סימטת הנחשים או סיפורה של שין לינג – חלק 4

התפתל הלוך ושוב ולשונו הדקיקה ריחפה על פני הדגדגן התפוח של שין-לינג. אני מצידי לא חדלתי מלעסות את זוג השדיים האלוהיים שחפנתי ויכולתי לחוש שגם הפיטמות שהיו כבר קודם לכן זקורות ונוקשות הוסיפו להזדקר עוד ועוד

שין-לינג ציחקקה והחלה להגביר את עוצמת המגע שלה. אצבעותיה ריפרפו לאורך הזין, מתעכבות מדי פעם בפעם באיזור הגבול של הטבעות. המגע שלה נעשה מהיר יותר וחזק יותר ואכן תחושת הזרם שעבר לאורך הגזע הזקור וגם בתוכו הטריפה אותי, איימה להוציא אותי מדעתי. חשתי ממש על סף הגמירה  אך לא יכולתי לגמור. לא היה שום סיכוי לגמור כששתי הטבעת המהודקות חוסמות את היציאה ללא שום אפשרות יציאה. שין-לינג חשה היטב במה שמעשי ידיה גורמים. היא צחקה אבל המשיכה.

"נכון שאתה רוצה לגמור"? שאלה

"מת לגמור, תני לי לגמור בבקשה" 

"באמת? רוצה לגמור? ומה תעשה בשבילי"

"מה שתגידי, אעשה כל מה שתגידי רק תני לי לגמור" אמרתי בזריזות תוך שאני חוזר ומחדיר את לשוני לתוך פי הטבעת ההדוק שלה.

"ידעתי שבסוף תבין. אבל האמת היא שאתה עושה מה שאני רוצה, גם ככה, לא הרגשת?"

ידעתי ששין-לינג צודקת. באותו רגע, כשלשוני בתוך פי הטבעת שלה, וידיה פורטות על הזין שלי בעדינות אבל גורמות לי לסערה שמעולם לא חשתי, הייתי עושה הכל כדי לגמור.

שין-לינג המשיכה להסעיר את תחושותי, אצבעותיה נגעו וריפרפו ומיששו ועיסו והטריפו כל נקודה ונקודה על פני הזין האזוק שלי. כל נגיעה שלה גרמה לתענוג שגבל בכאב. תחושה של אין אונות החלה לאפוף אותי. התמכרתי והשתעבדתי לתענוג המכאיב שאצבעותיה גרמו לי. הזרם שהיא הזרימה לאורך ולתוך הזין שלי, זלג לכל נקודה בגופי. הרגשתי שאני עומד לגמור בכל רגע וידעתי שלא אוכל לגמור. רציתי לגמור אבל גם לא רציתי שזה ייפסק. שין-לינג הגבירה מהירות ועוצמה ואני כבר חשתי סיחרור שגבל בעילפון. הלשון שלי המשיכה להתחפר ולעסות את התעלה הזעירה שבין חצאי הישבן שלה. חשתי כיצד היא מפרפרת מעלי וחשבתי שאם אגרום לה לגמור, אולי היא תגמולי גם לי, או שאולי לא רציתי? הייתי כולי שלה, משועבד לתחושות שהיא גרמה לי, מכור לתענוג שמעולם לא חשתי.

"נו? רוצה לגמור" באה השאלה הרטורית מכיוונה של שין-לינג

לא עניתי, הייתי בעננים בין אצבעותיה של הפסנתרנית המוכשרת ביותר בעולם. או שמא אומר חלילנית?

שין-לינג צחקה בקול והרעידה את ישבנה מעל פי.

בעוד שדיה האלוהיים עם זוג הפיטמות הזקורות ונוקשות שחורש את חזי וידיה מחוללות  בי פלאות, ישבנה החל בריקוד פרוע מעל לשוני. חשבתי שהיא קרובה לגמור. אבל היא לקחה את הזמן שלה והמשיכה להגביר לאט לאט את התנועות שביצעה בין שתי הטבעות. חשבתי לעצמי שהיא ראוייה לתואר  "שרת הטבעות"

חשתי ביד שנוגעת בידי הימנית. העפתי מבט הצידה וראיתי את אינגה שמשחררת את ידי הימנית מן האזיק שבאמצעותו היתה אזוקה לשרפרף העינויים.

"אתה יכול לגעת לשין-לינג בשדיים, אבל רק בשדיים!" שמעתי את אינגה לוחשת לאוזני ונעלמת שוב.

לא חיכיתי אפילו שנייה, שלחתי את ידי שזה עתה השתחררה והתחלתי ללטף את השדיים שלה, תוך שאני נכנס בין החזה שלי לבין השדיים שלה. כל שד שלה מילאה את כף ידי בתענוג צרוף וגמיש, מיששתי, עיסיתי, לחצתי את הפיטמות, והכל בזהירות, כדי שלא להיפרד מן המסג' המטריף ששדיה עשו בחזי. שד אחד בכל פעם.

שין-לינג הגיבה בהעצמת התנועות של אגנה וברטט שאיים לפוצץ את הזין שלי לאלף רסיסים. חלפו כמה דקות והיא התפוצצה בפעם השלישית כשמהכוס שלה זורם נהר של נוזל מתוק שנזל על מיצחי. 

 

שין-לינג גומרת

שין-לינג  לא נחה הרבה זמן, היא הסתובבה שוב והתיישבה על ביטני כשפניה מול פני. פניה היפות זרחו מתענוג וחיוכה המקסים גרם לי לחייך למרות הכאב הקבוע שחשתי בזין האזוק שלי. שין-לינג שלחה את ידיה הזריזות אל חזי והחלה ללטף ולעסות כל נקודה ונקודה בחזי, התחושה של הידיים הכל כך מוכשרות יחד עם הגילוח הטרי גרמו לי לגירוי בלתי רגיל ומשאצבעותיה נחתו לבסוף על הפיטמות הנוקשות שלי, כבר הייתי מוכן ומזומן בשבילה. הפיטמות שלי הגיבו מייד והמגע שלה והאופן שבו היא אחזה בפיטמות, לחצה, מחצה ומוללה אותן, גרם לי שוב לתחושה שעוד רגע, עוד שנייה, עוד מיליונית שניה ואני גומר, דבר שלא קרה כמובן בגלל שתי הטבעות שהודקו על הצינור הזקור שלי.

שין-לינג חייכה כשחשה בתגובה המתפתלת שלי,היא ידעה בדיוק מה היא גורמת לי ורק הגבירה את כוח הלחץ על הפיטמות עד לכדי כאב, אפילו חד לפרקים. אני התקפלתי במקום ושלחתי את ידי החופשייה כדי לאחוז בשדיה הזקופים של שין-לינג. ההנאה היתה משותפת. שין-לינג אהבה את המגע שלי בשדיה ונמרחה בכוח לתוך ידי. לקריאתה, הופיעה שוב אינגה ושיחררה גם את ידי השמאלית מן האזיקים. כעת, מששתי ידי היו חופשיות לא חדלתי מלעסוק בשדיים האלוהיים של שין-לינג ובפיטמות הזקורות והנוקשות שלה.

"את יודעת שיש לך זוג שדיים הכי יפה שראיתי אי פעם" אמרתי

שין-לינג לא ענתה. היא חייכה במין ביישנות שלא אפיינה את התנהגותה עד לרגע זה. היא התמכרה למגע של ידי בשדיה והשעינה את עצמה קדימה יותר ויותר כדי ששדיה יהיו עמוק יותר ויותר בתוך כפות ידי.

"אני רוצה לזיין אותך" אמרתי

"בזמן הנכון" ענתה וחיוך מסתורי הופיע על פניה.

"קודם אני ואחר כך, אתה" הוסיפה.

Ladies cum first, right?  אמרה.

"לא גמרת מספיק?" שאלתי

"אני גומרת כמה שאני רוצה ומתי שאני רוצה, ברור?" קולה נהיה קשוח

ברור, עניתי

"אז עכשיו תיצמד לשדיים שלי תטפל בהם יפה ותביט. מה שתיראה עכשיו לא ראית מעולם וגם לא תיראה לעולם וגם אם תספר את זה למישהו אף אחד לא יאמין לך"

אינגה הופיעה מאי שם, ובידיה תיבת בד מהודרת ומעוטרת.

היא הניחה את התיבה על חזי, בין רגליה הפשוקות של שין-לינג הרוכבת עלי, ובין ראשי.

"שלא תעז להסיר את ידיך מן השדיים שלי, ברור?"

"תצטרכי להסיר אותן מן השדיים שלך באמצעות איזמל מנתחים" אמרתי והמשכתי לעסות את הזוג האלוהי באינטנסיביות.

אינגה פתחה את התיבה והתרחקה.

 

הנחש של שין-לינג

בעוד אינגה מתרחקת לכיוון החדר, נשמע רחש מן התיבה, ומתוכה ביצבץ ראש של נחש. ששששששש. שין-לינג הניחה את אצבעה על שפתיה כדי לסמן לי שלא לאמר דבר. האמת היא שהייתי משותק מרוב אימה ותדהמה. הבטתי במתרחש בלי לזוז. הנחש זחל במהירות אל מחוץ לתיבה ומיד הגיע ישירות אל בין רגליה של שין לינג כשראשו נוגע בקצה הכוס שלה שנח בדיוק מעל הטבור שלי.

"אל תדאג, הוא מאולף ואיננו ארסי" אמרה שין-לינג

לי הוא לא נראה כזה מאולף ולא כל כך בלתי ארסי.  אבל שין-לינג נראתה רגועה לחלוטין. הנחש התפתל במהירות כשהוא מתחכך בדגדגן ובפתח הכוס של שין-לינג ששכבה בשקט בלתי רגיל וקיבלה את העיסוי של הנחש כמובן מאליו. אני שפשפתי את עיני בתדהמה. רציתי לשאול משהו אבל שין-לינג הבחינה בכוונתי ומיהרה לחזור ולסמן לי להיות בשקט. ידי הצמודות לשדיים שלה הבחינו ברטט הקל של גופה. הנחש התפתל הלוך ושוב ולשונו הדקיקה ריחפה על פני הדגדגן התפוח של שין-לינג. אני מצידי לא חדלתי מלעסות את זוג השדיים האלוהיים שחפנתי ויכולתי לחוש שגם הפיטמות שהיו כבר קודם לכן זקורות ונוקשות הוסיפו להזדקר עוד ועוד וכבר הגיעו לאורך של מחצית הזרת. רציתי להתרומם ולנשק את הפיטמות ולמצוץ אותן אבל החשש ריתק אותי למקום. הסתפקתי במה שקיבלתי בין ידי והמשכתי לצפות בנעשה בתימהון. שין-לינג הרחיבה את פישוקה עוד ועוד והנחש החל להכניס את ראשו פנימה. נכנס ויצא כמה וכמה פעמים. שין-לינג החלה לנוע קדימה ואחורה ויכולתי להבחין כיצד תנועות הכוס שלה, למעשה שואבות את ראש הנחש פנימה ודוחקות אותו החוצה בקצב הולך וגובר. הנחש התפתל מהר יותר ומהר יותר ושין-לינג שאבה אותו לתוכה יותר ויותר. בשלב מסויים היה נראה כאילו הנחש נכנס פנימה עד מחצית אורכו. זה היה מחזה סוריאליסטי.

משהו שמעולם לא ראיתי ולא שמעתי עליו. נחש מאולף שמזיין את שין-לינג היפה. מי היה מאמין. אולי חלמתי? והנחש נכנס עוד פעם אחת עד כדי מחצית אורכו העבה ועטוי הקשקשים ויכולתי להבחין כיצד שין-לינג סוגרת עליו בשרירי הכוס המופלאים שלה. סוגרת וחונקת אותו בתוכה. הנחש התפתל בחציו המשוחרר וזנבו חבט על ביטני בפראות ובמהירות. שין-לינג רטטה כולה, שדיה עלו וירדו בתוך ידי במהירות. נשימתה נעשתה חפוזה וקולנית. לפתע פלטה צווחה והחלה לרעוד במהירות כהיא משחררת ופולטת את הנחש שמיהר להסתלק ובפיתול מהיר חמק בחזרה אל תוך התיבה שלו. היה ברור ששין-לינג גמרה. ההיה או חלמתי חלום?

אינגה ניגשה בצעד חרישי, ותוך שהיא סוגרת את התיבה ומרימה אותה, ליטפה את ראשי ולחיי בחיבה נשקה על שפתי והסתלקה לה בשקט ממש כפי שהגיעה. כל אותה עת לא הרפיתי מן השדיים של שין-לינג שעלו וירדו בקצב הנשימה שלה שהלכה ונעשה איטית וסדורה יותר.

הבטתי בה. לא יכולתי להסיר את עיני ממנה. היא נראתה שלווה ורגועה.

"ומה עכשיו?" שאלתי  

 

Loading

תגובות ? (אין צורך להזדהות)

דילוג לתוכן