסוף ואז תוקע בתנועה חזקה שהרעידה את כל גופה ובעיקר הרקידה את שדיה, וכל נעיצה כזאת סוחטת ממנה גניחת הנאה תאוותנית.

"עכשיו תשכבי" הנחתי את ידי על גבה ודחפתי אותה בעדינות, מיכל נשכבה, אגנה על הכרית הגדולה וישבנה מוגבה, נשכבתי עליה, מועך אותה, פישקתי את פלחי ישבנה בידיי והמשכתי לדפוק אותה, חזק! מגביר את הקצב וחודר אפילו יותר עמוק לתוכה, מרגיש איך הכוס הרטוב והחם עוטף באהבה את הזיין הכּותש בתוכו.

"מה אתה עושה לי?" היא גנחה במין יצריות נהנתנית.

"טוחן אותך," ציחקקתי, "מתפנן על הכוס שלךְ".

"כן, תמשיך" היא נאנקה בחושניות, "כן, תטחן אותי, תמשיך, אימא'לה, אני מתה כמה זה טוב לי!" היא צווחה ורגשתי את קירות נרתיקה מתהדקים סביבי, "אימא'לה, גמרתי, עוד, כן, תמשיך!"

המשכתי, ועוד איך המשכתי, במקום לפשק את פלחי ישבנה דחפתי את כפות ידי וחפנתי ת'ציצים שלה, ממזמז אותם וממשיך לטחון אותה, מריץ אותה במהירות במעלה עוד אורגזמה חייתית שהרעידה את כל גופה ומילאה את החדר בשלל גניחות תאוותניות שלה ושלי, כן גם שלי, גם אני הייתי בדרך לקתרזיס שלי, נוהם ומתנשף בכבדות אבל לא מפסיק לכתוש.

אני יודע, בסיפורים תמיד גומרים ביחד אבל הפעם זה לא הצליח לי ולא, לא גמרתי לפניה, דווקא היא גמרה שוב לפני, גמרה והרגשתי איך הכוס שלה הופך רטוב עוד יותר ורק אז גם אני השפרצתי, מילאתי לה את הכוס בשפעת זירמתי הרותחת.

דקות ארוכות שכבנו על השטיח והתנשפנו, מנסים לסדר את הנשימה. "מצטערת, אני צריכה ללכת" היא קמה לבסוף והתחילה להתלבש, "אם לא אמרו לך אתה תותח, היה שווה ברמות".

"תגיד" היא פנתה אלי אחרי שלבשה את החוטיני והתחילה לסדר את שדיה הגדולים בחזיה, "אם היו נותנים לך לדפוק שוב גבר, אבל בלי שאחר כך תצטרך לתת לו לדפוק אותך, היית מסכים?"

"כן" עניתי למרות שהיה לי ברור שזאת שאלה מכשילה אבל מצד שני זה סיקרן אותי, "למה?".

"ואותי? היית עושה אותי שוב?" היא התעלמה מהשאלה שלי וזרקה שאלה נוספת משלה.

"ברור, אם עוד לא אמרו לך את זיון משובח" החמאתי לה באותן מילים שלה.

לרגע היא השתתקה ולבשה את החצאית והחולצה ובעודה מכפתרת אותה היא שאלה "אם אני אציע לך לדפוק את בעלי ואותי תסכים?"

"זה לא אמיתי," לא האמנתי למה שאני שומע, "את צוחקת עלי".

"אמיתי ועוד איך אמיתי" והיה לה פרצוף רציני כשהיא ענתה לי, "נשבעת לך, לא צוחקת" היא התישבה ונעלה את נעלי העקב שלה תוך שהיא מסבירה, "זה הפֶטִיש שלנו, של בעלי ושלי, הוא אוהב לשבת לראות איך מזיינים אותי ובעבר אני אהבתי לשבת לראות איך הוא מזיין אבל מאז שגיליתי שהוא גיי אני אוהבת לראות איך גבר מזיין אותו ותאמין לי, לראות איך הוא אוכל בתחת," והיה צליל זלזול באיך שהיא אמרה אוכל בתחת, "עושה אותי חרמנית בטרוף!"

"אני לא מאמין" מלמלתי לעצמי, "יותר קינקי מזה אין"

"תאמין לי, יש" היא צחקה, "עם לקשור, סאדו-מאזו, מקלחת זהב, אבל לכל אלה אנחנו לא מתקרבים" והיא נעמדה ואספה את הארנק שלה, "נו, מה אתה מחליט?"

האם ארז יסכים? או אולי מיכל רק עבדה עליו? ואם כן, האם בעלה ישתף פעולה?? את כל זה נדע  בפרק הבא  פה-חם – קן חם...

 

Loading

6 מחשבות על “פֶה חם : פגישה בבר”

  1. כן, אבל… למה סטפן קרי דווקא?! דווקא הוא – השחקן השחצן והשנוא?!
    מן הראוי היה שתרשום לברון ג'יימס – הוא המלך, השחקן הגדול בתבל ללא עוררין ובכל הזמנים.

    נא לקחת לתשומת הלב בסיפורים הבאים. לצערי, רק על זה, יש לך אצלי נקודה לרעה. מצפה לתיקון להבא.

    הגב
    • מה לעשות? הפואנטה הייתה בכלל כספי והוא משחק בקבוצה של סטף קרי ולא לברון 🙂 🙂 🙂

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן