עקיצת הדבורה חלק שני

לעקיצה הראשונה

מאת אלפרדו

לאחר כשעה חזר ג'סטין, הבחין שתריסי הצריף סגורים, 'אני כמעט בטוח שהשארתי אותם פתוחים', הרהר, ההכרה חדרה למוחו, הבין, פתח את הדלת ונכנס בשקט, עמד לרגע בתוך אלומת האור הבוקעת מחוץ לצריף, הביט בהתרגשות הולכת וגוברת בזואי, שרועה עירומה על המיטה, מתפתלת קלות, עיניה עצומות, רואה בדמיונה את ז'סטין בועל אותה, אצבעותיה מטיילות על גופה העירום בתשוקה, הוא סגר בעדינות את הדלת.

היא חשה בנוכחותו, פקחה את עיניה, הביטה בו באהבה ובתשוקה, עיניה נוצצות, שחררה אנחה קטנה של תאווה ומתחה את גופה על המיטה, ירכיה פסוקות, שולחת את ידיה לעברו.

“בוא אהוב שלי.. בוא גבר שלי, גופי התגעגע אליך כל כך..”

ג'אסטין התקרב, ליד המיטה עצר, השיל את בגדיו, נשכב עירום לצידה, חש בגלי החום העולים מגופה, מגע הידיים הרכות שלה על חזהו מחשמל אותו, ממגנט אותו אליה, הוא השתרע על המיטה לאורך גופה, חש במגע כל איבר ואיבר שלה על עורו, היא הסתובבה על צידה, חיבקה אותו, נצמדה אליו, כורכת את ידיה ורגליה סביבו, העבירה את ידיה על הגוף החזק והעירום, מלטפת את זרועותיו ופניו ונישקה אותו באהבה ובתאווה.

היא נרעדה למגע איברו הקשיח הנצמד לירכיה, חשה בנוזל החלקלק והחמים, הנובע מתוכה, נמרח ומסכך את העור, היא בערה מתשוקה אליו, נשכבה על גבה, ירכיה פשוקות, משכה את גופו עליה, אל בין רגליה, ג'אסטין טיפס וגהר מעליה, שדיה נמחצו תחת כובד גופו והיא פלטה גניחה קטנה, ידיה הקטנות נשלחות במהירות במורד גבו, תופסות בפלחי ישבנו המוצקים ומנסות למשוך, לנתב את פלג גופו התחתון, להטביע את איברו המתוח בגופה, בתוך מערתה.

הוא הביט ברוך אל תוך עיניה הבורקות, העיניים היפות שלא מפסיקות להפתיע אותו אף פעם, “אני חושק בך, כל כך רוצה אותך, אני חושב שאני מתאהב בך" מרפרף בנשיקות איטיות סביב שפתיה הפשוקות בחושניות, פטמותיה הזקורות המתחככות בחזהו, נשימותיה הקצרות והחמימות שנושבות על פניו, חש בסחרור קל..

היא תפסה בצווארו ומצמידה בחוזקה את פיה לפיו, מוצצת בתאווה את שפתיו, מלקקת בלשונה את לשונו, הקולות המתוקים שהיא פלטה ומגע לשונה החמה בלשונו העבירו אותו על דעתו..

גופה התפתל עכשיו באקסטזה, עולה ויורד כמו גל, היא חיבקה ברגליה החטובות את גבו, הניעה את אגנה מעלה ומטה, שפתי נרתיקה הרטובים והמגורים מחליקים ומשפשפים את איברו ואשכיו המתפקעים, "תן לי אותו, תכניס לתוכי את הזין הנהדר שלך, בבקשה ג'סטין, בבקשה עכשיו!!", זעקה.

הוא שלח את זרועותיו אל שדיה וחפן אותם בכפות ידיו הגדולות, ליטף ועיסה אותם בקצב תנועותיה, מחכך את איברו בגופה הלוהט, בשפתי ערוותה הרטובים, מלטף את כתפיה ומכוון את איברו לפתח הנרתיק הצר תוך שהוא מנשק אותה ברוך ואז התקדם בתנועה חלקה עם האגן, דוחק ומכניס עוד ועוד את איברו עמוק מבעד לשפתי ערוותה הצרות והרטובות, מחליק בעוצמה אל תוך תוכה, ממלא אותה..

נשימתה של זואי נעתקה לכמה שניות, "ככןןןן, ככןןןן, ככה, זה נהדר, אני מתה", היא יבבה, נשכה את שפתו העליונה, ג'אסטין חש בהתכווצות הנרתיק סביב איברו, נרעד מההרגשה המופלאה של הגירוי העמוק..

“אאאאאאהההה!!”, שאג ג'אסטין, כשציפורניה ננעצו במותניו, הכאב החד שולח את אגנו קדימה בפראות אל מפשעתה בחבטה, הם מצליחים בהדרגתיות להגיע ולסנכרן את תנועות גופם, להתמזג אחד לתוך השנייה.

זואי הרגישה את הזין שלו נע בתוכה, מחכך את דפנות צוואר הרחם, מגרה ומפעיל את נקודות העונג שלה כמו מפתחות למנעולים קטנים..

נשימותיה הופכות עכשיו להתנשפויות וגניחות.. “ככןןןן תמשיך, אאאחחחח..!, זה כל כך טטוווב…”, היא יללה בייחום והוא העלה הילוך, נותן למיניות החייתית המודחקת בתוכו לפרוץ את המחסומים המושרשים בו..

“עוד רגע, עוד מעט..” הוא מנסה לנשום בצורה סדירה אבל הצריף סביבו מסתחרר, הצללים המוטלים על קירות העץ כמו יוצאים במחול שדים, גופה הענוג נע בעוצמה מתחתיו, מגיר פלגים של זיעה, עורה מבריק ומנצנץ, הוא ממש רועד, בעומק תודעתו הוא ראה את עצמו כמו דרקון עצום במעמקי האדמה, מגיח ועולה מתוך תהום אפלה.. הצעקות והגניחות של שניהם מהדהדים מרחוק באוזניו וראייתו התערפלה.

הוא שמע אותה לוחשת לו לחישה חנוקה באוזן “אני איתך ג'אסטין.. אני אוהבת את זה ואני אוהבת אותך כל כך, עוד טיפפה..”

בתוך החושך הוא רואה מולו במרחק נצנוץ בוהק של אור, גדל ומתקרב אליו במהירות..

“הנה זואי.. הנה זה בא..” הוא לפת את כתפיה והצמיד אותה עוד אליו, מניע את האגן קדימה ואחורה כאחוז תזזית, ציפורניה כבר נעוצות עמוק בבשרו אבל הוא לא הרגיש כאב..

“כן.. ככןןןן, אאווחח !” נאנקה, כשהאורגזמה הציפה אותה, הוא הרגיש אותה רועדת ומזדעזעת תחתיו, שרירי נרתיקה מתכווצים ומרפים לסירוגין, אנחות מתוקות בקעו מבין שפתיה.. האור הבוהק שבמרחק טס לקראתו בבת אחת ומתפוצץ בתוכו לאלפי רסיסים.. כמו גלי ים עצומים שמתנפצים על צוק אבן.. הוא החניק שאגה כשאיברו נמתח לקצה היכולת, אשכיו מבעבעים וזרם כבד של זרע פורץ וגועש מתוכו במטחים, ניתך עוד ועוד, ממלא וגודש את עומק הרחם שלה.

רגליה כרוכות סביב גופו, רוטטות, ידיה שלובות בחיבוק סביבו, מוודאות שהוא עמוק בתוכה, שהיא קולטת ברחמה כל טיפה ממנו, עיניו עצומות ופניו צמודות לשלה והוא מנשק אותה נשיקות קטנות, איטיות, הוא מניח את ראשו על שדיה.

“תודה ג'אסטין, תודה אהובי”, היא לחשה, נרגעת.

“כן אישה שלי”

"אני ממש שמחה שהדבורה עקצה אותי ואתה הצלת אותי", אמרה מחייכת, "אני בטוחה שזה אומר שאני שייכת לך".

"את שייכת לי ואני שייך לך", ענה.

לאחר דקות, התאוששה, נישקה את חזהו כשידה מלטפת את אבר זכרותו, שהסב לב עונג כה רב, "בוא נלך לנהר להתרענן, אהבתי את הפעם שהתרחצנו בו ביחד, עירומים".

הוא התרומם, הרים אותה בידיו ויצא מהצריף, נושא אותה, כששניהם עירומים, אל הנהר.

אחרי דקות ארוכות, בהן השתובבו כשני ילדים, חזרו אל הצריף, ייבשו את גופותיהם והשתרעו שוב על המיטה, חבוקים.

"אני חייבת לחזור עוד מעט", מלמלה לתוך חזהו,  "יש לי שתי בשורות, אחת טובה ואחת פחות, הפחות טובה היא, שבשבוע  הקרוב, כנראה לא אוכל לפגוש אותך, כי ממחר, יתארחו באחוזה חבריו של בעלי עם נשותיהם".

"מתי הם מסתלקים ומה הבשורה הטובה? ", שאל, מחייך.

"בתחילת השבוע הבא", ענתה, " וזאת הטובה, יחד איתם נוסע בעלי לשבוע, לכנס בצרפת, הודעתי לצוות המשרתים שייקחו באותם ימים חופשה, כי אינני זקוקה להם וברצוני להישאר בגפי, בבית האחוזה, עד שיחזור בעלי.

אתה מבין?, אני רוצה להישאר בבית רק איתך, אני יודעת  שאתגעגע אלייך בשבוע הקרוב ואני חייבת לקבל ממך פיצוי על כך".

"ומה עם פיצוי לי?", שאל בחיוך.

"הפיצוי שלך, עלי, אני אשמח לפצות אותך", ענתה, מחייכת גם היא ונשקה אותו עמוקות.

"אם כך, עלי לדאוג להשאיר בך זיכרונות למשך השבוע שלא נתראה", אמר.

הוא החל לרפרף באצבעותיו על גופה …אט, אט, יורד אל מנהרת אהבתה ושולח אצבע גששנית פנימה , הוא גרם לה לפקוח את עיניה, אשר היו כבר מוצפות בתשוקה עזה.

"אני רוצה לאכול את אחורייך", אמר.

"כולי שלך, עשה בי כרצונך ", לחשה.

"התייצבי על ארבע, עם התחת אלי", אמר.

ללא היסוס, היא הסתובבה על ביטנה, התרוממה על ברכיה ושלחה את ידיה לפנים, נשענת על מרפקיה.

ג'סטין משך אליו את אחוריה, חריץ ישבנה היה פעור לעברו, והוא החל מלקק אותו לכל אורכו.

 לשונו עינגה אותה בליקוקים שהלכו ונעשו מהירים יותר, הוא החל את מסע לשונו מחור עכוזה ועד  שפתי ערוותה, כאשר דגדגנה מקבל מציצה משפתיו.

תגובת גופה לפעולתו הייתה מדהימה, היא נענתה לו בגופה, נאנחה בקול חרישי, "אאווחח ג'סטין, אני אוהבת את מה שאתה עושה לי, אל תפסיק".

הוא לא חדל מללקק אותה , החליט להגביר את מעשיו, הוא החדיר אצבע לתוך נרתיקה ואת הבוהן שלו לעכוזה.

אצבעותיו הטריפו אותה, תוך כדי ליקוק מהיר הרגיש איך היא באה על פורקנה ומרטיבה את כולו , הוא לא הפסיק, אחז במותניה אסף באצבעותיו מעסיס אביונה, הרטיב את נקב ישבנה ותחב את איבר זכרותו לתוך חור אחוריה.

"אאאאאאהההה", היא נאנקה, "ככןןןן, תמשיך", צעקה.

הוא קדח בתוך אחוריה, אצבע ידו מתווה מעגלים על דגדגנה, "זה שוב בא , אלוהים, זה שוב בא" היא קראה והתפרקה, צנחה על המיטה, מתנשמת, הוא התגלגל על גבו והיא  טיפסה ועלתה על גופו, מצמידה את שפתיה לשפתיו מנשקת את פניו בתודה, ושמטה את ראשה על חזהו, נושמת בכבדות, מתאוששת.

היא התאוששה, הרימה ראשה, איברו עדיין זקוף,  כטיל המוכן לשיגור, יודעת שעדיין לא בא על סיפוקו, נישקה קלות את צווארו ואט אט ירדה לעבר חזהו, תופסת בשיניה את פטמתו ושואבת אותה לפיה.

גופו החל מתפתל מצד לצד, היא ידעה כי כל נגיעה בו מגרה אותו עד קצה האבדון אבל, היא לא הרפתה ממנו והמשיכה במסעה דרומה לעבר בטנו ו… נעצרה מעל טבורו, באצבעותיה היא נגעה בקלילות באשכיו, חשה את הלחץ הפנימי שבהם, לאט העבירה את אצבעותיה במעלה איברו הזקור ובאותו זמן הורידה את פיה על קצה הזיין.

היא נשפה אויר חם וליקקה את איברו הזקור, הוא גנח בתשוקה, הרים את אגנו, כאילו אמר קחי אותי, הכניסי אותי לפיך.

היא הכניסה את איבר מינו לפיה והחלה מלקקת ומוצצת אותו כמו ילדה קטנה שקיבלה לראשונה בחייה סוכרייה על מקל… היא לא הרשתה לעצמה לדלג אפילו  על ס"מ אחד בודד, לשונה לא הרפתה גם מהסל הנתלה לו למרגלות איברו וכך היא נעה מטה ומעלה מנסה לחפון את כל החבילה כולה בפיה, פעם את הדובדבנים ופעם בא לה לטעום את טעם הבננה, והוא כמסומם ובערפול חושים חש כי עוד שנייה יתפוצץ.

בעוד היא מלקקת את אברו התפוח וגניחות של הנאה יוצאות מפיו, היא הישירה אליו מבט עם עיניה החושניות והוא שקע בהם, אסף את שערה כדי לראות את פיה על אברו, דבר שגרם לו הנאה מרובה, היא המשיכה ללקק ולמצוץ ומדי פעם לסחוט אותו עם פיה עד לגניחתו, לשונה יורדת אל שק האשכים המפואר שלו והיא מעניקה להן ליקוק ארוך ומענג שלא ירגישו מיותמים, היא עלתה על בירכה ומתחככת בו בשדיה היפים והוא לא נישאר אדיש הוא אחז בהם ומצמידם ותוך כדי שפשוף אדיר בניהן היא מעניקה ליקוק לכיפתו שכבר כל כך רגישה…הוא רוצה להתפרק, היא חשה בכך, היא התרוממה, אחזה בזקפתו וכיוונה אותה  לתוכה, מתיישבת על אברו הקשה, מסובבת את אגנה ורוכנת להעניק לו נשיקת אוהבת.

כך מחוברים למעלה ולמטה הם נעו זה לקראת זה בתנועות שהלכו ונעשו יותר ויותר חדות ועמוקות, היא החלה חשה את תחושת האורגזמה מציפה את גופה אולם לפתע, הוא הפסיק את תנועתו בתוכה והוציא את איברו מתוכה.

"לללאאא", זעקה, "תחזיר אותו לתוכי".

"תבקשי יפה", צחק, מתעלל בה.

"הוא שלי, תחזיר אותו לתוכי", יללה.

הוא הוריד את אגנו שוב, מחדיר את איברו לתוכה, היא הרגישה כיצד תחושת הצורך והייחום שוב אוחזים בה, גנחה בתשוקה ולפתה את ראשו בידיה, מושכת אותו למעלה, שפתיה בלעו את שפתיו בנשיקה מלאת תשוקה, ירכיה נפסקו, הוא חדר לתוכה שוב, מרגיש את חום גופה ואת מיציה זורמים סביב איברו, התחושה הייתה נהדרת עבור שניהם והם הרגישו כי עכשיו הגיע זמן האורגזמה.

גניחותיהם החרישו את קולות היער וכאשר החלו התכווצויות האורגזמה שלה הוא הצטרף אליה וגמר בתוכה תוך שהוא מרוקן את כל זרעו בהתכווצויות ארוכות.

****

השבוע הקרוב עבר על שניהם בחוסר מנוחה, זואי נאלצה להתנהג כמארחת למופת, יומה היה מתחיל ונגמר, בשיחות בטלות, עם גבירות מפורכסות ומסתיים בארוחות ערב מושקעות ואורחים טרחנים מלאי חשיבות עצמית.

ג'אסטין השקיע את מרצו בטיפוח גני ושדות האחוזה, כל העת מגניב מבטים, מקווה ללכוד במבטיו את דמותה.

השבוע הכואב, מלא הגעגועים, הסתיים, אחרון האורחים הסתלק לביתו, בעלה פיקח על אריזת מזוודתו בידי המשרתים.

עם אור ראשון הועמסה המזוודה על מכונית השרד שלו, הוא נפרד מזואי, בנשיקה על לחיה והבטחה לשמור על קשר נכנס לרכב ויצא לדרכו.

זואי פיקחה על ארגון הבית בידי המשרתים ולאחר שסיימו, נפרדו ממנה, כפי שבקשה, יצאו למספר ימי חופשה, משאירים אותה בגפה בבית האחוזה.

היא עברה בין חדרי הבית, מוודאת שהחלונות נעולים וברזי הגז סגורים, היא נכנסה לחדר האמבטיה, שטפה את גופה, וכיסתה את גופה העירום בחלוק.

היא יצאה אל המרפסת, סוקרת את מרחבי הגן, מקווה לגלות בו את ג'אסטין, אך לשווא, כל דמות לא נראתה בחושך שהשתרר, 'הוא לא יגיע כנראה הערב, הוא רוצה להיות בטוח שאין איש בבית', הרהרה, מאוכזבת.

היא חזרה לתוך הבית, סגרה אחריה את דלת המרפסת, אך השאירה אותה בלתי נעולה, 'אולי…, בכל זאת ', קיוותה בליבה, נכנסה לחדר השינה, הסירה מעליה את החלוק וזחלה אל מתחת לשמיכה, עייפות הימים האחרונים הפילה עליה תרדמה כמעט מיד.

ג'אסטין הגיע לבית אחרי חצות הלילה, עלה אל המרפסת וניסה לפתוח את הדלת, הדלת לא הייתה נעולה.

הוא נכנס לתוך הבית ופנה לחדר השינה, הדלת הייתה פתוחה, מתחת לשמיכה הבחין בצלליתה הישנה, עיניו סקרו אותה, ליבו מלא באהבה אליה ואיברו מתחיל להזדקף.

הוא התקרב למיטה בשקט, שלח ידו ומשך, בעדינות, את השמיכה מעליה.

היא הייתה שכובה על ביטנה, עירומה, עכוזה החשוף מפתה הוא לא התאפק, התכופף והעביר את לשונו בחריץ אחוריה, מלקק אותו, עיניה נפקחו בבהלה, היא הפנתה ראשה אליו, זיהתה אותו, עיניה הביטו בו באהבה, "חיכיתי שתבוא, התגעגעתי נורא".

הוא התכופף, העניק נשיקה למרכז גבה החשוף,  שלח יד מהססת וליטף בעדינות רבה את ראשה, זואי הצמידה את לחיה לכף ידו כמבקשת עוד.

מעודד מתגובתה, החלו אצבעותיו לפנק ולעסות את עורפה וכתפיה השבריריות, הוא חש את גופה מתרפה ונעתר לליטופיו, הוא עבר לעסות את חלקת גבה החשופה, חוליות עמוד השדרה שלה התפוקקו תחת לחצו, היא נאנחה ושינתה את תנוחתה, הוא התמקם ליד כפות רגליה, הצמיד כף יד לכל אחת מהן והחל לטפס באיטיות על שוקיה, מפעיל לחץ על התכדרות שריריה שנימוחו לאט תחת מגעו, מהדק אגודליו לשקעי ברכיה, פורש את אצבעותיו ועולה לעבר ירכיה, לש ומלטף כל פינה נגישה.

כשהגיע לחריץ אחוריה, עצר לרגע והמתין, התגובה היחידה שהגיעה הייתה התרוממות של עכוזה, מקרבת אותו קרוב יותר אל אצבעותיו המלטפות.

הוא חפן פלח בכל כף יד והחל ללוש אותם, תחילה בזהירות אך, לאט לאט בלחץ הולך וגובר, היענותה למגעו הסעירה אותו וגרמה לו תחושה נפלאה, הוא רצה רק לענג אותה

עוד ועוד, אצבעותיו נעו על עכוזיה, סוחטים אותם, אגודליו

השתחלו לחריץ שנפער מעט ביניהם, אפל ומזמין, ביד אחת פיסק את החריץ ובשנייה החליק פנימה, נרגש ממגע העור הלח והעדין, גולש מפתחה הקטנטן, שנצמד, כמו שפתיים קמוצות, סביב קצה אצבעו החוקרת, מתכווץ ומתרחב כאילו מנסה לינוק את האצבע לתוכו, ממשיך ומגיע לערוותה, אצבעו טובלת ברטיבות הנובעת מנרתיקה, חוזרת רטובה וחדרת בעדינות לנקב אחוריה.

דמו רתח בעורקיו ונשימותיו נעשו כבדות, הוא פישק את ירכיה, עלה על המיטה וכרע ביניהן, הוא החדיר את אצבעו שוב למקום שעזב רק לרגע, מרפרף על הנקב המייחל, חודר מעט ומשחרר, ושוב, קצת יותר עמוק, מסובב ומשחרר.

היא הגביהה את אגנה, דוחפת אותו לכיוונו, נצמדת בשקיקה לידו, נשימותיה קצרות ושורקניות בחלל החדר.

אצבעותיו החליקו עוד, פורטות על התפר העדין שבין שני

פתחיה, נוגעות בשולי השפתיים הרכות של ערוותה, מפרידות אותן וחודרות פנימה, לחות קטיפתית וחמימה נמסכה עליהן והוא טבל את אצבעותיו בנוזלי נרתיקה, מחליק לאורך החריץ הרוטט, שוקע קלות בפתח החם שבמרכזו, יוצא ומחליק עוד, פוגש בכפתור המרעיד והזקור שבקצהו, מעסה אותו.

גופה הגיב לנגיעתו זו בזינוק חד, נרתע לשנייה ונצמד אליו

מיד ביתר שאת.

ג'אסטין קלט את המסר והצמיד את אצבעו לדגדגנה , פורט

עליו הלוך ושוב, מסובב ולוחץ קלות, אצבעות ידו השנייה טיפלו בעכוזה, טבל את אצבעו בנרתיקה הרטוב, עיסה עימה את חור ישבנה והחדיר אותה לתוכו.

"ככןןןן, אאווה", נאנקה, פניה טמונים בכרית, חלק גופה התחתון רועד כולו.

כל העת, הוא מעסה, מלטף את אחוריה בידו השנייה, אצבעו תחובה בפי הטבעת, פנימה והחוצה, אצבע ידו השנייה, הגבירה את פעילותה על דגדגנה, בהתאם לקצב רעידות גופה הגוברות,  נשימותיה חטופות,  היא גנחה ורטטה תחתיו, הוא לא הפסיק, גופה נמתח, לפתע זעקה , התכווצה בעווית סביב אצבעותיו, רועדת בחוסר שליטה ומרטיבה את ידו.

הוא עצר, המתין לה, רעידותיה הלכו ושככו, נשימותיה נרגעו לאט, גופה, רפוי, גלש מעליו, היא חזרה לשכב על ביטנה, התמתחה בתנועות מתפנקות, מפיה נשמעות אנחות רגיעה.

ג'סטין קרב את ידו לאפו, ריח ערוותה שעברה פורקן, הלם בנחיריו, הוא הכניס את אצבעו לפיו וטעם את טעם נוזליה המשכר, השתוקק לטמון את פניו עמוק בין ירכיה וללקק את מיציה, למצוץ ולנגוס את מרכז אהבתה, אך הוא השאיר לה את הצעד הבא, ממתין.

רק קולות נשימותיהם נשמעו בחדר.

הוא חשב שאולי נרדמה, אבל אז היא הסתובבה, התהפכה על גבה כשפניה אליו, "אהובי", לחשה, מביטה בו בעיניה הגדולות והיפות.

ליבו החסיר פעימה,  "ככן.., זואי", ענה, ממתין לדבריה.

"כל כך התגעגעתי אלייך, אהובי", חייכה ופרשה לקראתו את זרועותיה.

הוא השפיל מבטו מביט אל רגליו, אל ידיו הנחות על ברכיו,

אל בטנו  ואיברו המתוח בשיפוליה, הרים את עיניו והביט בה.

היא שכבה מולו, זרועותיה פרושות עדיין, עיניה ושפתיה

מחייכות אליו, למול עיניו, שדיה המלאים, על פטמותיהם האדומות והזקורות, מתריסים מולו, מגרים כל כך, בטנה השטוחה ומשולש ערוותה הלח, המכוסה פלומת שיער, כולם ממתינים רק לו.

גניחה עמוקה בקעה ממעמקי חזהו כשגהר מעליה, מקרב את פניו לשלה וחותם את פיה בנשיקה.

היא נישקה אותו ברכות בחזרה, טועמת את שפתיו בקצה לשונה, מעבירה אותה על שיניו ולוחצת קלות, פיו נפתח לקראתה קולט אותה לתוכו, מתענג על מגע לשונה, מערסל את לשונו בשלה.

זרועותיה עטפו את גופו ואצבעותיה נעו הלוך ושוב על גבו

סורקות בו שבילים דקיקים ומשלחות צמרמורות עונג עד

בהונותיו.

כשניתקו לבסוף, הוא גלגל את עצמו מעליה, נשכב לצדה

והתבונן בפניה הקורנות אליו, " אאני" החל לאמר.

"ששש.." לחשה והניחה את קצה אצבעה על שפתיו, "הלילה, אין דיבורים".

"אז אני לא אדבר ", אמר בחיוך וידו יצאה למסע גילוי של כל מה שכה אהב, שהתגעגע אליו עד עכשיו, הוא ליטף את שיערה הרך והטביע את אצבעותיו בתוכו, רפרף על מצחה הגבוה, ריסיה מדגדגים את כריות אצבעותיו, צייר את גשר אפה וגלש עד קצהו הסולד, גורם לה לצחקק לעומתו ברכות, ליטף את לחייה העדינות ותנוכי אוזניה הקטיפתיים, וירד לאורך הוריד הפועם בצד צווארה דרך עצם הבריח אל מפתח לבה, מתווה שביל בין שדיה הצחורים שהגיבו לגירוי בזקיפת פטמות מתגרה.

הוא גחן וקלט פטמה אדמונית וקשה בשפתיו, מעביר עליה את לשונו, מוצץ ונושך קלות, ידו חופנת את שדה השני ולשה אותו באצבעות תאוות.

גופה נע בחוסר מנוחה, אגנה עלה וירד וירכיה נפתחו ונסגרו, רטט אוחז בהם, ידו גלשה במורד בטנה, מתעכבת בדרכה על הפופיק הקטן, יורדת הלאה, נענית לקריאת גופה המתוח.

 כשחדרה ידו אל בין ירכיה שוב, היא הידקה אותן בחוזקה עליה, משפשפת את עצמה על ידו השבויה, נשימותיה שוב שורקות באוזניו, ושדיה עולים ויורדים בסערת רגשותיה, תחת ידו המועכת ומעסה אותם.

"די תפסיק, אני צריכה את הזין שלך בתוכי, עכשיו, מהר, אחרת אני אצרח".

הוא פישק את רגליה, הניח את הזין המתוח בפתח נרתיקה, לפת בשתי ידיו את מותניה ומשך אליו את גופה, מחדיר את זכרותו לתוכה באנקת תענוג.

דחף את גופה , שולף את איברו מתוכה והחדיר אותו שוב, היא נעה עליו בטירוף, יונקת ומשחררת, נמתחת כמיתר למולו, אנקות תאוותה שלחו חיצי אש בכל גופו ואצבעו נעה לעבר נקב ישבנה, נתחבת לתוכו בקצב שהכתיבה, זעקתה, כשהגיעה לאביונה  בעזרת איברו שבמערתה ואצבעו שבאחוריה, גרמה לו עונג כמותו לא זכר, עוד שתי תנועות פנימה והחוצה והוא רוקן את אשכיו בתוכה בזעקת פורקן.

הוא נשכב על גבו, הרים את גופה והניחה עליו, חיבק אותה

חזק, דקות ארוכות, עד שנרגעה בין זרועותיו, נרדמה מתשישות והוא אחריה.

                                      סוף

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן