עומד בקצה הלשון – חלק 3

אחרי שאור גמר בעוצמה בתוך הפה של אישתי, לקח כמה שניות עד שהעולם התעורר, כאילו הכל קפא. אני עם הזין ביד אחרי גמירה, אור עדיין מצמיד את הראש של שרון אל הזין שלו,  שרון יונקת בשקיקה עם עיניים עצומות. לאט לאט הכל הפשיר, אור עם חיוך ענק  עזב את הראש של אישתי אשר התקשתה כנראה להיפרד מהממתק החדש, בבת אחת הפנים  של אור השתנו לבהלה, הוא מהר הוריד את הקונדום ואמר לשרון לירוק הכל לבפנים  כי אסור שאני אדע שהוא לא גמר בתוך בקונדום, זה היה התנאי שלי, שרון משכה  כתפיים ופתחה פה גדול כדי להראות לו שלא נשאר כלום, שרון מהר קמה, שפכה קצת  קרם ידיים לתוך הקונדום, קשרה וקרצה לאור “ככה הוא לא ידע”. אור נרגע קצת ואמר “דרך אגב, אני מתנצל אם השתמשתי ביותר מידי כוח, די  נסחפתי”. שרון חייכה, התקרבה אליו, נתנה לו נישקה בפה, ירדה על הברכיים  ונישקה לו גם את הזין שכבר ירד קצת “אל תצטער, היה מדהים, בחיים לא גמרתי  ככה תודה!”
אני לא מפסיק להתסכל עליהם כל הזמן הזה, עוקב אחרי כל תזוזה, שטפתי את  עצמי מהזרע, הם כנראה שמעו את המים נסגרים כי התחילו מהר להתלבש, כשנכסתי  לחדר שניהם כבר היו לבושים, ישבו על המיטה בשתיקה (מבוכה או ריגשות אשם,  אין לי מושג). אור קם אלי, חיבק אותי והתנצל אבל הוא חייב ללכת, לוויתי  אותו החוצה, בדלת הוא שוב חיבק אותי ואמר לי “מזל טוב, אני מקווה שנהנת.  דרך אגב, יש לך אישה מדהימה, שמור עליה!” הרגשתי שאני בקושי יכול להוציא  מילים ומילמלתי “תודה אחי” וניפרדנו.
חזרתי לחדר אל אישתי האהובה, שרון חייכה אלי. “נו? איך מתנת יום ההולדת שלך? איך הייתה המציצה? נכון שאתה גאה בי שהצלחתי?” ישר קפצה לי התמונה של אור דחוף את הזין שלו בכוח לתוך הפה שלה וגומר. חיבקתי אותה בלי לומר מילה, חייכתי בקושי והלכנו לישון.
לא כל כך הצלחתי להירדם, המחשבות רצו בלי הפסקה, התמונה שלה בולעת  בשקיקה לא יצאה לי מהראש, מכירים את זה שאתם עובדים על עצמכם? משקרים  לעצמכם כדי להרגיש יותר טוב? אז זה מה שעשיתי כל הלילה, ניסיתי למוצא הסבר  הגיוני למה שהיה. לאחר חצי לילה שכנעתי את עצמי שהסיטואציה כנראה שיחררה  משהו אצל שרון וגרמה לה לראות שירידות זה לא דבר כזה נורא וזה אומר שהיא  תתחיל לרדת לי, גם לגמור בפה כמו לאור, לכן מה שהיה לא כזה נורא, חוץ מזה  זה היה אירוע חד פעמי אז זה בכלל לא נורא, הרי לא אסרתי עליהם לרדת או  גמירה בפה. ניסיתי להתרכז בירידה שקיבלתי ושאני עוד עתיד לקבל ופחות במה  שהיה בניהם והחלטתי שאני לא אומר להם שאני יודע, אין צורך לפתוח את זה  ולגרום להם להרגיש לא נעים, הרי בסופו של דבר אני יזמתי את כל העיניין וכל  זה היה בשבילי, אני לא יכול לבוא בטענות.
בסופו של דבר נרדמתי ואפילו קמתי בבוקר עם מצב רוח טוב, הרגשתי שהכל  לטובה. שרון ראתה שאני עם מצב רוח טוב נרגעה  ואמרה שהיא שמחה שנהנתי “אחרי  הכל כל זה היה בשבילך”.
יומיים אחרי שרון יזמה סקס,  פעם ראשונה שהיא זו שיוזמת, ראיתי את זה  כעוד חיזוק למערכת ההרגעה שבנתי לעצמי, היא ממש הייתה חרמנית והתנפלה עלי,  הפשיטה אותי מהר אבל איך שהיא הורידה את התחתונים שלי כאילו שלכל המוג’ו  שלה ירד, היא נראתה מאוכזבת ורוב ההתלהבות ירדה, אולי רק דימיינתי, התחלנו  לשכב, שוב כמו תמיד היא לא הייתה רטובה אז כרגיל היא השתפשפה עלי עד שהיא  הרטיבה ורק אז הצלחתי לחדור. התחלתי לזוז בקצב שאני מכיר, זה שגורם לה  לגמור, אבל הגמירה שלא הגיעה, לאחר דקות ארכות של חדירה מונוטונית היא אמרה “אני לא חושבת שאני אצליח לגמור היום, שים קונדום ותיגמור”. “אכפת לך אולי לנסות לרדת לי?” היא הסתכלה עלי במבט מבולבל. “מאמי, אתה יודע כמה קשה לי לרדת ככה”. “נכון, אבל חשבתי שאחרי שכבר ירדת לי, ראית אולי שזה לא כזה נורא”. “אני לא יודעת, אבל בכל מקרה, אם יש סיכוי שאני אצליח לרדת זה רק אחרי שאני גומרת, והיום אני לא אצליח לגמור”.
קיבלתי את התשובה שלה, אחרי הכל היא ירדה (לי ולאור) רק אחרי שגמרה (5  פעמים איתו!), זה היה נראה לי הגיוני. הבעיה שגם בשבועיים הבאים כל פעם  שניסתי ליזום סקס, כי היא הפסיקה ליזום, אם היא הסכימה, היא אמרה שהיא לא  מצליחה לגמור. הרגשתי שלא רק שלא התקדמנו לירידות אלא שחזרנו אחורה, שוב  לסקס מונוטונ,י בלי הרבה תשוקה מצידה ובלי גמירה נשית.
במשך אותם שבועיים שאחרי יום ההולדת שלי, אומנם דיברתי עם אור אבל לא ניפגשנו, כמובן שאף אחד לא הזכיר את מה שהיה. אבל היה לנו מנהג קבוע לראות משחקים ביחד אצלי בבית עם בירה ולכן כרגיל  קבענו לראות אצלי את המשחק של ברצלונה. בדרך כלל כשאור מגיע לראות משחקים  שרון יוצאת עם חברות, לכן זה היה לי קצת מוזר שכשאמרתי לה שאור מגיע לראות  את המשחק היא ענתה ישר שהיא תישאר בבית הפעם כי “אף אחת לא יכולה להיפגש”,  לדעתי אפילו בלי לבדוק.
ביום של המשחק שרון הייתה במצב רוח ממש טוב, אחר הצהריים התקשרה אלי ואמרה שהיא קנתה לנו בירות ונישנושים למשחק, בערב כשהגעתי היא כבר הייתה אחרי מקלחת ופן, לבושה בכתונות השחורה הצמודה  שקניתי לה, בזמנו קניתי לה את זה שיצאנו לסופש בצימר ולשם זה מאוד התאים,  המחושף היה עמוק והבליט את הציצי העגול שלה בצורה מחמיאה ביותר. היא כמעט שלא לבשה אותה, טענה שהיא חושפה מידי ולא הכי נוחה, הופתעתי לראות  אותה לובשת אותה אבל אמרתי שכדאי שתתלבש כי אור צריך להגיע, היא ענתה שהיא  דווקא חשבה להישאר עם זה, אמרתי שלא נעים לי שהוא יראה את אישתי כל כך  חשופה והיא אמרה שמאוד חם היום אז זה בדיוק מתאים למזג האוויר הזה וחוץ  מזה, “זה אור, הוא כמו בן בית פה, ובתלכס הוא ראה אותי הרבה יותר חשופה,  אני לא חושבת שהוא יתרגש מהכותונת הזאת”, לא היה לי מה לענות, הוא באמת ראה  אותה יותר חשופה, כנראה שיותר מדי.
כשדפק בדלת שרון רצה ישר לפתוח, זה ממש צבט לי בלב, זה היה די שוקף שהיא  מצפה לראות אותו אבל לא יכולתי להגיד כלום, אולי זה סתם אצלי בראש? אולי  אחרי המצב שאני הבאתי אותנו אליו נהייתי קצת פארנואיד וחסר ביטחון בלי סיבה  אמתית? פשוט שתקתי.
אישתי פתחה את הדלת ואיך שראתה את החבר הכי טוב שלי חייכה חיוך ענקי,  אור לעומת זאת היה בהלם, הוא כנראה לא ציפה לראות את שרון חצי ערומה פותחת  לו את הדלת, ראיתי בבירור את האישונים שלו מתרחבים בהפתעה וסוקרים אותה  מהרגליים העירומות עד לשדיים החשופים. לזכותו יאמר שהוא מהר מאוד הסיט מבט  וניסה להתסכל על משהו אחר, הוא ראה אותי ומהר ניגש אלי לחיבוק חברי, שרון  באה לחבק ולנשק אותו על הלחי כרגיל אבל אור התחמק והתספק בלחיצת יד קרה,  אין לכם מושג כמה זה הקל עלי, באותה שניה הערכתי אותו על זה שהוא מנסה  לשמור על קור רוח ולהתחמק ממגע עם אישתי.
לאחר שיחת חולין קצרה המשחק התחיל, שרון הביאה לנו בירות והגישה את  הפיצוחים, ציפיתי שהיא תלך לחדר לקורא ספר או למחשב אבל היא נשארה לשבת  איתנו, אחרי כל השבועיים האחרונים שמחתי מאוד לשתות קצת בירה וכנראה שתיתי  מהר, אבל כל פעם שנגמרה לי הבירה שרון רצה חיש מהר להביא לי עוד בקבוק קר.
במחצית אור סיים את הבירה הראשונה שלו ואני את השלישית, שרון ישר הלכה  להביא עוד בירות ואור אמר שהוא צריך לפנות מקום לבירה והלך לשירותים, הבית  שלנו בנוי בצורה כזאת שבין הסלון למטבח יש מסדרון שבו השרותים נמצאים ולכן  הם הלכו לאותו כיוון, בזוית העין ראיתי את אישתי בדרך חזרה נעצרת על יד  השרותים, פותחת הדלת בקטנה ופשוט הציצה לאור משתין, כנראה שהוא לא שם לב,  כאב לי לראות את זה, אבל אם להיות כנה הבנתי אותה לחלוטין, האמת שאחרי  שראיתי הזין שלו ועד כמה הוא מושלם רציתי לראות אותו שוב, זה לא שנמשכתי  אליו בצורה מינית אבל הוא היה כל כך חלק ובצורה מושלמת שהבנתי אותה שהיא  רצתה להציץ – גם אני רציתי.
הוא הוריד את המים והיא ישר הסתלקה לסלון כאילו כלום והגישה לנו את  הבירות, הביאה שמיכה בטענה שקר לה מהמזגן, אבל לא פלא עם הכותונת הזאת  והתיישבה משום מה בינינו. המשכנו לראות את המשחק, כנראה שנרדמתי קצת לאחר הבירה הרביעית כי התעררתי  קצת מתנועות שהרגשתי מתחת לשמיכה. החלטתי להעמיד פני ישן כי רציתי לראות מה  זה בדיוק, הרגשתי כאילו שרון שמה יד על הירך של אור ושיפשפה אותה, פתאום  זה הפסיק ושמעתי את אור לוחש לה “שרון זה ממש לא מתאים, הוא החבר הכי טוב  ואני בחיים לא אעשה שום דבר שיכול לפגוע בו”. שרון התנצלה ואמרה שהיא לא  יודעת מה קרה “כנראה הבירות קצת השפיעו עלי”. אתם לא יודעים איזה הקלה  הרגשתי באותו רגע, גם אם לא הכי האמנתי לתמימות של שרון, אני לא זוכר שהיא  נגעה בבירה כל הערב, סמכתי על אור בעיניים עצומות אחרי מה שקרה הרגע,  האמנתי בלב שלם שמה שקרה לא יוכל לקרות שוב. עשיתי את עצמי מתעורר והתנצלתי  שהעייפות הכריעה אותי ואני פורש למיטה, אור שאל אם לא אכפת לי שהוא יסיים  את המשחק ושרון אמרה שאין לה בעיה לחכות כדי שהיא תוכל לנעול את הדלת  אחריו, באמת שהרגשתי בטוח והאמנתי שאור ידע לשלוט על עצמו כמו שעשה מקודם  אם זה יגיע לכדי כך. אז עליתי לחדר השינה לישון והשארתי את שניהם בסלון.
התעוררתי לזעקת שלפוחית השתן שלי, בכל זאת בירות, לאחר שהתרוקנתי  הסתכלתי בשעון וראיתי כי המשחק נגמר לפני מספר דקות, התכוונתי לרדת למטה  לשאול את אור על התוצאה ולהגיד לו שלום לפני שהוא הולך. אולי כדאי שאתאר  לכם עוד יותר את הבית, חדרי השינה נמצאים בקומה השניה, הקומה השניה היא  מעיין מרפסת שמקיפה את הסלון וממנה הכניסות לכל החדרים, משמע שמדלת חדר  השינה ניתן לראות מלמעלה את כל מה שקורה בסלון.
כשיצאתי מחדר השינה ראיתי אותם עדיין יושבים ומדברים, שרון עם הכתונת אך  כבר פחות מכוסה, ניתן לראות שקר לה, גם מלמעלה ראיתי את הפיטמות שלה  זקורות דרך הכותונת. אור כבר הרגיש יותר נוח להגניב מבטים, כנראה כי לא  הייתי בסביבה, לזכותו יאמר שהיה מאוד קשה להתעלם מהן. עצרתי כי רצתי לשמוע  על מה הם מדברים, בטח שלא על המשחק שעכשיו נגמר.
“די נו, בבקשה תגלה לי, אני כבר שבועיים רוצה לדעת”. “שרון, זה באמת לא לעניין וחוץ מזה, מה זה משנה??” “לא יודעת, אני פשוט סקרנית ומה לא לעניין? זה רק מספר”. אור נראה קצת נבוך, “טוב, את האמת? אף פעם לא מדדתי…” “מה??? זה לא משהו שכל הגברים עושים בשלב כלשהו בחיים?״ “אני מניח שכן, אבל זה אף פעם לא בער לי, הייתי מרוצה ממה שיש”. שרון חצי מילמלה “יש לך על מה להיות מרוצה…”
לקח לי כמה שניות לקשר את השיחה ולהבין על מה הם מדברים, אולי בגלל  שהייתי חצי ישן, אבל בשניה שהבנתי התועררתי בבת אחת, מצד אחד הייתי סקרן  לאיזה כיוון זה ילך ומצד שני גם אני רציתי לדעת מה התשובה, בדרך כלל  בולבולים של גברים אחרים די מגעילים אותי, אבל התמונה של הזין שלו לא יצאה  לי מהראש, אני לא יודע מה בדיוק הרגשתי, אולי הדרך הכי טובה לתאר את זה זו  קנאה מעורבבת עם הערצה, לא שקנאתי במה שהוא עשה, זיין את אישתי וגמר לה  בפה, אלא קנאתי בבעלים של הזין הזה.
אני לא יודע אם הוא לא שמע או התעלם מההערה, אבל לאחר שתיקה קצת מביכה שרון הכריזה: “טוב, אז בוא אנחנו נמדד אותו עכשיו!” המילה אנחנו תקעה לי סכין בלב. אור כאילו נכנס חצי ללחץ ובילבול “השתגעת? חוץ מזה אמרתי לך זה לא מעניין אותי”. “אבל אותי זה מעניין” היא אמרה בפרצוץ ילדותי. אור צחק “סבבה, אני אגיע הבייתה ואמדוד, בפעם הבאה שניפגש אני אתן לך מספר”. “לא! אנחנו נמדוד אותו כאן ועכשיו, אני שבועיים מסוקרנת ואני לא רוצה לחכות עוד”. הוא ניסה לסרב והיא לחצה עוד, בסופו של דבר הוא נכנע. “את יודעת מה? סבבה תביאי לי סרגל, תני לי חצי שעה בשרותים ואחזור עם מספר”. “מה תעשה שם חצי שעה? למה כל כך הרבה זמן?” “תראי, אמרתי לכם את זה גם אז, אם אני מתחיל ומעמיד אותו אני חייב לגמור, אני אלך לאונן בשרותים ואצא שאגמור”. שרון הסתקרנה וגם אני, “למה אתה חייב לגמור? וזה לוקח לך חצי שעה??” אור פתאום הסמיק ממש ממבוכה “כן לוקח לי זמן לגמור.. ואני לא יודע בדיוק  למה, אבל מאז שאני זוכר את עצמי הדרך היחידה אצלי להוריד זיקפה זה לגמור,  עד שאני לא גומר זה לא יורד וזה מאוד לא נוח להסתובב ככה”. זה נשמע כמו סיפור שילד חרמן בן 15 מספר לחברה שלו כדי לשכנע אותה לעזור לו  לגמור, כמו העניין עם כאבי ביצים, אבל הוא היה כל כך אדום ממבוכה שהאמנתי  לו וכנראה גם שרון כי היא עזבה את הנושא הזה.
“סבבה, תעשה מה שאתה צריך לעשות, אבל אתה עושה את זה כאן”. “השתגעת? זה לא מתאים”. ״אני פשוט רוצה לראות שאתה מודד נכון ולא עובד עלי״ “שרון, לא! זה כבר מוגזם, זרמתי איתך אבל זה כבר יותר מידי”. “אור, בבקשה אני גם רוצה לראות אותו” והוסיפה בלחישה “ התגעגעתי”. “ומה אם הוא יתעורר לראות את החבר הכי טוב שלו עושה ביד ליד אישתו?” “בחייך, שנינו מכירים אותו, עם כל הבירה שהוא שתה הוא יכול לישון ואפילו אזעקה לא תעיר אותו”.
זה נמשך איזה שתי דקות שהוא מסרב והיא ממש מתחננת שיתן לה לראות את הזין שלו. “אור, תכלס ראיתי אותך והרגשתי אותך ערום, מה זה לעשות ביד לידי?” לא היה לו מה לענות על זה והוא נכנע, כמו ילדה קטנה שמתרגשת לקראת הצגה היא רצה להביא סרגל, מיד נכנסתי לחדר שלא  יראו אותי, אחרי חמש דקות שמעתי אותה חוזרת, הצצתי החוצה וראיתי אותה  מחזיקה את הסרגל כמו גביע “מצאתי! עכשיו תראה לי אותו!” אור פתח את הרוכסן  ובא להוציא את איברו משם, שרון נזפה בו. “מה אתה עושה? תתפשט לגמרי”. “ומה אם הוא יתעורר?” “אמרתי לך שהוא לא, חוץ מזה אני בטוחה שככה לא נוח לאונן”.
הוא הוריד את החולצה ושרון פשוט התמוגגה למראה גוף האליל היווני שנגלה  אליה, קוביות בבטן, בלי שיער בכלל וצבע מוקה בהיר, בניגוד מוחלט אלי, אני  לא שמן, אבל לעולם לא הצלחתי להגיע לקוביות, שיער לא חסר ואני די שחום. היא  שלחה יד, כאילו לבדוק שהקוביות אמיתיות. לזכותו יאמר שהוא נרתע ואמר לה  “שרון, אני זורם עם השטויות שלך אבל לפחות בלי מגע, את בכל זאת אישתו של  החבר הכי טוב שלי ואין מצב שהוא ידע מזה”.
כמו ילדה קטנה היא עשתה פרצוף על שנזפו בה “אל תדאג, הוא לא ידע על זה,  למרות שאין מה לדעת, אתה זוכר שכבר ראיתי, נגעתי, הרגשתי וטעמתי הכל?” אור  נראה נבוך אבל הוא שתק והמשיך להתפשט, הוא הוריד את המכנס, התעכב שניה ואז  הוריד את התחתונים ומהר התיישב, בפעם השניה נגלו בפניי ובפני שרון האזור  המוצנע שלו וכאילו שהקסם לא התפוגג, רק התחזק, משום מה הייתה לי תחושת  סיפוק וכנראה גם לשרון, שזכינו לראות.
הפליא אותי כמה הוא מצד אחד חלק לחלוטין שם למטה ומצד שני כמה עוצמה גברית זה שידר, הרגשתי שאני מתפוצץ מקנאה. הזין שלו לא עמד אבל הוא לא היה מכווץ, זה היה פשוט צינור עבה שהיה תלוי לו  בין הרגליים, צבע העור היה אחיד למעט הכיפה שהייתה גדולה, חלקה וכהה יותר,  האשכים שלו היו גדולים וגם ללא שיער כלל, חלקים וללא עור מיותר, הם היו  חלק ממנו ולא שק שנתלה מהגוף.
שרון התיישבה לידו מרוכזת לחלוטין בזין ובאשכים שלו, עם חיוך על הפנים  ועיניים פקוחות לרווחה, אור עצם עיניים והתחיל לעשות ביד ושרון מסתכלת עליו  מהופנטת, לאחר כמה שניות הוא פתח את העיניים והסתכל על אישתי, אפשר לראות  שהוא סורק אותה, בחון אותה, הוא התחיל ברגליים החלקות שלה, עצר שניה על  הפתח בין הרגלים והמשיך לשדיים שלה, בכותונת הזאת היה אפשר לראות כמעט  לחלוטין את השדיים שלה, עגולים ומושלמ,ים שדיים של בחורה צעירה לפני לידות  ולפני שהספיקו ליפול והכי בולטו הפטמות זקורות שנדמה היה שהן מחזירות לו  מבט, שרון כאילו הבינה את הרמז והתחילה להוריד את הכותונת “אם זה יעזור לך  להעמיד אותו… הרי זה לא משהו שטרם ראית”. הופתעתי לראות ששרון הייתה בלי תחתונים ועוד יותר הופעתי שהיא גילחה את הכל  למטה, הכוס שלה היה חלק לחולטין, פתאום קלטתי שהיא ציפתה ואולי אפילו  כיוונה לזה?! האם כיוונה ליותר?
כשאור ראה את הכוס החלק שלה הוא חייך “יפה לך ככה” תוך כדי שהוא משפשף  את הזין שלו, פחות ממטר לידה, זה באמת היה לה יפה, כמה פעמים ביקשתי ממה  לגלח לגמרי, היא ניסתה פעם אחת לפני כמה שנים וטענה שזה לא נוח, זה מגרד  ולא נעים ועד לאותו רגע לא עשתה את זה שוב.
כמה דקות עברו והזין של אור לא עמד, טיפה התאכזבתי כי רציתי לראות אותו  עומד, הוא עצר ואמר לשרון “כל הסיטוציאה הזאת מביכה אותי ואני לא מספיק  חרמן, לא יעמוד לי בקלות. אולי עדיף ככה, בואי נתלבש ואז מבטיח לסמס לך את  התוצאה עוד היום.” שרון אמרה חצי בחיוך שהיא רוצה לראות את המדידה אחרת היא  לא תוכל להאמין והוא בעצם יכול לזרוק כל מספר, הוא משך כתפיים ואמר אני  נשבע לך בחברות שלי עם בעלך שלא אעבוד עליך ואגיד לך את האמת. היא לא השתכנעה ושאלה אם יש משהו שכן יכול לעזור, הוא הציע לראות פורנו,  היא קפצה “יש לי רעיון יותר טוב, תעצום עיניים ואני אעשה לך ביד, זה יותר  מחרמן שמישהי עושה לך ביד מאשר אתה בעצמך, לא?” אור חשב על זה שניה ואמר “שרון, תראי, בעלך הוא החבר הכי טוב שלי ואני אוהב  אותו יותר מאת האחים שלי, אני לא אפגע בו או אבגוד בו. מה שקרה ביום  ההולדת שלו זה היה בגלל שהוא ממש ביקש ואני עשיתי לו טובה, זה היה אמור  להיות מדובר בו, מה שקרה אחרי זו טעות שלא הצלחתי לשלוט בעצמי מרוב חרמנות,  אני יודע שגם אצלך זה היה ככה וגם את אוהבת אותו כמוני ובגלל זה אני בוטח  בך וזורם איתך עכשיו וכל עוד זה משחק בקטנה ולא יכול להזיק זה אפילו נחמד,  אבל לא יקרה מעבר”.
הערצתי אותו  על המונולוג הזה, זה החבר הכי טוב שלי! זה רק חיזק לי עד  כמה אני יכול לסמוך עליו, כנראה יותר מאשר על אישתי. הרגשתי שאני יכול  להפקיד את החיים שלי בידיים שלו, (ואת אישתי?!) “גם אני אוהבת אותו בכל ליבי, מה שקרה ביום הולדת קצת בילבל אותי, אז אני מרשה לעצמי להשתובב איתך בקטנה כי אני יודעת שזה בקטנה”. האמת שלא ידעתי מה אני חושב על זה, אני יודע שהיא אוהבת אותי, אבל מאז שהיא  גמרה איתו איזה חמש פעמים ברצף היא לא גמרה איתי אפילו פעם אחת בכל  השבועיים האלה ועכשיו מה שקורה היה בוודאות בהכוונה שלה.
הדברים שלה הרגיעו אותו והוא התרווח על הספה ערום לחלוטין, נשען אחורה  ועצם עיניים, שרון הייתה בעננים, היא ביקשה ממנו לפשק רגליים והוא אכן  פישק, היא עברה לריצפה, עמדה על הברכיים בין הרגליים שלו והתחילה לעשות לו  נעים, היא בהתחלה ליטפה את הירכיים שלו, בכל ליטוף היא מתקרבת יותר ויותר  לקראת הזין והביצים שלו, עם כל נגיעה שלה הזין שלו תפח קצת והיא הייתה  מאושרת, ילדה קטנה שקיבלה את המשחק שהכי רצתה, כשהיה כבר חצי עומד היא התחילה ללטף את הזין עצמו, לאט לאט העבירה את שתי  הידים שלה מהכיפה ועד הבסיס, עיסוי קטן בביצים וחוזר חלילה, היא לא הפסיקה  ולא התחילה לאונן גם שהוא עמד לגמרי, רק לטיפה והעריצה. אני זכיתי לראות את  הזין המושלם הזה עומד וזה היה מראה עוד יותר מרהיב מבעבר, הזין שלו היה  גדול, או שלא זכרתי את הגודל המלא, הוא שהוא לא עמד לחלוטין בפעם שעברה,  באופן מובהק גדול משלי אבל לא באופן מפלצתי, צבע אחיד שרק שני ורידים  בולטים הפריעו לאחדות, הורידים היו עבים ובולטים ושידרו עוצמה לא פחות  מהזין עצמו, וכמוני גם שרון לא הצליחה להעתיק את המבט מהזין המשולם. אחרי  שוידאה שהוא הגיע לשיא הגודל שלו היא התחילה לאונן לו לאט לאט, יד אחת  מאוננת, היד השניה מעסה את האשכים והמבט המעריץ לא זז.  אור הוציא אנחה  ארוכה כאילו הוריד 200 קילו.
מה שראיתי היה מעלף, החבר הכי טוב שלי שרוע על הספה, ערום לחלוטין,  עיניים עצומות וזין ענק ומושלם מזדקר בין רגליו ואישתי האהובה גם כן ערומה  וחלקה כביום היולדה, אוחזת באותו זין מושלם ומעסה את האשכים המחוברים לאתו  הפין, זה היה לחלוטין המראה הכי ארוטי שראיתי מימי, רק אז שמתי לבד שהזין  שלי עומד, הוא עמד כל כך חזק שזה אפילו קצת כאב, שחררתי אותו מהתחתונים  והתחלתי לאונן באותו קצב שראיתי, לאט, חזק וארוך. הסתכלתי על הזין שלי  והתאכזבתי, הקנאה בערה בי והחרמנות איתה כאילו אחת מזינה את השניה.
עם הזמן אור התחרמן מהאוננות ושרון התקרבה יותר ויותר לאזור האסור,  כאילו הזין והאשכים מיגנטו אותה אליהם, בשלב מסויים אור בא לתפוס לה בשדיים  שלה אבל בשניה האחרונה הוא התעשת ונסוג, שרון הייתה מאוכזבת אבל שניה אחר  כך הוא הוציא עוד אנחה וראיתי כמה טיפות אהבה מבריקות מבצבצות מהכיפה,  העיניים של שרון נצצו למראן, היא התקרבה לאט, הוציאה לשון ובעדינות ליקקה  את הטיפות מהכיפה. המראה של הזין של אור עומד בקצה הלשון של אישתי רק הקפיץ את הקינאה  החרמנית, למגע הלשון אור קפץ ספק מהפתעה ספק מעונג והוציא עוד אנחה.
זאת הייתה הפעם הראשונה שהיא הזיזה את העיניים שלה מהזין והסתכלה עליו  כאילו ציפתה שיפסיק אותה, אבל הוא נשאר עם עיניים עצומות ופרצוף מתענג, היא  ראתה זאת כאישור כי היא המשיכה ללקק בעדינות את הכיפה ומשם לאט לאט ירדה  לאורך הזין עצמו, היא הפסיקה לאונן ועברה להתרכז בליקוק. היא טיילה עם  הלשון לאורך כל הזין, שירטטה כל וריד ווריד ודאגה לא להשאיר אזור יבש אחד,  כאילו רצתה לטעום את כולו, לאחר שהיא סיימה למפות את הזין עם הלשון עד  שכולו הבריק, היא המשיכה לרדת לאט לכיוון הביצים, כשהגיעה לאשכים הגדולים  והחלקים של חברי הטוב היא עצרה, נשמה אותם עמוק ובבת אחת התחילה ללקק אותם.  בהתחלה עם הלשון ואז עם כל הפה, מנשקת, מלקקת ובולעת אותם, כאילו התנשקה  איתם, מדי פעם הכניסה לפה ביצה אחת ופשוט ינקה אותה תוך כדי שהיא ממשיכה  לאונן לו עם היד הפנויה, ראיתי שאור משתדל לא להתפתל מעונג, הבנתי שהוא כבר  עבר את סף השליטה בחרמנות שלו, ההבעה שלו הראתה עונג עילאי.
אני לא יכול לתאר לכם את מה שהרגשתי למראה אישתי מלקקת את הביצים של  החבר הכי טוב שלי כמו ילד קטן שמלקק בתאווה גביע גלידה, כעסתי עליו שלא  הצליח להתאפק, כעסתי עליה שלעולם לא הסכימה לנסות לרדת לי, גם לא לביצים,  שנאתי אותו על הזין המושלם שלו, שנאתי אותה על שהיא מעריצה את הזין המושלם  הזה, קנאתי בו על הזין ועל מה שהוא חווה כרגע, על זה שזאת אישתי יורדת לו,  אבל מעל הכל הייתה החרמנות והיא רק ניזונה מכל הרגשות האלה ורק התחזקה,  לעולם לא הייתי כל כך חרמן! זה היה מראה מהפנט.
אור פקח את העיניים והסתכל על שרון, שרון החזירה לו מבט תוך כדי ליקוק,  הם הסתכלו אחד לשני בעיניים, שרון ממשיכה את הליקוק וניתן היה לראות שאור  מאוד מרוצה ממה שהוא רואה, עשר דקות הם הלא הסיטו מבט תוך שכל אחד ממשיך  בשלו, שרון מתמזמזת הם האשכים ואור מהופנט מעונג.
בלי לומר מילה שרון עלתה לזין עצמו תוך שהיא מקפידה לא לנתק את השפתיים  מאיברו, שהיא הגיע לכיפה, הכניסה את הזין לפה והתחילה למצוץ לו. עם כל  ירידה היא מנסה להכניס עוד ועוד מהזין לפה, הייתי בהלם שהיא כל פעם אכן  הצליחה להכניס עוד סנטימנטר, אני לא יודע אם זה היה אפשרי אבל אני בטוח  שבכל פעם שהיא יצאה הזין שלו גדל בעוד פעימה ואני מוכן להישבע שהוא יותר  ארוך ומתוח ממה שראיתי לפני שבועיים. אני לא יודע איך זה הגיוני, בשלב  מסויים ראיתי את העיניים שלה יוצאות מרוב מאמץ אבל אישתי לא נכנעה, היא  התעקשה ואור נחלץ לעזרה. לאחר מספר פעמים ללא התקדמות אור שם את שתי ידיו  על הראש שלה ובכל ירידה לחץ יותר עמוק, הייתי בהלם אבל היא הצליחה להכניס  את כולו לפה וזה הגיע לה עד לגרון. אחרי מספר פעמים היא התרגלה והגבירה את  הקצב כשבכל פעם אור דחוף בכוח את כל הזין לגרון. לאחר מספר דקות אור היה זה  שקבע את הקצב ופשוט זיין לאישתי הפה. בשלב הזה כשאור תפס שליטה זה היה  התור של אישתי לעצום עיניים עם מבט מתענג ותוך כדי שחברי הטוב מזיין את פיה  היא חזרה לעסות לו את האשכים.
אור הגביר את הקצב אבל עדיין דאג שכל הזין יכנס לפה שלה בכל פימפום וככל  שהקצב התגבר זה גם נהיה יותר אגרסיבי וכוחני, הייתי בטוח שזה מוגזם וכבר  כואב לה, איך אפשר שלא!? אבל המבט שלה היה רגוע, לא מבט שהייתי מצפה ממישהי  שאונסים לה את  פה, אור היה קרוב כבר לגמירה, הוא עצם עיניים ועזב לה הראש  ושרון כאילו כלום המשיכה באותו קצב ואיכשהו הצליחה עדיין להכניס את כל  הזין לפה כאילו שלא עזב בכלל.
אור תפס לה בפטמות, סובב ולחש “כןןןןןן אני גומרררררר” ותוך כדי שהוא  גומר הוא התקפל לכיוון שלה ומשך את הפטמות בכוח, שרון דחפה את הראש שלה  עמוק ככל האפשר והתחילה ממש לינוק, הצלחתי לראות את המטחים שלו בגרון שלה,  הוא גמר במשך חצי דקה, בכל הזמן הזה הוא חצי מקופל על הראש שלה תוך שהוא  מושך לה בפטמות בעוצמה והיא רק דואגת להישאר צמודה אליו ולינוק כמה שיותר,  אף לא זרעון אחד ברח.
כשסיים את הגמירה הוא פשוט נפל על הספה עם הראש אחרונית, איך שהראש שלו נגע משענת הוא קלט אותי עומד בקומה השניה. כשמבטינו הצטלבו העיניים שלו נפקחו בבהלה ואז הוא שם לב שאני מאונן עם הזין ביד, כבר לא יכלתי להחזיק, גמרתי כמו שלא גמרתי לעולם. אור חייך ונשען על הספה. ושרון? היא לא שמה לב, היא היתה עסוקה בלנקות אותו.

Loading

6 מחשבות על “עומד בקצה הלשון – חלק 3”

  1. לדעתי פרק 3 היה צריך להיות פרק המשך של פרק 1. למה בפרק 2 קפצת קדימה בזמן ובפרק 3 חזרת לסיום פרק 1. חוץ מזה אחלה סיפור. במידה והוא אמיתי הוא נשמע מאד אמין. ואם הוא לא אמיתי אז גם אחלה

    הגב
    • זה הזייה.
      הבלבול של הפרקים לא גורע מהעובדה שזו פנטזייה.

      ישנם לא מעט ניגודים בסיפור כאשר קוראים אותו לעומק.
      ישנם משפטים שסותרים.
      מצטער לאכזב.

      הגב

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן