עומד בקצה הלשון – פרק 3

עברו כמה שנים מאז המקרה האחרון של אור ושרון שסיפרתי עליו, אז לפני שאספר מה קרה לאחרונה אחרי מספר שנים הרשו לי להשלים את הערב ההוא:
אז כמו שכבר הבנתם, אור כנראה ראה אותי מציץ עליהם ולא רק מציץ אלא מאונן תוך כדי.
בכל מקרה, שניה אחרי שראה אותי הוא התרפק על הספה ועצם את העיניים בכבדות, מרוב בהלה מהר הרמתי את המכנסיים וברחתי לחדר (אפילו לא ניקיתי) למיטה וקברתי את עצמי מתחת לשמיכה מנסה אל מנסה בכל זאת להאזין להם. מיותר לציין שלא שמעתי כלום ככה שאין לי מושג מה קרה בזמן הזה, רק לאחר זמן מה (לי זה הרגיש נצח) שמעתי את דלת הבית נסגרת ואת שרון נכנסת לחדר לאחר מכן, נכנסה לשירותים צחצחה שניים ונכנסה למיטה לידי.
היה לי קשה להירדם, וכנראה גם לשרון כי היא כל הזמן התהפכה וזזה, אני השתדלתי לא לזוז שתחשוב שאני ישן. שכבתי על הגב עם השמיכה עלי והזרוע על הפנים (ככה שהמרפק כיסה את העיניים), בשלב מסויים שרון נכנסה מתחת לשמיכה ולהפתעתי החלה להוריד לי את הבוקסר, קפאתי מיד מנסה להבין מה היא עושה, לאחר שהורידה לי את התחתונים הרגשתי את הנשימה שלה על הזין שלי שכמובן הזדקר באותה שניה (למרות שהייתי אחרי גמירה) ולתדהמתי שרון התחילה למצוץ לי. היא לא מצצה בעדינות אלא ישר ינקה חזק ומהר (כאילו כבר הייתה באמצע…) היא מהר מאוד/מידי הצליחה להכניס את כל הזין שלי לפה שלה, אבל הכל עד הביצים כאילו חיפשה שיהיה יותר מה להכניס כמובן שמהר מאוד/מידי הייתי על סף גמירה  שרון הרגישה שאני קרוב, יצאה ואוננה לי בזמן שגמרתי בטירוף על כל הבטן שלי.
שרון יצאה מהשמיכה, הסתכלה עלי: ״יופי, אתה ער. אני צריכה שעכשיו תפנק אותי״ ומשכה אותי למטה לרדת לה. כנראה שההפתעות לא נגמרות היום….  חצי עמום וחצי מסטול ירדתי בשמחה. אני זוכר כמה הייתי המום מכמה שהיא הייתה רטובה איך שירדתי הרחתי את הריח המשכר שלה אבל בחוזק שלא הכרתי לפני. וכשהתחלתי לרדת, הייתי בהלם כמה שהיא הייתה רטובה, כנראה המקרה עם אור חירמן אותה בטירוף לא פלא שלא נרדמה, כמובן שהיא הייתה ללא תחתונים וכמעט שהרגשתי טיפות נוזלות ממנה, החלתי לרדת שהחרמנות שלה רק מתדלקת אותי, אכלתי אותה כמו שלא אכלתי בחיים ולמרבה ההפתעה היא לא עצרה אותי אלא להפך רק גנחה וביקשה עוד פשוט שתיתי אותה, ליקקתי כל סנטימטר נישקתי ומצצתי את הדגדגן הנפוח בצורה כמעט לא הגיונית, התפראתי עליה כמו שהיא בחיים לא הסכימה והיא רק רצתה עוד.
בשלב מסיים היא הצמידה את הראש שלי אליה סגרה עלי את הרגליים על האוזניים, לא יכולתי לזוז (ולא שרציתי)  אפשר  להגיד שהיא אוננה לי על הפה היא התחילה לגנוח  ״כן אווו, כן אווו״ (או שזה היה ״כן אור״!?)  וב״אוווווו״(ר!?) אחד .
חזקה גמרה בטירוף ואני רק מלקק ומנסה לשתות כל מה קרה אפשר. עד שסיימתי ועליתי היא כבר נרדמה.
נרדמתי גם אני לידה, בבוקר לא דיברנו על זה. לא היה לי אומץ לדבר עם אור. הוא התקשר אחרי יומיים, פחדתי לענות אך שעניתי הוא הרגשתי שהוא מדבר בחשש בהתחלה אבל כשאני לא העליתי את הנושא הוא התחיל לאט לאט לדבר כרגיל ולא העלה את האירוע בכלל. אני עד היום לא יודע מה הוא חושב, שהוא  דמיין אותי, או שאני חושב שאני דימייתי, או שאני בכלל לא זוכר. אני באמת לא יודע , אני פחדתי ועדיין פוחד לדבר או לשאול  והם לא העלו את הנושא, ככה זה נגמר.
כמו שציינתי ובטח שמתם לב עברו מספר שנים משני האירועים האלה ולשמחתי  בכל הזמן הזה לא היו אירועים ששוה לספר עליהם (אני מקווה שלא היו), אבל כן היו כמה שינויים בחיים. קודם כל אור ניסה ככל יכולתו להתחמק מלבוא אלינו זה לא שהתרחקנו להפך, לאט לאט יחסים שלנו חזרו להיות כרגיל וכנראה שנינו שכחנו/הדחקנו את מה שקרה, אבל הוא כן התחיל להתחמק מלבוא אלי הביתה ולהציע יותר שנצא או ניפש אצלו, האמת זה התאים לי, ככה לא הייתי צריך להיזכר בשניהם יחד, ומהר מאוד גם הפסקתי להציע.
עוד שינוי מדהים, שרון התחילה לרדת לי!!!!! וזה היה מדהים, נכון זה קרה אחת להרבה מאוד זמן (רק שהיא במחזור ומאוד חרמנית, שזה עצמו אירוע נדיר, או רק שרצתה לפצות אותי על משהו) וכן זאת  לא היה ירדה עם תאווה כמו באותו לילה, ונכון לא היה אפשר לדבר על גמירה פה ואפילו לא על זה שאני אכתיב את הקצב. אבל זה עדיין קרה, עדיין הייתי מקבל מציצות ואני לא יכול להתלונן. אולי החוויה עם אור כן הייתה חיובית?!
השינוי הכי חשוב וזה שבעצם מתחיל את הסיפור – החלטנו להביא ילדים.
מרגע ההחלטה, לא היה מאושר ממני, שרון בעצמה יזמה סקס כל יומיים וסקס בלי קונדום- פינוק! וזה היה מדהים בחיים לא הרגשתי כל כך מסופק מינית, אמנם לא היה סקס תאוותני אלא דיי ענייני. אבל כל יומיים פורקן בלי קונדום- שווה!
שרון נקלטה בחודש השני מרגע שהתחלנו לנסות, ושמחתי תדירות הסקס אומנם ירדה אבל לא משמעותית כנראה ההרומנים אכן עשו את שלהם. עד בערך חודש חמישי עשינו סקס כמעט פעמיים בשבוע ועדיין בלי קודם 🙂
מחודש חמישי בערך הכל השתנה, הבטן כבר היית גדולה ומיסיונרית כבר לא היה אופציה מבחינתה, לרמות שזה התנוחה היחידה שבה התחלנו חדירה ראשונה בסקס מה שאומר שמחודש חמישי להריון לא קיבלתי סקס, מידי פעם היא הסכימה לרדת לי אבל אחרי שהבעתי תסכול בצורת ריב רציני, וזה גם היה אולי פעמיים שלוש.
לאחר הלידה (קיסרי) של הבן הבכור שלנו המצב לא השתנה רבות, שרון כסופר אמא ופמיניסטית הייתה על הנקה מלאה, ודאגה בכל הזדמנות לשבח את ההנקה וכמה שזה הכי טוב וטבעי לילד, ונתנה נתונים ומידע לכל מי שרצה (וגם למי שלא) לשמוע. הילד (שלא אזכיר את שמו ולכן הוא ״הילד״) ישן איתנו במיטה במעיין עריסה שמתחברת למיטה ושרון לא הסכימה בשום אופן לכל מגע מיני ליד הילד.
לא רק זה אלא שגם הגישה לציצי נחסמה ממני – אפילו לגעת, ללטף בטח שלא לחפון -כלום! זה היה רגיש מה מידי.
אז עד עכשיו כבר משהו כמו עשרה חודשים שאני חי כמו זומבי ללא שום אינטראקציה מינית למעט ידי הימנית (מידי פעם הייתי מגוון ליד שמאל)
שהחלטנו להעביר את הילד לחדר נפרד (כמה שאני לחצתי שיקרה) סידרנו לו חדר מהמם, עריסה בצד אחד, כסא נדנדה/הנקה בצד השני והתקנתי גם מצלמת אבטחה בחדר שתיפקדה כמו בייבי מוניטור כך שיכולנו לראות ולשמוע את הילד דרך הטלפון.
השבוע הראשון שהעברנו אותו היה קשה – קשיי הסתגלות ככה שאפילו אני עם כל הרצון והחרמנות הייתי עייף מדי כדי ליזום. אך גם שעברנו את ההסתגלות היא התחמקה כי הייתה עייפה מידי, אולי זה מובן כי רק היא קמה בלילה להניק את הילד- אבל ראבק אני חרמן ורוצה לזיין!!!!
בכל מקרה כל זה קרה עד לטלפון מאור שנפל עלי משום מקום. אור סיפר שבת הזוג שלו בשנה וחצי האחרונות נפרדה ממנו עכשיו וביקשה ממנו עוד היום לעזוב את הדירה שהם שכרו יחד. והוא סופר התנצל אבל אין לנו לאן ללכת עד שיתארגן על עצמו וביקש לישון אצלנו שבוע שבועיים. לא חשבתי על זה ולא שאלתי את שרון ואמרתי לו שברור – בשביל יש לנו חדר אורחים. הודעתי לשרון וגם לה לא הייתה בעיה כל עוד לא מפריע לו בכי של תינוקות.
וככה אור עבר לגור אצלנו כבר באותו היום. מסתבר שאני הכנסתי את השועל ללול
בשלב זה כבר התרגלנו לשגרה עם הילד, הוא ישן טוב בחדר שלו, קם פעם בלילה להנקה קצרה וחוזר לישון.
באחד הלילות הראשונים שאור ישן אצלנו שמתי לב שלקח לשרון הרבה מאוד זמן לחזור מהנקה, אמנם הייתי דיי ישנוני אבל זה עדיין היה נראה לי מוזר, פחדתי שהילד לא מרגיש טוב אבל לא שמעתי בכי יוצא דופן או בכלל האמת, חזרתי לישון.
בבוקר התעוררתי אחרי שרון, שירדתי למטה למטבח שרון כבר ישבה עם $@%@ על הידיים משחקת איתו, היא ראתה אותי
״היי מאמי, בוקר טוב. חיכיתי לך לקפה, תכין לנו?״
כמובן שהכנתי לנו שתי כוסות וישבנו פטפטנו, לאחר זמן מה אור התעורר וירד גם, לא הספקתי להגיד בוקר טוב ושרון קפצה
״בוקר טוב, אתה רוצה קפה? איך להכין לך?״ ומיד  העבירה לי את הילד וקמה להכין לאור קפה לפי הדרישות.
זאת הייתה התנהגות מוזרה של שרון, היא לעולם לא מציעה להכין קפה ובטח לא בכזאת התלהבות- משהו פמיניסטי כנראה.
ומעבר לזה הרגשתי משהו מוזר ביניהם כאילו לא יכול להסתכל אחד לשניה בעיניים אבל בכל זאת עם חיבה יתרה אפילו, זה כנראה הצית לי מחשבות על העבר ושנזכרתי ששרון התעכבה בלילה החלטתי לבדוק מה היה בלילה.
כמו שציינתי התקנתי מצלמת מוניטור בחדר של הילד, אני לא יודע אם שרון שכחה ממנה . או שהיא לא יודעת שהמצלמה גם מקליטה או סתם לא שמה לב. שהגעתי לעבודה נכנסתי למשרד שלי, נעלתי ופתחתי את המחשב והתחלתי להריץ את הלילה, אני חייב לציין את איכות הצילום והשמע- ראו מעולה גם בחושך ושמעו כל רחש. העברתי לקטע שהילד התחיל להתעורר ולבכות.
שרון נכנסה לחדר בכותונת לילה התיישבה עם הילד על הכיסא נדנדה חלצה שדיים (פשטה את כל החלק העליון של הכותונות עד לבטן התחתונה) כך ששני השדיים היו חשופים לגמרי, שדיים של אישה מניקה עגולים ונפוחים מאוד מלאים בחלב עם פטמות גדולות מאוד וזקורות מאוד מיניקה – שדיים שאסורים לי הרבה מאוד זמן, גירה אותו מאוד לראות אותה ככה נזפתי בעצמי על איך לא הסתכלתי בזה קודם, זה סופר מחרמן – ומסתבר לא רק אותי.
שרון ישבה על הכיסא והניקה, עצמה עיניים והתעפצה לה, פתאום שמתי לב לצל בכניסה, במבט חוזר ראיתי את אור בכנסיים קצרים בלבד, עם בטן חלקה מלאת קוביות וחשופה נעשן על הדלת, הוא לא עשה כלום, פשוט הביט בה מניקה, שרון לא שמה לב והמשיכה להניק בעיניים עצומות, לאחר מספר דקות היא העבירה את הילד לשד השני וקפצה ששמה לב לאור, אור מיהר להתנצל והסתובב ללכת חזרה:
״מה אתה עושה פה?״
״סורי, אני ממש מתנצל. הבכי של %#*#₪ העיר אותי ופשוט באתי לראות מה קרה״
״זה לא מסביר את זה הבהייה שלך ״
״סורי, לא התכוונתי זה פשוט מראה מהפנט.״
היא גיחחה  ״חח דביל חח, אתה יכול להרים את המבט זה לא מביך אותי, הנקה זה דבר טבעי״
״טבעי טבעי, אבל עדיין …״
״מפגר חחח, זה באמת מסקרן אותך? אתה יכול להסתכל מיותר קרוב את זה כל כך מסקרן אותך״
״בטוח? זה לא מפריע לך? זה פשוט מראה מדהים״
״כן, אמרתי לך זה טבעי וכן זה מדהים, אתה יודע כמה דברים טובים יש בהנקה?״
אור לא ענה, ועם מבט נועל על השדיים התקרב לשרון ופשוט בהה בשדיים העמוסים שלה מניקה את הבן שלי.
לאחר מספר דקות ההנקה הסתיימה, מבלי להרים את הכותונת היא החזירה את הקטן למיטה ופנתה חזרה לאור.
״נו? אז אהבת את מה שראית״
״אהבתי?! זה היה מדהים, הציצי שלך פתאום גם נראה יותר גדול ממה שאני זוכר״
״הוא לא נראה יותר גדול, הוא באמת גדל זה מההנקה,  אפילו עליתי מידה בחזיה״
״ ואווו, הם באמת יותר מרשימים משזכרתי״
״כן, אה? עוד יתרון להנקה חחח״
שרון סוף סוף התחילה להרים את הכותונת.
״תגידי שרון, אני יכול לשאול משהו, זה קצת מוזר, אני מודה….״ ומהיר להוסיף ״זה באמת בסדר אם לא זה באמת דיי סוטה שאני חושב על זה שוב״
״אתה רציני? דבר! להזכירך כבר היינו בסיטואציות מאוד סוטות ביחד״
״לא לא, מה שהיה לא היה צריך להיות אבל היה, אל תזכירי לי עד שהצלחתי לשכוח, אותו ערב זה היה איבוד עשתונות מטורף וזה לא קשור לזה״
״סליחה, סליחה, לא התכוונתי לזה ככה, פשוט רציתי להבהיר שאתה יכול לשאול הכל, אבל קח בחשבון שלא בטוח שאענה״
אתם לא מבינים כמה הדברים האלה (למרות הסיטואציה הסופר מוזרה) הרגיעו אותי, תמיד חששתי שהיו עוד אירועים שלא ידעתי עליהם, שמחתי לשמוע שלא.
וגם שמחתי לשמוע שלשניהם אין שום כבר מינית, אבל עדיין סיקרן אותי לאן זה הולך להתפתח.
״נו, את מה אתה רוצה לדעת?״
הוא גמגם ״אמממ…. יש מצב.. כאילו זה בסדר אם….״ הוא לקח נשימה וירה ״אפשר לטעום?״
שרון הייתה עם מבט מבולבל ״מה? לא הבנתי.. לטעום?״
אור נאנח ״טוב, אז יש לי שריטה עם הנקה ושדיים. את האישה הכי קרובה אלי שמניקה וזה, אפשר לטעום את החלב?״
שרון צחקה במבוכה ״אממממ אני לא יודעת מה לענות…. תכלס כן מזה מפריע לי. אבל איך חשבת בדיוק?״
״תכלס לא חשבתי, זה פשוט שריטה שלי זה לא שחשבתי על זה לעומק״
״אני מניחה שאני יכולה פשוט לסחוט לך לפה״
״לסחוט? לא הבנתי״
״אני ממש לא מתכוונת להתחיל לשאוב עכשיו, כן? אז זאת הדרך הכי  מהירה״
״אוקיי …… אז איך בדיוק זה קורה?״
״אני יושבת, אתה שם לי ראש על הברכיים ופותח פה גדול״
בשלב הזה שניהם השתתקו, שרון ניגשה והתמקמה על הפוף שבפינת החדר, וסימנה לאור לשים ראש על יריכה.
אור חשוף חזה רק עם מכנס קצר ודק נגיש אליה, נשכב חצי על הפוף עם הראש על רגלה הימנית, הם הביטו אחד לשניה בעיניים בזמן ששרון חולצת את שדייה התפוחים ומורידה שוב את הכותנות כמעט עד המותניים
אור היה עכשיו מרוכז כל כולו בשדיים, אומנם לא נגע, אבל המבט כאילו טרף אותם, היא הנהנה אליו והוא פתח  את פיו לאט, פה רפוי עם חצי לשון בחוץ.
שרון חפנה את השד הימני מתחת לשד הרימה אותו קרוב לפיו ועם היד השניה החלה לנסות לסחוט. אני לא יכול לתאר לכם כמה זה היה אירוטי אין לי מילה יותר טובה, פשוט אירוטי ומגרה,
הזין שלי היה כבר מחוץ למכנס ומתחיל לתפוח לאיטו.
לאחר מספר ניסיונות סחיטה שבהם אולי טיפת חלב אחת זלגה במורד השד, אור הסתכל עליה במבט שואל.
״סורי, אבל $#%@ לא ינק כל כך טוב, ואני ממש גדושה, וזה מאוד קשה לסחוט שיש גודש״
״אז מה עושים? ״
״פעם אחרת כנראה״
אור התחנן ״לא נו, בבקשה! ממש ציפיתי לזה. לשאוב, אעזור?״
״אמרתי לך, אין סיכוי שאני עכשיו מתחילה לשואב בשביל זה, אתה רוצה אולי…. אמממ לנסות לינוק את החלב״
אור הופעתה מהשאלה אבל מיד ענה ״כן! בבקשה! ואוו את רצינית? היה נראה לי מוגזם לבקש אפילו״
״כן זה אולי טיפונות מוגזם, אבל האמת שזה גם פשוט יקל עלי בטירוף אם אצליח לפנות קצת חלב, זה מתחיל לכאוב״
פשוט לא האמנתי למה ששמעתי, מעל חמישה חודשים שהיא אסרה עלי להתקרב בכלל לציצי וככה היא מציע לו למצוץ לה אותם?!?!? כיוותי שאני מגזים ואין שום כוונה מינית,
אבל האמת, פשוט ידעתי שאני עובד על עצמי.
שרון חפנה שוב את השד, וביד השניה לטיפה את הראש של אור וכיוונה אותו אל השד, אור פתח את פיו ונעל אותו על הפטמה הענקית, הם הסתכלו אחד לשני בעיניים וראיתי את הפה של אור מבצע תנועות יניקה ובליעה לאחר מספר שניות אור עצר,
״אני לא מרגיש שיוצא משהו, אני עושה משהו לא נכון?״
״לא לא, זה בסדר, עשית מעולה,פשוט לוקח כמה זמן עד שהחלב יוצא.״
אור חזר לינוק, שרון הסתכלה עליו וחייכה, אחרי כחצי דקה אור פער את עינו אבל המשיך לינוק, שרון התסכלה עליו והנהנה, לאט לאט אור התחיל להגביר את העוצמה ואגרסיביות היניקה, כאילו טעם החלב הלהיב אותו יותר.
שרון עצמה את העיניים ונשענה לאחור בזמן שאור עוד מגביר והיא מתחילה לגנוח!!
כבר היה לי ברור שאולי הסיטואציה לא התחילה ככה, אבל היא לחלוטין הפכה להיות סופר מינית, וכאילו כדי לוודא את זה ראיתי אוהל לא קטן מתחיל להתפתח במכניו של אור, כבר סיפרתי לכם על הזין שלו, בגדול הזה לא היה אפשר לפספס, בטח שלא דרך מכנסיים כאלו.
שרון החלה ללטף את פניו של אור בזמן שהוא מוצץ לה את השד באינטנסביות,  הוא הרים את ידו השניה החפן את השד השני החל לשחק בו בתגובה שרון החלה ללטף את הבטן
העבירה את ידה לאורך כל הבטן, עדיין עם עיניים עצומות פשוט מיששה לו את הבטן, קוביה קוביה, מעבירה יד מהחזה עד לבטן התחתונה.
הקנאה שבי שוב הרקיעה שחקים, היה ברור שהיא מתחרמנת עליו ועל הגוף של האל היווני הזה,אני הייתי רגיל אבל רחוק שנות אור מקוביות, שרון תמיד אמרה שזה ממש לא עושה לה את ואני השלמתי עם זה שזה פשוט לא המבנה גוף שלי.  מסתבר שזה כן עושה לה את זה ובגדול.
פתאום אור הפסיק, היא הסתכלה עליו באכזבה,
״מה קרה?״
״קודם כל, תדעי שזה טעים ברמות!״
״באמת? ״
״נשבע לך, טעם אלוהי״
״אז לא הפסקת?  השד עוד לא ריק״
״כי זה התחיל להרגיש שאנחנו נסחפים״ (אך עדיין לא טרח לקום ממנה)
״הגזמת, כבר היינו בסיטואציות יותר גרועות, וחוץ מזה ברצינות, ממש הקלת לי על הגודש״
״חחח באמת?״
״אני רצינית, בוא תרגיש״ היא לקחה את שתי ידו והניחה אותה על השדיים לה ״אתה מרגיש כמה זה מלא וכמה זה רך וריק״
״וואי, באמת יש הבדל משמעותי, זה באמת עזר לך?״
״כן, שהוא ככה מלא זה על סף הכואב, אכפת לך לעזור לי כם עם השד השני? לא נראה לי שסבלת?״
״קשה לי לסרב להצעה כזאת, ואם זה באמת מקל עלייך….״ הוא התמקם ככה שגופו עלה עליה יותר והראשו נשען על רגל שמאל.
בלי שהיות הוא התחיל לינוק את השד ובאותה אינטנסיביות כמו שלא הפסיק, שרון ביד אחת הצמידה את ראשו אליה וביד השניה חזה לממש לו את הבטן,
בתנוחה הזאת היה לה קל מאוד להגיע לבטן התחתונה ואף יותר מזה, ואכן מהר מאוד ידה נכנסה לתוך מכנסיו, והחלה לשחק לו באוהל.
אוי הקנאה, המניאק הזה חצי שוכב על אישתי ויונק את הציצי באינטנסיביות, בזמן שאישתי מאוננת לו.
זה נמשך ככה מספר דקות עד שאור התחיל להתרומם (אבל לא הפסיק למצוץ את הציץ) ולהשכיב את שרון אחורנית, ככה ששרון חצי שכובה על הפוף אך עכשיו אור מעליה.
היא עדיין מאוננת לו בתוך המכנס והוא עכשיו עם יותר שליטה עובר בין הציצים מרטיב ומבריק אותם מרוב רוק, לאט לאט ראיתי את היד שלו מלטפת את היריכיים ובכל ליטוף עולה יותר, שרון בתגובה בכל ליטוף פיסקה יותר.
כאשר היד שלו הגיעה אל מתחת לכותונת הוא פתאום נעצר והסתכל עליה בשאלה, היא משכה בכתפיים עם חיוך תמים, לא הבנתי מה היה פה אבל שניה אחרי הוא דאג להפשיט ממנה את הכותונת לגמרי  שגם ככה כבר לא הייתה רלוונטית.
ואז הבנתי, החרמנית הקטנה הזאת היית בלי תחתונים – זה הימם אותי. חוץ מהפעם ההיא עם אור אני לא זוכר בכל שנותינו יחד מתי היא הייתה בלי תחתונים, לא הבנתי מזה אומר?! היא תכננה את זה?! ציפתה לזה?! אין לי מושג מה לחשוב, הפעם היא בטוח לא דחפה לשם מאפס זה לא היה יוזמה שלה, אז מה זה לעזאזל אומר?
לאחר שהכותונת ירדה, שרון שכבה עירומה לחלוטין על הפוף מאוננת לחבר את הכי טוב שלי בזמן שהוא יונק לה את השדיים ונוגע לה בפות, שרון תמיד סירבה שניסיתי/הצעתי לאונן לה, זה היה לה ״רגיש״ מידי על גבול הלא נעים. ככה שלאמיתו של דבר אפעם לא אוננתי לה או דחפתי אצבעות, מקסימום מסכימה שארד לה בעדינות תוך כדי הדרכה קפדנית של ״לאט״, ״בעדינות״, ״לא שם, זה רגיש״ עד שגמרה.
עכשיו? היא פיסקה את הרגליים לרחבה על מנת לאפשר לו גישה נוחה, והוא ניגש!
בהתחלה שיפשף את כל היד על הכוס שלה (הוא החליק יפה מרטיבות) מעסה לה את האזור לאט לאט דחף אצבע אחת שמנסה להגיע כמה שיותר עמוק, שרון השתנקה ופערה עיניים בזמן ששחק לה בכוס, היא הפסיקה לאונן לו ופשוט הפסיקה לזוז כאילו קפאה.
הוא דחף עוד אצבע לתוכה והתחיל לאונן אותה עם שתי אצבעות, שרון קימרה את הגב כמו חתולה ועם עיניים מזוגגות בהתה בתקרה, נראה היה כאילו גונחת אבל שום קול לא יצא. באצבע השלישית אור הפסיק את עיסוקיו בציצים בשביל להסתכל עליה בזמן שאצבעותיו עבדו, כאילו קורא אותה. הייתי בטוח ששרון תגמור אבל זה פשוט לא בא. ואז הייתי בשוק ממה שראיתי, בחיים לא הייתי מאמין שזה אפשרי, במיוחד לא עם שרון, הוא הוציא את שלושת האצבעות והכניס את כל היד למעט האגודל, ארבע אצבעות נכנסו לתוך אישתי! ארבע בבת אחת!! וזה אפילו לא היה נראה כאילו הצריך מאמץ מיוחד, לפחות לא מצדו של אור. שרון הייתה חצי מעולפת בזמן שהוא פינגר אותה עם יד שלמה, בזמן שהאגדול מעסה את הדגדגן, היא פשוט גילגלה עיניים ונראה שלא הייתה בשליטה על עצמה בכלל. ואור לא חס עליה בכלל, הוא היה אגרסיבי למדיי פשוט זיין אותה עם ארבע אצבעות. וממש היה אפשר לשמוע את הרטיבות שלה.
הכי מפליא אותי, שהיא לא גמרה מזה, בחיים שלי לא ראיתי אותה במצב כזה, ובאמת קשה לי לתאר אותו במילים, כאילו היא הייתה על סף אורגזמה במשך כל הזמן, אבל לא הצליחה לחצות את הסף.
ואז תוך כדי שהוא מאונן אותה, הוא ראשו התקרב אל פיה ונתן לה נשיקה קטנה על פה, וכאילו שהנשיקה הזאת העירה אותה, היא פתחה עיניים הסתכלה לו בעיניים והחזירה לו נישקה מלאת תאווה, היא כרכה את זרועותיה סביבו והם התנשקו כמו זוג חרמנים בני 16, הם ניסו לבלוע אחד את השניה, אפילו הצלחתי לראות את משחקי הלשון דרך המצלמה (באמת מצלמה איכותית), אני לא יודע להסביר את זה אבל הנשיקה הזאת הכי פגעה בי, יותר מזה שהוא מצץ לאישתי את הציצים האוסרים לי, יותר מזה שפעם הראשונה מישהו מאונן לאישתי וזה לא אני – ועוד ארבע אצבעות!, יותר מזה שהיא לטיפה אותו ואוננה לו, הנשיקה הזאת מכאיבה לי מהכל. הנשיקה הזאת לא הכילה רק חרמנות, היו בה גם רגש וזה ממש כאב לי.
לאחר זמן שנראה לי כנצח שהוא הוא מזיין אותה עם יד שלמה בזמן שהוא אונסים זה את פיו של זה, אור הפסיק את הנשיקה, אוציא את אצבעותיו הנוטפות ממנה וכמו בסרט פורנו דחף לה אותן לפה, הייתי בטוח שהיא תעיף אותו, אבל לא, היא התחילה למוצץ אותן מנסה לדחוף כולן לפיה בבת אחת וכמה שיותר עמוק. פשוט לא הכרתי אותה, זה היה יכול להיות כמו כמו כל סרט פורנו מוצלח. בזמן שהיא מוצצת לו את האצבעות אור התרומם והוריד את המכנס עם התחתונים ושיחרר את הזין שלו לאוויר העולם, וגם אחרי כל כך הרבה זמן, עדיין הזין שלו הרשים אותי, חלק לחלוטין עבה ואורך וריד בולט במרכז, זין שפשוט מקרין עוצמה וגבריות, זה זין שכל גבר יקנא בו.
אור משך את ידו מפיה, מה שגרם לה לשים לב למה שמתרחש ולזין שכל כך קרוב אליה. היא חייכה בתאווה, הוא גם כן בזמן שהוא מתמקם על הבטן שלה, שרון הבינה את הכוונה, ומיד הידקה את הציצי הנפוח שלה על הזין שלו עוטפת אותו איתם. זה היה עוד אקט שרציתי לנסות אך היא סירבה בתוקף (בטענה שזה משפיל) כבר הפסקתי לספור את הכל הדברים האלה, כבר היה לי ברור שדברים שאסורים לי לא בהכרח חלים עליו.
הוא התחיל לזוז עליה, ועם כמות הרוק שהוא השקיע מקודם בינקה הזין האדיר שלו  החליק טוב מאוד, שרון התרכזה בלהדק את הציצי על הזין בשעה שהוא מגביר את הקצב, היא החלה לכופף את הראש במטרה למצוץ לו תוך כדי ועם זין כזה גדול לא היה צריך הרבה מאמץ ולמרות זאת אור תפס את ראש בכוח וקירב אותו אל הזין, ככה שהוא מזיין את הציצי ואת פה של אישתי בו זמנית, מידי פעם הוא ירק עלה על הציצי כנראה כדי להוסיף סיכוך, במשך רבע שעה (ובדקתי את זה) הוא זיין לה את הציצי הפה באגרסיביות תוך שמדי פעם הוא יורק עליה, ואז הוא הגביר עוד יותר את הקצב, תפס לה הראש והצמיד לזין בזמן שהוא גומר לה בתוך הפה אחת הגמירות הארוכות שראיתי, וכמה שהיא ניסתה לינוק הכל עדיין זלג לה זרע מהפה על הציצי, אחרי שהוא נרגע, הוא ירד ממה בזמן שהיא אספה את השאריות בידה ובלעה אותן, כמובן שגמרתי גם אני כמו ששנים לא גמרתי.
אחרי כמה שניות שהם נרגעו, היא התקרבה לנשק אותו והוא פשוט הדף אותה (ולא בעדינות) על הפוף
״אין מצב שאת מנשקת אותי אחרי גמירה בפה״
ראיתי עליה שהיא נפגעה, הוא נישק אותה במצח
״היה מדהים, ממש תודה. וברור לך שאסור שהוא ידע. לילה טוב שרוני״
שרון הסתכלה עליו בבלבול
״אבל אני עוד לא גמרתי, ואני חרמנית״
״בפעם אחרת, אין לך מושג כמה אני עייף״
ובזה שהוא פשוט קם התלבש ויצא מהחדר, הוא פתאום שינה את היחס שלו ב180 מעלות.
אחרי כמה דקות שרון התלבשה גם ויצאה.
הסרטון הזה הימם אותי, לא היה לי מושג שזה מה שקרה בלילה, איך לא שמעתי?! לא הרגשתי?!
לא היה לי מושג מה אני עושה הלאה, ומזה אומר ״בפעם אחרת״ ? תהיה עוד פעם? אין ספק שהיחס שלו אור השתנה פלאים
להגיד משהו? לשתוק?
לא היה לי מושג מה לעשות.
דבר אחד כן היה לי ברור, באותו רגע יצאתי מהמשרד הלכתי לחנות אלקטרוניקה, קניתי עוד מצלמות והתקנתי בכל חדר בבית מצלמה, ואלו היו פחות בולטות.

Loading

7 מחשבות על “עומד בקצה הלשון – פרק 3”

  1. ואוו, מחכה ליום בו אור ידפוק אותך מאחורה, הרי אתה כבר גם ככה מפנטז על הזין היפה שלו

    הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן